החתולות עצבניות לאללה – הגוזלים שלהן עזבו את הקן, וכבר הרבה מאד זמן לא חוזרים הביתה. נשיקה במצח, ערמת אוכל, שתי קערות מים, ויאללה ביי. לפעמים מישהו מהם נכנס בדלת. אומר "שלום, באתי לבקר – התגעגעתי מאד", ומיד שוקע במחשב. פורפרה מביטה תמהה בארלקינה, ארלקינה מביטה בפורפי, ושתיהן שואלות את עצמן: "למה, למה?"
חיפושי הדירה גרמו לי לחשוב שאולי יש מקום להפיק תוכניות של 'רח' סומסום' גם לאנשים בוגרים. רבאק, לא יכול להיות שיש הבדלים כל כך גדולים בהגדרה של אנשים למושג "גדול", או, אם כבר מזכירים, גם היכולת לספור כיווני אוויר. אבל אם הכל ילך כשורה, בסוף השבוע, טפו טפו טפו, עורכי האתר יחלו את מסעם האיטי דרומה, בואכה כפר סבא. ומה אתם יודעים – אולי אפילו נוכל לבלות זמן איכות עם המחשב, מספיק כדי להעלות איזו ביקורת או שתיים. ולא שלא התכוונו. רד, למשל, מלמל שלשום מתוך שינה "צריך לערוך את הביקורת ל'אור"'. שניות ספורות אחר כך (או לפחות, ככה היה לי נדמה), כבר בירכתי אותו ב"בוקר אור, פתח את הסלולר והבט אל השמים, קפטן. אלה רובוטים מתקדמים ולא חייזרים!".
אה, כן. דו"חקו.
מה יש לומר? לנינק'ה של אבא אמנם מצהיר שהוא צמחוני, אבל חושף שיני כריש מושחזות היטב כלפי כל מי שמתקרב אליו. עם ירידה של כ-30% והכנסות של 22 מיליון דולר, 'תפוס ת'כריש' חתם על תקופת שכירות נוספת במקום הראשון בטבלה. ולא שהוא לא יכול להרשות לעצמו – הכנסותיו הכוללות בדיוק החליפו קידומת למועדון ה-100. אולי ההצלחה הזו קשורה למסר סומסומי אחר – עבודת צוות.
ואולי זה סתם היה משפט קישור גרוע.
בכל מקרה, לפני חמש שנים (ושלושה חודשים) עזב את הקיבוץ, עם בלוריתו המתנפנפת. "הוא" זה טריי פארקר. או מאט סטון. מי משניהם שהוא בעל הרעמה. יחד הם הוציאו את 'סאות' פארק: גדול יותר, ארוך יותר ובלתי מצונזר'. בהיותם הם, התקשורת ציפתה לתסריט מלא פאקים, ודיווחה כמה 'סאות' פארק: הסרט' חתרני. את האמריקאים זה לא עניין מספיק, והסרט פתח עם 11 מיליון דולר. השבוע לתקשורת היו הרבה יותר סיבות לחגוג. הפעם כבר לא מדובר במה שעושה אמא של קייל (רונית אלקבץ), אלא בגורלם של בחורינו המצוינים, יפי הבלורית והלומי העמבה.
אלה מגלים כי רודן נפשע כלשהו מפתח נשק להשמדה המונית, ויוצאים למגר אותו, בעזרתו של כוכב קולנוע עולה. בשבוע האחרון כל אמריקה דיברה על הפארודיה (או שמא סאטירה?) החדשה של הצמד פארקר את סטון. הם דיברו על הבדיחות הפרועות, כמובן, אבל גם על הבחירה של הצמד לעשות את הסרט באמצעות מריונטות – ממש כמו 'כנפי הרעם' (סדרת הטלוויזיה. לא הדבר הזה שיצא לקולנוע) בשעתה.
מבקרי הקולנוע הוסיפו אף הם את שני הסנט שלהם, והסכימו כי הסרט מצחיק עד דמעות, אם כי כמה מהבדיחות בו חסרות טעם, וברור להם שהמון אנשים ייעלבו מהן. הפארקריה לא בוחלת באמצעים – הם יורדים שם על "המצב", על 'מטריקס Reloaded', מאט דיימון, מייקל מור, ועל שון פן, שנעלב עד עמקי נשמתו, ושלח מכתב חריף (בו הוא מסביר כי הוא בעל חוש הומור ולכן לא נעלב עד עמקי נשמתו), אותו הוא חתם ב-Fuck you נועז.
