'ניו ליין' – האולפן שהיה מלך העולם במשך שלוש שנות 'שר הטבעות', והפסיד את הכל בהימור על 'מצפן הזהב' – הפסיק להתקיים כאולפן עצמאי, והפך לחטיבה של האחים וורנר. וכבר נטען שברגע שסרטי 'ההוביט' ייגמרו, וורנר יסגרו את השאלטר לגמרי. |
29.02.2008
|
יומית
'ניו ליין' – האולפן שהיה מלך העולם במשך שלוש שנות 'שר הטבעות', והפסיד את הכל בהימור על 'מצפן הזהב' – הפסיק להתקיים כאולפן עצמאי, והפך לחטיבה של האחים וורנר. וכבר נטען שברגע שסרטי 'ההוביט' ייגמרו, וורנר יסגרו את השאלטר לגמרי.
'ניו ליין' – האולפן שהיה מלך העולם במשך שלוש שנות 'שר הטבעות', והפסיד את הכל בהימור על 'מצפן הזהב' – הפסיק להתקיים כאולפן עצמאי, והפך לחטיבה של האחים וורנר. וכבר נטען שברגע שסרטי 'ההוביט' ייגמרו, וורנר יסגרו את השאלטר לגמרי.
(אמרתי לכם)
כתבה מספר 4219
אז זהו, בטוח לא יהיו סרטי המשך ל''מצפן הזהב''?
אולי בעוד 10 שנים, או משו כזה, כנראה =\
קודם הית' לדגר אח''כ לינדזי לוהאן והראזי ועכשיו זה.
לא עוד תצליח לעבוד עלינו, לא נביא ולא נע*מ*יים, אתה בעצם דג זהב בתחפושת, המוציא אל הפועל את משאלותיהם הכמוסות ביותר של פשוטי העם:
במקרה של לוהאן סביר להניח שהיה זה רצונן של שלוש העלמות מ'ילדות רעות' שהיו ונשארו אלמוניות (למרות שלאחת מהן שיחק קלף והיא זכתה להבליח באותה שנה בעוד שלושה שוברי קופות) ובמקרה הנ"ל/ניו ליין, למישהו יש ספק?, ג'קסון.
ובכן גולד פיש יקר, להלן שלוש המשאלות שלי, לטיפולך:
1.מעתה ועד בכלל, בכל שנה ושנה ייצא סרט חדש המתהדר בכותרת "מהבמאי של 'ספרות זולה' ו'להרוג את ביל"' כשבאף אחד מהם טרנטינו לא מופיע בפרונט, ובכל שנה שנייה סרט חדש מעשה ידיו של אסי דיין (כבמאי ותסריטאי).
2.גדיעת קריירות קולנוע ענפות, מפוארות ומעוטרות כגון: ג'סיקה אלבה, ג'סיקה ביל, הסלע, סקרלט ג'והנסון, קווין לאטיפה, קייטי הולמס, בן סטילר, סנדרה בולוק, נעמי ווטס, טום הנקס, האלי ב*כ*י, כל פליט ריאליטי ו/או ראפר מצוי, רן דנקר, מאיה מרון ונדב לויתן.
3.תודח אנג'לינה. תוכתר, קבל עם ועולם ובאופן רשמי, רוסריו דוסון כ-"האישה האולטימטיבית בכל הזמנים ובכל היקומים" כשפסלים בדמותה מקשטים כל כיכר וכיכר על פני האדמה.
בתודה, מנהל מועדון המעריצים הלא רשמי של רוסריו דוסון בישראל.
קודם הית' לדגר אח''כ לינדזי לוהאן והראזי ועכשיו זה.
כופר!
אותך למשטרת המוחות של מעצמת בראנגלינה!
אני מוכן לזרום עם חלק מרשימת החיסול, אפילו עם לקדם את מעמדה של רוסריו במערך הכוחות של כוכבות מדהימות (ופה לא רק מדובר ביופי ואופי אלא גם בבחירה מוצלחת של סרטים) ואפילו עם הסרטים של טרנטינו בכאילו.
אבל אני מדווח עליך על הדרישה לסרטי אסי דיין (למרות שלא ראיתי את האחרון), בהנחה שישאר מספיק אסי דיין עד שאסיים לכתוב הודעה זו.
