החוקים הרגילים, שאומרים שסרט מכניס את הסכום הגדול ביותר בסוף השבוע הראשון שלו ומשם יורד, לא חלים על התקופה הקסומה, אפופת השלג והאהבה (נניח), של חג המולד וראש השנה האזרחית. האמריקאים מחברים את שני החגים לחופשה ארוכה אחת, וסוף השבוע השני של החופש (כלומר, סוף השבוע הבא) מביא איתו בדרך כלל עליות בהכנסת כל סרט, ולא ירידות; יותר מזה, גם ימי השבוע שבאמצע מניבים הכנסות בסדר גודל דומה. כלומר, כל אחד מהסרטים שיצאו לאקרנים השבוע יכול לצפות, עד לתחילת השנה הבאה עלינו לטובה, להשיג פי שלושה או אפילו פי ארבעה ממה שהכניס בסוף השבוע הנוכחי. האולפנים יודעים את זה היטב, ומציפים את השוק בסרטים. אבל באמת מציפים. שישה סרטים יצאו לאקרנים ביום שישי בהפצה רחבה, וכבר מחר (יום שלישי) יצטרפו אליהם שלושה נוספים. כלומר, קיימת האפשרות שבין עשרת הסרטים המצליחים של יום שלישי יהיה רק סרט אחד שגילו יותר מארבעה ימים.
במקום הראשון, מנצל את המיטב מהחג, נמצא 'אוצר לאומי: ספר הסודות', שכבר מוקרן בקולנועי ארצנו. 'אוצר לאומי' הראשון יצא לפני שלוש שנים, הכניס כ-35 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, ו-173 מיליון בסך הכל (בארה"ב בלבד). באותה תקופה 'צופן דה וינצ'י' היה הדבר הכי רותח בעולם ה-מה שמחוסר ברירה אחרת נקרא לו "ספרות", הסרט על פיו עדיין לא יצא לקולנוע, ואנשים שלא מסתדרים עם הרעיון של יותר מדי מילים על דף אחד נאלצו להסתפק בתחליפים זולים בקולנוע, אפילו אם לצורך זה היו צריכים לסבול את המבט של ניקולס קייג'. לרוע המזל היו לעניין תופעות לוואי, כלומר סרט המשך, שפתח עם 45 מיליון דולר. די הרבה, למרות שאת תואר הפתיחה המרשימה של החודש הוא לא לוקח מ'אני האגדה'.
כבר בשלב הזה אנחנו נאלצים לעשות הפסקה ברשימת הסרטים החדשים כי את המקומות השני והשלישי תופסים שני סרטים מהשבוע שעבר. 'אני האגדה' ו'אלווין והצ'יפמאנקס', שהפתיעו בשבוע שעבר עם פתיחות עצומות, מאפילים על כל מה שיצא השבוע. אחרי שהשיג 77 מיליון דולר בשבוע שעבר, 'אני האגדה' ספג ירידה חדה מאוד של 56%, אבל זה לא מה שיגרום למפיקים שלו להפסיק לקפץ מרוב אושר. גם אחרי הירידה, הסרט יושב במקום השני עם סכום מאסיבי של 34 מיליון דולר. בדרך הוא עבר בקלות את קו ה-100 מיליון, ויושב עכשיו על 137 מיליון ירוקים בהכנסות כוללות; וכאמור, המשך חופשת החג עוד לפנינו, אז ייתכן שהסרט יגיע להכנסות של 200 מיליון דולר עוד לפני ששנת 2007 תסתיים. בעקבות זאת, וויל סמית יכול לדרוש על הסרט הבא בכיכובו איזה סכום שבא לו כפול מיליון, ולקבל את זה.
לא רחוק מאחוריו נמצא 'אלווין והצ'יפמנקס'. כמקובל אצל סרטי ילדים, הוא עבר ירידה קטנה הרבה יותר (35%), והכנסותיו בסוף השבוע השני שלו עומדות על 29 מיליון – סכום שאף אחד לא האמין שהוא יעשה אפילו בסוף השבוע הראשון. לא יאומן, אבל ייתכן בהחלט שגם הצ'יפמנקס יגיעו ל-200 מיליון דולר בהכנסות כוללות.
