איזה עוד משחק מחשב צריך להפוך לסרט?
7 |
Myst
|
27 | קומנדר קין |
16 |
Red Alert
|
17 |
Half-Life
|
5 | IAF (כוכב כחול) |
48 |
Worms
|
26 | לארי קווסט |
4 | Carmageddon (חולה הגה) |
14 |
The Sims
|
45 | פאק-מן |
מספר מצביעים: 209
7 |
Myst
|
27 | קומנדר קין |
16 |
Red Alert
|
17 |
Half-Life
|
5 | IAF (כוכב כחול) |
48 |
Worms
|
26 | לארי קווסט |
4 | Carmageddon (חולה הגה) |
14 |
The Sims
|
45 | פאק-מן |
אהרו''כ!
וכמובן שזה בסקר שאני בקושי מבין בו, מאחר שאני בקושי מכיר משחקי מחשב ולכן הלכתי בהפוך-על-הפוך והצבעתי ל- Sims , שהם כל-כך מעצבנים ואמריקקים עד שברור שיעשו מהם סרט. אני מציע את מג ראיין לתפקיד הראשי.
סימס כסרט.. חחח
גם אני הצבעתי סימס , אני רק שואלת אותי מי ילך לסרט שבו כל מה שאנשים עושים זה להיתקל בפחי אשפה, ללכת לעבודה ולשלם חשבונות…
בעצם אחת האופציות זה סקס, אז בטח יהיה קהל גדול…
אני בעד שאנג'לינה ג'ולי תשחק שם… שתגדיל את מספר הז'אנרים שבהם היא יודעת לשחק.
הי, מישהו ביקש סרט קיץ אמיתי?
מינינמום עלילה, מקסימום פיצוצים, הרבה צחוקים!
השאלה היא, לדעתי, האם צריך להשאיר אותו באנימציה, או לנסות לצלם את זה.
היה כבר סרט לפי קארמגדון.
הרבה לפני שהיה קארמגדון.
זכור לי מנעורי סרט, על מירוץ לאורך אמריקה. כמובן, ככל שדורסים יותר אנשים זוכים ביותר נקודות.
אחד המתחרים, דורס קודם כל את צוות התחזוקה שלו.
ומישהו אחר דורס תינוקת, אך מתברר שזאת רק בובה של תינוקת, מלאה בחומר נפץ.
יהודים טובים! עזרו לי להזכר בשם הסרט.
אחד מה Death races.
למינהם ?
death race 2000 או 2001
עכשיו אני חייב למצוא אותו
אבל מה..אני עדיין חושב שלקארמא צריך לעשות סרט..
משחק גאוני..עם אפשרויות תסריט מעטות ככל האפשר(לבמאי לא תהיה ברירה!:)
וחוץ מזה..צריך גם איזשהו פרס שיוגרל בין כל הצופים..שחזור מדויק של ההואק הראשונה..האדומה..דבר יפהפה..
אולי..
זה הסרט שבו ישנו רוכב אופנוע אחד (או שניים על אותו אופנוע) שנוסע/ים על גלגל אחד לאורך רוב הסרט (והכביש)?
אני לא יודע אם לזה התכוונת אבל
יתכן ואתה מתכוון ל The Cannonball Run בכיכובם של ברט רינולדס, רוג'ר מור ועוד רבים וטובים (אז הם נחשבו, ב-1981).
http://us.imdb.com/Title?0082136
אני לא יודע אם לזה התכוונת אבל
לא, מדובר בסרט canonball משנת 1976 ואפילו הסטלון משחק שם:
http://us.imdb.com/Title?0074279
הצבעתי פאקמן,
מחוסר ברירה, אבל מה עם השוס האולטימטיבי: סוליטייר? אח, לראות את סצינת הסיום כאשר השתיים תלתן נבחר והערמה האחרונה מתקפלת! זהו החומר שממנו עשויים החלונות!
אוך, סוליטייר...
אם רק חצי מהאנשים שמשחקים בו באמת יבואו לראות אותו, הוא ישים את כל סרטי מלחמת הכוכבים ביחד בכיס הקטן.
הצבעתי פאקמן,
ומכיוון שכמה אנשים כאן כבר התחילו עם הקאסטינג, לא אשאיר את סוליטייר מקופח: באיזה צבע (עלה, יהלום וכו') יהיה המלך שאותו ישחק שון קונרי?
אך, לו מושון קונרי...
… היה אירי הבחירה הייתה כל-כך קלה.
קונרי ישחק את המלך יהלום
'יהלומים לנצח' זה לא ג'יימס בונד?
קונרי ישחק את המלך יהלום
לא, אירלנד זה תלתן, מושון קונרי בסרטו הראשון קונרי ישחק את המלך תלתן. קפיש?
הבעייה היא רק
שקונרי הוא סקוטי.
ולהגיד על סקוטי שהוא אירי זה כמו לפתוח במלחמת עולם.
(או משהו כזה)
אתה לא ממש עוקב, הא? אמרתי *שאם* מושון קונרי בסרטו הראשון קונרי היה אירי אז זה היה הרבה יותר קל.
אגב, לקרא לסקוטי אירי זה לא כזה נורא, לקרא לו אנגלי — זה כבר סיפור אחר…
ערן, שנוסע הקיץ לאירלנד (מה את רוצים שהוא יביא לכם משם?) ולפעמים מתייחס לעצמו בגוף שלישי.
ולכן, מאחר ששון קונרי סקוטי
ולא אירי, הוא לא יהיה המלך תלתן אלא המל יהלום. איזי אירי נחמד אנחנו מכירים בשביל התלתן?
ג'ון האנה
מי??
הוא בעלה של דאריל האנה או משהו?
האירי הזה ששיחק בשתי המומיות
וגם ב"דלתות מסתובבות" ובעוד איזה קומדיה רומנטית שאני לא זוכר.
תבדוק בימד"ב אם אתה ממש אובססיבי.
ה -''עוד קומדיה רומנטית''...
הזו תהיה "ארבע חתונות ולוויה אחת" כמובן. הוא זכור כהומו שמקריא בהלוויה את "בלוז ההלוויה" של W.H Auden.
מלבד העובדה המצערת
שגם הוא סקוטי.
http://us.imdb.com/Name?Hannah,+John
ובתור האירי החביב על כולנו:
http://us.imdb.com/Name?Meaney,+Colm
למה לא הכנסת לסקר
גם משחקים עם עלילה? איזה RPG נחמד?
מה רע לדוגמה בסרט על "בלדור'ס גייט"? (חוץ מהעובדה שזה יצא משהו כמו D&D)? או על דיאבלו (דווקא יכול להיות נחמד)?
יש לציין שהצבאתי
ל"משחק עם עלילה" היחיד בסקר הלא הוא מיסט.
אנשים
באחת הפעמים הנדירות באמת מצאתי סקר שאני יכול להצביע ולעמוד ב100% מאחורי ההצבעה שלי.
קומנדר קין (וסליחה מראש על הקלישאה) שולת!1
משחק מחשב ששיחקתי בו שעות, מהראשון שהיה בEGA, דרך הרביעי (שאני משום מה קיבלתי רק את גרסת הCGA שלו), ועד לשביעי בו הוא כיסח לירקות את הצורנ, אפילו לזיתים שלא טרחו להופיע…
ללא כל ספק, קומנדר קין הוא קלאסיקה של משחקי מחשב, ואפילו יש לו פחות או יותר עלילה, הוא יכול לההפך לאחלה סרט אקשן, אם אנימציה ממוחשבת או בלי.
אני באמת מקווה שהוא יקח.
ומי כאן על תפקיד הזאב רווח? לארי? לא, הייתה לו עלילה (אע"פ שתהייה בעייה רצינית ללהק אותו- אין בהוליבוד שחקנים כל כך מכוערים). אז פאק-מן?
אכן, קין שולת.
דגדג לי באצבע ללחוץ על "לארי", אבל אז חשבתי, באמת בא לי לראות סרט על לוזר מכוער שמנסה להשיג בחורה? האם חסרים כאלה בקולנוע?
אז הצבעתי קין, בגלל הנוסטלגיה. וכי יהיה מעניין לראות אותם מנסים לעשות מזה סרט.
אכן, קין שולת.
מי הולך לשחק את הדג ההוא, נו, המפלצת השניה הכי מטומטמת בגלקסיה?
אני נשטפת כאן נוסטלגיה בטירוף. אני הולכת למצוא את המשחק הזה על המחשב הישן שלי.
תמיכתי הנחרצת נתונה לקין!
גם ילד (יגנוב את ההצגה), גם גאון, גם חלליות, גם מפלצות מגניבות – מה עוד צריך? אני מציעה ללהק לתפקיד את היילי ג'ואל אוסמנט!
אני בעד מקולי קאלקין!
מה זאת אומרת "הוא כבר לא ילד"?
גם אני עם קומנדר קין וכמובן שסצנת המתח הגדולה תהיה משחק פינג פונג ירוק ממוחשב על מסך ענק!
היילי ג'ואל אוסמונד שולת!!!1
קין יהיה הכי נורמלי. סרט פעולה עם ילד גאון בתור זה שמציל את העולם. ויש שם גם סיפור מעניין לפתח, היריבות בינו למורטימר מקמייר.
מי לכל הרוחות בוחר בפאק-מן??
לארי הוא כמובן
דובי גל.
אבל רק שיהיה ברור
למשחק לא קוראים בשום מקרה ולעולם לא יקראו לו "לארי קווסט"! אפילו לא בעברית!
שמו של המשחק הוא
ובתרגום ישיר
"לארי חליפת נופש!"
'לארי חליפת נופש יוצא לחפש אהבה'
היה המשחק הראשון, השני היה 'לארי חליפת נופש בארץ לטאות הסלון' ואת השם של השלישי אני לא זוכר – ובכל זאת, הסדרה ידועה ומוכרת בשם הלא רשמי 'לארי קווסט'. אפילו ב-'Space Quest 4', של חברת סיירה, מוזכר משחק בעל ראשי התיבות LQ.
לאלאלאלאלאלא!
"לארי חליפת נופש בארץ לטאות הסלון" היה הראשון, "לארי חליפת נופש יוצא לחפש אהבה" היה השני, השלישי היה "לארי חליפת נופש ופטי החושנית", הרביעי היה (בערך) "לארי חליפת נופש והדיסקים הקשיחים האבודים", החמישי היה "לארי חליפת נופש ופטי החושנית בעבודה חשאית", השישי היה "לארי חליפת נופש – תשתפר או תתחפף!" והשביעי היה "לארי חליפת נופש – אהבה למכירה (גם הפלגה)".
סחתיין על ההשקעה.
למען הסדר הטוב אוסיף שלא היה דבר כזה לארי 4, הם פשוט דילגו עליו במספור, והוציאו את המשחק הרביעי בסדרה תחת השם "לארי חליפת הנופש 5". לדעתי זו היתה בדיחה על חשבון מיקרוסופט, שדילגו שניים-שלושה מספרים בהרבה מהתוכנות שלהם כדי להוציא את הגרסאות החדשות של כל התוכנות עם מספר זהה (וורד 5, אקסל 5 וכו'). בכל אופן, בכל תיעוד של רשימת המשחקים, לארי 4 מופיע תחת השם "הדיסקטים האבודים". מין הומור שכזה.
אולי, אבל הסיפור מאחורי
לפי קני וויליאמס הוא שפשוט בלילה בהיר אחד נגנבו כל עותקי קוד המשחק (בזמן הפיתוח, ככה שלא היו הרבה עותקים), ורק האלים יודעים איפה הם. זה הסיפור הרווח, האלים יודעים מה האמת.
