-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
מגלופוליס
Megalopolis
אישה נקרעת בין נאמנות לאביה השמרן ובן זוגה שרוצה לבנות את ניו יורק מחדש לאחר אסון נוראי.
אורך: 2:18
תאריך הפצה בארה"ב: 27/09/2024
תאריך הפצה בישראל: 26/09/2024
קליפ ראשון
יצא קליפ ראשון מהסרט
https://youtu.be/ZZL3U1j3K1c?si=5jpfQHsCGIoiVNIN
טיזר
יצא טיזר
https://youtu.be/RU1QyAYa60g?si=fgBeHcPpVeAIUhdi
חייב להודות שבניגוד להייפ
הטיזר הזה נראה ממש טוב.
נראה מעולה.
(ל"ת)
במקביל, כתבה בגרדיאן טוענת שקופולה הפך את ההפקה לסיוט
שקופולה לא הסתדר עם הסט ועבודה עם ה-volume, שהתמסטל ימים שלמים בקרוואן שלו בזמן שאנשי ההפקה מתוסכלים ועוד ועוד.
אין לי מושג איך הסרט יהיה, אבל אני רק רוצה לראות אותו יותר עכשיו.
לפעמים סרטים מצוינים ממש זה סרטים שההפקה שלהם היתה שיט-שואו (כביש הזעם ונראה שגם פיוריוסה).
הסיכוי של קופולה להביא סרט טוב הוא עדיין 50/50 אבל בהחלט מסקרן.
ברור, גם "אפוקליפסה עכשיו" של קופולה עצמו
אבל גם "אחד מהלב" שלו, שאני מעריך הרבה אלמנטים בו, אבל לא אהבתי בכלל.
שוב, אין לי מושג איך הסרט הזה ייצא, אבל זה מאוד מסקרן לכל הפחות.
תום שפירא
הקטע עם הסרטים האלו – הם די ישנים. כל הסרטים המוערכים שלו הם בני עשורים. אחד מהלב הוא בן ארבעים שנה. הסנדק בן יותר מחמישים.
וזה שלא שהוא הפסיק לעשות סרטים לגמרי. היו לאיש שלושה סרטים במאה ה 21 ואף אחד מהם לא זכה להערכה מיוחדת.
קופולה הוא לא סקורסזה או שפילברג – זה לא מישהו שהחזיק קריירה פעילה מוערכת עד היום. יצירות המופת שלו הרבה מאחוריו.
זה לא אומר שמגלופוליס בהכרח רע… אבל יש סיבה שעל הפוסטרים של רוצחי פרח הירח אפשר לכתוב בלי להתנצל "מהבמאי של האירי והזאב מוול סטריט". אבל אף אחד לא יכתוב על מגהלופוליס "מהבמאי של נעורים בלי נעורים וטטרו"
אין חובב קולנוע שלא יודע את זה.
ההתלהבות היא למרות הכל, וכנראה בגלל השאפתנות והעמידה של קופולה מול האולפנים (והקהל כנראה?).
איכשהו הביקורות הגרועות
מסקרנות לא פחות מהחיוביות, אולי יותר.
ברור שמדובר בסרט הזוי לחלוטין, וכל השאלה היא האם במובן חיובי או שלילי.
הן בהחלט מיצבו אותו בקטגורית "לראות כדי להאמין"
אבל אם כבר, מודה שגם הביקורות החיוביות גורמות לזה להישמע סרט לא טוב בכלל. כזה שאראה, אולי אפילו אהנה ממנו – אבל לא סרט, נו, טוב.
בקיצור עוד אנט
(ל"ת)
נרכש להפצה בארץ
הסרט נרכש להפצה בארץ ע"י קולנוע לב, לפי האתר דדליין
https://deadline.com/2024/05/francis-ford-coppola-megalopolis-new-deals-1235927358/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3W91nU_yjZN-AWYS167_aiMU8zMnokK_GbTR-WkSXlEOwA6ODaWbcJ-Xw_aem_AY81fq8CKcXo7Aw9ythRAePOqeZGI1X9jGsfOqzqHWx2hW9NVdxKr1_GRCAPi4tfTpll822jIbtog3nfxlRB5Jyo
לא מפתיע.
(ל"ת)
תאריך עדיין אין?
(ל"ת)
לפחות זו לא ההפצה של "אשת השעה"
עדיין מחכה לזה נטפליקס
מגפלופוליס
(ל"ת)
נו משיהו ראה?
האם זו באמת הגירסא הקולנועית של להקיש על כל הקלידים בפסנתר בלי ידע קודם?
נראה לי התיאור הציורי הנכון זה
"גרסה קולנועית של גאון כמו מוצארט שהלחין את המנגינות היפות והמבריקות בתולדות ההיסטוריה ואז עבר תאונה קשה שכל זכרונו וכשרונו נמחקו ואז הלך להקליד בפסנתר בלי ידע", לא?
הסרט הזה היה כמו לראות תגובות של יויטיובר מחורפן על נושא רנדומלי מוזר
כן זה היה סרט די גרוע
זה גרם לי לא לרצות לראות סרטים אחרים של קופלה
כן זה סרט רע. במשך שעה זה דווקא מצחיק איך קופלה מתייחס לערימת הנאומים הזאת ברצינות אבל אחרי שהיא עוברת זה נהיה מתיש בייחוד שהוא מכניס עוד שני עלילות צד על תככים פוליטיים, משולש אהבה עם סיזר שסובל ממחסור חמור בכימה ומה שהסצנה בקרקס הייתה אמורה להיות.
הבעיה שלי עם הסרט שבתור סרט למבוגרים הוא מזכיר הרבה יותר סרט אנימציה לילדים או ליתר דיוק הסטריאוטיפ של סרט אנימציה לילדים, ים של רעש כדי להסיח את הדעת מזה שאין באמת עלילה. הדבר הראשון שחשבתי שיצאתי מהאולם זה שקאז היה עושה מהסרט וידאו נהדר.
האמתי שהלוואי שזה היה סרט ילדים כי:
א. אפילו בתור סרט אינדי עם תקציב ראיתי סרטים משוגעים יותר עם אימרה שמשפיעה יותר (אחד מהם בחינם ביוטיוב:the evil within)
ב. זה היה מכריח אותו לקצץ את עלילות הצד "למבוגרים" ולהתמקד בסיסרו, בסזיר וביוליה
ג. אם זה אמור להיות סרט לדור הבא אז שיהיה סרט לדור הבא, לא סרט לדור שראה את הסרטים של קופלה בכל מקרה.