![]() |
||
גם משחק משעשע לחגים, וגם קידום המכירות הכי לא פוליטיקלי קורקט של העשור: היא צרפתיה, אז תרביצו לה. (וסליחה מכל מי שנפגע). |
![]() 15.09.2002
|
יומית
גם משחק משעשע לחגים, וגם
קידום המכירות הכי לא
פוליטיקלי קורקט של העשור:
היא צרפתיה, אז תרביצו לה.
(וסליחה מכל מי שנפגע).
![](/images/1143.gif)
קידום המכירות הכי לא
פוליטיקלי קורקט של העשור:
היא צרפתיה, אז תרביצו לה.
(וסליחה מכל מי שנפגע).
צרפתיה?
חשבתי שעדיף להרביץ לקנדים.
צרפתיה?
צרפתיה?
:-)
הא! אני הגעתי ל-364 MPH
מאזות התחרות הזאת?
407, ושלוש סטירות עד שהיא חזרה למבטא הטכסני שלה.
האגרסיות הגבריות שהולכות פה!
אני מזועזעת!
(367.)
אגרסיות גבריות?
אצלי זה בכלל לא עלה.
הממ... אני הגעתי רק ל-400.
חלשלושים כולכם!
ארבע מאות עשרים ושלוש.
נראה, נראה מישו עובר את זה.
(אני? רימיתי? מה פתאום!)
400 מה?
400 המפקד.
400 המפקד.
נחשו מהיכן?
(כן אני יודע שזה יימחק, תאשימו את השעה)
400 המפקד. (כהל''ב)
בטח מעוד סרט דפוק של וודי אלן.
צרפתיה?
האם זה אומר שמותר להרביץ גם לאנשים מניו-אורלינס?
הו, פייפר, הו פייפר שלי.
ההיית או חלמתי חלום?
סרט עם פייפר פראבו המתוקה מכל, שאני לא אראה? לא יעלה על הדעת! אראה גם אראה!
ואל תאמינו לפרופגנדה. היא לא באמת צרפתיה. היא נולדה בניו ג'רזי, שאולי זה לא מקום מלהיב, אבל עדיף מצרפת, לפי מספיק קני מידה.
הלב כואב רק מלראות את החיוך שלה.
הו, פייפר, הו פייפר שלי.
Jeez, ראיתי את הטריילר. זה נראה כאילו כל הפוליטיקלי קורקטנקנקס לקח חופשה…
וזה רע?
אולי זה אפילו שווה תשלום...
אתה לא קורא בעיון.
פייפר פאראבו.
ואם לא ברור, אז עוד פעם –
פייפר פאראבו.
הסיבות לראות את הסרט מתחילות להיות ברורות?
נסכם אותן שוב, בשבילך –
פייפר פאראבו.
זה לא מה שיש בדגיטלי ובלווין? :)
מצטער, לא מכיר ת'שחקנית ואם כבר הולכים לראות סרט רק בגלל מי שמשחק\ת בו, הולכים לסינימטק :)
שמע, יש סרטים שהולכים לראות אותם בגלל השחקנים\ת, ולאו דווקא בגלל העלילה ושאר הירקות למיניהם.
נכון, אבל בזמן האחרון יש הרבה סרטים גרועים עם שחקנים ממש טובים…ע"ע שואו טיים.
הו, פייפר, הו פייפר שלי.
הו, פייפר, הו פייפר שלי.
תהיה שכרגע עלתה לי.
בסרט המקסים "אבודות והוזות", שם דמותה של פייפר הוא Pauline 'Paulie' Oster.
האם יתכן שזאת רמיזה כלשהי לשמו של הסופר הנודע (גם אם שמו שלו מאויית אחרת)?
אוי, עכשיו הבנתי מי היא!
היא היתה ב"חופשיות על הבר". אוי, אוי, איכס.
את רוצה נעל באוזן?
תגידי מה שאת רוצה על הסרט, אבל לא לדבר כך על המלאכית שלי.
