אנשים שריריים שמטפלים בילדים קטנים זה הדבר הכי מצחיק בעולם. זו לא דעה אישית, זאת עובדה מוכחת. אישית, אני לא מבין את זה – אני לא נתקף בעוויתות צחוק כשאני רואה גבר עם ידיים נפוחות מחזיק תינוק – אבל אני כנראה יוצא דופן. יש כלל בהוליווד: כל שחקן שרירי יופיע במוקדם או במאוחר בקומדיה שבה הוא צריך לטפל בילד/ים. זה נכון לגבי ארנולד שוורצנגר ('שוטר בגן ילדים'), האלק הוגאן ('אומנת עם שרירים'), ולאחרונה עם וין דיזל ב'גבר מי שמטפלת' הנוראי, שמשום מה הגיע להכנסות של יותר מ-100 מיליון דולר בארה"ב. גם המתאבק לשעבר דוויין ג'ונסון (שמנסה להיפטר מכינוי ההיאבקות The Rock, בינתיים ללא הצלחה. הקרדיט שלו בסרט הנוכחי הוא דוויין "The Rock" ג'ונסון) לא הצליח להתחמק מהגורל המר המחכה לכל שרירן, והשבוע יצא 'The Game Plan', הגרסה בכיכובו לנוסחת הגבר עם ילדה. בסוף שבוע חלש למדי, הסרט נכנס למקום הראשון עם כ-23 מיליון דולר, ולמרבה הטרגדיה, זאת הפתיחה הטובה ביותר בקריירה של רוק-ג'ונסון-דוויין, שנורא רצה להיות כוכב אקשן, וכרגע יכול לצפות רק לסרט ההמשך.
לסרט אפשר לקרוא 'גבר מי שקוורטרבק': ג'ונסון דוויין הסלע הוא כוכב פוטבול, הכי קשוח וגבר-גבר שיש, שיום אחד נוחתת עליו ילדה שטוענת שהיא הבת שלו. ויש לה הוכחות. עכשיו, כמובן, מתברר שהגבר הקשוח שלא מפחד מכלום לא יכול להתמודד עם ברביות וחצאיות טוטו, וכל זה. האם עד סוף הסרט הגבר הקשוח והילדה הקטנה ילמדו לאהוב זה את זה? כולנו במתח. המבקרים אומרים שאת הסרט הזה כבר ראינו איזה שלושים או ארבעים פעם, אבל משבחים דווקא את ג'ונסון רוק דוויין. הוא טוב מדי בשביל הסרט הזה, הם אומרים.
רגע קל של משחק ב"שש מעלות מקווין בייקון": אחד הניסיונות הקודמים של רוק "ג'ונסון" דוויין להפוך לכוכב אקשן היה 'המרדף', שיצא בדיוק היום לפני ארבע שנים, והיה סרט נחמד, אבל לא הצלחה מסחרית. הבמאי של 'המרדף' הוא פיטר ברג, והוא ביים גם את הסרט שנמצא במקום השני השבוע, קצת מתחת לד'ה ג'ונסון. הסרט הוא 'The Kingdom' (שלצורך העניין נקרא לו 'הממלכה', אם כי יש סיכוי טוב שבארץ הוא יקבל שם שונה). הסרט הזה הוא חלק מטרנד סרטי המזרח התיכון שהיה אמור לשטוף את המסכים בימים אלה, אבל נראה יותר כמו טפטוף. ב'הממלכה' מככב ג'יימי פוקס בתפקיד סוכן FBI בערב הסעודית, במרדף אחרי טרוריסט – כי הרי מה עוד יש לעשות בערב הסעודית. זה לא נשמע כמו חומר מתוחכם במיוחד, אבל הסרט מנסה להיות קצת יותר מסרט אקשן אידיוטי. לא בטוח שהוא מצליח. המבקרים מסכימים שהאקשן בסרט מצוין, אבל רבים מהם טוענים שכל השאר פחות מתוחכם ממה שהוא מנסה להיות, והיומרה להיות רלוונטי ועכשווי קצת גדולה על הסרט.
