במקור: 40 Days and 40 Nights
במאי:מייקל לימן
תסריט: רוב פרז
שחקנים: ג'וש הארטנט,
שנין סוסאמון, פאולו
קוסטאנזו
בכלל לא רציתי לראות את זה.
אני לא פוסל שום סוג של סרט, בין אם זו דרמה איראנית נוקבת או אקשן יפני ביזארי, אבל פשוט לא בא לי, בזמן ובמקום הנתונים, לצפות בקומדיה רומנטית. בעיקר לא אחרי הטעם הרע שהשאיר הסרט 'הפנטסיה של הל'. "חוץ מזה", הבעתי את מחשבותי בקול רם, "זה עם ג'וש הארטנט, אז בטח הסרט יעסוק בעיקר בפרצופו המדהים וגופו החטוב, כדי לאפשר לבנות בקהל להיאנח בערגה". לא שאני מסווג סרטים לפי מגדר, אבל קומדיות רומנטיות זה בשביל בנות.
"אבל אם זו קומדיה רומנטית", שידלה אותי לונג ג'ון, "אז הוא צריך גם להתאהב במישהי. והיא צריכה להיות יפה".
"כן", אמרתי, "אבל היא לא תתפשט".
"איך אתה יודע?".
"בחורות בקומדיות רומנטיות," אמרתי כשאני משתדל להשמע כמו מומחה לקולנוע, "לא מתפשטות".
אני שמח להודיע שיצאתי אהבל. זה לא סתם עוד סרט – זה מבשר הגל החדש! פורץ דרך!
שלא תהיה כאן טעות – זאת קומדיה רומנטית טפשית כמקובל, אבל בין אושר לתוגה ובין המסת לב לג'וש הארטנט, יש גם סקס. והרבה. 'לא יכול בלי' עלה פה על נוסחה חדשה שעוד עלולה לכבוש את העולם בסערה: קומדיה רומנטית לבנים. וכן, במקרה ששאלתם את עצמכם, הבחורה באמת מתפשטת. ולא רק היא – כמעט כל בחורה מן הרבות בסרט חושפת טפח-שניים בשלב כלשהו, או לפחות מלטפת את עצמה בחושניות, מאגן מתנועע ועד חזה. כמה רומנטי.
מאט (ג'וש) חי בסן פרנסיסקו, הידועה גם בכינויה 'גן עדן עלי אדמות': המקום שבו החיבור לאינטרנט הוא חינם אין כסף, מזג האויר בהיר וחמים תמיד, אולמות הקולנוע משובחים, ומה שהכי חשוב: התנפצות הבועה והתרסקות חברות ההיי-טק לא קרתה שם מעולם. צעירים מגניבים עדיין עובדים בכיף ובאוירה רגועה בחברות אינטרנט השוכנות בתוך משרדים ענקיים, מרווחים ומעוצבים היטב, המשקיפים אל המפרץ, ולא בבנייני בטון דחוקים בעמק הסיליקון. בחברות אלו כל העובדות, מהנהלת החשבונות ועד מעצבות הממשק הגרפי, בחרו בקריירת היי-טק למרות שבקלות היו יכולות להיות גם דוגמניות על. אידיליה. הבעיה הקשה ביותר בחייו של מאט היא – תקשיבו טוב – עודף סקס.
אם המצב בסן פרנסיסקו באמת היה כפי שהוא מוצג בסרט, הייתי קונה כרטיסים לשם כבר בשבוע שעבר. הדרך היחידה לעבור את הסרט בלי לקבל שטף דם במוח מרוב קנאה היא לחזור שוב ושוב על המנטרה (השימושית בדרך כלל בסרטי אימה דוקא): "זה רק סרט. אין דבר כזה באמת. זה רק סרט". אף אחד, אפילו אם הוא נראה כמו ג'וש הארטנט, לא מקבל בכל יום עבודה במשרד שש הצעות מגונות מפורשות מעובדות יפהפיות. בעצם, איזה יפהפיות – במשרדים של חברות אינטרנט הרי כולן מכוערות. בעצם, איזה משרד – הרי אם זו היתה המציאות, מאט היה יושב היום בבית מובטל, לאחר שהחברה שבה עבד פשטה את הרגל בשנת 2000. בעצם, איזה בית – אתם יודעים כמה עולה שכר דירה במרכז סן פרנסיסקו?