והבחורים ממיראביליס המציאו את ICQ על כמה ג'וינטים בסיני, ותמסחים בביוב של ניו יורק.
זה היה, אם אני לא טועה
בתרבין. גיל שבייד, החבר'ה של מיראביליס ואני חילקנו בינינו את העולם. הם קיבלו את האינטרנט ואני את כל השאר. הנפילה של הנאסדא"ק היא בעיקרון אחריותי.
והחומר היה מחורבן.
איי מאסט קונפס!
כן, גם אני נטיתי מיידית לעבר "קומנדר קין" הזכור לטוב, אולם או-אז זכור נזכרתי בעובדת היותי גרועה בעליל בארקיידס!
כן, זו אני שהשתמשה בצ'יטים של קומנדר קין!!! לא רוצה להזכר בזה בסרט!
מה שכן, "קין" יהיה סרט אקשן קייצי לילדים בלבד, כמו זה שרץ עכשיו על הילדים הבלשים או משהו בדומה לזאת. סרט קיץ לערבי כיתה ד'3. שומר נפשו ירחק!
טכנית, המשחק השביעי הוא בעצם המשחק השלוש וחצי והחברה מ-id עשו אותו כי הם היו חייבים.
מה באמת?
אז איפה? איפה המשחק השביעי שבא אחרי המשחק ה-6
מתי קין והיריב שלו ילחמו עד הסוף המר???
להחזיר את קין וב 3 מימדים!
פקמן לשלטון
איך אפשר לא לעשות סרט על הסמיילי הצהוב שרץ בשבילים על מנת לאסוף את הנקודות הקטנות… תוך מסע הימלטות מהמפלצות המחרידות שרוצות להרע לו…
זה מתכון מצויין לסרט אקשן שובר קופות…
והוא גם היחיד מהרשימה שהוא באמת קלאסיקה שאנשים גדלו עליה (אלא אם אתם קטנים ממני בכמה שנים ואז בטח כבר גדלתם על משחקים עתירי גרפיקה).
פאקמן – המשחק האולטימטיבי לשלטון!
אכן.
פאקמן שולת!11
(איך ה"שולת!11" שלי…?)
מבין כל האפשרויות ברשימה זה המשחק היחיד שבכלל אי פעם שיחקתי בו. רק שזה די ברור שהוא כאן בתפקיד זאב רווח.
אני את שלב משחקי המחשב בחיי סיימתי די מוקדם.
אבל זה אני…
אבל פאקמן כבר הופיע בסרט!
(בסצינה בלתי נשכחת מתוך Top Secret, כמובן!)
ההצבעה שלי
כשהתחלתי לקרוא את הרשימה כבר חשבתי שלא יהיה לי למה להצביע, כי את הרוב אני לא מכירה. רק אח"כ נזכרתי שאת קומנדר קין דווקא אני כן מכירה ואפילו אהבתי. אני מעדיפה משחקים כמו world war 2 על כל משחקי האסטרטגיה עמוסי הגרפיקה או אלה שכל מה שעושים בהם זה להרוג אנשים.
הצבעתי ל- worms, ואם כבר לעשות ממנו סרט, צריך להשאיר אותו באנימציה ממוחשבת, לדעתי, אחרת התולעים החמודות יאבדו את כל החמידות שלהן.
והערה אחרונה – בפאק-מן הסרט גם ישחק בן סטילר?
כשכותבים את זה בעברית,
'פאק-מן' באמת נשמע כמו אחלה סרט פורנו.
ללמדכם על חשיבות בג"ד כפ"ת בראש מילה.
ואני בכלל הזכרתי את בן סטילר
בגלל השם של הדמות שהוא שיחק בסרט "פגוש את ההורים". לא כל כך שמתי לב לפוטנציאל האחר שבשם…
וחוץ מזה, בג"ד כפ"ת (שגם בזה, אגב, אפשר להשתמש איכשהו לשם של סרט פורנו) לא תופס בשמות לועזיים, אז מותר לשכוח קצת את הבגרות בלשון (לכל מי שיש לו עדיין סיוטים על מציאת נושא ונשוא במשפט).
בג''ד כפ''ת בראש מילה
ואת זה העיר כבר ההוא שמתמחה במשחקי מילים (לא זוכרת את השם שלו. כתב את "לשון ברוטב" נדמה לי, או איזשהו ספר אחר בסגנון)
Anyway, בד"ג כפ"ת בראש מילה הוא השם העברי (כשר למהדרין!) לקונדום.
זהו.
שתי הערות
1. קוראים לו יעקב זו-משהו-פרויד או בסגנון, אם אינני טועה.
2. האקדמיה ללשון העברית סירבה לקרוא לקונדום בשם המצויין "גומין" בתירוץ אווילי לגבי הלחמי שמות שאינם מקובלים. אני רוצה לפתוח גם כאן חזית כנגד ההחלטה קשת הלב. יתקבל הגומין, ויפה שעה אחת קודם!! (או לחילופין, גומין שולת!!!1)
יעקב פרוינד
וזה מזה שיש לי את הספר 'לשון ברוטב' בבית בשביל תשבצי הגיון של אבא שלי.
פאק-מן המלך!!
לא שאני מכירה כל כך הרבה משחקים ברשימה, אני לא פריקית של משחקי מחשב ואני משחקת לאחרונה בSIMS ולפני כמה שנים גם הייתי משחקת בKEENים למיניהם (היה קטע כזה עם כל מי שהכרתי להשיג את כל ה7. תמיד היה חסר לי את 5 ו-6). אבל את "הו ילדותי התמימה" אני חייבת למשחק הגדול בכל הזמנים, עם היצור הצהוב הקטן והמפלצות שהופכות לשקופות כשאפשר לאכול אותן, והתותים או הסוכריה שמשתנים כל שלב ואפשר לקבל עליהם בונוס של 500 נקודות: פאק-מן!!
ואם לא זה, אז האפשרויות היחידות האחרות שאפשר לעשות מהן סרט בעיני, זה סוליטייר כמו שמישהו כבר הציע, או עוד 2 משחקי ילדות נוסטלגיים, "חלליות", ו"סגירת שטחים"! (הלא הוא Xonix, אבל לא גיליתי את זה עד לא מזמן).
ואם כבר אנחנו שם, אז אני בעד שיעשו את הסרטים בצבעים ירוק ושחור בלבד, כדי שיראו כמו שהם היו על המחשב הישן שלי!
(סוף סוף סקר לטעמי!)
הסימס!
זה יוכל להיות סרט שניצקלייני למהדרין. משהו כמו:
THE SIMS, סרטו של טוד סולונז.
"סרט היורד לעומקה של הריקנות האידאולוגית של המעמד הבינוני באמריקה המודרנית, ידה ידה ידה"
למרות שאני
מאוהב ומעריץ את טוד סולונדז, אני חייב להגיד שהציניות שלך גאונית. נשפכתי מצחוק, והשאלה היא עכשיו לגבי הליהוק. אני כבר הצעתי את מג ראיין כגברת סים, והשאלה מי ישחק את בעלה, את הילדים, ואת הבוס המרושע (זה שלא רואים אותו ורק שומעים את הקול שלו, רועם באמצע הלילה, כשכל העולם קופא לרגע: 'מר סים עשה 200$ היום. כדי להתקדם עוד שלב במדרג עליו להשיג שמונה חברים חדשים וכן לשחק שחמט כל היום.")
מצד שני זה מתחיל להישמע כמו שילוב של 'אושר' עם 'עיר אפלה', אז אולי כדאי שאני אפסיק.
הסימס! אני איתך!
אני חייבת להודות שזה, ככל הנראה, באמת יהיה סרט, למרות שאם הסרט ייעשה עפ"י סגנון המשחק שלי, ברובו הסימס ינסו להפטר מכמויות הרהיטים והחפצים האדירות שנרכשו להם על ידיי- אני מאמינה גדולה בקניין אישי….
הסימס! אני איתך!
אני פעם שיחקתי עם הסימסים של אחותי הקטנה, איכשהו כל הבית נשרף להם, ומכיוון שזה היה עוד בתחילת דרכי עם סימסים למיניהם, לא ממש ידעתי לכבות לה את השריפה.
שזה קצת עיוות של מה שקרה.
במציאות, אחרי שהתחילה השריפה, צילמתי אותם למזכרת, ועוד סגרתי את כל הסימסים שלה בבית (בניתי קירות במקום דלתות) כדי שלא יוכלו לברוח, חוץ מסימסית אחת שהלבשתי לה בגד ים וניסיתי להכריח אותה לקפוץ למים ולהינצל. היא לא רצתה, ושילמה על זה בחייה.
אבל אח"כ כשניסיתי לגדל סימסים משלי, כבר התייחסתי אליהם טוב יותר. חוץ מאחד שהתמוטט (ומת) כי הוא היה רעב.
האם הם גרו בשארע אל-סימסים?
(רחוב סומסום למי שקצת לא יודע ערבית)
קין שולת!11
אני מציעה כבסיס לתסריט את העלילה של קין 2, שהיתה מרגשת במיוחד וכללה גם את הצלת כל בירות העולם (ולימדה אותי בעוללותי איפה זה סידני). זהו החומר שממנו קורצו שוברי קופות!
אתם מתעלמים מהדבר
הכי מגניב באופן ברור
Diablo הסרט ,יכול להיות סרט ענק. יכול להיות גם הנפילה הכי גדולה בעולם.
תלוי כמה ישקיעו כסף ומי יעשה את הסרט.
נו, אולי תהיו רציניים?
(כפתור ציניות, בזזז)
לא הצבעתי לסקר מסיבה פשוטה:
משחקי מחשב נוצרו כדי להיות משחקי מחשב, ולא כדי להיות סרטים מלאי אקשן וריקים מתוכן (חוץ מקין אולי שיכול לשמש כלארה קרופט זכרי לא רע, לאוהבי הסרט).
ברור שזה סקר שהדג חשב "הממ, יש לי נושא לסקר אבל אין לי מועמדים" אבל לעומת חתול יש אופצות הגיוניות (לא שיש לי משהו נגד חתולים כמובן)
נאוו בק טו מיי פוינט. אני ל-א מתכוונת לראות לארה קרופט פשוט כי זה נשמע דפוק, יותר מעצבן מלראות סרט עפ"י ספר ולגלות ששינו לך את הכל.
בינינו, מי לא אוהב לראות את הפאקמן שלו מובס, את הסימ-סיטי שלו מושחתת על ידי סופות ומפגעי טבע, וכמובן כמובן כמובן, לראות את הסימים שלו נשרפים למוות?
או גוועים, או טובעים, או מתים מחוסר אנרגיה? האפשרויות רבות.
וניתן למפיק הוליוודי להרוס לנו את זה?
בעצם,
Worms כבר הוצע מספר פעמים לסרט ואני בטוח שעוד כמה גם.
לפי לונג ג'ון, סחרור מסוכן
הוא משחק הוורמס (וערוץ הנשנל ג'אוגרפיק) האולטימטיביים!
כתבה מספר 186
טוב, בהתחלה הייתי בטוחה שזה סקר שאין לי שום מושג מה קורה בו, ולכן הצבעתי לגדול מכולם- פקמן.
(זאב רווח או לא , זה יכול להיות סרט מצויין.)
