לאחר שבימים האחרונים התפתח באתר דיון ארוך ומעניין על מסרים חתרניים ב'מעודדות צמודות', תשמחו בוודאי לצפות בטריילר למה שנראה כמו הדור הבא של אותו סרט: והפעם עם מתעמלות וג'ף ברידג'ס. 'Stick It'. בשביל הסאבטקסט. |
27.02.2006
|
יומית
לאחר שבימים האחרונים התפתח באתר דיון ארוך ומעניין על מסרים חתרניים ב'מעודדות צמודות', תשמחו בוודאי לצפות בטריילר למה שנראה כמו הדור הבא של אותו סרט: והפעם עם מתעמלות וג'ף ברידג'ס. 'Stick It'. בשביל הסאבטקסט.
לאחר שבימים האחרונים התפתח באתר דיון ארוך ומעניין על מסרים חתרניים ב'מעודדות צמודות', תשמחו בוודאי לצפות בטריילר למה שנראה כמו הדור הבא של אותו סרט: והפעם עם מתעמלות וג'ף ברידג'ס. 'Stick It'. בשביל הסאבטקסט.
לא איתרתי את הכלבה הראשית
ז"א יש אחת עם פוטנציאל מסויים אבל היא לא *ממש* רעה. בניגוד ל"מעודדות" אני חושש שלסרט הזה אין איכויות נסתרות.
איך אני מתה על הסרטים האלה...
זו היומית הראשונה שמתייחסת לפתיל באתר עצמו?
מצטער על ההפרעות ה הרבות
אבל פשוט אחד הדברים שיותר מעסיקים אותי בזמן האחרון:
http://www.vexatori.de/zib/spstudio.html
בטריילר יש את אחד הציטוטים הבוטים ביותר בסרט לקטע שמופיע בסדרת טלוויזיה. מובן שאין באפשרותי בשלב זה להתייחס לסדרת הטלוויזיה האמורה אבל בבוא היום ייקנסו כל הסרטים שגנבו מאותה סדרה בדיחות טובות והרסו אותן!
אתה מוכן להסביר? את מי ציטטו?
אני יכול אבל חוששתני שימחקו לי את ההודעה. בוא רק נגיד שמי שמבלה הרבה זמן באתר יודע בדיוק על איזו סדרה טלוויזיונית אסור לדבר ולמה.
רמז: לא כדאי לדמם על ספה שאך נוקתה בקיטור.
שלא לדבר על זה
שהטריילר עושה שימוש מספר פעמים באות G, שהופיעה פעמים רבות ב'באפי', וזאת בלי שום ספק העתקה בוטה. התביעה בדרך.
הקטע עם ''אסור להזכיר את באפי''
הפסיק להצחיק אי-שם ב-2003. די.
אני חייבת להתוודות
אני משתתפת פאסיבית באתר הזה כבר מספר שנים וזו הפעם הראשונה שראיתי התייחסות חדשה לכתבה ישנה. בכלל לא ידעתי שאפשר לעשות את זה!
אתם רוצים להגיד שאם אני אכתוב עכשיו משהו בביקורת על ממנטו מישהו באמת יקרא את זה?
הייתכן שיש טונות של מלל שפיספסתי ורק מחכה שאני אקרא אותו?
אני מרגישה ריקנות וחולשה בברכיים…
מוזר שלא נתקלת בזה בכלל עד עכשיו. ה''קוקיז'' במחשב שלך מנוטרלים?
בכל אופן, כן. עקרונית, אם לא מוחקים קוקיז, את אמורה לראות תגובות חדשות לכל כתבה שנכנסת אליה. יתר על כן – אם את עושה "התאמה אישית" לאתר, נשמרים כל הסיפורים שאליהם נכנסת אי פעם כשאת בתוך ההתאמה האישית, מכל מחשב שהוא. ואז את רק צריכה להיכנס להתאמה האישית שלך, לא משנה מאיפה את גולשת, כדי לראות תגובות חדשות להם. בנוסף, את יכולה לקבל מייל כל פעם שמישהו מפרסם תגובה להודעה שפרסמת, או כל פעם שמתפרסמת כתבה חדשה באתר.
את יכולה לראות את כל האפשרויות האלה אם תיכנסי לחלק של 'התאמה אישית' בעמוד הראשי.
נו, ועיקר שכחת -
מתקיימת תעשייה שלמה של תגובות מאוחרות לסרטים (המתמשכים, או ממ"א – מפלצת מתמשכים אימתנית, כשיש כבר יותר מדי מאלה). ואם מדובר בתגובה מעניינת, או כזו שמנמקת דעה לא מקובלת, או כל דבר אחר, אז אחרים גם עונים לה ומתפתחים על זה דיונים.
זה בערך כמו הקומות התחתונות של התחנה המרכזית בתל אביב: יש שם עולם שוקק שמתקיים בפני עצמו, ולא כולם מודעים אליו (גם כן השוואה. לא ממש מחמיא לנו, הא?).
הקומה התחתונה בתחנה המרכזית בתל-אביב היא אשליה
או, בעצם, פרדוקס. פעם רציתי להגיע אליה, ונאלצתי, בסופו של דבר, לרוץ במורד המדרגות העולות – פשוט לא הייתה שום דרך אחרת.
אבל, בכלל, התחנה הזו מתקיימת בהרבה יותר מארבעה ממדים.
זו ת''א.
עוד לא הצלחתי לספור אותם, כי היא לא עומדת במקום בשקט, אבל ת"א מפותלת על פני מימדים רבים. דיזנגוף סנטר והתחנה החדשה הן רק שתי נק' פיתול שלה.
זו ת''א.
ובית האופרה. לא משנה לאן אני נוסע בתל אביב, אני מגיע לבית האופרה.
אומר זאת כך, יונית
הממ"א משולה לעיר ת"א כולה, כשמניח הרעפים הנוצרי הוא הקומות התחתיות בתחנה המרכזית שלה.
לגמרי לא מתעמלות צמודות
סרט חביב, עדיף לאוהבי התעמלות, ללא שום ערך נוסף.
הדבר הטוב ביותר הוא צילומי המתעמלות בסגנון "סרטי בריכות" הישנים והשחקנית הראשית, הכוסית המחוספסת.
הסיפור מפוזר למדי, מתחיל ונגמר עם אנדרדוג בסביבה מוכרת אך עוינת, אבל בהמשך פונה לבקורת על עולם ההתעמלות התחרותית, על מאמניו שוחרי הזהב ושופטיו המושחתים (או הסתם לא הוגנים? לא ברור).
בסופו של דבר שעה ו-40 נחמדות עם לא מעט הומור וגיבורה כריזמטית.