השבוע האחרון עבר עלי
בהתרוצצויות אינספור: קניות
אוכל לקון, ארגון טרמפים,
הכנת ארוחת צהריים להורים שלי
שקפצו לביקור (כשכל שעומד
לרשותי הוא מקרר ריק), ארגון
טרמפים לקון, הכנת אוכל לקון,
וגם ארגון טרמפים של הרגע האחרון לקון.
אז מה הפלא שאני רוצה שאחרים יעשו קצת בשבילי – יארגנו בשבילי את כל הבירוקרטיה, ישקדו בשבילי על התוכנית האומנותית, ידאגו לי לאמצעי תחבורה ולמקומות לינה, ובעצם, שכל המטלות שלי יסתכמו בחידוש דרכון והוצאת רשיון נהיגה בינלאומי.
ועדיין עומד מכשול אחד אחרון בדרכי אל הפי(א)צה: עמיר פרץ. תהיה שביתה כללית, או לא תהיה שביתה כללית? יהיו עיכובים מעצבנים, או ישיגו הסכם של הרגע האחרון? והעיקר – האם יתמזל מזלי ואפגוש את ג'ובאני (פבריציו!) ואסב עימו לכוסית של קיאנטי?
ובעצם, ייתכן שמי שיעמדו בדרכי לא יהיו עמיר פרץ וחבריו לצווארון הכחול, אלא דווקא מפיצי הסרטים הישראלים חובבי הקונספירציות: 'אקס מן 2' יצא באיטליה ב-30 באפריל. מה הסיכוי שאוכל לראותו בקולנוע (עם ג'ובאני. או פאבריציו) *בלי* לחכות שנתיים עד שיגיע לארץ?
אפרופו 'אקס מן', השבוע, כצפוי, חבורת המוטאנטים נשארה איתנה במקום הראשון, נחושה בדעתה לכסות את עלויות ההפקה והפרסום ולהתחיל להרוויח כסף. והם הצליחו. הכנסות משוערות של 41.4 מיליון דולר הביאו את האקסמנים להכנסות כוללות של 149 מיליון דולר, שמכסים את עלויות הפקת הסרט ועלויות פרסומו. אלא ש-41 מיליון דולר הם ירידה של 50% בהכנסותיהם של אנשי האקס (למרות תוספת זעירה של אולמות בהם מוצג הסרט), ובשבוע הבא הכנסותיהם צפויות לעבור ירידה נוספת, פראית יותר, בין השאר בעקבות ירידה חדה במספר הקולנועים, מה שאומר שדרכם להכנסות כוללות של 200 מיליון, לא תהיה קלה היא, לא קלה, כפי שצפוי היה שתהא דרכנו.
במקום השני השבוע, אדי מרפי ומעון היום שלו: 'Daddy Day Care', או כפי שהוא אמור להקרא בארץ, 'אבא בא לגן'. הסרט הרוויח 27.6 מיליון דולר, נתון מפתיע כשמתחשבים בביקורות הקוטלות שקיבל. ומצד שני, אפילו הביקורות הקוטלות ביותר מודות שזה סרט בייביסיטינג קלאסי, וכפי הנראה, היתה זו ההיסטריה סביב 'אקס מן' תרמה להרבה ילדים שצריך להשגיח עליהם.
'אבא בא לגן' מספר על שני עובדים בחברת היי-טק גדולה, אחת מאלה שמספקות שירותי מעון אקסקלוסיביים לילדי העובדים. אלא שהשניים (אדי מרפי וג'ף גרלין) נפלטים במהרה למעגל מחפשי העבודה, וכיוון שכך, עליהם גם למצוא מעון הולם לאפסן בו את בניהם. הפתרון המתבקש: לפתוח בעצמם מעון יום, ובכך לתפוס שתי ציפורים ביד אחת קשורה מאחורי הגב. כצפוי, כל זה משמש כר נרחב לבדיחות פיפי-קקי, ולסצינות סלפסטיק נוספות. אבל אפילו אלו, אומרים המבקרים לא מחדשות כלום, ומספיק שתראו בחייכם סרטים במשך שני סופי שבוע בלבד, כדי לצפות מראש את כל הבדיחות בסרט. עד כדי כך. אבל אי אפשר להגיד שהמבקרים היו רק שליליים עם הסרט: עובדה – הם אמרו שהוא פחות גרוע מ'פלוטו נאש'!
עוד השבוע בטבלה, 'A Mighty Wind'. למרות הפצה מוגבלת למדי, הסרט הזה כובש בהתמדה את מקומו במעלה הטבלה. מדובר בסרט מוקומנטרי פארודי על תעשיית המוסיקה העממית, בבימויו של כריסטופר גסט ('Best in Show', שהיה סרט מוקומנטרי על תחרויות יופי לכלבים) הסרט עוקב אחרי שלוש קבוצות: שלישיית זמר מצליחה, זוג (שנפרדו בינתיים), וקבוצה של תשעה זמרים, שאמורים להתאחד כולם במופע מיוחד בניו יורק. הסרט עוקב אחר להיטי העבר של הקבוצות, מציג בפנינו את ההיסטוריה שלהן ומציץ לחזרות שהם עורכים.המבקרים מתענגים על הסאטיריות השנונה שבסרט, ובעיקר על השחקנים, שכ-20 מהם הופיעו כבר בסרטיו הקודמים של גסט
('Best in Show', כאמור, כמו גם 'Waiting for Guffman'). מבקר אחד ניתח את המצב (כנראה לא חם לו כל כך. או שיש לו מזגן במשרד) ואמר שהסרטים של גסט עובדים בגלל שהסאטירה שלו מתמקדת בתרבויות שוליים, מהן היא משליכה להתנהגות של כלל האוכלוסייה. "הוא אולי במאי של טריק אחד", הוסיף מבקר אחר, "אבל זה חתיכת טריק שהוא יודע לבצע".
השבוע הבא עומד להיות מעניין במיוחד – זלווגר את מק'גרגור יפציעו עם 'Down with Love', 'גיבורי הפוקימון' ינשפו בעורפם, ומעל הכל תרחף שאלת השאלות: האם כל ההתרגשות והטיזינג ייגמרו בכאב ביצים מאכזב, או שמא יתפוצצו לכדי אורגזמה של שכרון חושים? כן, כן, חברים. 'מטריקס Reloaded' יוצא. יהיה חם.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסות הסרט בסוף השבוע האחרון בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
ומספרים בסוגריים, מה יהיה עליהם?
גם לחפס את נמו יוצא
בעוד שבוע או שתיים לא?