אבל אחר כך גיליתי את קין הנצחי… (מוזיקת רגע מרגשת בעוד העלמה נזכרת בערגה בחייה כפעוטה עפרונית)
ואני אומרת- למה ללכת בקטן?
דיגר- הסרט האמיתי.
אוך...
דיגר- מצב נוסטלגיה…
מי ישחק את המפלצות?
אבל כבר יש סרט כזה!
טוב, כמעט.
היתה סדרת טלוויזיה על פאק-מן.
לא, באמת! בחיי! שככה יהיה לי טוב!
לא מאמינים? הנה מה שכותבים על זה ב-IMDB:
אה, הייתי צריך לסמן "ספויילר"? אופס. מצטער.
לפרטים (אין הרבה): http://us.imdb.com/Title?0083461
וואו!
איך זה שאף פעם לא הביאו את הסדרה הזאת לארץ?
אני בעד להתחיל עצומה לקניית כל העונות של הסדרה!
שכחתם את המשחק הגדול מכולם
הלא הוא הנסיך הפרסי. כן, כן, האיש הלבוש חליפת קראטה(או ג'ודו, בשבילי זה אותו דבר) הרץ במשך שניים עשר שלבים במעלה הטירה תוך שתיית בקבוקי הקסם (בקבוק ירוק עושה משהו רע, לא זוכר מה) ותוך לחימה בדמויות העומדות בדרכו (אפשר גם לברוח מכמה מהן אם זכרוני אינו מטעני) ונלחם אפילו בצל של עצמו.
אבל בגלל שזה לא באפשרויות לבחירה אני נאלץ לבחור הרי שהבחירה הטבעית היא פאקמן, כמו שהסברתי בהודעה ממקודם.
במאים להשכרה
הצבעתי ללארי מתוך נוסטלגיה בעיקר, אבל אני לא מאמין שזה יצא סרט שיבוא לי לראות.
בכל אופן, הייתי רוצה להציע במאים למשחקים שאני מכיר מתוך הרשימה:
The Sims – טוד סולונדז שכבר עלה כאן הוא אכן אופציה מצוינת, אבל אז זה חלילה יהפוך לסרט טוב. אופציה נוספת שחשבתי עליה היא קווין סמית', שימלא את חיי הסימס המשעממים בדיאלוגים גאוניים. אבל בסופו של דבר אני הייתי הולך על לא אחר מאשר פול ורהובן. למה? במאי פאשיסט למשחק פאשיסטי, זה למה. בטוח יצא גרוע ומעניין כאחד.
לארי – עוד לא החלטתי אם אני רוצה את הבמאי של "אמריקן פאי" או את צבי שיסל שלנו, שאחראי ל"אסקימו לימון" החדש (ואם שיסל, אז דובי גל שהוצע כאן הופך להיות דיי ריאלי).
Worms – שוב שתי אופציות: מייקל ביי, אם רוצים סרט אקשן מפגר ויעיל, אבל עם טיפה יותר הרפתקנות אפשר לתת את זה לג'ון וו, ולתת לשווארצנגר את התפקיד הראשי. מצד שני, ג'ון וו זה לא רעיון כל כך טוב, כי יונים אוהבות לאכול תולעים.
פאקמן – טים ברטון, ללא ספק.
פאקמן,
ללא ספק.
האמת אני לא מכירה שום משחק חוץ מ-sims לכן בחרתי בו .
לא מכירה פאקמן?!
*נחנקת*
נו, הצהוב המעצבן ההוא שאוסף נקדות…
ודרך אגב, טטריס יכול להיות סרט אדיר, בעיקר ההתמודדות הנצחית בין המרובע לארוך, ענק.
מישהו כבר הזכיר כאן
שמתכונים לעשות על זה סרט. הסלוגן שלו יהיה
ויראו בו קוביות ירוקות נופלות לרוחב המסך.
(ועכשיו, איפה כפתור הציניות?)
לא מכירה פאקמן?!
אני מכירה את פאקמן פשוט לא שמתי לב אליו אבל איך אפשר לעשות מפאקמן סרט ?
פאקמן, הסרט:
בארט (צהוב) בורח מכל מני אנשים שרוצים לעשות לו משהו, ובדרך צריך לאסוף כל מני דברים, כמו סוכריות מתינוקות, פירות, וכו'. במקרה שהוא משיג צווים מטופשים זמניים, הוא יכול להעיף את הרע שהוא מצילח לתפוס לכלא, עד שיפוג תוקפו של הצו.
או לחלופין, שילוב של סרט כחול ומכות:
מישהו בורח מכל מני רעים / מפלצות, והדרך היחידה שהוא יכול להרוג אותם, זה אם הוא משיג כוסית, ורוצח אותם בזמן שהם מתעסקים איתה.
יום לא-הולדת שמח,
גל
אם יש דבר אחד
שהסקר הזה היה ממש טוב בו, זה שהוא הפך לסדנת כתיבת סרטים יצירתית למשועממים.
אני חושב שרוב ההצעות בעצם כבר בוצעו:
לגבי פק-מן וקרמגדון – כבר הוזכרו לעיל.
SIMS – ראו את כל הריאלטי טלויז'ין בMTV
וכמובן לארי קווסט – (בגילומו של צחי נוי) "אסקימו לימון" – החגיגה נמשכת…
איזה מין סקר זה???
איפה סוליטר?
איפה שולה מוקשים?
והגדול מכולם –
איפה דיוק ניוקם (דיוק הנוקם בעברית)?
(הייתי מוסיפה עוד סימני שאלה אבל אימת הדג מרחפת עלי)
אז אני לא הצבעתי. כמחאה.
ועוד משהו בקשר לדיוק ניוקם
זה יכול להיות סרט ענק, עם עלילה פיגוזית!
מכות, יריות, פיצוצים, יצורים מכוערים, נשים חצי ערומות, שוטרים-חזירים, מפלצות, הפתעות, וגבר מאצ'ו אמיתי מסוקס ובלונדיני!
מה גם שלפני שנה (בערך) איזה משהו נכנס לאולם קולנוע ועשה את השלב הראשון בפרק הראשון אחד לאחד *במציאות* (מעניין אם הוא מצא את כל המקומות הסודיים).
אבל זה הומור שחור ולא יפה, כי אנשים מתו באמת..
בכל מקרה זה יכול להיות סרט ענק, עם אופציות למלא המשכים (יותר מנשק קטלני). ואם יקחו שחקן אלמוני זה יהפוך אותו בן לילה לסופר סופר סופר סטאר.
זאב רווח יכול להיות שחקן משנה כאחד היצורים המכוערים, ולמות מוות הרואי כבר בסצנה הראשונה.
זה גם רעיון טוב אבל,
מי יסכים לבצע את סצינת הסיום של הבית השני?
תזכירי לי
מה הסיום של הבית השני?
המפלצת הצפרדעית?
אני לא רואה בעייה עם זה.
אגב, ואל קילמר הוא דיוק מושלם
סליחה
כולם בד"כ טועים לכיוון השני, אז אני החלטתי שכולם בנות עד שיוכח אחרת (…?)
ובקשר לחירבון – זה הכל שאלה של מי משחק את המפלצת…
על ששי קשת ועל פורסט גאמפ (נו איך קוראים לו, זה מפלורידה שגידל כרס רק כדי להחליף אותה אח"כ בזקן וגם היה נורא ייחודי ושתק באומנותיות מופגנת) הייתי מוכנה לחרבן כל יום
אבל זאת אני (כמו שאבירם אומר וסליחה שאני מתעלקת על הסיומת)
אני לא מאמין
שאני היחיד שהצבעתי לקרמגדון.
הרי זה צריך להיות סרט אקשן מדהים, עם רעים וטובים (הרעים דורסים תינוקות הטובים רק זקנים – אבל לפי דעתי זה צריך להיות הפוך), כוחות האופל ואנג'לינה ג'ולי.
הרי פאק-מן (עם פ' רפה) הוא משחק יבש ביותר. אמנם קלאסיקה – אבל יבש.
וחשבתי שהוא זה הזאב רווח של הסקר הזה. אנשים, מיחקו את הקוקיס ושנו את הצבעתכם מיד! או שלא תהיה פה דמוקרטיה!
הייתכן שזה מזכיר לי את
כל מי שלא הצביע למיסט
הוא בום וער האמץ.
העם אתך!
(העם במקרה זה הוא אני)
ההתלבטות שלי בסקר הזה היא בין מיסט לוורמס. אני רוצה את שניהם, אם אפשר. אבל הצבעתי למיסט. אני רק לא מצליח לחשוב על במאי מתאים.
מי ביים את
"עיר הילדים האבודים"?
גם אני חשבתי עליו...
רק מה, אפל, קודר, מדכא מדי. קוראים לו ז'אן-פייר ז'נט, או משהו כזה.
אגב, אם אהבת את 'עיר הילדים האבודים' (ו'הנוסע השמיני 4', של אותו ז'אן-פייר) קלוט את הטריילר הזה. הבמאי היה איש האפקטים של ז'אן-פייר ב'עיר הילדים' ו'הנוסע 4', ורואים את זה.
http://members.nbci.com/bannonces/2.mov
רד , חרא של סקר
תאמין לי שאין לי מושג במשחקי מחשב חוץ מ"טומב ריידר" וגם כל הבנות פה (למיניהן) לא יודעת אפילו מי ומה זה "פאק-מן"
עכשיו זה הזמן שבו אני אומרה
לזעוק ולהגיד שממזמן לא שמעתי כזה משפט שובינסטי, ויש הרבה בנות שמבינות במשחקי המחשב האלה מעט יותר מכל האתר ביחד.
אבל לפחות לגבי, היא צודקת, חוץ מפאקמן ונמלולים הידע שלי במשחקי מחשב הוא בערך אפס.
חומד....
כעקרון, אין לי בעיות עם משפטים שוביניסטיים כשהם _נכונים_ ולידיעתך, בנות רבות עשו חיל, הזיזו יצורים צהובים במרדפים נואשים אחרי קוביות נוצצות, הוליכו נמלים בדרכים אפלות וסתם בהו בלארי מקיים יחסי מין עם כל נקבה שחצתה את המוניטור.
בפעם הבאה אני מבקשת לכוון את דברייך ליכולת הנהיגה של בנות המין היפה.
רד באמת!!!
לא יכולתה להכניס אפילו משחק אחד לריפוי?
הצבעתי וורמס בגלל שזה יכול להיות סרט נחמד
אבל לא חשבת על
או על
שומר המגדל (בו נשחק משחק – הראשון שיבין על איזה משחק אני מדבר יזכה בפרס)
או דאוס אקס
(החלטתי שהיום אני כותב רק בעיברית)
או כמובן אליס – שעם אני לא טועה על באמת יהפוך לסרט
יש כל כך הרבה משחקים שיכולים להיות סרטים גאונים
ואתה הכנת סקר שלם שבנוי מזאב רווחים
וכך גם מגיבים לסקר
אבל זה דווקא יכול להיות רעיון מצויין לסקר עם תשים אפשרויות רציניות
על הסרט של אליס באמת עובדים
ומה זה "שומר המגדל"?
השומר היחיד ששמעתי עליו הוא
שומר המבוך/צינוק (Dungeon)
רד באמת!!!
בקשר ל"שומר המגדל", אני מנחש שזה המשחק שאתה נמצא במגדל ויורה בתותח על מטוסים שצונחים מהם צנחנים שמנסים להרוס את המגדל שלך.
ואני הצבעתי לוורמס כמובן.. אחרי סרטים כמו "שרק" אין לדעת כבר איזה סרט יכול לצאת מוורמס – הרבה תולעים מכל קצוות תבל עם כל המבטאים וכל הנשקים!!! :)
סוס באמת!
