המצב קשה. כולם סופגים הפסדים. הטבלאות זועקות באדום ומלאות בחצים המצביעים כלפי מטה. השאלה היא לא מי ירוויח, אלא מי יפסיד הרבה פחות. ככה זה בתקופות משבר, או בשבוע שאחרי חג ההודיה. סוף השבוע הזה הוא באופן מסורתי חור שחור שתקוע בין התקופות היוקרתיות של חג ההודיה וכריסטמס. סרטים כמעט תמיד סופגים בו נפילות קשות, והשנה הזו היתה בהחלט דוגמה מייצגת. העשיריה המובילה מלאה בנפילות בלבד, עם שתי כניסות חדשות מאוד לא מדהימות.
'Four Christmases' נשאר במקום הראשון. בקלות, צריך לומר: לא רק שהוא הגיע לסוף השבוע עם יתרון גדול, הירידה בהכנסותיו השבוע היתה הקטנה ביותר מבין כל הסרטים שבעשיריה. הוא ירד "רק" ב-41%, מה שהביא אותו להכנסות סופ"ש של 18 מיליון דולר. הירידות של כל הסרטים האחרים היו גרועות הרבה יותר.
'דמדומים', סרט הערפדים הטינאייג'רים, איבד 50%, ובכל זאת עלה מהמקום השלישי לשני. התנהגות מוזרה מאוד, שהתאפשרה כיוון ש'בולט', המקום השני של השבוע שעבר, ירד עוד יותר: הוא איבד 63%. וזה אותו סרט שבשבוע שעבר הכנסותיו עלו. כל העסק הגיוני לגמרי מבחינת לוח השנה: צפוי שסרטי ילדים יצליחו בחג ההודיה ומאוד לא יצליחו בשבוע שאחריו. ובכל זאת – סרט שמאכזב בשבוע הראשון, שהכנסותיו עולות בשבוע השני ויורדות בשני שליש בשבוע השלישי הוא תופעה חריגה מאוד. בסך הכל, אחרי שלושה שבועות 'דמדומים' הגיע להכנסות של 138 מיליון דולר, ו'בולט' – ל-79 מיליון.
הירידה של 'אוסטרליה', 52%, היא לא הגדולה ביותר השבוע, אבל היא הכואבת ביותר. אחרי הפתיחה הלא כל כך מוצלחת של הסרט היקר הזה, הוא היה צריך להוכיח התמדה וכישורי הישרדות בשביל להציל את עצמו. הוא לא עשה את זה. בשבוע השני שלו הוא הכניס רק 7 מיליון דולר, והחתים על עצמו את תוית הכשלון.
ירידות גדולות מאוד נרשמו גם במקום החמישי ('קוואנטום של נחמה', 65%), השישי ('מדגסקר 2', 64%) והשביעי ('המשלח 3', 63%). אבל צריך לרדת עד למקום השמיני כדי להגיע לפדיחה הקולוסאלית האמיתית של השבוע.
'Punisher: War Zone' הוא סרט המבוסס על קומיקס, ואלה, כמו שאתם יודעים, נוטים להיות די מצליחים. כבר פעמיים ניסו לעבד את 'המעניש' לקולנוע, וזה לא כל כך הצליח: פעם אחת ב-1989, עם דולף לונדגרן בתפקיד הראשי, ובפעם השניה רק לפני שלוש שנים, עם תומאס ג'יין בתפקיד המעניש וג'ון טרבולטה כאיש הרע. הסרט הזניח ההוא, כשיצא בארה"ב, הכניס 12 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו. לא מספיק טוב, חשבו המפיקים, והחליטו לעשות לו ריסטרט מזורז, בנוסח 'באטמן מתחיל' או 'הענק הירוק', רק בלי שלמישהו יהיה אכפת. במקום המשך, 'Punisher: War Zone' הוא, שוב, התחלה מחדש של הסיפור, עם שחקן אחר (ריי סטיבנסון) בתפקיד הגיבור. המבקרים שצפו בסרט מסכימים על שני דברים: הסרט מאוד מאוד אלים – אלים באופן מגוחך, מוגזם ומיותר – וגרוע באותה המידה. הקהל לא ניסה להתווכח עם הקביעה הזאת: הסרט הכניס 4 מיליון דולר אומללים. גם מבחינת ממוצע ההכנסות לאולם הסרט נמצא באחד המקומות האחרונים ברשימה השבוע.
אגב, זה לא היה שבוע טוב לנשים במאיות. את 'המעניש' ביימה לקסי אלכסנדר ('בלי חוקים'), אחת הבמאיות הבודדות בעולם שמתעסקות בז'אנר הגברי של סרטי אקשן – אבל עכשיו, בגלל הנפילה של הסרט הזה, היא בוודאי לא תקבל עוד תפקידים כאלה. את 'דמדומים' ביימה קתרין הרדוויק ('13'), ופתיחת הענק שלו – 70 מיליון דולר – היתה סוג של ציון דרך היסטורי: הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לסרט שבוים בידי אישה. אבל השבוע נודע שהאולפן החליט להיפטר ממנה, ואת סרטי ההמשך יביים במאי אחר כלשהו. רוב הסיכויים שזה יהיה גבר.
מקום אחד מתחת ל'המעניש', אבל הרבה מעליו ברוחו, נמצא 'Cadillac Records'. מדובר בדרמה מוזיקלית שמתעדת את תולדותיה של חברת תקליטים בשנות החמישים בשיקגו (מה שמזכיר את "נערות החלומות"), וכוללת הרבה זמרים ושירים מהתקופה. צוות הכוכבים שחור ברובו שכולל את ביונסה נולס, מוס דף (בתפקיד צ'אק ברי), גבריאל יוניון, ג'פרי רייט (מאדי ווטרס), סדריק הבדרן בעל השם הבעייתי ואדריאן ברודי. הסרט הכניס 3.5 מיליון דולר בלבד, אבל עשה את זה עם רבע ממספר בתי הקולנוע של 'המעניש', ממוצע הכנסות טוב הרבה יותר ותקציב קטן הרבה יותר (12 מיליון דולר). אפשר לומר שזה הסרט היחיד שיצא מהסופ"ש הזה מנצח.
מכת הנפילות לא נגעה ב'מילק' ו'נער החידות ממומביי', שני להיטי האוסקר-כנראה. שניהם עדיין עם מספר קולנועים קטן מאוד, אבל מתרחב בהדרגה, ההכנסות של שניהם עולות משבוע לשבוע, ולשניהם לא בוער לטפס לצמרת – הם יושבים טוב במקומות ה-11 וה-12.
בשבוע הבא אנחנו עוזבים את האשפתות וחוזרים לנוהל הרגיל. 'כשהעולם עמד מלכת', הרימייק עם קיאנו ריבס ל'היום שבו הארץ עמדה מלכת', יוצא בארה"ב (ובארץ) בתקווה להפוך לבלוקבאסטר כריסטמסי. ייצאו גם סרט האנימציה העצמאי 'דלגו' ועוד קומדית כריסטמס, 'Nothing Like the Holidays'.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
ניקול קידמן
מתי היא כבר פורשת?