על מה לכל הרוחות חושבים מפיצי האקס-מן בארץ כשהם מוציאים אותו זמן קצר ל-א-ח-ר (CAPSLOCK ממש מגביל את יכולת ההבאה בעיברית בכתב) המטריקס?
לסיום הדימויי לציפיה למטריקס שמעשע אבל מעט מפתיע, במיוחד מבת.
-האשף הדגול
זמן לא קצר בכלל
'מטריקס' יוצא ב-22 למאי. 'X2' יוצא ב-29 ליוני. 'נמו' כנראה שבוע אחר כך. חודש תמים (בלי שום אטרקציות אחרות מסדר גודל דומה) הוא מספיק זמן בשביל מעריצי המטריקס לראות את הסרט שלוש פעמים ולקבל את האפשרות של צפיה בסרט אחר, לשם שינוי.
עם זאת, אין באמור לעיל בכדי להביע תמיכה בהחלטה התמוהה והמטופשת לדחות את הפצת 'X2' בחודש וחצי.
כנראה התפלקה לך הספרה 2 במקום 1
התכוונת כמובן ליום ה' 19 ביוני שאמור להיות מסנוכרן עם יציאת התיכוניסטים לחופשה.
(29 זה בכלל יום א')
נכון.
טכנית, ה-20 ליוני
הוא יום לימודים, לא ממש לומדים, אבל מי שרוצה לקבל תעודה בא. ה-19 ליוני הוא יום הבגרות בהיסטוריה.
זמן קצר ?
מתי יוצא אקס-מן 2 בארץ ?
רדלונג,
לא הגיע הזמן שיהיה איפשהו באתר לוח יציאת סרטים מסודר?
ומה רע בזה:
http://www16.brinkster.com/targumon/seek.asp?load=filmlist_new
?
רע? שום דבר.
לא מספק? שני דברים:
1) הרשימה כוללת גם סרטים שלא מופצים.
2) הרשימה לא נמצאת בעין הדג. יש גם רשימות ב-IMDb, אז מה?
אני חוזר בי
קבל עם ועדה מההאשמות שהובעו בסעיף מס. 1. איתכם הסליחה.
מתי? איפה? איך? (בעצם, אל תענה על האחרונה).
הכי חשוב, מי האמא וכמה מהילודים יקראו טרי?
מה זאת אומרת מי האמא?
כמובן שזו לונג ג'ון:
כתבה מספר 1184
הלוואי.
אבל הוא בגד בי עם החתולה שלו.
לא נורא, החתולה ילדה רק חמישה
את הבטחת שביעייה, אז הסיכוי של בריכת הגנים שלך לשרוד יותר גבוה.
אבל היא ילדה אותם בלידה אחת.
אני לא מתכוונת ללדת בלידה אחת שביעייה, ובטח שלא מתכוונת ללדת 7 פעמים ילד בודד, ולו בשביל לשמור על שפיותי היחסית (מצד שני, גם האפשרות ללדת פעמיים תאומים ואז שלישיה, או שתי שלישיות וילד בודד לא קוסמת לי. אוך, הכנסתי את עצמי לברוך).
מיום ליום
הדיונים כאן מגיעים לשיאים חדשים…של ביזריות.
''וזוהי רק ההתחלה-לה-לה''...
הדיונים בפתיל הנוכחי נמשכו לדיוני איציק שמטרתם לראות איך הכי יהיה לי נוח ללדת, ועל פני כמה שנים כדאי לי לפרוס את מבצע הילודה הזה. *ושם* נשברו כמה שיאי ביזאריות.
יש רשימה גם בוואלה בעברית ואאל"ט גם באתר המעפן והצההב SERET.
אם יש רשימה ב'סרט',
האתר שעדיין מריץ את סקר "מי לדעתך יזכה בפרס הסרט הטוב ביותר?" חודש וחצי אחרי האוסקרים (ובמפתיע, 'שיקגו' לא מוביל בהרבה. הכל עוד פתוח) אחרי ש"האם בגלל המצב אתה הולך פחות לבתי הקולנוע?" רץ שם במשך יותר משנה – איפה הייתי? בקיצור, אם יש ב"סרט" רשימה כזאת, לא הייתי סומך עליה. האמינות של האתר הזה לא גבוהה, הייתי אומר בלשון המעטה ובנימוס האפשרי.
הרשימה של 'וואלה' אמינה הרבה יותר, אבל גם מבין התאריכים שמופיעים בה כרגע יש לפחות אחד שאנחנו כבר יודעים(?) שהוא לא נכון ('X2' יוצא ב-19 ליוני ולא ב-5 בו).
יהיה.
כמו שכבר אמרתי ממש לא מזמן, יש בעיה עם לוח כזה, כי תאריכי ההפצה בארץ הם לא אמינים ונוטים להשתנות מפעם לפעם. ובכל זאת, פיצ'ר כזה בהחלט נמצא בתכנון.
זמן קצר ?
כפי שאמר רד, פחות מחודש אחרי זה ה19 ליוני. לטעמי זמן קצר.
-האשף הדגול
זה לא זמן כל כך קצר.
חוצמזה אין לחזות את גודלו של ההייפ בארץ, ולכן אי אפשר לדעת עד כמה המאטריקב יפריע ל-X2.
זה לא זמן כל כך קצר.
לדעתי בארץ על רוב האנשים השם משפיע יותר מההיפ, ולמטריקס יש שם שימשוך אליו אנשים גם חודשיים לאחר יציאתו.
-האשף הדגול
מה?
אתה סותר את עצמך.
השם יוצר את ההייפ, סרט שהיה לו הייפ ייצור הייפ בהמשכוניו (כמ X מן).
הלם חלקי.
חזרתי עכשיו מ'השעה ה- 25', ומאחר שייקח לי כמה ימים להתאושש לפני שאוכל לכתוב ביקורת, להלן תקציר:
לכו לראות.
ביקורת, דן ברזל, מחר.
אחלה.
חוסך לי את הדילמה אם לכתוב או לא. וזה גם דן ברזל, אז הוא בטח ייתן בגדול. לילה. טוב.
ומה עם ביקורת ל Dark Blue?
כל פעם שאני רואה סרט אני נהנה לקרוא את הביקורת בעינדג בזמן שהוא טרי בזכרון, גם סרטים גרועים(לדעתי) כדי לצחוק מהביקורת הלא קונבנציונלית או סתם לראות (כן. לראות. הרי זה לא אוזן הדג)דעות שונות משלי.