זה שאתה לא מכיר קלאסיקות לא אומר שאין משחקים טובים.
מה החוכמה לקחת משחק שיש בו סיפור ויש בו דמויות ויש בו עלעלה ולעשות ממנו סרט?
חוץ מזה, הסקר הזה (שבאמת אמור להיות מלא בזאב רווחים- אחרי הכל, מפיקי סרטים לא בדיוק קוראים את עין הדג) נועד לעבוד על בלוטת הנוסטלגיה.
יכול להיות נחמד לעשות סרט על
אבל איזה עלילה אפשר לתת ל god sim…
http://main.bwgame.com/
עוד משחקי מחשב
פופקורן (מה מתאים יותר לאולם קולנוע מזה?!) בבימויו המרגש של מייקל ביי.
HEARTS – בו יככב ויליאם הרט (תחשבו על הסלוגן – "William Heart is – Heart")
שש-בש (במקור אמנם משחק קופסה אבל יש גם במחשב) – עםם ווסלי סנייפס בתור השחורים.
Xonix (אני יודע, כבר אמרו את זה) – עם ריי ליוטה (פשוט מגיע לו העונש הזה).
וכמובן – טירה נאצית עם שוורצנגר (בתור הרע, אלא מה?)
בקשר לדיוק ניוקם ולSIMS
THRESHOLD הודיעה שהיא מפיקה סרט על הגיבור הבלונדיני והשרירי,
ודרו קארי הודיע על התעניינותו ליצור סדרה שמבוססת על הSIMS (עקב התמכרותו שלו ושל חבריו מהסדרה למשחק)
נדמה לי שהוא גם אמר שבאחד מהפרקים של "המופע" הוא ישלב את SIMS…
יכול להיות מעניין…
חדשות טובות
אני מקווה שהסרט יצא לפני שיוציאו (נו כבר!!!) את המשחק דיוק 2…
חדשות טובות
אני מת לדעת את מי הם בחרו לתפקיד הראשי… מקווה שלא את האלק הוגן או משהו כזה…
נ.ב חמאה הולכת מצוין עם תפוח אדמה
חדשות טובות מאוד!
דיוק ניוק'אם 2 יצא כבר!
ניתן להוריד גרסת שרוור מהאתר הבא –
http://www.3drealms.com/duke2/index.html
חדשות מצוינות, טובות מאוד!
הו תודה! תודה! תודה!
*מחווה חיננית של הידים תוך קידה והנד ראש*
אתה ענק!
*קפיצות שמחה קטנות במקום*
אני אסירת תודה!
*הפרחת נשיקה תוך כדי ריצה לכיוון הלינק*
לא יפה
להתעלל ככה באנשים שלא מעורים בהסטוריה של הגיימינג.
מה שכן, היה די מצחיק לראות את התגובה שקיבלת…
ואם אתם רוצים לדעת קצת יותר
http://www.vgames.co.il/preview-full.asp?GameID=118
אני אולי בלונדינית פוסטמה אבל -
אבל אני –
א. לא טיפשה גמורה
ב. נחמדה מאוד
ונכון, נורא התלהבתי מהחדשות הטובות שלא שמתי לב שמדובר בדיוק _2_ ולא בחדש, אבל שוטטתי לי באתר והורדתי את הסרטון של דיוק "לעולמי-עד" (שהוא ממש מדליק, ומחפה על החיכיון)
וגם קראתי שאין להם ולא יהיה להם תאריך ידע ): מצ"ב לינק
http://www.3drealms.com/duke4/
ומי שמפנה אותי לאתר שכזה, (גם אם עשה טעות והפנה אותי למקום הלא נכון) לא יקבל ממני נזיפות!!!
ואגב, הכתבה שאין אור קישר, נכתבה לפני ה-מ-ו-ן זמן, הוא כותב שם שתאריך הידע המשוער הוא פסח… אולי של שנה הבאה…
אבל שוב, לפי הטריילר, הסבלנות משתלמת. (נו כבר!)
אני אולי בלונדינית פוסטמה אבל -
אם כך, כנראה לא קראת את גרסת ה-hard-copy של הנסיכה הקסומה.
בסרט, עדנו את טיפשותה של באטרקאפ. בספר? לרס"ר בקבע יש יותר תבונה מלבאטרקפ בספר.
אתה בכוח רוצה לעצבן אותי??
נכון, עדיין לא קראתי את הספר (אנ מקווה שהוא עושה את דרכו אלי ברגעים אלה ממש), אבל כמו שאני מכירה בלונדיניות, אפילו נורית לא יכולה להתעלות על טיפשותן (או שמא אני טועה?), נחכה ונראה (כלומר אני – אחכה ואראה).
קומנדר קין, כמובן!
אוי, כשאני חושבת על השעות שביליתי בצפייה באחי הגדול (בעצמי לא עברתי שלב ראשון, קואורדינציה אף פעם לא הייתה לי..) מכסח מפלצות ובונה חלליות.. שלא לדבר על הכתב החייזרי והמסובך שאני ואח שלי הצלחנו לפצח בסופו של דבר (נו, אז מצאנו את התרגום באיזור סודי, זה גם נקרא לפצח..)
יחי בילי קין והיצורים הירוקים עם העין היחידה!
אני פיצחתי אותו לבד.
לא רק זה, היתה תקופה שידעתי לקרוא אותו שוטף.
אחחחח, יש אנשים בלי חיים…
אני פיצחתי אותו לבד.
אתה לא היחיד… מסתבר שיש עוד כמה חולי נפש שהשקיעו שעות בפיצוח "השפה הגלקטית"… אתה זוכר מה היה כתוב במקום שמקבלים את ה- pogo stick… :)
אני לא ''אתה''!
ולא, אני לא זוכרת. יותר מדי שנים. נדמה לי שזה היה this is neat, אבל אולי זה מה שהיה כתוב מעל האקדחים.
רגע, נדמה לי שזה behold the holy pogo stick?
אמנת הקין
הכי יפה היה הקטע בקין 3, בו ישנה כיתה של מפלצות ירוקות (עם מורה דובה כזאת) שעל הלוח שלה רשומה המלצה חמה להשמיד את כל בני האדם.
בכלל, כששחקתי בקין פתחתי כמה כללים מאוד חמורים. למשל (וזו היתה עדות מוקדמת לפציפיסטיות ויפות הנפש שלי), אסור היה להרוג מפלצות לא מסוכנות, כמו החייזרים הירוקים הקטנים או כדורי הצמר הצהובים. פעם בעת משחק סוער נפלתי מבניין ומעכתי יצור צהוב קטן למוות. הייתי בדכאון רציני, באמת. באמת.
אבל זו רק אני..
את מדברת?!
אח שלי (הגדול, הגדול) שיחק בזה שנים, ואני שנים הסתכלתי בו, והחלטנו שזה המשחק הכי חינוכי שאפשר.
תראי כמה פתגמים זה מלמד אותנו-
חבל על כל טיפה, החיים קצרים (נצל כל דקה), הכר את משפחתך (נו, כל הקטעים האלה שבהם אתה כמעט נפסל וצועק "אמא" "אבא"…), אל תצטרף למסיבות שאליהן לא הוזמנת, אין להשאיר צרכים באמצע הרחוב, דלתות לא נפתחות ללא מפתח, ועוד…
משחק שווה ביותר.
יוגורט עם ריבועי קינמון
זה מה שאכלתי כשקלטתי בזווית העין את המלים 'ספל-חמאה'. זה משך אותי להסתכל בדיון ורגע אחר-כך כשהבטתי דיברו על המשחק שלימד אותי מה זה מחשב. אם הוא לא היה קיים, לא הייתי טורחת בכלל לבדוק איפה כפתור האון במחשב המעאפן הישן ה'מחשב-ללא-מבינים-במחשבים' שההורים שלי קנו.
וזהו.
רגע אה מאוד הופתעתי משינוי הנושא הפתאומי.
סבאבה.
בלי סבאבה.
די!!!
[הוכתב ע"י סנטיפי לעבר הרובוט המשרת שלה. הוא לא אחראי לטעויות]
''דלתות לא נפתחות ללא מפתח''?!
זה לא לקח שכל אחד לומד לבד בגיל שלוש?
המממ…
''דלתות לא נפתחות ללא מפתח''?!
כנראה שאת היית ברת מזל, בעלת משפחה מטפחת ומזינה, שהעניקה לך את כל הערך המוסף הזה.
אנא, לא ללעוג לאילו מאיתנו שהגורל קיפח.
לקח חשוב מD&D:
יש דלתות שנפתחות ללא מפתח, כי הן פשוט לא נעולות.
נא לא לנסות לפרוץ במשך חצי שעה דלת פתוחה, כי זה לא עובד.
וכן, ננעלתי לפחות שבע פעמים מחוץ לבית לפני שלמדתי את הלקח של דלתות ללא מפתח.
ובכן...
קיפוד אמר לי לא ללעוג לאלו מאיתנו שהחיים קיפחו. אני אשתוק עכשיו.
באמת, שקלתי לפתוח קריירה חדשה,
של גורו.
אבל אני זקוק למודל עסקי. אין היום אף סטארטאפ ללא מודל עסקי.
עזרו לי, יהודים. איך אני יכול למצוץ את כספם של אנשים, ולגרום להם להודות לי על זה?
ההצעה הזוכה תזכה באחוזים.
נו, לא באמת שאלת, נכון?
תהיה פוליטקאי.
את מכירה מישהו שמודה לפוליטיקאים
?
כן,
כל בן אדם שני מודה לפוליטקאי של היריב הנגדי (ותודה לך, אריק שרון, שגרמת לנו לראות כמה הימנים טיפשים).
*מקף הציניות נלחץ בכל הכוח*
שוקולד עם ביסקוויט בפנים
לא ידעתי ששדרגו את זה למקף.
טוב, אני אשתוק.
אבל באחד המשחקים
היו מפלצות ירוקות ידידותיות, שהיה נורא כיף לקפוץ עליהן, ואז הן היו חוטפות זעזוע מוח לכמה רגעים…
נכון!
וכרגע נזכרתי במפלצות היחידות שהיה מותר להרוג – בקין 6 היו מן חלליות מוזרות באחד השלבים, שאם אתה הורס אותן, הטייס שלהם, יצור כחול ופצפון, יוצא מהן ומתחיל להתרוצץ בהיסטריה ולנסות להסתתר.
איזה כיף היה לבטוש בו!
נו,
ואיפה לדעתך מצאנו את התרגום?
ודרך אגב, לאחי הגדול הייתה נטייה לעשות את ההפך מהאמנה שלך – להרוג כמה שיותר יצורים בלתי מזיקים בדרכים כמה שיותר אומנותיות.
אבל, אחרי הכל, אני מדברת על בנאדם שקורא לעצמו "חתול", אז איך הוא יכול בלי לשחק עם האוכל?
הוא בטח גם היה טועם את היצורים הירוקים אם הוא היה יכול, כמו שאני מכירה אותו. יש לו משהו מבשר.
קוראים להם שיקאדי
יש אנשים שאף פעם לא ישכחו.
שאלות באספמיא
1. מה זה 'כוכב כחול' ואיך יכול להיות שהוא עבר למקום הראשון בלי שאף אחד טרח לתת הסבר עליו?
