![]() |
||
אחרי שהתביעות בנושא לא עזרו, הוקמה אגודת הקהל השבוי, המוחה (ובצדק רב) על הקרנת פרסומות באולם הקולנוע לפני הסרט. כפתרון זמני, הם ממליצים להגיח לאולם, לכבוש מקומות על ידי שלטי "תפוס" ולברוח החוצה עד תחילת הסרט. | ![]() 17.04.2005
|
יומית
אחרי שהתביעות בנושא לא עזרו, הוקמה אגודת הקהל השבוי, המוחה (ובצדק רב) על הקרנת פרסומות באולם הקולנוע לפני הסרט. כפתרון זמני, הם ממליצים להגיח לאולם, לכבוש מקומות על ידי שלטי "תפוס" ולברוח החוצה עד תחילת הסרט.
![](/images/2667.gif)
נפלאה התמימות האמריקאית הזאת.
עכשיו נראה את המהלך הזה קורם עור וגידים בארץ.
זה לא שבארץ צריך לתפוס מקומות מראש...
למרות ש20 דקות פרסומות זה לא נעים בכלל!
למה? זה נורא שימושי אם אתה מאחר לסרט...
20 דקות זה אולי מעיק, אבל כמה דקות זה בהחלט שימושי…
למה? זה נורא שימושי אם אתה מאחר לסרט...
בארץ זה מינימום 20 דקות ולפעמים יותר ורק אחרי ה20-30 דקות באים טרילרים
אני בדקתי בפעם האחרונה לקח 30 דקות פירסומות בלי טרילרים.
אני אתן לך דוגמה: נאמר ורצית ללכת לסרט שמתחיל ב-21:40. התגובה שלך למעשה אומרת "לא נורא אם יש פרסומות – ככה לא אפסיד כלום במקרה שאאחר, ואגיע ב-21:45 או 21:50".
אבל הרי לו היו קובעים מראש שהסרט מתחיל ב-21:50, זה לא שהיית מגיעה להקרנה בדיוק בזמן, אלא שוב היית אומרת "איזה מזל שיש פרסומות, כי אז לא אפסיד כלום במקרה שאאחר ואגיע ב-22:00".
לא?
לא.
כי רק אם יוצא שאני מאחרת אז זה נורא שימושי שיש פרסומות. אבל אני לא מאחרת לסרט *בכוונה* כי יש פרסומות.
לא התכוונתי שאת מאחרת בכוונה כי יש פרסומות.
לא משנה, בואי נעזוב את זה.
נראה לי שהבנתי את הנקודה.
אם היו קובעים מראש שהסרט מתחיל ב21:50, ולא היו פרסומות, ואז הייתי מאחרת, בכוונה או לא, אז הייתי מפסידה את ה10 דקות הראשונות של הסרט.
לכן צרכים לנעול את הדלתות בדקה שהסרט מתחיל
ולא לתת למאחרים להכנס. כמו באופרה.
כמה הייתי שמחה אם היו עושים את זה. תנו לאנשים להיכנס כמה שהם רוצים בפרסומות. ברגע שעולה השקופית של הצנזורה, לסגור את הדלת, ושאנשים ייכנסו בהפסקה, אם הם רוצים. נפלא.
קצת אכזרי משהו, אבל צודק. לי אישית יצא לאחר לסרט רק פעם אחת,טרויה, וזה היה מרגיז- לפספס את ה10 דקות הראשונות שלו ולנסות להבין מה קרה.
זהו. לא מאחרת יותר לסרטים.
אני מקווה.
אני חושב שהכוונה היא למנוע
מהמאחרים (במיוחד הקולניים שמתעקשים להקים שורה שלמה רק בשביל להגיע לכסא שלהם בקצה האולם) להפריע לצופים הדייקנים.
וכמובן שנחמד יותר לראות סרט מההתחלה….
''תפוס? מזה תפוס?''
לפחות שיבחרו בהגיון את התוכן
אני הייתי עם אחותי הקטנה בסרט "אחי הדוב" ואחת הפרסומות הייתה לטמפונים…..
נו באמת. ממש בזיון.
לפחות שיבחרו בהגיון את התוכן
כי משערים שרוב הילדים יבואו עם האמהות, כמובן.
זה בארה''ב?
