כבר שבוע שמכונות הכתיבה שוקטות. אוקיי, ליתר דיוק זה כבר שנים שמכונות הכתיבה שוקטות כי מי לעזאזל עוד משתמש במכונת כתיבה, אבל לכתוב "מעבדי התמלילים שוקטים" נשמע פחות טוב, ועטים לא עושים הרבה רעש מלכתחילה. בכל אופן, שביתת התסריטאים בהוליווד סגרה שבוע ראשון, ועושה רושם שתימשך עוד שבועות רבים. נכון לעכשיו, אין אפילו משא ומתן. את השבוע הראשון התסריטאים העבירו עם הרבה רוח קרב, יצאו כל יום לרחובות להפגין בהמוניהם, פרסמו מודעות ובלוגים, ובקיצור, היה שמח. אבל זה השבוע הראשון. יהיה קשה לשמור על אותה רוח קרב אם השביתה תימשך חודשים רבים, כפי שמצפים שיקרה.
בינתיים, רשתות הטלוויזיה מתרוצצות בניסיון למצוא פתרונות למצב, אבל אולפני הקולנוע מתייחסים לשביתה קצת כמו להתחממות הגלובלית: זאת בעיה גדולה שתקרה יום אחד, אבל לא היום ולא מחר. אז למה לדאוג עכשיו? במאים ושחקנים מוחתמים על סרטים ולוחות זמנים נקבעים כאילו הכל כרגיל. בשלב כלשהו, אם השביתה תתארך, האולפנים בוודאי ישקלו לרווח קצת את הסרטים, לדחות כמה סרטים למועד מאוחר יותר כדי לא להיתקע בסופו של דבר בלי כלום. אבל עדיין לא. העסקים עדיין כרגיל. בחוץ חם ונעים, עם שריפות לפרקים.
אחרי רצף של שבועות חלשים, בשבוע שעבר שני להיטים הצילו לבדם את הדו"חקו. זה היה המצב גם השבוע – ואלה היו אותם שני סרטים. גם השבוע כל הסרטים שיצאו בהפצה רחבה אכזבו, ואף אחד לא נגע ב'אמריקן גנגסטר' ו'Bee Movie' (שיהיה 'כוורת בסרט'), שנשארו במקומות הראשון והשני – אבל לא באותו סדר כמו בשבוע שעבר. הכנסות 'אמריקן גנגסטר', שהיה בשבוע שעבר במקום הראשון, ירדו השבוע ב-44% – ירידה סבירה עבור סרט אקשן – והוא הכניס השבוע 24 מיליון דולר; 'כוורת בסרט', המקום השני של השבוע הקודם, ירד ב-31% – שוב, ירידה סבירה עבור סרט לכל המשפחה – מה שהביא אותו ל-26 מיליון דולר, ולמקום הראשון של השבוע. 'גנגסטר' עדיין מוביל על 'כוורת' בהכנסות כוללות, 80 לעומת 72 מיליון, אבל עם חג ההודיה המתקרב בשבוע הבא, 'כוורת בסרט' צפוי לסגור את הפער הזה. בכל מקרה, מדובר, כאמור, בשני הצדיקים היחידים בסדום של אכזבות.
קחו למשל את המקום השלישי. 'פרד קלאוס' היה אמור לקחת השבוע את המקום הראשון, בקלות: זאת נוסחה שאף פעם לא נכשלת. זהו סרט-כריסטמס הראשון של השנה הזאת, קומדיה לכל המשפחה (איך לא) שעוסקת בסנטה קלאוס (פול ג'יאמטי), הנאלץ לארח בביתו שבקוטב הצפוני את אחיו הגדול והמפורסם הרבה פחות, פרד קלאוס (וינס ווהן). משתתפים גם קאתי בייטס, רייצ'ל וייס, מירנדה ריצ'רדסון וקווין ספייסי. ביים דייויד דובקין, שסרטו האחרון היה 'לדפוק חתונה' המצליח עד מאוד. ההיסטוריה מראה שסרטי ילדים על סנטה קלאוס כמעט תמיד מצליחים, בין אם זה מגיע להם או לא.