אתה רוצה אוזן בנעל?
לא מדברים ככה אל ניקי. היא הקמיע של האתר.
יו. זה היה מרגש.
ואני הייתי בטוחה שאתה נאמן
לבת לוויתה של שנין סוסאמון.
''מונוגמיה זה קקי!''
בוקר יום כיפור
בוקר יום כיפור, אתה רץ אל בית הכנסת, אני בבית, כותב בעינהדג.
ממש מגוחך בעיני, איך ששנה אחרי שנה אנחנו יושבים בבית ביום כיפור, ואין לנו טלביזיה, גם לא כבלים, גם לא ערוצי הסרטים של יס, כי אומרים לנו ש"רוב הציבור מעוניין בזה". שיעברו בבקשה ליד החלונות של הבלוקבסטר בכופר הישוב, ויסתכלו איך המדפים שם רוקנו לגמרי לפני החג, והכל בידי "הציבור שאינו מעוניין לצפות בטלביזיה ביום כיפור".
אנחנו ראינו מאתמול את הסרט של סאות'פארק, את Starship Troopers, ואת שר הטבעות. אני עומד לצפות עכשיו ב"לעזוב את לאס וגאס", כל עוד כולם ישנים, זה לא סרט של ביחד. אחרי זה בטח נראה עוד פעם את שר הטבעות.
ואיך עובר עליכם יום הכיפורים התשס"ג? מישהו הלך לים? פגש שם את יעל דיין? ואיזה סרטים ראיתם עד עכשיו? משהו מגניב?
בוקר יום כיפור
אני ראיתי את בלתי שביר אמש,וקצת פליסיטי מהפרק האחרון(אבל בטח אפחת לא רואה כאן פליסיטי,מי רואה את השטויות האלה בכלל?).
עשית לי חשק לראות את "לעזוב",אחד מהסרטים היחידים שאני שומרת לי.
נכון שזה סרט ענק?
אולי בהמשך היום אראה את "תקנות בית השיכר".
ואולי סופסופ אתחיל ללמוד כמו שהפטחתי לעצמי בתחילת היומכיפור.
לא מצחיק שיס לא משדרים את הערוצים שלהם,אבל כן משדרים את TCM,רק בלי תרגום?.
אם זה לא מטופש,אז אני לא יודעת מה.
צומקל
ואני ראיתי
את הזבוב 1 ו 2, המנסרים מטקסס, יד רצחנית, evil dead אחד ושתיים, ומפלצות בע"מ (טוב היו אצלי אורחים קצת נורמליים אתמול).
אני בעיקרון יצאתי לטייל.
ביליתי כשלוש שעות על ההר. אכלתי ארוחת צהריים, ישבתי ברוח, ספרתי מכוניות (הפעם הגעתי רק ל-3), גמרתי לקרוא את המימד וכמעט התייבשתי בדרך חזרה הביתה.
היום אני מתכוון לגמור לראות את Wicked City, אולי את The Fast and the Furious ואולי את Resident Evil (כנראה השני כי הוא יותר קרוב) ואני מתכוון גם לעבור חונכות בשביל שאני אוכל לנהוג ברכבים של הקיבוץ אבל זה כבר מגה-אוף-טופיק.
אני הלכתי לחברה.
ושם עשינו יום סרטי מחזמר. זה כלל את "גריז" "שיער" "חנות קטנה ומטריפה" ו"מופע הקולנוע של רוקי", רצינו גם לראות שוב "מולאן רוז", אבל הגענו למסקנה שבניגוד לקודמים הסרט הזה לא מחזיק יותר מידי צפיות.
היום סוף סוף ראיתי את "גאטאקה". אחלה סרט.
אני הסתפקתי באלאדין
(אמרתי שאני אראה אותו), טיילתי עם הכלב שעתיים, קראתי פה ושם והתחלתי לתהות למה אני לא מנהל חברת דיסני.
