בסדר, בסדר, יש טריילר מלא ל'שליחות קטלנית: ישועה' (שם זמני). קח את זה, מייקל ביי! |
11.12.2008
|
שליחות קטלנית: בום
Posted in: חדשות
– פורסם ב 11 בדצמבר 2008בסדר, בסדר, יש טריילר מלא ל'שליחות קטלנית: ישועה' (שם זמני). קח את זה, מייקל ביי! |
11.12.2008
|
בסדר, בסדר, יש טריילר מלא ל'שליחות קטלנית: ישועה' (שם זמני). קח את זה, מייקל ביי! |
11.12.2008
|
אולי יום אחד, כשזה יהיה ביס 2 או משהו
אני אראה את 10 הדקות הראשונות, אתעצבן ואשאל את עצמי מי האידיוט שנתן למקג'י הזה לחפור את הקבר, להוציא את הגופה של סדרת טרמינייטור ולהתעלל בה עוד קצת, מעבר למה שעשה הבמאי הצעיר וחסר המעוף האחרון. בעצם, אני בספק אם אחזיק מעמד 10 דקות.
אולי יום אחד, כשזה יהיה ביס 2 או משהו
זה נראה רע.
לא מרגיש כמו טרמינטור בשום צורה.
אולי יום אחד, כשזה יהיה ביס 2 או משהו
זה לא אמור.
פאזה אחרת לגמרי
מה הקשר מייקל ביי?
נראה לי זה הולך להיות הסרט של השנה… לא יודע מה איתכם אבל אני רץ לראות את זה אחרי הטריילר הזה, וד"א: מייקל ביי הוא בין הבמאיים הטובין ביותר שיש
באמת אחד הבמאיים הטובין
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר
-האשף הדגול
הית' מעומד לגלובוס הזהב
לפרס על שחקן המשנה הטוב ביותר…
http://www.goldenglobes.org/news/id/104
וחוץ מזה:
'ואלס עם באשיר' מועמד לפרס הסרט הזר, אבל לא לפרס האנימציה.
שני שחקנים מ'רעם טרופי' מועמדים לפרס שחקן המשנה(!) – רוברט דאוני ג'וניור וטום קרוז. טום קרוז?! איזו שטות. שיתנו את הפרס למאפר.
'האביר האפל' לא קיבל מועמדות לפרס הסרט, או שום מועמדות אחרת מלבד של הית' לדג'ר. גם 'מילק' קיבל, במפתיע, רק מועמדות אחת. מלבדם, המועמדים הם פחות או יותר מה שהיה צפוי. 'בנג'מין באטן', 'ספק' ו'פרוסט/ניקסון' קיבלו הכי הרבה מועמדויות.
זה הדבר הכי לא מפתיע ברשימה
בדיוק כמו שלחלוטין לא יפתיע כשהית' לדג'ר יזכה בפרס, לאור העובדה שהמתחרה הרציני היחיד שלו הוא רוברט דאוני ג'וניור.
יותר מפתיע העדר מועמדות ל"מילק" בכל קטגוריה מלבד השחקן הטוב ביותר. זאת בזמן שהסרט מתחיל לצבור מועמדויות ופרסים שוליים, במיוחד לשחקני המשנה ג'וש ברולין וג'יימס פרנקו.
"ואלס עם באשיר" מועמד לסרט הטוב ביותר בשפה זרה, אבל לא לסרט האנימציה.
"וול-E" לא מועמד על הפסקול המקורי, אבל כן על שיר הנושא. לעומת זאת, קלינט איסטווד מועמד על הפסקול הבינוני של "ההחלפה". כנראה שברוס ספרינגסטין יזכה על "המתאבק".
טום קרוז מועמד לצד רד"ג כשחקן משנה ב"רעם טרופי". לא באמת מפתיע, מכיוון שבגלובוס הזהב אוהבים לדחוס כמה שיותר שמות גדולים לרשימת המועמדים שלהם, אבל מוזר שזה בא על חשבון מועמדים מ"מילק".
מועמדות כפולה לקייט ווינסלט. לא מפתיע, כמו שמאכזב. לא ראיתי את "חלון פנורמי" או את "נער הקריאה", אבל נראה שבגלובוס משוכנעים שקייט תצא עם אוסקר השנה, ראשי או משנה. אני לא מסכים, אגב. גם אם תהיה מועמדת לאוסקר באחת הקטגוריות (מה שבכלל לא בטוח), הביקורות המוקדמות לא מצביעות על הופעות שמצדיקות זכיה.