שום דבר שלה לא מצליח
אני מאשימה את הפוסטר.
התמונה של ניקול השדופה במדי חיילת באמצע ריצה והמבט המעצבן הנסוך על פניה עושים לי כל פעם אנטי מהסרט הזה. ואין שם אף תמונה של יו ג'קמן שמזכירה לי כמה הוא הורס ושווה את מאמציי ואת סבלי כדי לאזן את זה, או שום תזכורת לצבעוניות המקסימה של באז לורמן.
ובכלל, מיציתי כבר את הקטע של במאים שמתאהבים בשחקנית אחת ולא מפסיקים לעבוד אתה.
זה לא היה בעל חן עם בונהם קרטר וטים ברטון, זה דוחה עד כדי גועל עם וודי וסקארלט, וזה לא הרבה יותר חינני או נסבל עם לורמן וקידמן.
אוח.
אבל באמת – זה הפוסטר הזה. הוא נורא!
נכון אני מסכים איתך בהחלט שהפוסטר של ניקול קידמן הרצה במדי הצבא
הוא נוראי ואיום. אולם יחד עם זאת לדעתי אין שום סיבה מיוחדת שלא תלכי לסרט. בסך הכול ערכו את הפוסטר לא כל כך מרשים. יש פוסטרים יותר טובים מזה אומנם לא מרשימים ומשאירים חותם. לדעתי גם לנו מגיעה טעימה מרגע קולנועי ארוך וסוחף בהשראת סרטי קולנוע קלאסים וסוחפים שבזמנו הקהל נהר בהמוניו לקולנוע ויצא מסופק. למה שאנחנו לא נחווה רגע קולנועי רומנטי זה (חוץ מאירוע קולנועי מתוקשר של באטמן אולם כמעט ולא הורגשה השפעתו מחוץ לארה" מלבד ההיסטריה סביב ההכנסות בחודש הראשון)
יש סיבה מאוד גדולה
המבט על הפרצוף שלה אומר לי שזה חרא סרט.
כמובן, הדבר היחיד שקידמן דווקא טובה בו הן דרמות, ואין שום דבר שג'קמן לא טוב בו (אולי למעט ואן הלסינג) ובאז לורמן בסך הכל בסדר גמור.
אבל… זה עושה לי איחסה. ואני בטוחה שאני לא היחידה.
לא מוכנה לשלם על הסרט הזה כסף. סליחה.
החלק העצוב הוא ששילמתי לאחרונה 12 דולר בכדי לראות את הסרט של ואן דאם.
עכשיו, אם מישהו היה אומר לי שאני אי פעם אשלם 12 דולר בקולנוע בניו יורק, ושאני אעדיף לשלם 12 ולראות את ואן דאם מאשר 56 ולראות את יו ג'קמן – יש סיכוי סביר שהייתי מפגינה נטיות אלימות ומרביצה לו.
אבל הנה. הלכתי לראות JCVD.
וצחקתי. המון.
אחלה סרט.
את לא חושבת שאת מגזימה?
זה בסך הכול ה'מיני-פוסטר', והוא לא עד כדי כך גרוע, וגם אם הוא כן היה זוועתי כמו שאת אומרת, איך הוא קובע את איכות הסרט, אם את רוצה לקבוע אם הסרט מעניין אותך או לא אז למה לא לבחור בצפיה בטריילר, ול"אוסטרליה" יש אחלה טריילר.
בקשר לניקול קידמן, למה שתפרוש? נכון, סרטיה האחרונים נותים להתרסקות אבל זה בטח לא בגללה, איש לא יבוא ויגיד 'אני לא אראה את הסרט הזה, יש בו ניקול קידמן', היא שחקנית די טובה, עם פרויקטים מעניינים אך גם עם מזל רע.
כבר שנים שאין לי כלום נגד קידמן
ואף קיוויתי עד מאוד שהיא תזכה באוסקר על "מולין רוז"' ותקבל הכרה רצינית על "האחרים".
מצד שני – היא איומה ונוראה כשהיא מנסה לעשות קומדיה. האינפוף הזה של הקול שלה, כל שפת הגוף שלה שצועקת "תסתכלו, תסתכלו. אני מצחיקה!" -פשוט מוציאים אותי מריכוז.
בקשר לפוסטר – זה לא מיני פוסטר. זה כל הפוסטר המעפן שתקוע לי בכל סאבוויי אפשרי ועושה לי תזכורת תמידית לעד כמה שאני לא רוצה לראות את הסרט הזה. אז נכון, יש שם גם תמונה לא מזוהה של ג'קמן, ועוד תמונה לא ברורה שלהם מתנשקים – אבל כאמור – אין בזה שום דבר שיזכיר לי עד כמה ג'קמן שווה ומחפה על הכל. אפילו העובדה שאני יודעת את זה לא עוזרת – כי אז עולה לי התמונה של קידמן במדים, רצה.
בעה.
ואגב, דווקא היו זמנים שאמרתי "אוף, לא רוצה לראות את הסרט הזה. ניקול קידמן מופיעה בו" – אז אל תגיד סתם.
מה רע בזה שהיא מופיעה בסרט.
תני לי רשימה שרצית לראות אבל ברגע שראית את שמה החלטת שלא לראות. "סיכון רטוב",
"פיתוי קטלני", "עיניים עצומות לרווחה", "מולין רוז", "האחרים", "משחקים מפתים", "השעות", "דוגוויל",
"קולד מאונטן", "לידה" ("נשים מושלמות" – בחריה גרועה), "מזימות זרות", (סמנתה" בחירה גרועה) ועוד ועוד. שורה של הופעות מרשימות. אבל בואו נודה שכן ניקול קידמן עושה לנו זאת כשהיא גורמת לנו להתעצבן ולא לרצות לצפות אך ורק בשל הופעת משחקה הלא רגיל וזה מה שמייחד אותה עם עוד שחקניות אופי גדולות בדורה. ההופעה שלה ב"לידה" כל כך מבריק פשוט משחק משובח עם סגנון הליכה אצילי.
מר שוקרון היקר,
כשאתה כותב את דעתך תכתוב "לי". אנשים אחרים כנראה עלולים לחשוב אחרת ממך, ולפיכך הקביעה מה ניקול קידמן עושה "לנו" היא הכללה גורפת מדי.
סגנון ההליכה הוא לא מה שבהכרח יעשה או ישבור תצוגת משחק.
היא לא סוס מירוץ, אתה יודע.
ברצינות, אני לא חושבת שיש מישהו בעין הדג שמפקפק במסירותך והערצתך לניקול קידמן, או בכך שאתה באמת ובתמים מאמין שהיא שחקנית האופי הגדולה בדורנו. ובכל זאת, יש מי מאיתנו שמעזים להחזיק בדעה משלהם ששונה משלך. ולא, לצעוק יותר ויותר חזק שאתה צודק לא ישנה את דעתנו.