לא שאני חושב שיש לכם זמן פנוי אבל הייתי מאד נהנה (ואני מניח שעוד רבים אחרים) אם הייתה רשימה אלפביתית (או לפי נושא – דרמה, פעולה וגו') של כל הביקורות שהיו ב"מה יש"
אבל יש רשימה כזאת
קוראים לזה "עינדקס":
http://www.fisheye.co.il/storylist.php3?SortOrder=category_id
רוב הביקורות ב"מה היה" היו בעברן "מה יש".
...
הפיסקה האחרונה ממש נועזת, לונג. זה בסדר אם אני אהיה בשוק ממנה?
אם את כבר שם
תוכלי להביא לי קילו וחצי בצל?
טעות במגדר
גם בנים יכולים להיות בשוק.
נו, אם יש דבר אחד שלמדתי מהרשת
זה לטעות במגדר.
אני עד.
בושה וחרפה
הדבר שהכי לדעתי יבייש יוצר סרטים בינוני-מצליח הוא להודח מהרשימה של הסרטים המצליחים בקופות ע"י סרט על יצורים מצויירים קטנים מוכי סארס ואפילפסיה, שמעזים לקרוא לצורתם המעוותת גיבורים.
למה ש'פוקימון' ידיח מישהו?
הוא מופץ במעט קולנועים, וממילא הכנסות הסרטים השני והשלישי לא שיחזרו את הכנסות הראשון, כך שלא סביר שהרביעי בסדרה יעשה משהו שאחרים לא עשו (במיוחד עכשיו, כשיש גיבורים חדשים, ו'מטריקס' וכאלה).
למה ש'פוקימון' ידיח מישהו?
(מיאו!)- בדיוק!
לידיעת הציבור הזריז!
ברגע זה אפשר לקנות כרטיסים ל'מטריקס Reloaded' בסינמה-סיטי, באתר טיקטנט. עוד מעט כבר לא יהיו. יאללה זוז.
הפזיזות מהשטן (בערך)
סינמה סיטי משחקים מלוכלך. איפה היית מעדיף לראות את הסרט, באולם 1 או באולם 7? אולם 1 נכון? אבל הסרט משחק רק ב-7, אז אין ברירה אלא להזמין ל-7 (והרי לא נסתכן שלא יהיו לנו כרטיסים לסרט)?
Enter the dirt: ליתר בטחון לפני שהזמנתי הרמתי טלפון לקולנוע ודיברתי עם קופאית נחמדה והבעתי פליאה שהסרט לא מציג באולם 1. התשובה: הוא *כן* מציג באולם 1 אבל כרגע לא ניתן להזמין אליו כרטיסים באינטרנט אלא רק לאולם 7. אפשר לקנות כרטיסים מראש לאולם 1 רק בקופות עצמן ורק אם מתעקשים (כך היא אמרה!).
טוב, אין ברירה. נסעתי אחרי העבודה לסינמה סיטי, המתנתי בקופה וביקשתי מהקופאי כרטיסים. התשובה הראשונית שלו היתה שאי אפשר לקנות כרגע כרטיסים לאולם 1. חושב אתה כי פרייאר אנוכי? אמרו לי להתעקש אז התעקשתי. בדיוק עברה שם קופאית אחרת, לחשה לו משהו באוזן, לחצה על המסך, והפלא ובפלה, אפשר להזמין כרטיסים לאולם 1.
התוצאה: 5 כרטיסים למטריקס 2 ליום שישי, אולם 1, שורה 9 באמצע.
המסקנה: נראה לי שסינמה סיטי משחקים מלוכלך. למה לא לצ'פר דווקא את רוכשי הכרטיסים מראש (שהם כנראה גם המתלהבים הגדולים מהסרט), ושממילא משלמים יותר כסף בהזמנה באינטרנט? או לפחות למה לא לציין שהסרט יהיה גם באולם 1, ושניתן לקנות לו כרטיסים אבל רק בקופות (פחות אבל עוד מלוכלך, כי מי שגר רחוק כמוכם צריך לסוע פעמיים – פעם לקנות כרטיסים ופעם ללכת לסרט).
לא יודע בקשר לאולם 1
אבל אולם 7 אמור להיות בעל הסאונד הטוב ביותר מכולם. דווקא שם הייתי רוצה לראות את המטריקס.
לא יודע...
אני הייתי תחת הרושם שדווקא אולם 1 הוא בעל הסאונד הטוב ביותר. 1, אתם יודעים.
בכל מקרה, נכון לעכשיו, בכלל לא ניתן להזמין כרטיסים דרך טיקטנט.
מאוד מקווה שההזמנה שלי לערב שבת לא התבטלה או משהו כזה, אחרת אני מ-א-ו-ד אכעס.
לא שזה ישנה להם, אבל אני לא אוהב את עצמי כשאני כועס. לא כיף.
זה נשמע כמו הענק....
זה נשמע כמו הענק?
כשהענק כועס, לא כיף לאף אחד.
כשאני כועס, רק לי לא כיף. אני מפנים.
הטעות היסודית שלך
היא ההנחה שאני מעדיף את אולם 1. אני לא. לא ראיתי שם אף פעם סרט, אבל מהיכרות שטחית עם אולם 1, אני מעדיף את 7, שהוא אמנם קצת יותר קטן אבל משופע יותר, והסאונד בשניהם (כמו גם בכל שאר האולמות של סינמה סיטי) אמור להיות זהה. מה שאני יודע הוא שבאולם 7 ראיתי את 'שני הצריחים', והיה משובח.
אבל גם אני תוהה לאן נעלמה האפשרות להזמין כרטיסים בטיקטנט, והאם קרה משהו לכרטיסים שהזמנתי.
עיקר שכחתי
סינמה סיטי עשו את אותו הדבר גם לקראת ההקרנה של 'שר הטבעות'. אני לא יודע אם מדובר ב"משחק מלוכלך", אבל צריך לשים לב טוב לדברים האלה: מי שלחוץ לראות את הסרט היה עשוי לקנות כרטיסים, למשל, למקום גרוע יחסית באולם 7, בלי לדעת שאם היה מחכה עוד קצת הוא היה יכול להשיג מקומות טובים באולם 1.
עיקר שכחתי
אני חושב שאתה טועה במקרה של שרה 2. הוא לא הוקרן באולם 1 (לפחות לא בשבועיים-שלושה הראשונים). בהתחלה הוא הוקרן באולם 7, ואז כשראו את הביקוש הקרינו אותו גם ב-8 ו-9 (אני חושב), אבל לא ב-1.
אני חושב שאתה צודק.
אבל כאמור, אני לא חושב שאולם 1 טוב יותר מהאחרים.
עניין לא שערורייתי, אבל עדיין תמוה, הוא השאלה למה בעצם 'שר הטבעות' לא הוקרן באולם הגדול ביותר. הרי כל כרטיס וכרטיס היה נמכר.