'האויב שבפנים' השלישי הוא גם סרט אקשן, גם המשך שלישי וגם (ככל הנראה) סרט גרוע, וכל אחת מהקטגוריות האלה בנפרד יכולה לגרום לסרט לצניחת-סוף-שבוע-שני חדה. ואכן, הסרט איבד שני שליש מהכנסותיו השבוע, ונפל למקום השלישי עם 8 מיליון דולר. 'Good Luck Chuck', באופן דומה, איבד 54% ונחת במקום הרביעי. שניהם צפויים להעלם מהמפה (סליחה, אחמדניג'אד: להימחק מדפי ההיסטוריה. זה שונה לחלוטין) בקרוב מאוד.
כרגיל בעונה זו, האקשן האמיתי נמצא במקומות הנמוכים יותר. מבין הסרטים שיצאו בהפצה כזאת בשבועות הקודמים, 'מעבר ליקום' (התרגום הלא נכון ל'Across the Universe' – נו, המחזמר הזה של הביטלס) מצליח לגלות את החיים מעבר להפצה האולטרה-מצומצמת, ועם 2 מיליון דולר מ-339 בתי קולנוע בלבד הצליח השבוע להגיע למקום העשירי. לעומתו, 'בעמק האלה', החדש והמזרח-תיכוני של פול האגיס, לא מצא הרבה קהל: הוא הגיע למקום ה-14, עם מיליון וחצי דולר מ-700 בתי קולנוע. ה'התרסקות' של השנה הוא כבר לא יהיה, אם כי הוא גם לא ההתרסקות של השנה. 'ההתנקשות בג'סי ג'יימס' מוקרן כבר שבועיים בבתי קולנוע ספורים ובלי ספק מעורר עניין (ממוצע הכנסות של 18,000 דולר לאולם), אבל נצטרך לחכות להפצה רחבה יותר כדי לראות איך הוא יתקבל אצל הקהל היותר רחב.
הדרך הבדוקה ביותר, ואולי היחידה, להשיג ממוצע הכנסות לאולם שנושק לבלתי אפשרי הוא להוציא סרט של במאי מוכר, מוערך ואהוב, ולהפיץ אותו רק בקולנוע בודד או שניים. זאת בדיוק היתה השיטה של 'Lust, Caution' של אנג לי ('הר ברוקבק', 'נמר, דרקון'), שהביא 61 אלף דולר מאולם אחד בלבד, ו'The Darjeeling Limited' של ווס אנדרסון ('משפחת טננבאום', 'עמוק במים'), שהוקרן בשני אולמות תמימים והכניס 70 אלף דולר בכל אחד מהם – פי עשרה מההכנסות הממוצעות לאולם של הסרט שבמקום הראשון. המשותף לשני הסרטים, השונים מאוד זה מזה, הוא שלגבי שניהם לא קיימת הסכמה ביקורתית – הם קיבלו מגוון רחב מאוד של ביקורות מכל סוג. לשניהם לא תהיה בעיה למצוא ציטוטי מבקרים ("יצירת מופת!") כדי לשים על הפוסטרים, ומצד שני לשניהם גם יש מבקרים ששחטו אותם לגמרי ("כישלון מביך!", "פצצת שיעמום!").
שני הסרטים גם נגעו בשיטת השיווק העתיקה ביותר בעולם: סקס. 'תשוקה, זהירות' של אנג לי הוא מותחן ריגול שמתרחש בסין במלחמת העולם השניה, ומכיל סצינות סקס נועזות. אולי נועזות מדי. אנשי ה-MPAA, התחליף האמריקאי לצנזורה, ראו את הסרט, והדביקו לו מיד את הדירוג NC-17 – כלומר, אין כניסה לילדים. הדירוג הזה נחשב לרוב למכת מוות לסרט, ורוב המפיצים לא יהיו מוכנים לגעת בסרט כזה עם מקל. אבל לאנג לי ולמפיצים האמריקאים שלו זה לא הזיז. בצעד די נדיר, הם לא ניסו לערער על ההחלטה או לרכך את הסרט על ידי קיצוצים, אלא משכו בכתפיים, אמרו "נכון, זה באמת סרט למבוגרים בלבד. אין לנו בעיה עם זה", והוציאו אותו לקולנוע עם הדירוג המחמיר.
