אם עוד לא ראיתם אף טריילר ל"סאקר פאנץ'", You're in for a treat, כמו שאומרים. כבו את האור, תגבירו את הווליום, תגדילו למסך מלא.
אם כבר ראיתם – אז תראו עוד אחד. זה בטח לא מזיק.
דעתי נשארה אותו הדבר מאז הטריילר הראשון: אני לא יודע אם "סאקר פאנץ'" (של זאק סניידר, "300") יהיה סרט טוב, אבל בתור חומר לטריילרים הוא פאקינג "האזרח קיין". הטריילר הנוכחי הופך את זה לקיצוני עוד יותר כשהוא מוותר לגמרי על דיאלוגים ועלילה. רק מוזיקה וויזואליה משביצת-חושים.
בנוגע לאיכותו של הסרט
ישנם שמועות כי התקיימו הקרנות מבחן של הסרט והתגובות היו שליליות.
אני חושב שמדובר בעיקר על זה
http://www.film.newsluxury.com/2011/02/12/early-reviews-from-a-private-screening-of-zack-snyder%E2%80%99s-%E2%80%98sucker-punch%E2%80%99-agree-on-the-stunning-visuals-but-disagree-on-the-overall-film/
שתי תגובות שהתפרסמו בעקבות הקרנת מבחן של הסרט. שניהם מסכימים על כך שהוא נראה מדהים ויזואלית (את זה כבר ידענו), אבל לא מסכימים בקשר לסרט עצמו – אחד מתלהב ללא סייג, השני השתעמם. מההיכרות שלי עם סניידר, אני חושש שיש סיכוי טוב שאסכים דווקא עם השני.
אבל לפחות הוא יעשה את סופרמן מגניב
משהו שהדמות באמת זקוקה לו.
לפחות מהבחינה הזו סניידר היה הבחירה המושלמת לביים את הריבוט.
מה שכן, "שחר המתים" שלו היה מאוד מהנה.
הולך להיות ענק, כמיטב המסורת של זאק סניידר
זאק סניידר הוכיח את עצמו כבמאי שהולך רק בגדול.
300 ו-Watchmen היו יצירות מופת (לדעתי) וזה הולך להיות לא פחות מרשים !
300? יצירת מופת?? הרשה לי לגחך…
לווטצ'מן היה אחלה תסריט אבל הבימוי היה מוגזם מדי והרס אותו.
שתי יצירות מופת!
דירגתי 10/10 את שני הסרטים, ואני אוהב אותם עד מאוד. אבל אם לשפוט עפ"י הטריילרים שיצאו עד כה ל"סאקר פאנצ'", הפעם אני לא מצפה ליותר מדי מהסרט החדש שלו. בינתיים הלך לו אחלה עם עיבודים של חומר קיים, אבל על פניו נראה שהוא נכשל ביצירת תסריט מקורי. הסרט נראה מטומטם ומגוחך (לדוג' המשחק של המבוגרת ששיחקה את סילק ספקטר המבוגרת ב"השומרים"), אבל מבחינה הויזואלית הוא נראה מדהים כרגיל, כמו שאר הסרטים של סניידר. אני מצפה מ"סאקר פאנצ'" להיות סרט אקשן וויזואלי טהור נטו, ותו לא… אני לא מתכוון לחפש בו מעבר, כמו שיש לדעתי ב-"300" וב"השומרים", שנהניתי מהם מכל הבחינות. כן, גם עלילתית.
ממש אהבתי את שניהם
במיוחד בגלל שהם עקבו מאוד בזהירות אחרי הקומיקסים. הבעיה הייתה כשהם סטו משם קצת וקיבלנו פילים וקרנפים ענקיים ב-300 ואת הסוף של וואצ'מן שהיה הרבה פחות מורכב ממה שהיה בקומיקס.
גם הפריע לי שהקומיקס של וואצ'מן היה לא רק על הגיבורים, אלא גם על הציבור באמריקה ואיך הוא מושפע ומגיב לכל מה שקורה, בזמן שבסרט הורידו את החצי השני. הבנתי שבגרסת הבמאי הוסיפו כמה קטעים כמו הסיפור של הפיראט, שהיו חסרים לי, אבל לצערי זה לא יספק אותי…
אני מקווה שהסרט הזה, בגלל שהוא לא מבוסס על שום דבר קיים, לא ייצא כמו אותם חלקים ב-300 ובוואצ'מן שלא היו מבוססים על שום דבר קיים, אחרת הוא סתם יהיה גרוע.
