אזהרה מראש: לא תראו הרבה בטיזר הרשמי הראשון (או כמו שהוא מכונה באתר, "ההכרזה") של 'הרובוטריקים'. אבל אפשר להתחיל לעכל שזה באמת הולך לקרות, ומייקל ביי באמת מביים את הדבר הזה. עוד שנה מהיום. |
30.06.2006
|
יומית
אזהרה מראש: לא תראו הרבה בטיזר הרשמי הראשון (או כמו שהוא מכונה באתר, "ההכרזה") של 'הרובוטריקים'. אבל אפשר להתחיל לעכל שזה באמת הולך לקרות, ומייקל ביי באמת מביים את הדבר הזה. עוד שנה מהיום.
אזהרה מראש: לא תראו הרבה בטיזר הרשמי הראשון (או כמו שהוא מכונה באתר, "ההכרזה") של 'הרובוטריקים'. אבל אפשר להתחיל לעכל שזה באמת הולך לקרות, ומייקל ביי באמת מביים את הדבר הזה. עוד שנה מהיום.
או כמו שאחיי הגדולים אמרו על הסדרה בזמנו "גנוב!!" (וכמובן שמצידי לא הבנתי מי גנב מה ממי ומתי…)
אח, שנות השמונים העליזות – כמה טוב שאין לי מהם כמעט זכרונות..
ובכל מקרה, בהתחשב בזה שבכלל לא ידעתי שאמור לצאת סרט מצולם על הרובוטריקים, היוזמה הזאת נראה לי נהדרת.
מייקל ביי זה טוב ליהודים?
הוא נחשב במאי טוב/רע/סמאח?
תחליט/י לבד
הסרטים הקודמים שביים הם: בחורים רעים, הפריצה לאלקטרז, ארמגדון, פרל הרבור ואיילנד. במאי אקשן לא רע, אבל אפשר כנראה לשכוח מעומק פילוסופי.
תלוי את מי אתה שואל.
הבחור ביים את "הפריצה לאלקטרז", ככה שסרט אקשן טוב הוא יודע להכין.
מצד שני, הוא גם ביים את "פרל הארבור" ו- "האי", שהם קצת יותר שנויים במחלוקת. וגם את "ארמגדון" – תחליט (או תחליטי?) בעצמך אם זה טוב או רע.
את הציפיות שלי אני אנמיך אחר כך. בינתיים, כל מה שעובר לי בראש זה "וווי! רובוטריקים!!!1".
ההדגשה שהסרט יוצא ב-7.4.7
ולא, לדוגמא, 7.4.07 או 4 ביולי 07, באה לרמוז שיהיה רובוט שיהפך לג'מבו?
לא ברור
אם זה באמת בדיקה או שזה של מעריץ בכול אופן זה מעולה!!!
http://www.blackfilm.com/20060512/features/transformertest_video.shtml
זה באמת מעולה.
ואפילו זכה ליומית באתר:
כתבה מספר 3294
וואו.
בא לי לבכות מרוב שזה יפה.
סליחה על הבורות
אבל הרובוטריקים לא צריכים להיות טובים? לא מכיר את הסדרה
נראה לי שכן
לא היה להם שום דבר נגד בני אדם, אבל אנשים די נתקעו באמצע במלחמה שלהם שמתקיימת כבר מיליוני שנים.
כדוה"א היה בעצם שדה קרב חדש, אחרי שהם מיצו את המשאבים (אנרג'יון) על סייברטרון.
מצד אחד אפשר להגיד שהאוטובוטס נשארו פה כדי למנוע מהדיספטיקונס להפוך את כדוה"א למגרש המשחקים הפרטי שלהם, מצד שני זה תמוה שהם נשארו פה ולא ניסו להחזיר את הקרב לסייברטרון (הם ניסו, אבל לא מיד, והם בכל זאת עירבו אנשים בכל הסיפור – אני מדבר על הסרט).
מה זה משנה, אופטימוס פריים כזה דובי חמוד, איך אפשר להגיד לו לא :O
נראה לי שכן
אז הרובוטריקים פשוט נלחמים בינהם?
מגניב דווקא
רובוטריקים (אוטובוטס) הם הטובים, שקרניקים הם הרעים
בני האדם סתם מעצבנים ונתקעים באמצע.