כדי לפתור את בעיית המין שלו (איזה תסביך לגמרי לא אמין בקשר לאקסית שלו), מאט נשבע להתנזר ממין במשך ארבעים ימי Lent, שזה, בניגוד לסברתי הראשונה, לא שכר דירה ביפנית אלא איזו מסורת נוצרית שמעולם לא שמעתי עליה, והומצאה, לדעתי, במיוחד לצרכי הסרט. בשלב הזה הדם כבר התחיל לעלות לי לראש: אם הארטנט עומד לעשות פרצוף של קדוש מעונה בגלל שהוא נאלץ – הו, האימה! הסבל! הקורבן!! – לא לשכב עם בחורות במשך 40 ימים תמימים, אני אישית עומד להבהיר לו באופן שלא משתמע לשני מסורים חשמליים שעדיין קיימים בקרבנו – כן, כן – בני אדם שעבורם המנעות ממין היא מציאות יומיומית, במשך 40 יום ואפילו יותר(!). לא אני, כן? אבל יש אנשים כאלה. למרבה הקלתי, מאט נמלך בדעתו מיד והחליט להמנע, מלבד מין, גם מכל סוג שהוא של אינטימיות רומנטית או אפילו סיפוק עצמי, מה שהופך את האתגר לרציני הרבה יותר (וגם יעניק למאט את גביע סיינפלד, אם יצליח לעמוד במשימה).
מכיוון שזאת קומדיה רומנטית, מיד עם תחילת המבצע מאט פוגש את אהבת חייו הפוטנציאלית, אריקה, שאותה מגלמת שנין סוסאמון ('סיפורו של אביר'), שחקנית מתחילה עם שם של נסיכה אלפית ופוטנציאל ענק. התפקיד הבלתי-תובעני שלה כאן לא מאפשר לשפוט עד כמה היא מוכשרת כשחקנית, אבל אני יכול להגיד לבטח שהיא נראית טוב, חמודה, יש לה קסם אישי למכביר, והיא יכולה להיות הג'וליה רוברטס הבאה, אם תרצה. למרות כל הזנזונות (מצטער, אבל זאת המילה) שמקיפות את מאט, שנין סוסאמון היתה גם הבחירה שלי.
מכיוון שזאת קומדיה רומנטית, העלילה נעה בכיוונים הצפויים, שדורשים מהדמויות להתנהג בטפשות, לשקר זה לזו בלי סיבה טובה (מלבד לספק אפשרות להיתפס בשקר, לכעוס זו על זה ולסלוח זה לזו), עד לסוף המטומטם לחלוטין. רק מה, בניגוד לציפיות, זה גם מצחיק. רוב ההומור המוצלח בסרט הוא הנוסח הגברי לבדיחות 'סקס והעיר הגדולה', שלרבות מהן אחראי ראיין, השותף לדירה של ג'וש (שהוא, אגב, הרבה יותר חתיך מבראיין). "השותף המצחיק" הפך כבר לדמות קבועה בסרטים מסוג זה – לכל גיבור מתלבט יש שותף מצחיק, או חרמן, או מטורף, או גם וגם. כנראה שככה זה בסן פרנסיסקו.
