התסריטאים והאולפנים חוזרים למשא ומתן בשבוע הבא, אבל בינתיים, השביתה כבר תבעה קורבנות. בין הסרטים שבוטלו/ נדחו: שני סרטים בכיכובו של ג'וני דפ, אחד של אוליבר סטון, 'מלאכים ושדים' – ההמשך ל'צופן דה וינצ'י', והמחזמר 'תשע'. |
23.11.2007
|
יומית
התסריטאים והאולפנים חוזרים למשא ומתן בשבוע הבא, אבל בינתיים, השביתה כבר תבעה קורבנות. בין הסרטים שבוטלו/
נדחו: שני סרטים בכיכובו של ג'וני דפ, אחד של אוליבר סטון, 'מלאכים ושדים' – ההמשך ל'צופן דה וינצ'י', והמחזמר 'תשע'.
התסריטאים והאולפנים חוזרים למשא ומתן בשבוע הבא, אבל בינתיים, השביתה כבר תבעה קורבנות. בין הסרטים שבוטלו/
נדחו: שני סרטים בכיכובו של ג'וני דפ, אחד של אוליבר סטון, 'מלאכים ושדים' – ההמשך ל'צופן דה וינצ'י', והמחזמר 'תשע'.
מוזר...
מלאכים ושדים הוא ההמשך של הצופן?
הוממ…
בכל אופן, זה קצת מיותר לעשות סרט גם על הספר הזה בגלל שזה פאקין אותו ספר, עם שינויים קוסמטיים בעלילה.
בבקשה
תגידו לי שההמשך של דה-וינצ'י בוטל. הראשון היה מספיק מיותר בפני עצמו, עוד אחד כזה יגבול בפשע כלפי קהל הצופים.
הוא לא בוטל, הוא רק נדחה (וחבל).
למה חבל?
יותר מידי עבודת ניירת?
חבל שהוא לא בוטל.
וחסל.
לא יודעת לגבי זה.
נכון שהצוות עקיבא את האוורד הוא קטסטרופה, וטום הנקס הוא, איך לומר, אבל מבחינת סרט – מלאכים ושדים הוא ספר שאותי אישית מעניין לראות איך יתרגמו למסך. רק לא הצוות הזה.
מלאכים ושדים הוא לא ההמשך של הצופן,
מלאכים ושדים קודם כרונולוגית אבל אין קשר עלילתי בין השניים.
אני מסכימה שאין שום צורך למחזר את הזוועה הזו פעם נוספת, הסרט הראשון גרוע מספיק בשביל שלושה.
אין לי ממש מה לומר על זה וממש משעמם לי אז אני את מי נראה לי באמת איזה סרטים יהיו מועמדים לאוסקר השנה.
אנימציה-
רטטוי[זכייה בטוחה]
סימפסונס-הסרט
ביוולף[סיכוי למועמדות]
דבורה בכוורת[בי מובי,לומרות הביקורות הלא מפרגנות יש לו סיכוי למועמדות רק בגלל חוסר סרטי האנימציה השנה]
מעבר מזה אין לי מושג השנה לא היה הרבה סרטי אנימציה ורובם היו גרועים]
סרט-
לא ארץ לזקנים-האחים כהן[לפי דעתי זכייה מובטחת]
אני לא שם-[על תקן הסרט האומנותי השנתי]
לפני שהשטן יודע שאתה מת-[הביקרות משתגעות ממנו,ומגיע לסידני לומט]
אמריקן גנסטר-[סרט מאוד אוסקרי,הוא מתקבל טוב מאוד אצל הביקורות ויותר חשוב אצל הקהל.
3:10 ליומה-הבעיה עם הסרט הזה שהוא יצא מוקדם מידי,אם יזכרו אותו יש לו סיכוי למועמדות
נראתה לאחרונה-קשה לאמין אבל הביקורות אומרות שבן אפלק עשה את הסרט הטוב של השנה.
לתוך הפרא-הסרט ששון פן מקבל ביקורות טוב ויש עליו הרבה באז
תסריט מקורי-
מכושפת-הביקורות אומרו שהתסריט שלו מצויין
אמריקן גנסטר[אולי]
לארס והבחורה האמיתית-סרט קטן שראיתי בארצותך הברית ובעיניי התסריט שלא היה גאוני,אם ישימו לב אליו יש סיכוי שהוא גם אזכה.