חוץ מזה…אני מוסיף לרשימה עוד סרטים מגניבים של דיוויד, fight club, פינצ'ר במודל המוצלח שלו.
אסי דיין *כבמאי ותסריטאי* בתקופה הבוגרת שלו חף מפאשלות.
עוד נבואה אפוקליפטית לאוסף (שהתקיימה באיחור של 4.5 שנים)
כתבה מספר 842
שימו לב מה נכתב בקטגוריית הבמאי.
בסוף הוא הלך בגיל 81, צעיר.
לדעת שמישהו בן 77 אולי ימות
בשנים הקרובות זה לא ממש מראה על יכולות על טבעיות.
נכון.
אבל בענייני אוסקר, נבואה שלי משנת 2005 שדווקא כן התגשמה:
כתבה מספר 2592
רגע רגע רגע.
אם מצפן הזהב היה מקום ראשון ברשימה, "שר הטבעות " הוא אחד מהסרטים המצליחים ביותר EVER והיו הרבה רוחות סביב ההוביט, מה המצב הרע של ניו ליין? ואיך לעזאזל נעלם להם המיליארד של שר"ה?
לא יאמן שבפעם הלפני אחרונה כשהם כמעט נסגרו והיו בעיצומם של צילומי שר הטבעות הסרט שהציל את המצב היה Rush Hour. כנראה הם חשבו שהסרט השלישי יציל שוב את המצב.
לא מדוייק
כתוב שמצפן הזהב הרוויח הרבה כסף בכופות לא אמריקאיות והטעות של ניו ליין היתה שהם תמיד מוחרים את זכויות ההפצה בחו"ל לחברות אחרות כך שהפעם הם הפסידו פעמיים.
-האשף הדגול
אז אולי בכל זאת יהיה המשך?
לפי בוקס אופיס מוג'ו, הסרט עלה 180 מיליון, הכניס בארה"ב 70, ובשאר העולם עוד 260.
מה הסיכוי שהאולפנים יסתמכו על רווחים זרים כדי להפיק סרט המשך? כי אם הם לא מוכרים זכויות, יש פה רווח מאוד יפה.
לא מדוייק
הכוונה היא שפשוט הם לא רואים גרוש מהכסף שהסרט מכניס מחוץ לארה"ב? איזה אינטרס יש להם לעשות את זה?
אני מניח שהם מקבלים סכום חד פעמי
לפני ההפצה. אין להם דרך לדעת כמה זה יכניס באמת.
אבל בחזרה לשאלה שלי: אם הצפי לסרט השני יהיה רווחי מאוד, אבל יסתמך ברובו על הכנסות מחו"ל (שהפעם לא ימכרו תמורת נזיד עדשים), האם סביר שהאולפנים יפיקו אותו?
יש לזה תקדימים?
לא נראה לי
ההכנסות של האולפנים מסרטים מעבר לים גם ככה נמוכות. אם יעשו סיקוול עם אותם ערכי הפקה הוא יעלה לפחות $200 מיליון (שזה סכום מטורף, לפני עלויות פרסום/הפצה). אני לא חושב שזה סיכון שכדאי לקחת על המשך לסרט שהקהל לא אהב. אולי רק אם הסרט יצליח בטירוף בדויד…
לא נראה לי
כתבה מספר 4358
משעשע, הנה יומית שדנה בסוגיה
-האשף הדגול
אאוץ'
בעניין השאלה האם ניו-ליין א. תמשיך להתקיים תחת וורנר, או ב. תיעלם: התשובה היא ב'. מבין עובדי החברה, 450 יפוטרו, ו-40-50 יקבלו עבודה בוורנר.
http://www.reuters.com/article/filmNews/idUSWEN493720080414
והשאלה הנשאלת היא למה?
יש כל כך מעט אנשים מוכשרים באולפנים שהוציאו תחת ידם את שר הטבעות? יש כל כך מעט פרוייקטים עתידיים לשכן אותם בוורנר? הרי ברור שחלק ניכר מהם ימצאו עבודה באולפנים המתחרים, למה לוותר עליהם בכזו קלות? קשה לי להאמין שהכל נעשה בשביל לחסוך כמה דולרים.
לא שאני בעד פיטורים של אנשים באופן כללי, אבלמשכורות של 450 אנשים
זה הרבה יותר מאשר *כמה* דולרים.