כל זה לא הופך את הסרט לחשוב, או טוב במיוחד, או כזה שתזכרו גם בעוד 40 יום ו-40 לילה. אבל בתור סטוץ ללילה אחד – כזה שנהנים ממנו כל עוד הוא נמשך, ושוכחים אותו מיד לאחר מכן – הוא מספק מכל הבחינות. לתשומת לבכם, בנים סטראוטיפים: אם התכוונתם לראות את החדש של שוורצנגר, אבל הדייט הסטראוטיפית שלכם מנסה לגרור אתכם לראות איזה סרט רומנטי וחמוד, תנסו למשוך לכיוון 'לא יכול בלי'. גם לכם מגיע ליהנות קצת.
טטנוס וסטריאוטיפים
עכשיו גירית את סקרנותי לסרט שלא התכוונתי ללכת אליו בכלל. שנין סוסאמון נשמעת כמו אחותו של תות-ענך-אמון. ואיך אפשר סקס בלי שנון אליזבת'?
מליוני אנשים בעולם
עוסקים בכל יום בסקס בלי שנון אליזבת'.
ראה ערך -
כתבה מספר 613
(פסקה שישית.)
טענתו של רד על "קומדיות רומנטיות לגברים" הזכירה לי את Dish Dogs, שלגמרי במקרה -כן- יש בו את שאנון אליזבת'. גם ללא בגדים. סרט חביב, למרות שהוא שואף ליותר מדי. לא ניתן גם להיות עמוק ופילוסופי, וגם להיות קומדיה רומנטית/נעורים בעת ובעונה אחת.
העלילה נשמעת מופרכת כמעט כמו
"100 בנות". זה באמת כזה גרוע?
אפסאלון, שיש לו את הסרט במחשב אבל לא מתכוון לראות אותו.
לא בדיוק.
100 בנות היה יותר טוב.
הסרט הוא אמנם משעשע בחלקו אבל הוא סובל מתסמונת הקומדיה הרומנטית – הוא נוצר עפ"י תבנית מסוימת ועוקב אחריה בהתמדה של כלב ציד.
100 בנות היה פחות צפוי. ויותר מעניין. והיו בו יותר בנות…
לטובת הסרט הזה אציין שאין בו קטעי גועל (פרט לרגעי הרומנטיקה)
לסיכום: כמו שרד אמר. אם מתחשק לכם לראות קומדיה רומנטית משודרגת (=יש עירום) – זה הסרט.
אבל אפשר בהחלט לחכות לווידאו.
בעניין ה-Lent
זה לא מה שיש להם שם בסרט "שוקולד"?
קבל ח"ח עצבני על הביקורת. צחקנו כאן קשות, ידיד שלי ואנוכי. אחרי שסיימתי להקריא לו אותה, הוא מייד שאל "מתי הולכים?"… (חשבת על עבודה בתחום השיווק?)
ה-Lent
הוא צום בן ארבעים יום וארבעים לילה (טוב, בסדר, זה צום בערך כמו שהרמדאן הוא צום). בעברית נהוג לקרוא לו צום הארבעים, אם זכרוני אינו מטעני, והוא בין "יום רביעי של האפר" (Ash wednesday, ואת זה כבר בדקתי באינטרנט כי לא זכרתי בדיוק מתי הוא מתחיל) לבין הפסחא, שהיה לא מזמן.
בדרך כלל אלה שמקיימים אותו הם קתולים (ורק מעט מהפרוטסטנטים), שבארה"ב הם דווקא מיעוט. מעניין. האם ג'וש מה-שמו אמור להיות קתולי בסרט הזה? הרי הקתולים לא ניחנים בסקס אפיל רב במיוחד לפי הסרטים האמריקאיים (דוגמה לא כלול).
ועל כך יש בדיחה קרשית במיוחד שבה זוג צעיר שכרגע נישא מגיע לביתו החדש, הכלה הצעירה והשוקקה מייד הולכת לכיוון חדר השינה, ובעלה הטרי הולך ומשתרע על הספה. היא שואלת אותו למה הוא לא בא איתה לחדר השינה, והוא עונה לה:
היא מסתכלת עליו ועונה בזעף:
גיחי. גיחי.