ובכל זאת, 'פרד קלאוס' הכניס רק 19 מיליון דולר, מה שמביא אותו למקום השלישי המאכזב. הסכום הזה אמנם אינו אסון, אבל הציפיות היו למשהו קרוב יותר ל-30 מיליון; אבל הציבור הצעיר התעקש להעדיף את 'כוורת בסרט'. אחת הסיבות לאכזבה היתה בוודאי שהסרט, על פי הביקורות, ממש גרוע ונקי מכל צחוקים, אבל זה לא הפריע לסרטי ילדים אחרים להצליח מאוד. סיבה אחרת יכולה להיות שוינס ווהן אמנם השתתף בשנים האחרונות בכמה סרטים מצליחים מאוד, אבל הם היו כולם סרטים למבוגרים ('הצד שלו, הצד שלה', 'לדפוק חתונה', 'מר וגב' סמית') וילדים לא יודעים מי הוא בכלל. של מי היה הרעיון לתת לו את התפקיד?
כשאנשים הולכים לקולנוע הם רוצים אסקפיזם, לא פוליטיקה, ואת זה הם הבהירו באופן שלא משתמע לשני פנים בשבועות שחלפו. אף אחד לא רוצה לראות סרטים על נושאים מדכאים כמו עיראק, ולא משנה כמה פרצופים מוכרים תקועים בהם. זה היה נכון לגבי 'בעמק האלה' (טומי לי ג'ונס, שרליז ת'רון, סוזן סרנדון; 6.7 מיליון הכנסות כוללות), וגם ל'חקירה מעבר לקווים' (ג'ייק ג'ילנהול, ריס ווית'רספון, מריל סטריפ: 9.3 מיליון), ועכשיו גם ל'כאריות לכבשים'.
הפרצופים המוכרים הפעם הם טום קרוז, מריל סטריפ (שוב) ורוברט רדפורד. הבמאי הוא רוברט רדפורד. לסרט אמנם יש שלוש עלילות שמתרחשות במקביל באפגניסטן, בוושינגטון ובקליפורניה, אבל למעשה לשלושתן קשה לקרוא "עלילות" – הן בעיקר דיבורים. הסרט הוא סדרה של דיונים על פוליטיקה, מחויבות ומעורבות, וכולל מעט מאוד עלילה כדי לנסות להצדיק את כל זה. מבקרים שמוצאים מסרים על מדיניות החוץ של ארה"ב אפילו בסרטים על אנשים בטייטס שיורים קורים מהידיים לא צריכים לחפש שום סאבטקסט הפעם – הסרט עוסק במדיניות החוץ של ארה"ב באופן גלוי לגמרי. אולי מתחת לפני השטח הוא למעשה מכיל מסרים על אנשים בטייטס שיורים קורים מהידיים. מילא אם המבקרים היו יוצאים מגדרם, אולי זה היה משכנע אנשים לבוא – אבל אף אחד, כולל מבקרים, לא הולך לקולנוע כדי לראות רב-שיח פוליטי על ענייני היום. הסרט הכניס השבוע 6.7 מיליון דולר בלבד, וסיכויי האוסקר שלו – אם היו כאלה – התאבכו אל הריקנות.
עוד כמה מקומות למטה נמצא 'P2', עם 2.2 מיליון דולר אבל קשה לומר שזאת אכזבה, כי מהסרט הזה אף אחד לא ציפה לשום דבר. זה סרט אימה שמתרחש בקומת חניה, שבה אישה (רייצ'ל ניקולס) נרדפת על ידי פסיכופט (ווס בנטלי, המוכר מ'אמריקן ביוטי' ו… רגע, מה בעצם הוא עשה מאז?). הביקורות שהסרט קיבל היו סטנדרטיות עבור סרט אימה – כלומר, גרועות. דווח שהרבה אנשים לא רצו לראות את הסרט בטענה שעדיין לא ראו את P1.
לא נכון לומר שלא יצא השבוע שום סרט מצליח, מסחרית וביקורתית. אבל כרגיל, כדי למצוא את הסרט הזה צריך לרדת מתחת לעשיריה. 'No Country for Old Men' (שנכון לעכשיו, שמו העברי המיועד הוא 'ארץ קשוחה') הוא הסרט החדש של האחים כהן. עוד מפסטיבל קאן מזדמזם שהפעם האחים חזרו לטריטוריה ולרמה הרגילים שלהם, אחרי שהואשמו בהתמסחרות ב'אכזריות בלתי נסבלת' ו'לחסל את הליידי'. יכול להיות שהמבקרים משוחדים בכל הקשור לאחים כהן, אבל הביקורות ל'ארץ קשוחה' היו מהטובות ביותר שקיבל סרט כלשהו השנה. הסרט הוקרן השבוע ב-28 בתי קולנוע בלבד, אבל זה הספיק כדי להגיע להכנסות של 1.2 מיליון (אין צורך להוציא מחשבונים: מדובר בממוצע של 43,000 דולר לאולם – יותר מההכנסות פר-אולם של כל הסרטים בעשיריה המובילה יחד). בשבועות הבאים הפצתו תורחב והוא בוודאי יתארח גם בעשיריה.
