'אושן 11', הגירסה החייתית: טריילר ל'מר שועל המהולל', במקור של רואלד דאל, הגירסה הקולנועית של ווס אנדרסון. |
31.07.2009
|
יומית
'אושן 11', הגירסה החייתית: טריילר ל'מר שועל המהולל', במקור של רואלד דאל, הגירסה הקולנועית של ווס אנדרסון.
'אושן 11', הגירסה החייתית: טריילר ל'מר שועל המהולל', במקור של רואלד דאל, הגירסה הקולנועית של ווס אנדרסון.
נראה מצויין.
אבל בכל זאת נקווה שאנימציה היא יציאה חד-פעמית בשביל ווס, כי העולם המצולם שלו לא פחות צבעוני.
תענוג גם לשמוע שסופיה קופולה עובדת בימים אלה על סרט חדש שצפוי לצאת ב2010
http://www.imdb.com/title/tt1421051/
איזה אנימציה משונה! לרגעים זה נראה כמו רובוט צ'יקן
ככה ככה
חייכתי כמה פעמים, אבל לא היה שום דבר שנראה לי ממש מושך, ובעיקר- האנימציה נראית רע. מצד שני, אני לא מכיר את הסרטים הקודמים של אנדרסון, כך שאני לא ממש יודע למה לצפות.
אז ממש מומלץ
"המרוץ לצמרת של מקס פישר" (ראשמור) "משפחת טננבאום" ו"עמוק במים" הם סרטים מצויינים. יש לו סגנון יחודי ומעניין גם בצילום וגם בתוכן. (חוץ מזה, הם גם סרטים מאוד מצחיקים )
אז ממש מומלץ או שלא
ראשמור הוא אחד הסרטים המעצבנים בתולדות הקולנוע, אף סרט אחר לא עורר בי שנאה כה עזה לדמות הראשית.
את שאר הסרטים שלו לא ראיתי ולא אראה.
האנימציה נראית ממש רע.
אני מקווה שבסרט זה ייראה קצת, קצת יותר טוב.
השאר – נראה כמו טריילר לסרט של ווס אנדרסון, אני תמה כמה רואלד דאל יהיה פה. אבל היי, אני ממש *אוהב* את ווס אנדרסון.
לא היתה לי סבלנות לראות עד הסוף.
אנימציה מכוערת, בדיחות לא מצחיקות וסרט שככל הנראה גם לא ימצא קהל (ילדותי מידי למבוגרים וביזארי מידי לילדים). חבל על הזמן של כולנו.
האם כותרת היומית מרפררת כלפי משהו?
ואם כן אז למה זה מרפרר?
לשיר.
לשיר הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=PfW1U15m1l8
אוחחח, אני שונא את השירים של שלמה ארצי.
יש לו קול מעצבן, בשירים שלו אין שום עומק והמילים לא מתחברות. אין קוהרנטיות. אני! שונא! את! השירים! שלו! כל כך!! ארר…
אוי, יופי.. הייתי חייב לפרוק.
בכל מקרה, בנוגע ליומית: אחלה טריילר. הצחיק אותי, אבל האנימציה מכוערת וכמעט גרמה לי לפרוש באמצע.
כן, אין ספק שמדובר בשיר טיפוסי של שלמה ארצי,
למעשה שמעתי שבהדרנים בקיסריה הוא מבצע את זה שלוש פעמים ברצף.
ובאשר לטריילר: כל החיות נראות מפוחלצות, זה מאוד מטריד.
אני חושש שלא הבנתי ת'בדיחה.
למרות שטכנית
מדובר בעצם בשיר של התרנגולים. ואז אולי גם הבחור מתחתי לא היה מתעצבן כל כך. אבל זה באמת קטנוני לאללה.
מש''א
ארצי סתם עשה לזה קאבר, שאף-אחד לא באמת זוכר.
האמן לי
אם הייתי מוצא גרסה של התרנגולים, הייתי שם קישור אליה.
אם בתרנגולים עסקינן
האם זה הגירסה של מר. אנדרסון ל
http://www.youtube.com/watch?v=X9_IKIfGSp0
אני אישית תמיד שמח לראות סרטים חדשים שלו. הסגנון שלו אף פעם לא נמאס.
למרות שבתור במאי שאחד מסימני ההיכר שלו הוא סיפור אנושי ומרגש, נראה לי שהפעם יהיה קשה להיצמד לסיפור ה"אנושי"
שאלה לא קשורה: האם אפשר למצוא איפה שהוא באינטרנט
רשימה של הסרטים שמוגבלים גילאית בארץ? במיוחד אני מתעניין לגבי החדש של טרנטינו, למרות שאני אהיה ממש מופתע אם הוא לא 18+. תודה.