ב-'Darjeeling Limited', שעוסק במסעם של שלושה אחים (אוון ווילסון, אדריאן ברודי וג'ייסון שוורצמן) בהודו, אין שום בעיה של דירוג, אבל יש לו סרט-אח. בהקרנותיו בפסטיבלים, הסרט לווה בסרטון הפריקוול הקצר 'Hotel Chevelier'. לקראת הפצת הסרט בקולנוע, הסרטון הקצר הופץ ברשת, ומאותו רגע כולם מדברים עליו. או, ליתר דיוק, על התחת של נטלי פורטמן, שמגיש בו הופעת אורח. זהו כוח, רבותי: נטלי פורטמן יכולה באמצעות חשיפת תחת של עשר שניות לעזור למכור סרטים שהיא אפילו לא משתתפת בהם (או משתתפת, אבל לשניות בודדות).
בשבוע הבא בן סטילר ינסה לשחזר את ימי 'משתגעים על מרי' עם 'שובר לבבות' בבימוי האחים פארלי, וייצא 'זריחת האפלה' – עוד ניסיון להשיק סדרת סרטי פנטזיה לנוער.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
דה רוק באמת יותר מדי טוב לזבל הזה שהוא עושה
רק לא מזמן היה לו סרט פוטבול קלישאתי וגם וואנאבי דרמתי ומרגש: Gridiron Gang שהיה ריפ אוף של Hardball עם קיאנו ריבס שהוא בתורו היה ריפ אוף של יותר מדי סרטים אחרים.
לסלע יש אשכרה יכולת משחק ונוחכות חביבה וכריזמתית. מה חבל שהוא לא מקבל פרויקטים טובים יותר.
עוד משהו, שבוע שעבר צפיתי ב"משתגעים על מרי" ולהפתעתי נורא נהניתי. ציפיתי לסרט זבל עם הומור בגובה הדשא אבל דווקא התפעלתי מכמה שהסרט השרה עלי הרגשה נינוחה וקלילה. גם צחקתי מספר מכובד של פעמים. אני אומר- סרט מומלץ.
אני אף פעם לא הצלחתי להבין מה אנשים מוצאים בו.
כמעט כל חובב קולנוע או מבקר קולנוע חושב שדה רוק הוא שחקן ממש בסדר ושאם יתנו לו תפקיד כמו שצריך בסרט כמו שצריך הוא ייתן הופעה מעולה.
ואני חושב, לעומת רוב העולם, שדה רוק הוא שחקן גרוע ושבכל הסרטים שראיתי שהוא משתתף בהם הוא נותן הופעה משעממת, גרועה וקלישאתית. אז כן, אולי זה *כן* בגלל שהוא לא מקבל סרטים כמו שצריך, אבל מאיפה המסקנה המוזרה והלא מבוססת שאם יתנו לא סרט טוב הוא ייתן הופעה גדולה מהחיים?
אני חושב שהיו לו הבלחות מוצלחות
בסרטים כמו "המרדף" ו"מלך העקרבים". בעיקר בשני אלה אני אישית רואה הרבה פוטנציאל.
הוא גם היה הדבר הטוב היחיד בסרט בי קול.
מוצאים גם מוצאים...
הבעיה שבשנים האחרונות מאז הסרט "המרדף" בחירת הסרטים שלו, (או לא שלא) הייתה גרועה. אממ, שכחתי את משקל הכסף. שיהיה.
אולי הוא באמת רצה לשנות את התדמית שלו בעיני הצופים, כמו שואן דיזל עשה עם הסרט "גבר מי שמטפלת". אבל ניתן להגיד שלא מתאים לו לשחק בכלל סרטים לילדים בגן.
אני אישית כלל לא מבדיל בין
וין דיזל לThe Rock. זהים לחלוטין.
ובעניין 'תשוקה, זהירות' של אנג לי. דווקא הNC-17 לא בהכרח גורם לו נזק. הרי בני נוער הם לא קהל היעד שלו (ואאז"נ הסרט לא דובר אנגלית, אז בכלל). הדיווחים על צילומי הסצינות הנועזות ("אנג, שני השחקנים, מצלמה ותאורן הסתגרו לבדם באולפן למשך שבועיים", לא ציטוט מדוייק) פורסמו בשביל לעורר באזז סקסי והMPAA רק נתנו לו גושפנקה.
הבעיה מתחילה כאשר
סרטי NC-17 לא מוקרנים במקומות מסוימים שפוסלים סרטים כאלה ובנוסף יש חנויות שלא מוכרות די וי די של סרטי NC-17 (בסרט This Film is Not Yet Rated מזכירים את וולמארט או בסט באי בנושא הזה, לא זוכר מי משניהם).
אני תוהה.