2. למה אף אחד לא חשב על הסרט הנפלא שאפשר לעשות מ'שולה המוקשים', עם ז'אן קלוד ואן דאם, ושורת המחץ 'כל צעד… עלול להיות האחרון שלו'.
3. אם אכן יתקיים מה שכתבתי בש- 2, יקרו שני דברים מעניינים. הראשון, הסרט יקרה בעברית 'שולה מוקשים קטלני', ושנית, עשרות ילדים בני עשר יופיעו בעין הדג ויכצבו 'שולה המוקשים הקטלני שולת!1111' בכל מקום.
4. ומה עם האפוס ההיסטורי עם צ'רלסטון הסטון שאפשר היה לעשות מ- Civ ?
איך כוכב כחול עבר למקום הראשון?
מישהו בלי קוקיז, אני מנחשת.
אני תמה.
כל מי שמשקיע זמן בלרמות בסקר הזה הוא אידיוט ברמה בינלאומית, כזה שאני אופתע אם הוא יצליח לקשור את השרוכים לבד. איך בן-אדם בעל אינטלקט כזה, שכל נמלה בעלת השכלה ממוצעת היא איינשטיין (אלברט, לא אריק) לידו, מצליח לבצע פעולה מורכבת כמו מחיקת קוקיס?! כמה מוזר הוא העולם.
אז אתה הולך לעשות משהו?
כי לי אישית מכאיב לראות אותו את המשחק הזה מופיע עם כל כך הרבה הצהעות.
לא שיש לי משהו נגדו. אבל הוא מפריע לכוכבים הגדולים להלחם ראש בראש (פאקמן, לארי, קין, וגם WORMS שקיבל במשך הלילה עוד כמות חשודה של קולות)
אני? לעשות משהו? לא.
עם טל, לעומת זאת, לא כדאי להסתבך.
אך! בעיני רוחי אני כבר רואה את
ואן-דאם מישיר מבט אל עבר המישורים העצומים והמשובצים כשהוא מורה לעושי דברו הנאמנים ולהפוגות הקומיות המלוות אותו: "Dig here!".
המתח, הדרמה, הריגוש והאקשן כאשר מגיע שיא הסרט אם המשפט שהופך מיד לקאלט: "Oh my god, its a 4!".
"No one moves!" קורא ואן-דם ומחליט באופן דרמתי לדרוך על המשבצת הכחולה ולא האדומה.
הממ..
אגב, למרות תמיכתי הבלתי מסויגת במיסט, אני מוכרח להודות כי אם תקציב מספיק כוכב כחול יכול בהחלט להיות סרט אקשן חביב. מאין פרל הארבור ישראלי.
אני יודע שזו קלישאה אבל, זאב רווח לתפקיד הראשי!!!
ובקשר למשחקים-על סרטים
עושים משחק על חניבעל
http://www.vgames.co.il/news-single.asp?PressID=3108
לא ידעתי איפה לכתוב את זה ,
אבל היום בבוקר ראיתי את "מארגנת החתונות" ונחשו מה, לא היו פרסומות!
אפילו לא לאורנג'!
בעייני זה הישג לקולנוע הישראלי.
אהההם… בעצם.. זה הישג למכונת ההקרנה. היא גם הורידה את הכתוביות שבסוף.
אגב, הסרט "מארנת החתונות" זה לא משהו, וג'ניפר לופז משחקת רע למדי, וזה טיפשי, וזה כזה בלי טעם (ובלי ריח) ומי שירצה ללכת – שיילך.
ראו – אוזהרתם.
זה לא כזה הישג...
אישית נתקלתי בתופעה הזו פעמיים (בהקרנה של 5 בערב ובהקרנה מיוחדת לזוכי מעריב לנוער בשעתו בשישי בשתיים בצהריים, וחוץ מזה בכל הקרנה בסינמטק).
אבל זה אני…
ד''א דג, אל תכנע לעריצות ולרשעות!
לדעתי זה סקר מעולה!
רשעים מושחתים
איך איך לא כללתם בסקר את "דום" הגדול מכולם? אוי איך שהשדים והמפלצים צורחים ומדממים. איך אפשר להתעלם מחוויה חינוכית שכזו? דרך אגב אני הצבעתי בעד פקמן נכון הוא משעמם למדי אבל זה עינין של נוסטלגיה-זה מה ששיחקתי בגיל עשר, או פחות.
ועוד משהו, זה לא נוגע לסקר אבל חשוב לכתוב את זה במקום שכולם יראו, יקראו ויפנימו ובא לציון גואל: אנגלינה זולי פני מלאך? לא אנגלינה זולי פני פרחה!!!
כי דום הוא דיי נטול עלילה.
עדיף כבר לקרוא את הספר שגם הוא לא מדהים.
סרט על דום צריך באמת לבסס על הספר ולא המשחק.
אתם לא צריכים לחשוב על איזה משחק היה יותר כיף לשחק, אלא איזה סרט יהיה יותר מעניין לראות ולכן איזה סיפור היה הכי מעניין או יראה הכי יפה בקולנוע.
זה למה אני חושב שקין והתולעים יהיו הכי טובים כי זה יהיה יפה, מקורי ומשעשע.
את אי הקופים לא שיחקתי אז אני לא יודע איך להגיב להודעה למטה.
מה עם מונקי איילנד?
זו הצעה *רצינית*.
פעם שלישית גלידה
פעם רביעית עם סוכר למעלה?
סתם הצעה
קטנה לסקר:איזה ספר הכי כדאי להסריט?(ושעוד לא הוסרט כמובן,או שהוסרט בצורה מחורבנת)
אל תכנס לזה אפילו.
מכיוון שספרים שלא הוסרטו בצורה מחורבנת זה באמת מיעוט שבמיעוט, לכל בנאדם יש לפחות עשרה מועמדים להסרטה (חדשה או חוזרת).
היהו, רגע, איך שכחתם את
היהו, רגע, איך שכחתם את
אולי כי העלילות של המשחקים הם אוסף נוראי של גאגים וקלישאות?
הו, רגע… אדי מרפי לתפקיד רוג'ר ווילקו!
היהו, רגע, איך שכחתם את
אדי מרפי? מה?
רוג'ר ווילקו… מי יכול להיות רוג'ר ווילקו…. הייתי מציע את ג'ים קארי, אבל הוא לא לוזר מספיק. לזלי נילסן? לא, גברי מדי. מי מתאים לדעתכם?
לא שאני מכירה את המשחק,
אבל – יותר לוזר מג'ים קארי, פחות גברי מלסלי נילסן…
המממ… מה עם וודי אלן?
או שהוא חכם מדי?
נו, צריך להתפשר על משהו.
הוא זקן מדי.
לא מכירה את רוג'ר ווילקו? הנה תאור קצר.
רזה, גבוה, בלונדיני.
חושב שהוא גיבור גדול.
לוזר רציני!
אבל עם כל הלוזריות שלו, הוא עדיין יוצא מזה עם קצת מזל, הרבה פוקסים, והרבה מאד עזרה מהקריין הסרקסטי שכל הזמן יורד עליו.
רוצה עוד?
הבנתי את העיקרון...
אגב, לפי זה, גם לסלי נילסן זקן מדי. אפילו יותר מוודי אלן. הוא כבר בן 75! והוא בכלל לא בלונדיני.
אולי אם לוודי אלן יש בן הוא יכול להתאים.
ואם הבחור מהקליפ של "זבוב יפה לבחור לבן" יצבע לבלונד, זה גם יצא לא רע.
כרגע תיארת את אדי מרפי.
אם דיאנה רוס יכולה להיות דורותי, אם אדי מרפי יכול להיות דוליטל, אז כן, אדי מרפי יהיה רוג'ר ווילקו נהדר.
מת'יו לילארד!
מתאים בדיוק.
רזה, גבוה, בלונדיני.
חושב שהוא גיבור.
לוזר רציני.
אחד מהשחקנים האהובים עליי.
דייויד ספייד.
אני בעד!
בתור חובבת גמדים צהובים לשעבר, אני תומכת במועמדותו של דיויד ספייד כרוג'ר ווילקו!
אה, והוא גם יודע לשחק לפעמים. כאילו שאכפת למישהו.
כן, מושלם!
כרגע חזרתי מלראות טומב ריידר.
(כן, זה לא היה סרט מי יודע מה אבל עדיין אקשן טוב וחביב)
והמחשבה שישבה איתי רוב הסרט היא "עכשיו צריך להסריט את Oni." אנימה או מצולם, זה הסרט הבא שצריך לעשות.
נ.ב. כמו שחשבתי. אח שלי, זה שבעצם שיחק את Space Quest בניגוד לי, מסכים איתי בעניין מאת'יו לילארד. אני חושב שדיוויד ספייד הוא מתוחכם מדי בשביל הומור כזה.
ברנדן פרייזר.
והוא גם המועמד שלי לתפקיד גבריאל נייט ומה שמו, האמריקאי הבלונדיני האידיוט מ"Broken sword".
כשיש משחק סרט, יעני
משחק מצולם, לא טבעי שהשחקן בסרט אם יהיה הוא השחקן מהמשחק?
ארלונד שוורצנגר.
הראשון שקפץ לי לראש.
ששי קשת
יחליף פאה לבלונד
בהחלט!
זה סקר אדיוטי
כי חוץ מאולי לWORMS לשום משחק שם אי אפשר לעשות סרט ( לא כמו לטומב ריידר שאפשר להקריץ עלילה ).
איזה עלילה אפשר לעשות בסימס?..
בכלל לא
סרט לפי Sims באמת יהיה סרט דרמה אמריקני סטנדרטי רק ב-CGI.
אבל אם כבר אז התולעים הם ברמה נמוכה של עלילה.
את מיסט לא שיחקתי אבל שמעתי רק טובות.
לקומנדר קין יש יופי של עלילה, הרבה פעולה אבל גם עלילה.
ל-Red Alert ול-C&C בכלל יש עלילה מצויינת. (של StarCraft יותר טובה)
Half-Life זה עלילה. אפשר פשוט לשחק את המשחק ולכתוב את התסריט תוך כדי. דקה משחק, דקה כתיבה.
IAF זה באמת רק שחזור של משימות היסטוריות ודברים כאלה.
ללארי יש עלילה, לא מי יודע מה מעניינת אבל יש.
Carmageddeon זה משחק מרוצים, למה אתה מצפה?
ועל פאק-מן אין מה לדבר.
אבל פה דווקא טמון הכיף...
להמציא עלילה בנוגע למשחק.
לדעתי יש פוטנציאל טוב לסרט
שינסה להבין מה גורם לסמיילי צהוב לצאת למבוכים חשוכים ולנסות לעבור את רוחות הרפאים המחכות לו שם.
חוץ מזה, אם – למשל – יקחו את המבוך ויהפכו אותו לבית – בסך הכל המבוך יכול להזכיר במידה מסוימת תוכנית לבית מלמעלה – הסרט כבר יראה הרבה יותר מעניין…
כמו כן אפשר להתמקד במנהיג הרוחות, ששולח אותן להילחם בפאקמן המסכן, בקסמים השונים שעומדים לרשותו של פאקמן ובראשם הקסם שנותן לו להרוג את רוחות הרפאים.
ואם נוסיף, נגיד, רומן של פאקמן עם רוח רפאים צעירה ויפה, אפשר בכלל להפוך את זה לסרט…
פטתי
עלוב
מטומטם
חסר סיכוי בקופות
גרוע
מעצבן
אידיוטי
נו, טומב ריידר.
למה לא אמרת פשוט בהתחלה?