לקראת 'שרה''ט', אתה בעצמך
העלית את התאוריה שזה בגלל שהם רוצים שיישארו כרטיסים גם למי שמגיע בלי לקנות מראש. נאמר ואתה הולך לקולנוע לראות 'מטריקס'. אומרים לך שהסרט מציג בשניים או שלושה אולמות. אבל מה – כל הכרטיסים נמכרו מראש, לכל ההצגות. הלחינם באת מרחוק? לא חבל?
אז סינמה סיטי שומרים לך את האפשרות לראות את הסרט, גם אם לא קנית מראש, וגם אם באת ברגע האחרון.
ואני תומכת בדעתו של רד – אולם 7 עדיף. אולם 1 פשוט גדול מדי, ואני מתערבת איתך שכשהבסים שם מרעידים את הרמקולים – לא מרגישים אותם בבטן.
לקראת 'שרה''ט', אתה בעצמך
1. אממה, כנראה שזה לא עבד, כי אני זוכר שכשהגעתי לסינמה סיטי לראות את שרה 2 (באמצעות הכרטיסים שהזמנתי מראש), היו מודבקים בכל מקום שלטים שאזלו כל הכרטיסים לסרט.
2. מה חשוב יותר? הגודל או עוצמת הבס? כי למשל בשרה 2 הייתי מאוד מאוכזב מגודל התמונה, בעיקר בסצינות הנופים והקרבות (ישבתי בשורה 11 אאז"נ), ונזכרתי בערגה באקסטזה שאחזה בי למראה הסרט בחן1 כיכר דיזינגוף, ובהרגשה שהסרט עוטף אותי מכל עבר. לגבי הסאונד אני יכול להעיד ש'שיקגו' בס"ס 1 נשמע פשוט מצויין ומכל הכיוונים. לגבי הבסים – נדבר ב-24/5 לפנות בוקר.
אני ישבתי קרוב יותר.
שורה 6, כמדומני, והיה ממש אחלה.
אם יושבים רחוק,
המסך נראה קטן יותר. מין חוק טבע כזה. מסקנה: לא לקנות כרטיסים לשורה 11.
בסינמה-סיטי זה עוד יותר מורגש, כי השורות שם רחבות יותר מהרגיל. אני ל'מטריקס' קניתי כרטיסים לשורה 5. ממש כך. אם זכורתני נכון, זה פחות או יותר המקום האידיאלי באולם הזה, ועל הסאונד המופלא של 'סינמה סיטי' כבר דובר רבות (למרות שמשום מה, הסרט שבו הסאונד היה הכי מרשים מבחינתי היה דוקא 'האויב שבפנים', באחד האולמות הזעירים).
תודה רד, עכשיו עיני נפקחו
כמה שיושבים יותר קרוב רואים יותר גדול. איך לא חשבתי על זה קודם.
וברצינות, אם לשיטתך יותר מחצי מהשורות נהנות מאיכות צפייה של טלויזיה (אז אני קצת מגזים, לא רק לך מותר) אז משהו לא בסדר באולם ולא בצופים.
נקודתית יותר, אני חושב שאתה טועה לגבי שורה 5. ראיתי ממנה את בונד האחרון וזה היה קרוב מדי. אי אפשר היה לראות את כל המסך בבת אחת, וכדי לראות את כל הפעולה הייתי צריך להזיז את הראש והצוואר יותר מדי בתכיפות (וככל שהאקשן והמצלמה תזזיתיים יותר זה רק מתעצם).
המצב האידיאלי לטעמי האישי הוא כשאפשר לראות כמעט את כל המסך, ועדיין שתהיה תחושת grandeur.
זה פשוט
שכמעט כל אולמות הקולנוע שאני מכיר גדולים מדי. אם היו נותנים לי אפשרות בחירה, בשום אולם לא הייתי יושב רחוק יותר משורה 9, נגיד (איימקס לא נחשב). אם יושבים בשורות האחרונות, המסך הופך תמיד לגודל של טלויזיה (או משהו). ובכל זאת יש אנשים שמתעקשים לשבת שם, משום מה. כנראה שזה לא כל כך מובן מאליו שבשורות הקדמיות רואים טוב יותר.
סיבה פשוטה
כשאני הולך לסרטים לא ממש טובים (פרל הארבור, טומב ריידר, ג'יימס בונד, פיתוי וכו') עם חברים, אנחנו מעדיפים לשבת בשורה האחרונה ואז אנחנו יכולים להעיר הערות בלי להפריע לאף אחד. יותר נחמד ככה.
אני חושב שזה ממש מעליב
את שלושת הסרטים הראשונים כשאתה משווה אותם לפיתוי.
אני לא יודע...
ממש קשה לי להחליט אם איכפת לי שזה מעליב אותם
אז לכן תמיד הטמבלים מגיעים לשורה מאחורה!
עניין פשוט של חוסר הבנה באופטיקה. ואני כבר חשבתי ששם מחביאין בעלי הקולנועים את מערכת האידיוטומט הנסיונית שלהם.
סלח לי..
לא טמבלים, קודם כל, אלה מוגבלים שכלית
…
שנית- מעולם לא הוכח מהו באמת המקום הכי טוב בקולנוע…
צורך בעבודת חקר חדשה?…
עבודת מחקר
זה 12% בשורה 4, 8% בשורות 1-3, 40% בשורות 5-10, 30% בשורות 10-20 ו- 10% אחרי שורה 20.
הנה הודעה שיצאה מבולבלת בעליל.
בשאלת הגודל מול עוצמת הבאס...
טוב, אני לא בטוח שדווקא עוצמת הבאס עושה את זה, אבל בשאלת הגודל מול איכות הסאונד באופן כללי, הסאונד לוקח. את שרה 2 ראיתי באולם 8, שהוא אולם עם מסך קטן מאוד יחסית, אבל עם סאונד (כמו כל האולמות בסינמה סיטי) פשוט מדהים. התוצאה לא פגעה בהנאה שלי אפילו בקצת. אני אפילו אגזים ואומר שיותר נהניתי לראות אותו מאשר את שרה הראשון ברב-חן 1.
אגב, אני לא מבין בכלל מה הבעיה באולם 7. אחלה אולם. באמת. טוב באותה הרמה כמו אולם 1.
מה טוב ברב-חן 1?
גם סאונד לא משהו, וגם מסך לא מי יודע מה. והמבנה השטוח של האולם מחייב אותך, אם אתה רוצה לראות את הסרט בגודל טוב, לשבת במשך כל הסרט עם הצוואר מכופף כלפי מעלה. כואב.