כל המועמדים על הבימוי מועמדים גם לסרט הדרמתי הטוב ביותר. המסר: דרמה היא קולנוע יותר אמיתי. לפחות היה להם את השכל (לדעתי) לתת מועמדות ל"ברוז"' בקטגורית הסרט הקומי/מוזיקלי.
חוץ מזה, יש למישהו ספק שטינה פיי תזכה על הופעתה ב"30 רוק", אחרי שנת שרה פיילין?
המועמדים באמת מעצבנים.
עכשיו אני מבולבל יותר בקשר לאיכותם של סרטים כמו "מילק". בקשר לקטגורית האנימציה, אומנם נורא כואב לא לראות את "ואלס עם באשיר" שם, אבל ואלס בטח יקבל את הזדמנות המועמדות שלו באוסקר, בינתיים אני שמח שהם נותנים הערכה כלשהי ל"בולט" (ביקורת?).
בקשר לפסקול של "נער החידות ממומבי" (למה "וול-E" לא מועמד ביחד איתו?), נורא קשה להבדיל שם בין שירים לקטעים מוסיקליים, ולכן קשה לדעת לאיזה טראקים האקדמיה התייחסה כשנתנה לו מועמדות על *הפסקול*.
אבל למה רשימת המועמדים לאוסקר צריכה להגיע כל כך מאוחר?
פרה, פרה
•אל תבלבל בין איכות לבין מועמדות לגלובוס הזהב. מדובר בטקס שמגלה נטיה ברורה לטובת שמות גדולים על פני חביבי הביקורות. אחת המטרות הלא מוצהרות של הגלובוס היא לבסס את מעמדו כטקס השני בחשיבותו בעולם הקולנוע והטלוויזיה (אחרי האוסקר והאמי בהתאמה). לשם כך, הם משתדלים להתאים את רשימת המועמדים לתחזיות לאוסקר הנוכחיות. הבעיה היא שמכיוון שרוב סרטי האוסקר יוצאים בתוך זמן קצר, הגלובוס לא מתחשב בביקורות ופרסי המבקרים שלפניו, כמו בבאז שהסרטים מגיעים איתו מראש. זאת אומרת שאם "נער החידות ממומבאי" לא היה אוסף כבר כמה פרסים בדרך ומסומן כמועמד מוביל לאוסקר, יש סיכוי שכל הביקורות הטובות שבעולם לא היו עוזרות לו לקבל מועמדות לגלובוס.
•אני מסכים עם רד, המועמדות של טום קרוז על "רעם טרופי" צריכה ללכת למחלקת האיפור שעשתה עבודה נפלאה, לא לשחקן. בין השמות הנעדרים מהרשימה, נמצאים ריצ'רד ג'נקינס (האורח), מליסה לאו (Frozen River) ורוזמרי דה-וויט (רייצ'ל מתחתנת), למרות שזכו לתגובות מהללות על הופעותיהם. אין לי הוכחה, כך שמדובר בהשערה בלבד, אבל לעובדה שהם לא שמות גדולים, יש קשר מאוד חזק לכך. מסיבה זו, אני מאוד מעריך את טינה פיי, אבל קשה לי להאמין שזכיה שלה בגלובוס תהיה בהכרח בזכות כשרון המשחק שלה, כמו בזכות היותה השם החם בעולם הקומדיה האמריקאי.
מעניין שמנגד, באוסקר יש נטיה מסוימת להתעלם מכוכבים גדולים. יש את התחושה שהאקדמיה אוהבת לפרגן לשחקנים שעושים רושם יותר איכותי, מאשר למגנטי הקהל. ראוי לציין שחלק מאותם שמות גדולים, מצביעים בעצמם לאוסקר ולפרס גילדת השחקנים.
•"ואלס עם באשיר" עדיין נמצא חזק במרוץ לאוסקר. על סמך הצבעות האקדמיה בעבר, "בולט" יתחרה מול "קונג פו פנדה" על מקום בשלישיה הסופית. יהיו תגובות מאוד נזעמות ברשת (לא רק באתרים ישראלים) אם באשיר לא יהיה מועמד.