אני איתך
אני לא יודע אם הסוף בסרט טוב מזה שבספר – אני בכל זאת מעריץ מושבע של אלן מור, ולא תחלץ ממני הודעה בחולשתו בפלייר – אבל הוא לכל הפחות טוב באותה המידה.
ואגב, הסצנה עם הלהביור, מביכה ככל שתהיה, הייתה כבר במקור.
אני דווקא אהבתי יותר את הקודם.
הוא לא היה רק ויזואליה מדהימה לחלוטין, היו בו פיתולים מפתיעים, הקצב שלו בנה את אפקט-הוואו. כאן היו המון סצנות אקשן ואפקטים מגניבות, אבל זה היה עשוי בצורה הרבה פחות מעניינת.
טריילר מעולה
אם הסרט לא היה יוצא באפריל, הייתי אומרת שזה סרט הפתיחה המושלם לאייקון 2011.
הקודם היה עדיף בהרבה
מוכרח להודות שאני בעיקר נדלקתי מהשימוש ב Kashmir בתור הפסקול של הטריילר והשיר בחדש פשוט מעצבן. עד כדי כך אני מושפע מזה שאחרי הקודם הרגשתי חובה לראות את הסרט ועכשיו אני לא חושב שאטרח…
בהתחשב בעובדה
שגם לווטצ'מן היה טריילר שנראה מגניב בגלל מוזיקה (ניינ אינצ' ניילז, אם אני לא טועה) שבסוף לא הופיעה בסרט, שהסתבר כמעט טרחני, דוקא ההערה הזו גורמת לי לצפות לסאקר פאנצ' פחות. לא שממילא ציפיתי לו יותר מדי, כי מיחס המגניבות בין הטריילרים שלו לסרטים עצמם עולה שסניידר הוא במאי קליפים שתקוע בסרטים.
סמשינג פאמפקינגז
http://www.youtube.com/watch?v=pxM4EbN9lMY
וזו לא פעם ראשונה שזה נלקח לסרט.. או שבעצם כן?
http://www.youtube.com/watch?v=Vv3uCb2PQF8
NIN היה בטריילר של 300:
http://www.youtube.com/watch?v=Erm19Kdplz4
ובד"כ אין קשר בין פסקול הטריילר לפסקול הסרט.
Kashmir?
אני משום מה זכרתי שזה היה שיר אחר של זפלין, "when the levee breaks". כך או כך, זפלין זה תמיד טוב וגם אני התרשמתי. (-:
צודק
*נבוך* ככה זה כששומעים שיר אחד וכותבים על שיר אחר…
לוואצ'מן שמו את מיוז ברקע, עם Take a Bow. זה גרם לי לחזור לשמוע אותם אחרי תקופה ארוכה שלא שמעתי אותם. שמו גם את The End is the Beginning is the End של סמאשינג פאמקינס (אותו שיר שהם שרו לאחד הבאטמנים הישנים, בגרסה איטית ו"אפלה" יותר, רק ששם הוא נקרא The Beginning is the End is the Beginning) ל-300 שמו, כמו שאמרו לפני, את Nine Inch Nails עם Just Like You Imagined.
פה זה Panic Switch של Silversun Pickups, להקה שאני אוהב במידה מסויימת, ומאוד מפתיע ומשמח אותי שבחרו שיר שלהם. הם לא מפורסמים כ"כ.
When the Levee Breaks, לא קשמיר.
(ל"ת)
נו
300 והשומרים היו מעולים ויזואלית, ל"השומרים" היה תסריט מצויין ובימוי אדיר. אבל כאן אני לא מתרגש יותר מדי מהוויזואליה (הקו המאחד לא אהוב עלי), וגיבורה צריכה להיות עם אופי מעניין כדי שאני ארצה לראות אותה, ובטריילר הזה רואים אותה הרבה יותר מדי.