נורא מוזר, לפחות איפה שאני, אין בכלל סתם פרסומות לפני הסרט. המקסימום שיש זה לפני השעה שבה אמור להתחיל הסרט, יש כל מיני טריוויות וקשקושים שמוקרנים על המסך, ולפני תחילת הטריילרים *אולי* תהיה איזו פרסומת של קוקה קולה. מעבר לזה, בשעה הכתובה על הכרטיס האורות בעולם נכבים ומתחילים הטריילרים.
זה בארה''ב?
הייתי אתמול בסינמה סיטי והסרט היה אמור להתחיל ב-19:30. כמה דקות טובות לפני תחילתו התחילו פרסומות, כשבערך חצי מהן אלה פרסומות לשרות SMS של אגד והפרסומות נמשכו עד 19:50. אחר כך היו 2 טריילרים, כאשר אחד מהם היה לבוגימן(בהההה!!! בוגימן) ואז התחיל הסרט. אבל דבר ששמתי לב אליו, ככל שסרט מתחיל מאוחר יותר, כך יש יותר פרסומות. בהצגה של 17, כשיש לא הרבה אנשים, אז פרסומות בקושי 5-10 דקות ויש יותר טריילרים.
אז מה שאתה מנסה לומר
זה שככול שהשעה יותר מאוחרת/יותר אנשים נמצאים בהקרנות שבשעה מסויימת כך יש יותר פרסומות ופחות טריילרים?
זה יכול להיות הגיוני….אבל אני חושבת שאתה מגזים. בחחלק מההקרנות יש 5 דקות פרסומות ובחלק 30? אני הייתי גם באולמות ריקים בצהרים וגם באולמות מלאים מבערב והפרסומות נמשכו בין 5 ל 15 דקות והיה אותו מספר טריילרים(!)
אני חושבת שאתה מגזים והרבה.
אז מה שאתה מנסה לומר
אני לא מגזים. הייתי בבן-ערובה בהצגה של 19:30 והסרט התחיל ב-19:55 לפחות.היו 2 טריילרים של דקה וחצי כל אחד והפרסומות התחילו לפני 19:30. אז אפשר לעשות חשבון. שבוע לפני הייתי במלינדה ברעננה והסרט התחיל 15 דקות אחרי הזמן הנקוב והיו 3 טריילרים כשאחד הוא של מלחמת הכוכבים והוא די ארוך. בבן ערובה היה אולם מלא. במלינדה היו בערך 30-40 איש באולם של 100-120 איש. עכשיו במה אני מגזים?
זה מגניב, אבל בארץ זה לא כל כך שימושי.
ברוב בתי הקולנוע המקומות מסומנים, ואתה יכול להגיע מתי שאתה רוצה, וסביר שהכיסא יהיה פנוי. אפשר פשוט להיכנס 20 דקות (זה הזמן שחיכיתי לסרט פעם קודמת) אחרי המועד המצוין.
אישית, אני תמיד יושבת ורואה את כל הפרסומות, כי אני מפחדת שבין לבין יהיו טריילרים, שאני מאוד אוהבת, ואני אפספס.
ושאלה:
לא היה פעם איזה עו"ד שטען שבתי הקולנוע בארץ הם קרטל, ושמישהו צריך לעצור אותם? התקדם מאז משהו?
כי אני מנסה לחשוב מה הסיכוי לעשות דבר כזה בישראל, ולמחות נגד הפרסומות, ולא ברור לי איך צריך לגשת לזה.
ושאלה:
קרטל ???
סליחה על הבורות, אבל מה זה?
ק?ר?ט?ל
התאגדות של יצרנים או של חברות מסחריות עצמאיות, המוקמת כדי להגביל את התחרות ביניהם ולשמור על רמה גבוהה של מחירים.
במילים אחרות
לא קרטל:
"גלובוס" מחליטים להעלות את מחיר הכרטיס ל-40 ש"ח, בעוד ב"חן" הוא נשאר 35 ש"ח. הקהל שומע על ההתפתחות הזו, ומחליט פשוט ללכת לסרט ב"חן" במקום ב"גלובוס" ולחסוך כסף. העסקים של "גלובוס" יורדים והם נאלצים להוריד את המחיר בחזרה.