אבל כל ההייפ הזה לא עזר כל כך. נראה שמרוב שדיברו על הסרט, הקהל שמע עליו כל מה שכבר יכול היה לשמוע, והגיב באדישות, כאילו אמר: אוקיי, ראינו – אתם יורדים על כולם. ובסדר, הבנו – אתם מה-זה קוליים. עכשיו קחו את ה-12 מיליון שלכם, שבו בשקט במקום השלישי ותנו לי לראות 'הרפתקאות בהזארד' בטלוויזיה.
מתחת ל'צוות אמריקה', נמצאת הקומדיה הרומנטית התורנית של ג'ניפר לופז. אם כי הפעם היא בבעיה – יש שני שמות חמים יותר ממנה בסרט: סוזן סרנדון וריצ'רד גיר.
גיר, מתברר, עדיין עוסק בעריכת דין ואף הספיק להתחתן. עתה, בדרכו הביתה לאשתו הנאמנה (סוזן סרנדון), הוא מביט בקנאה בסטודיו למחול של הגברת לופז. יום אחד הוא עושה מעשה ונרשם ללימודי ריקוד. מתברר כי הוא שכח איך עושים את ה-Tap Dance המפורסם שלו, ועל כן הוא מוכרז מקרה אבוד וחסר קואורדינציה. בינתיים אשתו חושדת כי הוא מנהל רומן, וכל הג'אז הזה.
הסרט, יש לציין, הוא רימייק לסרט יפני בן שמונה שנים (שגם הוא רימייק). ואולי בגלל זה הביקורות קטלו. השחקנים מצוינים, הן אומרות, אבל מה לעשות – בדרך לאמריקאית, הסרט איבד המון, ונהיה מין 'ריקוד מושחת 3: שנות הויאגרה'. וכמובן, היה מי שעשה שימוש במשפט מתוך הסרט, כדי להבהיר את עמדתו. ג'יי לו מסבירה בכובד ראש כי "רומבה היא ביטוי אנכי לתשוקה אופקית", והתשובה לא מאחרת לבוא: "כן, כך גם הליכה מתוך שינה".
בשבוע הבא תתארח אצלנו שרה מישל באפי, עם 'The Grudge', בן אפלק ינסה להקדים את קדחת סרטי הכריסטמס עם הקומדיה 'Surviving Christmas', וחצי מכוכבי הוליווד ינסו להדגים באמצעות 'I Heart Huckabees', ובהפצה מוגבלת, מהי קומדיה קיומית (התשובה, אגב, היא Duck).
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
ייבוש החולה
שבוע, ראבאק. שבוע שלם כל יום גולש כמו מסומם בג'ננה מחפש בפינות של המסך אולי איזו כתבה/ביקורת/ הודעה חדשה וכלום, כלום, כלום, כלום.
איפה, למה, מה קרה ולמי אכפת, הכיצד כך מערערים עולמו של נטוש?
בבקשה, לא עוד.
חיזרו למסך.
ברוכים הבאים בצל קורת השרון, כפ"ס ותנעמי.
הסרט עם הלאמות הרס אותי
ואם מדברים על חתולים עצבניים, *אלה* חתולים עצבניים:
http://www.mycathatesyou.com/
אהבתי במיוחד את זה:
http://www.mycathatesyou.com/cats/2004/09/22
איזה חתולים חמודים....
שני אלה ממש מקסימים, ודיי משעשעים..
http://www.mycathatesyou.com/cats/2004/09/15
הם נראים בדיוק כמו גולום (סמיאגול)
בגלל זה
הם חמודים… ומשעשעים.
ודיי מפחידים אבל בצורה משעשעת
הם כמו הקטע ההוא בחברים:
הקדמת אותי בציטוט!
אגב – בזמן האחרון שמתי לב שהרבה דברים נראים כמו גולום.
כמו 'שלי דובאל' ב"הניצוץ".
איזה חתולים חמודים....
