ב'ידיעות' ערכו מבדק מבורך של אולמות קולנוע מוצלחים יותר ופחות ברחבי הארץ, ובכל זאת שכחו כמה פרטים חשובים: מה גודל המסך? יש הפסקה? מה בדיוק הגודל של פופקורן קטן? והכי חשוב, יש סראונד או אין!? |
26.05.2001
|
יומית
ב'ידיעות' ערכו מבדק מבורך של אולמות
קולנוע מוצלחים יותר ופחות ברחבי
הארץ, ובכל זאת שכחו כמה פרטים
חשובים: מה גודל המסך? יש הפסקה?
מה בדיוק הגודל של פופקורן קטן?
והכי חשוב, יש סראונד או אין!?
ב'ידיעות' ערכו מבדק מבורך של אולמות
קולנוע מוצלחים יותר ופחות ברחבי
הארץ, ובכל זאת שכחו כמה פרטים
חשובים: מה גודל המסך? יש הפסקה?
מה בדיוק הגודל של פופקורן קטן?
והכי חשוב, יש סראונד או אין!?
סראונד?
טעות כתיב או עוד מושג קולנועי שאני לא מכירה?
סראונד.
זה כשהרמקולים מפוזרים גם בצדדיו של אולם הקולנוע, ומאחורה, כך שאת יכולה למשל לשמוע מסוק עף מעלייך מצד אחד של האולם, לצידו השני (או את הרוצח שעומד מאחורה ואומר "בו").
סראונד.
אני הייתי בטוחנ שזה סאונד…
נו, טוב, *משיכת כתף* כל יום לומדים משהו חדש.
במבט ראשון
הייתי בטוח שהקולנוע שנראה בתמונה של יומית זו הוא לא אחר מסינמטק חיפה. אבל אז נזכרתי שיש בו בכלל מושבים כחולים. או שאני לא זוכר נכון?
או שזה רק אני…?
או שלא…?
כל זאת ועוד… מתישהו.
מוזר.
כמו שנאמר באחת התגובות בעמוד ב-Ynet, קשה לי להבין איך נבחר קולנוע 'גיל' בכפר-סבא למקום שני (אחרי חן). זה קולנוע לא כל-כך נוח, האיכויות של המסך והסאונד לא מיוחדות ויש יותר מ-20 דקות פרסומות – וגם בהפסקה (!).
אז כנראה שיש גישה לנכים והשירותים נקיים אבל הגיע הזמן שמישהו יעשה
מבדק של איכות צפייה.
אלון.
אגב, הקולנוע שלדעתי הכי טוב בארץ למרות שלא הייתי בהרבה,
הוא 'רענן' בקניון רננים ברעננה. כ"כ נוח ומרווח… ואיזו איכות..
אני אתך במאבקך הצודק
עד כמה שאני זוכר (אני נמנע במכוון מלהגיע לשם יותר מדי), המסכים בגיל די על הפנים. המושבים החדשים, לעומת זאת, דווקא די נוחים ונעימים. בסך הכל אני לא אוהב את הקולנוע הזה.
רענן קולנוע טוב מאוד וגם הקולנוע בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
אולי אפשר להריץ איזה סקר בתי קולנוע בעין הדג?
הבעיה היא
שרובנו רואים סרטים רק בסביבתנו הקרובה. אני יכול להגיד לך איזה קולנועים מומלצים בחיפה (רב חן מרכז הקונגרסים – מצוין, אבל המזנון יקר פחד. מרב חן לב המפרץ מומלץ להתרחק), אבל לא יצא לי להתנסות בקולנוע רענן ברעננה. בלי לעשות סקר קולנועים כלל ארצי, לא תהיה לאף אחד אפשרות להצביע באופן אובייקטיבי.
קולנוע מוסרי
רב חן מרכז הקונגרסים? יש בו פיצ'ר מעצבן: המשענות המאוד גבוהות (עם המקום לשתייה) הם פטנט אנטי-רומנטי. לא מומלץ לזוגות בתחילת הדרך. כן מומלץ לשמרנים ופוריטנים.
אבל יש מקום לשים את הקולה!