באתר משרד התרבות והספורט
http://www.mcs.gov.il/Units/Culture/Movies+censorship/film+classification/default.htm
איזה מגניב!
אני דווקא ממש אוהב את האנימציה, ושהיא מתזזת בלי הרף ממעפניות גסה לחלקות.
נראה לי יהיה ממש כיף.
מה שקצת טיפשי זה בטריילר עצמו שיש שם את המנגינת מתח הזאת שיש בכל סצינת התגנבות אי פעם. די, קלטנו, הגיע הזמן לעבור הלאה.
אה, ואני גם לא מאמין שמר שועל הוא אשכרה ג'ורג' קלוני, זה כל כך מצחיק!
מחר אני יורד לאילת לכמה חודשים טובים.
אז סתם עדכון, מחר אני יורד לאילת לכמה חודשי עבודה טובים. הבעיה שכמו כולכם אני מכור לסרטים, וסרטים כמו 'למעלה', 'הארי פוטר 6' ועוד, לא הספקתי לראות (להשתחרר מהצבא זה קשה ממה שזה נשמע, אבל שווה כל רגע!). בכל מקרה, רציתי לשאול איזה בתי קולנוע יש באילת והאם הם טובים או לא. עברו 4-5 שנים מהפעם האחרונה שביקרתי שם כך שאני ממש ממש לא מעודכן.
תודה לכולכם…
אגב, כן בדקתי מה כתוב באתר, אבל זה מלפני שנה
וקיוויתי שדברים השתנו קצת.
באילת נותרו בתי קולנוע רק במרכז המסחרי הישן.
בתי הקולנוע החדשים יותר שנפתחו במול הים נסגרו.
אם אני זוכר נכון, בתי הקולנוע הישנים נעימים מבחינת האווירה והשירות, אבל לא משהו מבחינה טכנית. אבל לא ראיתי בהם סרט כבר לפחות שנתיים.
אויש, זה מעצבן.
התגובה הראשונית שלי ליומית הייתה התלהבות, היות וגדלתי על הספר הזה, וכלל לא ידעתי שיוצא סרט.
הבעיה היא, שאני זוכר את הסרט בתור משהו אחר. יכול להיות שזה בגלל שבתור ילד אתה לפעמים יוצר לעצמך עלילה קצת אחרת לסיפורים מסוימים (אם לא מבינים חלק מסוים, או במקרה ורק זוכרים קטעים ספציפיים, והשאר קצת נדחק הצידה), ויכול להיות שהאווירה של אנדרסון לא מתאימה לי לסיפור הזה. עוד לא בטוח למה, אבל עוד מנקודת המוצא הזאת אני מרגיש מאוכזב.
האנימציה דווקא נראית חביבה, ויש כמה קטעים שנראים מוצלחים למדי (אהבתי את ענן הערפל על הכביש). אבל הצלחתי להבין משהו מהטריילר הזה- אני פשוט מתעב דיבובים של מפורסמים. מעבר לעצבים הבסיסיים שאתה מקבל כשאתה רואה *עוד* סרט על חיות עם קולות של מפורסמים מהשורה הראשונה, הבנתי שיש לי סלידה רצינית מהעניין. קודם כל, זה פשוט מיותר. למה חייבים לבזבז הון תועפות רק כדי שג'ורג' קלוני ומריל סטריפ ידובבו איזה שועל? באמת אין אנשים אחרים עם קולות מגניבים שיעשו את אותה העבודה בהרבה פחות כסף? נכון שזה מגניב שמדי פעם יש איזו דמות עם קול מוכר (ע"ע וופי גולדברג במלך האריות, רובי וויליאמס באלאדין), אבל כשכל דמות היא כזאת? זה פשוט מעצבן.
מה שמוביל אותי לנקודה הבאה- העצבים האלה, שנוצרים אצלי? זה הורס את חוויית הצפייה. בשבילי, חלק גדול מההנאה הולך לאיבוד כשחצי מהסרט אני מנסה לנחש איזה סלבריטאי תורן מדובב את הדמות שלפני. ואם אני כבר יודע, אז לדמיין את אותו אדם מדובב, או מקשר אותו באופן כלשהו לדמות הנ"ל, זה גם לא כיף. אני רוצה לחוות את הסרט עצמו, להישאב לעולם שלפניי. אם לדמות המצויירת כלשהי יש קול מוצלח, שמתאים לדמות, שמשלים את אווירת הסרט, מה זה משנה לי מי האיש שמאחורי זה?
אז נכון, זה מושך יותר קהל. וזה נורא מגניב לשים על הפוסטר ובטריילר עשרות שמות ולהרגיש שרק על סמך זה הגדלת בזה הרגע את אחוז הצופים שלך. אבל לא עדיף לנצל את כל הכסף והמשאבים הללו על הסרט עצמו, על מה שבאמת מתאים לסרט?