זה רק אני או ש
קיוב מזכיר מאוד את פאקמן , רק שיש בו אנשים. אז אם יעשו את קיוב2 – סול סורוויר (יענו יש רק גיבור אחד וכל השאר רעים) זה יהיה בדיוק כמו פקמן , לא?
נראה לי שהיו מחשבות להפוך את דיאבלו לסרט אבל זה לא הלך בסוף. משהו יודע (או לפחות מודע , כי אף אחד לא אמר כלום בנושא) ?
קין יהיה סרט נהדר אבל לרוע המזל לעולם לא יתעלה מדרגת סרט ילדים/לכל המשפחה וחבל.
מיסט הוא לא משחק , הוא סרט!
כל המשחק הוא סרט , כשבין לבין יש חידות משוללות הגיון ומנוע פיסיקה מושלם.
לעשות סרט ממיסט יהיה לשחק את המשחק כשביד אחד וולק-'טרו(הולך דרך[פתרון]) וביד השניה להחזיק מצלמת קולנוע. בגלל זה מיותר (ואסור) לעשות סרט ממיסט.
בשונה ממיסט , ברוקן סורד גבריאל נייט ומונקי איילנד , שהוזכרו כאן (יש עוד רבים וטובים אחרים [, כמו דיסקוורלד {סדרת ספרים נפלאה , סדרת משחקים מצויינת , סדרת אנימציה מושקעת (ל2 הספרים שעשו להם סדרת אנימציה)]} אבל לא יוזכרו מפאת קוצר זמן[?]) הם משחקים מצויינים בעלי עלילה שיכולה בקלות להחזיק סרט. אבל המשחקים הללו (שלא כמו מיסט 1-4 ודומיו) מהנים דווקא כי אינם סרטים. ספק אם הם היו מספקים ולו מחצית ההנאה אילו היו סרטים. ולכן מיותר לעשות מהם סרט.
ללארי ווילקו , לעומץ זאת , אין עלילה מפותחת במיוחד ואפשר בקלות לפתח להם אחת , ולכן הם יכולים להיות סרטים מהנים , גם אם לא איכותיים במיוחד (לארי).
לעשות סרט , מכל RPG , יהיה לעשות סרט המותאם לקהל יעד מאוד ספציפי , שיצפה לקבל דברים מאוד ספציפיים מהסרט. הבעיה היא שאין מי שישקיע מספיק בסרט , בכדי להפוך אותו למעמיק , מפתיע ומתוחכם כמו המשחק. התוצאה תהיה , אכזבה הן לצופים , והן בקופות. אבל , מי שאהב את המשחק , יאהב גם את הסרט. לכן , רצוי שיהיו סרטים כאלה. פשוט יותר מדי קשה לעשות אותם סרטים טובים.
סרט על סטארקראפט (או וורקרפט 3) אותו עקרון. העלילה הרבה יותר מדי מתוחכמת מכדי לעשות ממנה סרט מוצלח
לכן הצבעתי לוורמס! סרט הקיץ האולטימטיבי.
כאמור יהיו הרבה תולעים מהרבה מדינות עם מבטאים שונים וארסנל נשקים מרשים.
התולעים יהיו באנימציה תלת מימדית מתוחכמת בשילוב עם צילומי שחקנים בשביל הבעות פנים וכאלו (*נניח* כמו שון קונרי בלב הדרקון , אבל הרבה יותר מתוחכם).
עלילה: בכוכב מרוחק , בגלקסיה מרוחקת , היונקים לא שרדו. בעקבות אינספור נפילות מטאורים ואסונות טבע , שרדו רק היצורים שהיו מסוגלים להתחפר באדמה. מליוני שנים אחר כך הם התפתחו והקימו חברה משגשגת. אבל לא כולם אהבו את השלווה. מספר תולעים , מחרחרות מלחמה ומדון , עזבו את החוג התולעי. מקץ 40 שנים הם חזרו. עם צבא. וכבשו את ארץ התולעים. התולעים המרושעות משליטות משטר טרור , סלקציה קפדנית ועינויים. עשרות שנים התולעים נאלצות לסבול את מרות השלטון המרושע. אבל לא כולן.
בסתר , קבוצת תולעים , מחליטה שהיא לא מוכנה לקבל את השלטון כמובן מאליו. הן יודעות שלבד אין להן סיכוי , אז הן מקימות ארגון מחתרתי המאחד את כל מדינות האיחוד התולעי. בהסתר , כל מדינה מאמנת את היחידה המובחרת שלה לקראת היום שבו תחל התקפה המשולבת כנגד השלטון. ידה ידה…
היום הזה הגיע!
בקיצר , לכל מדינה יש קבוצת תולעים , לכל תולעת יש התמחות מיוחדת ונשק מיוחד לכל מדינה. יש כל מיני משימות , לגנוב נשק , לפוצץ בסיסים , לחטוף תולעים אחרות. כמו כן יש משימות חשאיות לתולעי ביון מיוחדות (כאן גם יש את הטוויסט בעלילה). בהתחלה כל קבוצה נלחמת לבד , אבל עם הזמן כשיותר ויותר תולעים מתות , פליטי הקבוצות מתקבצים יחד למאבק המשותף בצורר התולעי!
רגעי שיא : גיירו גרנייד , תולעת הרימונים של הקבוצה הסקוטית נזכר בסיפורים איך התולעים המרושעות בנו את הצבא כל כך מהר: "הם חתכו את עצמם לחצי! ותוך כמה ימים גידלו חלק שלם מחדש! -וזה לא היה כואב? -שואל בננהוורם. בטח כואב , כאב בלתי נסבל , אבל ככה הם הכפילו את עצמם ממש מהר.." בשדה הקרב , הוא יציל ככה את בננהוורם לאחר שכמעט חצי ממנו ישותק בעקבות מוקש שלא התפוצץ עד הסוף.
{תגובה זו נכתבה ושוכתבה מחדש 3(!) פעמים עקב תקלות טכניות [במחשב שלי , לא באתר]! אוף!}
דיאבלו - הסרט:
כתבה מספר 460
לפני כמה שנים טובות
גם דובר על הפיכה של Doom לסרט קולנוע, עם שוורצע-חייה בתפקיד הראשי.
מה יש להגיד, אני לא מסכים כמעט עם אף מילה ממה שכתבת, חוץ מזה ש'וורמס' הוא באמת הראוי ביותר להפוך לסרט. אבל גם הקונספט שלך לסרט וורמס נראה לי שגוי מיסודו.
*אסור* להפוך את וורמס למאבק הטובים ברעים, התולעים הטובות בצורר התולעי. כשאתה משחק וורמס, או רואה את הסרטונים המופלאים במשחקים, אתה יודע מי הם הטובים ומי הם הרעים? כמובן שלא – אתה רק יודע ש*אתה* צריך להרוג את *היריב*, זה הכל. 'וורמס' הוא סאטירה מופלאה על האבסורד שבמלחמה, מוסווה היטב מאחורי סרט שמתייחס למלחמה ככיף. התולעים שבצד אחד יעשו הכל כדי לחסל את התולעים שבצד האחר, אבל בלי שום סיבה נראית לעין, או מסיבות שייראו לנו, כצופים מהצד, מגוחכות לחלוטין. בדיוק כמו במציאות – אנשים ממשיכים לחסל זה את זה בשיטתיות הרבה אחרי שנשכחה הסיבה המקורית לסכסוך, אם היתה כזאת. התולעים בכל צד גם מתייחסים לתולעים שבצד האחר כמגעילות, מכוערות ומרושעות, למרות שלנו כל התולעים נראות בדיוק אותו הדבר. אף צד של התולעים הלוחמות לא יכול להיות "רע" יותר מהאחר, ולאף צד אסור לנצח בסוף באופן מוחלט. מקסימום, אפשר להפגיש תולע בודד מכל צד ('שטח הפקר' – הגירסה התולעית), אבל גם זאת בתנאי שהתולעים לא ילמדו לחיות בשלום ואחווה, אלא ישתפו פעולה רק בלית ברירה, וימשיכו לנסות לחסל זו את זו בכל הזדמנות.
אה, וכמובן שהסרט ילווה בנעימת 'וורמס 1' הקלאסית (מישהו זוכר?) והטיזר-טריילר יתחיל בקריאה "!Incoming".
כמעט שום דבר?!
זה די קוטל כשזה בא ממך.
אבל אתה צודק בקשר לוורמס.
כמו שאתה מתאר את זה , זה עוד יכול להיות סרט {כמו} של סטנלי קובריק או אפילו טוד סולונז (למרות שזו תהיה התעלות על עצמו).
אתה חייב להסכים איתי בקשר למיסט , נכון?
ובקשר לRPG , הדוגמה הטובה ביותר (די בגלל שהיא היחידה) היא פיינל פאנטסי הסרט. אומנם לא בדיוק RPG קלאסי (העלילה הדמויות החוקים ואפילו העולם אינם קבועים) , אבל עדיין 5 שנים של השקעה והתוצאה היא סרט בינוני למדי. המעריצים השרופים נהנו , האנשים הרגילים לא ממש ידעו איך לקבל את זה , וגיימרים רגילים , שסתם אהבו את המשחק , לא הבינו מה הקטע.
דיאבלו 2 , לפחות סרט הפתיחה , נראה טוב יותר מפיינל פאנטסי ועשוי באיכות שמשתווה ל'סטורי טלר' אבל בתלת מימד. כל נסיון לבצע את זה בצילום רגיל , יגמד אותו. אז למה להרוס?
ורציתי לשאול , איך מגיעים לעמוד הזה , שלא דרך הקישור ביומיות (אין לכם לינק לסקרים קודמים?) ?
יש בצד עינדקס
זה אינדקס של כל הכתבות, היומיות, וגם הסקרים.
אני לא מסכים בעניין מיסט.
מיסט הוא משחק. לא סרט. הכיף שבמשחק הוא לגלות בעצמך, בהדרגה, את כל הסודות שמוחבאים בו. אם תצלם מישהו עושה איזה walkthrough, זה יהיה סרט מאוד, מאוד משעמם – אין אקשן בכלל, אין דיאלוגים, אין עלילה מלבד האיש שהולך לפה ולשם ולפה חזרה – כי הוא הרי צריך לחזור לאותם מקומות שוב ושוב. זה לא אומר שאי אפשר לנצל את העולם(ות) של מיסט לסרטים נהדרים – אבל המשחק נטו, זה לא זה.
ואגב, אם עוד לא שמעת: מיני-סדרה של ארבע שעות המבוססת על 'מיסט' כבר בדרך.
http://www.justadventure.com/Press_Releases/Apr9_02MystTV.shtm
ועוד אגב: דעתי היא רק דעה. גם אם אני לא מסכים איתך, אין שום סיבה להפגע מזה.
אני כבר יכול לראות את זה...
לפני 10 שנים, יחידה מובחרת של תולעי צבא נשבתה ע"י השלטונות ונכלאה על פשע שהן לא ביצעו במעבדה (של גל).
הם כמובן מיד ברחו עם חבל טיפוס. עכשיו הם מתחבאים, מחוץ לחוק. ואם תצטרכו אותם, ואם תוכלו להרשות לעצמכם לבנות זירה, גם אתם תוכלו להעזר בשירותיהם של… The W-Team!
עכשיו, מוזיקה קצבית, הצגה של 4 התולעים (כולל זו בסוף עם גורמטים), וסצינות פיצוץ של מכוניות, בננות וסבתא זקנה.
לא יודע מה אתכם,
אבל אני אשלם 30 ש"ח בשמחה עבור כל סצינת אקשן שמערבת בננה-בומב.