נכון, הם ממש חמודים. חוץ מזה, השמאלי, האם הוא נפלט ממעבדות פנטן?
ודבר שני, מה קרה? בגלל שאתם עוברים דירה- אם השמועות מדויקות- אז אתם מזניחים אותנו בלי ביקורות\\דוחק"ו\\ כל דבר אחר?
חוץ מזה, אחלה דוחק"ו.
אז האם נראה אתכם בצל
קורת כפר סבא? ולמה בכלל לעזוב את חיפה?
מה שכן, אני עדיין רוצה לדעת מהי אותה מתנה (?) של הגולשים, עליה דובר לפני שני דוח"קים. אם מותר, כמובן.
עוזבים כי
רד עובד בר"ג, ואני בת"א.
ברוכים הבאים לאיזור השרון / גוש דן
כמה הבדלים בסיסיים בין כפר סבא לחיפה:
1.הקרקע הרבה יותר שטוחה, למרות שיש כמה גבעות.
2.רוב הנסיעה לתל אביב נעשית בשטח עירוני.
3.יש בעיר רק קניון אחד.
4.רצוי לא לעשות יותר מדי טיולים לכיוון מזרח.
5.כבר אין את כל אוכל הרחוב ליד הבית. שווארמה טובה ברמת השרון, חומוס בתל אביב וסביח בגבעתיים (דורש לימוד שפה חדשה).
6.אם אתם בתל אביב, אולי תצליחו להסביר לי את הקונספט המצליח משום מה של בית קפה עם ספריית דויד.
בקשר לסביח
אתה מתכוון לזה עם הביצבוצים, החיצולים והדרבי?
פעם גררו אותי לשם, לא משהו…
_______
מתכופף.
אני לא חושב שה-12 מיליון של 'צוות אמריקה'
הופך אותו לכשלון קופתי. כלומר, בכל זאת מדובר על פיצ'ר באורך מלא בכיכובם של בובות על חוטים. אין יותר מדי קהל לסרט כזה (ואודה שגם אני לא הייתי טורח להתעכב עליו לולא הוא היה כולל את השמות "מאט סטון" ו"טריי פארקר"). 12 מיליון זה לא סכום מדהים, אבל זה בסדר גמור עבור תאטרון מריונטות, לדעתי.
אני לא חושב שה-12 מיליון של 'צוות אמריקה'
מישהו יודע כמה עלתה ההפקה של הסרט?
על פי מוג'ו,
32 מיליון דולר, לא כולל פרסום.
32 מיליון?
עולה 32 מיליון להפעיל כמה בובות על חוט? מעניין יהיה לראות את דו"ח ההוצאות שלהם.. יש לי רושם שהרוב הלך על נערות ליווי.
נו באמת
"להפעיל כמה בובות על חוט"? להפעיל בובות על חוט זה יותר מסובך מלצלם סרט בהשתתפות בני אדם אמיתיים. אז מה, על מה מוציאים עשרות מיליונים על סרטים אחרים? בעיה להביא כמה אנשים שיעשו כל מיני דברים?
נו באמת
על משכורות של 20 מיליון דולר לשחקנים הראשיים (לא כולל התנאים שהם, והזוטרים יותר, דורשים על הסט), על הקמת סטים בכל מיני לוקשיינים שונים ומשונים (ואיתורים לפני), על בניית תפאורה בקנה מידה 1:1 ועל אפקטים שאמורים להיראות "אמיתיים"?
בסופו של דבר…זה באמת בסך הכל סרט עם בובות. 32 מיליון? על מה לעזאזל?
קודם תנסה לגרום לבובה לשתות כוס קפה, ואז נדבר.
מה? אתם צוחקים?
בסרט רגיל כל מה שצריך זה לשלם לאיזה יפיוף שיגיד למישהי שהוא לא יכול בלעדיה. בסרט כזה צריך קודם כל לבנות את הבובות (ולא מספיק דגם אחד – צריך כמה, למקרה שהן ישתו 10 בירות ויבעירו לעצמן את הבית, למשל), ואז צריך לבנות להן סט, וצריך למצוא אנשים באמת מוכשרים שידעו איך להפעיל אותן, ולא רק לגרום להן לשתות קפה, אלא גם לדאוג שהוא לא ישפך להן על החולצה (או המקלדת). ומלבד זאת – יש גם את האנשים שמדובבים את הבובות, שזה כמו לשלם לשחקן שמדובב בסרט מצוייר. זה חתיכת השקעה. וחוץ מזה – יש כמובן את נערות הליווי, ובטח גם צריך לממן כמה קטנות במיוחד גם לבובות…
למה למה
למה למה למה למה למה למה למה למה דאק. היהיהיהיהיהי.