עוד בשבוע הבא, ייצא 'בייוולף', סרט ההרפתקאות התלת-מימדי-לכידת-תנועתי, 'אימפרית הפלאים של מר מגוריום' לילדים עם דסטין הופמן ונטלי פורטמן, ו'אהבה בימי כולרה'.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
סאבטקסט: ''עזבו, אני לא סומך יותר על כסאות''
לגבי "כאריות לכבשים", אני רק רוצה לומר: הא-הא!
כתבה מספר 3988
סאבטקסט:
"מילא תסריטאים בשביתה, לא יכלו לשלם למעצבי שמיכות נורמליים?"
''אם אמות לפני שאתעורר, זה בגלל שהוא לא נתן לי לישון למעלה.''
התמונה של הדוחק''ו..
נכון שהיא עושה אסוציאציות רעות?
סאבטקסט:
"זאת הסיבה לכך שלא שווה להישאר שמונה שנים בכיתה ב'. הטיול השנתי הזה מסריח."
שני דברים:
1. רעיון הסאבטקסט של אנשים שיורים קורים מהידיים קסם לי.
2. עטים דווקא עושים רעש (גם קליק מספק כשסוגרים את המכסה שלהם אם יש להם כזה, וגם רחש נעים לאוזן כשכותבים בהם) – וקיימים אנשים שקונים עטים ספציפיים ולא אחרים בגלל טיב הרעש שהם עושים.
(סליחה, יש משפטים שעובדים רק באנגלית)
אני כעת פותח פתיל הצעות לשם אלטרנטיבי לכוורת בסרט.
מה דעתכם על "סרט סוג בזזזז"? יכולים להדגיש או את הב', או את ז', בפוסטר.
אם הסרט גרוע, ''בזזזזזבוז זמן וכסף''
מזכיר בדיחות על פולניות...
''בזבוז של סרט''
זה מתאים גם לכותרת המקורית שמכריזה עליו כסרט סוג ב'
שאלה קצרה ו*דחופה*:
כדאי לי לראות את "הטוב, הרע והמכוער", גם בלי שראיתי את הסרטים הקודמים בטרילוגיה?
כן
מש''א
כן.
לא ראיתי את 'הצלפים', רק את 'בעבור חופן דולרים', אבל עד כמה שידוע לי זו לא טרילוגיה במובן המקובל. העלילה של 'הטוב, הרע והמכוער' לא קשורה בכלל לסרטים האחרים.
הדבר היחיד
שאפשר להסיק מהטרילוגיה הזו, היא ההתפתחות של "האיש ללא שם" ל"בלונדי", ואולי גם של לי ואן קליף מהרע לטוב, וממנה אפשר לפתח בטח תזה. מבחינה עלילתית אין קשר בין שלושת הסרטים.
ובצירוף מקרים מוזר
בדיוק סיפרתי אתמול לחברה שראיתי את הטוב הרע וכו' כשהייתי בן איזה 10, באמצע הלילה, לבד בבית, כשכל השכונה ישנה וכבויה, וזה היה מפחיד לאלללה, והמוזיקה של הסרט עד היום מצמררת אותי. בנתיים השותף שלה מגיע הביתה, פותח את הטלויזיה בסלון, ואני שומע את הנעימה מהדהדת בחלל הבית… קריפי.
בניגוד למה שאתה חושב,
השביתה דווקא כן מכה גלים באולפנים. לא גלים יותר מדי היסטריים – לעת עתה – אבל הרבה הפקות נידחות עד לאחרי השביתה.
הסיבה?
אין אפשרות לבצע אף שינוי בסרט אם התסריטאי בשביתה. זה אולי נשמע קל ופשוט, אבל באופן מעשי – זה לא כזה קל.