תגידו, הגעתם להתמזמז או לראות סרט? אה, לא חשוב.
נכון, זה מה זה נוח!
האיכות בסדר.
ראיתי שם את אימת הפאנטום שלוש פעמים, האיכות לא רעה, רק חבל שיש רק סאונד אפקס בסראונד והדיבורים והמוסיקה באים מאחורי המסך!
דג!!! יש לי רעיון מהפכני!!! לעשות פינת או סקר או מחקר או תחרות דג הזהב לבתי קולנוע! בית הקולנוע הטוב ביותר לפי שופטי עין הדג יזכה בדג הזהב, והגרוע ביותר יזכה בגפילטא הזהב!
נהדר...
צריך רק למצוא מישהו שיממן לי (או לשופט אחר) מסע ברחבי הארץ וביקור בכל בתי הקולנוע האפשריים.
אני מניח שקוראי עין הדג
מפוזרים מספיק בכל רחבי הארץ על מנת שיהיה לפחות נציג אחד בכל בית קולנוע משמעותי…
אבל כדי להעניק פרס
צריך קנה מידה אחיד. כלומר, צריך שופט אחד (או צוות שופטים) שייבקר ב*כל* האולמות.
בדיוק כמו שפרסי האוסקר לא מחולקים על פי "לא ראיתי, אבל מבקר אחד בוושינגטון אמר שהסרט אחלה". רגע, בעצם הם כן. לא חשוב.
אז אולי תמצא איזה ספונסר?
או שתמנה "שופטים אזוריים" ותתן להן קריטריונים לשיפוט?
לא קשור
אבל באתר תרבות.קום (אין לי כוח לכתוב באנגלית…), יש את רשימת הסרטים שמוקרנים בהכי הרבה מקומות בארה"ב (המומיה חוזרת ראשון וALL THE PRETTY HORSES עשירי. האם אפשר לדעת את אותו הדבר גם בארץ (מבלי לעבור בעיתון ולספור אחד אחד?
הא?
לא מצאתי את האתר שדיברת עליו, אבל הנתונים שנתת הם שטות מוחלטת – 'המומיה' נמצא כרגע אולי במקום השלישי מבחינת מספר המקומות שבהם הוא מוקרן, ו'כל הסוסים היפים' ירד מהמסכים לפני חודשים.
למיטב ידיעתי אין מקום שמרכז נתונים כאלה בארץ, אבל אתה תמיד יכול לעבור על רשימת הסרטים באתרים כמו 'מטרופוליס' או 'טיקטנט' ולראות לאיזה סרט יש רשימה ארוכה יותר.
דווקא כן!!!
אתר כזה יש ללא ספק:
http://www.culture.com
ובעמוד השער למטה מצד שמאל רשום The Most scrernings, כשמתחת רשימת סרטים לידם מספרים כמו 9860 וכו'. אז הסקתי מסקנה שזה מס' בתי הקולנוע בהם הם מוצגים, טעיתי?
טעית...
אבל האמת, אין לי מושג מה המספרים האלה *כן* אמורים לייצג.
סלחו לי אם אני משנה
נושא,
אבל אני חייבת להגיד לכם שיש משהו מסויים שחסר באתרכם.
ישנה התייחסות להמון תחומים ולהמון סרטים-ישנים כחדשים-אבל לסרטים הזרים?נאדא~!
ודווקא עכשיו,כשיש מגוון עצום(יחסית ללפני זמן לא-רב)של סרטים זרים-סינים,יפנים,אירנים,ועוד ועוד.
חבל
כי יש המון אנשים שאני מכירה שהולכים כמעט רק לסרטים ממין זה.
אם-אני-לא-טועה,הסרט הזר האחרון שנתתם ביקורת עליו היה מלנה.
נו טוב, הכי קרוב לזר שאני זוכרת לפחות-חוץ מקרטונים וכדומה.
קיצר,
במקום לתת ביקורת על סרטים זרים חדשים-משהו שדורש מכם ללכת פיסית אליהם(משהו שאולי ממש לא-בא-לכם,וזו סה"כ זכותכם)אולי כדאי לתת פינה קטנה וזניחה של ביקורת קצרצרה של הגולשים על הסרטים הזרים האחרונים שהם ראו.