ללא ספק מדובר פה ב-
אוסף הקישורים מהביזאריים שנראו בדג. מישהו יכול להאיר את עיני בקשר לחומוס ההומו??
ואגב – הומו מנגבים בדוח או בסיבוב?
נ.ב.
ביקורת שעושה תאבון לראות קומדיה רומנטית מטפישה חייבת להיות טובה. תודה.
ביקורת של רד פיש!
סוף סוף, לאחר דוחק"וים והאוסקר, ביקורת של רד שמוקדשת לסרט אחד בלבד.
היה שווה לחכות, וכנראה שגם שווה לראות את הסרט.
אוף, איפה אפסאלון כשצריך אותו?
אני פה. למה הזכרתם אותי?
אולי כדאי לראות את הסרט...
אבל לא לשלם עליו סכום מגוחך שכזה.
בשביל זה יש את יום העצמאות:
ולכל מי שעדיין לא מבין על מה העניין, בערב יום העצמאות וביום העצמאות עצמו כל הסרטים בעד 15 ש"ח.
ממש עשית לי חשק לראות את הסרט.
ואני אחת שבדרך כלל לא אוהבת קומדיות רומנטיות (ואני לא מחשיבה דברים מפגרים אך משעשעים כמו אמירקן פאי לקומדיה רומנטית), ואני עד כדי כך לא אוהבת אותן שאפילו בוידאו קשה לשכנע אותי לראות אחת.
כול הכבוד על הביקורת.
עכשיו אין פה אף אחד שמוכן להיגרר איתי לסרט ,נכון?
אללי אללי, מה הולך פה?
אני חייבת להגיד שהבקורת של רד היא מצויינת כי היא בהחלט מצליחה לתפוס את הסרט בביצי הפסחא שלו, אבל הביקורת מתעלה בהרבה (בהרבה) על הסרט. אז חבר'ה לפני שאתם הולכים לראות סמאח נולד, תנמיכו קצת ציפיות. וידאו זה ממש ממש בסדר בשביל הסרט ה…מביך הזה. והבחורה נחמדה, אבל ממש לא מדהימה. אז נונין, שקול מחדש צעדי קניית כרטיסים לסרט, או לפחות אם אתה הולך אני רוצה לעשות מערכת הימורים משוכללת ולהמר שלא תאהב את הסרט ואחר כך לגרוף את כל הקופה…
בהחלט.
וידאו בהחלט יספיק. מה אתם מתלהבים, אנשים? בסך הכל אמרתי שהסרט דבילי אך בסדר, לא טענתי שחייכם לא יהיו שלמים עד שתראו אותו.
אני דווקא מסוגל
בהחלט להנות מקומדיה רומנטית טובה, אם היא לא סכרינית מדי.
למרות אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה ראיתי קומדיה כזאת בקולנוע, אלה תמיד נראים סרטים מושלמים לצפייה ביתית.
בכל אופן, הופתעתי לראות ש"לא יכול בלי" נופל תחת ההגדרה של קומדיה רומנטית, על פניו זה נראה כמו סרט בסגנון אמריקן פאי וטומקאטס.
אח, הבעיות שיש לאנשים בחיים…
40 יום?!
חה, כבר 15 שנה אני מתנזר ממין!
שזה בחישוב מהיר…
5475 יום
פשש… אני מתחיל לכתוב קומדיה רומנטית על החיים שלי
אפשר להתנזר ממשהו שעוד לא ניסית?
נדמה לי שלמקרה שלך קוראים "טרם הספיקותי" (אבל אם מישהו מהלשונאים סבור שניתן להתנזר ממשהו גם מבלי להתנסות בו – אשמח אם תתקנו אותי, כל עוד לא מתפתח פה פתיל "האקדמיה אמרה" ארוך וחסר פואנטה ).
נזיר למשל, שמתנזר מיחסי מין
לא בהכרח קיים יחסי מין מתישהו בעברו.