קרטל:
המנהלים של "גלובוס" ו"חן" נדברים בינהם שב-1.5.2005 בשעה 20:00 בערב, המחירים של כולם יעלו ל-40 שקל. הקהל מתעצבן, אבל אם הוא רוצה לראות סרט, אין לו הרבה מה לעשות בעניין.
דבר שכמובן אסור על פי חוק.
(לפחות בארץ.)
הדוגמא הזאת אמיתית?
בבקשה תגיד לי שלא.
עד לפני שנתיים-שלוש? כן.
העלאת מחירי כרטיסים בין הרשתות השונות היתה נעשית בתיאום בינן.
לא.
ככל הידוע לי, לפחות.
אאל''ט
הנושא נמצא ממש עכשיו בבדיקה ע"י דוד שטרום (הממונה על ההגבלים העסקיים).
וקצת לא קשור (אבל בכל זאת יש כאלה שמתעניינים): יגאל גלאי, עורך פנאי פלוס מונה למהל בתי הקולנוע של גלובוס. ותעשו עם זה מה שבא לכם.
אין לי מושג מי זה אליג גילא
אז אני בוחר לעשות מזה את זה: לבתי הקולנוע של גלובוס יש הנהלה חדשה! יופי! שינוי גישה לגמרי לא יזיק להם.
אני יודע מי זה יגאל גלאי,
אז אני בוחר לעשות מזה את זה:
אוקיי, "רב-חן" נשארת הרשת השולטת בארץ. במערב אין כל חדש.
(ומעט הרחבה: יגאל גלאי הוא העורך היוצא של "פנאי פלוס", שנערך היום ע"י נורית וייס, שערכה בעברה מגאזין תרבות תל-אביבי כלשהו. ואם לשפוט לפי רמת הצהיבות וה"ישראליות" שמר גלאי הציג בשבועון בתקופת כהונתו, אזי גישתו והגישה הנוכחית של גלובוס תואמות אחת לאחת.)
אני מודע לזה שפנאי פלוס הוא מגזין צהוב מאוד.
אבל אין הרבה דימיון בין עריכת עיתון וניהול רשת בתי קולנוע. אם הוא היה מקבל את האחריות על רכישת הסרטים שלהם, אז היה מקום רציני לדאגה. אבל אם גלאי מתחמחה ב"לתת לאנשים מה שהם רוצים", אולי דווקא הוא יבין שמה שאנשים רוצים זה בתי קולנוע טובים. אולי. תן לשמור על אופטימיות חסרת בסיס. גרוע הרבה יותר מהמצב כרגע זה לא יכול להיות, נכון?
אתה יודע מה?
קבל א' לאופטימיות חסרת-בסיס. עלי.
מי ייתן שבאורח פלא, מר גלאי יבין שלמרות שאולמות הקולנוע שלו מביאים צופים, הוא עדיין צריך להשקיע בארגון מחדש של נהלי הרשת, ויהפוך אותה למשהו אכיל.
ובנימה מעט פחות אופטימית:
מר גלאי לא מתמחה ב"לתת לאשים מה שהם רוצים", אלא ב"לתת לאנשים מה שהם חושבים שהם רוצים." וכל עוד אנשים לא יבינו שאולם שמותקן בו מקרן (CRT, LCD, לא משנה) על התקרה, הוא אולם פגום By definition, אני חושש שגלובוס תישאר בדיוק איפה שהיא היום.
אבל הי, אנחנו עדיין בתקופת אופטימיות חסרת בסיס, אז אתה לא צריך להקשיב למה שאני אומר.
היו מרכאות, ולא במקרה.
סליחה.
מצד שני, שכנעת אותי
שהאופטימיות היתה אולי חסרת בסיס קצת יותר מדי.
הבעיה היא לא האנשים, היא ההיצע
אני מהאנשים שמתעבים פרסומות, שונאים מקרנים, ובכלל גלובוס עושים להם חררה. ועדיין, מצאתי את עצמי רואה כמה סרטים בגלובוס בשנה האחרונה.
למה? פשוט – יש סרטים שצריך לראות בקולנוע, או שפשוט רוצים לראות בקולנוע בגלל נסיבות חברתיות (קולנוע, אחרי הכל, זה לפעמים אירוע חברתי). במקרה כזה, אין לך הרבה ברירה: אתה הולך לקולנוע שבו מוצג הסרט, או (אם מצבך אפילו עוד יותר גרוע) לקולנוע היחיד שקיים בסביבתך.