והנה שאלה למכורי הסדרה ויודעי דבר:
אם הרובוטריקים הגיעו בכלל מסייברטרון, אז מדוע הם יכולים להפוך לכלי תחבורה *ארציים* שבנו בני-אנוש?
מדוע שצורת חיים חייזרית תוכל להפוך לסמי-טריילר, לטרקטור Caterpiller או (ישמור השם) לפולקסווגן?
[למתקשרים נכונה מחכה תו?ק?ל?ה וח?ל?צ?יט]
בפרק הפתיחה
המחשב של הספינה סרק את כלי התחבורה הארציים ושינה את צורת הרובוטים כך שיוכלו להשתלב בקלות בסביבה החדשה.
על סייברטרון הצורות שלהם כרכבים היו שונות (אבל עד כמה שזכור לי, הם נראו אותו דבר כרובוטים).
תסביר לי במה אני זוכה? :P
אררר, יש פרס תנחומים?
לפרק הראשון של ''רובוטריקים''.
בתחילת הפרק הראשון באמת רואים שהם הופכים לכלי רכב חלליים לגמרי.
רק אחרי השיפוץ שהם עברו על ידי המחשב שהתעורר בספינה לא-יודע-כמה-שנים אחרי ההתרסקות, וששלח מצלמה מעופפת לערוך סריקות בסביבה לצורך התאמת השיפוץ לכדור הארץ – רק מאז הם הופכים לכלי רכב ארציים.
בשביל לדעת את זה לא צריך להיות מכור. אני מקווה.
בפרק הראשון של 'הרובוטריקים'
המחשב (טלטראן 1) שלח גשוש כדי לזהות מהי צורת החיים השלטת על פני כדוה"א, ולהתאים את הרובוטריקים אליה כדי שיוכלו להשתלב ביותר קלות.
אממה, הגשוש זיהה בטעות את המכונות כשליטי הכוכב, והשאר היסטוריה.
עושה רושם שקצת התלבלבת עם המדריך לטרמפיסט ומקור שמו של פורד
אבל יכול להיות שאני טועה.
עושה רושם שקצת התלבלבת עם המדריך לטרמפיסט ומקור שמו של פורד
אכן. אתה לא טועה.
המממ.
צודק. אכן ערבבתי בין השניים.
ראיתי שוב חלק מהפרק הראשון, וטלטראן 1 באמת שולח גשוש שסורק כל מיני מטוסים ומשאיות, אבל לא שמתי לב שמנמקים למה דווקא הוא פנה למכונות האלו, מעבר לצורך לתקן את כל הרובוטים ששוכבים בחללית.
פששש... התרשמתי לטובה.
אכן – התשובות בדבר ה-Probe ששוגר לפני שטח כדוה"א לאסוף מידע ובגללו הפכו הרובוטריקים לרכבים נכונות.
והזוכים זוכים בתוקלה וחלציט, שזה כמעט כמו חולצה ותקליט שהיו מקבלים המשיבים נכונה ב"זהו-זה", למעט ההבדל שנגמר לנו המלאי לתוקלה וחלציט, ובכלל עכשיו זה שידור חוזר, מה אתם מתקשרים?! אתם לא יודעים שגם בשידור חוזר כתוב "שידור חי"?
ועוד קישור לאוהבי הרובוטריקים:
לפני מס' שנים החליט אנימטור בשם מייקל סמית' ליצור סצינה מונפשת ריאליסטית של רובוטריק.
לכשסיים את הפקתו של אותו קטע בן 20 שניות, הוא העלה אותו לאתר שלו, שכבר היה מלא תוכן קודם של אנימציות שיצר.
תוך 48 שעות – מעל 20,000 איש פקדו את האתר שלו, שיבחו אותו על הקטע ו"תבעו" ממנו לשלוח את הקטע לאחד מהאולפנים הגדולים בהוליווד, בדרישה שיש דרישה בשוק לסרט על הרובוטריקים!
עד כמה שידוע לי, מייקל סמית' אינו חלק מצוות האנימטורים בסרט הבא עלינו לטובה, אולם גם הוא תרם את חלקו לכך שהסרט יקרום עור וגידים…
להלן הקטע המדובר:
http://www.youtube.com/watch?v=dItgmhX7Alg
אם אתה שואל אותי
סיטרואן צריכים לשלם לו תמלוגים
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/thelastkiss/trailer-high.html
מה אתם אומרים? נראה לא רע אבל יכול ליפול קשה…
זאק בראף משחק נהדר, רק שלא יתקבע על אותן דמויות בכל הסרטים שלו…
אגב, מישהו יודע מה המוסיקה שמופיעה בטריילר הזה?