מה טוב ברב-חן 1?
תראה, מאז 1996 ועד פתיחת ס"ס, הוא היווה את קולנוע הבית שלי לכל הבלוקבאסטרים עתירי האפקטים.
יש לו מסך ענק. גדול מזה של ס"ס 1. בארץ, עוד לא ראיתי מסך כזה.
הסאונד גם כן מצויין. Dolby Digital איכותי, עם באסים אדירים ורמקולים בכל מקום.
לדעתי, המבנה השטוח דווקא משחק לטובתו, כי מוטיב ההסתרות-ע"י-אנשים-גבוהים-בשורה-לפניך כמעט נעלם שם. המסך גבוה, והכסאות מוטים בזווית נוחה, כך שאני כמעט לא רואה את מי שיושב ממולי.
מה שפועל לרעתו כיום היא חוויית ה"הליכה לקולנוע" שלו. מאז פתיחת ס"ס, כל קומפלקס מתגמד מול המפלץ הזה, ומה לעשות – פשוט כיף יותר ללכת אליו.
בשביל הסאונד המשופר (SDDS, כזכור לי), הכסאות המעולים והחוויה הכללית, אני מוכן לוותר על כמה אינצ'ים במסך שלי.
הסאונד ברב-חן 1
תשמע. בהתחלה אנשים אמרו לי שברב-חן דיזנגוף יש סאונד מצוין. אמרתי בסדר, אולי, לא הייתי שם. אחר כך הייתי, והסאונד היה גרוע. אמרתי אולי היתה בעיה בסרט הספציפי הזה ('מתקפת המשובטים', אגב). אחר כך הייתי שם פעם שניה, ושלישית ורביעית, והסאונד המשיך להיות לא-משהו (לא נורא. בהחלט סטראו. וייתכן שלפעמים, אם נשב בשקט ונהיה טובים, נוכל לשמוע גם משהו מהרמקולים האחוריים. אבל אני לא סגור על זה). ועדיין אנשים מתעקשים שהסאונד שם הוא מצוין. אני לא מבין את זה. אני חושב שאני יודע לזהות סראונד כשאני שומע אחד כזה, ולרב-חן 1 (בדיזנגוף. שלא יחשבו חלילה שמדובר באיזה חן אחר) פשוט אין את זה.
לפחות על כך שסינמה סיטי עדיף אנחנו מסכימים.
הסאונד ברב-חן 1 (כה''ב)
רב חן 1 הוא אולם מצוין, בדיוק עד שיוצאים לאולמות טובים יותר (סינמה סיטי, כנראה, עוד לא הייתי, או סתם בתי קולנוע רציניים ברחבי אירופה) ומבינים שכל החיים הסתפקנו במועט.
אני הייתי בעבר חסיד גדול של רב חן 1. כל סרט שהציג שם, כולל "צעקה 3", הייתי הולך לראות, בשביל החוויה. כיום, לאחר כמה קולנועים רציניים יותר, לא הייתי מעלה על הדעת לזרוק כסף על הקולנוע הזה.
ככה:
המסך שם גדול. אם יושבים ב-10 השורות הראשונות.
הסאונד שם מצוין. אם יושבים ב-10 השורות האחרונות.
מסקנה: 20% מהצופים נהנים מהתמונה בלבד, 20% אחרים מהצופים נהנים מהסאונד בלבד, ושאר ה-60% מסתפקים בפירורים.
קולנוע טוב, ועכשיו אני יודע את זה, צריך להיות עם מסך גדול, סאונד היקפי מצוין ורועם, והכי חשוב – הוא צריך להיות קטן ועם אקוסטיקה טובה. רב חן 1 פשוט גדול מידי, והיתרונות שלו הולכים לאיבוד.
ראיתי שם את ''השעות''
ישבתי בשליש האחורי של האולם, איפה שכל הארכיטקטורה שונה. הסאונד היה מצויין, אבל לי הפריע דווקא שרק כמה דקות אחרי תחילת הסרט, הוא הוקרן על כל המסך. ממקומי, המסך נראה כמו טלוויזיה ולולא האדיוטים בשורה לפני אחרונה והגברת מהשורה לפני שצעקה עליהם, הייתי עוד עלול לחשוב שאני בבית.
לא שזה באמת מפריע לי להנות מסרט, אבל מאז פתיחת ס"ס וריבוי מספר הביקורים שלי לקניון איילון, נעשתי מודע יותר לגודל המסך.
החתול ראה ברב-חן 1 את שר''ה 2..
..באחת מהשורות האחוריות ודווקא אין לו תלונות על גודל המסך (למרות כאב הצוואר הקל שנגרם כתוצאה מאישה גבוהה ומתולתלת). הבעיה הייתה אך ורק באקוסטיקה של האולם. ז"א, אכן היה שם סראונד דולבי (ויעידו החצים שהמטיר לגולאס מעל ראש החתול), אבל נראה כי החבר'ה לא למדו באלאנס מה הוא ובעוד שהרמקולים האחוריים זעקו בקולי קולות, הקדמיים השמיעו לחישתם באי-פרופורציה דראסטית. (וכן.. למרות זאת החתול נהנה..).
שבועיים אחרי זה (והרבה דיבורים על הסרט אחרי זה..) הוחלט ללכת לצפות בסרט בפעם השניה ("מה זה הסינמה סיטי הזה שכל העולם ואחותו היו בו?"). למרות הדיבורים על מסכים ענקיים, לחתול המאוכזב הוצג מסך בינוני (שלא נאמר קטנטן) באולם מספר 7. החתול שתכנן צפייה בסרט "בדרך שבה צריכים לצפות בו" מצא נחמה מעטה בעיגול הקטן ששירת את כוס הקולה שלו נאמנה, והמתין לתחילת הסרט. ואז הנס התרחש – החתול לא האמין שיש לו אוזניים במקומות האלה.. למרות גודל המסך אתה יוצא נשכר באקוסטיקה של האולם ובאינטימיות המסויימת שהוא מקנה.. אולם קולנוע לא נמדד במסך ענק וסאונד פיצוצי, אלא בדרך שבה הוא מעביר את הסרט. במקרה של שר"ה 2 לפחות, הסרט הועבר הרבה יותר טוב באולם קטן ואינטימי בהצגה של 1:00 בלילה (זה אומר שחזרנו עם שחר.. ארוך..).
ודבר אחרון, פינגווין, כחתול שגדל וצפה את רוב סרטיו ברב-גן בקניון איילון, אין ספק שהקולנוע הזה ירוד (על ארבעת מרקעיו). אולי זו עדיין טראומה מסרטי הנעורים שהחתול ראה שם 24/7, אך הוא אף לא פעם אחת העביר את הסרט כמו שצריך (דו"ח מיוחד היה יותר מהנה בדיוידי בבית..).