השוטים היחידים שממש עניינו אותי היו השוט שמראה את שבתאי מרחף באופק וההתרסקות של ספינת האוויר או מה שזה לא היה. השאר היה "ילדה בלונדינית נאבקת בדרקונים וברובוטים מוזרים. אחרי שהיא שורטת ויורה במישהו שיכול להיות אבא שלה. מה אבא, סבא."
לפי כמה פריימים בודדים
נראה כאילו היא מסתובבת בשדה מלחמה ממלחמת העולם הראשונה (הסתערות שוחות, כלי נשק אופיינים לתקופה, והספינת אוויר הגרמנית.
כל הרעיון הזה של הגיבורה שמבקרת במקומות מתוך הדימיון שלה מזכיר לי בצורה מסוימת את psychonauts.רק על זה אני סקרן.
או "יצורים שמימיים".
זה בכוונה שהיא נראית כמו פריס הילטון?
(ל"ת)
בדיוק ניסיתי להבין למה היא נראית לי מעצבנת.
(נדמה לי שהיא גם עושה פרצוף של מישהי שמצאה זבוב בקפה כל הזמן, אבל אולי זה חלק מלהראות כמו פריס הילטון)
פריס הילטון היתה מתה להיראות כמו אמילי בראונינג.
(ל"ת)
(ל"ת)
סניידי צריך להיות במאי פרסומות.
לפי כל הראיות (חוץ מ"שחר המתים", אותו לא ראיתי) הוא אצן למרחקים קצרים.
הוא היה במאי פרסומות.
(ל"ת)
הטריילר נחמד בתור מצגת לשים בחנות טלוויזיות
אבל כשאני חושב על זה כסרט… מרגיש כמו "המבוך של פאן" בלי העלילה המעניינת והדמויות הטובות.
I'm a sucker for these punches.
אני חושב שהצד הויזואלי בסרט הוא מהמדהימים שראיתי בחיי. ממש בטופ. אין לי שום ספק שאני הולך לראות אותו בקולנוע, ולו רק בשביל זה (מה גם שהוא נראה מגניב וממש לא מחייב לתאים האפורים, וגם זה מבורך מדי פעם). ההתלבטות היחידה שלי היא אם לראות אותו ב-3D או לא…
התלבטותך נפתרה
הסרט הזה לא יוצא ב-3D. (מדהים, אני יודע).
מדהים ונפלא, מהמון בחינות. תודה!
(ל"ת)
וזאת משום שסניידר לא אהב את התוצאה של ההעברה המלאכותית ל-3D. יכול להיות שהיינו אוכלים אותה, לו הסרט היה מצולם מראש ב-3D.
חבל, חשבתי שלסניידר יש עמוד שדרה, אבל מסתבר שלא. אחרת הוא לא היה נכנע לשגעון התלת ממד. נו, נוותר לו, יש לו סמי עמוד שדרה. הרי שהוא בכל זאת וויתר על תלת ממד רק משום שהוא לא עמד בסטנדרטים שלו…
לא הבנתי
הוא לא אוהב העברה ל-3D ולכן הסרט לא יהיה ב-3D. מה מזה הביא אותך למסקנה שלסניידר אין עמוד שדרה?
חוץ מזה, אם הסרט היה מצולם מראש ב-3D יכול להיות שהוא היה נראה נהדר. "אגדה עם כנפיים", גם אם הוא סרט לא משהו, עשה שימוש מצוין באפקט. זה התלת-מימד בפוסט פרודקשן שנראה רע; 3D הוא לא דבר גרוע מיסודו.
כשאמרתי שאין לו עמוד שדרה,
התכוונתי לעובדה שהוא עושה שימוש בגימיק התלת ממד, שזה גימיק ותו לא לדעתי. having said that, הוא בכל זאת החליט שלא לעשות שימוש בהעברה שלא נראתה לו טוב, מה שאומר שהוא בכל זאת יודע להתחשב בצופים, במקום האלטרנטיבה שהיא "על חשבון הצופים". לכן אמרתי שאולי בכל זאת יש לו עמוד שדרה ("סמי עמוד שדרה" בהודעה הקודמת).
לא ראיתי את "אגדה עם כנפיים", אז אני לא יכול לחוות דעת על השימוש הספציפי בגימיק התלת ממד, ואם אכן היה מדובר בערך מוסף לחוויה. אבל אם אתה אומר שהוא עשה בזה שימוש על מנת להעצים את חווית הצפייה, ואפילו בצורה מוצלחת, אז אולי טעיתי לגמרי בשיפוט שלי לגביו.