הסרט עם ריצ'ארד גיר וסוזן סרנדון נראה ממש מחורבן. איך השחקנית הזאת הדרדרה… למעשה, אם היא הידרדרה, אנילא ממש עוקב אחרי הקריירה שלה, אבל קיבלתי רושם שהיא שחקנית טובה, ושהסרט הזה רע. ראיתי את הטריילר בטלוויזיה, ולא רק שסיפרו בפחות מדקה את כ—-ל מהלך הסרט, הם גם הרסו את הסוף. בקיצור, ראיתי את הסרט בלי לשלם כרטיס.
למה למה
רוצה לראות סרט יפה עם סוזן סרנדון..
תראי את אמא חורגת
זה סרט חמוד שמחזירים הרבה בטלוויזיה…
הסרט היפני שרויימק ע''י גיר, סרנדון ושות'
הוא לפי התיאור שנתת כאן גירסה ל"Shall we dance?", שהופץ בארץ תחת השם "הנרקוד?" (האמת, השם המקורי שלו היה מורכב מהמילים "Shall we" ואחריהן פרץ בלתי ברור של סימנים ביפנית, מה שהעניק לו אצלנו בחבר'ה את הכינוי "Shall we אקירה קוראסאווה!").
ובזמן שכל מבקרי ארצנו השתפכו על כמה שהסרט רגיש ומיוחד, אני פשוט חשבתי שהוא אידיוטי ומשעמם, ומנסה להתחבב על קהל מערבי בכלל ואמריקאי בפרט באופן שקוף עד בחילה. אז הנה, עבד להם לא רע מסתבר. אולי אני אצפה בעיבוד המחודש רק כדי להוכיח לעצמי את הטענה הישנה שהרבה מבקרי קולנוע לא שופטים את הסרט, אלא את ארץ המוצא שלו ושם הבמאי, ושאם הם היו רואים סרט דומה עד זהה שבא ממוצא אמריקאי, הם לא היו מוצאים בו את אותן איכויות (עיין ערך "טקאשי קיטאנו").
מסכים לגמרי בנוגע ליחס לסרטים ''זרים'' / אסייתיים
זה כמעט בדיוק מה שאמרתי כאן:
כתבה מספר 2373
אני מציע לערוך מבחן – לתת לשתי קבוצות מבקרים סרט זהה לחלוטין, רק שבאחד ישחקו יפנים, ידברו יפנית, כל הכתוביות יהיו ביפנית, ובשני הכול יהיה באנגלית, ולראות מה יקרה.
אופס.
הייתי בטוחה שציינתי את השם שלו.
אגב,אני רוצה לציין שדווקא במקרה הזה התאכזבתי לגלות שהמפיצים הלכו על התרגום התקין. איכשהו נורא קיוויתי שהם שוב יחליטו להסביר את הסרט לקהל, ויבחרו לתרגם את שם הסרט ל'רקוד איתי את ריקוד התאווה'.
הא! מישהו בדק כבר את הטענה שלך על קיטאנו
קוראים לזה קיל ביל חלק 1.
ולא ממש קטלו אותו :P
אחת הביקורות בעגבניות רקובות (אני מכור) על זטואיצ'י הייתה "לפחות הוא לא בא בשני חלקים".
אבל זה לא ממש דוגמה לכלום, כי אני לא חושב שהתכוונת ללתת את הסרט לבמאי אמריקאי שקוראים לו קוונטין ולראות איך המבקרים מגיבים..
אוח. אוח.
זה אותו "הנרקוד"? קשה לי להאמין שאני אומר את זה, אבל סיכוי טוב שגרסת סרנדון-גיר-לופז עולה על המקור. זה היה אחד הסרטים הפתטיים, המעוכבים התפתחותית והמשעממים-תחת שראיתי בחיי.