רחוק מתחת לשלישית הבלוקבאסטרים המובילה מצטופפים הסרטים החדשים האחרים של השבוע, שאף אחד מהם לא הכניס יותר מ-10 מיליון דולר. בשבוע רגיל, הכנסות כאלה היו נחשבות לכישלון מוחץ. מכיוון שבכריסטמס מדובר, זה לא אסון, אבל אפשר היה לצפות ליותר. במקום הרביעי נמצא 'המלחמה של צ'רלי ווילסון', שמציע צירוף כוכבים נדיר: טום הנקס, בהופעתו הראשונה בקולנוע מאז 'צופן דה וינצ'י', וג'וליה רוברטס, בהופעתה הראשונה בקולנוע מאז לידת התאומים (מה שהיה לפני שלוש שנים). משתתפים בסרט גם פיליפ סימור הופמן, ואיימי אדאמס, ש'מכושפת' (מקום שביעי, וכמעט 100 מיליון דולר בהכנסות כוללות) די כיכב אותה, אבל כשיש לך טום הנקס וג'וליה רוברטס בסרט, אף אחד לא שם לב. אירוע בינכוכבי כזה היה אמור למשוך קהל וכסף בכמות גדולה הרבה יותר, אבל כאן הסיפור מסתבך: הסרט קשור לפוליטיקה, ולארצות שנגמרות ב"סטן". לא יעזרו ביקורות טובות, ולא יעזור שלסרט אין שום קשר למלחמה הנוכחית בעיראק, ושהוא מתרחש בכלל בשנות השמונים; האמריקאים הראו באופן חד משמעי בחודשים האחרונים שהם לא רוצים לראות שום פוליטיקה ושום מזרח-תיכון בסרטים שלהם. הסרט מבוסס על סיפורו הדי אמיתי של חבר הקונגרס צ'רלי ווילסון, שסיפק לאפגנים נשק נגד הסובייטים – ואולי השפיע על התפתחות המלחמה הקרה.
במקום החמישי נמצא 'סוויני טוד', המיוזיקל בבימויו של טים ברטון ובכיכובו של ג'וני "תעשה לי ילד עם איילנר" דפ. הסיפור, בקצרה: לסוויני דפ יש חשבון פתוח עם כמה אנשים, והוא מיישב אותו בעזרת כישורי הספרות הייחודיים שלו. לאנשים שמגיע להם, נחתך יותר מהשיער. זה נשמע הרבה יותר טוב עם מוזיקה: הביקורות על הסרט נהדרות. המבקרים אומרים שזה אחד המקרים המוצלחים ביותר של העברת מחזמר בימתי למסך, והסרט הטוב ביותר שטים ברטון עשה מזה שנים, וכל אחד מהם בנפרד היה יכול להיות מחמאה עצומה כשלעצמו. מטבע הדברים, מדברים על הסרט כמועמד אפשרי לאוסקר, אבל השאלה העיקרית כאן היא האם חברי האקדמיה השמרנים יסכימו לתת מועמדות לסרט עם כל כך הרבה דם. וכן, יש דם. בכמות שהיתה יכולה למלא כמה בריכות שחיה, לפי הדיווחים.
