נראה שהשנה הטובה לקולנוע הישראלי ממשיכה עם שני סרטים שעוסקים בעולם החרדי: 'חופשת קיץ' קיבל במפתיע את הפרס הראשון בפסטיבל טרייבקה הנחשב, והטריילר של 'הסודות' של אבי נשר נראה גם הוא מכובד ביותר. |
05.05.2007
|
יומית
נראה שהשנה הטובה לקולנוע הישראלי ממשיכה עם שני סרטים שעוסקים בעולם החרדי: 'חופשת קיץ' קיבל במפתיע את הפרס הראשון בפסטיבל טרייבקה הנחשב, והטריילר של 'הסודות' של אבי נשר נראה גם הוא מכובד ביותר.
נראה שהשנה הטובה לקולנוע הישראלי ממשיכה עם שני סרטים שעוסקים בעולם החרדי: 'חופשת קיץ' קיבל במפתיע את הפרס הראשון בפסטיבל טרייבקה הנחשב, והטריילר של 'הסודות' של אבי נשר נראה גם הוא מכובד ביותר.
סודות
למה הוא כל הזמן עף לי הצידה?!! אני לא מצליח לגמור את הטריילר!!
אני לא מבין
מה הקטע של אבי נשר לקחת קומיקאים לתפקידי דרמה. לא שזה לא יכול להיות טוב, סתם מוזר.
אגב, זו מאיה רוטמן שמבצעת את שיר הנושא?
לא, דנה עדיני
http://music.walla.co.il/?w=//1097892
מזור
מהטריילר זה נשמע בדיוק הקול שלה.
אבל מהקליפ, אלה האזניים שלה
אולי זאת בכל זאת מאיה רוטמן?
כי מסתבר שגם היא משתתפת בפסקול הסרט – אבל לא בשיר הזה.
השיר בטריילר
נקרא "התיקון" והוא אכן מבוצע ע"י מאיה רוטמן.
שיר הנושא נקרא "הסודות", אינו מופיע בטריילר, והוא מבוצע ע"י דנה עדיני.
שני השירים נכתבו והולחנו ע"י דניאל סלומון.
תודה!
אני מפרגן לאבי נשר כבמאי
אבל שיקולי הליהוק שלו תמיד היו תמוהים בעיני. מילא שלישיה של גידי גוב, גלי עטרי וענת עצמון (אוקיי, ענת עצמון היא ליהוק הגיוני כאן), אבל איך הוא לא ראה ש"שוברים" יהיה פלופ עם רשימת המשתתפים הזו: יאיר ניצני, דודו דותן, סי היימן, יזהר אשדות, גלי עטרי, אריק סיני ומאיר בנאי. למקרה שמישהו תוהה מה חסר כאן, התשובה היא שחקנים.
מצד שני, אדיר מילר דווקא נראה לא רע בטריילר. האם מדובר בג'ים קארי הישראלי?
תמיד חשבתי שטל פרידמן הוא סוג של ג'ים קארי ישראלי
מבחינה טכנית, כמובן.
שוברים
היה פלופ לא בגלל רשימת המשתתפים שלו אלא בגלל העלילה ההזויה ,אבל אם בעניין השחקנים(?) עסקינן,מה אתה רוצה הוא בסך הכל ציית לחוק מס' 1 בספר החוקים לליהוק שחקנים לסרט מוסיקלי שהוא עצמו כתב:להק כמה שיותר זמרים שהם אמני השעה(ע"ע "הלהקה").
אני לא מבין
ומה הקטע שלו להפשיט שחקניות (צעירות) כמעט בכל סרט שלו:"סוף העולם שמאלה","דיזינגוף 99" וגם בטריילר נראו גופות מעורטלות למשעי(עוד פעם במקווה?)
את זה דווקא קל מאוד להבין.
כל עירום מוכר?
ואיך הניסיון להפשיט את רותם אבוהב ב"סוף העולם" נכנס להגדרה הזאת?
ב'סוף העולם', יש הבדל גדול מאוד
בין הצורה שהוא מפשיט בה את נטע גרטי (כמה שיותר להראות) לבין איך שהוא מפשיט את רותם אבוהב (סמלי מאוד והמים מסתירים).
לא היה שום צורך עלילתי מיוחד בעירום שם, והסיבה שהוא העדיף להפשיט יותר את נטע גרטי קשורה כמעט ללא ספק לעובדה שהיא, בניגוד לרותם אבוהב בסרט, לא שמנמנה.
ניסיון
זאת מילת המפתח.
נשר רצה(ניסה) בסצינת המקווה של אבוהב עירום מלא(עפ"י ראיון עם אבוהב)אבל היא סירבה משום שלא ראתה הצדקה לכך.
ואני בטוח שזה היה
ממניעים אמנותיים בלבד שלא קשורים לרייטינג.
בטח....
רק מניעים אמנותיים.
אני יכול לחשוב על שניים...
ואני לא מצליח לחשוב אפילו על מניע (אומנותי) אחד
בהתחשב בכך שרותם אבוהב
מסרבת אפילו להתנשק מול המצלמה, הגיוני מאוד שהסיבה לכך שאין עירום שלה בסרט נובע מהסירוב שלה.
אבל מה היתה הסיבה האמנותית
להפשיט אותה מלכתחילה,
והאם מישהו חשב 'אוי, הסצנה הזו צורמת אומנותית כי רותם אבוהב לא ערומה?'
האמת שכן
כלומר כשראיתי את הסרט לא התפלאתי או משהו שלא מראים אותה בעירום, פשוט זה די הכעיס שאת נטע גרטי הזאת הוא סתם מפשיט בלי קשר להגיון או עלילה – היא פשוט מתפשטת לה בלי שום סיבה במהלך הסרט (כבר בתחילתו אם אני זוכרת נכון, ואם לא – תסלחו לי, עבר הרבה זמן מאז הצפייה ואין לי שום כוונה לראות את הסרט הרע הזה שוב) ולעומת זאת, את אחותה, שדווקא יש סיבה להתפשטות שלה – דווקא אותה מסתירים. לי זה צרם מאוד ודי הכעיס. שוב – לא כי דחוף לי במיוחד לראות אותה בעירום, אלא שממש לא התעניינתי בסצינות העירום של גרטי, ולא הבנתי למה אותן כן ואותה לא.
כן , היא מופשטת ממש בתחילת הסרט כשהיא פוגשת את הדמות של לירז צ'רכי.
דווקא היה צורך.
זאת אומרת, בסצנה של גרטי. זו סצנת ערום מבריקה, מתאימה מאוד לדמות ולעלילה, ומשוחקת לעילא.
כוונתי לסצנת העירום השניה של גרטי.
הראשונה אכן מיותרת למדי, למרות שיש לה סיבה עלילתית טובה.