ויוה לה סינמה סיטי (באמת).
ואני לתומי חשבתי
שבנות לא סובלות מכאב ביצים.
וכן באמת יש דבר כזה (לבנים),לכן יש את ההריון לנו יש את הכאבים. כל מגדר ובעיותיו הוא
תגידו,
איך זה שעדיין לא התחיל המשחק הלא נושא פרסים "כמה כסף יעשה מטריקס בסופ"ש הראשון בארה"ב"?
זה הרבה יותר מסובך הפעם. 'מטריקס' יוצא ביום חמישי (למעשה, ביום רביעי בחצות), מה שיפגע, כמובן, בהכנסות הסופ"ש שלו. הוא גם מדורג R, מה שאמור לפגוע בו עוד. בנוסף לכל זה, גם הביקורות עליו עד עכשיו (להבדיל מאלה של 'X2' שהיו נלהבות כמעט כולן), הן מאוד מגוונות, ונעות בין התלהבות ללא סייג לאכזבה קשה (אני חושב שאני מריח דאבל פיצ'ר). אבל מצד שני, זה מטריקס. זה סרט ההמשך בעל רמת הציפיות הכי גבוהה מאז 'מלחמת הכוכבים, פרק 1' לפחות. אולי יותר. אז מה, השיא של 'ספיידרמן' בסכנה? יהיה 100 מיליון? לא יהיה?
יאללה, תרשמו לי 94. נשחק אותה סולידי.
לקחתי 112 מיליון
למה?
ככה
85. סולידי אף יותר.
ואנשים לא מהמרים כי רוצים לקבל את אישורך לפתילים שיתקבלו כאן…
רגע, בכמה אולמות?
(הולך לבוקס אופיס מוג'ו לבדוק)
(חזרתי)
למעלה מ-3600 אולמות.
המממ… בחמישי הסרט בטח יעשה ת'שלושים מיליון דולר.
שישי יעשה נניח עוד איזה 30, בשבת אולי עוד 32-35, בראשון "רק" 27-28.
כמה זה ביחד?
(לוקח מחשבון)
אה מגניב, יצא לי 119-123 מיליון דולר. יותר מספיידי.
מצד שני… יותר מספיידי?
טוב נו, יאללה, שיהיה. יותר מספיידי. זה הימור שלי. בכמה יותר? יותר. נקודה.
__________________________________________________________
גם לי בא לכתוב מתחת לקו אבל לא רציתי לגנוב רעיונות מאנשים. אז אני אכתוב בין הקווים.
__________________________________________________________
אבל חישבת ארבעה ימים.
ספיידי עשה 115 בשלושה ימים, שישי-ראשון, ולזה גם מתייחסים ההימורים האחרים כאן (אני חושב). תהיה הוגן.
אוקיי אז אם ככה
93
אני מנחש 116 מיליון ושבירת שיא
יודע מה?
אני הולך על הכיוון ההפוך (על הפוך?)
אכזבה צורבת.
32 מיליון דולר בסופש הראשון.
אולי 12 בסופש השני.
הסרט השלישי נגנז.
האחים וואשובסקי יורדים למחתרת.
קיאנו ריבס מקבל קמיאו ב"אחי נו ב'מת! איפה האוטו?!".
מה זה המטריקס? מה זה באמת…
ממתי צריך אישור
כדי לדבר על ענייני דו"חקו בדו"חקו?
101
הנה אני אומרת
104
אתם אופטימיים מדי. 98
תחזית ראשונה מפי המומחים
Report חוזים 96 מיליון לשלושת ימי הסופ"ש, 132 מיליון לארבעה ימים.
Report זה מומחים?
האם הם אי פעם ניחשו מ-ש-ה-ו באופן מדויק?
בכל מקרה, אני חושב שה-R הולך לפגוע בסרט בקופות. זה, ביחד עם הביקורות הלא ממש מתלהבות שהסרט מקבל בכל מקום. יש מצב ליום החמישי חזק מאד, אבל הוויקאנד הולך להיות מאכזב. תחזית:
4 ימים – 92 מיליון
3 ימים – 71 מיליון
אני לקחתי את ה-95 מליון!
אפשר קצת מזה?
2 או 3 מיליון יספיקו.
ההימור שלי 82.
אפשר קצת מזה?
כשאני אלך לקחת אותם נחשוב עליך…
אמ...
79.8$ בשלושה ימים.
90.3
כסף זה לא הכל בחיים!
יאללה, שיהיה 110.
לעומת זאת, שירשור הוא חלק מהותי בחיים
(כאן)
מותר גם להמר עד כמה X2 הולך ליפול?
בכל מקרה, הממממ.. וואחד.. תניין.. ת'לאת'ה.. אר…. הממ.. הבגרות חודרת למוח..
123.2 מיליון דולארין ירוקין חדשין. (וחיוך רחב על פני האחים..)
כסף זה לא הכל בחיים!
כהכב
טוב גם אני מצטרף הפעם. 88.8 נשמע לי סביר.
טוב נו גמני ארשם הפעם
תרשמו לי 84 בשלושה ימים ועוד 21 ליום הנוסף
טוב, תרשמו אותי על 119
לשלושה ימים.
אני אופטימי.
טגידו,
איך שורה 4 באולם 7 של הסינמה סיטי? קרוב מדי?
קרוב? כן.
מדי? לא יצא לי לשבת בשורה הזאת. אבל נראה לי שזה בגבולות הסביר.
אבל לא לסרט כמו המטריקס. מסך סינמסקופי וכמויות אקשן מטורפות כאלו ינקעו לך את ארובות העין מהמרחק הזה.
אז מה,
אפשרות הזמנת הכרטיסים שם חזרה?
שאל, בדק וחזר. כן, היא חזרה. ואפילו יש עוד מקומות, הממ, סבירים. אז לאן היא נעלמה קודם?
האפשרות נעלמה..
ברדע שהאתר הפנים שגם החתול רוצה להזמין כרטיסים (מזל כלב? בדיחה לעומת מזל חתול..)..
אבל עכשיו זה פועל. והחתול כבר הזמין את כרטיסיו הלבביים להצגת 1:00 ביום ה' (אולם 7, שורה 7..).
הא, איזה קטע
גם הכרטיסים שלי לאותו זמן, אותה שורה…
לאיזה הקרנות בסינמה סיטי אנשים מכאן הולכים להגיע?