'סוויני טוד' הסרט הגיע לתוצאה כמעט זהה ל'המלחמה של צ'רלי ווילסון' למרות שהוקרן במחצית ממספר הקולנועים שלו, וזה יפה, אבל המספרים שלו חריגים מעוד סיבה. ביום שישי, היום הראשון להקרנתם של שני הסרטים, 'סוויני' הוביל על 'צ'רלי' ביותר ממיליון דולר. יום לאחר מכן, המצב כבר היה הפוך. נראה כאילו הקהל ראה את 'סוויני טוד' לרגע, ומיד ברח. מה קרה? ככל הנראה, מה שהפחיד את הקהל הוא לא מזרקות הדם השופע שבסרט, אלא השירים. הטריילרים ל'סוויני טוד' שיקרו במצח נחושה: הם הראו את ג'וני דפ, הלנה בונהאם קארטר וסכינים, אבל כמעט שלא היה אפשר לשמוע בהם אפילו תיבה אחת של שיר. בלוגרים דיווחו שלהרבה מהצופים לא היה מושג שמדובר במיוזיקל, וכשהם גילו את גודל הזוועה (אנשים שרים שם כל הזמן! בלי שום סיבה!) הם ברחו כל עוד נפשם בם לסרט אחר.
באופן מעצבן, דווקא משום שמדובר בסרטים שנחשבים טובים, לא נראה בארץ את 'סוויני טוד' ו'המלחמה של צ'רלי ווילסון' בעתיד המיידי. כמו כל סרט ששמו נקשר ולו באופן רופף לאוסקר, הם יופצו בארץ בפברואר.
מנהג מרגיז אחר וידוע הרבה יותר של המפיצים בארץ הוא להעניק לסרטים שמות שאינם קשורים בשום צורה לשמותיהם המקוריים, והפעם הם קצת הסתבכו: לפני שנתיים יצא בארץ סרט שבמקור נקרא פשוט 'P.S.' (הכוונה ל'נ.ב.', לא לפלייסטיישן). המפיצים בארץ החליטו לקרוא לו 'נ.ב. אוהב אותך'. עכשיו יוצא בארה"ב סרט אחר, בשם 'P.S. I Love You'. איך יקראו לסרט הזה בארץ? 'נ.ב. אני אוהב אותך 2'? לא, רגע, אני יודע: נקרא לו 'קליק'.
בכל מקרה, בסרט, הילארי סוואנק נשואה לג'רארד באטלר, המכונה המלך לאונידס. לשמחתם הרבה של צופי '300', לאונידס מת בשלב מוקדם של הסרט, בייסורים קשים, יש לקוות. אבל אז מתברר שהנודניק הזה לא עוזב את אשתו גם אחרי המוות – הוא השאיר לה לפני מותו סדרה של מכתבים ו"משימות" שעליה לעשות, כאלה שמן הסתם אמורות לשחרר אותה מהעבר ולתת לה לצעוד אל העתיד. נשמע שמאלצי באופן בלתי נסבל? על פי המבקרים, בהחלט. בסרט משתתפים גם ליסה קודרו, קאת'י בייטס וספייק, והוא הגיע למקום השישי עם 6.5 מיליון דולר.
הסרט החדש האחרון ברשימה הוא אכזבה. לאחרונה היה נדמה שלג'אד אפטאו יש מגע זהב; פחות או יותר בכל קומדיה מאוד מצליחה שיצאה בשנים האחרונות הוא היה מעורב בדרך כלשהי. הוא כתב את 'בתול בן 40', הפיק את 'לילות טלדגה' ואת 'סופרבאד', וביים את 'Knocked Up'. גם את 'Walk Hard: The Dewey Cox Story' הוא כתב והפיק, אבל הפעם זה לא עזר. הסרט הוא פארודיה ישירה על סרטי ביוגרפיה-מוזיקלית, וספציפית על 'ריי' ו'הולך בדרכי'. ג'ון סי. ריילי משחק ושר בתפקיד הזמר דיואי קוקס, הנזכר בחייו, שמן הסתם עירבו ילדות קשה ועניה, הצלחה בין לילה ונפילה אל הסמים. את המבקרים הסרט מאד מצחיק, מה שבהחלט נדיר כשמדובר בפארודיות אבל לא נדיר כשמדובר בסרטים שג'אד אפטאו מעורב בהם. אבל את הקהל הסרט לא עניין, לפחות לא כשהקולנועים מציעים כל כך הרבה אפשרויות אחרות. הוא הכניס 4.1 מיליון דולר בלבד, והגיע למקום השמיני.