נכון?
א. אני לא בטוחה.
ב. יש הבדל. גדול: נזירים יודעים מראש שהם לא יקיימו יחסי מין בעתיד. גרסיה, מן הסתם, כן מתכוון באיזשהו שלב להתחיל לקיים יחסי מין ולכן "ההתנזרות"-שלו-כביכול איננה התנזרות אמיתית. זו לא התנזרות של לכבוש את היצר או להפסיק-לעשות-משהו-שחשוב-לך (או שאתה מכור לו, כמו בסרט), אלא משהו שנובע מסיבות אחרות.
יש לחלק את התנזרותו של הפציינט
לשתי תקופות: תקופת ה"לא יכול" – עד גיל 14, נניח, ותקופת ה"לא רוצה" (או "עוד לא מצאתי אף אחת שתעשה לי את הטובה") – מגיל זה והלאה.
כלומר, אתה מתנזר רק שנה בערך.
תתנחם!
14?
על זה את ממליצה, ד"ר רות? את לא מושפעת קצת ממה שמוכרים לך בטלויזיה ובקולנוע ימ"ש?
סבורתני שלא הבנת את הדוקטורה.
14 נחשב לגיל הבגרות המינית הממוצע אצל זכרי האדם (אם כי אפשר לדבר על יכולת מינית גם קודם, אבל בגרות מינית מלאה, שכוללת גם יכולת להוליד, זה בסביבות 14). אני סבורה שלזה התכוונה הגברת הדוקטורה בדבריה. עד אז זה "לא יכול". אחרי זה? "אין לא יכול, יש לא רוצה".
או משהו.
בסרט הוא לא רק מתנזר ממין
הוא מתנזר גם מכל מגע מיני ומכל מה שיכול לגרום לו וג'וש הקטן לתגובות שימחה מתפרצות.
אז לבוטום ליין,
אתה אומר ש"הפנטסיה של הל" (ואני מניח שזה Shallow Hal של האחים פארלי) הוא לא סרט טוב?
'Shallow Hal' הוא בעיקר
משעמם: כתבה מספר 701
הידעת?
שאנון אליזבת לא הסכימה להתפשט באמריקן פאי 2 כדי שלא יבקשו ממנה לעשות את זה בכל סרט שהיא תצלם.
נ.ב
למה היא חושבת שליהקו אותה לאמריקן פאי?
היא גם צלמת?
ממש אשת אשכול(י)ות.
אהמ.
לא התכוונתי לרוץ לקולנוע.
ראשית, יש מספיק סרטי סבירים-עד-טובים בסביבה שאני מעדיף ('משפחת טננבאום', 'ילד רע' ו'שטח הפקר' בראש הרשימה כרגע).
שנית, חברתי לא סובלת במיוחד את ג'וש הארטנט, מה שגורם לכך שאין לה שום משיכה לסרט.
שלישית, יש וידאו (ובקרוב דויד).
ובקיצור: הביקורת של רד פיש שדרגה את הסרט מ'בשום-פנים-ואופן-אני-לא-הולך' ל'אם-תהיה-הזדמנות-וזה-יישאר-הסרט-היחיד-ההגיוני-אז-אולי'.
אוף, אי'פשר כבר.
כל פעם שאני מעלה את הדף הראשי, ועדיין לא מתמקדת על שום דבר במיוחד, התמונה של ג'וש בלינק לכתבה נראית לי כמו ג'ים קארי ב"טפשים בלי הפסקה", וכל פעם אני תוהה מה עושה פה ג'ים קארי, ומי האומלל שהחליט לכתוב ביקורת על הסרט ההוא.
תגידו, הוא הסתפר ככה בכוונה?
למה, הו למה?!
חייתי את חיי בשלווה יחסית בימים האחרונים, בלי דברים מזעזעים ברשת, בלי אמוטיקונים של זאב רווח שמתרוצצים ללא הגבלה באתר, אפילו בלי זאב רווח בסקר.
