![]() |
||
השנה בפינת "סדרות האנימציה לילדים שהפכו לסרטים מצולמים עם חיות מדברות באנימציה ממוחשבת שנראות קריפי לגמרי אבל בטח יצליחו הרבה יותר משמגיע להם": הצ'יפמנקס. (טד"י). | ![]() 08.11.2007
|
יומית
השנה בפינת "סדרות האנימציה לילדים שהפכו לסרטים מצולמים עם חיות מדברות באנימציה ממוחשבת שנראות קריפי לגמרי אבל בטח יצליחו הרבה יותר משמגיע להם": הצ'יפמנקס. (טד"י).

ט''די?
טורניר דרקונים ישראלי?
ט''די?
החברה של טמירה ירדני (טד"י הפקות)?
ט''די?
המגרש של בית"ר ירושלים?
טד''י - טריילרים דפוק יאהו
דרך קצרה להזהיר שהקישור הוא לאתר הטריילרים הדפוק של יאהו.
ואני ממשיך לשאול...
שאלתיאל, מתי תורך?
לא!!! לא שלתי!!!
רק לא זה!!!
לא!!! לא שלתי!!!
למה לא שלתי? מה רע בשלתי?
שלא צריך להרוס כל דבר.
הוא היה מצוין בתור סדרת טלויזיה. תן לזה להישאר ככה.
והנה רשימה של עוד סדרות מצוירות נוסטלגיות שהייתי רוצה...
שיהפכו לסרטים (אבל זה כנראה לעולם לא יקרה):
"סאקורה", "המומינים", "מייטי מקס", "הי-מן ושליטי היקום", קאבוי ביפופ" (ככה רושמים, כן?) ו"מלך הג'ונגל".
מקאובוי ביפופ באמת עשו סרט, נדמה לי.
וגם מ'המומינים', בערך:
http://www.imdb.com/title/tt0240425/
והמצחיק הוא שמבין חמש הסדרות שהזכרת,
שלוש כבר הפכו לסרטים. אני אשאיר לך את הימדו"ב כדי למצוא איזה מהן.
חסכתי לו שתיים.
באופן כללי, אגב, יש איזו סדרת טלוויזיה שהפכה לסרט טוב? רגע, אולי בעצם 'הנמלט'.
למעשה רק אחת, לא ספרתי את המומינים
'משימה בלתי אפשרית', למי שאהב את הסרט/ים?
טוב, ננסח אחרת:
לסרט טוב מהסדרה המקורית.
יכול להיות שערפיחי הנוסטלגיה משבשים עלי את דעתי, אבל אף אחד משלושת הסרטים אינו טוב מהמקור, ובוודאי שהם הרבה פחות מקוריים (בעצם, רק הראשון אפילו מתאמץ להישאר נאמן לסדרה).
אם לא היית מתקן, הייתי אומרת סרניטי.
אבל פיירפלי לוקחת בהליכה אם מתעקשים להשוות.
וגם...
'משפחת סימפסון – הסרט' ו'סאות'פארק – הסרט'.
באמת?
ואו, אולי אני צריך לראות את הסדרה – כי ממש אהבתי את 'סרניטי'. פשוט מ'באפי' ו'אנג'ל' (המעט שראיתי) לא התלהבתי בכלל.
באמת!
אני לא יודעת עד כמה הטעם שלנו דומה, אבל בהתבסס על כך שגמני לא אהבתי את באפי ואנג'ל (ראיתי פרק או שניים מכל אחד), אני לא חובבת מד"ב מושבעת ואופרות סבון בין כוכבים לא כובשות אותי אוטומטית, הופתעתי לגלות בפיירפליי משהו נהדר.
יש לציין שהגעתי בלי ציפיות לטוב ולרע (ג'וס מי?) והייתי קרובה להתמכרות. סדרה מצוינת.
אוף! מי שם את האוזן באמצע עמק רפאים, מי?!
אין שם חניה, זה רחוק מכל מקום שפוי, וכל זה לא היה מפריע לי אם המבחר לא היה כזה מבריק והמחיר כל-כך סביר!