במקום התשיעי נמצא 'מצפן הזהב' האומלל, שאחרי שלושה שבועות עדיין לא הגיע אפילו להכנסות של 50 מיליון דולר. את העשיריה חותם 'ג'ונו', שמחליף את 'כפרה' בתפקיד הסרט שמשתחל לעשיריה למרות הפצה מוגבלת (כ-300 בתי קולנוע). 'ג'ונו', הקומדיה של ג'ייסון רייטמן בכיכובה של אלן פייג' כטינאייג'רית הריונית, מנסה להשתחל לאוסקר על תקן ה'מיס סאנשיין הקטנה' של השנה, וכמו שזה נראה, זאת עשויה להיות משימה אפשרית. אל תטעו במקום הנמוך שבו הוא נמצא – ממוצע ההכנסות לאולם הגבוה מאוד שלו מראה שלסרט הזה יש עוד הרבה עתיד בעשיריה, ואני לא אתפלא אם הוא ימשיך להסתובב בה עוד חודש לפחות.
אל חגיגת הכריסטמס ההמונית יצטרפו במשך השבוע גם 'הנוסע השמיני נגד הטורף 2', הדרמה 'The Great Debaters' עם דנזל וושינגטון וסרט הילדים 'The Water Horse'. יהיה כיף.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
על בסיס התמונה למעלה, וההצהרה שלך...
אני חושב שאין לך הרבה במה להתגאות.
שאלת תם.
האם כדי להבין את הנוסע השמיני נגד הטורף 2, צריך לראות קודם את הראשון? והאם כדי להנות ממנו, צריך להעלות לעולה עכרור?
עוד שאלת תם.
למה שמישהו ירצה להבין את "הנוסע השמיני נגד הטורף 2"? הייתי אומר שבמקרה הזה, בורות היא ברכה.
את הראשון לא הבנתי עד עכשיו
אולי כי חיפשתי להבין. אבל אוכל לענות לך על השאלה ברגע שאצפה בשני, אם אמצא קולנוע שמציג אותו.
ושאלה משלי – איך עושים לחץ חברתי שיגשים את משאלתה הנסתרת של מאצ'?
ג'ונו הוא סרט מצויין
מצחיק, שנון וכיפי. עושה את כל מה ש KNOCHED UP הבטיח ולא קיים, בצירוף פסקול שהוא כולו בונוס, שחקנים נהדרים ואפילו עלילה הגיונית. אם לא אספיק לראות את ג'וני מספר לאנשים את הגרון לפני פרוץ 2008, הוא בהחלט היה סרט מצויין לסגור אתו את 2007.
לגבי אגדה
שמעתי איפשהו שהוא קשור לאומגה-מן, איזה סרט טראשי נשכח קצת. אז יש קשר?
כמו שנאמר בדו''חקו שעבר
שני הסרטים מבוססים בחופשיות על אותו ספר.
הכינו את העכרור!
כולי ציפייה ל AVP 2 ולביקורת משובחת! :)
ניסינו, אבל הוא מביע התנגדות משום מה
הוא רק משחק את הקשה להשגה
נחמד שיש חברים בעשירייה, אופס...
נו...
אל תהיה מריר, זה עושה קמטים.
איפה מופיע וול-י ב ''רטטוי''?
http://jimhillmedia.com/blogs/jim_hill/archive/2007/12/09/a-special-where-s-wall-e-edition-of-why-for.aspx
מפחיד.
AVP2 נראההה מגעילללללל
על פי הטריילרים זה נראה כמו סרט טראשי שלא יאומן, פשוט זבל GORE מי לעזעזל החליט להוציא אותו בקריסטמס. עדיף היו מוציאים 2 סרטים שיצאו בסופ"ש הנוכחי ואז דיואי קוקס היה עושה יותר כסף. הסרט של דנזל נראה ממש כמו קלישאה מהלכת של 40 סרטים על שחורים אמיצים שעשו שינויי. ועלומת זאת צ'ארלי וילסון וסווני טוד נראים בן זונההה מחכה בקוצר רוח.
