כבר הבנו שהמיוזיקל חוזר. 'פנטום האופרה' בדרך, אולי גם 'קאטס' (עם קיילי מינו?!) אבל מפיקי 'שיקגו', במקום לחדש עוד משהו מברודוויי, הולכים על הקיטש האייטיזי 'פוטלוס' ומבטיחים שזה לא נורא כמו שזה נשמע. |
28.03.2003
|
יומית
כבר הבנו שהמיוזיקל חוזר. 'פנטום
האופרה' בדרך, אולי גם 'קאטס' (עם
קיילי מינו?!) אבל מפיקי 'שיקגו',
במקום לחדש עוד משהו מברודוויי,
הולכים על הקיטש האייטיזי 'פוטלוס'
ומבטיחים שזה לא נורא כמו שזה נשמע.
כבר הבנו שהמיוזיקל חוזר. 'פנטום
האופרה' בדרך, אולי גם 'קאטס' (עם
קיילי מינו?!) אבל מפיקי 'שיקגו',
במקום לחדש עוד משהו מברודוויי,
הולכים על הקיטש האייטיזי 'פוטלוס'
ומבטיחים שזה לא נורא כמו שזה נשמע.
אחלה דרך לקדם סרט
זה לא נורא כמו שזה נשמע…באמת, תבואו, לא תסבלו יותר מידי…
מאד כדאי שזה יהיה נכון
כי זה נשמע, בהעדר מילה אחרת, נורא.
מה האנושות עשתה לא בסדר הפעם ?!
למה אנחנו נענשים ככה ? לא מספיק הסרט המקורי ? הו, הזוועה, הזוועה….
אוף לא קאטס!
זה כבר יצא בDVD בשביל מה צריך עוד פעם? יש הרבה מחזות זמר אחרים שלא זכו לטיפול.
על פוטלוס אני לא רוצה לדבר יש לי יותר מידי זכרונות לא טובים מקיץ 1984.
פוטלוס זה אחד מהגדולים!
פוטלוס הוא אחד מהגדולים של הסרטים המוזיקליים מהאייטיז. את פלאשדנס לא אהבתי אבל פוטלוס עדיין עובד. הוי, השירים הנפלאים. סרט קאלט שלי ושל אחי הגדול
נחשוב על קאסט אפשרי
ג'סטין טימברלינק בתפקיד הראשי ולצידו בריטני.
וקווין בייקון בתפקיד הכומר.
עכשיו זה נשמע אחרת, נכון?
איך אפשר לעשות סרט מ-CATS?
זה מחזמר נטול עלילה לחתולין!
ולקחת את קיילי מינו? היא מספיק טובה לזה? אחרי הכל, זה מחזמר תובעני במיוחד – הם לא רק רוקדים תוך כדי שירה, הם ממש עושים שם אקרובטיקה ותרגילי התעמלות! שלא לדבר על העובדה שעם כל האיפור והכל – למי אכפת שזו תהיה דווקא קיילי? העיקר שיהיו שחקנים-רקדנים-זמרים איכותיים, הם ממש לא אמורים להיות ידועים. שיהיו *טובים*, זה העיקר. אין לי כוח לעוד רנה זלווגר סטייל, זה ממש מיותר.
למרות הכל, לא מפריע לי.
כמה שיותר סרטי מחזות זמר – ככה יותר טוב!
מקסימום יהיו גרועים? נתעלם מהם באלגנטיות ונכחיש כל קשר.
את "פוטלוס" לא ראיתי לצערי (בושה!) אפילו לא את "פלאשדנס" ואם לא את "שגעון המוסיקה" (לא שלא רציתי, פשוט לא יצא) כך שקשה לי להתייחס לרעיון הרימייק, אבל ממש לא אכפת לי. שיעשו, למה לא? כמו שאמרתי – כל עוד עושים, זה טוב.
לדעתי את קאטס אפשר לעשות ממש יפה כסרט אנימציה, בסרט כזה אין גבולות ואפשר לגרום לחתולים לעשות את הדברים המתוארים בשירים. זה יהיה ממש יפה (כמובן, אם האנימציה תהיה ברמה טובה).
נובמת.
עם כל האפקטים הממוחשבים שקיימים היום, אתם חושבים שלא יהיה ניתן להעביר הצגת תיאטרון לקולנוע בגלל כמה דברים בלתי אפשריים?
עוד פעם אתם?
כמובן שאפשר אבל תסכים איתי שבסרט אנימציה אפשר למשוך את זה יותר קדימה.
רק אם תסכים איתי
שהיום לא צריך סרט אנימציה בשביל לעשות אנימציה. במיוחד אם קוראים לך ג'ורג' לוקאס.
אני מסכים
חשבתי שכבר הסכמתי קודם.
בכל מקרה אני מעדיף סרט אנימציה למחזמר הזה ולאו דוקא אנימציה ממוחשבת, משהו בסגנון החתולים של דיסני.