אז מניין ההפקות ירד בצורה די ניכרת מאז השביתה, וזה בהחלט לא נחמד לאף אחד בתעשייה.
מי מביים/משחק/מפיק את אהבה בימי כולרה? איזה פחד
מייק ניואל,
חאבייר ברדם, לייב שרייבר, ג'ון לגויזאמו.
אכן מפחיד.
אחד הספרים המדהימים שקראתי, אם לא המדהים שבהם. ראיתי את הטריילר וההרגשה היא לא משהו. זה נראה יותר מדי כמו אופרת סבון ועושה רושם שהססגוניות היחודית שעוטפת ונודפת מן הספר הלכה לאיבוד איפושהו במהלך האדפטציה של הספר לסרט .
למה ''ארץ קשוחה''?
זה סרט לפי ספר, הספר יצא בעברית ותורגם, באופן הגיוני להפליא, ל"לא ארץ לזקנים".
למה לשנות???
המתרגם לא ימצה את כישוריו כיאות אם פשוט יעתיק את התרגום הקודם.
וזה גם די משעמם, את לא חושבת? לא עדיף משהו קצת יותר יצירתי?
מה שמזכיר לי שאתמול צפיתי ב'מוצאים את נמו'. שני רשמים עיקריים לגבי התרגום:
א. יצירתיות כנ"ל, וכפי שכבר קוטר פה בעבר – סתם "מרלין", "דורי" ו"סקווירט" לא ילך, הו לא! חייבים להפוך אותם ל"ברדג", "דוגי" (זה בגלל שהם דגים. נכון שנון?) ו"צבי" (זה בגלל שהוא צב. נ"ש?).
ב. תגידו, הסרט מתורגם משמיעה, בלי לעבוד עם טקסט כתוב? אין לי דרך אחרת להסביר חלק מיציאות התרגום. לפעמים זה נשמע כאילו המתרגם לא הצליח להבין מה נאמר אז פשוט כתב משהו שיכול להשתלב, לפי ההקשר. לפעמים נראה שהוא פשוט לא שמע טוב. הדוגמה הכי זכורה לי בהקשר הזה היא דרלה, האחיינית ההורגת, שטוענת שהיא פיראנה מהא-מ-זו-נ-ס. בתרגום, לעומת זאת (אך מעניין – לא בדיבוב), היא טוענת שהיא ברקודה. הא? מה היה רע ב"פיראנה"? מאיפה לעזאזל הגיעה הברקודה?
ובכן, נראה לי שפה, בפסקה הראשונה, ניתן למצוא את ההסבר – http://en.wikipedia.org/wiki/Barracuda
מדכא.
קל לקטול
את המתרגמים. אבל אני הייתי פעם במקום כזה בו מתרגמים. הם (ובעיקר הן) עובדות על מחשבים מיושנים עם תוכנות עוד יותר מיושנות כל היום על תרגום שזו עבודה קשה עם תגמול שהוא לא משהו, בינינו.
אני חושב שהעבודה הזו היא איפשהו מתחת להוראה.
האמת היא שרוב המתרגמים עובדים על וורד.
והתגמול הוא לא "לא משהו", הוא מחפיר. והולך ומתדרדר. עסקתי בתרגום כמשרה מלאה במשך שנה שנתיים, עד שנשבר לי לפני כמה חודשים. התשלום צמוד לדולר (לא באמת, רק אם הדולר יורד. אם הוא עולה הדולר קופא), תנאי התשלום הם שוטף + נצח, והמצב רק הולך ומחמיר.
היום אני מתרגמת בתור השלמת הכנסה, ומרשה לעצמי להיות הרבה יותר בררנית בחומרים שאני לוקחת לתרגום, אבל מישהו שצריך להתפרנס מזה (ואני מכירה מתרגמים שזו המשכורת היחידה שנכנסת אליהם הביתה) נמצא בבעיה רצינית.
ולפעמים יש לי הרגשה שבדומה בהוראה,
גם כאן, לצד מתרגמים מוכשרים ניתן למצוא גם אנשים שאין להם כל מושג בתרגום. אם אני, שהאנגלית שלי בינונית ומטה, יכול להקשיב לסרט ולזהות טעויות בזו אחר זו, מדובר בתקלה רצינית.