אני חושב ששווה ללכת לראות את זה
בשביל ה-Sheep Bomb או Super-Sheep(!!!)
מכיוון שכבר היה סרט עם רימון היד
הקדוש, לא שכחנו את החמור הענקי?
תהיה מוכן לפרט?
רימון יד קדוש בסרטים? נשמע כמו משהו של מונטי פיטון…
בדיוק. :)
מאיפה נראה לכם לקחו את הרעיון לרימון היד הקדוש של "תולעי המוות" (או "תולעים בצמרת")?
בכלל לא
אני שב ומזכיר שדווקא לפי פק-מן יצרו סדרת טלוויזיה. או במילים אחרות, מי צריך עלילה כדי ליצור סרט?
רוצה לספר על הסידרה?
או מתי היא שודרה?
אם כבר סיפרת אז סליחה, אני קצת על סמים היום.
רוצה לספר על הסידרה?
כשתפוג ההשפעה, קיראי את התגובה "אבל כבר יש סרט כזה!", בעמוד זה ממש.
היי, רמאות!
אבל זה באנגלית…. *פרצוף נעלב*
ידעתי שזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי….
''דיוקנה של משפחה''.
(תרגום עברי ל- "The Sims- The Movie" מאנגלית).
העלילה תעסוק במשבר של משפחת סים, משפחת פרברים בורגנית טיפוסית, שנקלעת לסחרור רגשות בעקבות מחלוקת כלכלית קשה. אם הבית מעוניינת לרכוש מזרקה חדשה ולמקמה בחצר האחורית. היא סבורה שכך תוכל לארח בנעימים את שכנתה המחומצנת-מדי ובעלה האדיש-מדי. אב הבית הגיב לכך (ואני מצטטת) "הממפמממ..למממממלהמ". ובתוך כך, המשבר מעמיק ל"מי שוטף כלים", "כמה זמן לוקח להכין ארוחת ערב", "תמצא כבר עבודה", "מי אחראי לרכישתה של הספה המנומרת" ו"למה אתה מזמין את החברים המסריחים האלה שלך לבית שלי" (ובכלל לא הגענו לסקס).
את התיאור בעיתונות אני אשאיר ל-Preacher:
"סרטו של טוד סולונז היורד לעומקה של הריקנות האידאולוגית של המעמד הבינוני באמריקה".
בקרוב בכל סינימטק הקרוב למקום מגוריכם.
שכחת את העיקר:
לא עוד ילדי מבחנה, לא עוד סקס.
אפילו החסידה כבר פאסה.
אמרו מעתה: יצורים צווחניים מתגשמים לאחר שזוג הורים אוהב מתנשק פעמיים.
חזון אחרית הימים, או סיוט יום הדין?
לא, לא שכחתי.
ניסיתי פשוט להדחיק.
באמת.... מה עם Guybrush?!
למה לא לעשות סרט על Monkey Island? תמיד חשבתי שזה יהיה פיצוץ של סרט!! אבל באמת! זה המשחק הכי מגניב בכל הזמנים! אבל בגלל שלא היתה לי ברירה הצבעתי לפאקמן… שאולי גם יכול להיות נחמד.
על מה לעזאזל אנשים נמצאים פה
בזמן האחרון?
(איפה אני יכול להשיג קצת?)
פאקמן ו-וורמס בשוויון במקום הראשון?
פאקמן, פאקינג פאקמן!
אני מתכוון, הא הא הא, הבנו את הבדיחה, אבל מישהו פה באמת מתכוון ללכת
לסרט – ל ס ר ט – של פאקמן?
פאקמן! אני בכלל צריך להסביר את עצמי?
נוסטלגיה, יופי, גם אני שיחקתי בו.
אבל סרט?
ס ר ט ??
~=ס ר ט – ש ל – פ א ק מ ן ? ! ? ! ? =~
אני חושב שהבהרתי את הנקודה שלי, ובבירור ניתן עכשיו להוכיח שהאנשים פה
נמצאים על משהו.
…
לפחות אחד מהם.
דמותו המסתורית של פאקמן
סיקרנה רבים מאז הופיעה לראשונה בתודעת הציבור, לפני כ-20 שנה. כל שאנו יודעים על פאקמן הוא שהוא כלוא, כמינוטאור בשעתו, במבוך אינסופי, ונידון לרדיפה נצחית על ידי אותן ארבע רוחות (?). השאלה הגדולה היא מה הביא את מר פאק למצב הזה? האם הוא מאז ומתמיד חי במבוך, או שמא הוא הוגלה אליו כעונש על חטא עצום כלשהו? האם אותם יצורים שרודפים אחריו הם רוחות של פאקים אחרים שמתו במבוך? והאם הוא יצליח אי פעם לצאת ממנו?
אל תיתן לעלילה המונוטונית של המשחק להוליך אותך שולל. דמותו של פאקמן מגלה מעט ומסתירה הרבה. סרט על קורות חייו יכול להבהיר את כל הנקודות הסתומות האלה.
אבל עדיין, סרט על וורמס עדיף.
ת'אמת,
התיאור של פאקמן פה דיי מזכיר את הפיטרינים (מישהו מכיר?) מסדר "שער המוות" (מישהו מכיר?)
של אותם חבר'ה שכתבו את רומח הדרקון (מישהו מכיר, לא כולל אקסמנית?). שניהם תקועים במבוך, עם חבורת יצורים מפחידים נגדם.. רק שבמבוך של הפיטרינים אין גלולות כוח.
נכון,
אבל העלילה של פאקמן הרבה יותר מעניינת.
אני אני!
הדבר החשוב ביותר שלא כתוב מעלי הוא שב"שער המוות" זה לא מבוך במובנו הרגיל אלא מקום מסוכן מאוד ומלא ביצורים קטלניים וקסומים ששמו במקור LABYRINTH. יש בו שערים בכמות גדולה מאוד ולקח מאה דורות של פיטרינים כדי שהראשון יצליח לצאת משם (השער האחרון). אבל אני מדגיש, זה לא מבוך שיש בו קירות ומעברים אלא מעין עולם שמשמש כלא לפיטרינים ויש בו הרים, מישורים, נחלים של מים שחורים ועיר אחת בלבד.
וכן, אני קראתי את הסדרה המופלאה 3 פעמים בעבר והיא הרבה יותר טובה מהרומח. את בסה"כ האדם השלישי חוץ ממני שהכרתי ב-6 השנים האחרונות שקרא את הסדרה הזו ואני מברך אותך על כך שאת אחת מיחידי הסגולה שרואים את חשיבותה ואת גדולתה. (וסליחה עם מי שזה מטריד אותו)
יש מוביל! יאלה דג, לסגור!
החליפה והמצנח של קורט יראו מדהים, מקס הכלב הקוואד זרועי יהיה הקומיק ריליף, והפרופסור יהיה זה שמספק את הנשקים וההמצאות המתוחכמות. וכמובן כמה חייזרים מכוערים שיהיה אפשר להרוג. זה לא יכול להיות גרוע יותר מטומב ריידר…
(שוט: קורט נופל מספינת החלל במהירות של 300 קמ"ש ו100 מטר לפני פני הקרקע הוא פותח את המצנח המגניב שלו שמזניק אותו למעלה ומנחית אותו בשלווה על חייזר טיפש דמוי תרנגולת…)
למה אף אחד לא נאמן לילדות?
ואני דווקא רציתי להעלות אופציה מצוינת נוספת למשחק שיהפוך לסרט – דיגר! בתפקיד החפרפרת אפשר לקחת את גוונית פלאטרו . מילצן הרם את הכפפה!
ניקח את fifa 2002
החדשני ביותר, בתור משחק מחשב שהפכו אותו לסרט,נרכיב קבוצה ממאמן שרירי וקשוח (קחו לדוגמה את דנזל וושינגטון ב"לזכור את הטיטאנים") ו-11 בנים חתיכים שישחקו, ועוד 5 בערך שישבו על הספסל, וניקח בחשבון שהם פחות חתיכים.
טוב, קצת קשה לי לחשוב עכשיו על 16 חתיכים+מאמן אז בבקשה תעזרו לי לקחת בחשבון את היפים של הוליווד (לא כולל פרדי פרינז ג'וניור ומייקל ג'קסון).
ניקח את fifa 2002
קיאנו ריבס חלוץ מרכזי!
קיאנו ריבס לא יכול
הוא עסוק בלאמן קבוצת בייסבול של ילדים.
http://us.imdb.com/Title?0180734
ואני אאלץ לבקש מהקהל *לא* להקים כאן רשימה של כל יפיופי הוליווד.
אני חייבת למחות נחרצות!
בקשתך מרושעת, אבל אכבד אותה (כי בין כה אם אני אזיל ריר ואכתוב כאן רשימה אתה תבוא ותמחקה כלאחר יד).
את במקרה מדריכה בתנועת נוער?
כי אנחנו לא צריכים "הפעלה". אם נחוש צורך להגיב – נעשה את זה, גם בלי עידודך הפעיל.
הלו??? זה היה בצחוק!!!
לא התכוונתי שתקימו פה מהומה בגלל שטות קטנה… וגם לא התכוונתי שמישהו יכתוב 16 חתיכים…
אז לא לקחת ברצינות …
ואגב, יש לי *בעיה קטנה/גדולה* עם הצופים…
משחק שצריך להפוך לסרט
לדעתי "שולה מוקשים" צריך
להפוך לסרט. נכון, זה בטח לא
יהיה שובר קופות היסטרי. אבל
אם למפיקים בהוליווד אכפת גם
מאומנות ולא רק מכסף, הם חייבים
לעשות מזה סרט.
איזו שאלה?
ברור שלמפיקים בהוליווד איכפת גם מאומנות ולא רק מהכסף. בכלל, איכפת להם רק מאומנות, והכסף אינו מהווה שום שיקול בהחלטות של האולפנים. בעצם, הם אפילו לא ייקחו להפקה רעיון שיכול להרוויח כסף, השיקול שמנחה אותם הוא לעשות סרט שיכניס כמה שפחות לכיסם, הרי הכיס שלהם עומד להתפוצץ משטרות של 500. המפיקים ידועים כאנשים שבאו כדי לתרום לעולם בלי לבקש תמורה, ובטוח שהם ייקחו את הרעיון שלך בשתי ידיים וייצאו למלאכה הנעלה.
וסתם שאלה, מה בכלל יהיה בסרט על שולה המוקשים?
איזו שאלה?
ואם כבר פתחתם מחדש את הדיון הישן, הייתי רוצה להוסיף ולדרוש שיופק סרט על מונטוזומה האגדי: מתח, אקשן, אימה, דרמה וחשיפת חריץ הישבן- כולם יחד באותו הסרט.
ועל כך אני חייב לשאול,
מיהו מונטזומה האגדי?
הבורות! הבורות!
מדובר כמובן במשחק האגדי לאטארי – Montezuma's Revenge או בעברית מונטזומה.
אתה שולט בדמות שמסתובבת במבוך תת קרקעי, קופץ מעל גולגלות מסתובבות, מדלג מעל נחשים עם זנב רוטט, מתחמק מגולגלות מקפצות, מטפס על סולמות וחבלים ועושה חיים. יש מפתחות לאסוף, מסכי חושך, גשרים המהבהבים אל הקיום ונעלמים חזרה, עטלף לבן שרודף אותך אם אתה מתעכב יותר מדי זמן ועוד ועוד. משחק קאלט.