זה רק כי בימינו אף אחד לא חושב כך.
כל יצירה קולנועית או שחקן שממעיטים בערכו יקבלו הערכה גדולה פי שניים בעשור הבא שיחלוף אלא אם כן הותיר חותם ונחרת בזיכרון של כל אחד מאיתנו.
נשמע כאילו שאת מנסה לומר שהיא לא כזאת. מה גרם לך לומר דבר כזה. איזה דעה שלי לא ישנה את הדעה שלכם?
בסך הכול אמרתי משהו שהוא נכון. לא שאני מנסה לבוא להשפיע ולשכנע אלא באתי להציג את עמדתי.
בקשר לסגנון הליכה, כמובן שהוא מציג תצוגת משחק הרי ההליכה הגופנית היא חלק מהמשחק. הופעתה בסרט "לידה" זיכה אותה בכמה מועמדויות לפרסים.
מה זאת אומרת ''בסך הכול אמרתי משהו שהוא נכון''?
איך מישהו יכול לדעת שדבר כזה נכון?
זה משחק, זה לא מדע מדויק.
לכול אחד יש תפיסה שונה של תצוגת המשחק, ולכול אחד יש סטנדרטים אחרים למה הוא מחשיב כאמין או לא, ואין תשובה אחת.
יש בזמן האחרון נטייה משונה בדיונים
לא כל הדיונים כמובן, אבל זה כבר 4 בתוך שבועיים, לקבוע עובדות בשטח. יצירה X היא קלאסית ו-Y היא לא, דיון בנושא X משעמם ו-Y לא, ושחקנית X היא טובה. לעיתים מספקים טיעונים שאמורים כביכול להוכיח לכולנו את צדקת הדובר (במקרה זה – העובדה שאתם לא מעריכים עכשיו את השחקנית מוכיחה שהיא גדולה?!) ולא משנה כמה יתווכחו.
אני לא מבין את הגישה הזאת, כי היא מנסה לקבע מוסכמות על משהו שלעיתים לא ניתן לקבע עליו כל מוסכמה, ובמקרים אחרים, כמו זה, על משהו שצריך להסתכל עליו ממרחק כמה שנים. ניקול קידמן היא, לדעתי, לא שחקנית משהו, ואני לא זוכר את הפעם האחרונה שהתלהבתי מתצוגת משחק שלה. אם נעריך אותה בעוד כמה שנים מחדש – מה טוב, אבל חזון למועד.
השם של קידמן לא זה שיגרום לי ללכת או לא ללכת לסרט, למרות שברור שיש כאלו שעבורם זה כן ישפיע. אני מניח שיש יותר שישפיע לשלילה מאשר לחיוב כי היא ממש לא בקונצנזוס ומעטים יצפו ממנה לתת תצוגת משחק מרשימה. על כן, אם תעשה סרט גרוע האכזבה לא תהיה גדולה כמו, נגיד, זו מ-"88 דקות". זה עובד לטובתה, אם תצוגת המשחק שלה ב"אוסטרליה" תהיה מרשימה – יהנו ממנה פי כמה.
סתם, נראה לפעמים שאתה לוקח אישית את כל מי שאין לו אובססיה לניקול
בתור מי שאין – ולא היתה לה מעולם, גם לא בימיה הטובים (של ניקול, לי לא היו ימים טובים) – אובססיה לניקול קידמן, זה מתחיל להיות קצת מעיק.
ביקשת - קיבלת
פיתוי קטלני, קסם מעשי, הבטמן שהיא היתה בו, עיניים עצומות לרווחה, דה פיס מייקר – או איך שלא קראו לזה בעברית, ימי הרעם, תכנית סאטרדיי נייט לייב שהיא הנחתה – וגם מולין רוז'.
בחלק מהפעמים בסופו של דבר כן ראיתי את הסרט – למרות נוכחותה בו. באלו המוקדמים יותר היא בעיקר עצבנה אותי בכל פעם שריצדה על המסך.
יוצאי הדופן היו "קסם מעשי" – הסרט הראשון בו ממש חיבבתי אותה רב הזמן, ואז מולין רוז' – שבגללה סירבתי לראות בקולנוע, אגב.
בסוף ראיתי בדיוידי והתאהבתי בסרט – וגם לה סלחתי קצת על כמה שהיא היתה מעצבנת בעבר. ב"האחרים" כבר מאוד אהבתי אותה, וגם "השעות" היה נפלא. אבל לצד ההופעות המצוינות שלה כשחקנית דרמטית, בכל פעם שהיא שולחת ידה בקומדיה (נשים מושלמות שהיא ביזיונית בו, סמנת'ה) היא ממש עושה לי טיקים.
והפוסטר הזה של אוסטרליה, מזכיר לי את הניקול שאני לא סובלת.
למעשה, כשאני חושבת על זה – כשהיא עושה את הורסיה שלה לניקולס קייג' (כמו בפוסטר דנן) – היא עושה לי חררה.
הוא היה מעולה בואן הלסינג!
הוא הוריד חולצה. זה שידרג את הסרט פלאים. זה גם החלק היחידי שאני זוכרת.
לא הבנתי מי לא מפסיק לעבוד עם מי?
ודרך אגב איזה סרט עשה בשבועיים הראשונים פתיחה
כמו לזו לפתיחה של "אוסטרליה" עם יותר מ-9 מיליון דולר בשבועיים הראשונים ביבשת אוסטרליה?
קוואנטום של נחמה
הכניס בשבועיים הראשונים שלו באוסטרליה יותר מ-12 מיליון דולר.
הכשלון של אוסטרליה בארה"ב נובע לדעתי מכך שכבר אין קהל לסרטים כאלה כמו פעם. עד לפני עשור בערך, אפוס רומנטי היסטורי היה ארוע קולנועי יוצא דופן. זו הייתה ההזדמנות לראות צילומים מרהיבים, אפקטים מרשימים, להתלהב מהסאונד ולהתרגש, להתרגש, להתרגש. בשנים האחרונות, האולפנים הגדולים משקיעים יותר בסרטי אקשן ועיבודים לסדרות קומיקס ופנטזיה, מאשר בדרמות. אני לא אומר שהדברים בהכרח קשורים (יש גם אלמנט של ביקורות מעורבות וחוסר עניין כללי בהיסטוריה של אוסטרליה), אבל כשרואים את יו ג'קמן על המסך, מצפים ממנו לשלוף טפרים וכששומעים על סרט חדש מהבמאי של מולין רוז', מצפים לאנרגטיות והרבה מאוד שמחת חיים.