אין אפשרות לפצוח בחרם צרכנים אפקטיבי כשאין אלטרנטיבות. אם סינמה סיטי – שמשום מה, כולם כאן נהנים לרדת עליו (כגודל הציפיות, אולי?) – היה קרוב לירושלים, לא הייתי ממצמץ לכיוון של גלובוס, ולרב-חן הייתי הולך רק במקרי חרום, כי הכל היה בסינמה סיטי. אבל יש לי כאן רק רב-חן או גלובוס, ואף סרט לא מוקרן בשניהם, ככה שבחירה ממשית – אין לי.
השאלה היא עד כמה היית מוכן להרחיק,
בשביל לקבל קולנוע איכותי.
אני מסכים שנסיעה של שעה וחצי לקולנוע, כשיש קולנוע במרחק רבע שעה הליכה ממך, זה משהו לא ממש הגיוני, אבל בשבילי, כל הליכה לקולנוע היא "יציאה".
הקולנוע הכי קרוב למקום מגורי נמצא ברחובות, במרחק של כחצי שעת נסיעה. לכן, כשאני כבר הולך לקולנוע, אין לי בעיה להאריך מעט את הדרך, ולנסוע להרצליה, ל"שבעת הכוכבים", שהפך בשנים האחרונות לקולנוע הבית שלי. יצא שמוקרנים בו הסרטים הטובים של "רב-חן" ושל "גלובוס" כאחד, כך שלרוב, ברגע שיוצא סרט שאני רוצה לראות, אני יודע שהוא יוקרן שם.
לאירועים מעט יותר חשובים (שה"ט, מלחמת הכוכבים, סין סיטי), אני מקדיש את "רב-חן" דיזנגוף.
לכן, לי יש את היכולת לבחור לא ללכת ל"גלובוס", ואני לא ממש אפסיד מזה.
ובנושא קצת שונה – "סינמה סיטי" היא ה"אליאס" של בתי הקולנוע. לכולם היו ציפיות מהם, להם היו (ועדיין יש) יומרות להיות הקומפלקס הכי טוב בארץ, ורוב האוכלוסיה בטוחה שאכן כך הדבר. ואז אתה מגיע, רואה סרט, מקבל את "חווית 'סינמה סיטי"', ומבין שלא דובים ולא ים.
אין סאונד, אין תודעת שירות, פרסומות בוידאו. ולמרות זאת, כולם עדיין נורא מתלהבים, ובטוחים שכחובב קולנוע, ס"ס היא המקדש שלך.
תגידו, לא נראה לכם מעט אירוני, שמבין שלושת המותגים, דווקא "רב-חן", נטולת השם הלועזי, היא זו שנגועה בהכי פחות "ישראליות"?
הגיע הזמן לעבור דירה
בפעם הבאה שאתה נוסע להרצליה, תעצור בדרך בגבעתיים. אני יודע שזה נשמע מפתיע (כאילו, מה זה גבעתיים?) אבל רב-חן גבעתיים, שנפתח שם השבוע, הוא קולנוע ברמה זהה אם לא טובה יותר מ"שבעת הכוכבים". אם רק לא יהיו שם בעיות הקרנה וסאונד, אינשאללה, לא תהיה לי בעיה להכריז עליו כעל הקולנוע הטוב ביותר בארץ, וגם לא תהיה לך שום סיבה לבזבז זמן וכסף על חן דיזנגוף.
תראה, מבחינת איכות,
יש גם את "קרית אונו", שאולם 1 שלו ממש לא נופל מזה של שבעתה, ואני די בטוח שיש גם אחרים, שרגלי עדיין לא ביקרה בהם, אבל לשבעתה יש כמה יתרונות אחרים, כמו באולינג, מכונת ריקוד, גישה קלה וחניה למכביר (ובחינם).
תראה, כל עוד שנינו לא מסכימים לגבי "הקולנוע הכי טוב בארץ", זה לא ממש יעזור אם תצהיר שזה שבגבעתיים קיבל את הבכורה על-פני אחד אחר (איזה, אגב? לא זכור לי שנקבת בשם). ההבדלים בבין רמת ה"וואו" שמופק בעת ביקור בדיזנגוף, ובין זו שמתקבלת מקולנוע אחר עדיין גבוהים מאוד. לכן אני שומר אותו לאירועים חגיגיים (זה, והעובדה שלוקח חצי שעה למצוא חניה באיזור).