ואז את באה ואומרת לי שג'וש הארטנט נראה כמו ג'ים קארי בתמונה… וכמובן שלעולם לא הייתי שמה לב לזה, אבל עכשיו הוא לא ייצא לי מהראש!
פעם הבאה שימי ספוילר!
געוואלד, איזה חילול קודש!
ולא רק שזה חילול קודש, את גם צודקת! אמא'לה. זה כמו להתבלבל בין ספייק לפנינה דבורין.
צליחה, מצטערת.
ואללה!
גם אני שמתי לזה לב איך ששמו את זה כאן בפעם הראשונה, אבל לא הגבתי על זה כי חשבתי שזה רק אני ו/או שימחקו לי את ההודעה…
לפחות עכשיו אני יודע שזה לא רק אני.
אוף, אי'פשר כבר.
אכן! גם אני שמתי לב (לפני שקראתי את הביקורת…). וכבר פיתחתי ציפיות בנוסח "חדש של ג'ים קארי? נפלא!".
מה חבל…
אל תאמינו לפרסומים!
קומדיה *רומנטית*? נו, באמת! כנראה שזה אכן ז'אנר חדש – "קומדיה רומנטית לבנים". זה מה שקורה כשנותנים לבנים להגדיר רומנטיקה. בקומדיה רומנטית יש *רומנטיקה* (למכביר, ולא תזכורות פה ושם). יש עלילה מתוקה וחמודה, קטעי קיטש שגורמים לקהל להאנח (כל אחד מסיבותיו הוא) והיא אמורה להשאיר את הנשים בקהל (אלה שאוהבת את הז'אנר לפחות) עם חיוך דבילי מרוח על הפרצוף (עד שהן יזכרו שגברים בעולם האמיתי לא באמת מתנהגים כמו יו גרנט או ג'ון האנה).
אז כמו שידיד שלי טרח ליידע אותי שלא מייצרים כאלה ג'ון האנה במציאות (אז לא כדאי שאני אנסה לחפש אותו) כדאי שתנערו את הגבר שאתכן ותסבירו לו שזו *לא* רומנטיקה. מצד שני, הוא בטח יהנה וישמח שלקחתן אותו לסרט, וכך תוכלו לגרור אותו אתכן לסרט הבא במסווה של "הנה, גם זו קומדיה רומנטית! אתה זוכר כמה נהנית בקומדיה הרומנטית הקודמת שראינו יחד, לא?".
בקיצור, בסרט יש סיפור דיי טפשי כרקע. וסקס. ומחשבות על סקס. ודיבורים על סקס. ודיבורים על דברים שקשורים לסקס. והמנעות מסקס. ומחשבות על המנעות מסקס. ודיבורים על המנעות מסקס… הבנתם את המגמה, נכון? לגיוון, יש גם דיבורים על אוננות. ומחשבות על אוננות. ו…
לסיכום – סרט משעשע לפרקים, אבל דיי אווילי בגדול. כמו שרד ציין, לפחות הבנים יהנו – כל הבנות נראות מצויין (אין אף בחורה שלא נראית כמו דוגמנית) ומשום מה כולן מרגישות צורך עז להשפריץ מיניות לכל כיוון (כולל הדגמות). הבנים לעומת זאת, נשארים לבושים. כולם! (למתקטננים – חזהו החשוף של ג'וש הרטנט ממש לא עושה לי את זה).
כמה טוב ששילמתי עליו רק 15 ש"ח… (הייתי הולכת למשפחת טננבאום, אבל הסרט כבר לא מציג בחיפה! ו"האיש שראה הכל" מציד רק בפנורמה. אוף, איזו עיר מבאסת!).
ככל שאני שומעת על הסרט הזה יותר
ככה הוא נשמע לי יותר כמו שיחת בנות. במיוחד הקטע עם הסקס. והדיבורים על הסקס. והרשמים על הסקס. וה… לא חשוב. תעזבו.