'קליק' כבר תפוס
ע"י הקומדיה הרומנטית הכי מוצלחת שיצא לי לראות – Imagine me and you
המלצה לעתיד, לקריאה ב''עין הדג'' ובכלל:
תתחיל לפתח חוש בריא לסרקזם.
המלצה לעתיד, לקריאה ב''עין הדג'' ובכלל:
וואו. זה היה מתנשא, בלי שום סיבה נראית לעין.
אני חייב לקנטר
על כל הפסקה הזו ובמיוחד על "אני יודע, נקרא לו קליק!".
בדיוק ככה אני מדמיין את הישיבות של המפיצים, לאור תאורת פלורסנט מהבהבת…
וגם הסרט של אדם סנדלר
(זה שכותרת המשנה שלו היא "לזפזפ את החיים"). כפי שעידניד אמר – זו בדיוק הבדיחה.
4-חודשים 3-שבועות 2-ימים 1-סרט עלוב
קבלו על כך שאתם שם ב'עין הדג' לא מצטרפים לשניצקליינים ולהתלהבות על סף אורגזמה שלהם מהסרט הנתעב הזה שמלכלך בלי בושה על ארץ מולדתי ועל שנותייה היפות ביותר.
ולפני שאתם קופצים "היי, אבל אתה כבר מת", אז תדעו לכם שסאדם (זצ"ל) הוא לא השליט הראשון שהשכיל להשתמש בכפילים, ואת 18 השנים האחרונות אני מעביר באחד הקיבוצים בדרום הארץ (קומוניסט אמיתי תמיד נשאר קומוניסט).
כשיהיה לי זמן אני אצטרף.
סרט מצוין.
איכזבת אותי, אבל אל תשכח שאני יודע איפה אתה גר.
כי כמו שנאמר:
'גם כשהוא עסוק בתורנויות חדר אוכל עינו של האח הגדול תמיד פקוחה'
כאן הפתגם הזה שונה במקצת
כפי שציינתי בעבר:
כתבה מספר 2871
כשיהיה לי זמן אני אצטרף.
גם אני מצטרף. סרט מצויין.
(אני מניח שכבר יש ביקורת בדרך).
אני נאלצת שלא להסכים.
בהנחה שלא תתפרסם ביקורת בקרוב, אני אשמח אם תסבירו לי מה אתם מוצאים בסרט הזה. אחרי כל כך הרבה זכיות והתלהבות, זו הפעם הראשונה שאני לא חולקת את אותה דעה עם רד על סרט דרמה. הכי רחוק שאני יכולה להגיע לגבי "4 שבועות" זה "נחמד". לא יותר.
לא הבנתי
מי זה ספייק בלי שם משפחה?
ג'יימס מרסטרס
שהתפרסם בעיקר בתפקיד ספייק ב"באפי".
http://www.imdb.com/name/nm0551346/
בקשר לתרגומים
יש הרבה סרטים עם שמות זהים, ואז פשוט כותבים את השם של הבמאי בשם הסרט. לא יודע אם זה עובד גם אצל המפיצים בקולנוע, אבל בטוח שאם הסרט הקודם כבר לא נמצא בוידאומטים, לא תהיה להם בעיה להשתמש באותו שם… (כי מי יכול עליהם ;->)
בקשר לתרגומים
התכוונתי ליס (ובטח גם הוט)
ואני רק אוסיף
שלפעמים הם גם משתמשים בשם של כוכב הסרט (הריסון פורד 'הנמלט') או בשנה שהסרט יצא כשמדובר ברימייקים ('הג'וב האיטלקי', 'אושן', 'פסיכו')
הם משתמשים בשם הכוכב גם בלי סיבה.