למרות זאת, הוא אחד הבמאים האהובים עליי, ובינתיים אהבתי את כל הפרויקטים שלו שהםlive action.
שלא לדבר על כמעט כל הבמאים בימינו, שעושים שימוש בגימיק של הצבע.
רק לי
זה נראה יותר מדי כמו משחק מחשב (כולל הבלונדינית)?
מצטער שאני מפקפק בכושר ההשוואה שלך, רד,
אבל אני די בטוח שבשום טריילר של האזרח קיין לא היתה כמות כזו של אקשן, אפקטים ויזואליים ויצורים מיתולוגיים. גם בסרט האזרח קיין בעצמו לא היתה שמינית ממה שיש בטריילר לסאקר פאנץ'. כן, אני מודה שהצילום ב'אזרח' הוא לדעתי אחד הטובים לתקופתו, אך גם בזה הוא צולע יחסית ל'סאקר'.
אוקיי הבדיחה הזאת נמשכה יותר מדי. אפסיק עכשיו.
וכן, הבנתי את האלגוריה.
טריילר בסדר
אבל זה נראה כמו חתיכת סרט נורא.
"300 נערות בהפרעה"
לדעתי הטריילר הזה ממש לא משהו… מאד מבולגן. הרבע הראשון שלו מרגיש כמו נסיון לרוץ בהילוך מהיר על העלילה. דוחפים אותה, היא מגינה על עצמה, גוררים אותה למוסד, היא יושבת עצובה בחושך. אכספוזיציה זה לחלשים! מכאן ואילך – מצעד יצורים שמתפוצצים או שחוטפים מכות מחבורת בנות בפוזת הכלה-מקיל-ביל: חיילים, רובוטים, סמוראים. ויש גם חלליות, ערים עתידניות, הליקופטרים, ודרקונים יורי אש. בתכלס, די טראשי.
הטריילרים לWatchmen היו הרבה יותר טובים לדעתי. היו שניים שאני זוכרת, ושניהם היו מצוינים (בוודאי יותר טובים מבחינת המוסיקה, לטריילר של סאקר פאנץ' יש שיר די סתמי ברקע):
אחד בלי מילים כמעט בכלל – הפאמפקינז
http://www.youtube.com/watch?v=E4blSrZvPhU
והשני שילוב של פיליפ גלאס עם מיוז
http://www.youtube.com/watch?v=qXRdlOvLNeo
כבר שכחתי כמה הטריילרים ל"ווצ'מן" היו מעולים
היה לו פוטנציאל להיות ברמה של "האביר האפל" אבל לצערי הסרט היה אכזבה.
או כמו שכבר כתבתי פה בתגובה אחרת,
בסרטיו הקודמים, סניידר הוכיח שהוא אכן במאי הטריילרים הגדול ביותר בעולם.
נראה מעולה
אבל באמת שאני מנמיך ציפיות.
כבר הוזכר בכתבה שהמוזיקה של הסמאשינג פאמפקינס משומשת בהרבה טריילרים, אז למה פה אי היה
?"Bullet with Butterfly Wings"אפשר להשתמש ב
הקונספט של השיר מתאים לעלילה של הסרט, (מישהו שמנסה לברוח מהמקום בו הוא כלוא) כך שזו הייתה יכולה להיות בהחלט בחירה נחמדה
אולי הזדקנתי
אבל הטריילר הזה לא עושה לי אפילו צל של חשק לצפות בו. עוד סרט שטחי ותו לא כמו אני מספר ארבע. רק שבניגוד לטמטומון דל היומרות נראה כאילו סאקר פאנץ' עמוס ביומרות וב"שופוני! אני מגניב!".
ואני מסכים עם מיקה, השחקנית מזכירה את פריס הילטון. לא בדיוק פלוס.
כמעט מש"א
זאת אומרת, צל של חשק יש – הסמוראים והויזואליזיצה של מלה"ע I נראים נחמד – אבל סיפור המסגרת נראה בנאלי, ובחיאת, מה יש להם מהדרקון הזה?