זה נראה כמו קיבעון קליני
זאק בראף לא יכול לשחק דמות שהיא לא רגישה-מתלבטת. אבל העיקר שהוא עושה את זה כמו שצריך. ובכלל, מה כבר יכול להיות רע בסרט עם רייצ'ל בילסון?
ארג.
קודם כל, חשבתי שהסרט יהיה מצוייר, או לפחות באנימציה ממוחשבת. כנראה שטעיתי.
חוץ מזה, בכלל שמעתי איפשהו שסטיבן שפילברג עמד לעשות את הסרט הזה, למרות שלכל סרט טיפשי (אפילו סרטי ילדים נוראיים במיוחד) שנחשב לאיזה קאלט נידח אומרים "אה, טים בארטון\סטיבן שפילברג" הפיק אותו", או אפילו מעזים לומר, "ביימו".
בכל אופן, אף פעם לא גדלתי על הרובוטריקים, ואני ארגיש קצת אידיוט אם אראה אותו בקולנוע (פה, בארגנטינה, זה נורא – סרטים אלימים לגמרי, נניח "באטמן מתחיל", והיה גם עוד אחד אלים אף יותר שאינני זוכר, ישר מדבבים כדי שהילדים [ואלה שלא יודעים לקרוא. יש פה הרבה כאלה, אך אני באמת שואל את עצמי כמה מהם באמת הולכים לקולנוע. בכל אופן, כמעט כל סרט – לא משנה כמה לא-לילדים שיהיה, הוא מדובב] יוכלו להבין, וכך אתה רואה איזה סרט בעל אופי חזק כשילדים שואלים מאחוריך למה לעזאזל יש ערפל מוזר בגוטהאם).
גאד דמט, אני שונא לעשות תגובות בסוגריים יותר גדולות מהתגובה עצמה.
אוי, ארגנטינה... ארגנטינה...
דבר ראשון, אתה לגמרי צודק: בארגנטינה באמת שמגזימים! מדבבים כל סרט שהוא, לא חשוב שהוא אפילו לא מתאים לילדים ממש ושאף יש לו דירוג של 13+. אותו דבר קרה עם "ארבעת המופלאים", ששמה הוא 13+ וראיתי אותו מדובב לספרדית, כנ"ל ל"באטמן מתחיל".
אבל מה לעשות… המחירים בארגנטינה די זולים ולכן הקולנוע שם משגשג ויש כמות ממש גדולה של צופים.
בארגנטינה, הבעיה העיקרית ששמה האנשים פשוט ממש מטומטמים… יש מעטים שיודעים בכלל אנגלית!
זה לא כמו כאן, שלמרות שאנחנו מתחילים בערך בכיתה ג' ללמוד אנגלית, אנחנו יחסית טובים (רק המבטא שלנו מעצבן טיפ טיפה. טוב, טיפה. טוב, טיפונת.. טוב – הוא ממש ממש מעצבן!!).
אבל יתרון אחד מכריע בידי הארגנטינאים… הדיבוב בארגנטינה לכל סרט הוא מעולה. רציני! אני, ששונא סרטים מדובבים מלידה, טוב, מאז שהגעתי לארץ מארגנטינה, מסכים עם כל אחד ואחת מכם שהדיבוב בארץ ישראל ח-ר-א. כן!1 שונא דיבובים בארץ ישראל. כאן, מדבבים כל-כך רע שבא פשוט לזרוק כמה עגבניות על המסך.
בארגנטינה המצב שונה מאוד. אני למשל ראיתי בקיץ האחרון בביקורי שם את "צ'ארלי בממלכת השוקולד" בדיבוב לספרדית ואני יכול להגיד לכם שפשוט התגעגעתי לתקופת הילדות שלי שבה הייתי רואה בארגנטינה את הסרטים המצוירים בדיבוב…
בסרט של צ'ארלי אפשר היה לחשוב שהקולות של המדובבים זה הקולות האמיתיים של השחקנים…
כמו אותו דבר גם בסרטים שונים שראיתי…
אוי, ארגנטינה... צרפת... גרמניה...
מילא לא יודעים אנגלית, אבל לקרוא? ובשפה שלהם? למה לא יכלו לשים כתוביות?