אנחנו ראינו שני סרטים:
'משהו טוטאלי' של גור בנטביץ' (חמוד למדי, פסיכוטי קלות, סובל מבעיות סאונד איומות ומצליח לשים את טינקרבל על המסך לשעה וחצי בלי לעצבן, מה שכבר הישג)
ובכיוון ההפוך לחלוטין:
' 2001: אודיסאה בחלל'. כבד, איטי, משעמם, אבל בהחלט גורם לחשוב. תגובתי המלאה יותר נכתבה אי-שם במקום שבו נערך דיון על הסרט.
כפי שכולם יודעים
בעוספיה אין כזה דבר יום כיפור (תודה לאל). אז החיים היו יכולים להימשך כרגיל. אבל אני והמשפחה החלטנו לעשות משהו יפה והלכנו ליער במטרה לבלות שם את הלילה עם חברים. כמובן שהיה על האש והכל, אבל המפונקים אחרי שעה 12 נשברו והתחילו להתחנן שנחזור הבייתה. אז חזרנו וראינו את הסרט המדהים, המושלם, הנפלא והטוב ביותר "לב אמיץ" (וגם שלשום ראיתי את זה), ואחרי זה הלכתי לישון.![](/static/emo/balloons.gif)
![](/static/emo/balloons.gif)
.
בבוקר התעוררתי והלכנו עוד פעם ליער ועשינו עוד פעם על האש אבל הפעם עם אנשים אחרים והיה גם כן כיף. וכשחזרנו עוד היה יום כיפור ולא היו מכוניות אז אבא שלי נתן לי לנהוג מבית אורן עד הבית, והיה ממש סבבה.
ואז חזרתי וחגגתי יום הולדת שנה לכלב שלי יגואר
הוא בן שנה היום…
וככה עבר עליי יום כיפור.
אינדיאנה, זה אתה?
גם בדאבלין אין יום כיפור.
גם באמסטרדם אין יום כיפור.
לכן היינו נורא מופתעים כשבאנו לבקר בבית של אנה פראנק, והיה כתוב "סגור לרגל יום כיפור".
ואני צפיתי בפרק או שניים
מהסדרה שאסור לדבר עליה כאן.
אה, וגם עשיתי טרנספורמציות ל-78 זני שמרים (היום ז"א. אתמול זרעתי 170 זני שמרים. נכון שזה מעניין אתכם?)
בין לבין, לחמתי בנמלים מרושעות שפלשו למעבדה, ככל נראה במטרה לטרוף לי את השמרים.
אותי זה מעניין...
ואני בערב צפיתי ב"כל נדרי", סרטו שובר הקופות (אך הרפיטיטיבי במידת מה) של ספילברג. כל המושבים היו מלאים, אנשים נדחקו במעברים!
בבוקר צפיתי ב"מוסף", סרטו עתיר השבחים אך המיזנטרופי של קובריק, כולל הסצינה קורעת הלב של "ונתנה תוקף" עם אלו שבמים ואלו שבאש וכולל הסצינה ההזויה לחלוטין בה הכהן הגדול מקריב פר ושעיר ואח"כ מזה את דמם (לא למעלה ולא למטה, אלא כמצליף!) וסופר- אחת, אחת ואחת, אחת ושתיים…
ואחרי הצהריים, לאחר סרט הילדים "יונה הנביא, או סיפורו של האדם שהיה שלושה ימים בתוך דג ואח"F עוד התלונן על קיקיון שמת לו", ישבנו כל המשפחה מול הדרמה הקומית "נעילה", כולל התהייה הקיומית "איך החזן יצליח למשוך את החזרה כך שנוכל להתחיל מעריב *אחרי* שהחג יצא".
באמצע ישנתי.
סרט ילדים
על יונה הנביא.