אני לא מתקיף בהכרח את המתרגמים. יתכן, כמו שאתה אומר, שהאשם במי שלא העניק להם תנאים בסיסיים לעבודה (בתור התחלה, את הטקסט שעליהם לתרגם). זה לא סותר את הקביעה שמשהו פה מאוד לא בסדר, שהתוצר הסופי קלוקל ושהצרכן נפגע.
ועם זאת, תרגומים מחפירים של שמות סרטים ותרגומים מגוחכים ומיותרים כמו אלה שציינתי בתגובה הקודמת, לא נובעים מתת-תנאים, אלא ככל הנראה מחוסר/עודף כישרון.
חשוב להדגיש שהמתרגם לא בוחר את שם הסרט.
בלי קשר לאיכות התרגום עצמו, את שם הסרט בוחרים המפיצים. המתרגם מקסימום מציע שם, שיתקבל או לא יתקבל על ידי המפיצים. אני חותמת לך שאין מתרגם שפוי שהציע "הדייט שתקע אותי".
ונכון מה שאמרת, הרבה מהאחריות צריכה ליפול גם על חברת התרגום, ויותר מזה, על הערוץ המשדר. אם אני רואה ביס את "מועדון קרב", והתרגום נע בין "לא משהו" לבין "מה לעזאזל?" אני בהחלט מצפה שגם ליס תהיה מערכת בקרה שתעלה על הדברים האלה, ותעניק לי בתור לקוחה מוצר הרבה יותר איכותי. או במילים אחרות, תתן לאלרום על הראש (במקרה הזה).
בגלל שסרט לא הרוויח הרבה כסף, הסיכויים שלו לזכות באוסקר קטנים, ועדיין יש אנשים שמתיחסים לאוסקר כאל פרס על השגים אומנותיים.
רשימת קריאה ב-AV CLUB: תשעה-עשר ספרים טובים שהפכו לסרטים
לא-ממש מוצלחים, ועוד אחד שהפך לסדרת טלוויזיה מאותו סוג.
http://www.avclub.com/content/feature/lost_in_translation_20_good/4
עוד רשימה
20 ציוני דרך בהיסטוריה של ה-CGI, כולל שלושה סרטים שעוד לא יצאו:
http://www.premiere.com/gallery.aspx?section_id=39&webtrends_section=feature&article_id=4226&window_id=2&gallery_id=456&page_number=1&seq=1&cnt=1&slide=off
היי, הם מזכירים את ''300''...
יש מצב שהסרט יהיה מועמד על האפקטים? זאת תהיה הפתעה נעימה.
לא נראה לי
מעבר לכך שיש השנה מתחרים די חזקים (רובוטריקים, שודדי הקריביים, ספיידרמן, הארי פוטר, מצפן הזהב) ומקום רק לשלושה מועמדים, נראה שעוד קיימת דעה קדומה נגד אפקטים שמבוססים על מסך ירוק. עושה רושם שאנשי האפקטים חברי האקדמיה לא רואים באפקטים של 300 חידוש שמצדיק מועמדות. יש לו סיכוי טוב יותר בקטגורית עריכת הסאונד.
איזה חידוש היה בהם?
מסך ירוק (ועוד מסך ירוק בולט לעין, בהרבה מקרים) הוא חידוש? האפקטים ב'300' היו גרועים.
ולחשוב איך התלהבת מהטריילרים...
אחח, היו זמנים טובים
שום דבר לא השתנה. הטריילרים עדיין מצוינים.
שאלונת אליך -
מה אתה פחות שונא – "הרובוטריקים" או "300"?
ומתוך ה-20,
4 סרטים של רוברט זמקיס, ו-4 של ג'יימס קמרון.
אני רק הערה
בקשר לג'יימס קמרון. בדיוק נתקלתי בעובדה האופטופיקית שבסרט 'טיטניק' כל הציורים בספר הציור של ג'ק צוירו בידי קמרון, ובסצינת ציור העירום היד שנראית מציירת היא של הבמאי.
הוא שמאלי, אז הם הפכו את הצילום בעריכה כי דיקפריו ימני.
בכלל התרשמתי שהבן אדם מוכשר הרבה מעבר למותר.
עוד רשימה
אוואטאר נשמע כמו משהו בעל פוטנציאל גבוה.
והעובדה שקמרון עושה את זה רק מוסיפה לצפייה.