למה?? למה? ככה!!
איזה שיר ענק! חחחחחחחחחחח
ו…"צוות אמריקה: משטרת עולם" (באנגלית זה נשמע יותר טוב.. כמו כל דבר אחר…) שולט! מישהו יודע מתי זה יצא בארץ?
למה?? למה? ככה!!
בקרוב בסיפריית הדיוידי הקרובה לביתך
יצאו מהדו''ח
הייתי מוכן כבר אתמול לרשום מי יצא מהטבלה השבועית של מוג'ו, אבל רציתי לחכות עוד יום כדי לוודא שהיא מעודכנת. ואכן – 'הנוסע' לא מופיע בה! אני מניח שמדובר בטעות שתתוקן בסופ"ש הקרוב (אלא אם כן המפיצים החליטו שהם מסתפקים בסכום המאוד עגול של 100M$).
עוד באותו עניין, נראה שהמפיצים של 'הארי פוטר והאסיר מאזקבאן' עוד לא נואשו מלעגל ל-250M$. שמישהו בבקשה ירים אליהם טלפון ויסביר ש-249 זה גם בסדר.
רגע, לא לנתק! שיעיפו גם את 'היום שאחרי מחר' (נו באמת, הוא הרי כבר יוצא עכשיו להפצה ב-DVD…)
ועכשיו למי שבאמת יצא מהטבלה:
• 'המלך ארתור', 14 שבועות, 51M$.
• 'אנקונדה: המצוד אחר סחלב הדמים', 7 שבועות, 31M$.
תגידו, אני היחיד
שסרטון ה"למה למה" השאיר אותו אדיש לחלוטין? יש איזה רובד נסתר שחמק ממני?
יו קנואו נאת'ינג!
אתה לא היחיד
לא הבנתי את הקטע. אבל אני מרובעת. אולי בגלל זה.
גם ממני הוא חמק
זה מזכיר לי את השיר "למה" של אחינועם ניני. כולו באנגלית ומדבר על כמה שאלוהים לא מקשיב לאנשים יותר. חוץ מהפזמון שהוא רק מילה אחת בעברית: "למה??"
השיר עוסק בדלאי למה.
ומהבחינה הזאת, הוא כולו באנגלית.
אחינועם
איך הגעת למסקנה הזו? אחינועם לא נוהגת לרדת על אנשים ספציפיים בשירים שלה. וחוץ מזה היא אומרת שם במפורש "וכל יום שעובר מוכיח שאלוהים איבד את המשקפיים שלו"..
http://universal-vhost.capcave.com/noa/content/callinglyrics.htm#Lama
(או שאולי פשוט שכחת לשים ?)
לרדת?!
"He's so compassionate, he's oh so kind"? תביעת הדיבה בדרך, מה אני אגיד. תקרא את המילים ואז נדבר.
לרדת?!
ואחר כך היא אומרת: So compassionate that I could freak
והיא לא שרה את זה בטון נעים. נראה לי שהיא מדברת בציניות.. בין אם היא מדברת על הדלאי למה או על אלוהים.
ייתכן שלא היית מספיק עייף וטיפש.
אותי זה הפיל על הרצפה. פיזית. גם את האנשים העייפים והטיפשים שהיו לידי. מה שיצר בעיה, כי אף אחד מאיתנו לא היה מסוגל לקום ולסגור את החלון של הדפדפן, והסרטון חזר על עצמו די הרבה פעמים לפני שהצלחנו.
הסיטואציה קצת הזכירה את מערכון הבדיחה הקטלנית של מונטי פייתון.
אני מאד עייף וטיפש!
אה.. רגע…
Why? Why? ברווז
בהצלחה במעברים!
עוף
ברוכים הבאים לכפר סבא – עיר האורות!
צפו להתגודדות מעריצים צעקניים מאיזור השרון ליד חלון ביתכם.
אתה מתכוון
מעריצים שיחשבו בטעות שבית הרדלונג הוא הוילה של "פרוייקט וויי"?
בצער רב וביגון קודר
אני מודיע שהתחלתי ללמוד קולנוע באוניברסיטת תל אביב. וגיליתי שקולנוע זה חרא.