כך אני אוכל לדעת אם כדאי ללכת ל"לשון הפרפר" ועוד ועוד.
נכון,יש ביקורת בעיתון לסרטים הללו,אבל אני אוהבת לשמוע את דעתכם ודעתם של הגולשים שלכם.
לסיכום-אל תהססו לחשוב שניה לפני שאתם מסרבים/ות.
חג-שמח!~
תירוץ
לא בשם מערכת עין הדג, אלא אך ורק בשם עצמי, אני חייב להגיד שלרוב אני לא מצליח למצוא את השילוב של מצב רוח מתאים ומספיק זמן פנוי כדי ללכת לסרט יפני / סיני / אוזבקיסטני / מונגולי וכו'.
הבעייה השנייה היא שעד שאני כבר הולך לסרט זר, אני לא מוצא מה לכתוב עליו.
זרים
קודם כל, כיוון שאנחנו חיים בארץ דוברת עברית, אז כל הסרטים דוברי האנגלית אצלנו הם 'זרים'.
דבר שני – הכתבה האחרונה על סרט שאינו-דובר-אנגלית שפורסמה באתר היתה 'על אהבה וטעמים אחרים'.
ובכלל – אנחנו כותבים על מה שאנחנו רואים. רוב הסרטים שאנחנו רואים הם באנגלית, כי אלה הם רוב הסרטים שיש, והסרטים הפופולריים יותר ('הדרך הביתה' פחות מעניין את קורא 'עין הדג' הממוצע מאשר 'המומיה 2'). לעשות להם מדור (גטו) נפרד? לא, בשום אופן, אף פעם.
לא כותבים על סרטים זרים?
אז איך בדיוק תגדירי את הכתבות על 'לונה פאפא', 'הדרך הביתה', 'על אהבה וטעמים אחרים', 'נמר, דרקון', 'מלנה', וכמובן סדרת הכתבות של רז על האנימה?
את לא יכולה לעשות הכללה כזו גורפת רק בגלל שאת 'לשון הפרפר' לא סיקרנו.
וכמו שכבר אמרנו הרבה פעמים בעבר: אם מישהו מהגולשים ראה סרט שאין עליו ביקורת באתר, ורוצה לכתוב ביקורת – הוא/היא תמיד מוזמנ/ת. אנחנו לא מבטיחים לפרסם הכל, אבל מה שכתוב טוב כן נכנס.
ועוד משהו – אנחנו לא מתעצלים ללכת לסרטים. אם תשימי לב, כשחסרה ביקורת על איזה סרט, כי אף אחד לא הלך אליו, בד"כ זה נגמר בזה שרד הולך לאותו סרט (אולי חוץ מ'אסקימו לימון', שכולנו התחרינו מי יצעק יותר חזק שהוא לא מוכן ללכת אליו, גם לא תמורת מיליון דולר).
לא כותבים על סרטים זרים?
אם בעצם אף אחד מכם לא ראה את "אסקימו", על סמך מה כל הביקורת השלילית? לפי הקדימון בלבד?
חוסר מקצועיות.
עצם העובדה...
שמדובר בסרט מסדרת אסקימו לימון
כבר מספיק כדי לכתוב שזה סרט רע.
אסקימו
באופן כללי אני מסכים איתך שלשפוט סרט רק על פי דעה קדומה זה לא לעניין, אבל אחרי שקראתי את הכתבה על האחים לב (הבנים של גלובוס) לפני שבועיים (ב-7 ימים), הייתה לי הרגשת בחילה קשה במשך ימים ואני ההיתי יורה במי שהיה הולך לסרט הזה בעצמי.
חרא של אנשים, ואני ממליץ להמנע ככול האפשר מללכת לקולנועים שלו ולממן את הדלק של היגואר המסריחה שלהם.
אבל לא התפרסמה ביקורת על אסקי'
הביקורת שלנו (בכל אופן – שלי) לא הופנתה כלפי הסרט, אלא כלפי כל הטררם שעשו סביבו.