בחירות מעולות לדעתי! יופי של אייטם, כל הבחירות מנומקות היטב
כמה בחירות שאני למסכים איתם
בראש בראשונה "השעות" שהוא לדעתי ההפך: ספר בינוני מינוס שהפך לסרט טוב מאוד.
רשימה דבילית.
הרבה מהסרטים שבחרו סתם בחרו אותם בשביל לעשות רעש ולהפתיע את הקוראים ושיגידו WTF הרבה פעמים כשיתבוננו ברשימה.
אם אני אצפה בעוד סרט אמריקאי צפוי ,טיפשי ורגשי אתאבד
אני מזיל דמעה ומשתתף בצערה של משפחתך.
כוונה טובה, ביצוע אידיוטי
ארגון שקורא לעצמו סל"ק (סטודנטים למען קולנוע) מתכנן צעדים שמטרתם הוזלת מחירי הכרטיסים. אני בעד, רק שהם החליטו לפגוע דווקא בצופים ולגלות לאנשים את סוף הסרט בכניסה לקולנוע. אני מנחש שאם הסדרנים לא יעיפו אותם על ההתחלה, באי הקולנוע יעשו את זה ולא בעדינות. בכל אופן, עד כמה שאני מתנגד למונופול של רשתות הקולנוע על מחירי הכרטיסים, אם מישהו בא במטרה להרוס לאחרים את הסרט, הוא לא חובב קולנוע אמיתי בעיני. גם עצם הרעיון להרחיק אנשים מהקולנוע כדי להפוך את חווית הצפיה נגישה ליותר אנשים, מרגיז ומכיל סתירה פנימית. למה שלא פשוט יחלקו עותקים פיראטיים וזהו? לא חוקי, אבל לפחות אנשים מקבלים בחירה אם לראות את הסרט כמו שצריך או לא.
http://e.walla.co.il/?w=/6/1194716
אני אתנסח בעדינות האפשרית:
חבורת מפגרים.
תודה רבה! התלבטתי איך ראוי לומר זאת.
כוונה טובה, ביצוע אידיוטי
"כדי לעזור לאנשים לצפות בקולנוע אנחנו הולכים לשבור להם את הרגליים כדי שלא יוכלו להיכנס- ואם הם עדיין יצליחו אין לנו בררה אלא לשרוף את הקולנוע איתם בפנים. ככה זה- חושך שבטו זה היה כדור הארץ כל הזמן!"
ואני חשבתי ששביתת המרצים משגעת לי את השכל…
מחקר: בתי הקולנוע האינטימיים ילכו ויעלמו
הקומפלקסים יצברו תאוצה
"עשרות בתי קולנוע שיש בהם 3-5 מסכים ייסגרו. במקום 53 קומפלקסים עם 3 מסכים בממוצע שיש היום, יהיו בכל הארץ 10 קומפלקסים גדולים של 15-20 מסכים. יפותחו מעט 'בתי קולנוע בוטיק' ואילו המגה קומפלקסים ישולבו במרכזי מסחר שייצרו סימביוזה מיטבית ביניהם"
http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000274369
אנחנו רואים את זה קורה כבר שנים.
וחלק מהמספרים שלהם לא נכונים – מספר המסכים בקומפלקס ממוצע כיום הוא הרבה יותר מ-3 (כמה בתי קולנוע בכלל קיימים שיש בהם פחות מ-3 אולמות?), ואני מאמין שעידן המגה-פלקסים יגיע לשיאו, יהיו יותר מעשרה בתי קולנוע בארץ.
אולי המקלדות שוקטות???
לא סתם עלי אדמות, בכל מרחבי הקוסמוס כולו!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3471761,00.html
ויש לי רק שלוש שאלות:
מאט דיימון? הגבר הכי סקסי? מה לעזאזל?
אם ג'ורג' קלוני זכה, אז מגיע גם לו
באמת.
הם הולכים לפי עיניים ולא בוחרים בוונטוורת' מילר (זה השם של מייקל מנמלטים, לא?)? באופן ברור הם עיוורים (ואני אומרת את זה בתור מי שהיא עיוורת למדי בעצמה).
כל מי שלא בוחר בוונטוורת מילר
בתור האדם הכי יפה/סקסי/מושלם ביקום כולו הוא עיוור או לסבית עם שנאה פנאטית לגברים או אדם שמתוכנת גנטית להימשך למכוערים (כי הטבע רחמן ורוצה שגם להם יהיה סיכוי).