האם הכוונה לזה?
http://us.imdb.com/Title?0298388
סחתין
וכל הכבוד שהצלחת להתעלם מהקרנות ברצף של "טמפופו", "החגיגה של באבט", "אוכ-שתי-גב-אש", "המטבח של מרתה" וחובריהם.
האם בסוף היה לכם "דינר-ראש"?
מה ראיתי?
את זה
כתבה מספר 600
ואח"כ את זה
כתבה מספר 742
ולבסוף, את זה
כתבה מספר 506
בין לבין הקלטות של וויאג'ר, קצוות מפוצלים (סדרה חדשה ביס פלוס) והרבה הרבה שינה
אני הסתגרתי בחדר מחשב
ועשיתי לעצמי מיני מרתון של באפי, עם שני פרקי אנג'ל בין לבין כדי לתבל את האווירה.
השנה צמתי, אז העדפתי להתרחק כמה שיותר מהמטבח, במיוחד כשאחרי כמה שעות התחלתי להזות קצת מהרעב. הלכתי לישון מאוחר, וקמתי בדיוק לארוחה המפסקת.![](/static/emo/happy.gif)
מה הקטע של לצום ולראות טלויזיה?
או שמקיימים את המצוות וצמים ועושים את כל השטויות, או שלא. מה העניין של החצי-חצי?
זה כמו שלאנשים אין בעיה לאכול צ'יזבורגרים, אבל לא יגעו בלחם בפסח. פשוט חולני.
אתה מדליק אור בשבת?
יש לך בעיה עקרונית לראות סרטים ביום שישי בלילה?
כי אחרת זה אומר שאתה בהכרח חייב לאכול חמץ בפסח, לא לצום ביום כיפור (וגם לנסוע במכונית, כי אם כבר – אז כבר) וגם בטוח שאתה לא נימול ושלא תמול את הבנים שלך.
ככה זה בארץ המשוגעת שלנו – יש אנשים שחשוב להם לשמור על זיקה כלשהי למסורת, אבל הם לא דתיים לגמרי. כמו שיש כאלה שרק לא מדליקים אור בשבת, אבל אין להם בעיה לנסוע במכונית (בשבת) ולראות סרטים, וכמו שיש חילוניים גמורים שלא אכפת להם מכלום.
ואתה יודע מה – גם אנשים שאוכלים מצות בפסח – זה בהכרח אומר שכולם קיימו סדר כמצוותו וכהלכתו ועשו בדיקת חמץ וקטן הבנים קרא את הקושיות? לא. זה לא אומר את זה בהכרח (למשל המשפחה שלי – אנחנו עושים סדר פסח, בטח שכן. אבל ההורים שלי לא עושים בדיקת חמץ לפני כן ולא עוברים בכל הבית עם נרות). אז למה החצי-חצי?
עוד דוגמאות:
אני למשל צמתי. אבל אני לא מדליקה נרות בשבת.
שלמקו צם ושומר שבת, אבל אין לו בעיה לשבת באולם מלא נשים, גם אם אין הפרדה בין נשים לגברים (גוועלד!). אז מה, זה אומר שהוא חצי-חצי?
עוד דוגמאות:
ואני צמתי,ולא כתבתי/ציירתי/דיברתי בטלפון ולא נגעתי לא במחשב, ולא בטלויזיה, ככה שאני גם לא יכולה להשתתף בדיון השוואות הסרטים המופלא שמתרחש כאן.מצד שני, אם יהיה דיון מקביל על ספרים לא תהיה לי בעיה להשתתף בו, כי ביום כיפור אני קוראת, ולא מבלה בבית הכנסת. (חוץ מחצי השעה האחרונה. שאני אפספס את השופר? אין מצב!)
____
העלמה-יש-לי-זהות-מאד-מגובשת-תודה-ששאלתם-עפרונית
באותו הקשר,
כשצמים מותר לשתות?
לא.
צום זה אכילה ושתייה ביחד.
כשבבתי הספר מפרידים בין אכילה ושתייה, זה בשביל שיוכלו לשלב את האמירה של "חמישה איסורים" ובאותו זמן לא להכניס את תשמיש המיטה לתוכם.