אני, אישית, יופיע בהקרנה של יום שישי, 23:15, אולם 7, סינמה סיטי. עוד מישהו? :)
גם אני
יום שישי 23:15 אולם 7 שורה 6.
הא, איזה קטע
גם הכרטיסים שלי לאותו זמן, בטח גם אותה שורה.
אני מבין
שאתה לא חוזר הביתה בכל סוף השבוע ופשוט תהיה בכל הקרנה.
לא *כל* הקרנה
חלק מהן…
ת'אמת, רק שתיהן.
עניין של מחויבויות קודמות, ורצון בלתי-נשלט לראות את הסרט כמה שיותר מהר.
הי, אחלה!
אנחנו באותו זמן, שורה 14.
יאללה, מארגנים מיני-קון לפני?
(חייב לנסות.. אחרי החמצת "אחי איפה הקון"..).
ציון.קון?
האפשרות נעלמה..
חבר'ה, יום חמישי, ההקרנה של 1 בלילה. מי איתי?
לא אני
כבר יש לי (ולברק ולעוד אנשים. ודגים) כרטיס ל-19:30.
אנחנו בשורה 14.
אוי! רחוק. מאוד רחוק.
אבל באותה שעה?
לא יותר מאוחר? או שזכרוני כבר לא כפי שהיה? (שזה מוזר, כי כבר מזמן שלא עישנ.. אהמ.. יש פה קטינים ואולי גם כמה דרדמניאקים אז נרד מזה).
1 בלילה, אכן.
ולרד פיש: הבחירה הייתה בין 14 ל- 4, וחברי לצפייה הטילו וטו על שורה 4, בעיקר אחרי ששמעתי משלמקו שזו מתיחת צוואר רצינית.
סתם כזה
הנה התקציר המלא של הסרט החדש "כחול מושחת" כפי שהופיע בעמוד הסרטים החדשים של עכבר העיר:
"סרט משטרה כלשהו, שלא הוצג בהקרנות מוקדמות לתקשורת. עם קורט ראסל. ביים: רון שלטון (מעריצה צמודה)."
סתם כזה
(כה''ב)
והנה עוד אחד, הפעם מאגף ה-
חוברת "השבוע" של "מעריב" ממשיכה לנפק טעויות מביכות והפעם:
במדור הסרטים שמגיעים אלינו בקרוב, תורגם הסרט Cradle 2 the Grave (מהעריסה לקבר) כ: "העריסה 2: הקבר". ציטוט מדויק מעמוד 36 של חוברת "השבוע", "מעריב", 16.5.2003.
אוי, מוצלח!!
אבל...
אבל הסרט הראשון לא הוקרן בארץ!
http://us.imdb.com/Title?0150216
הוקרן בכבלים.
ובאותו עמוד
"החתול בכובע" שמתעלם בהצלחה מהעובדה ש"חתול תעלול" יישמע הרבה יותר מוכר לקורא המצוי.
גם נכון
מישהו שם בכלל יודע משהו מהחיים שלו? הרי הרבה אנשים (איזה מסכנים) לא חורשים על הימדב, לא מבקרים בעין הדג ובאתרים נוספים, את המידע שלהם הם מקבלים מדברים כמו "השבוע". לא חראם?
תוצאות ראשונות למטריקס
הכנסות יום חמישי של 'מטריקס Reloaded' מוערכות ב-42 מיליון וחצי, עם כוכבית ליד. למרות שבתאוריה המספר הזה נראה כאילו הוא מבשר על כך שהשיא של ספיידרמן עומד להישבר, למעשה זה לא כך. ה-42 האלה כוללים גם הקרנות חצות שנערכו ביום רביעי, כלומר למעשה מדובר בקצת יותר מהכנסות של יום אחד. בניכוי מע"מ וניחוש על פי מה שהתקבל, נראה שהכנסות שלושת ימי הסופ"ש של המטריקס יהיו בסביבות 90-100 מיליון. ועדיין זה ניחוש מאוד מוקדם.
כן, אבל
אם זה בחצות של יום רביעי זה כבר נחשב ליום חמישי, לא?
אם כן אז יש לו סיכוי לעבור את ספיידר-מן.
לא בדיוק
בדרך כלל הקרנות אחרי-חצות של יום רביעי נחשבות ליום רביעי.
לא נכון!
גם לספיידי ספרו מיום רביעי בחצות והחשיבו את זה ליום חמישי. זה אותו הדבר מבחינתי.
ספיידי בכלל *לא הוקרן* ביום חמישי.
הבכורה שלו נערכה ביום שישי.
סליחה...
החשיבו את יום חמישי ושישי כאותו יום. אני חושב.
סתם לידיעתך
כתוב ב-darkhorizons שההכנסה ליום חמישי היתה 42.475 מליון, ושההקרנות של יום רביעי הכניסו *עוד* 5 מליון (כלומר בנוסף, ולא כחלק). כיון שהוא לא כתב מהיכן לקוחים הנתונים שלו, וכנ"ל לגביך, אז עדיין לא ברור לי מהם הנתונים הנכונים.
מטרעקס 2 - עדכון
המספרים של יום שישי הם 31 מיליון, וההימורים הם שפירוש הדבר משהו בין 90 ל- 100 בסופ"ש. השיא של ספיידרמן לא בסכנה.
באמצע שיחה עם מישהו לגבי שמות סרטים נמצא הלינק הבא ואני מגישה לכם אותו כעוף טופיק ברוטב חדשות ישנות…..
http://www.funtrivia.com/playquiz.cfm?qid=47513&origin=http://www.funtrivia.com/dir/580.html
נורא מצחיק, אבל אני חושב שהם טועים בקטע של טיסה נעימה. אני חושב שהמפיצים ידעו שמדובר בקומדיה מטורפת, ונתנו לה שם כזה בכוונה…
, אתם יודעים.
אוקיי חברים, מטריקס:
לאחר בדיקות מקיפות שערכו האנשים באתר BOXOFFICEMOJO, התגלה כי סרטים כגון "מתקפת המשובטים" ועוד הכלילו את סכום הכספים בהקרנות שנערכו בחצות. אי לכך מטריקס 2 כיום הוא הסרט המרוויח ביותר ביום יציאתו לאקרנים.
הסכום הוא 42,503,000 או משהו דומה. אני כותב מתוך זיכרון בלבד.
בינתיים יש למטריקס הנחמד בשלושת הימים הראשונים להקרנתו 137 מליון דולר!!! השיא של ספיידר נשבר ולשמחתי זה מסרט שהולך להיות יותר טוב מספיידר.
המשך בדוחק"ו…
מאיפה הבאת את זה?