או שהוא סתם הומופוב
מהסוג שמתעב הומואים שמסרבים לצאת מהארון (אין זכר גם לקרוז).
או שאחד מתנאי הכניסה לרשימה דורש שהשחקן יהיה בעל יותר מהבעה אחת.
כל מי שלא בוחר בוונטוורת מילר
אולי הם לא בחרו בו כי אחד מסעיפי התקנון דורש שמי שיבחר לא יהיה שחקן גרוע ומעצבן בעל הבעה אחת בלבד, או בקיצור – יהודה לוי.
יש לי שתי מילים בשבילך:
פיט וקלוני (ואני לא אומר דיימון רק כי הוא בעל פחות מניירות, לא כי מדובר בשחקן מבריק).
(רגע, מילים בסוגריים נחשבות?)
פיט וקלוני הם שחקנים גרועים ומעצבנים בעלי הבעה אחת בלבד? באמת?
כי לפי דעתי הם שחקנים מצוינים, לא מעצבנים, ויש להם יותר מהבעה אחת.
אני מסכימה (ויותר) לגבי קלוני, אבל לא לגבי פיט.
אבל בלי קשר, לא אמרו שמדובר על השחקן הכי סקסי, אלא על הגבר הכי סקסי, לא? אז מה קשור כישרון משחק בכלל?
נשגב ממני.
בקשר לקלוני — ראיתי אותו רק ב"אחי, איפה אתה"[*] וב"משקיעה ועד זריחה" ואני דווקא חושב שהוא שחקן די טוב, גם אם לא מבריק.
____________________________
מעניין מדוע שם הסרט לא תורגם ל"אחי, אייכה?". "אחי, איפה אתה" ממש אינו מתאים. (כן, "אינו" חוזר. חשבתם שאוותר עליו כל כך בקלות? היה רגע של חולשה, ותו לא.)
אכן לא קשור - אבל לא זו הייתה הטענה.
יש לי שאלה חשובה מאוד
באתרים באינטרנט כמו בלוקבסטר כתוב ש"שודדי 3" מגיע לחנויות ב22 לדצמבר ואילו במגזין סינמה פלוס של רב-חן כתוב שזה קורה ב19 לדצמבר.למי להאמין??
שנית,למה כתוב על העטיפה במהדורה *מוגבלת* למה הכוונה?
מעשית, זה לא משנה.
החנויות בארץ לא מקפידות על מועדי הפצת סרטי DVD. הוא יגיע לחנויות בסביבות ה-19 (נובמבר, לא דצמבר), ויש סיכוי לא רע שאפשר יהיה להשיג אותו אפילו כמה ימים לפני כן.
בקשר ל"מהדורה מוגבלת" – יש לזה בדיוק את אותה המשמעות של המשפט "רק היום" שצועקים רוכלים בשוק. כלומר, שום דבר.
או כמו שסיינפלד אמר פעם משהו בסגנון
זו מהדורה מוגבלת, ייצרו רק 3 מיליון מזה.
מעשית, זה לא משנה.
נרגעתי לכמה שניות אחרי קריאת התגובה שלך רק שאז כששוב נכנסתי לאתר בלוקבסטר כתבו 31 לדצמבר.מה זה???
לפי רמת הלחץ שלך, זה כנראה יותר מדי נתרן.
תקצץ במלוחים.
ומה עם רטטוי?
תוחלת החיים של עכברושים היא פחות מארבע שנים, למה שיהיה לו אכפת?
יש פה טעות ?
לא הזכרת את הסרט מייקל קלייטון… זה אומר שהוא לא הגיע לעשרייה הפותחת?
'מייקל קלייטון' היה בעשיריה כמה שבועות
אבל השבוע הוא יצא.
הבהרה
לא, לא באמת ייצאו סרטים על פי 'היילו' ו'Gears of War' ב-2009.
"עריכה" היא דבר מטומטם לפעמים.
השכרת DVD דרך הדואר/שליח
זכור לי שהיו יומית או שתיים בנושא, אבל אני לא מצליח למצוא אותן, אז:
למרות שאני מנוי ב'אוזן השלישית' (ומאוד מרוצה מהמבחר והמחיר), להגיע לשם הפך למסובך להחריד לאחר מעבר הדירה האחרון שלנו. לכן, התחלתי לשקול ברצינות השכרת DVD דרך הדואר.