בקטע של "היי, ריצ'ארד גיר מופיע בסרט הזה — כנסו!!1"
''רטטוי'' הוא באמת הסרט הכי מצליח בישראל?
http://www.seret.co.il/actuality/index.asp?catCase=1&ID=7805&mon=12&yer=2007
אני שונא את הכתבות באתר "סרט" הן כולן מלאות בטעויות,כמו למשל כשאמרו שגוני לא מתכון לחזור לקריביים או כשדיברו על הכישלונות של השנה הם טענו ש"גריינדהאוס" הוא הכישלון הכי גדול של השנה ובכלל לא הזכירו את "המצפו הזהוב".
אבל בסך הכל כתבה נחמדה
האם המשפט " 2007 שנחשבת לאחת השנים החלשות של הוליווד בקופות בתקופה האחרונה" הוא נכון?או שזו עוד טעות.
הכצעקתה?
http://www.tam.co.il/28_12_2007/tarbut.htm
'רטטוי' סובל מתת הערכה?, הוא לא סרט מצויר *לכל* המשפחה?, דני מונג'יו אכן ביים את '4, 3 ויומיים'?
סוויני טוד
אתמול שודרה באחד מערוצי הסרטים הגירסה הבריטית "סוויני טוד" סרט חדש יחסית רק מ2006 …סרט נחמד לא שאני אי פעם אתנגד לעוד סרט עם ג'וני, אבל למה עושים עוד גירסה קרוב כל כך ליציאה של הקודמת, או שהסרט הבריטי פשוט לא הגיע בכלל לסטייטס?
סוויני טוד
הגרסה שראית הופקה לטלויזיה וכנראה הופקה במקביל לגרסה הקולנועית. אני לא לגמרי בקי בפרטי זכויות היוצרים, אבל הדבר קורה לפעמים. אותו הדבר היה גם עם "סליפי הולו" שגרסת הטלויזיה שלו (כנראה הרבה יותר דומה לסיפור המקורי) שודרה באותה שנה בה יצא הסרט של טים ברטון. לערוצי הסרטים בארץ יש אינטרס לנצל את שמו של הסרט החדש כדי למשוך צופים לסרט טלויזיה שבתזמון אחר, לא היה לוכד תשומת לב.
הדבר לא מתרחש רק בטלויזיה. בתוך שנה יצאו לקולנוע בארה"ב שני סרטים שהופקו בנפרד על אותו סיפור: "זודיאק" ו"הזודיאק".
ניטפוק קל
בהפרש של שנתיים, שכן 'הזודיאק' יצא ב-2005.
הזודיאק הופק ב-2005
הוא יצא במרץ 2006, שנה לפני הסרט של פינצ'ר.
''ריקוד לאור ירח''
התגובות על הסרט ברחבי הרשת נעות בין "סרט מקסים, קצת קיטשי, עם פסקול יפהפה" לבין "סרט מאכזב, אל תראו בשום אופן". מה הולך פה? אולי למישהו יש דעה קצת יותר מנומקת לספק לי?
זה פשוט
מדובר בסרט הכי קיטשי, שמאלצי, דביק, לח ורוטט שנוצר כבר הרבה הרבה זמן. לכן, התגובות אליו תלויות כמעט אך ורק במידת הסיבולת של הצופה לשמאלץ כזה. מי שיש לו אלרגיה, אפילו קלה, לשמאלץ, יסבול בסרט ייסורי גיהנום. מי שחסר כל פילטר-קיטש (או יותר טוב, לא ראה סרט בחיים שלו) יאהב.
מכיוון שרוב יושבי האתר הזה קרובים יותר לסוג הראשון מאשר לשני, אני בהחלט לא ממליץ על הסרט.
האם ניתן להתקין פילטר-קיטש על אידיוטומט ביתי?
זה תלוי אם יש לדגם שלך התאמה לשמאלץ או לא.
שמאלץ מורחים על לחם
הוא לא יוצא מהברז, כמו קולה של מקלדות, ולכן לא צריך לשים לו פילטר מהסוג הזה.
וואו, נשמע כמו שורה של ''הבילויים''.