אני דווקא מעדיפה שחקנים בשר ודם
שיעשו את זה על אמת! שיתאמצו, שיזיעו!
מה החוכמה לפתור את הכל באנימציה?
מחזמר אמיתי צריך להיות עם שחקנים חיים, כמו שיש על הבמה.
הבעיה שלי עם הרעיון לעשות מ-CATS סרט היא לא רמת האפקטים וכו', אלא העובדה שהוא מחזמר "שואו" – כמו הופעת רוק, או קרקס (אפשר לומר שילוב של שניהם יחד). לא מדובר בסיפור, ואין עלילה, כך שאני לא בטוחה שזה יצליח "להחזיק" סרט.
אבל כבר יש את זה עם שחקנים
זה יצא בקלטות וידאו וגם בדיוידי.
אם כבר עושים את הסרט, שיהיה קצת שונה.
אני דווקא מעדיפה שחקנים בשר ודם
אם זה הצליח להחזיק עשרים שנה ברציפות בתיאטרונים, זה גם יחזיק יפה בקולנוע (בתנאי שיעשו אותו טוב). לראיה : לפני שנה בערך שודרה גרסה מצולמת של המחזמר בסטאר וורלד שהיתה מצוינת. אני, בכל אופן, נהניתי ממנה.
חוץ מזה, קיילי בוודאי נראית נהדר בבגד גוף.
וחוץ מזה, זו אכן בושה שאוהבת מחזות זמר כמוך עוד לא ראתה את הקלאסיקות הנ"ל.
—————————–
וכמובן, ציטוט:"הצלקות הרגשיות שלנו כל כך גדולות, שאפשר לראות אותן מהחלל. כן, החומה הגדולה בסין, מחסום האלמוגים הגדול, הקניון הגדול והיום שבו האהבה האמיתית הראשונה שלי ברחה עם זו-אי, המתופף מה'קופים הזבליים"'. זו היתה מחשבה לחה
מה הן הקלאסיקות הנ''ל
ומאין לך שהיא לא ראתה אותן? ולמה זו בושה? אני חובב מחזות זמר ועדיין לא ראיתי את "פאנטום האופרה" אני לא מתבייש ואני אראה אותו מתישהו.
ולמה השופט בן זונה? השופט בן זונה? למה?
הלו, להירגע בבקשה.
לא דיברתי עליך – דיברתי על טריליאן. היא תמיד אומרת כמה היא אוהבת מחזות זמר. אז בשבילה לא לראות את פוטלוס שגעון המוזיקה ופלאשדאנס זה חור בהשכלה.
והשופט בן זונה בגלל שזה קליט
ציטוט:"אני יכול להבין למה את נסער. אופס, זה היה הצד הסרקסטי שלי"
יש לי נסיבות מקלות, באמת!
כל חיי הייתי נחשלת תרבותית – נטולת כבלים ווידאו. כל ילדותי סרבו הורי להכניס אותם הביתה מחשש שהילדים יקבלו את הצורה של המסך (הם צדקו, כמובן. אנחנו הצלחנו להיות בטטות כורסה גם עם 2 ערוצים, והפכנו למעצמת הקלטות מאז נכנס הוידאו לחיינו). אם נקצר, רק בשנים האחרונות נכנסה הקדמה הטלוויזיונית לביתנו, ואני כבר לא ממש הייתי שם… כתוצאה מכך, גדלתי עם 2 ערוצים ומעט מאד סרטים בכלל, לא רק מוסיקליים. אני מפתיעה שוב ושוב אנשים בכמות הקלאסיקות (או סתם סרטים ש•כולם• ראו) שלא ראיתי (מישהו אמר מלחמת הכוכבים? אינדיאנה ג'ונס? משפחת אדאמס? צעצוע של סיפור? הרשימה עוד ארוכה…).
יום יבוא, אינשללה, יהיה לי יותר כסף, תהיה לי דירה אמיתית משלי עם ציוד מתאים (טלויזיה, וידאו, דויד) וזמן פנוי להשלמת חסכים תרבותיים… העיקר שיש לי תוכניות
תירגע אתה בעצמך
פוטלוס, פלאשדאנס ושגעון המוסיקה הם לא מחזות זמר. פשוט סרטי דרמה או נעורים שהפסקול שלהם מורכב משירים שנכתבו לסרט. זה אולי סרט מוסיקלי שיש בו הרבה שירי רקע.
אלה בהחלט לא מחזות זמר והאמת, לא בושה אם לא ראו אותם חובבי מחזות זמר או סתם חובבי כל מיני דברים.
לידיעתך
שגעון המוסיקה ופלאשדאנס קיימים גם בגרסת מחזמר. את פלאשדאנס המחזמר אפילו ראיתי פעם, ואני מצטער.
לא נורא
אני ראיתי את גריז בלונדון וגם אני מצטער.