תשמע, הייתי מאוד שמח אם זה היה קורה, אבל 137 מיליון? מצטער, זה לא קרה. וחבל.
מהאתר המצויין למעלה...
בדף של המטריקס כתוב שעד עכשיו הוא הכניס 137. רגע אני אביא לינק…. הנה:
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=matrixreloaded.htm
מהאתר המצויין למעלה...
זה הסכום ה•מוערך•, נכון להיום בערב.
(ואל תשכח, ש"היום" אצלם עוד לא החל.)
ארבעה ימים. לא שלושה.
אבל רגע
סוף שבוע זה לא רק שישי שבת ראשון?
בדוחק"ו יהיה כתוב הסכום בשלושת הימים האלה בלבד, או גם יום חמישי?
סופש=שישי עד ראשון
אאל"ט ההערכות נוטות לאזור ה-95 מיליון דולר. אז בסדר, לא נשבר השיא של "ספיידרמן" ("רק" מקום 2). אני עדיין לא רואה את האחים וואשבסקי ואת האחים וורנר
בתור בלשכת האבטלה
מסכנים...
לעבוד כל כך קשה על סרט כדי להרוויח רק 93 מליון ב-3 ימים?
בבקשה,
תגיד לי שאתה לא רציני.
אני לא רציני.
אוקיי חברים, מטריקס:
אין מצב!!!
הסרט הכניס 93.3 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון להקרנתו, לעומת ספיידרמן שהכניס 114 מיליון דולרים בשלושת הימים הראשונים להקרנתו(את זה קשה להבין, המציאות קשה)
מטריקס הכניס
93.3 מליון דולר לשלושת הימים להקרנתו. הוא שבר שיא ועשה 42 וחצי מליון ביום הראשון. הוא גם שבר עוד שיא ועשה 136 מליון בארבעת הימים הראשונים להקרנתו.
לספיידרמן יש עד עכשיו את השיא של שלושת הימים, ויום אחד שם הסכום עומד לו על 43 מליון דולר.
לכל אלה שחושבים שספיידרמן הוא סרט טוב
אז אני אסכם את ב-5 מילים, הוא: לא לא לא לא ולא!!!
סרט מאפן על עכביש מפגר שהייתי דורך עליו, הוא רק קופץ מקיר לקיר בסרט, הסתמכו יותר מדיי על האפקטים, הסדרה לעומת זאת חייתית ביותר,היא גדולה.
אבל הסרט לא משהו בכלל, הוא לא סרט גרוע, אבל אי אפשר להגיד שזה סרט חיה, וקשה להבין איך הוא עשה כל כך הרבה כסף וכולם מתלהבים ממנו.
אפילו האוייב בסרט לא משהו, הגובלין הירוק הוא אחד האוייבים הכי משעמים שיש, כמעט ואין לו שום כוחות מיוחדים, הוא סתם שדון ירוק וקופצני.
עדיף את אוקטופוס, סקורפיון או רבים אחרים.
בקיצור הסרט לא משהו בכלל, ובמיוחד הסוף.
והסרט הוא לא באמת מה שמעצבן אותי, אלא הקטע שיש אנשים שמחשיבים אותו לסרט גדול.
עכביש זה לא חיה?
עכביש זה לא חיה?
בדיחה טובה
אולי תקבל על זה אוסקר
עכביש זה לא חיה?
אני לא חושב שמעניקים אוסקר על בדיחות בודדות.
לא מעניקים גם אוסקר
על בדיחות מרובות.
אז איך אתה קורא לטיטאניק?
''בואי הנה, בואי לכאן.''
הערב מותר
אבל רק הערב.
''בואי הנה, בואי לכאן.''
– :"אם בא תייר ואתה רוצה שהוא ייכנס לחנות שלך, איך תקרא לו?"
– "ונניח שהוא עושה לך בלגן ואתה רוצה להגיד לו שייצא החוצה, אהה?"
[ציטוט מתוך הסרט "רק היום" בכיכובו של
אבל גם אם לרגע יוצאים מנקודת הנחה שלא חרשו את הנושא הזה...
למה שלא תרשום את התגובה הזאת בכתבה על ספיידרמן?
כי לא נראה לי שמישהו יתייחס אליו שמה
גם כאן קשה לי להבין למה כל כך מתייחסים אליו.
אהמ.. למה זה אמור להפריע לך שאנשים אחרים נהנו?
סבלת? חבל, אבל אף אחד לא מכריח אותך לאהוב את הסרט. יש כאלה שכן אהבו? לגיטימי באותה מידה. למה כל כך חשוב לך לכפות את דעתך עליהם?
אגב, ספיידרמן זה כאן:
כתבה מספר 1018
בעיית סאונד חמורה במטריקס2 (סינמה סיטי)
הלכתי לראות את מטריקס2 בבכורה בסינמה סיטי (אולם 7). הסאונה היה סטריאו בלבד !!! אני חוזר סטריאו בלבד (2 רמקולים קדמיים וזהו). בהפסקה התלוננו ואמר לנו שהם מודעים לבעייה וזה עותק דפוק ואין מה לעשות. בושה שהקומפלקס המוביל בארץ משחרר לצפייה סרט כזה. אל תלכו זה הורס את כל הסרט.
דרך אדב באולם 1 אין בעייה
ובכן
באולם 1 לא היתה בעיה? מאיפה המידע הזה?
עצם זה שהסרט משוחרר כשחלק (או כל?) העותקים שלו הם בסטראו בלבד, זה עניין דפוק כשלעצמו. יכול להיות שזו לא אשמת סינמה סיטי, אלא של גלובוס שבכלל הפיצו עותקים כאלה. בכל אופן מדובר בזילזול חמור וצריך לברר מי אחראי למחדל.
כמובן
שהם שמים את העותק הבעייתי באולם שהזמנתי אליו כרטיסים. יימח שמם.
ינעל א$#^&
סטריאו?
אתם רציניים?
וזה לא שהם *לא* הקרינו את הסרטון של SDDS בתחילת הסרט.
ראיתי אותו אתמול, באותו אולם 7 ארור, ובאמת תהיתי לעצמי במס' סצינות אם הסרט לא בסטריאו במקרה, כי ציפיתי לשמוע כדורים חולפים, מכוניות, סוכנים וכד' מלפני, מאחורי ומצדדי, אבל כנראה שהם נשמעו רק מלפני.
אולי הבס הצליח איכשהו להעביר תחושת סראונד, כי הוא הרעיד את כל האולם, אבל זה עדיין פספוס גדול מבחינתם, ונקודה גדולה לרעתם, מבחינתי.
אתם בטוחים שהעותק באולם 1 הוא בסראונד?