זה כל מה שהיה לי להגיד. עכשיו אחזור לתהום הנשייה.
לפחות תתחבר לאנשי המסמ''צ
שלומדים שם. הם כבר בשנה ב' ובטח ישמחו לתת לך טיפים וכאלה.
לא מכיר אותם
גם הם חרא?
לא, דוקא אנשים טובים
מה עם תל-חי? גם שם יש מסמ''צים?
לי בכל אופן לא כ"כ רע בינתיים.
מה שכן, אם למישהו ידוע על דירת יחיד במחיר סביר בקרית שמונה, אליי ל- ומיד.
אמנם אין לי מידע קונקרטי,
אבל "מחיר סביר" הוא ההמשך הלוגי של "דירת חדר" ו"קריית שמונה".
מה עם תל-חי?
תנסה בקיבוצי הסביבה. אולי יותר יקר אבל בחלקם יש אפשרות לשלם חלק (או אולי הכל) בעבודה בקיבוץ. לפעמים שכר הדירה גם כולל שירותי כביסה וכדומה.
בצער רב וביגון קודר
אל תתייאש. זה משתפר בהמשך.
קצת.
באמת?
רציתי להתחיל ללמוד קולנוע עוד כמה שנים, אתם אומרים שלא כדאי? למה? מה כל כך טראומטי? אשמח לקבל פרטים…
זה קצת הופך את כל חייך לבזבוז זמן, לא?
העיקר שנשארים אופטימיים, הא?
זה קצת הופך את כל חייך לבזבוז זמן, לא?
בהחלט.
עכשיו אני צריך למצוא משהו אחר לעסוק בו. יש הצעות?
אולי תתחיל לכתוב על קולנוע?
יש אנשים שעשו מזה סוג של קריירה.
אולי תתחיל לכתוב על קולנוע?
התחלתי, לפני שנה-שנתיים. אני לא ממש בטוח מה זה, אבל לא הייתי קורא לזה קריירה.
תנחומיי למרצים המסכנים
הם לא ידעו ולא הבינו כמה הם לא יודעים ומבינים, עד שאתה הגעת.
בהצלחה במעבר...
אני חושבת שתזדקקו לה, כי תמיד תמיד תמיד יש משהו דפוק בדירה, ואם היא בנס מושלמת- בעל הבית ימרר את החיים…
מעולה!
אחד מהדוחק"ויים החזקים והמצחיקים ביותר שקראתי, כתבה נהדרת!
למה נהדרת?
למה?למה? duck!
מעולה!
סרטון חביב ביותר.אכן.רק שלקח לי איזה עשר סיבובים כדי להבין שזה בלופ.
מעולה!
מה שמזכיר לי:
(הוסיפו ג'ון קליז אחד ומבטא מקסיקני מזעזע לאפקט המלא)
(והתנצלותי הכנה על חוסר הדיוקים, ראיתי את זה מזמן)
אה, ומזל טוב.
אולי אתם עוברים לאזור השטוח והלח של ארצנו הקטנטונת, אבל….טוב, אני בטוחה שיש למישור החוף המון יתרונות….מישהו?
(אבל ברצינות – בית חדש שמח!)
זה קרוב.
אתם לא לבד במעבר מחיפה
מסתבר שזו מגמה חברתית:
http://news.iol.co.il/?w=/90/611179
יופי שהם נותנים את פסטיבל הסרטים
בתור דוגמה להשקעה בתרבות שתמשוך אנשים צעירים. מישהו שם היה צריך להיכנס להקרנה אקראית בפסטיבל ולבדוק את ממוצע הגיל. רמז דק: ככלל, אנשים צעירים לא מתים על דרמות נטולות דיאלוג ממזרח פולין.
חוץ מזה, אני גאה/מתבייש להיות חלק מהססטיסטיקה. יהיה קשה להיפרד מחיפה, באמת שהיינו מעדיפים להמשיך לגור כאן, אבל עבודה בתחום שלנו אין פה, וזמני הנסיעה למרכז וחזרה הפכו למגוחכים.