(ודרך אגב, זה לא רק לצום ולראות סרטים. הרבה יותר משמעותי זה לצום אבל להתקלח או ללכת עם נעלי עור)
לא בצום יום כיפור
אתה מדליק אור בשבת?
טוב… אני לא עושה אף אחת מהמצוות. סדר אנחנו עושים, אבל בלי הבדיקות חמץ וישר אחרי רצים לאכול לחם.
אני לא נוהג ביום כיפור, ולא בשום יום אחר כי אין לי רישיון…
ובקשר למילה, אני מתלבט לגבי זה…
אז למה אתם עושים סדר?
או שתקיימו את כל המצוות – או שלא.
ואם זה בגלל שהמשפחה שלך רוצה – למה אתה משתתף איתם ולא והולך להתבודד בחדר? בעצם זה שאתה בכלל משתתף (ואפילו לא משתתף אקטיבי) בקיום סדר פסח – זה כבר מכניס אותך לרשימת אנשי ה"חצי-חצי" שלך. לא חולני?
אז למה אתם עושים סדר?
לא בדיוק, כי אנחנו עושים סדר מתוך מסורת ולא מתוך מצווה דתית. יש הבדל בין *לעשות* משהו כדי לציין ארוע, לבין *להמנע* מלעשות משהו.
זה שעשיתי סדר לא השפיע כהוא זה על מה שעשיתי שלא בזמן הסדר. לעומת זאת, אי-אכילת חמץ (או צום) משפיעה על כל רגע שבו אני מחליט מה לאכול.
יש לי חבר, חילוני גמור, שלא אוכל לחם בפסח. מצד שני, הוא לא אוכל לחם כל השנה כי אסור לו מסיבה בריאותית. זה אומר שהוא שומר פסח? זה אומר שיש לו מסורת? לאי-עשייה יכולות להיות מגוון סיבות, אז זה לא קיום מסורת כמו עשייה.
אז לפי אותו הגיון:
צום הוא משהו שאתה *עושה* מתוך מסורת, כדי לציין ארוע (פתיחת בית דין של מעלה, וכן שנה חדשה) ועשייתו לא משפיעה על מה שאתה עושה שלא בזמן הצום (וידיאו/דיוידי, גלישה באינטרנט, וכדומה).
אבל...
צום זה לא משהו פעיל שאתה עושה.
נניח אתה (חס וחלילה) קבור מתחת להריסות של בניין. אתה לא אוכל, לא שותה, ולא רואה וידאו. אם זה קורה ביום כיפור, זה לא אומר שצמת. זה סך הכל אומר שלא אכלת, שתית וראית וידאו.
סדר פסח זה לא דבר שאתה יכול לעשות במקרה. צריך כוונה כדי לקיים מסורת של סדר פסח. כדי לקיים צום מספיק להקלע מתחת להריסות בניין.
לא. חד משמעית.
אתה מבדיל שלא לצורך בין המעשה ובין הכוונה. או שכן לצורך. בכל מקרה, בצורה הלא נכונה.
ככלל ביהדות, ישנם דברים בהם יש חשיבות לכוונה, ודברים בהם יש חשיבות למעשה. קח למשל את "לא תרצח". לא משנה האם העברת את ימיך ללא רציחות בגלל שכך כתוב או בגלל שאתה מפחד מהכלא. בסיכומו של דבר, לא רצחת, ולכן קיימת את המצווה.
לעומת זאת, קח את תפילת נעילה. אם קראת אותה אבל לא התכוונת, שקול הדבר כאילו לא קראת אותה בכלל.