•לגלובוס הזהב אין אקדמיה. "האקדמיה" הוא כינוי ל-AMPAS, הגוף שאחראי על טקס האוסקר. את גלובוס הזהב בוחר תא העיתונאים הזרים בהוליווד. למיטב הבנתי, מדובר במשהו כמו מאה איש שבוחרים את המועמדים והזוכים במעין "ישיבת מערכת" ולא בהצבעה חשאית. לא ממש ברור לי איך הטקס הגיע למעמדו, כנראה שיש להם יחסי ציבור ממש טובים. הפעם האחרונה בה הזוכה באוסקר לסרט, זכה בקטגוריה המקבילה בגלובוס הזהב, הייתה "שר הטבעות: שיבת המלך".
•תזמון פרסום המועמדים לאוסקר מאוד הגיוני בעיני. המעטפות נשלחות בתחילת ינואר, לאחר שהובטח שכל המועמדים הפוטנציאליים עומדים בדרישות הבסיסיות (שכוללות הקרנה מסחרית בלוס אנג'לס למשך שבוע לפחות). עד שמתקבלים ונספרים כל הקולות, מגיע ה-22 בחודש ועובר עוד חודש עד שמתקבלות ההצבעות לזוכים ומסיימים לארגן את הטקס.
הסיבה העיקרית שהאוסקר מאוחר, היא שהפרסים האחרים מוקדמים יותר. במהלך 81 השנים האחרונות, התקבע האוסקר כפרס החשוב ביותר בתעשיית הבידור. זה גמר ליגת האלופות של הקולנוע וכל טקס שיערך אחריו יחשב לא רלוונטי. זה כמו שחודש אחרי המשחק בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, היה נערך משחק נוסף בין מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, כי במפעל אחר, ריאל הגיעו לגמר. המשחק השני כבר לא מעניין, כי המרוץ לגביע האלופות כבר הוכרע. כל מה שיהיה לאחר מכן, חסר את אותה היוקרה.
טריילר מלא קלישאות אבל מגניב
אהבתי לראות את האפקטים, את הנסיעות על האופנועים וכו', לעומת הדיאולוגים שממש צרמו לי.
לא מעניין.
גם הטריילר לא ממש גרם לי להתעניין יותר מדי בסרט, אולי סוף סוף אתעניין בו אם אצפה בסרטים הקודמים בסדרה.
מה שמעניין
זה לראות את השינוי שעובר ג'ון קונור- מנער גראנג' של שנות התשעים, הוא הופך לדמות קומיקס.
חבל על שליחות קטלנית 2, אולי סרט הפעולה הטוב אי פעם, שההמשכים לו איבדו את הרוח המקורית. אני לא אומר שהנוכחי יהיה גרוע, בכל זאת- כריסטיאן בייל, אבל הקשר היחיד לשליחות קטלנית לפי הטריילר, זה הרובוטים, וגם זה בערך…
לא כזה גרוע
בסדר, אם משווים לשני הסרטים הראשונים, סביר להניח שמדובר בהשוואה בין עכבר וקרנף הודי. מצד שני, אם אני שוכח לרגע שמדובר בסרט שמתרחש באותו יקום כמו הסרטים של ג'יימס קמרון ומתייחס לעסק כמו התחלה של סדרה חדשה, זה נראה כמו סרט אקשן בכלל לא רע. אני מניח שהפעם יוותרו על השוט המסורתי של התחת של הנוסע בזמן.
מקג'י, שהוא במאי אקשן לא רע, מביים.
ןג'ונתן נולן, האחד של כריסטופר ואחד התסריטאים המבטיחים ביותר בהוליווד, כותב את התסריט.
וגם כריסטייאן בייל, למרות היותו שחקן מוגבל (לטענתך) משחק תפקיד שדי תפור עליו.
לא יודע. לי זה לא נשמע כמו מתכון לאסון.
ןג'ונתן - וג'ונתן.
האחד – האח.
אתה בטוח שהגבת לאדם הנכון?
איפה הפנגווין אמר שמדובר במתכון לאסון? ואיפה הזכיר את בייל?
על מתכון לאסון לא דיברתי,
אבל ציינתי יותר מפעם אחת בעבר שכריסטיאן בייל הוא שחקן בינוני ומטה לדעתי. התפקיד של ג'ון קונור רק מחזק את האמונה שלי שיש לו את הסוכן הכי טוב בהוליווד.
אני מסוקרן...
את מי הייתה רוצה לראות בתור ג'ון ולמה?