או''ט - פיקניק בצל ההר
מה יכול מישהו מבין קוראי האתר הזה לספר לי על הסרט המשונה עד אימה שראיתי כרגע בטלויזיה? מה שאני יודע לגביו – "פיקניק בצל ההר" (שם שהזכיר לי – ולא לחינם – את "פיקניק בשולי הדרך" המד"בי), מהסרטים המוקדמים של פיטר וויר (דד פואט סוצאיטי, גליפולי, המופע של טרומן), סיפור לא ברור כל כך, שאינו, בפירוש אינו מבוסס על סיפור אמיתי, על חידת היעלמותן הלא פתורה של שלוש נערות בשנת 1900. מישהו כאן ראה? יכול לחוות דיעה? להציע הסבר (רבי, אני יודע שאתה כבר לא כאן רוב הזמן, אבל אני בכל זאת פוזל לכיוונך)?
אה…. לא הרבה יותר מלאשר את מה שאמרת. היה קל יותר להתייחס לסרט אילו הוא באמת היה מבוסס על סיפור אמיתי – אבל (בניגוד למה שמשתמע מטקסט הפרומושן ש-HOT מפיצים) הוא לא. הוא גם ראוי לציון בהיותו אחד הסרטים הבודדים שבהם גירסת הבמאי (שנעשתה 23 שנים אחרי המקור) לא מוסיפה שום סצינות לסרט, אלא להיפך – היא קצרה יותר ב-7 דקות תמימות מהגירסה המקורית. אני לא יודע איזו מהגרסאות הוקרנה.
ספויילר דרוש
זכור לי הסרט הזה אבל משום מה אני לא זוכרת איך הוא נגמר…מישהו מוכן לרענן את זכרוני?
בקרדיטים.
טודה! :)
וואלה, תודה על הפרשנויות
עזרת לי להתאפס על הדבק שמחבר קצת יותר את הסרט האו-כה-ביזארי הזה. אגב, עם הביקורת שלך אני לא מסכים. סה"כ, מקץ יום של חלחול, אני מסכם שהסרט קריפי לתאפרת ומצוין. אחר מאוד מרוב הדברים שראיתי של וויר, אבל לא פחות טוב מ"גליפולי" "טרומן", הסרטים הכי שלמים ומוצלחים שלו בסגנון היותר לינארי שהוא משתכשך בו בד"כ.
סינמה סיטי איילון?
בגליון "העיר" האחרון מתפרסמת ידיעה ובה נאמר שהנהלת קניון איילון בר"ג, מקיימת מו"מ עם "יונייטד קינג" לפתיחת קומפלקס קולנועי נוסף בקומה חדשה בקניון שתמשוך קהל לקניון, שסובל מירידת מבקרים עקב התחרות באזור.
במקביל מנהלת "יונייטד קינג" מו"מ על פתיחת קומפלקס בן 5 אולמות ברמת החי"ל הסמוכה, במתחם "מגדלי אור" של קבוצת "רד-בינת" ברחוב הנחושת.
כל עוד השיפועים יהיו טובים
המסך גדול דיו והסאונד טוב – אני בעד.
גם הרבה יותר קרוב לבית שלי.
הבעיה של רב חן הנוכחי באיילון היא שהשיפועים לא מספיק גדולים. אני לא נמוכה – אבל עדיין צריכה לפעמים לשבת מאוד זקוף כל הסרט כדי שלא יסתירו לי את החלק התחתון של המסך.
זו אחת הבעיות של רב חן איילון
מה שיותר מפריע לי זו הנטיה שלהם לשדר חצי שעה של פרסומות וטריילרים לפני הסרט. ראיתי שם את שיבת המלך, מה שהסתכם בארבע שעות כולל הפסקה. לא נעים.
זה דווקא פחות מפריע לי
מהסיבה הפשוטה שחלק מהפרסומות והטריילרים די מהנים בזכות עצמם – והבעיה של ההסתרה היא משהו שנמשך לאורך כל הסרט.
אבל את צודקת. הם לא צריכים לשים טריילרים לפני סרט באורך שלוש שעות. זה לא הוגן.
למה למה למה אין duck
הסרטון העילאי לא עובד, למה למה?DUCK
נכון. גם אני נתקלתי בבעיה ונחרדתי
אבל נרגעתי, מיד אחרי שגיגול מהיר גילה שאפשר למצוא אותו בהרבה מקומות, למשל כאן:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php