חיפושים באינטרנט חשפו שיש רק חברה אחת בישראל שממש מספקץ את השירות – DVD-ישיר (http://www.dvdyashir.co.il). בלוקבסטר אמנם מציעים שירות 'עד הבית', אבל הוא עובד בינתיים רק ברעננה, ואני, אפעס, מירושלים.
אז ככה:
מישהו מכיר חברות אחרות שמספקות את השירות?
למישהו יש נסיון עם השירות של DVD-ישיר, או כל חברה אחרת, ויכול לספק המלצות או אזהרות?
לכל מידע אודה,
איחלתי לגולש בהצלחה,
א. ק. אורון
לא ניסיתי אותם...
אבל האוזן השלישית מלנקקים למשהו שקרא אינדיק: http://www.indic.net/Default.aspx?region=1&lang=_HEB
יכול להיות שהמנוי שלך באוזן תקף גם לזה?…
היומית בנושא (מלפני שלוש שנים):
כתבה מספר 2142
מבין שלוש החברות שלונקקו ביומית ההיא, האתרים של שתיים כבר לא פעילים. רק DVDYashir עוד עובדים.
בנוסף, קיים היום אינדיק, שמאץ' הזכירה.
הסתכלתי קצת באתרים של החברות
אינדיק נעזרים (אני כמעט בטוח) בספריה של האוזן, מה שנותן להם בסיס סרטים מוצק בהרבה. מצד שני, הקטגוריות שלהם מבולבלות ולא הגיוניות, ולא כל מה שקיים באוזן נגיש אצלם (סרטי האנימציה של דיסני, למשל, לא ניתנים להשכרה אצלם). אבל המחירים שלהם קצת מוגזמים: 90 ש"ח לחודש, מה שאומר בפועל (אצלי) מעל 20 ש"ח לסרט, וזה במקרה הטוב בו אני מצליח לראות סרט בשבוע.
DVD-ישיר נראים קצת יותר מפוקפקים והמבחר אצלם קטן יותר, אבל קיימים יותר זמן והמחירים שלהם יותר סבירים.
הממ. נדמה לי שבינתיים, כשאין לי לא כבלים ולא לווין, אולי ננסה את אינדיק לחודש-חודשיים ונראה איך זה הולך. דיווח, אם זה יהיה רלוונטי – בהמשך.
אני לא יודע לגבי שירות ההשכרה שלהם,
אבל בתור חנות, DVDYashir הם מאוד מהימנים, ואנשי פורום DVD בתפוז מזמינים מהם די הרבה.
ובסופו של דבר, אכן החלטתי לנסות דווקא אותם.
היום הצטרפתי, ודיווחים יועברו על פי התקדמות העניינים.
סוג של גילוי נאות
DVD-ישיר שיתפו פעולה עם האתר כשסיפקו לנו את הפרסים לתחרות האוסקימורון של 2006.
ואם לא תהיה מרוצה,
אנחנו יודעים איפה הם גרים.
שירות האיומים של עין הדג?
שכחת את ה...
מואהאהאהאהאהאהאהאה!
דיווח על DVD ישיר
אני לקוח שלהם מאז סוף נובמבר 2007, קצת יותר משלושה חודשים. בחרתי במסלול "סרט אחד אצלך", בעלות של 79 ש"ח לחודש, שמאפשר לי לשכור כל סרט מהמלאי שלהם (המסלול הזול יותר לא מאפשר לשכור סרטים חדשים או סדרות טלוויזיה).
בינתיים, אני מאוד, מאוד מרוצה.
הסידור עובד בלי שום בעיות – הם שולחים לי סרט יחד עם מעטפה מבוילת, אני מחזיר דרך תיבת דואר אחרי שצפיתי, ובערך אחרי שבוע מקבל אלי את הסרט הבא מהרשימה שהכנתי באתר שלהם. בפעם הבודדת בה הייתי צריך להתקשר אליהם הם היו אדיבים מאוד ופתרו על חשבונם בעיה שאני יצרתי.
בנוסף, האתר נוח לתפעול (גם אם קצת מכוער) והמלאי לא רע – לא האוזן, אבל בהחלט מספיק לצרכים שלי.
בהחלט שירות מצוין.