מזמן לא הייתי בקולנוע, ככה שאני לא זוכר אם יש בכלל כתוביות. מצד שני דיבוב יכול להפוך סרטים למצחיקים במקומות שבכלל לא התכוונו אליהם.
טוב, האמת שמי שרואה סרטים בקלאב מד, מגיע לו.
אוי, ארגנטינה... צרפת... גרמניה...
ברזיל, אוקראינה, אנגליה, פורטוגל ואיטליה.
עדכון.
תרגיש חופשי למחוק את אוקראינה, אנגליה וארגנטינה.
אתה יודע מה? גם את צרפת.
זאת חתיכת פצצה שאתה מניח שיש לו.
עדכון 2.
תרשה לי לבלוע את הלשון של עצמי.
אוי, ארגנטינה... ארגנטינה...
זה לא קשור לעם של מטומטמים וכו', בהרבה ארצות בעולם ברירת המחדל היא דיבוב הסרט ולא תרגומו. ככה זה גם בגרמניה, בצרפת, ואפילו בארה"ב אם תסתכל פעם בסי.אן.אן תראה שהם מעדיפים לדובב דברים שאנשים אומרים בשפות אחרות לאנגלית. אצלהם הקונספט של תרגום מיועד בכלל לחירשים.
אז כן, זה מטומטם, אבל זה לא קשור לטמטום של העם, זה איזה הרגל שהשתרש.
אופטימוס פריים, עשה לי משאית צעצוע
סאונד ווייב, תעשה לי קסטה!
סאונד ווייב?
מה קסטה, לא סיכמנו שהיום הוא יהיה IPOD?
אם הוא יהיה iPod, מה יצא לו מהבטן?
(ומי שלא מכיר את ה-iPod flea — לרוץ ולחפש את פרסומת הוידיאו עליו, היא פשוט מצויינת!)
אם הוא יהיה iPod, מה יצא לו מהבטן?
http://gprime.net/video.php/ipodflea
ענק!
זה היה מצחיק…
מרגש, אין מה לומר
כמו רבים אחרים גם אני גדלתי על הרובוטריקים, והרעיון שיפיקו מהסדרה הזו סרט הוליוודי תמיד היה בעיניי מדע בדיוני בפני עצמו.
יש עיבודים לספרים, לקומיקס, למשחקי מחשב, לסדרות ענתיקה משנות ה-70 (אפילו דאלאס!), אבל עיבוד לסדרת טלוויזיה מצויירת יפנית? אולי מישהו יעורר את זכרוני, אבל האם זו לא הפעם הראשונה?
מה השלב הבא? מקרון 1? חלוצי החלל? (היה את "כנפי הרעם", אבל זאת לא סדרה מצויירת וגם לא יפנית, והאמת שגם לא ראיתי את הסרט כי שמעתי שהוא איום).
בכל אופן, מייקל ביי הוא אחד מבמאי האקשן הכי טובים שפועלים כיום, והוא גם הולך ומשתפר, מטפל בסיפורים מורכבים יותר ("איילנד" היה ניסיון מעניין ומרשים, גם אם לא מושלם).
מייקל ביי הוא בדיוק הבעיה
מדובר בבמאי אקשן טוב מאוד בתחומו… אבל מה לכל הרוחות קשורים הרובוטריקים לתחום הזה? אלו רובוטים מהחלל שמשתנים למכוניות (ולמטוסים, ולדינוזאורים, ולמצלמות…) והדבר האחרון שהם צריכים זה סתם סרט אקשן.
זה כל מה שמייקל ביי יודע לעשות, תיראו את איילנד- מתחיל בתור סרט מדע בדיוני ופתאום- בום טראח, מרדפי מכוניות, מסוקים, התפוצצויות.
לא לשכח ווקמן, אני מבקש.
ומה זה ''סתם'' סרט אקשן?