האם זה אפקט של שעות השנה המועטות מאוד שצברתי בשבוע האחרון בשילוב עם המתמטיקה הסבוכה מבחינתי כרגע שבלספור עד ארבע, או שהדוחק"ו ממקם שני סרטים במקום השני?
מחשבה לאור הירח
בטח שלחו לכם כל-כך הרבה ביקורות על "אבק כוכבים" שאתם לא יודעים איזו לבחור בשביל לפרסם באתר…
פרסמו כבר שפלפל יחליט.
צריך להחליט בין אבק כובבים לסרט עם זואי מה שמה עם העיניים הגדולות. אך אבוי, אנוכי נעדר כל חוש קולנוע וחייב להסתמך על שתי ביקורת שנונות על-מנת להחליט.
תכלס, "אבק כוכבים" במהלך השבוע.
הייתי יכול להמר על מיליון וחצי ש''ח
שתפרסמו את הביקורת ל"אבק כוכבים" הרבה לפני "לירות כדי להרוג" (ואולי אפילו לפני "ממלכת טראביתיה").
קושיה עתיקת יומין הקשית,
שטרדה שינה מעיניהם של רבים ונכבדים, אשר על כן שובצה בגומחת הקושיות השכיחות שלנו:
http://www.fisheye.co.il/static/faq-general.htm#review
ולגבי "אבקוכבים" ספציפית – אנחנו עובדים על ביקורת, ומקווים שהיא תעלה בימים הקרובים.
אני לא ניחן ביכולת כתיבה קומית כלשהי, אני בן-אדם כבד מדי.
מה שכן, לא רמזתי לרגע שאני לא מעריך את מה שעורכי וכותבי האתר עושים כאן, למיטב ידיעתי הם לא מקבלים כסף. והאתר הזה שירת אותי נאמנה בכל הקשור לקולנוע מאז שעידן קישר אותי לביקורת של קיל ביל 1 בזמנו.
מה שכן, כנראה שאני בסוף אלך לאבק כוכבים, ניל גיימן > זואי מה שמה עם העיניים הגדולות.
למה לבחור?
בשבועות נדירים כאלה, שבהם יוצאים בו-זמנית כמה סרטים טובים ואף למעלה מזה (ושיהיה ברור – אני חושב ש'ממלכת טראביתיה', 'אבק כוכבים' ו'לירות כדי להרוג' כולם שווים צפיה פלוס פלוס), מצווה ללכת לראות *יותר* מסרט אחד.
הסמל, כן הסמל!
למה לבחור?
לא הבנתי?
אתה מדבר בציניות?
לא.
למה, משהו במה שאמרתי נשמע ציני?
אם אתה מוכן להסתמך על מילותי
הלא שנונות בכלל – אבק כוכבים.
אני פשוט לא מבינה איך סרט כל כך טוב ועם מקדמי מכירות טובים (גיימן, שחקנים מוכרים, פנטסיה שנראה שהולכת טוב לאחרונה) הוא לא היה להיט.
היה לו גם פירסום לא טוב.
הפוסטר לא היה מעורר תשומת לב והטריילר היה די משעמם.
אבל, אבל...
כמה סרטים מצליחים גם להצחיק וגם לגרום ללחלוחית בזוית העין והכל בכזו חינניות? שום סרט גדול לא יכול לעשות את זה, הם כבדים מידי…
מעניין אם בארץ הוא הצליח יותר.
פיצ'ר חדש של דבי
מעכשיו, אפשר לראות בימד"ב את ההיסטוריה לא רק של אנשים אמיתיים, אלא גם של דמויות. הדגמה קצרה (שימו לב לכתובת בשני הלינקים האחרונים):
http://www.imdb.com/character/ch0002561/
http://www.imdb.com/character/ch0002565/
http://www.imdb.com/character/ch0010641/
http://www.imdb.com/character/ch0001399/
http://www.imdb.com/character/ch0000001/
http://www.imdb.com/character/ch0000007/
http://www.imdb.com/character/ch0000666/
ג'סי ג'יימס מספר 1!
פיצ'ר חדש של דבי
זה.. כל כך.. כל כך מגניב!
שיחקה אותה, דבי.
נקודה לדבי!
פיצ'ר חדש של דבי
מגניב לאללה!!! אני רואה שימד"ב מנסים למשוך עוד אנשים ע"י פתיחת חלק שהוא wiki כזה. יוזמה מבורכת!