סרט שמוכר 100 אלף כרטיסים בסופ"ש הראשון, ושאנשים רקדו באולם בזמן הקרנתו, לא יורד מהמסכים תוך 10 שבועות.
לעניננו – להגיד שאף אחד מהכותבים לא רצה לראות את הסרט הזה, זה לא ביקורת שלילית, זו הבעת דעה של הכותבים על סוג הסרטים שהם מעדיפים לצפות בהם (בדיוק כמו שפליסיטי שאלה על סרטים זרים, או כמו שיש כאלו שבחיים לא ילכו למשהו רומנטי). אגב, יש עוד כמה סרטים שאין עליהם סיקור באתר.
וחוץ מזה - כן.
סרט שמיועד בהגדרה לגילאי 16 ומעלה, ושהקדימון שלו מכיל את המשפט 'אני לא יודע לנגן, אבל אני יודע לתקוע' הוא סרט גרוע.
תשמעו קטע
הסרט היבש והמשעמם (לפי דעתי) שוקולד, מציג בקולנוע שאני עובד בו כבר 14 שבועות! והוא עדיין סולד אאוט כל יום שישי.
די מדהים בהתחשב שסרט סתמי שכזה
אני לא יודע מה עם שאר הארץ,
אבל במקום בו אני גר היה לסרט פרסום משמעותי מפה לאוזן, כך שאנשים (ובעיקר נשים) פקדו את הקולנוע הקרוב ביותר על מנת לראותו.
טוב, כל סרט עם ג'וני דפ
הוא בדרך כלל בחזקת מומלץ אצל נשים, לא?
או שזאת רק אני?
לא כותבים על סרטים זרים?
שוב אני מופתעת משפע הקצף שאני זוכה לו בכל פעם שאני מביעה דעה טיפונת שונה מהבסיס הנמוך ביותר.
שטויות,אני מופתעת שאתם/ן לא מוחקים/ות לי את ההודעות המחוצפות והמתחכמות שלי.
לונג, אני מעבירה את התגובה דרכך,אבל אני עונה בכך גם לכל קודמייך.
אז ככה.
מר-ברזל
מה חבל שתשובתך הכנה לא משקפת את דעותיהם של שאר חברי הדג, מכיוון שזוהי תשובה דיי מובנת.
שנית,לקרוא לכל סרט-סרט זר, מפיו של בר-סמכה לקולנוע דוגמת מר פיש רד נשמעת לי כאי-לקיחת אחריות.
ולהתחבא מאחורי סרט צרפתי יחידי ומלנה ונמר דרקון זהו מחבוא דיי רעוע ומלא חורים.
חברים!
מה-קורה?
אפ'חד לא שמע על הסנימטק?
אני צריכה לפתוח את העיתון כדי להקריא לכם את הסרטים הזרים ששזורים בין המומיה לקרוקודיל שלוש???
אופציית המכנה המשותף הנמוך+פופולריות זה לא משהו שאני שמה יחד עם האתר הנפלא הזה!
דברים רבים למדתי וקראתי כאן, ואת הביקורת של העיתון הנפוץ והעיתון של המדינה אני משאירה על הכורסא ורצה אל המחשב לקרוא את הביקורת החדשה שלכם לכל סרט שהוא,אפילו כזה שאני אפ'פם לא אלך.
כך שלהגיד שאתם נותנים ביקורת לסרטים זרים בצורת הלונה פאפא+נמר דרקון זה באמת עלוב.
וחבל,כי קוראי האתר הזה ישמחו לקרוא על עוד משהו חדש ואחר מאשר לשמוע עוד טמבל אומר
שמה-נשים-רוצות הוא סרט טפשי וטיים קוד הוא סרט בנאלי.
אנשים!
לפעמים זה טוב להיות טובים,אבל כדי להיות מבריקים צריך להיות טיפונת חדשניים ולהשתדל להתקדם גם הלאה,לתת מידע אחר-כמו שאתם עושים כאן יומיומית.
אז מה כבר ביקשתי?
אהבה? כרטיס קולנוע בחינם?שלום עולמי?..
כולה מעט ביקורת על סרטים זרים.
מי יודע? אולי(חס וחלילה) מישהו עוד יחליט ללכת לסרט זר במקום לפוצץ עוד את כיסי המפיצים של טומב-ריידר
הו לא.!