נכון, ב"איילנד" האקשן מטביע קצת את הסיפור. השניים לא כל כך מתחברים. אולי זו הסיבה שהסרט נכשל, כי הוא לא החליט מה הוא רוצה להיות. סיפור מד"ב מתוחכם או סרט פעולה. (מצד שני, גם "זיכרון גורלי" ו"דוח מיוחד" שילבו הרבה אקשן עם סיפור חכם…)
בכל אופן, אני לא חושב שביי עושה סתם סרטי אקשן. לסרטים שלו יש סיפור. "הפריצה לאלקטרז", אולי סרטו הטוב ביותר, וגם "ארמגדון", הם סרטים שכוללים המון אקשן משובח וגם סיפור לא רע. ולא שכחתי את "פרל הרבור". במקרה הזה אני לא חושב שהוא היה הבמאי המתאים לפרויקט. הסרט לא איום ונורא, אבל הוא בין הסרטים היותר חלשים שלו. (למרות שאין להכחיש: הקיטש של מיקיל ביי הוא דבר כל כך גרנדיוזי וחסר בושה שפשוט אי אפשר לעמוד בקסמו).
ומה הבעיה לצפות ש"רובוטריקים" יהיה סרט אקשן? זה בדיוק מה שאני מצפה.
הדבר האחרון שאני רוצה זה שכל הסרט יעסוק בקונפליקט הפנימי של אופטימוס פריים: להיות או לא להיות משאית?
גם הסדרה המקורית היתה בראש ובראשונה סדרת אקשן רבת דמיון. זה לא אומר שאני מחפש אקשן אדיוטי ותו לא. אבל נראה לי שדווקא במקרה הזה, מייקל ביי הוא בחירה טובה. האיש לא יוצר סתם סרטי אקשן, הוא יוצר אופרות אקשן, וזה בדיוק מה שהסיפור של הרובוטריקים דורש.
ארמגדון? סיפור לא רע?
אני מאוד אוהב את ארמגדון, בתור סרט אקשן. אין ספק שלראות מעבורות חלל טסות במבנה זה מגניב, גם אם מטופש במיוחד. אבל הדבר האחרון שאתה יכול להגיד הוא שיש לו סיפור לא רע. שראיתי אותו בקולנוע הצלחתי להחליק את זה. כשראיתי אותו מחדש, כמה שנים אחר כך, כבר לא הצלחתי לסספנד שום דבר.
וזאת, בעצם, הבעיה היחידה שלי עם העובדה שמייקל ביי יביים את הרובוטריקים. מה שצריך בשביל להעלות את הסרט הזה מ"סתם סרט אקשן" לסרט מוצלח הוא שיהפכו את הסיפור של הרובוטריקים לסספינד (זו מילה? או שאני צריך להתחיל להשתמש ב- Suspendable?). שיעשו לרובוטריקים את מה שעשו לבאטמן ב"באטמן מתחיל", אם תרצה. רק מה, אני יודע שזה סתם wishful thinking, ושזה לא יקרה בסוף. וגם אם זה כן יקרה, זה לא יקרה בידיו של מייקל ביי. יש דברים שהוא מצטיין בהם, אבל ההגיון שלו לא מזכיר את ההגיון של שארית תושבי כדור הארץ (כן, אני יודע, ב"באפי" המשפט הזה נשמע יותר טוב).
בחור חכם אמר כאן פעם...
שאם באטמן (הראשון, לפחות) הוא סרט הקומיקס הכי טוב שיצא אי-פעם, אקס-מן 2 הוא הסרט הטוב ביותר שמבוסס על קומיקס. זה תופס, לדעתי, גם לגבי הבאטמנים. הבאטמנים הראשונים היו סרטי קומיקס טובים. "באטמן מתחיל" הוא פשוט סרט טוב.
אם לחזור לעניין שלשמו התכנסנו כאן (ווהו! רובוטריקים!) – אם הפנטזיה היא כל מבוקשך, אז למה להתרגש, בכלל? יש מיליון פרקים, בערך, של "רובוטריקים", אינספור סדרות-בת וסרט מצויר אחד. אבל בעצם העובדה שמכינים כאן, בפעם הראשונה, סרט "מצולם" על הרובוטריקים יש אקט הצהרתי-משהו. הזדמנות לעשות עם זה משהו שונה. וכן, כשמעבירים את "הרובוטריקים" פורמט, אני מאוד מעדיף שינצלו את ההזדמנות הזו.
ובנוגע להפרדה בין סיפור טוב לסיפור אמין: סיפור טוב הוא סיפור שלא גורם לי לחשוב על זה שהוא לא אמין. אולי הצפייה השנייה היא זו שהרסה לי את הסיפור של "ארמגדון", אבל אם הסרט לא מחזיק צפיה שניה (ואצלי, רוב הסרטים ביקום מחזיקים צפיה שניה), זה די פוגם בערך שלו, עבורי.