הבו לי חנות DVD נורמלית במבשרת ציון ואתן לכם את העולם! או לפחות פיצה!
נ.ב. – מטרתה המקורית של הודעה זו הייתה להצהיר על רצוני לשכור את הסדרה האמורה בהקדם, והידיעה הברורה שיש רק מקום אחד בירושלים בו אפשר לעשות זאת. קצת נסחפתי בדרך.
בלילה יש חניה קרובה ובד''כ עם מקום.
תתחנף אלי ואגלה לך איפה.
אני אפילו יודע על מה אתה מדבר
(וגם אני לא מגלה באינטרנט), אבל זה לא עוזר לי. אני לומד בהר וגר במוצא, ופשוט אין שום דרך שמעבר בעמק רפאים לא יוסיף לי לפחות 45 דקות לנסיעות היומיות. זה פשוט מוגזם.
מרחק 5-10 דקות הליכה יש חניה פחות או יותר תמיד.
מי שרוצה מפה מצוירת עקום…
בשביל פיצה הייתי מוכנה לחשוב על זה,
אלא אם גם העולם מגיע עם תוספת אננס.
מצטערת, אני יודעת שזה לא עוזר, הרעב משתלט ברגעים פחות מתאימים.
שמע, האוזן השלישית באמצע עמק רפאים
לא רק שאינה ממוקמת במקום "רחוק מכל מקום שפוי", היא ממוקמת באופן *מבריק*, כזה שמאפשר לי לו רק רציתי [דבר שאכן קורה מפעם לפעם] לצאת מבית הספר, ללכת לראות סרט בסינמטק, ואז ללכת להשכיר משהו באוזן- הכל במרחק הליכה של כמה דקות ממקום למקום.
ואם אתה לא מגדיר את מבשרת ציון כ"רחוקה מכל מקום שפוי", אני חושש שאני איאלץ להסתכל עליך בחשדנות.
כרגיל, עניין של קהלי יעד.
האוזן השלישית קרובה למושבה הגרמנית ולקטמון. אבל היא לא קרובה לאף אחת משכונות הלווין של ירושלים, לא ממש קרובה למרכז העיר ובעיקר, רחוקה לחלוטין מכל כביש מהיר (בגין, 443, כביש מס' 1).
אם אתה גר בסביבה, זה נהדר. אם אתה לא גר בסביבה, זה עיקוף לא נורמלי להגיע.
עם הדמוגרפיה של ירושלים, נדמה לי שקהל היעד של האוזן הוא או אנשים צעירים מאוד או אנשים מבוגרים למדי. כל אלו שבאמצע די סובלים.
וחתולי הרעם.
מה עם מוש?
היות שיש גם שמועות על חידוש לדרדסים (שון קונרי כדרדסבא נשמע טוב), ואחרי חידושים לגרפילד, אנדרדוג, רוקי ובולווינקל וכו'
אני קורא לעוד סדרות לעבור לתלת מימד + אנשים:
מוש השור ובינבה ראשונים
קלישאת סרטי אנימציה ממוחשבת עם חיות #45:
הסנאים ישתו קפה, שיגרום להם לזוז נורא מהר.
כי, אתם מבינים, סנאים זזים גם ככה מאוד מהר, אז עם קפאין הם כאילו זזים ב-Super Speed. הקהל מת על השטיקים האלה.
קלישאת סרטי אנימציה ממוחשבת עם חיות #45:
לא יודע מה איפה הוצאת שזו קלישאה, כי זה היה עד כה בסרט אחד בדיוק.
הסרט נראה די מדכא בכללי.
שניים -
ב'מעבר ליער' ו'כיפה אדומה – הסיפור האמיתי', בשניהם היתה בדיחה מאוד דומה בנושא הזה. אני לא חושב שזה מספיק כדי להכתיר את זה כ"קלישאה", אבל אני יודע שאם הייתי עושה סרט עם סנאים, לא הייתי מכניס סצינה שבה הם שותים קפה, כי מקורי זה לא.