"אוסטרליה" הוא לא האפוס הרומנטי הראשון שנכשל בעשור האחרון, למרות ששחק לפי חוקי המשחק המוכרים. "פרל הרבור" ו"קולד מאונטיין" רצו שניהם להיות הטיטאניק הבא ואכזבו. איזה סרט הגיע בסופו של דבר הכי קרוב לטיטאניק? האביר האפל, שגם הרבה יותר קרוב לאוסקר מאשר "אוסטרליה". בכלל, הסרט הכי מצליח השנה שאינו מד"ב/פנטסיה/גיבורי על/אנימציה, הוא "סקס והעיר הגדולה", שנמצא במקום התשיעי בהכנסות הכוללות. אפוסים רומנטיים הם כבר לא סרטי החובה שהיו, שנדמה כאילו חייבים לראות בשביל לדעת על מה כולם מדברים. התואר הזה מתאים עכשיו יותר לעיבודי פנטסיה ולסרטים עצמאיים קטנים יחסית, כמו "נער החידות ממומבאי".
ואל תשכח את הסרטים שמבוססים
על קלאסיות קולנועיות שנכשלו בניסיון להיות קלאסיה קולנועית סוחפת ושוברת קופות כמו "טרויה" ו"אלכסנדר".
בסך הכול "פרל הארבור" (2001), "קולד מאונטן" (2003), "טרויה" (2004), "אלכסנדר" (2004) ו"אוסטרליה" (2008) נכשלו בלנסות להיות הגרסות של ימינו – "לורנס איש ערב", "חלף עם הרוח", "בן חור", "עשרת הדיבורות" ועוד ועוד .
הם נכשלו בעוד דבר
בלהיות סרטים טובים
לא מדויק.
אומנם כמעט כולם נגכשלו בקופות ובביקורות. אבל "קולד מאונטן" איך לומר הוא קצת יוצא דופן. הצלחתו הקופתית לא הייתה מרשימה אבל מבין הסרט שהתקבל על ידי ביקורות מפרגנות וטובות היה הסרא "קולד מאונטן". רובם הסכימו שזה אפוס קולנועי מרגש, מרהיב ונפלא.
ובקשר לניקול קידמן נחכה עד שהיא תסתום את הפה למבקרים האנגלים המטומטמים שמסרבים ללכת לראות את הסרט "רק בגלל שהיא מופיעה שם" ולכל מי שהעיז לבקר אותה. נחכה לקאמבק המיוחל שלה ושיבתה למסך הגדול. כי הרי למרות הבטוקוס המבחיל שלה היא עודנה אחת השחקניות הגדולות של זממנו (פריוקטים מעניינים "9", "nennd", תפקיד טרנסקסואלית עם שרליז תרון, "הליידי משחנאי", סרט פעולה עם הבמאי של "מר וגב' סמית" שמשתוקק לעבוד עימה)
אמ... בחודש האחרון?
בונד החדש.
''היום שבו הארץ עמדה מלכת'' ... אתם יודעים מה זה אומר?
הטריילר של דראגון באלל (אבולושן!) יופיע סוף סוף.
כל אנשי האינטרנט משחיזים את הסכינים.
נכון, איך שכחתי
רק האם מובר באותו אחד שיצא קודם רק שהפעם באופן יותר רשמי או בטריילר חדש?
המשלח 3
נעלם מ"לא סופי" לפני זמן מה ולא חזר. שמא לא יופץ בארץ ואאלץ שוב לעבור על החוק כדי לראות ג'ייסון סטטהם מרוח בגריז?
'כל מה שרצית לדעת על מין (ולא העזת לשאול)'
שלשום ראיתי, במקרה, את רוב הסרט הזה של וודי אלן. חוץ מזה שנהנתי מאוד, נזכרתי כמה אלן היה במאי מקורי פעם. בסרט אחד הוא מצליח לא רק לדבר על סקס (לפעמים), לא רק להיות מצחיק (כמעט כל הזמן), אלא גם להציע פרודיות אפקטיביות על כמה וכמה ז'אנרים.
זה בהחלט אחד הסרטים המוצלחים ביותר של אלן. אפילו הקטעים החלשים (בעיקר זה על המדען המטורף) משעשעים, והקטעים החזקים מבריקים. המצטיין בתחום הזה הוא הקטע עם ג'ין ווילדר והכבשה, שמוכיח שיכולת משחק משדרגת רגעים קומים עשרות מונים.
מוזר.
אני זוכר את האפיזודה על הכבשה בתור החלק החלש ביותר בסרט. המצטיין שלי הוא המערכון שמתאר מה קורה בתוך איברים שונים בגוף של אלן בזמן סקס. יש שם כל-כך הרבה הברקות.
חוץ מזה, באמת סרט חמוד.
בהחלט - אלן מוקדם, עושה סאטירה/פארודיה, יכול להיות משובח.
כל מה שרצית לדעת על מין, אהבה ומלחמה, ישנוני – בגלל זה כל כך מדכא לראות אותו עושה את מה שזה לא יהיה שהוא עושה בימינו, ועוד עם הבלונדה שבלעה פומפייה.
וג'ין וויילדר גאון.
טוב אז ככה, ''בולט'' עדין יכול להתרומם.
דיסני תשחרר עם "בולט" החל ביום חמישי הקרוב (נדמה לי??) סרטון פתיחה קצר של פיקסאר בשם "טוקיו מייטר". אובכן, זה נשמע מעניין והתמונות נראות די טוב וזה גם עלול להיות תחילת מסע הפרסום עבור "מכוניות 2", השאלה היא, האם זה מגיע גם לארץ?
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=50793
דרך אגב, כמה שאלות.
-בנוסף לשאלה האם זה יגיע גם לארץ, האם זה יהיה רק בגירסה התלת מימדית או שגם ברגילה?
-ארבעה סרטונים של "מכוניות"? יש את זה ואת ההוא עם רוח הרפאים, איפה השלישי והרביעי?
-הייתה עוד שאלה שברחה לי מהראש.
חבל לי על המעניש.
הוא דמות מאד טובה בסופו של דבר ועד היום לא נעשה לו צדק בקולנוע.
קיוויתי ש- War Zone יביא את הישועה אך הדבר הטוב היחיד שהוא הביא זה את פס הקול שלו…
חברי האקדמיה הצביעו בעד שינוי תקנון קטגוריית הפסקול
והפסקול של "האביר האפל" קיבל בחזרה את הזכות שלו להיות מועמד לאוסקר: http://www.superherohype.com/news/batmannews.php?id=7887
נשאלת השאלה – איפה הם היו בשנה שעברה כשפסלו בלי לחשוב פעמיים את הפסקולים של "זה ייגמר בדם" ו"מכושפת" והיכן הם ישבו כשפסלו ב-2005 את הפסקול של "באטמן מתחיל" מאותן הסיבות שחשבו לפסול את הפסקול של "האביר האפל"? כניראה שלעולם לא נדע.
ובכן, גם לבאטמן מתחיל, גם לזה ייגמר בדם וגם למכושפת אין את
הקונצנזוס כמו לאביר האפל על שליתתו של הסרט. למען האמת, יזה ייגמר בדם דגדג את הקונצנזוס של האביר האפל, אבל לא. האקדמיה כנראה רצתה שתהיה לו הזדמנות יותר פתוחה להיות מועמד לאוסקר.