מבוקשי הוא לא רק פנטזיה
אני רק אומר ש"רובוטריקים" נראה סרט שיכול להתאים לבמאי שמתמחה באקשן גדול מהחיים.
(דרך אגב, מעולם לא ראיתי אף סדרת בת של הרובוטריקים וגם לא את הסרט המצויר).
לגבי סיפור, אני חושב שבעניין הזה צריך יותר לבדוק מיהם התסריטאים ופחות הבמאי. התסריטאים הם החבר'ה שעובדים עם ג'יי ג'יי אברמס על הפרויקטים שלו. אז אני מניח שזה עניין של טעם.
כבר הקישור לרובוט שנשלח למאדים נראה מסקרן, לא? (זה באמת נראה כמו סרט פלישה מהחלל. אחרי הכל, חלק מהרובוטריקים הם טובים, והחלק האחר… הממ.. מעניין אם עדיין יקראו להם בעברית שקרניקים).
הקישור לרובוט ממאדים?
מסקרן, כן, אבל לא מאוד. זה יוצר את הרושם שהסרט יתמקד בבני-האדם שמנסים לשרוד בזמן שהרובוטריקים עושים שמות בכדור הארץ. ואחרי הכל, את מי זה מעניין? אני רוצה לראות את הרובוטריקים.
אני דווקא דמיינתי סנריו אחר...
יש את הרובוט למאדים, שם נתקלים בני האדם ברובוטריקים או בשקרניקים או מה שזה לא יהיה שמבינים שבמקום ממנו האנשים האלה באו יש להם מה לחפש. אז נגיד שאלה השקרניקים, והם באים לכדור הארץ ומתחילים לעשות שמות סטייל גודזילה. ואז אחריהם מגיעים פתאום הרובוטריקים ומתחילים לתקן ולהרוס דברים בו זמנית סטייל פאוור ריינג'רס. אולי יהיו השניים שלושה בני אדם היצוגיים שיתחברו עם הרובוטריקים ויבינו שכדאי להם להיות בצד של הטובים, כמו בסדרה, אבל לא נראה לי שכל הסרט הולך להיות סביב "איך בני האדם מתרגלים לרעיון של רובוטים שפלשו לכדור הארץ".
טוב, סתם. אני לא באמת מצפה שזה יהיה סטייל גוזילה, אבל גם קשה לי לדמיין את הרובוטריקים בגודל של בני האדם, מסתתרים בארונות בגדים של ילדים שעוזרים להם להילחם בגרמלינים, אה שקריניקים, הרעים.
בחור חכם אמר כאן פעם...
רק רציתי להביע את ההזדעזעות (או איך שלא כותבים את זה) העמוקה שלי! אם קראתי נכון (ונצא מנקודת הנחה שקראתי נכון) אתה (?) אמרת שהפעם השנייה שראיתצ ארמגדון הרסה לך, או במילים אחרות שהסרט גרוע ולא החזיק צפיה שניה.
אין לי הרבה מה לומר לך חוץ מזה שעתיד אין לך,ושכמעט עשית לי התקף לב!
*מעריצה של הסרט שראתה אותו בערך 20000000000000 פעמים ורוצה לראות שוב!*
למה התכוון המשורר
לא התכוונתי שאני רוצה לראות סרט עמוק על נפש הרובוט הענק, אני בהחלט ארצה לראות אקשן (והרבה). הבעיה היא שביי מקרקע את האקשן, כמו באיילנד- מותחן עתידני עם אקשן בדיוק כמו בסרטים שלו שמתרחשים בהווה.
הפחד שלי הוא שקרבות הרובוטים יתמקדו בטנק אורך מרדף אחרי משאית ענקית וכמה מטוסים בשמיים במקום לתת לכל העסק את הגרנדיוזיות הנחוצה.
שמע, צריך לזכור זה סרט live action
ולא סרט אנימציה. אני מניח שהרובוטים יהיו סי-ג'י-איי ושתהיה התמקדות גדולה בדמויות אנושיות, אחרת כל העסק ייראה כמו משחק מחשב (ונקווה שלא). וכמו בסדרה, הרובוטים הטובים יפעלו לצד בני האדם, והרעים יתבצרו להם באיזה מקום ויזממו שם את מזימותיהם הנבזיות.