האם אלווין והצ'יפמנקס יהיה מועמד לאוסקר?
סביר להניח שלא, אבל הוא ועוד 11 סרטים נמצאים בשורטליסט לאוסקר על סרט האנימציה הטוב ביותר:
Alvin and the Chipmunks
Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theaters
Bee Movie
Beowulf
Meet the Robinsons
Persepolis
Ratatouille
Shrek the Third
The Simpsons Movie
Surfs Up
Tekkonkinkreet
TMNT
השאלה המתבקשת לרז: מה זה "טקונקינקריט"?
סרט אנימה מדובר שמישהו (אחר, לא אני) כתב עליו ביקורת כאן:
http://www.isf.co.il/article.asp?ref=1372
לגמרי במקרה, ראיתי את 'טקוקינקריט' השבוע.
הוא יצא ב-DVD ישראלי, תחת השם 'שחור ולבן', כולל פסקול ביפנית ובאנגלית לבחירתך, ולהבדיל מבמקרה של 'פפריקה', גם התרגום לעברית הוא בסרט גמור. אנימציה מאוד מרשימה ומקורית, סיפור… קצת מסובך וביזארי מדי (מה שנכון לגבי סרטי אנימה רבים), אבל עדיין, בהחלט סרט מומלץ, בעיקר לבעלי ניסיון באנימה שיודעים למה לצפות.
האם אלווין והצ'יפמנקס יהיה מועמד לאוסקר?
ממתי ביאוולף הוא אנימציה?
המועמדים שלי הם ATHFCMFFT, רטטוי (שאין שום סיבה שהוא לא יזכה), הסימפסונס ופרספוליס.
בייוולף
אז האקדמיה הכירה בכך ש'בייוולף' הוא סרט אנימציה? לא הייתי בטוח שהם יעשו את זה. השנה נוסף לכללים המגדירים סרטי אנימציה חוק שאומר ש"הסרט חייב להיעשות בטכניקת אנימציה של פריים אחרי פריים". הכוונה, כך הבנתי, היתה לפסול סרטים כמו 'חיים בהקיץ' ו'סורק אפלה', שהם לא ממש מונפשים אלא מבוססים על צילומים מעובדים. אבל אפשר היה בקלות לפסול גם את 'בייוולף' על הסעיף הזה, כיוון שהוא נעשה כולו בלכידת-תנועה, שהיא לא שיטה של עבודה ב"פריים אחרי פריים".
בכל מקרה, גם אם הוא עומד בתקנון, הרבה אנימטורים שונאים סרטי לכידת-תנועה ומתייחסים לזה כאל "רמאות", מה שיקשה על 'בייוולף' לקבל מועמדות.
לא למדנו כלום ממקרה ביקור התזמורת
אם תפרסם קטע מהתקנון ברבים, מישהו עוד עלול לקרוא אותו. דע לך שאם בייוולף יפסל, זה יהיה רק באשמתך.
לא נכון, זו אשמת יוסי סידר.
ויש לי ראיה:
בייוולף ובופור שניהם מתחילים בב' ויש בהם שני ו' וגם פ' אחת. וסידר מקנא בביוולף, כי בבופור אין אנג'לינה ג'ולי. בטוח שבגלל זה הוא הולך להישטנקר לאנטישמים שבאוסקר!
בייוולף
זו סוגייה מעניינת. ההגדרה של פריים- אחרי פריים היא בעייתית במיוחד אם חושבים על כך שאנימציית תלת מימד לא נעשית בפריים אחר פריים אלא בפוזות מפתח שהמחשב עושה את המעבר בינהן.
וחוצמזה, האקדמיה לא תאפשר מצב בו סרטי לכידת-תנועה ייפלו בין הכיסאות במועמודויות לאוסקר כיוון שהתעשייה כולה מצפה ומקדמת סרטים בטכניקה זו.