אל תגידו שזה יקח לכם מקום שפיניתם לפרסומת..
אף מילה על טומב ריידר!
פליסיטי, בכנות, אני מופתעת. דווקא ממך לא הייתי מצפה לשמוע מילה רעה על הגברת לארה קרופט.
נכון, יש לה חזה גדול וגברים מזילים עליה ריר, אבל ראית איך היא מסובבת את כולם על האצבע הקטנה, ואח"כ מפוצצת להם את הצורה? זאת אישה!
אבל בואי נעזוב רגע את לארה בצד, ונחזור לסוגיית הסרטים הזרים, כי על זה הרי רצית לדון:
אנחנו לא קוצפים עליך כי הבעת דעה שונה. אין לי בעיה עם זה, ואני בטוחה שגם לרד לא. אנחנו פשוט לא חושבים שהדעה שהבעת היא בגדר עובדה מבוססת, כפי שהצגת זאת.
והערה נוספת – אף אחד מאיתנו הוא לא בר סמכא בענייני קולנוע. מה גם שרד (עד כמה שאני מכירה אותו) ניסה סתם להתחכם מבחינת מה ניתן להגדיר כסרט זר. אבל גם זה מילא.
אני עדיין חושבת שאת לא יכולה לבוא ולהגיד שאנחנו לא מסקרים סרטים זרים. וזאת מכמה סיבות:
א. רשימת הסרטים הזרים שנתתי היא מכובדת למדי. אני לא משווה את זה עם מה שמקרינים בסינמטקים (כי אחרת זה לא יגמר לעולם), אלא עם מה שמקרינים בקולנועים. ותראי לי בעיתון ביקורת לגבי כל פיפס שמקרינים בסינמטק (אבל אולי יש. לא יודעת. לא יוצא לי לקרוא עיתונים).
ב. אנחנו לא יוצאים נגד סרטים זרים. אני אפילו אוהבת סרטים קטנים כאלה, שהם לא שוברי קופות. אבל… לא כל סרט כזה מעניין אותי, ולכן לא על כל סרט זר חדש אני אכתוב פה.
ג. לי אישית יש בעיית תחבורה. נכון שיש שני קולנועים במרחק הליכה מהבית שלי, אבל קחי בחשבון שאחד מהם זה גלובוס שממוקם בקניון (אז יש בו רק שוברי קופות, או סרטים גדולים), והשני הוא קולנוע אמנם קטן, ואפילו היה בו את 'הדרך הביתה', אבל בגלל שהוא קטן הוא מציג 3 סרטים בשבוע, והתחלופה שלהם לא גדולה.
ד. ומבחינתי זה תירוץ די דחוק – בכל זאת, אנחנו לא אתר מסחרי. אין לנו תקציב – לא ללכת לראות את כל הסרטים שבעולם, ולא לשלם לכותבים שילכו לראות את כל הסרטים שבעולם, או את חלקם הגדול. או הקטן.
אנחנו משתדלים לכסות הכל, אבל אף פעם זה לא יהיה הכל הכל. לכן אנחנו מגדירים סדרי עדיפויות, וכן, מסחריות משחקת פה תפקיד. כי סרטים זרים – סטטיסטית – הם בעלי פחות היטים ופחות תגובות – וסרטים "מדוברים" כן מביאים הרבה היטים, ופעם כשנתחיל לשכנע מפרסמים לפרסם פה, זה בהחלט יהיה שיקול מבחינתם.
אז שוב, רייטינג הוא לא השיקול העיקרי (ולא משהו שאת צריכה להתייחס אליו כשאת מגיבה לי, כי בכל זאת, היו לי טענות ענייניות יותר), אבל הוא בהחלט שיקול.
נדמה לי שזהו.
מילה על טומב ריידר ולא יותר
בואי נגיע לסוף ישר בהתחלה.
אני מוכנה (ומאיימת)לנסות לכתוב ביקורת על סרט זר שראיתי ולשלוח לכם אותה.