איך הוא ראה הכל
אם הוא בכלל לא היה שם?
לגבינה מעופשת יש הרבה השפעות
לוואי.
אין מה להתפלא על זה.
LOL
"האיש שראה הכל" הוא כמובן שמו של האלבום השני של רוקפור, אלבום נפלא – חובה בכל בית!
יש איזשהו קשר אסוציאטיבי במוח שלי שמקשר בינו לבין הסרט הנ"ל ומסרב להרפות… זה נדבק ולא יוצא. (אבל היי, הבנתם למה התכוונתי, לא? )
''האיש שלא היה שם''
זה הסרט שבפנורמה.
אבל אני מסכים, סרט מטופש למדי שניתן להדחיק דקות ספורות לאחר סיומו.
ביקורת משעשעת ביותר!
שמא הוד מעלתו הדג
עבר ניתוח שינוי מין כשלא שמתי לב???
נהההה...
פשוט יש בעינהדג אנשים שזקוקים דחוף לניתוח השתלת ספרדית.
סרט לא משהו
לא נורא מצחיק, לא נורא מעניין, לא נורא אמין, לא נורא עדכני (לאן נעלמו הימים כשהיינו צעירים וחברות דוט-קום חילקו כסף לכל שימפנז שידע להכות על מקלדת).
לסיכום: לא נורא.
מהביקורת קיבלתי את הרושם שבסרט יש הרבה יותר עירום ממה שיש בו באמת. יש כולה 2-3 סצינות עירום בכל הסרט (שמוגבל מגיל 14).
לגבי השנין הזו – אז לא. מצטער, היא אמנם רזה וצינית (מישהו אמר סרין?) אבל לא התלהבתי ממנה במיוחד.
סרט חביב פלוס
די מצחיק, לא ממש מעניין, מאד לא אמין, מאד לא עדכני (בימינו הכי הרבה שמקבלים מחברת דוט-קום זה מכתב נחמד שמסביר למה הם מפטרים/לא מקבלים אותך).
לסיכום: כדאי לראות.
גם אני ציפיתי להרבה יותר סצינות עירום, אבל לא נורא.
לגבי השנין הזאת – וואו! היא ממש יפה לדעתי, וגם הציניות שלה זו אחלה תכונה.
זאת לפחות הפרשנות שלי לסרט, ואל תשאלו למה חיכיתי עד עכשיו כדי לתת אותה, ולמה "התעלקתי" דווקא על ההודעה של השור.
שנין סוסאמון,
אין לי הרבה מה להגיד עליה, אבל נורא כיף לכתוב, או להגיד, שנין סוסאמון.
תנסו את זה פעם: שנין סוסאמון.
לא כמו
ז'אן-מרי לה-פן.
אז אני מבינה שאת ממליצה.
חביבתי, מומלץ לבאר את המלצותייך. לצעוק "שוווווה" לא נותן לי כלום.
שווה? עאלק...
למה שווה למה???
סרט אידיוטי , חוצמזה שאני מודה שהיו כמה פעמים שלא יכלתי לעצור את עצמי מלצחוק…
אבל הדבר המעצבן ביותר בסרט הזה , הוא שליהקו לו דווקא שחקן מוכשר , עם יכולת משחק גבוהה ולא לקחו אחד שכן מתאים לסרט שכזה.
בהחלט סרט נחמד,
אבל יותר מדי טסטסטרון, אם תשאלו אותי.
אה, ורק רציתי להגיד ששאנין סוסאמון זה שם ממש… מסקרן. וגם השחקנית בהתאם.
אוי, איזה כיף שהחזרת אותי לפה.
את הסרט אמנם לא ראיתי וממש לא מעניין אותי לעשות כך, ולעומת זאת אחת הביקורות הכי מוצלחות בתולדות האתר. גם בפעם האלף היא עדיין מצחיקה אותי. גו רד.