איך יעשו את מגהטרון? האם הוא יהפוך לאקדח וייפול לידיו של סטאר סקרים? איך לעזאזל אמור להיראות סרט רובוטריקים לא מצויר?
ושאלת השאלות: מה יהיה עם הטריילר המפורסם של אופטימוס פריים? מאיפה הוא יגיע???
אופטימוס.
בוודאי פשוט יוותרו עליו, כמו שעשה אותו אומן 3D שהנפיש אופטימוס להנאתו. (ושמישהו אחר ימצא את הקישור).
בסדר.
כתבה מספר 3294
תודה לך!
ושמישהו אחר יסיים את הפרוייקט שלי/ילך במקומי לעבודה מחר/"יטפל" באנשים שמרגיזים אותי/יסדר לי מליון דולר…
מישהו?
טוב, היה שווה לנסות.
ואני רק שאלה:
מה זו האנימציה המזעזעת הזו?!
אתה הולך לפסטיבל ירושלים?
רציתי רק להמליץ לך על 'ההבטחה' של צ'ן קאיגה, אני בטוח שמאוד תהנה ממנו. מאוד.
אנימציה היפר-ריאליסטית.
נראה נורא, אבל מסיבה טובה.
מה שאני לא מבין הוא
שלרובוטריקים יש אחלה משפט בשביל לייצג את עצמם:
ומישהו שם דווקא את הסיסמא העלובה:
''לא משנה מי ינצח, אנחנו נפסיד''?
''לא משנה מי ינצח, אנחנו נפסיד''?
זהו.. ש.. זו לא הסיסמא מ- predator vs. alien?
זה שלמקו.
יש רק אדם אחד בעולם שמבין את ההומור שלו, וזה לא אני.
בדיוק.
"Their war, our planet" אומר שיש שני כוחות חזקים שנלחמים ביניהם על כוכב הלכת שלנו. זה תיאור שיכול להתאים לא רק למה שקורה ברובוטריקים, אלא גם ל'הנוסע השמיני נגד הטורף', בו שתי מפלצות מהחלל משתמשות בכדור הארץ כזירת לחימה. ומכאן הקישור לסלוגן של 'הנוסע נגד הטורף'.
אז נותרה רק שאלה אחת
השקרניקים משתמשים בשיטה המטרית?
ואני חשבתי שזה בגלל שמייקל ביי מביים את הסרט.
אין סיכוי שאריק איידל ידבב שוב, נכון ?
או שהזבל-טריקים יופיעו ?
עזוב את איידל
אם אפשר להחזיר את מרלון ברנדו מהמתים בשביל "סופרמן" אז אני דורש שאורסון וולס יחזור.
פני-ארקייד מביאים תמונות בלעדיות מהסט
טוב, לא באמת.
http://www.penny-arcade.com/comic/2006/07/17
טוב, גם להם יש נפילות.
הבסיס לקומיקס הזה הוא התמונה שהודלפה מהסט של אופטימוס פריים, בגירסת המשאית שלו, שעיצבנה מעריצים בגלל ש- מילולית – האף שלו היה ארוך מדי. סליחה, אבל פחחחח. זה גרוע בדיוק כמו המעריצים שמתלוננים ש"יוצרי סופרמן מתהפכים בקברם" בגלל שהסמל שלו קטן יותר משהיה בסרטים הקודמים.
ולא לשכוח את:
"הוא? הוא שחקן של קומדיות! הוא לא יכול להיות באטמן!" (על מייקל קיטון).
"אין שירים? חרא סרט" (על שר הטבעות).
וכמובן-
"הם נתנו את השורה של רון…" (וגו').
אתה כמובן מתכוון ל-
"אין טום בומבדיל? חרא סרט".
עם קצת תיבול של
"לא שמעתי על המק'קלן הזה. הם לא ליהקו את שון קונרי לתפקיד גנדלף? חרא סרט".
מה? מי?
אנשים באמת ובתמים כתבו את המשפט השני? למה שמישהו יכתוב משפט כזה, בשם האלוהים וכל שבעת מדורי גן העדן?!
הו, כן.
אנשים כתבו את המשפט הזה. הרבה. והתכוונו לזה.
התמונה למי שלא ראה:
לא כזה גרוע אם שואלים אותי, וביי אומר שזה צריך להלקח בקונטקסט הנכון, כולל הלהבות המעאפנות האלה שיש להן הסבר בעלילה, לדבריו.