אין מישהו ספציפי
אני לא מצפה שהסרט יקום ויפול על היכולות של השחקן הראשי. הציפיות שלי הן קודם כל לאקשן משובח ומתח, אחר כך לדרמה. הייתי שמח לראות את אדוורד פרלונג חוזר לתפקיד כי אני לא אוהב את הנטיה להחליף שחקן בכל סרט. אנחנו אמורים לקבל את זה שמדובר באותה דמות, אבל זה קשה כשהיא משתנה, גם במראה וגם בהתנהגות, בכל פעם.
כמובן, ההופעה הטובה ביותר בתפקיד ג'ון קונור היה של הביציות של לינדה המילטון בסרט הראשון, אבל נראה לי שאחרי 25 שנה, הן כבר לא מחזיקות מסך.
אין מישהו ספציפי
גם אני חושב שהיה כדאי להשאיר את אדוארד פרלונג. מה גם שהוא כמעט באותו גיל כמו בייל (3 שנים הפרש).
ואם הוא לא היה עסוק
בלהתמכר לסמים ושאר צרות, ייתכן בהחלט שהוא היה נשאר ומלוהק לסרטים.
הוא לא אמר, אבל ה''לא כזה גרוע'' עשה עלי רושם שהפינגווין צפה
בטריילר כשהגישה שלו אליו מראש היא שלילית.
ואני באמת לא מבין למה. נכון שהסרט הראשון בסדרה היה מצוין, השני מופתי והשלישי גם לא רע בכלל. ונכון שיש את הרושם הזה שסרט רביעי הוא מיותר, אבל… למה לא, בעצם? כמו שכבר כתבתי, הבמאי הוא במאי אקשן לא רע בכלל, התסריטאי הוא אחד מהמבטיחים ביותר בהוליווד, ולפי הבלוג שליווה את יצירת הסרט, עושה רושם שכולם לוקחים את עבודתם עליו בשיא הרצינות.
מעניין למה הם מחביאים את הלנה בונהם קרטר
אולי זה אמור להיות טוויסט שהמחסל הוא בעצם אישה (בריטית)? ואם דוק החשאיות כל כך חשוב להם מודע הם כוללים בסרט שוט שבו (טוב זה משהו שאולי לא כולם קלטו מהטריילר אז אני אשתמש בטקסט נעלם): הגיבורה הצעירה, כנראה אהובתו של קונור, מניחה יד על הבטן AKA היא בהריון. יותר מידי אינפורמיישן בשביל טריילר ראשון.
בסדר בסדר, חסרה הרוח המקורית וכו'
אבל לעזאזל, אף אחד לא רוצה לראות כבר את העתיד הזה שטוחנים לנו עליו כמעט 3 סרטים?
האמת? לא
נראה לי שחלק מהקסם של שני הסרטים הראשונים (וגם קצת בשלישי, שהיה בעיקר אקשן וחורים בעלילה), זה שקיימת התחושה שהעתיד ניתן לשינוי. כל המאבק של שרה קונור לחיות מייצג את הרצון לעתיד אופטימי יותר מזה שהתבשרנו עליו.
לפחות נראה שהם מתכוונים לסתום חורים
קלטתי באיזה שוט דמות שמופיעה כיום בסדרה שרה קונור (שהיא סבירה פלוס אגב). ואם לא חורים לפחות המשכיות עם הסדרה (שהיתה אמורה להכין את הקרקע לטרילוגיה החדשה אלא שהיא כמעט נכשלה. הרייטינג שלה נמוך מאד והדיבור הוא שוורנר, המפיקים את הסדרה והסרטים החדשים, שילמו לרשת פוקס הרבה כסף כדי להשאיר אותה על המסך עד שייצא הסרט במאי).
לפחות נראה שהם מתכוונים לסתום חורים
באמת? את מי מהסדרה ראית שם? (רק שם הדמות בלי תיאור אם אפשר, כי אני ממש בתחילת הסדרה)
תהיתי אם יקשרו את הסרטים לסדרה אבל חשבתי שמפיקי הסדרה יעדיפו להימנע מזה. מצד שני, סביר להניח שעד שייצא הסרט הסדרה כבר תסתיים (תבוטל) אז אין להם מה להפסיד.
לפחות נראה שהם מתכוונים לסתום חורים
זו לא אותה שחקנית..
נו, כל המלוכסנים האלה נראים אותו דבר...
נו, כל המלוכסנים האלה נראים אותו דבר...