טוב מילא, מזל שיש לי את פיקסאר.
לגבי
ברוב המכריע של המקרים אני לא שם לב מי מדובב את מי, וזה גם לא מטריד אותי. אני נזכר שהיו אנשים מפורסמים מאחורי הקולות רק בקרדיטים.
וואווו ואני הייתי בטוח שזה רק אני....
הספר באמת היה משהו אחר.
זה אמנם רק הטריילר, אבל האווירה בכלל – אבל בכלל – לא מזכירה את הספר המקורי.
אם כבר,
אנטוניו בנדרס בשרק.
בעיקרון, חלק מהסיבה שהם מפורסמים, לפעמים, היא שהם יודעים לשחק. וזה שהם יודעים לשחק, עוזר כשהם מדובבים. אחרת אתה מקבל תוצאה איומה כמו דיבוב לעברית של סרטים וסדרות. או, גרוע מכך, דיבוב לרוסית של סדרות. ראית סדרה שנהרסה כך פעם?
ביפן, לדוגמא, בחורה שמדובבת דמות אנימה/משחק מחשב כלשהי זוכה להערכה והערצה מרובות (או כך, לפחות, אומרים לי – לא הייתי ביפן).
זו גם אחת הסיבות שאשתדל שלא לראות סרט עם דיבוב חיצוני, גם אם נעשה בצורה מצויינת: אני מניחה שמישהו (הבמאי, לדוגמא), השקיע בקולות ובדיבוב וחשב עליהם מראש, וביים אותם.
כך שהשאלה שלך לגבי למה שחקנים מפורסמים מדובבים סרטים במקום אנשים אחרים עם קולות נחמדים… אולי היא רלוונטית, אבל רק מאותן סיבות שרלוונטית השאלה לגבי למה בכלל יש לנו שחקנים מפורסמים שחוזרים על עצמם בסרטים, ואנחנו לא מעדיפים פרצוף חדש בכל פעם (ולזה יש תשובות רבות שאין לי שום כוונה לפרט עכשיו).
תעשה לי טובה
יש די ויותר שחקנים מוכשרים שיכולים לדבב טוב, אם לא טוב יותר משחקני ה-A list. אני לא אומר שצריך למצוא מישהו אלמוני ברחוב שסתם ידבר במקום לדובב, אין צורך לעוות את דבריי. אני הכי רוצה שהדיבוב ייעשה בטוב טעם, שיתאים לדמות ולסרט, ושיהיה איכותי ועל רמה.
אבל אתה באמת מנסה להגיד לי שכשמלהקים שחקנים לדיבוב, המחשבה העיקרית היא איכות הדיבוב? לא מניע אחר, כלכלי למשל? באמת קשה לי להאמין שאין מישהו אחר שיכול לדבב את מר שועל באותה הרמה כמו ג'ורג' קלוני.
תעשה לי טובה
איך זה שונה ממשחק?
יש די והותר שחקנים מוכשרים שיכולים לשחק.
אז למה לקחת מישהו רק כי הוא מוכר? שיקחו בנאדם שמשחק טוב וזהו.
תעשה לי טובה
תעשי, קודם כל.
היית חושב שעם ניק כמו נילי… אבל מצד שני גם אני מתבלבלת בקשר לאנשים אחרים הרבה פעמים, אז אין לי מה להתלונן.
והיינלין בתגובה מעליי הסביר היטב את הנקודה שניסיתי להסביר בסוף הפוסט הקודם.
השאלה שלך הייתה "למה שחקנים מוכרים בדיבוב?"
והתגובה שלי הייתה: "דיבוב זה חשוב מאוד, ולכן אין הבדל בין השאלה שלך לבין השאלה למה שחקנים מוכרים במשחק".
והשאלה הזו היא מעט כבדה עליי הערב.
בדיוק מה שחשבתי
ובכלל, לא ברור מה המגמה הזו שהתחילה בשנות ה 90 לשפוך כסף על מדובבים מפורסמים. הרי לסרט "אלאדין", שלכאורה פרץ את הדרך, הביאו את רובין וויליאמס לא בגלל שהוא שחקן אלא בגלל שהוא קומיקאי וסטנדאפיסט.
אני איתך
כשראיתי את מדגסקר, באמצע הסרט שמתי לב פתאום שהקול של הג'ירף מוכר לי, מה שקצת הרס להיכנס לסרט ולהאמין לדמות.
אחרי עוד כמה דקות קלטתי שזה דיוויד שווימר, ומאותו רגע לא הייתי מסוגל יותר להאמין לדמות הזו בכלל. זה פשוט הרס.
דווקא במדגסקר
התאימו את הדמויות למדבבים, או לפחות לפרסונה שלהם (הג'ירף הוא פשוט גרסה של רוס מחברים)