זהירות, וירוס

  המפרסמים הויראליים נהיים מתוחכמים. ראיתם את הסרטון על עובד המשרד שחוטף את החרופה באופן קיצוני (וזכה ל-4 מיליון צפיות?) אז מתברר שזה היה חלק מהקמפיין של 'מבוקש' (אה, וגם הקטע עם הפלאפונים והפופקורן לא אמיתי).

12.06.2008
יומית
המפרסמים הויראליים נהיים מתוחכמים. ראיתם את הסרטון על עובד המשרד שחוטף את החרופה באופן קיצוני (וזכה ל-4 מיליון צפיות?) אז מתברר שזה היה חלק מהקמפיין של 'מבוקש' (אה, וגם הקטע עם הפלאפונים והפופקורן לא אמיתי).