אני מודעת לאפשרות הככל נראה גדולה שלא תקבלוה,אבל רק לצורך נסיון אחד-שניים אני אכתוב ואשלח. תודה על האפשרות הניתנת.
שנית
מעולם לא שיחקתי במשחק המחשב של לארה(אז מה,גם בפיינל פאנטסי לא שיחקתי ואני לא מסוגלת להמתין עד לבואו לקולנוע)ואין לי יותר מידי ביקורת עליה.
היא נראית נפלא(שימחה-לאיד היא השמחה הטהורה ביותר-אני מתה לראותה בגיל 45 אחרי שתי לידות ונפילת בורסה אחת לפחות לא כולל פיחות)ומאוד מהירה וחז(ק)ה.
אני מתה על ג'ולי ומתכוננת לראות עוד סרט אחד שלה לפחות לפני שארוץ לראות את הסרט הזה.
בכל אופן-הטריילר מדהים ושפתיה הבשרניות עושים לי להזכר בגו'ליה,וגו'ליה זה טוב-לא?
ולבסוף
מבחינה -תחבורתית אין לי כל כך בעיה לסוע לצפות בסרטים זרים-וכך אני עושה.
פשוט עכשיו אני אשב מול המסך ואנסה להוציא את המיטב שבי למען ביקורת על סרט זר.
מי יודע?
אולי מישהו עוד יקרא ויגיב,או לא עלינו אפילו ילך לראותו בעצמו
חג-שמח
עוד מילה אחת על טומב ריידר
דווקא התכוונתי לסרט (כלומר, מה שרואים כרגע בטריילר), לא למשחק. אני לא הטיפוס שיתרכז במשחקי מחשב למיניהם לאורך שעות.
עוד מילה אחת על טומב ריידר
לא תאמינו-ראיתי אתמול את הימליה(כן,סרטזר) וכשקנינו כרטיסים הערנו בזדוניות לקופאית באם ישנם מקומות מסומנים(דיזינגוף,בסנטר),היא ענתה ש-כן,ואנחנו התעקשנו שבטח יהיה מקום פנוי אחר(נוכח מס השורה הקיבלנו-מספר 3!!!)
התברר שמניין השורות היה 7
וקיבלנו מושבים כמעט באמצע.
אבל מה ההלם?
לאט לאט התמלא האולם,עד סופו!!
כן,כן
האולם(הקטן ביותר בדיזנגוף,
אמנם)התמלא מפה לפה.
בכל שניה שעברה עד לתחילתו של הסרט כל אחד ואחת מנוכחות הביט מימין ומשמאל בתקווה שאולי לידו המקום ישאר פנוי(מזכיר קצת אוטובוס,לא?)אבל כל המקומות התמלאו.
עכשיו,התגובה הזו מתאימה לסרטזר,אבל אפילו אותי כבר שיעמם הנושא, אז מתאים גם ליומית עצמה,בערך.
לכל אורכו של הסרט,שהוא בעצמו מספר על בני ההימליה(שלג וקור,אתם יודעים) אבל בני המקרינים לא תיארו לעצמם שבחום של 27 מעלות בחוץ ומאה אנשים דחוסים בתוך האולמון הקטקטן,שצריך לפתוח/להדליק/להמציא/להרים מזגן.
כך שכולם שיקשקו מקור נוכח המראות הקרירים בסרט,ברם-אולם,מחוץ לסרט הם הזיעו, הסריחו ומאוד מאוד נדבקו לכיסא.
דרך-אגב,נדמה לי ששווה לשאול את קוראי האתר האם הם בעד הפסקות בסרטים או לא,אני נגד.
בקיצר,המזל הוא שהסרט היה רק 104 דקות,כך שמייד אחריו היה אפשר לצאת החוצה לקור המקפיא של 26 מעלות של ת"א המבאישה והלחה.
מזל טוב!
אני חושב שאת מפספסת נקודה כאן
דבר ראשון, יש כאן מספיק אנשים ששמים הודעות מחוצפות ומתחכמות חוץ ממך, וזוכים מדי פעם למנת ה'קצף' שלהם. לא כל אי הסכמה היא כעס או עלבון.
העניין הוא שיש שני דברים חשובים מאוד בשביל ביקורת על סרט:
א. שיהיה מישהו שראה את הסרט.