אבל למה שיהיה מועמד?
לא הפסקול הכי טוב של השנה, וגם לא מחמשת הטובים, רוב המוזיקה הטובה הגיעה מהפסקול של "באטמן מתחיל" הדבר היחיד המיוחד בפסקול של "האביר האפל" הוא המקוריות בבחירת כלי הנגינה וכאלה (גם "כפרה" די התאפיין במרכיב זה עם קולות המקשים), אך לא משהו כזה מסעיר, אם הוא בכל זאת יקבל מועמדות אז זה בעיקר יהיה ככבוד לסרט, ולא לאיכות הפסקול (נראה לי), ואם הוא יזכה במקום "וול-E" אז זה יהיה מעשה שטותי ביותר.
למען האמת, אני גם לא חושב שהפסקול של האביר האפל טוב, נקודה.
אם יש דבר שנמאס עלי יותר מהכל, יותר ממבטא בריטי בסרטים שהתרחשו רק לפני שלוש שנים, זה כששמים מוזיקה אופראית על רקע קטעי אקשן. במה זה עוזר? בסרט הזה גם שמו מנגינה שבכלל לא אהבתי (טם – טם – טם – טם-טם-טם), שצרמה לי. פיכס להאנס זימר!
גם לדעתי זה לא אחד מ-5 הפסקולים הכי טובים של השנה,
אבל בהחלט אחד מ-5 הפסקולים שנשמעים הכי טוב בסרט ומשדרגים את האווירה.
חבל...
את המעניש השני דווקא אהבתי (את הראשון ראיתי לא מזמן, ותחושת שנות ה80 הייתה יותר מדי בולטת בו). הייתי בטוח שהפעם מדובר בהמשך ישיר :-(.
טריילר חדש ל'דרגון בול אבולושן'...
http://www.youtube.com/watch?v=Yo4t8PeqJ6E&eurl=http://dbthemovie.com/2008/12/10/full-trailer-now-online/
במילה אחת: פתטי.
אכן, פתטי היא המילה.
תבינו, לטריילר אין כל קשר לסדרה, אפילו ההסבר שבתחילת הטריילר, ההסבר הקלישיאתי הזה, אין לו קשר לסדרה, האקשן, הצילום, השחקנים והכל נראים כמו בהפקה טלווזיונית שאני לא מאמין שהוא אמור להיות סרט קיץ. הטריילר הזה רק פוגע ברווחים של הסרט, חבל.
הוא לא סרט קיץ
פעם אחרונה שבדקתי הוא יוצא במרץ, כנראה בסביבות חג הפסחא. כלומר, לא היו להם תקוות גדולות לגביו מלכתחילה.
עכשיו אני רואה כמה. וואו, זה ממש גרוע. איזה אפקטים מחורבנים, איזה משחק *עלוב* (במיוחד השחקן של גוקו, אני מקווה שלא משלמים לו על זה)… ו"פיקולו" עדיין לא ירוק מספיק, זה נראה כאילו האירו על הפרצוף שלו עם נורה של עץ חג המולד. זה לא שדרגון בול היא סדרה מופתית או משהו, אבל הגיע לה יותר.
העבירו אותו למרץ?
כך הוא מתרחק מ"האנה מונטנה : הסרט", טוב יותר. אם כי יש לומר שהטיזר של "דרגון בול" נראה די טוב ביחס לסרט אקשן (שאין לו קשר לסדרה), הטריילר הזה לא יותר מעלוב.
דרך אגב, מה פתאום את דווקא מאשים את השחקן של גוקו? הטריילר לא מראה כלום מיכולת המשחק שלו, ועבודת הליהוק של הסרט הייתה די בסדר. אבל למה 20th century fox? למה?
לאפריל בעצם, אבל זה קרה לפני שנה בערך.
גם הטיזר היה מטופש להחריד, אבל לפחות אז לא הראו כמה המשחק דפוק. וראו מספיק מהשחקן של גוקו כדי להבין שאין לו מושג מה זה להעביר רגש.
השחקן של גוקו זה ג'סטין צ'אטווין
הבן של טום קרוז במלחמת העולמות למי שלא ידע…
יותר חשוב - הבן של דאג ווילסון! (המלך)
http://www.imdb.com/character/ch0028594/
גם שם הוא היה כל כך גרוע?
אני יודע שהעבירו אותו לאפריל
רק שמי שהגבתי לו אמר שהסרט יוצא במרץ (ואכן בטריילר כתבו מרץ) ולכן הנחתי שהוא הועבר שוב מאפריל למרץ.
"האנה מונטנה זה לא הסנדק הבא אבל הם בטח יפגעו ברווחים של עצמם אם יצאו באותו יום, בנוסף אמרתי שטוב שהוא הועבר כי זה עושה טוב למונטנה (לא התייחסתי לדרגון בול), מה לעשות שדיסני חשובים לי.
וכן, אכפת לי מהצלחתו של "דרגון בול ועוד מילה מיותרת", כי אם הוא יכשל (וזה יקרה) אז לא נראה עוד עיבודים לסדרה, וחבל,אני מעוניין בעוד עיבוד נאמן, מושקע וטוב הרבה יותר מהזבל הזה.
אנחנו צריכים עוד עיבודים לסדרה?
זה לא שדרגון בול GT היה יצירת מופת.
*מגיב רק בשביל להודיע שהוא לא מגיב*
אני לא קולט.
ולדימון אוף לייט, לא התכוונתי לעיבוד לGT, אלא לסרט שיתחיל מחדש את הסדרה ויתעלם מ"דרגון בול איבלושן".
שיוביל לDragon Ball: the Z fighter?
אני מוכן לשלם כדי שיעשו סרט כזה, אבל אני אהיה מוכן לשלם גם כדי לראות קליפים חתוכים מפרקים קודמים של הסדרה אם השחקנים המקוריים (באנגלית, כמובן!) ידברו.
גם אני לא דיברתי על עיבוד ל-GT
אני מדברת על GT, שהדבר היחיד בה שקשור לאקירה טוריאמה הוא עיצובי הדמויות. GT ממש גרמה לדרגון בול ודרגון בול זי להיראות כמו יצירות מופת מרוב שהיא הייתה עלובה. וזה עוד היה תוצרת יפן.
אז שוב. אם משהו כמו GT יצא כל כך גרוע, למה שעיבוד אמריקאי ייצא יותר טוב? במיוחד לייב-אקשן. שום דבר טוב לא יוצא מעיבודי לייב-אקשן לסדרות מצויירות.
למה, 'האנה מונטנה' זה הסנדק הבא?
באופן לא מפתיע, גם האמריקאים לא מתלהבים מהטריילר...
http://www.slashfilm.com/2008/12/10/japanese-dragonball-movie-trailer-looks-ridiculous/#more-17769
זה כי הם אמריקאים....