אני מוכן לתת לו עוד קצת קרדיט, לבינתיים (למרות שלא ממש מגיע לו. מעניין אם גם בסרט הזה יזרקו חפצים מהנגרר של משאית תוך כדי מרדף כמו באיילנד ובחורים רעים 2. אולי הפעם החפצים יהפכו לרובוטים קטנים או משהו. ואז גם המשאית תהפך לרובוט. זה יהיה מקורי!!11אחד).
ברור שיש הסבר ללהבות:
הוא מהיר ועצבני. מאד.
טוב, גם להם יש נפילות.
ואיפה אפשר לראות את התמונה?
חצי שעה לאחר מכן
בואנ'ה, הם דווקא מצחיקים, הפני-ארקייד האלה.
בעיקר את עצמם.
האמת שהתכוונתי ללנקק לקומיקס הזה באוף טופיק ביומית של היום, אבל אז ראיתי את היומית הזאת בראש "דיונים מתמשכים", והבנתי שהקדימו אותי. פני ארקייד מאוד חמוד. יש להם קומיקס שבו אחד מהם מספיילר לשני את קינג קונג, והמספיילר טוען שאי אפשר לספיילר סרט בן 70 שנים. כל פעם שאני פולט משהו על סוף של סרט בן שנתיים-שלוש אני מצטט אותו להגנתי. לא שזה עוזר, אני עדיין חמור.
תאכלס, למייקל ביי יש הסבר טוב מאוד למה הם בחרו את העיצוב הזה של המשאית.
מסתבר שבניגוד לסדרה, הם רוצים לשמור על יחסיות בגודל, ולא שמגטרון יהפוך לאקדח קפצונים וחזרה לגודל של רובוט בגובה 13 מטר. לכן הם בחרו משאית בשם "פיטרבילט", שהיא הכי גדולה בעולם – ובקלות (עם קצת CGI) יכולה להפוך לרובוט די גדול.
מה שאני לא מבין – זה למה לכל הרוחות בסרט שהוא 99.99% CGI וכולל רובוטים ענקיים שמשחיתים ערים שלמות, הם לא יכלו ללכת עם העיצוב המקורי ופשוט להמציא משאית שלא קיימת.
כבר הייתה להם משאית קונספט:
מה לכל הרוחות קרה לה?
בכל אופן, היה צעצוע של פריים עם אף ארוך, אז זה לא שביי מחדש משהו גם בתחום הזה.
וסך הכל, גם היה קומיקס בשם DEVILS DUE בו הם מצאו את עצמם מתעוררים בשנות ה20, וגם אז פריים נראה כמו משאית עתיקה.
הרובוט הזה היה כל כך הרבה דברים, החל מקוף ועד טנק של COBRA. מה הלחץ מזה שיש לו אף ארוך?
כי זה גורם להם להצטייר כאנטישמים
אופטימוס פריים, כידוע לצופי "איש משפחה", יהודי.
נדמה לי שdevils due זאת ההוצאה לאור, לא השם של החוברת.
כמה ימים, וכמה עשרות סטריפים, לאחר מכן:
יש להם חוש הומור מהמשובחים שראיתי, יכולת להשתמש במגוון סגנונות וז'אנרים להעביר את הבדיחות, והם רק משתפרים עם הזמן. אבל, אלוהים אדירים, חצי מהנושאים שלהם לא ברורים לי, וחצי ממה שנותר לא מעניין אותי. חבל שהתחום העיסוק שלהם מצומצם כל-כך.
כן, זה הם
אתה צריך לדעת מראש בדיוק על מה הם מדברים כדי להבין את הבדיחות שלהם. כשמבינים, הם מאוד מצחיקים.
וטייקו גם כותב נהדר
לפעמים הפוסטים של החדשות עוזרים, אם אתה בא מחוץ לעולם שלהם.
וגם אם לא, הבנאדם יודע לכתוב כמו עסק-של-אף-אחד.
אני חושב שזה טיכו
על שם האסטרונום.
היי, מסתבר שהם אפילו יורדים על עצמם -
http://www.penny-arcade.com/comic/2004/09/24
הקדשת את השבועיים האחרונים לקריאת סטריפים?
איזה כיף.
אגב, למילה 'טיכו' יש קונוטציות של 'טיכו'. מה אני אעשה.
רק את חלקם.
אכן כיף.
ולא הבנתי את משפט הסיום שלך.