ב. שהוא ידע לכתוב ביקורות.
אם אף אחד מהכותבים באתר לא הולך לסרט, הוא לא יכול לכתוב עליו ביקורת.
אבל, למרות שזה לא פתרון מוזלם בשבילך, אם יש לך כישרון מספיק, את יכולה לכתוב בעצמך ביקורת על כל סרט שאת רואה ולשלוח אותה לדג.
סליחה, אבל נקודה חשובה פיספסתם
"בקרובים" בסרטים.
אז לפי המחקר של ידיעות, לא הבנתי משהו נורא עקרוני- בקרובים ארוכים זה נאמר לזכות הקולנוע, או כדבר שלילי.
:-)
כי אני באופן אישי הולכת לקולנוע רק בשביל לראות את הבקרוב- ודיר באלאק אם מישהו גורם לי לאחר ולפספס אותם…
אחרי הכל- בבקרוב יש פשוט את התמצית של כל מה שטוב בסרט. בלי כל הקטעים המשעממים/פלצנים/רומנטיים עד כאב/אחר.
מצידי- תנו לי לראות רק את הבקרובים! עם השלמת הפערים אני כבר אסתדר…
אין מי שתומך בך יותר
ממני בדעה הזאת!
ולא תאמיני את גודל האכזבה שהייתה לי כשהלכתי למה נשים רוצות (גיל, כפ"ס, דרך אגב. הקולנוע השני הכי טוב בארץ? יפה, למרות שאין לי כל כך הרבה קולנועים אחרים שאני יכולה להשוות אליו…) בציפיה לחצי שעה של טריילרים, כמו שהיה בפגוש את ההורים, ו- כלום!! שום דבר!! אפילו פרסומות לא היו!
אנשים? מה קורה לכם?! לאן התדרדרנו?! עוד יתחילו להיות פופקורנים טובים במזנונים!
אל תגזימי.
פופקורנים טובים במזנונים. נו באמת…
אני שנים הייתי בטוחה שהפופקורן צריך להיות מלוח עד כדי צמא היסטרי.
איזה הפתעה הייתה לי בפעם הראשונה שטעמתי פופקורן אמיתי…
איתך במאבקך
סרט בלי בקרובים הוא לא סרט (כלומר, הוא סרט, אבל בלי בקרובים. וזה לא אותו הדבר).
אבל במחקר של 'ידיעות' הם הזכירו מקומות שבהם היו 25 דקות של פרסומות+בקרובים, וזה כבר בהחלט מוגזם. איכשהו הפרסומת של פנטה ("Hello") כבר לא מפתיעה אותי כמו בשש מאות חמישים ושלוש הפעמים הראשונות שראיתי אותה.
במיוחד בשבילך
המציאו את כתבות "עשרת הבקרובים" ו"עשרת הבקרובים מכים שנית". רק נשאר לנו "שובם של עשרת הבקרובים", "אימת עשרת הבקרובים" ו"עשרת הבקרובים- פרק 2".
דרך אגב- לכו תורידו את הטריילר של ג'יי וסיילנט בוב מכים שנית- זה חתיכת תחוק היסטרי…
ומה עם עשרת הבקרובים מת לצחוק?
לא יפה לנדות אותם…
עשרת הבקרובים
מה ששלמקו התכוון להגיד, הוא ש"עשרת הבקרובים" (וגם אלו שהכו שנית) היא כתבה שמביאה את 10 הטריילרים הכי שווים ברשת.
הנה הלינקים:
עשרת הבקרובים: כתבה מספר 38
עשרת הבקרובים מכים שנית: כתבה מספר 300
אחי, איפה תהיה בקרוב?
עשרת הבקרובים הקטלניים
עשרת הבקרוביים הגורליים
איזה מין עשרה בקרובים.
עד מתי?
בגדול - כן לבקרובים.
חוץ מבקרוב אחד מסוים בן 7 דקות, שנטחן ללא הרף ברשת קולנועים מסוימת.
אבל עוד יאשימו אותי בדעות קדומות, אז אני פשוט אשתוק ולא אגיד מילה.