אבל בכל זאת, אני בהחלט מתכנן לקפוץ לבקר בגבעתיים, כדי שתהיה לי עוד נקודת רפרנס, ואולי אפילו לסגור על חוזה שכירות.
''וואו'' מה?
"וואו איזה אולם גדול" או "וואו איזה קהל של ילדים מטומטמים"?
הייחוד היחיד של האולם הגדול של חן דיזנגוף זה שהוא באמת אולם מאוד גדול. זהו. חוץ מזה, הוא פשוט לא אולם טוב במיוחד, הקהל האופייני שם בלתי נסבל, והחניה, כמו שהזכרת, בלתי אפשרית או יקרה. אז אחרי שתי השניות שלוקח לך להגיד "וואו" בכניסה לאולם, לא חשוב לך יותר לקבל חוויית צפיה טובה יותר?
''וואו, אני שמח שאני פה''
לא מכיר את הקהל האופייני שם. לא זוכר אף הקרנה שקולות מהקהל הפריעו לי לצפות בסרט, או שהרגשתי לא נעים להיות חלק מהקהל הספציפי. מצד שני, אני באמת לא מבקר שם לעתים קרובות.
אולם 1 בדיזנגוף הוא אולם מאוד גדול, עם ארכיטקטורה מצויינת (למרות החוסר בשיפוע, אף פעם לא הסתירו לי שם, ויש מספיק מקום לרגליים) וסאונד מעולה ומקיף. כשזה נוגע ל-Immersion (למה לעזאזל אני לא מצליח להזכר במקבילה עברית?) בחווית הצפייה, זה האולם שמעניק אותה בצורה הטובה ביותר.
עם זאת, האולם אכן סובל מהמגרעה של אולמות גדולים מדי, כך שאנשים שיושבים בקצוות לא יכולים ליהנות מהסרט כמו שצריך, ולכן אולי לא יהיה נכון לכנות אותו "האולם הכי טוב בארץ". אבל מבחינתי, אם אני בוחר את המקומות המתאימים, אלו שנמצאים בדיוק באמצע בין שמאל לימין, וממוקמים כך שהמסך יקיף את כל שדה הראייה שלי, אני מקבל את חוויית הצפייה הכי טובה בארץ, בלי ספק. כזו שאפילו מצליחה להשכיח ממני את הדו"ח שמחכה לי על השמשה הקדמית.
בעניין הסאונד, אני לא מסכים
האולם הזה פשוט גדול מדי, מה שגורם לכך שלמרות שהוא מצויד במערכת סראונד, היא כמעט ולא באה לידי ביטוי. מהחלק הקדמי של האולם בקושי אפשר לשמוע את הרמקולים האחוריים, והחלק האחורי של האולם פשוט רחוק מדי מהמסך. חוץ מזה, הוא לא אולם רע, אבל גם לא נוח במיוחד, צפוף, ובהחלט כבר קרה שהסתירו לי (או שהסתרתי) שם.
טוב, כנראה שנצטרך להסכים שלא להסכים.
אז איפה אתה רואה את פרק III, אמרנו?
איפה שתערך ההקרנה לעתונאים, סביר להניח.
שאלה אחרונה בנושא:
בנוגע לקניון החדש בגבעתיים – מה נסגר עם חניה, חינם או לא? כי הנושא מאיים להפריד ביני לבין אסף. אני גרה במרחק הליכה מרב חן ת"א, והוא רוצה לגרור אותי לגבעתיים. אז נכון שהוא קונה את הכרטיסים ומטפל בהכול, אבל עדיין…
חינם.
היי, לא התפשרנו בנושא?
צפיה ראשונה ברב-חן ת"א, צפיה נוספת ברב-חן גבעתיים? או לחילופין, דגימת סרט ברב-חן גבעתיים לפני שרוכשים כרטיסים לטרמפיסט. (ולמה הו למה "רובוטס" מוקרן שם רק בגרסה המדובבת?!)
כל האולמות או רק הראשי?
כל.
שיפוע תלול, מסכים עצומים, משענת לראש, מעמד לכוס הקולה, מקום לרגליים, סאונד משובח, ומקרין, שאמנם התחיל להקרין את הסרט הלא נכון, אבל שם לב לזה בעצמו תוך עשר שניות, בלי שהיה צריך לריב איתו. אה, וכמובן, חניה חינם.