התגובה הראשונה שלי לתמונה עם האופנוע (שיצאה לפני חודש בערך) הייתה "איך הם יוציאו את הדבר הזה מפוקכדור?".
ענו לי על השאלה, אני מרוצה.
(אבל לעזלזל, הם ויתרו על קרילין?)
וטוב שכך
כי קורירין מגניב מדי מכדי להתבזות בסרט הזה.
ומדוע אכפת לך מהרווחים של הסרט?
מדובר בסרט אקשן לילדים בכיתה ד' וככזה הוא נראה לי מוצלח למדי. ילדים בכיתה ד' לא מחפשים דיאלוגים מורכבים או היגיון עלילתי בסרטים שהם צורכים, הם רוצים מכות ופיצוצים. כשהייתי בכיתה ד' הלכתי עם חברים לראות את "מורטל קומבאט" ויצאתי ממנו עם ההרגשה שראיתי יצירת מופת וזאת מכיוון שהמוח שלי היה בשלב התפתחותי בו הוא לא מסוגל לזהות איכות (באותה תקופה גם ראיתי את "הסיוט שלפני חג המולד" ואהבתי אותו מאוד, אך בפירוש לא היו לי כלים קוגניטיבים לדרג את "מורטל קומבט" ו"הסיוט…" ע"פ סולם איכותני, זה הגיע רק בשלב הרבה יותר מאוחר).
יש לי בעיה עם סרטים גרועים המיועדים לקהל הבוגר כי סרטים כאלה יוצאים מנקודת הנחה שהקהל שלהם מטומטם, נקודת הנחה שאינה בלתי מבוססת בכל הנוגע לילדים בבהי"ס יסודי.
אני לא חושבת שילדים באמת יאהבו כול סרט, רק כי הם ילדים.
למשל, אני זוכרת שכשאני הייתי קטנה הייתה לנו קלטת של אלדין 3, וכול פעם שאמא שלי שמה אותה התבאסתי ותמיד העדפתי את הקלטת של בנות הדודה שלי, האלדין המקורי.
אני כן מאמינה שלילדים יש איזשהו חוש ביקורת (גם אם הוא לא נוגע לעלילה או למשחק, כן נראה לי שלילדים בכיתה ד' יהיה אכפת עם הסרט שהם רואים הוא מכוער ונראה כמו הפקה בשקל תשעים או לא.)
טריילר חדש ל'דרגון בול אבולושן'...
נראה כמו סרט מסוף ה-80' תחילת ה-90'. מביך.
מסכים
האמת שהטריילר נראה כמו פרסומת למשחק מחשב גרוע מאשר טריילר לסרט.
וואו.
אז התחילה כבר התחרות לראזי?
כול חברי שונאים אותי, אז הם גוררים אותי לדיזסטר מובי.
מישהו ראה בחו"ל\הקרנת עיתונאים\דרך האינטרנט ויכול לומר לי שזה לא כזה נורא?
מצביעי דבי
ראו את הסרט בחו"ל ומקמו אותו במקום השני בטבלת הסרטים הגרועים בכל הזמנים.
http://www.imdb.com/chart/bottom?tt1213644
מצביעי דבי
וזה הזמן להשיג חברים חדשים שמתים ללכת לראות את "סינקדוכה ניו יורק" בסינמטק
קודם נמצא חברים שיודעים להגות את השם ''סינקדוכה ניו יורק'',
אחרי זה נמצא כאלו שרוצים לראות אותו.
אבל כול זה לא משנה, כי ניצלתי מהאסון רק כדי ללכת לראות איתם את "היום שבו הארץ עמדה מלכת".
איבדתי כול אמונה במין האנושי.
הלוואי שהייתי מכיר מישהו שיקח אותי לקולנוע.
אני הוא זה שצריך לגרור אנשים לשם.
נו, טוב, זאת גבעתיים.
זה לא כאילו שיש משהו אחר לעשות.
וזה לא שאני לא גוררת אותם לסרטים במקומות נידחים יותר (גלובוס עזריאלי, במקרה מזעזע אחד).
שאלת אוף טופיק
יש למישהו מושג מתי יוקרן בארץ "בולט" בתלת מימד *ו*באנגלית, ואיפה?
הוא מוקרן כבר עכשיו
אבל רק ביס פלנט חיפה.
זה מצב די מטופש. הלכתי לראות את בולט באנגלית בירושלים והקופאית הודיעה לי שאין בתלת-מימד. אני *יודעת* שאין תלת מימד בחור הזה. זו אשמתי שיש אנשים מטומטמים שלא יודעים את זה? לפרסם את התלת מימד הזה כשיש רק קולנוע אחד בארץ שתומך בפורמט זה אידיוטי.
בדקתי שוב פה באתר,
הוא מוקרן ביס פלנאט חיפה או בגרסה תלת מימדית מדובבת, או בדו מימדית באנגלית. אני שואל מתי תהה גרסה תלת מימדית בלי דיבוב. אבל תודה על התשובה :)
ברשימה באתר כתוב שהוא דווקא ברמת-גן.
לא בחיפה.
הא, חשבתי שהיה כתוב חיפה.
היום רמת גן.
מחר חיפה.
אבל לא הייתי סומך על זה (מחר, כלומר) במאה אחוזים לפני העדכון הסופי של לוח ההקרנות של השבוע הבא.
איכס, כדאי לי לקנות את ה-DVD של ''האביר האפל''?
מה זה התוספות המזלזלות הללו?! הם רציניים? איך לסרט הכי מדובר של השנה עושים DVD כזה מזלזל?
אולי הם יוציאו מהדורה לאספנים אחרי טקס האוסקר? או שנצטרך לחכות לסרט הבאטמן הבא בשביל לקבל DVD כמו צריך (ע.ע. "DVD של באטמן מתחיל")?
אני לא יודע מה לעשות. אני נורא נורא אהבתי את הסרט הזה, אבל אני גם אוהב DVD עם תוספות איכותיות ועשירות במידע. כדאי לחכות שייצא DVD ראוי יותר לסרט הזה, אפילו אם באותה תקופה הוא כבר יישודר בטלביזיה פעם בחודש? אוף, אני כ"כ מאוכזב. לא חשבתי בסיוטים הכי גרועים שאצטרך בכלל לשאול את השאלה הזאת.. מיד כשיצאתי מהקולנוע אמרתי לכל מי שהיה מעוניין לשמוע שאני אהיה הראשון בתור לקנות את ה-DVD
עזוב. קנה מארה''ב.
זה בדיוק כמו ה-DVD של שודדי הקאריביים האחרון, שיצא פה בלי שמץ של תוספת. וזה בעוד שבארה"ב יצא DVD עם שני דיסקים ומספיק תוספות כדי להרוג דיונון ענק.
יש שתי גרסאות של האביר האפל בארץ.
גרסת דיסק אחד וגרסת שני דיסקים.