מרגו בחתונה-לומרות הביקורות הלא מפרגנות נראה לי שיש סיכוי
הדיט שתקע…[אתם יודעים את ההמשך]-יש לי הרגשה שהוא ללא ספק יכול ליהיות מעומד,ולגעתי מגיע לו זכיים
תסריט מעובד-
אל תוך הפרא
לא ארץ לזקנים
נראתה לאחרונה
היירספרי[יש סיכוי אבל קשה לי להאמין]
שחקן ראשי
ריאן גוסלינג-לארס והבחורה האמיתית,הוא מצויין בסרט הזה
וכבר קרה איתו /שהוא היה מעומד על סרט שאף אחד לא שמע
אליו "alf nelson"
חוויר ברדאם-לא ארץ לזקנים,
הביקורות אומרות שהוא מצויין בסרט הזה
ראסל קראו-אמריקן גנסטר או 3:10 ליומה
דנזל וושינגטון-אמריקן גנסטר
אמיל הירש-אל הפרא,יש הרבה באז בכללי על הסרט הזה,ואמרים שהוא יזכה.
שחקנית ראשית-
איימי אדאמס-מכושפת,הביקרות הנלהבות[כן הסרט מקבל ביקורות ממש טובות] של הסרט הזה אומרים שהיא מצויינת בסרט הזה.
שרליז ת'רון-בעמק האלה,אומרים שהיא טובה שמה,והיא מימלא כמעט תמיד מעומדת ב-4,5 שנים אחרונות.
קייט בלאנשט-אני לא שם,אין לי מושג אם צריכים לתייג כשחקנית משנה,או שהיא יכולה בכלל להתמודד היא משחת את בוב דילן
מריל סטריפ-על אחד ממאו הסרטים הלא טובים שהיא עשתה השנה,אולי הסרטים יהיו גרועים אבל מריל סטרים בחיים לא תיהיה גרועה,גם אם תשימו אותה בימים של אהבה 2 היא תיהיה מצוינת.
והשתיים נוספות זה בעיה לא קייט ווינסלט ולא ג'ודי דנץ עשו סרט השנה,והן משובצות כל שנה בעשור האחרון.
דוקומנטרי
הקינג של קונג[או משהו כזה]
הסרט הזר-
בופור-יש סיכוי למועמדות
4 חודשים, 3 שבועות ויומיים[לפי דעתי זכייה בטוחה]
במאי-
כל הבמאים מהרשימה של הסרטים רק שאת אחד מה יחליף בראיין דה פלמה לומרות שהסרט החדש שלו לא מקבל ביקורות טובות במיוחד מגיע לו הבן אדם עשה מהסרטים הכי ידועים בהיסטוריה והוא עוד לא היה מעומד לאוסקר.
ביקורת בונה
קודם כל, אולי זה קשור לשביתת התסריטאים ואולי פשוט למדו לקח מהשנים האחרונות, אבל עונת האוסקרים הנוכחית מתנהלת בפרופיל ממש נמוך. כל סרט שמקבל שתיים-שלוש ביקורות חיוביות ישר הופך לפייבוריט לשבוע ואז נשכח.
-אנימציה: עוד שני סרטים עם סיכוי טוב למועמדות הם "פרספוליס" ו"לפגוש את הרובינסונים".
-סרט: אלא אם תהיה התפתחות חיובית של הרגע האחרון, הסרט של האחים כהן יופץ בארץ כ"ארץ קשוחה". גם לדעתי הוא פייבוריט כרגע, אבל אף סרט לא קרוב להיחשב זוכה בטוח.
הסרט האמנותי מקבל לרוב מועמדות של כבוד על בימוי, אבל לא לפרס הגדול. כך היה למשל עם "דבר אליה", "וירה דרייק" ו"מלהולנד דרייב", סרטים שהמבקרים אהבו, אבל לא התאימו למספיק חברי אקדמיה. מועמדות של טוד היינס לבימוי ו/או תסריט מקורי יותר סבירה לדעתי ממועמדות של "אני לא שם" לסרט הטוב ביותר.
-התסריט של "אמריקן גנגסטר" מבוסס על מאמר ויש סיכוי שיחשב מעובד.
-חוויאר ברדם נחשב שחקן משנה. מי שיקומפן כשחקן ראשי על "ארץ קשוחה" יהיה כנראה ג'וש ברולין.
-שרליז ת'רון הייתה מועמדת בסך הכל פעמיים עד כה. זה לא כמו שג'ודי דנץ', מריל סטריפ או קייט ווינסלט מועמדות שוב ושוב.
-קייט בלנשט תקומפן כנראה כשחקנית ראשית על "תור הזהב" ושחקנית משנה על "אני לא שם". אם להסתמך על הביקורות, הייתי מחפש אותה בקטגוריה השניה.
-עוד שחקניות ראשיות ששמן מוזכר לא מעט השנה: מריון קוטיאר (אדית פיאף: החיים בורוד), ג'ולי כריסטי (הרחק ממנה), אנג'לינה ג'ולי (בכח הלב), לורה ליני (לסגור מעגל), הלנה בונהם קרטר (סוויני טוד), ג'ודי פוסטר (האמיצה), קירה נייטלי (כפרה), אלן פייג' (ג'ונו).
