ההצלחה של 'שיקגו' מחזירה את מחזות הזמר לקולנוע. המיוזיקל הבא שיבצע את ההגירה מברודוויי להוליווד הוא 'פנטום האופרה', אולי עם אנטוניו בנדראס בתפקיד הראשי. הבעיה מתחילה בשם הבמאי: ג'ואל שומאכר. אופס. |
16.02.2003
|
יומית
ההצלחה של 'שיקגו' מחזירה את מחזות
הזמר לקולנוע. המיוזיקל הבא שיבצע
את ההגירה מברודוויי להוליווד הוא
'פנטום האופרה', אולי עם אנטוניו
בנדראס בתפקיד הראשי. הבעיה מתחילה
בשם הבמאי: ג'ואל שומאכר. אופס.
ההצלחה של 'שיקגו' מחזירה את מחזות
הזמר לקולנוע. המיוזיקל הבא שיבצע
את ההגירה מברודוויי להוליווד הוא
'פנטום האופרה', אולי עם אנטוניו
בנדראס בתפקיד הראשי. הבעיה מתחילה
בשם הבמאי: ג'ואל שומאכר. אופס.
מה שבטוח
סצינות האקשן יהיו מרהיבות.
או שלא.
או שלא יהיו סצינות אקשן.
או ששומאכר יותקף באישון לילה ע"י איש במסיכה.
מסיכת אב"כ.
פנטום האופרה לא הוסב כבר לקולנוע?
לא היה עדיף לקרוא ליומית ''אימת הפנטום''?
היו כבר כמה גרסאות קולנועיות
ל'פנטום האופרה', אבל לא כמחזמר אלא כסרט אימה. (באחת מהן הפנטום היה אדם שיש לו רק אף ועין אחת, בלי פה). הסרט יעשה את אותו המסלול של 'חנות קטנה ומטריפה' – סרט המבוסס על מחזמר המבוסס על סרט.
לא היה ספר קודם?
או שגם הספר הוא נובליזציה?
היה
הספר הוא של גסטון לרו, מ1910,
והסרט הראשון נעשה ב1925.
והוא אגב אחלה סרט
של לון צ'ייני. הרבה יותר מוצלח מ"הגיבן מנוטרדם" שלו.
המחזמר מבוסס על הספר
כמו שעלובי החיים מבוסס על הספר ולא על הסרטים וכמו שהגיבן מנוטר דאם מבוסס על הספר ולא על הסרט וגם על השיר של גלי עטרי.
לעומת זאת מחזות זמר שמבוססים על סרטים (בעיקר דיסני):
וכנראה שבקרוב גם moulin rouge
והמחזמר גריז עשה את המסלול הקצת מוזר: מחזמר – סרט – מחזמר.
התכוונתי
לא על השיר של גלי עטרי.
וחשבתם שאי אפשר להרוס .
אני עדיין בספק
כבר יותר מחמש שנים מדברים על זה והחליפו כבר מספר במאים מאז.
אני מאוד מקווה שהפעם זה סופי ושנראה עוד מחזות זמר בקולנוע.
אני מקווה שזה לא סופי
חבל לבזבז סרט שלם על שומאכר. אם כבר, לתת לו תפקיד קמאו בתור עציץ ביגוניה או משהו דומה.
אתה ראית אי פעם ראיון איתו?
האיש לא מסוגל לסתום לרגע. קשה לי להאמין שהוא יהיה עציץ משכנע.
אז אולי
תפקיד של עציץ בגרסה החדשה של "חנות קטנה ומטריפה"?
בכול מקרה אני בעד אנטוניו בנדרס.
הוא ביצע את תפקיד הפנטום במחווה לאנדרו לוויד וובר שראיתי, והוא בהחלט נתן הופעה מרשימה למדי.
בכול מקרה אני בעד אנטוניו בנדרס.
אפילו בתור ארמנד הערפד הוא הראה יכולת משכנעת בתפקיד שחקן אופרה.
לא נכון
ארמן(ד) לא היה אף פעם זמר אופרה. הוא ניהל את תיאטרון הערפדים – שם לא הועלתה שום אופרה, רק מחזות זוועה לשעשוע הקהל התמים.
ג'קאסס?
אם אני לא טועה
לגואל שומאכר כן היה סרט אחד מוצלח – "בדרך למטה". אולי פעם בעשר שנים מתחלק לו משהו טוב ואולי בכל זאת זה יהיה המקרה כאן?
אל תרדו על שומאכר!
הוא אחלה במאי והוא עשה מספיק סרטים טובים וחלקם אפילו מצויינים. הוא עשה את "נשיכות קטנות", "בדרך למטה", "8 מילימטר", "טייגרלנד" המעולה, "באטמן לנצח" שהוא הכי טוב בסדרה (הרבה יותר מהשעמומונים שברטון עשה!), "אנשים מושלמים" שיש שם את התפקיד הכי טוב שפיליפ סימור הופמן המצויין עשה, עת להרוג והלקוח שהם שניהם עיבודים מצויינים לגרישם, קו הדממה, "חברים" עם הבראט פאק, וגם "תא טלפון" עם קולין פארל שעוד לא יצא אבל לפי הטריילר הוא נראה אחלה. אם אתם רוצים לרדת על מישהו תמשיכו לרדת על פול אנדרסון (האוייב שבפנים) או כריסטופר נולן (מישהו אמר אינסומניה? איך סרט על נדודי שינה יכול להרדים כל כך…).