זה נעשה כדי לגבות 80 ש"ח על גרסת דיסק אחד (למי שלא מעניינות אותו תוספות, גישה עממית יותר) ולגבות 100 ש"ח על גרסת שני הדיסקים.
בפועל, זה לא תמיד נעשה.
למשל, סטימצקי גובים 100 ש"ח על גרסת דיסק אחד של איירון מן בעוד צליל מוכרים אותה ב-80 ש"ח (ואת גרסת שני הדיסקים במארז מתכת ב-100 ש"ח).
אז לצורך העניין, הקטע הוא שגרסת שני הדיסקים של האביר האפל היא עצמה דלה בתוספות וכן, ככה זה בארה"ב גם. אבל קראתי דיווחים שגרסת הבלו ריי יותר עשירה בתוספות. אז לפותח השרשור- אולי לעולם לא תצא גרסא ראויה לסרט הזה בדי וי די. אני אישית חושב שבבירור יש כאן מטרה לקדם את הבלו ריי.
למעשה הופצו בארץ חמש גרסאות שונות
(קובץ יח"צ של הד ארצי, פורמט וורד: http://img2.timg.co.il/forums/1_124417046.doc)
בתקווה, ביקורת שלי בקרוב
הדויד של האביר האפל בידי!
דווקא באמת מאכזב הכמות של התוספות (במיוחד בהשוואה לבאטמן מתחיל).
ולזה השני שהגיב: ממה שהבנתי זה אותן תוספות גם בארה"ב:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3635920,00.html
יכול להיות שזה בגלל שהוא חזר להקרנות באמריקה?
והמפיצים פשוט רצו שמעריצים יחזרו לראות אותו בקולנוע או משהו כזה?
רק לפני שאתם הולכים לישון.
למה אין לכם את "כשהעולם עמד מלכת" בלוח ההקרנות?
הוא שם
הוא רק היה שם בשם שגוי מעט.
http://www.fisheye.co.il/chronica/movie?movie=1645
בקשר ל''חופשיה ומאושרת''
הוא הגיע מתישהו לבתי הקולנוע בארץ? כי הבחנתי שכבר מוכרים אותו בדי.וי.די בעוד בארה"ב הוא עדיין די חדש בבתי הקולנוע.
היה בבתי הקולנוע
ביוני, בעיקר בבתי קולנוע לב ובסינמה סיטי.
''יומנו של חנון'' - עכשיו הסרט.
פעם ראשונה שאני קורא ספר בלי קשר לסרטים, את כל הספרים שיש לי קראתי כי 'עומדים לעבד אותם לסרטים' או ש'כבר יש להם סרטים', או שסתם 'יש להם קשר כלשהו עם סרטים'. "יומנו של חנון" הוא היחיד שראיתי במקרה בספריה, קניתי ונורא אהבתי, מצחיק, שנון, מקור ומהנה. ואחרי שסיימתי אותו הגעתי למסקנה שאי אפשר לעבד אותו לסרט, לא באופן מין שנדבק למקור לפחות, אבל הנה, 20th century fox (למה!?) יפיקו את הסרט בבימויו של מישהו עם שם מוזר.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=51233
אל תצפה ליותר מדי
"יומנו של חנון" הוא ספר מהנה, אבל אנחנו לא קהל היעד.
ספר מעולה.
מצחיק, מהנה, עצוב, you name it. חסר לבמאי שהוא לא ישלב בסרט קטעי אנימציה, או שאני שורף את המועדון!
(או איך שלא קוראים לא בעברית).
סרט מצוין, כפי שנאמר בעבר, נורא העליבו אותו באוסקר. צילום נפלא, בימוי נהדר ואמיל הירש(?) היה מדהים, מה שמזכיר לי, למה נתנו להאל הולברוק מועמדות לאוסקר? לא רק שתפקידו נורא קטן (שחקן משנה? באמת? הוא בקושי ניצב) אלא גם שהוא לא הפגין שום יכולת משחק מיוחדת. הסוף של הסרט למען האמת, די מאכזב, בהתחלה הוא לא פגע במטרה, אך לאחר שהבנתי שמדובר בסיפור אמיתי לחלוטין, אז זה היה באמת נוגע ללב.
אם מישהו פה ראה את הסרט, איך הצליח כריס לחזור ממקסיקו לארה"ב? והרעלה? ככה בחרו במותו? לא טביעה, גוויעה ברעב או פציעה? סתם הרעלה? אם כי מכיוון שמדובר בסיפור אמיתי, אולי לא יכלו לעשות יותר מדי שינויים.
זה סיפור אמיתי
לא כדאי להתייחס לדרך שהוא באמת מת בה? מה אתה חושב?
נבחר הקאסט לסרטו הבא של מ. נייט שמלאן, 'The Last Airbender'...
http://www.comicmix.com/news/2008/12/11/the-cast-of-the-last-airbender-selected/
נו, נו, נו.. ילד רע!
שברת את רצף ההודעות של אדון האפל, לא יפה.
בפעם הבאה אשתדל
להיות מהיר יותר.
נפלא. ועכשיו בבקשה שייצא סרט מסריח.
זה מה שמגיע למעריצים של אווטאר על ההתבכיינות הבלתי פוסקת שלהם, וליוצרים של אווטאר על הגועליות שלהם ואי-יכולתם לסיים סיפור כמו שצריך.
עם מי שנבחר לשבת בכסא הבמאי, זה תרחיש סביר למדי.
כן, אבל ברור לך שהמעריצים יאשימו את השחקנים
כי הם "לבנים מדי".
האמת שהם עושים את זה כבר עכשיו.
היי! לפחות הם יודעים לסיים סיפור טוב יותר מהייאו מיאזאקי.
ושלא תבינו אותי לא נכון, אני חושב שהוא מוכשר מהם בהרבה (טוב, אולי לא ב*הרבה*, אבל בהחלט יותר מוכשר מהם) בכל הנוגע לבימוי, המצאת יצורים מוזרים ועלילה (התחום היחידי שבו הם עולים עליו הוא הדיאלוגים). אבל אחרי צפיה ב'הטירה הנעה של האוול' (שהסוף שלו הוא נמרח, מטומטם וקיטשי), 'הטירה המרחפת' (נגמר מוקדם מדי וקיטשי) ו'המסע המופלא' (סוף לא קשור לכלום… איך לעזאזל כל מה שצ'יהרו עברה עזר לה באיכשהו להבין מי מהחזירים היו ההורים שלה? מה הקשר בכלל?! סוף ), אני משוכנע יותר מתמיד שהוא פשוט לא יודע לסיים סיפור כמו שצריך.
~מצטער, הייתי חייב לפרוק את זה~
אה, כן. בקשר לסוף של 'המסע המופלא'...
שכחתי גם להזכיר שהוא מאוד (מאוד) קיטשי.
אה, כן. בקשר לסוף של 'המסע המופלא'...