וכבר נתת לי תקווה. אם אנחנו מדברים על אותה אחת, זאת בדיוק מי שקיוויתי לראות בסרט (לפחות בהופעת אורח). כולי תקווה שזה יקרה אחרי שהסדרה תבוטל.
רק רגע
הבנתי שהסדרה מתעלמת מהסרט ה3 אז ככה גם הסרט החדש יתעלם מה3?
רק רגע
הסרט לא יתעלם מהשלישי, הוא המשך שלו ונכון לעכשיו, לא ידוע על שום קשר שלו עם הסדרה.
הסדרה גם לא מתעלמת מהשלישי, לפחות לא לגמרי. זה פשוט קו זמן חלופי. כמו שהזמן שונה בין סרט לסרט (כל פעם שהם שינו את העבר), זה גם מה שקרה עם הסדרה.
מה???
לא ממש רציתי לראות את הסדרה אחרי שכבר הסרט השלישי עצבן אותי,
אבל, מה? היא בכלל מתרחשת בקו זמן חלופי? אז מה הקטע? הם יכולים לעשות שם מה שהם רוצים, ג'ון קונור יכול בסוף להפוך לרקדנית אקזוטית, מה הטעם בכלל?
ובכלל, למה שיהיה קו זמן חלופי? מה גרם לו לקרות? כי אם קרה משהו שגרם לקו זמן חלופי, הסרט השלישי לא היה מתרחש, כלומר הם כן מתעלמים ממנו.
זהו?
אחרי כל הדיבורים זה מה שאתם מראים לנו? או שהחלטתם לשמור את הקטעים הטובים לסרט עצמו? (סביר להניח שזה ההפך).
אפילו משחק הארקייד הישן עם האקדחים נראה יותר מעניין (ויש בו הרבה יותר רובוטים).
http://www.mobygames.com/game/t2-the-arcade-game/screenshots
מצטער, אפילו בתור סרט אקשן לא בדיוני, הוא נראה רע…
באמת עד עכשיו לא הבנתי למה לעשות את זה.
אבל זה באמת יפה מצידם לעשות סרט שלם רק כדי לטפח דור של סלאשרים ג'ון קונור/טרמינייטור (זה טרמינייטור, לא, שבייל בוהה בו במבט רווי מתח מיני? אחרת למה שהוא ינשוף באוזנו שהוא הרג את אבא שלו וניסה להרוג גם את אמא שלו?…)
את כנראה צודקת.
אני פשוט לא רואה שום דרך אחרת שבה ניתן בכלל לפרש את הסצינה הזאת.
(;
אבל למה להלחיץ פה את כולם ?
הייתי בטוח שמייקל ביי (הדבר הכי קיטשי, מסריח וצפוי שיצא מהוליווד בשנים האחרונות) הוא הבמאי.
ל McG אין גדול ברזונה חוץ מהמלאכיות של צ'ארלי שהאקשן בו היה יחסית בסדר, אני לא מאשים אותו בחרבון של הסרט בשביל זה יש מפיק ותסריטאי.
נמתין בסבלנות…הרי כולם מתים לדעת מה נסגר בסוף וגם מקווים שהרביעי יהיה קצת יותר טוב מהשלישי המאכזב.
קטעים
בהתחלה לא זיהתי את השחקן הראשי, ואז הוא התחיל לדבר, ואמרתי לעצמי שזה ממש מזכיר את הקול של ברוס ווין כשהוא "הופך" לבאטמן, ואת ההמשך אתם יודעים כבר :)
דווקא אהבתי את הטריילר
שינוי קל לאווירת עתיד אפוקליפטי ובלתי נמנע נראה לי ראוי. כמה עוד אפשר לשלוח מחסלים לעבר (בעצם להווה) בניסיון לשנות אותו?
ולמען האמת, למרות שהסרט השלישי היה ברובו טרחני, עשוי רע ודי בינוני, הסוף שלו היה מפתיע לטובה ומאד ראוי.
אני מאד מקווה שהפעם נקבל סרט טוב כבר במספר 4 של הסדרה, ולא נצטרך לחכות לסרט החמישי כמו במקרה של באטמן.
דווקא אהבתי את הטריילר
לגמרי. הסוף של השלישי היה לחלוטין אחד ממעט הדברים הטובים בו .
זה נכון גם מהבחינה הסארקסטית, וגם ברמה של העלילה.
:-)