יהיו רק שלושה מועמדים
חוץ מאקווה טין האנגר פורס וגו', אני מסכים עם הניחוש שלך. היה לי ספק מסוים האם בייוולף יהיה כשיר מכיוון שהאקדמיה מעולם לא הכירה רשמית בלכידת תנועה כאנימציה "אמיתית". אלווין והצ'יפמנקס, פרספוליס ובייוולף עדיין לא כשירים במאה אחוז, מאחר ועליהם עוד להציג באיזור לוס אנג'לס בהקרנות מסחריות למשך שבוע לפחות עד ה-31 בדצמבר.
זאת בעיה?
לשלושתם יש כבר תאריכי הפצה, ואין סיבה שהם לא יוקרנו בהם.
זה פרט טכני
אני משוכנע שכל השלושה יצאו בזמן, אז למה שלא אציין כבר גם את הפרטים הקטנים במטרה להעשיר את מאגר המעריצים שלי.
יהיו רק שלושה מועמדים
אני משוכנע אקווה טין האנגר פורס קולון מובי פילם פור ת'יאטרס לא יהיה מועמד, זה פשוט אחד הסרטים שהייתי רוצה לראות מועמדים*.
*למרות שלא ראיתי אותו בת'כלס:-]. ראיתי את הטריילר שלו, וזה פשוט היה אחד הדברים הכי מצחיקים שראיתי בשנה האחרונה!
יהיו רק שלושה מועמדים
המקרה של Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theatere Colon the DVD
די מזכיר את המקרה של הסימפסונס- מדובר בפשוט פרק ארוך במיוחד של הסידרה, מי שאוהב אותה (כמוני) יהנה ומי שלא (רוב העולם ואחותו) אז לא.
יהיו רק שלושה מועמדים
זה לא אמור להיות הפוך? מאלה שאני מכיר, הצופים האדוקים של סימפסונס התאכזבו, ואלה שלא רואים הרבה/בכלל (שאני ביניהם) נהנו מהסרט.
לצבי הנינג'ה יצא סרט?!
בגלל שכל מה שיצרו תחת שם המותג של "צבי הנינג'ה" חוץ מהסדרה המצויירת המקורית של שנות ה80-תחילת ה90, ממש, אבל ממש גרוע.
"הצבים האלה עולים לי על העצבים!"/שרדר.
הנוסטלגיה…
לצבי הנינג'ה יצא סרט
http://www.fisheye.co.il/tmnt
אם זה כל כך גרוע, למה ציטטת דווקא את הסדרה החדשה?
אני בטוח ב99%
שהציטוט הופיע בסדרה הישנה והאהובה.
הוא היה חייב, זה היה מתבקש.
אני בטוח ב99%
הציטוט המדויק מהסדרה הישנה הוא:
"אתם עולים לי על העצבים, צבים!"
כן, נו...
לזה התכוונתי.
תמיד כשאני חושב עליהם בא לי פיצה, הפיצה שם נראית כל כך טעימה.
המממ… יאמי!
הבחירה שלי מהנ''ל
לפגוש את הרובניסונים
משפחת סימפסון – הסרט
רטטוי
מבין שלושתם אני בעד זכיה ללפגוש את הרובינסונים, עם כל אהבתי ואהדתי לעכבר וספיידר פיג.
הבחירה שלי מהנ''ל
המועמדים שלי
לפגוש את הרובינסונים
תפוס תגלים-סרט שלא קיבל את היחס המגיע לו באתר(איפה הביקורת???)
רטטוי
בתור זוכה הייתי מצביע לרובינסונים למרות שהוא הכי פחות טוב מהשלושה כי הוא פשוט הכי מקורי ושל דיסני(שלא זכו בפרס מזמן)
גם הייתי מאוד רוצה לראות את "תפוס תגלים" מנצח כי אולי זכיה באוסקר תפצה על מחסור הביקורות עליו, וחוץ מזה הוא גם הכי טוב ברשימה וסרט האנימציה הטוב ביותר אי פעם.