וצום הוא בהחלט לא דבר פעיל. למזלו של הקבור, המצווה ביום כיפור היא לא לצום. המצווה היא "ועיניתם את נפשותיכם". אדם שלא אכל ולא שתה כל יום כיפור עינה את נפשו. אין חשיבות האם הוא צם בגלל שלא היה לו מה לאכול ולשתות, או שצם למרות שהיה לו. הוא עינה את נפשו. כנ"ל סדר פסח. אם סיפרת ביציאת מצריים, ואכלת מצה, ובירכת עליה (וכאן, דרך אגב, אין כמעט אלמנט של כוונה), קיימת סדר פסח (או יותר נכון, קיימת את המצוות שקיימות בתוך סדר פסח). לכוונה, או לאקטיביות, יש הרבה פחות חשיבות בנושאים האלו.
צום זה ועוד איך משהו פעיל.
לגבי זה שנקבר תחת הריסות דווקא ביום כיפור – מסכימה.
אבל מאחר ולא כל האנשים נקברים כל שנה ביוה"כ תחת הריסות בניינים, הרי שהצום שלהם הוא משהו מאוד פעיל. הצום הרי מדבר על "ועיניתם את נפשותיכם" – עינוי, תסכים איתי, הוא משהו פעיל. אתה לא יכול להתענות כשאתה סביל (נכון, יכולים לענות אותך. אבל זה אחרת מל*התענות* בעצמך). ומכיוון שחיינו כיום סובבים בעיקר סביב תענוגות הבשר, עיקר העינוי מתבטא בהמנעות ממאכל ומשקה (שזה גם משהו מאוד פעיל כי הדחף הראשוני הוא ללכת לנשנש משהו, דחף שהיה מאוד פעיל אצלי השנה במיוחד, כי, כפי שכבר סיפרתי לכמה חברים, לא אכלתי ארוחה מפסקת מסודרת לפני הצום. רק כמה נשנושים קטנים). עצם זה שאתה רואה טלוויזיה, לא פותר את רעשי הכרסום המוזרים האלה של הבטן, כשהיא מעכלת את הגב, כך שרוב האנשים לא יכולים ממש ליהנות מצפייה בטלוויזיה או גלישה באינטרנט.
אגב, כמו ששלמקו העיר – גם מקלחת היא אסורה ביוה"כ וכן לבישת בגדי עור. לדעתי גם קיום יחסי מין הוא משהו שלא ראוי שייעשה ביוה"כ (זה לא מובן מאליו) כי מדובר בתענוגות הבשר.
אני אישית מעדיפה מאוד שלא לדבר בטלפון במהלך יוה"כ כי זה נראה לי קצת מזויף. אבל גלישה באינטרנט היא משהו אישי שאני עושה – ביני לבין עצמי (ואינה מערבת אחרים מתוך כוונה תחילה) ולכן אין לי בעיה עם זה.
לא רק שלא רצוי
אי קיום יחסי מין הם גם עינוי מדאורייתא, אי שם ליד "סיכה".
ועולה אז שאלה אחרת- מה עם מישהו שאפעס, אין לו חברה-אישה-יזיזה? האם ההמנעות מיחסי מין ביום כיפור שעוברת עליו היא פחות עינוי?
אז רגע,
אם קיימתי את כל 5 האיסורים אבל זה ממש לא הפריע לי כי:
ממש אין לי בעיה לא לאכול יום שלם (המשכתי את הצום עוד כמה שעות סתם), אין לי נעלי עור ובגדי עור, אני לא שם ג'ל וחומרי סיכה בשיער וכו וכו. מה אז?
חוץ מזה, כן זיוף לא זיוף, איש באמונתו יחיה. הפילוסופיה הדתית שלי מסתכמת לבסוף במשפט הנ"ל: היושב במרומים הוא לא עו"ד או רואה חשבון, אי לכך ובהתאם לזאת, אין צורך לקרוא את האותיות הקטנות.
צום קל לכולם (מה? י' בטבת מגיע…)
היושב במרומים הוא הכל
וביום כיפור הוא מתואר בפירוש כרואה חשבון…
ובדיוק בגלל זה הורדתי את הכיפה..