תשובה(?) לויכוח היסטורי
שאלת טריוויה היסטורית ידועה היא מיהי הדמות שהופיעה בהכי הרבה סרטים בתולדות הקולנוע, כששני המועמדים הרציניים ביותר הם דרקולה וטרזן. ובכן, התחרות בינהם היא באמת צמודה מאוד:
טרזן
http://www.imdb.com/character/ch0007728/
דרקולה
http://www.imdb.com/character/ch0002561/
אבל מה, אם סומכים על הספירה של דבי, מסתבר שאף אחד משניהם לא באמת מציב תחרות לג'יימס בונד (אם כי הרשימה כאן כוללת המון סרטוני "מאחורי הקלעים" ומשחקי וידאו) או אפילו לג'סי ג'יימס. בכל מקרה, נראה לי שהמחזיק האמיתי בתואר הוא, איך לא, הגדול מכולם.
http://www.imdb.com/character/ch0026790/
זה הכל פרוטקציות.
קצת מוזר לראות ברשימה של הגדול מכולם גם תוכניות סאטירה ישראליות
(אבל אם כבר, איפה "החרצופים"? גם שם הוא הופיע).
מה שכן, אפשר לקבל מהרשימה הזאת מושג לא-רע לגבי פרות קדושות, תרתי משמע. ההופעה הראשונה שלו בסרט (וברשימה הזאת אין, משום מה, אבחנה בין הופעה פיסית של שחקן לבין שחקן ששומעים רק את הקול שלו – ועם הדמות הזאת זה די קריטי) היתה רק בשנת 1950 – שזה בערך 55 שנים אחרי שהמציאו את הקולנוע, וזה הרבה מאוד זמן. גם רוב ההופעות המוקדמות שלו בסרטים היו בעיקר בסרטים שהופקו מחוץ לארה"ב.
אני די בטוח שהרשימה הזאת מאוד לא שלמה.
קשה לי להאמין שעד 'עשר הדברות' לא שמעו בשום סרט, באמריקה או מחוצה לה, את קולו של אלוהים.
דווקא לא מפתיע בכלל
צריך לזכור לתוך איזה אקלים הקולנוע נולד, ואיזה אקלים שרר בעולם ובאמריקה בפרט עד לשנות השישים.
הקולנוע נחשד עם לידתו ע"י ציבורים שמרניים כסוג של כפירה או חטא, או לכל הפחות כמשהו שיש לו פוטנציאל גבוה לחילול שם (ובכך הוא התווסף לצילום, ציור, מוסיקה, פיסול, תיאטרון, ספרות ושאר האמנויות, שכולן נחשדו ועדיין נחשדות מפעם לפעם בהרס אמות המידה המוסריות של החברה ובחילול כבוד השם).
פרט טריוויה ידוע הוא שהמילה God לא הוזכרה באף שיר פופ לפני 1966 (אז יצא Pet Sounds של הביץ' בויז עם השיר God Only Knows). אז דווקא מאוד הגיוני שאלוהים נעדר גם ממסך הכסף עד שלב מאוחר.
אלוהים בטוח הוזכר בקולנוע, ולו רק מאחר וגם ל"עשרת הדיברות" הייתה גרסה אילמת (גם היא של ססיל ב. דמיל, אגב) בשנות העשרים. אבל אם להאמין לימד"ב, רק בשנות החמישים ניתן לו קול של שחקן אנושי בפעם הראשונה. מעניין באמת לבדוק האם בזמנו זה התקבל בשקט או נחשב ע"י גורמים מסויימים לסוג של חילול שם.
זה מזכיר לי שני דברים
1. השיר "יחזקאל", אותו השמיעו היום בגלגל"צ, נפסל במקור לשידור ברדיו מאחר והוא לא מכובד ומחלל את השם.
2. קטע ב"משפט הקופים" של סטנלי קריימר, בו מתברר שאסור לומר "לעזאזל" ו"אלוהים" ברדיו.
זה לפני או אחרי הפרשנויות המקובלות לשורה
"שני מלאכים הוא חיבק וליטף, הנביא יחזקאל ידע איך לכייף"?
תתביישי לך!
איך את מדברת על מיני תועבות. הנביא יחזקאל הוא בומבה של נביא!
חה! היית רוצה
http://www.imdb.com/character/ch0027165/
אויה, האם שוב הרשע ניצח?