בבקשה תרחמו עליו
לא להתנפל כולם ביחד.
למה לתקוף בכלל?
"נשיכות קטנות" זה קלאסיקה.
לא אכפת לי כמה סרטים טובים
שומאכר עשה. בגלל פאשלה אחת כמו 'באטמן ורובין' צריך לפסול לו את רישיון הבימוי לצמיתות. כל עוד אני יודע שיש סיכוי שסרט שהוא יביים ייצא *כזה* – אני לא הייתי נותן לו להתקרב לסרט שלי.
באטמן ורובין לא היה כזה רע כמו שעשו ממנו
אז נכון שבצפייה ראשונה הוא מאוד מפגר ואני אפילו הפסקתי אותו באמצע. אבל בצפייה שניה החזקתי עד הסוף והוא אפילו היה לא רע בכלל. לשומאכר אולי אין סגנון יחודי כמו שיש לפינצ'ר, דה-פלמה, שמאלאן ואחרים אבל הוא במאי מקצועי שיודע לעשות את העבודה שנותנים לו.
וחוץ מזה...
גם שפילברג עשה את "הוק", רידלי סקוט את "חניבעל", בארי לוינסון את "בנדיטס" ולעוד במאים גדולים היו סרטים שהם היו רוצים לשכוח מהם. וחוץ מזה רד פיש, כשתעשה סרט נדבר…:)
היי, בלי ירידות על ''בנדיטס''.
חוץ מזה ללוינסון יש סרטים הרבה יותר גרועים.
היי
בלי ירידות על "הוק"
סרט נפלא!
וידוי
בקשר ל"הוק"; ראיתי את הסרט הזה המון פעמים (אחלה אחלה אחלה סרט), אבל רק לאחרונה קלטתי שהוק זה דסטין הופמן. ועל זה אומרים "יחי ההצתה המאוחרת".
אני מכיר את ההרגשה
עד לפני כמה שנים הייתי משוכנע שזה בן קינגסלי. רק אחרי שהוצגו לפני הוכחות חותכות (הכתוביות של הסרט), האמנתי שזה דסטין הופמן.
אני מכיר את ההרגשה
דסטין הופמן אוהב את הקטע הזה, גם לי לקח הרבה זמן לזהות אותו בסרט אחד "ז'אן דארק".
מה, בגלל שהוא נראה בדיוק כמו עצמו?
ובגלל שהוא שיחק את עצמו?
בעצמו?
מה פתאום? מה פתאום? מה פתאום?
היי, בלי ירידות על ''רד פיש''
אני מתחיל
לחשוד שההודעה הזאת באה ממישהו שקרא את כל הודעות האתר וקיבץ נקודות נבחרות עלמנת לעצבן כל אחד ואחד מבאי האתר…
(לנשום עמוק, לא להתעצבן)
אני עוד מבליג על זה שטענת שבאטמן לנצח הוא הסרט הטוב בסדרה (הבלגה קשה מבחינתי), אבל אני בהחלט לא יכול לשתוק כשאתה משווה את הוק ואינסומניה, סרטים שאני (ועוד רבים) אוהבים ונחשבים מאכזבים בעיקר בהשוואה לסרטים אחרים של ס/שפילברג ונולאן, לב____ ור____ שנחשב גרוע בהשוואה לכל סרט אחר.
באטמן ורובין הוא סרט בן זונה!!1
הכי טוב בסידרה: יש בו את שוורצנגר ואת זאתי מספרות זולה שהם שחקנים טובים וגם מביים אותו המבאי הזה ההודי שעשה את החוש השישי (או שזה לא זה?) ושחוץ משמונה מילימטר שהיה מגעיל במיוחד (וזה מאחד שיש לו כונן שלם במחשב שמוקדש לפורנו) עשה עד עכשיו רק סרטי מופת, אז אל תרדו עליו!1
נ.ב.
אשלי ומרי קייט שולטות!
אל תרדו על שומאכר!
באטמן לנצח הכי טוב בסדרה?
אהם…
קשה לי לחשוב על סדרה של משהו-ים שבה באטמן לנצח יהיה הכי טוב.
ואם הסדרה היא ''סרטי באטמן של שומאכר''?
אז זו סדרה די קצרה-
רק שני סרטים?
(מזכיר לי בדיחה מהשער האחורי של "העיר" – "מה קורה היום עם איש הפיל? עשה סרט אחד גדול, וזהו…").
זה דווקא אפשרי
הבעיה בהשוואה היא שהבאטמנים של ברטון הם מאד אפלים, ואילו הבאטמנים של שומאכר הם מאד צבעוניים (למעשה, הם גם נראים כמו סרט של ברטון, רק מהצד השני). ברור מעל לכל ספק שבאטמן לנצח טוב בהרבה מב____ ו____, ויש קונצנזוס מסויים שבאטמן חוזר טוב יותר מבאטמן, אבל בהשוואה ישירה בין באטמן חוזר לבאטמן לנצח זה כבר עניין של טעם. בשניהם יש שחקנים מעולים, בשניהם הסיפור טוב, וההבדלים בחיצוניות הם הבדלים של טעם. אני, למשל, נמשך יותר לצבעוניות של שומאכר.
בסוף ג'רארד באטלר
משחק שם את תפקיד הפנטום
(למי שמעוניין)