גריז היה מחזמר בטרם הפך לסרט
למעשה, כל סרטי מחזות הזמר הציגו קודם על הבמות לפני שהפכו לסרט. אני יודעת שזה נשמע כוללני, פעם מישהי אמרה לי את זה ולא האמנתי, אבל אז ניסיתי למצוא דוגמאות סותרות וגיליתי שהן לא סותרות כמו שאני פשוט בורה… צלילי המוסיקה, גברתי הנאוה, גריז, שיער ועוד – כולם הציגו קודם על במות בטרם צולמו למסך הגדול.
צלילי המוסיקה היה מחזמר?!
(שאלה זו אינה צינית).
מסתבר...
עוד בשנות ה-50 אפילו.
כמו שכתבתי קודם – גיליתי את זה כשחיפשתי דוגמאות סותרות לסרטי מחזמר שלא הציגו קודם על במות ובאתי לתת את זה כדוגמה. חיפשתי מידע ברשת וגיליתי לתדהמתי שאמנם כך… לא שמרתי שום כתובת, אבל אתה מוזמן לעשות תחקיר קצר בעצמך.
מחזות הזמר של שנות ה-60 והלאה אולי
רוב מחזור הזמר הקולנועיים של שנות ה-50 היו מקוריים: "שיר אשיר בגשם", Funny Face, It's Always Fair Weather.
אני יודע את זה
גריז היה מחזמר ואז הפך לסרט. אלא שהמפיקים בלונדון (לפחות בהפקה שהייתי) הפכו את הסרט למעין קומדיה מטורפת וליהקו ממש ליצנים לתפקידים הראשיים כך שהמחזמר לא היה רומנטי וסתם מביך ברוב הקטעים.
גריז היה מחזמר בטרם הפך לסרט
מחזמר האנימציה המופלא "הסיוט שלפני חג המולד" מעולם לא הוצג על הבמה.
Duh, כזה.
כל הסרטים המצוירים של דיסני (שהיו כולם, עד לפני שנים בודדות, מחזות זמר) לא התבססו על מחזות בימתיים (אם כי חלקם הפכו לכאלה בסופו של דבר).
רק רציתי לדווח
שכבר ראיתי בנתיים את 'פלשדנס' ואת 'פוטלוס' ואני אפילו מחזיקה בעותקי דויד שלהם (בעזרתו האדיבה של קיפוד, זה המקום לתת קרדיט). שניהם חביבים (פלשדנס יותר, פוטלוס די מטופש, למען האמת) אבל 'ריקוד מושחת' מתעלה עליהם, אם תשאלו אותי.
באשר לחורים אחרים בהשכלה שציינתי באחת מתגובותי בהמשך הפתיל – את צעצוע של סיפור 1 ו-2 כבר הספקתי לראות ואפילו אינדיאנה ג'ונס 1 ו-2, הידד!
יש עתיד.
זה שונה כשזה על הבמה
חי לנגד עיניך, וזה שונה כשזה מצולם. אני מכירה מספיק אנשים שהתאכזבו מהמחזמר עצמו (כי הם לא באו מוכנים לעובדה שאין בו עלילה ולא הבינו מה לעזאזל רוצים מהם) ובתור מישהי שמחזיקה בקלטת מקורית, אני יכולה לומר שאנשים שראו את הקלטת ולא מכירים את המקור באופן כלשהו, לא ממש נוטים להתלהב – זה פשוט לא עובר באותה עוצמה, והאפקט הולך לאיבוד.
אגב הקלטת, קניתי אותה לפני 3 שנים וחצי בלונדון, והיא עלתה לי איזה 100 ש"ח… היה מבאס למדי לגלות שמשדרים אותה ככה חופשי בטלויזיה, לא רק ב-SW, גם בערוץ 2 היא שודרה לפני כשנתיים, עם תרגום… (והקלטתי, בטח שהקלטתי!).
גם חיי לא היו קלים
גם ההורים שלי לא הסכימו להכניס הביתה כבלים עד שהייתי בן 17, אבל בזמנו ערוץ 1 שיחק אותה הרבה עם סרטים.
לדעתי יש לסרט העתידי הזה פוטנציאל להפוך לסרט טוב, אפילו שאין לו נושא. דוגמא: גריז.
בכל מקרה, כבר ציינתי שקיילי עלולה להיראות מצוין בבגד גוף?
———————
ציטוט:"אם את לא מרוצה מציטוט זה ורוצה להחליף אותו התמורה למשהו קצר יותר ובכחול, צלצלי עכשיו למספר החינמי שלנו" זו היתה מחשבה לחה
לא ממש י
מישהו יודע איפה ניתן לקנות/להשכיר את הגירסה המפחידה בת השעה וחצי (לא הסדרה בת שני חלקים) של פנטום האופרה, מתחילת שנות ה 90 או קצת קודם (לא זוכר).