רטטוי לא יזכה.כי רק לפני שנתיים נתנו לבירד אוסקר.שילך לקן שלו לנוח
אני חושב שהדבר שאתה מחפש
לא נקרא "פרס". פרס הוא דבר שמקבל הסרט הכי טוב, לא דבר שמחולק שווה בשווה לכולם.
אני חושב שהדבר שאתה מחפש
לא אמרתי ששני סרטים יזכו פשוט אמרתי שהייתי מעדיף שהזוכה יהיה או "לפגוש את הרובינסונים" או "תפוס תגלים".
לא,
אמרת שמגיע לרובינסונים לזכות כי דיסני לא זכו מזמן, ולא מגיע לבראד בירד לזכות כי הוא כבר זכה. זה לא עובד ככה. לסרט הטוב יותר מגיע לזכות, לא משנה כמה פעמים היוצרים שלו זכו או לא זכו בעבר. (ואני מסכים איתך ש'רובינסונים' הוא סרט מצוין, ו'תפוס ת'גלים' גם נחמד).
לא,
מה לגבי שר הטבעות?
גם אז ניתן הפרס על הסרט הטוב ביותר אחרי הסרט השלישי, אבל אני לא כל כך בטוח שהשיקולים במקרה זה היו באמת הוגנים בהקשר של 'מי היה הסרט הכי טוב' – הרי 'שיבת המלך' לא באמת היה סרט בפני עצמו, ולא בטוח ש'אחוות הטבעת' או 'שני הצריחים' לא היו צריכים לזכות בפרס; נראה שכאן השיקולים המנחים היו 'נחכה לסוף ואז ניתן לו פרס', ולא 'שהטוב ביותר ינצח'.
ומה עם ''השתולים''??
וחוץ מזה לא אמרתי שהוא יזכה בגלל שהוא של דיסני.אמרתי שאני מעדיף שהוא יזכה בגלל שאני אוהב דיסני.
אגב, מה צריך להיות האורך המינימלי של סרט (אנימציה או בכלל) כדי
להיחשב לסרט באורך מלא, על פי תקנון האקדמיה?
40 דקות.
מתברר שעקרונית, "סרט" באורך של פרק בסדרת טלויזיה יכול לזכות באוסקר. לא שדבר כזה קרה אי פעם.
http://www.oscars.org/80academyawards/rules/rule02.html
האם אלווין והצ'יפמנקס יהיה מועמד לאוסקר?
תודה לאל שהסימפסונס שם.
טוב, כל סרט אנימציה יהיה בשורטליסט לאוסקר, אבל אני אמרתי שאין צדק בעולם אם הסימפסונס לא יהיה במינ- מינימום, בשורטליסט.
מה שאני לא מבינה הוא
למה הם פשוט לא עשו מזה סרט מצוייר רגיל בסגנון האולדסקול של דיסני? למה הם היו חייבים ללכת עם הסגנון השרקי שלהם?
האם האנימציה של היפה והחיה ובת הים הקטנה נעלמה מהעולם? האם נידונתי לסבול מסרטי אנימציה ממוחשבים שמנסים יותר מדי להיות מציאותיים?
יוחזרו הצ'יקמנקס המקוריים לאלתר!
מה שאני לא מבינה הוא
לא לדאוג, דיסני מתכננים להוציא בדצמבר 2009 סרט מוזיקלי באנימציה קלאסית, "The Princess and the Frog". הבמאים/תסריטאים של בת הים הקטנה ואלדין (והרקולס וכוכב המטמון, שהם שניים מסרטי דיסני האהובים עליי… אבל אני היחידה בעולם שאוהבת אותם בערך) עובדים על זה, אז יש סיכוי שזה יהיה טוב.
כוכב המטמון הוא אחד הסרטים הטובים
ולא רק בהשוואה לשאר סרטי דיסני.
למה ללנקק
לטד"י כשיש את זה באתר של קויקטיים?
הטריילר לא נמצא שם, רק הטיזר.
למי שמעוניין – http://www.apple.com/trailers/fox/alvinandthechipmunks/large.html
ואני חשבתי
שוול-אי הוא הדבר החמוד ביותר אי פעם!