עידניד – תסתפק בינתיים בלתת לו את הבכורה גם בלי נקודת רפרנס. 'שבעת הכוכבים' אמנם קולנוע טוב מאד, אבל יש לו כמה חסרונות (מקום לרגליים, למשל, למי שלא יושב בשורה מסוימת, והאולמות הקטנים שאינם זהים ברמתם לאולם הגדול).
אני מכיר אישית את
הבן של גרדינגר (הבעלים של תאטראות ישראל) ומשיחות רבות שהיו לי איתו אני בפירוש יודע שהאיכות של האולמות שלהם נובעת מאהבה אמיתית לקולנוע. חשוב להם שהצופה יקבל חוויה איכותית ולכן הם משקיעים הרבה כסף (ובאמת בתי הקולנוע השונים שהם פותחים בשנים האחרונות בארץ שווים כל גרוש ממחיר הסרטים. האולמות שלהם לא נופלים מהאולמות שהייתי בהם בניו-יורק).
את גלובוס אני משתדל להחרים, אך מידי פעם מתפלק לי, כמו לפני שבועיים, שבלית ברירה נאלצתי לצפות ב"צלצול2" בגלובוס אורי קניון חיפה. על ההקרנה העקומה – נחא. אבל על קבוצה של צעירים שלא הפסיקו לצווח, לקלל, לצעוק, להשתולל, לריב, לדבר בפאלפון, לקום, לשבת ושוב לקום – כבר היה לי קשה להבליג. קראתי לסדרן, אך לא היה אפכת לו. המנהל לא היה. נסיונות השיכנוע שלי לא עזרו וחברי לא רצו לעזוב את האולם ("עד שכבר באנו, עזוב, אולי הם ירגעו עוד מעט").
מייד כתבתי מכתב זועם ואתמול הם ענו לי:
_____________________________
הנדון: מכתבך מתאריך 03.04.05
XXX שלום,
הופתעתי מאוד מהמתואר במכתבך ומיד פניתי למנהל הקולנוע על מנת לבדוק טענותייך.
בתחילת הסרט אכן היו הפרעות שטופלו ע"י המנהל והסדרן. במהלך הסרט נכח סדרן באולם והקולות שהושמעו היו בהתאם לסוג הסרט.
צר לי על הרגשתך, יחד עם זאת אנו ניקח את הערותייך לתשומת ליבנו, נלמד ונסיק מסקנות.
תודה על מכתבך, אני מקווה כי נמשיך לראותך בין קהל לקוחותינו.
בברכת חג שמח,
דדי לוי, סמנכ"ל תפעול
___________________________
לא ידעתי שחבורת קופי האדם שפעו געו ונהמו לאורך כל ההקרנה ללא קשר בכלל למתרחש עם המסך "היו בהתאם לסוג הסרט".
השמרו לנפשותכם! אני לא אחזור על הטעות בשנית.
מקצועי ביותר מצידם!
קרה לי בדיוק אותו הדבר ב'צלצול'. בקשר להערה של "בהתאם לסוג הסרט" באמת שאין לי מה להגיד. חוץ מ-
אולי.
''מגאזין תרבות תל-אביבי כלשהו''
Time Out תל אביב, סגנית-עורך לשעבר.
והשם שלה הוא נירית ולא נורית.
(הא הא! גם אני יודעת לנטפק!)
ולדעתי אולם 1 ברב חן, כשיושבים במקומות הנכונים, הוא אולם הקולנוע הכי טוב שיש בת"א.
אז נכון שאנשים נורמליים יסעו במידת הצורך להרצליה, ראשון או סתם למקום שקרוב לבית שלהם, אבל לתל אביביים (ובעיקר לחסרי אוטו מבניהם) שרואים סרטים בתל אביב – זה כנראה האולם הכי טוב לראות בו סרט, ויחסית לכזה הוא בהחלט עונה על הרבה ציפיות.
אאל''ט (כה''ב)
הוא מונה למנכ"ל גלובוס-גרופ, שזה כולל בין היתר את פעילות בתי הקולנוע, אך גם הפקות של גלובוס גרופ ובקיצור, הוא הולך לנהל את החברה כולה. כלומר גם אולמות, אך לא רק.