-יש סיבה לכך שבריאן דה פלמה עוד לא היה מועמד לאוסקר. נראה לי שפשוט לא אוהבים אותו שם.
-אני לא יודע אם התעלמת מהם בכוונה, או שפשוט שכחת, אבל נדיר למצוא תחזית לאוסקר הקרוב שלא כוללת את "כפרה" ו"זה יגמר בדם".
הגיע הזמן
שקייט וינסלט סוף סוף תזכה.
ביקורת בונה
לא לא שכחתי אותה,"כפרה" בעיניי הוא סרט קיצ'י מאוד אני חושב שהוא יכול ליהיות מועמד,אבל אם זה יקרה זה יהיה רק בגלל כל הבאז סביבו.ו"זה יגמר בדם" נראה לי מתאים לסטנדרטים של האוסקר וללא ספק לדניאל דיי לואיס יש זיכוי למועמדות על הסרט הזה.בקשר לשאר השחקניות האחרות שאתה רשמת לורה ליני בסגירת מעגל רוב תיהיה מעומדת שאר הסרטים שרשמת הם סרטים שיצאו בתקופה שהיא לו עונת הפרסים זה לא קורה הרבה שיש מעומדיות רבות לסרטים שלא יצאו בסוף השנה.בקשר מריאן קוטור היא יכולה ליהיות מועמדת על תקן הזרה דבר שקרה כמה פעמים בשנים האחרונות.ובקשר לסוונטי טוד בכללי זה בטוח סרט מדהים[כי טים ברטון אחראי אליו] אבל מה לעשות שהאקדמיה משום מה לא סובלת את ברטון[כך אומרים] ובקשר לדה פלמה[בטוח יודעים] זה לא שהסרטים שלו ברובם גאוניים וחלקם אפילו גרועים אבל הוא תמיד זה שמקבל את השבחים אחרי זה,זה חייב להיפסק,המועמדות הכי מתוקשרת של הבמאי הזה היה לראזי.ובקשר לאני לא שם,אני מרגיש שיש לו סיכוי יותר גבוהה מהסרטים שאזכרת לקבל מועמדות לסרט הטוב ביותר כי בנוסף לכל הוא גם תופס משבצת של ביוגרפיה מוזיקלית שבדרך כלל עובד חזק על האקדמים[למעט "הולך בדרכו" זכה באוסקר לשחקנית אבל לא היה מעומד לסרט]סרט שאני באמת מתעניין לראות מה יקרה איתו זה הירספריי,ליהיות המיוסיקל השנתי שמעומד לכל הפרסים הלא חשובים וגם בהם מפסיד או שהשנה בגלל ההצלחה היחסית הוא יהיה באמת מעומד לדברים היותר נחשבים למרות שקשה לי להאמין.
ובקשר לאנימציה גם לא רשמתי את "תפוס את הגלים" נכון שזה היה לא חכם במיוחד אבל זה היה ניסוי מאוד מעניין של עירבוב בין סרט דוקומנטרי לבין סרט אנימציה.
התגובה הגיעה כבר למקסימום של הפלצנות שלה.
והמשפט האחרון רק הוסיף לה.
לא בטוח לגבי הרס ההנאה, אבל בימד''ב רשומות די הרבה גרסאות
מצולמות שלו לקולנוע ולטלוויזיה. "אייבנהו" די נחרש עמוק בכל הנוגע לעיבודים למסך.
לא בטוח לגבי הרס ההנאה, אבל בימד''ב רשומות די הרבה גרסאות
אני זוכר מילדותי (הלא רחוקה בכלל) את הסדרה אייבנהו, שהייתה סדרה נחמדה ביותר…
זה לא נכון שהוא נחרש, מכיוון שרוב העיבודים הם או נורא מוקדמים, או מאוד משניים. ועדיין אין שם אף סרט קולנוע, אז בכלל- הקהל "החם" של היום לא ממש מכיר את העיבודים הישנים של אייבנהו (שהיה יכול להיות פי אלף על ביוולף).
יש סרט קולנוע ישן מאוד על פי אייבנהו,
בערך משנות החמישים.
אוף - סתם תהיה שעלתה לי בראש
איך זה שעד עכשיו אף אחד עוד לא תכנן לעשות סרט על WORLD OF WARCRAFT? יש כלכך הרבה מכורים ברחבי העולם שכמעט בטוח שהסרט יהיה הצלחה כלכלית (למרות שאני דיי בטוח שהוא יהיה כשלון מכל בחינה אחרת)
אל תדאג, יש סרט בתכנון.
אפילו יש כמה מפיקים גדולים מאחוריו. הוא נמצא עדיין בשלבי תכנון מוקדמים, אז עדיין אי אפשר לומר בבטחון האם או מתי הוא באמת ייצא לפועל.
דווקא לא בוער לי
כל עוד הם שוחטים עלילות של משחקים שאני לא משחקת בהם זה פחות כואב.