מי יושיענו?!
http://www.imdb.com/find?s=char&q=jesus&x=0&y=0
אני מציע שנקרא לדוקטור
http://www.imdb.com/find?s=char&q=doctor
לא רלוונטי.
"דוקטור" הוא כינוי כללי לדמויות שהן לא חשובות מספיק כדי שיהיה להן שם משלהן, זה לא שכולם גילמו את אותו הדוקטור.
טוב, בכל זאת יש דוקטור אחד עם הרבה פרצופים
וטארדיס אחת
http://www.imdb.com/character/ch0009587/
אוי.
מישהו צריך לעשות בדחיפות עוד 343 סרטים עם השטן. מה זה פה, באמת.
ברוך ה'
יש אמוטיקון ל!התקף לב! ?
על פי האתר, החל ממחר "אין סרטים בקולנוע זה" ברב חן ירושלים. אני מודעת לזה שיש אנשים שרואים בירושלים סוג של פריפריה, אבל זה לא אומר שסוגרים לנו את הרב חן, נכון?
זוכרת את מה שכתבתי בשבוע שעבר על ימי חמישי?
תחזרי בעוד כמה שעות, ואז יהיו שם סרטים.
יום חמישי היום?
איבדתי ספירה לאחרונה. סתם עברתי יום אחרי יום ובכולם היו סרטים לקולנועים אחרים אבל לא לרב חן, אז נתבהלתי.
שאלה
סיפרו לי מתישהו שבהוליווד לא משתמשים בסיגריות אמיותיות על מנת לצלם סרטים.
כלומר, אם אנחנו רואים בסרט שדמות מסויימת מעשנת והסיגריה נראת אמיתית לגמרי – היא לא.
יכול להיות שזה נכון?
זה נכון בחלק מהמקרים.
קארי בראדשו מ'סקס והעיר הגדולה' מעשנת כמו קטר, אבל שרה ג'סיקה פארקר, שמגלמת אותה, לא מעשנת. לכן כל הסיגריות שהיא עישנה בצילומים הן סיגריות-דמה, נטולות ניקוטין או טעם, שתפקידן רק להוציא עשן. אותו הדבר נכון, אפשר להניח, בהרבה מקרים. אפילו שחקנים שמעשנים יעדיפו לא לעשן במשך כמה שעות רצופות כשהם נדרשים לצלם הרבה טייקים של אותה סצינה שכוללת סיגריה.
למישהו יש מושג מתי יוצא פס הקול של סוויני טוד?
ובנוסף, מה נסגר עם חיתוך הסצינות? מה בסוף יוצא לקולנוע- R או PG-13?
עוד לא נסגר.
עדיין לא יצאה הודעה על הדירוג שהסרט יקבל.
בוקר טוב לכולם!
רציתי לשאול אם אולי מישהו יודע באיזה סרט (בהנחה ואכן יש סרט כזה) יש קטע שלא מנגנים איזשהו תו קריטי ביצירה קלאסית ואז מישהו מתחרפן.
מחפשת תשובה בדחיפות,
תודה רבה!
יש סצינה דומה (אם כי לא בדיוק זהה) לסצינה שתיארת ב"מי הפליל את רוג'ר ראביט" .
איזו סצינה? לא זכור לי
אני מניח שהכוונה היא לדו-קרב הברווזים
זה ממש לא דומה.
אני חושב שהכוונה היא
לסצנה שהשופט נוקש בבר על הרצפה ורוג'ר רביט פורץ את הקיר משום שהוא חייב להשלים את התו החסר.
אה! זה כבר more like it
בהחלט לזה התכוונתי
בהחלט לזה התכוונתי
וואו, יש מצב שזה זה… איזה בקיעות, מרשים בהחלט!
האמת שהייתי בטוחה שזה היה סרט דרמה לא מצוייר, אבל אולי אני מתבלבלת.
בכל אופן, תודה רבה!
הטריילר לסוויני טוד
אני מקווה שאני לא היחידה ששמה לב שיצא הטריילר לסוויני טוד.
מובן שהוא באתר הטריילרים הדפוק של יאהו, אז לקח לי חצי שעה עד שראיתי משהו, והוא באיכות די מחורבנת, אבל זה לגמרי שווה את זה.
תהיה יומית?
מחר.
תביא מצידי לינק ליוטוב.
רק לא ליאהו, בבקשה.