אה, כן, ולשאלת מליון הדולר: החריץ מופיע לרגע קט כל פעם שאתה מתחיל לרדת בסולם, נדמה לי.
תקרא לי פסימי,
אבל אני לא חושב שבעידן משחקי לארה קרופט הופעת אורח של חריץ-תחת של איזה אצטקי תרגש מישהו.
רד פיש - אתה פסימי
(טוב, ביקשת, לא?)
הופעת חריץ-ישבן של בחור אצטקי תרגש כל אדם שבילה שבועות ארוכים בילדותו עם המשחק האהוב (<מנגב דמעה>).
באותה תקופה זה היה אלמנט חסר תקדים ואף משעשע למדי.
דרך אגב, גם בתקופתנו חריצי ישבן ממוחשבים המתגלים כאשר אדם מתכופף הם תופעה שאני לא מכיר במשחקי מחשב. מצד שני, תחום האנטומיה הנשית הממוחשבת בהחלט התפתח מאז…
תראה, מה אני אגיד לך,
הצפי לראות חריץ תחת, ועוד במשחק הנושא את השם "נקמת מונטזומה" (שהוא כינוי יצירתי למחלת מעיים קשה – דיזנטריה – למי שלא יודע) לא ממש ממלא את ליבי רינה. איכשהו, הקונטקסט עושה לי רע.
אבל אולי זו רק אני.
תראה, מה אני אגיד לך,
כל אחד והאסוציאציות שלו.
אם תחזרי לגיל עשר ותשחקי כמה חודשים במשחק הזה, אני בטוח שדעתך תשתנה.
ואיך אתה מציע שאעשה את זה?
בוחצלגיחצן? !!
עכשיו הפתעת אותי. נו באמת, גלי קצת עצמאיות. אני לא צריך להסביר כל פרט קטן. בכל מקרה, אין לי זמן להסברים עכשיו, אני קופץ להופעה של זוהר ארגוב (הבטחתי לו).
…
טוב חזרתי מההופעה (שווה למדי!). אם עוד לא הצלחת לחזור בזמן, נסי את הכתובת הבאה:
http://home.inreach.com/dov/tt.htm
מכונת הזמן שלהם בהחלט מתאימה לחובבים כך שאם מעולם לא נסעת בזמן זאת מכונה לא רעה בתור מכונת זמן ראשונה בשבילך (היא גם די זולה – 19.95$ בלבד, לא כולל משלוח ארצה). אם את נתקלת בעוד בעיות, אנא, נסי לפתור אותם בעצמך או לפחות באתרים טכנים המיועדים לכך. זה הרי אתר קולנוע… (-;
צל-אפור
אוי...
נזכרתי בדייב המסוכן…
המשחק הראשון היה קאלט נהדר. המשחק השני כבר הכניס גרפיקה נורמלית ופשוט היה נוראי…
אני הצעתי כבר את שולה המוקשים
למעלה. אין לי כוח לתת עוגן (התירוץ 'אני לא יודע' לא עובד, יש FAQ) . בכל אופן דיברו על ואן דאם בתפקיד הראשי.
OK, בסדר, הנה האורלי ויינרמן:
כתבה מספר 438
מי צריך סרטים?
רד אלרט 2: במשחק, המגדלי התאומים נהרסים. מי צריך סרט כשמציאות מספיקה?
המשחק הכי טוב בהיסטוריה!
Sam & Max Hit the Road שולת!!1
ומאיפה אפשר להוריד את הקלאסיקה?
לאנשי Mac:
לאנשי חלונות:
http://www.dosgamesarchive.com/download/template.cgi?sammax
ובכן...
אני לא יודע בקשר לסרט, אבל סדרת טלוויזיה על פי סם ומקס עשו גם עשו:
http://us.imdb.com/Title?0125646
מקס פיין
יהיה שם bullet time כמו במשחק?
מקס פיין
נו בטח… ישתמשו בסטיל קאמרה כמו במאטריקס…
ובנוגע לתחרות, אני מציע את הרעיון הראשון לעלילה:
אי שם ביקום, שנת 3666 לספירה הנוצרית. זתשס"א או מה שלא לספירה העברית. 299.345.78.213 לספירה המי-יודע…
בכל אופן, מדען מטורף שולח הודעה למשטרה כי הוא מלכד את כוכב הלכת זירו-גראביטי-יענו-אפס-כבידה-אלפה-אומגה באלפי מוקשים ובכך הוא גורם לחלליות הפליטים של כדה"א הישן להתמקם בכוכב. הגיבור- מורגן פרימן- מתבקש לרדת אל הכוכב על מנת לעצור את המדען המטורף שמשתמש בתחבולות אבל משאיר פירצה במיוחד עבור הבלש- שהוא בעצם אחיו התאום שהופרד בלידה- למה? ככה… בכל אופן, צפו לראות אפקטים משעשעיים וגם את מורגן פרימן, בלש פשוט, משתק פצצת ניו-ניוקוראנית בעזרת שעון דיגיטלי וגמבה…
לסרט אפשר לקרוא- קיוב 2- שולי המוקשים…
אני כבר לא זוכר איפה דיברו על זה
אבל נראה לי שזה המקום הכי טוב.
http://www.scifi.com/scifiwire/art-main.html?2002-07/15/13.15.film
סרט AvP הוא בהחלט בתיכנון ויעובד לפי המשחקים.
לדעתי צריך להפוך משחק מחשב זה לסרט כי זה ממש יהיה מגניב לראות את גבריאל נייט בגירסת אדם אמיתית עם גרייס חברתו ולראות אותו פותר תעלומות על גאולות דם, והולך לפגוש ערפדים פנים מול פנים באמצעות תעלומות ורמזים שחורים ואפלים שמובילים רק לתשובה אחת ומיסתורית.
לראות את גבריאל נייט במסע תעלומות מותח ומפחיד זאת הנאה ואם היה סרט כזה הייתי אומר:"איזה גאון מי שהמציא את משחק המחשב הזה".
מי שהזדמן לו הצצה במשחק יודע על מה אני מדבר אז ביייי ותנסו להציץ במשחק הנפלא הזה אי פעם
גבריאל נייט 2 הוא כבר סרט.
כלומר, זה משחק שצולם בוידאו, עם שחקנים אמיתיים. זו הסיבה שלגבריאל אין בו את הקול הנפלא של טים קארי. וזו גם הסיבה שהוא המשחק שהכי אהבתי מתוך השלישיה – לא, לא כי אני לא אוהבת את טים קארי (להפך! טים קארי שולת!!!1), אלא כי הצילום בוידאו עזר לי להתחבר לדמויות בדרך שאנימצית מחשב מעולם לא אפשרה לי, וזה למרות שהאנימציה נותנת הרבה יותר אפשרויות מאשר עבודה בוידאו.
מה שכן, הייתי שמחה אם היו לוקחים את כל קטעי הוידאו של המשחק ועורכים אותם ביחד לסרט. כשגמרנו את המשחק ממש ממש רצינו לראות את כל מה שעברנו שם מהתחלה, כי זה היה כזה מגנייייייב.
ואגב, אם כבר אני פה, אני אגיד משהו שיישמע מוכר לחלק מהאנשים כאן: המשחק שהכי היה מתאים לו להפוך לסרט הוא "השער התשיעי".
טים קארי וג'ים קארי – זה אותו אדם?
עטלפים חולי דיזנטריה עליך!!!
ג'ים קארי הוא שחקן מצחיק באופן גבולי, בעל יכולת אינסופית לעשות פרצופים דביליים, שעשה סרטים שחלקם מצחיקים מאד וחלקם ממש דביליים. "המסכה", "אייס ונטורה", "טיפשים בלי הפסקה" ועוד ועוד.
טים קארי הוא שחקן נהדר שגם יודע לשיר בנוסף לזה. הוא שיחק את ד"ר פרנק-נ-פורטר ב"מופע האימים של רוקי" (שמישהו אחר יביא לינק), וכמו כן בהרבה קומדיות, לרוב בתפקיד הנבל – ועשה את זה נהדר. חלקנו זוכרים אותו באהבה רבה מהתפקיד שלו ב"הבוקר שאחרי" שבו גילם את מאהבה העורך-דין הסליזי של אמא של שרילין פן.
עכשיו, לך תתבייש לך בשקט בפינה!
רגע, ברק ומרק, זה אותו דבר?
טים קארי וג'ים קארי הם אנשים שונים בהחלט. את ג'ים קארי אני מתאר לעצמי שאתה כבר מכיר, ואני לא כל כך מתמצא בפילמוגרפיה של טים קארי, אבל מאוד מנהנתי מהמשחק שלו בסרט 'הרמז'.
או - איזה יופי - התקפה
ועוד משולבת.
אנשים יקרים, זו היתה בדיחה. לא ממש מצחיקה, אני יודע, אבל ככה זה ביום שישי בלילה, כשנורא מתחשק לי לראות סרט ואין לי עם מי.
להבא, השתמש באמוטיקון
אחרת תזכה לשצף קללות עסיסיות מצד אנשים חסרי אחריות על מעשיהם.
אופציה שימושית אחרת:
הומור.
או עטלפים מוכי דיזנטריה
זה עוזר אם מגלחים את השיער?
עטלפים מוכי דיזנטריה
זה שלב אחד לפני עטלפים חולי כלבת •ו•מוכי דיזנטריה… שמח בחלקך.
בקשר לסרט של וורמס.
לפני כמה ימים יצרתי קשר עם אחד המנהלים של Team17 ושאלתי אותו אם היו אי פעם תוכניות להפיק סרט ע"פ המשחק. מתברר שאכן היו כמה פניות מצד חברות הפקה אמריקאיות (הפניה הראשונה היתה ב1997) אבל שום דבר לא יצא עדיין לפועל.
ודרך אגב, המשחק כבר התקדם צעד אחד אל מסך הטלוויזיה כאשר Sky Digital ביקשו מTeam 17 לפתח גרסה מיוחדת של המשחק למנויי הטלויזיה הדיגיטלית כדי שיוכלו לשחק בו בעזרת השלט. הגרסה הושלמה לפני כחודש:
http://www.gamer.co.il/gamer/news.php?date=2002-07-26&channel=2
אני לא מניח שיש גם גרסה
למנויי תבל, הא?
אפשר לכתוב מכתב להנהלת תבל ולבקש
אבל משום מה, לא נראה לי שתהיה התייחסות כלשהי למכתב שכזה.
מציין את המובן מאליו...
איך יצרת קשר עם Team17?
גם אני רוצה!
ומה גרם להם להתייחס אליך בכלל?
איך יצרת קשר עם Team17?
יצרתי איתם קשר בדוא"ל אותו מצאתי באתר הרשמי http://www.team17.com כדי לבקש ראיון בשביל אתר עבורו אני עובד, והשחלתי דרך אגב את השאלה.
אתה יכול לנסות ליצור קשר לבד בלי תמיכה של ארגון כלשהו, לדעתי זה יצליח. מנסיוני האישי עם חברות משחקים לא גדולות, הם עונים גם לשאלות מעריצים ולא רק לפניות של תקשורת.
ירימו סרט על Doom
כנראה מבוסס על המשחק השלישי.
http://www.scifi.com/scifiwire/art-main.html?2002-09/25/12.00.film
בן אדם…אם כבר אז 'ביג ליבובסקי' צריך להפוך למשחק מחשב…
Петька и Василий Иванович спасают галактику (או, זה יהיה קורע)
חבל שלעולם לא יעשו מהמשחקים האלה סרטים.