עם מידות מספקות של שמאלץ ולחץ, כל דבר מתחבר לכל דבר.
או!
אני כחרגול נידף בפנייך, סנסיי.
ברור.
<נידף>
מישהו שם לב
שלגמרי במקרה לכל אחד משלושת סרטיו של בראד בירד יש 97% בדיוק בעגבניות רקובות?
האם אפשר להיות בטוחים שגם "9" יקבל 97%?
אשכרה פרופיל 97
יכול להיות, אבל ''9'' אינו סרט של בראד בירד.
על פי ימד"ב, הוא מביים סרט גדול יותר ב-1897 מספרים.
אה,סליחה טעות שלי.
הסרט הזה בכלל של פיקסאר או שאין קשר?הוא אנימציה בכלל?
אנימציה. לא של פיקסאר.
אבל יכול להיות שלא הבנתי אותך.
אם אתה מדבר על "1906", אז הוא לא אנימציה, וכן של פיקסאר.
פיקסאר עושים סרט לא באנימציה?איכס
למה ''איכס''?
מאין לך לדעת שהוא יהיה גרוע? פיקסאר מעולם, למיטב ידיעתי, לא הוציאה סרט שאינו סרט אנימציה ממוחשבת, לכן קצת קשה להכריע מראש מה תהיה איכותו של סרט של פיקסאר במדיום אחר.
כי זה הורס(עבורי)את התדמית של פיקסאר
תמיד דמיינתי אותה בתור חברה שתמשיך להוציא סרט ממוחשב בשנה עד לסוף ימיה.וחוץ מזה זה תפקידה של דיסני להוציא סרטים שהם לא ממוחשבים הרי נאמר בבירור שפיקסאר אחראית על מחלקת האנימציה הממוחשבת בדיסני
מתי יוצא הסרט?
מה אכפת לך מתי הוא יוצא
אם הוא ממילא יהיה איכס?
שוב,לא התכונתי שזה יהיה סרט רע ואני אחכה לו כמובן
בקוצר רוח אבל כיוויתי שהם ימשיכו לעשות רק אנימציה עד הסוף.ולמה לא הודיעו עליו כאשר הודיעו על "אפ" ו"צעצוע 3"?
אני מניח שמפני שאז הוא עוד לא היה בתכנון.
המממ...
מה זה 'אפ'?
זה:
כתבה מספר 3929
נשמע, המממ... מעניין.
אני לא מאמין שעשיתי את זה!
הורדתי את התסריט של "סוויני טוד"! ואפילו אפשר להוריד עוד תסריטים(לא ידעתי)יש!
http://www.paramount2007.com/site/index.html
אם נעזוב לרגע את עניין החוקיות
השאלה שעולה לי בראש היא "למה?". למה להוריד תסריט של סרט שעוד לא ראית ואני מניח שיש לך כוונה לראות בקרוב. לא עדיף להשאיר את גורם ההפתעה?
כי ראיתי את המחזמר ואני יודע מה הולך לקרות
שנית,מי אמר שאני אקרא את כולו?יש יותר מדי עמודים.
ולמה שזה יהיה לא חוקי אם זה באתר של החברה שיצרה אותו?
זהו? אפשר כבר להכריז על 2007 כשנת הסרטים הרווחית ביותר בארה''ב?
http://www.boxofficemojo.com/yearly/?view2=ytdcompare&view=releasedate&p=.htm
הייתי מחכה עוד יום
אולי דווקא מחר, עשרות מיליוני אנשים ידרשו את הכסף בחזרה כי גילו שפופקורן גורם לשחפת. אי אפשר לדעת.
התגלה כוכב חדש
טוב "התגלה" זה לא בדיוק נכון, ידענו שהוא ייפתח אבל עכשיו יש תאריך טיפה ממשי יותר מ"2008" או "קיץ 2008":
פלאנט לב המפרץ יפתח במאי 2008.
http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000291954&fid=821
בול לאינדי.
איזה כייף.