הרגע ראתי בימד"ב שרובוטריקים עבר את אחוות הטבעת בהכנסות באמריקה לאחר שהכניס 315 מיליון! האין גבול לטימטום? הסרט נכנס ל-20 הסרטים המרוויחים ביותר אי פעם בארה"ב. עם כל הכבוד ל"נוסטלגית הילדות הזו", זה פשוט עצוב.
מה 'כפת?
זה בכלל לא מה שהכי עצוב בכל הסיפור הזה.
הכי עצוב זה שיש לו ציון 7.8 בימד"ב. בדיוק אותו ציון כמו של "ספיידרמן 2" ו-0.1 יותר מהסרט "הארי פוטר והאסיר מאזקבן".
בקשר לזה, אין מה לדאוג, הציון שלו עוד ירד
מה שלא נכון לגבי ההכנסות שלו.
ירד, אבל בכמה?
מקסימום 0.2, שזה עדיין לא מספק אותי.
הוא צריך להיות בסביבות הציונים של "סופרמן חוזר" ו"ספיידרמן 3". הוא לא צריך להיות כזה קרוב ליצירות נפלאות כגון "ספיידרמן 2" או "הארי פוטר והאסיר מאזקבן".
אין צדק בעולם.
''יצירות נפלאות?''
הלו, לא צריך להגזים. נכון שהסרט של הרובוטריקים הוא חתיכת זבל ממונעת (שאין לי מושג למה אני אוהבת אותה כל כך), אבל גם ספיידרמן 2 והאסיר מאזקבאן הן לא יצירות מופת. חוץ מזה שלדעתי סדרת הסרטים של ספיידרמן די מזופתת בעצמה. במיוחד 2.
''יצירות נפלאות?''
ספיידי 2 הוא יצירת מופת. בכל המובנים.
אה, טוב, לא בכולם, השחקן הראשי לא יודע לשחק(מה שגם מונע מהארי השלישי להיות יצירת נפלאה).
יש מי שלא יסכימו עם הקביעה הזו.
ספיידי 3? ראיתי בקולנוע. והיה נורא, ממש נורא, אז דיי הדחקתי. אם זכרוני אינו מטעה אותי הניבוי לא כזה נכון, זאת אומרת- הכל אכן קיים בסרט, אבל הגורמים והנגרמים שונים, וחסר לך שני דמויות דיי משמעותיות.
המלצות על סרטי אימה
לפני כמה שבועות מישהו פה המליץ על הסרט the descent. אז ראיתי אותו וממש אהבתי.
אז ברוח הזאת הייתי רוצה לבקש מכם המלצות על סרטי אימה טובים (ברמה של הסרט שהזכרתי) אבל לא מוכרים.
עדיף מהשנים האחרונות.
תודה מראש,
איתן
ל demon of lights
הניק שלך הוא גם שמו של סרט או ספר כלשהו?או משהו שאתה המצאת?סתם מתוך סקרנות.
ו-האם תהיה ביקורת ל"ל"תפוס תגלים" מתישהן?סרט האנימציה האהוב ביותר עליי.פשוט מדהים
אתה מדבר אליי? אתה מדבר אליי?
הניק שלי בא מתוך אחד מהשירים מהסרט "הסיוט שלפני חג המולד".
איזה אחד?
…
אוקיי, או שאני אפסיק עכשיו או שאני אתחיל לדקלם את כל הסרט.
ראיתי את ''תוכנית המשחק'' ואהבתי מאוד
דווקא צחקתי יותר מפעם אחת, ואני לא ממש מאוהבי "גבר מי שמטפלת", הדבר שמייחד את הסרט משאר סרטי ה"מישהו עם חיסרון בחיים עד שהוא פוגש מישהו שהוא לא מסתדר איתו ואז בסוף לומדים לאהוב זה את זה וכו" הוא שהוא לא כל כך נוסחתי(ככה כותבים את זה?)כי קודם כל, הוא מצחיק(מאוד אפילו)שנית, כי הוא גם עצוב לרגעים מסויימים(לא בכיתי אבל הרגשתי מדוכא)והוא גם מכיל טוויסטים ולא הכל צפוי(כמו "מכוניות" שגם הוא משתייך לסוג זה של סרטים)ובאמת שאני לא חושב שראינו כמוהו כבר ארבעים סרטים, אם כי אתם לא חייבים להאמין לי, הרי אני הוא אותו אחד שחושב ש"אראגון" הוא יצירת מופת.
אני מחכה לביקורת בקוצר רוח !