מצב הקולה בפרסומת "סמויה" בקולנוע לקיץ זה: לארה קרופט תשתה פפסי. הדינוזאורים של 'פארק היורה 3' יעדיפו לרמוס מכונות של קוקה קולה. |
21.04.2001
|
יומית
מצב הקולה בפרסומת "סמויה"
בקולנוע לקיץ זה: לארה קרופט
תשתה פפסי. הדינוזאורים של
'פארק היורה 3' יעדיפו לרמוס
מכונות של קוקה קולה.
מצב הקולה בפרסומת "סמויה"
בקולנוע לקיץ זה: לארה קרופט
תשתה פפסי. הדינוזאורים של
'פארק היורה 3' יעדיפו לרמוס
מכונות של קוקה קולה.
ממש לא מבין
אני ממש לא מבין… האם הפרסומות האלה משפיעות על מישהו? יהיו אלה שיתווכחו שבעצם העובדה שהמוצר המפורסם חודר למוחינו הוא גורם במצטבר לשטיפת מוח, שתגרום לנו להעדיף את המוצר על פני מוצר אחר במכולת אבל ברצינות, מי שאיתנו לא שמע על פפסי או קוקה קולה, מי מאיתנו לא ניסה את שניהם והכריז רשמית על המשקה אותו הוא מעדיף? (אני, אני שונא משקאות תוססים, אבל ניחא) האם הפרסומות האלה עדיין רלוונטיות למשהו או מישהו כשמדובר בכאלה מוצרים מו?כ?רים?
מה תגיד על זה...?
אני. אני לא ניסיתי את שניהם. מעולם לא טעמתי פפסי (וגם לא אר סי).
מצד שני – אני שונא מוגזים ידוע.
אבל זה אני…
לארה קרופט היא לא יותר
טיפוס של תפוזינה? :-)
אז אתה החלטת לפרסם ביומית את
קוקה קולה…
כמה שלמו לך על זה?
היו שלום וסליחה שאני מבזבז חצי מהחיים שלי על אתרים כמו זה
''זה לא כל כך עניין של
כמה שילמו לי, יותר עניין של כמה ארגזים קיבלתי."
-"ארגזים של קוקה קולה?"
-"מה פתאום קוקה קולה? זהב!"