זאת סיבה?
בגלל שיש יומיים בשנה בהם תפקידו של היושב במרומים מדמה רואה חשבון? אני לא יודע בתור מה להעלב יותר, בתור דתי או בתור מישהו שמשפחתו מרוויחה כסף גם מתוך חישובי מאזנים…
אל תעלב אבל זו בהחלט סיבה
מה גם שזו רק אחת מהסיבות.
העניין הוא שעצם העובדה שהיושב במרומים מתחשבן איתך על נקודות, אפילו יומיים בשנה, כבר הופכת אותו לפי דעתי לדבר קטנוני וקנטרני. אני לא מאמין בזה.
תוסיף לזה את העובדה שאני לא מאמין ולא מקבל את המימסד הרבני על שליחיו, החלטותיו ופרושיו ותגיע למסקנה שכיפה ואני כבר לא מסתדרים ביחד…
לא אישי שלמקו, אבל אני ממש לא סובל את האורתודוכסיה.![](/static/emo/happy.gif)
כמובן שזה רק את המימסד ולא את הנפשות המאמינות…
לא נעלב...
אם כי אפשר לשאול איך אפשר לסמוך על בורא עולם שאפילו לשמור על ניקוד נכון לא טורח…
לא נעלב...
אני דווקא אוהב לחשוב על בורא העולם כעל דיסקלקולט בדיוק כמוני![](/static/emo/happy.gif)
אבל ברצינות, אני דווקא הרבה יותר אוהב את המחשבה שממש ממש לא מעניין אותו הניקוד אלא התמונה הכוללת. היית אדם טוב? כל הכבוד, היית אדם רע? אז יש לנו בעיה. היית עורך עם יד קלה על המחק? אותך ללוציפר![](/static/emo/wink.gif)
אפרופו, מישהו פה מכיר סידרה שמשודרת בערוץ יס + בשם "אלוהים, השטן ובוב"? אני מוצא אותה שנונה מפעם לפעם…
ראיתי כמה פרקים של
"אלוהים השטן ובוב" ולא התרשמתי בצורה מיוחדת.
אתה אומר שיש בה שנינות? אולי ניתן לזה צ'אנס נוסף.
אולי כי אני הייתי מאוד קרוב לכל
העולם הזה![](/static/emo/happy.gif)
אני מוצא את זה משעשע
גם אני
הייתי פנאט פעם וגם קראתי לקיצוניות שלמה או שאתה עושה את כל מה שכתוב או שלא בכלל.
אבל היום אני מאמין שכל אחד קובע את האמונה שלו לפי מה שהוא מרגיש.
ושזה לא יהיה לגמרי אוף טופיק אז אני ארשום כאן רשימה של סרטים שעוסקים בתנ"ך ושלוחותיו:
עשרת הדיברות.
בראשית.
אקסודוס (רק השם).
בן חור.
דוגמה.
וחוץ מזה יש גם את עניין
"ועיניתם את נפשותיכם"
נניח שהיה מותר לצפות בוידאו/טלוויזיה אבל אך ורק בסרטים שמענים אותך אישית. זה כבר נותן פתח לשלל דברים נניח כאלו שיצפו בסרטי דיסני (כמו בערכי משפחת אדאמס – תודה לונג) וכלה באלי מקביל / ווקר / בטברנה וכד')
לפי ההגיון הזה,
הייתי יכול לאכול שניצלים (כי פירורי לחם עושים לי פריחה), לשתות שוקו (כי אני מתענה כל פעם מחדש כשאני מגיע לקקאו שבסוף) ולגלוש בפישאיי (כי הוא בכלל לא כיפי ונחמד ומצחיק ומחכים).
![](/static/emo/sarcasm.gif)
מה זה? סוג חדש של טטנוס?
לא, ההצעה שלו היתה אחרונה
ברשימת ההצעות ל"שרה יודעת לשחק אותה".
אהההההההה
איזו תרפיה.