אני למדתי בשיעור יפנית (כן יפנית!!!) שהיו טונה מסרים יפניים ברורים לעין שלא הבנו, אולי זה יכול לעזור איך שהו להבין את הסוף הקיטשי.
מסר יפני לדוגמא:
כשהילדה רואה את הפסלים המוזרים המפחידים אלה בעצם פסלים ששמים במקומות שילדים מתו בהם או משהו כך שהם מסמלים מעבר לעולם הבא.
על טעם ועל ריח, כנראה.
בכל אופן, אני עומדת על שלי. הסוף של אווטאר איכזב אותי מאוד, והיוצרים של הסדרה הם בריונים ילדותיים, שהדבר שהם הכי נהנים ממנו זה לתקוע מקלות בצידי הגוף של מעריצי הסדרה ולצחוק בקול ובהנאה צרופה כשאותם מעריצים מתעצבנים ומאשימים אחד את השני במקום את היוצרים.
המקורות שלי בארה''ב טוענים בתוקף וברוב רגש:
"היום בו העולם עצר מלכת" (או איך שזה לא תורגם) הוא רימייק המד"ב הגרוע של כל הזמנים, יותר מכוכב הקופים של ברטון או "נשים מושלמות" המשמים עם זאת-שלא-אזכיר-את-שמה-כי-אין-לי-כוח-שיתקפו-אותי. שומר נפשו ירחק. אז זה לא שלא היו סימנים לאורך הדרך, אבל היתה לי תקווה – ולו מפני שהקיאנו הראה במהלך חייו יכולת לא רעה לבחירת סרטי מד"ב טובים להשתתף בהם. נו, תמיד אפשר להתנחם בפיסת הנוסלגיה/קלאסיקה הבאה שהורסים, אמ, סליחה, מעבדים.
קבלי חיזוק כחול לבן
מזמן לא ראיתי סרט גרוע כל כך בקולנוע.
ועוד באתי בגישה אוהדת כי גם אני חושבת שקיאנו בד"כ בוחר פרויקטים לא רעים. לא תמיד משמעותיים במיוחד, אבל לא רעים.
לא שהיה צורך בכוחות-נבואיים יוצאי דופן בשביל זה,
אבל עוד כשהסרט הזה הוכרז, טענתי שזה יגמר רע:
כתבה מספר 4054
ואולי זה המקום לציין
שגם הסרט המקורי היה ממש לא משהו.
בואי נגיד את זה ככה: חבל שהתניעו את העולם מהתחלה.
עדיף היה שהיו נותנים לו להיחרב. עמוס קלישאות לעייפה, חף לחלוטין מאקשן, בלי מסר קוהרנטי, ומשעמם לאללה. נכון שקיאנו ריבס מושלם לתפקיד (הוא לא צריך יותר מהבעת פנים אחת), אבל זה שמצאתם שחקן עם טווח הבעה של בובת שעווה לא אומר שצריך לתפור לו בכוח תסריט. סרט איום ונורא.
עוד קליפ חדש ל'Watchmen':
http://www.youtube.com/watch?v=Wo05w83DZXQ
יש לי תאוריה בנגע ל''תרגום'' של דיזסטר מובי.
אמנם קל מאוד לומר שהמפיצים מפגרים, ובאמת חושבים שזה תרגום קביל, אבל חשבתי על אפשרות אחרת.
יכול להיות שמבחינתם זה סוג של מיתוג לסרטים מהסוג הזה. הרי זה הסרט המי יודע כמה מהמשפחה הזו שיוצא בשנים האחרונות, והמאפיינים של כל הסרטים האלה זהים – בדיחות על סרטים שיצאו בשנה האחרונה, סביב נושא מסוים. יכול להיות שמתן שם מזעזע בעברית הוא מבחינתם כלי מכוון בהפצה ובשיווק של הסרט. הם מודעים לכך שהציפיות מהסרט גם ככה בגובה השטיח, ומבחינתם כשהם מדביקים לו תרגום מזעזע, הם מספקים עוד יותר את הסחורה.
או שאני נותנת להם הרבה יותר מדי קרדיט. עוד לא החלטתי.
לעומת זאת
Date Movie היה מת לדייט, כמו שScary Movie היה מת לצעוק. כנראה שלקרוא לו 'מת לאסון' או משהו כזה זה מטופש מדי אפילו בשבילם.
''מת למות''?
טוב למות בעד ארצנו
זה במקור Die Easy
הפארודיה על 'מת לחיות'.
אני חושב שהם בעיקר רצו להמנע
מ"סרט אסון". זה היה הופך את הסרט למטרה קלה עוד יותר לביקורות קוטלות (כי הוא כבר מטרה קלה מדי בלי קשר לשם).
כן, *זה* מה שהיה הופך אותו למטרה קלה.
לא העובדה שהוא נחשב לאחד הסרטים הגרועים ביותר שנוצרו אי פעם. תרגום נכון של השם, זה מה שהיה דופק אותו.
ועל כן ההדגשה קלה *עוד יותר*
ניתוח של הטריילרים של 'Watchmen'...
http://forums.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=&TopicID=964845
מצאתי את זה בפורום הקולנוע של אתר המשחקים GAMER. למרות הכתיבה המעט עילגת, שווה בהחלט לקרוא.
אני מחפש כמה ציטוטים זכירים וטובים
מסרטים, אולי תוכלו לחלוק איתי את ציטוטיכם האהובים?
אני מחפש כמה ציטוטים זכירים וטובים
http://en.wikiquote.org/wiki/List_of_films
תודה.
הוא ביקש כמה אז הבאת לו פשוט את...כולם?
תן לאדם דג, והוא ישבע ליום
למד אותו לדוג והוא ישב בסירה וישתה בירה כל היום.
ו*זה* הוא הציטוט המגניב ביותר שמצאתי עד כה.
אממ..לא התכוונתי מגניב.
אלא הטוב ביותר.
כולם?
הוא פספס את אחד האהובים עלי, מארבע חתונות ולוויה אחת (אלא אם זה הופיע תחת "ארבע" ולא "4")
מהו סרט ישראלי
הכי יקר בתולדות הקולנוע הישראלי?
בנוגע לזה
טוענים ש"קירות" (הזה עם נינט) יהיה הסרט הישראלי הכי יקר אי פעם, משקיעים בו 3 מיליון שקל.
לא שמעתי על הסרט הזה?
האם הסרט הוא קומדיה או דרמה? על מה יסופר הסרט?
יש תיאור מדויק של זה
ביומית הזאת:
כתבה מספר 4186
לא פיטרו את הבמאית של דמדומים!
לא פיטרו אותה! היא התחייבה למשהו אחר כבר, בגלל זה היא לא תוכל לביים את NEW MOON
למה היא התחיבה?
בדבי לא מצוין שום פרויקט שקתרין הארדוויק מעורבת בו בעתיד הנראה לעין. זה נשמע יותר כמו תרוץ של האולפן מאשר טיעון שיש מאחוריו משהו.
http://www.imdb.com/name/nm0362566/