הטריילר עושה חשק עז לצפות בסרט,
אך מהיכרות קודמת עם עבודות הבמאי הסרט יראה בדיוק אותו הדבר. מה שמחזיק דקה וחצי לא יכול להחזיק שעתיים סרט, כאשר 40 דקות ממנו הם בסלואו מושן. כמעט כל שם אחר שהיה מצורף לסרט היה גורם לי לחכות מחוץ לקולנוע, השם של זאק סניידר הוריד את הדחיפות.
הממ.
בטריילר הקודם (בשני דווקא פחות) יש סוג של רמז לעלילה ומה שנראה כמו בחורה מתייתמת, עוברת אונס והתעללות, רוצחת, נשלחת למעון שמטרתו כביכול שיקום אך בעצם נראה יותר כביה"ס יסודי לזנות ורק אז, שמו על זה ספין ממש מגניב עם אפקטים ודרקון. אין לי ספק שויזואלית יהיה פה ממש אחלה אבל בשביל טמטומון מאגניב כזה, הייתי הולכת על הרבה פחות יומרה וכובד. משהו בתחושת הסליז הכללית שבחלק הראשון של הטריילר לא מתחבר לי עם הדרקון. O_o
למה לא? הדרקון ערום לגמרי
(ל"ת)
איכס. פורנו דרקונים.
(ל"ת)
אני זוכר את הדרקון הראשון שלי...
מה, מה כולכם מסתכלים עלי ככה?
לגבי אמילי בראונינג-
כשראיתי תמונות מההפקה של 'סאקר פאנץ" בהן השיער שלה אסוף, האסוציאציה הראשונה שלי היתה לתפקיד שלה בתור ויולט ב'למוני סניקט'. ממה שאני שומע על הסרט הנוכחי, נראה שגם כאן היא תהיה מקור להמצאות (אם כי במובן רחב יותר של המילה).
נראה
פאקינג מדהים.
כמה טריילרים היו כבר?
זה יהיה סרט כיפי ומטומטם
בדיוק כמו 300.
ווצ'מן, לעומת זאת, היה נוראי, בטח אם קראת כמוני את הנובלה הגרפית עליה הסרט מבוסס.
רמה נוספת של WTF: "סאקר פאנץ'" הוא מיוזיקל.
כלומר, חוץ מסרט תקופתי ודרקונים ומטוסים וצפלין וסמוראים ורובוטי ענק, בסרט יש נאמברים מוזיקליים. כולל שלושה שירים בביצוע אמילי בראונינג, כוכבת הסרט, בעצמה. כולל "Sweet Dreams" ו"Where is My Mind". בכלל, הפסקול נשמע מעולה.
http://www.hitfix.com/blogs/the-beat-goes-on/posts/bjork-queen-beatles-tunes-get-reinvented-on-sucker-punch-soundtrack
כמה שזה מוזר, האמת שזה מעודד אותי: זה מראה שיש עוד דברים בסרט שלא ראינו בטריילר.
סתם בשביל להשוויץ
הגרסה ל"Where is my mind", היא דואט עם בחור בשם יואב, שהוא במקרה אח של אח שלי (יש לי קשרי משפחה מוזרים)
?What? what? what
אולי תיתן עוד קצת פרטים? מי זה אח שלך ואיך הוא קשור לפרויקט?
אה, כן, מה שהוא אמר?!
(ל"ת)
יואב הוא הבן של אישתו לשעבר של אבא שלי. הוא דרום אפריקאי שמנגן בגטרה אקוסטית ולופרים.
הוא עשה גרסה משלו לשיר כשבקשו ממנו לבוא להוליווד ולהקליט עוד גרסה יחד איתה.
הגרסה המוקלטת
http://www.youtube.com/watch?v=qlenKrmIfLY
הגרסה החיה (מודה שלא כזה מוצלח)
http://www.youtube.com/watch?v=WDM5uHT_34M
בחור מוצלח – ממליץ לחפש חומרים שלו.
הוא גם מקום ראשון בדרום אפריקה כרגע
ופרומושן אחרון:
http://www.yoavmusic.com/
בחור מוכשר.
וואו. ריספקט.
(ל"ת)
מה לא מוצלח? הגירסה החיה מגניבה ביותר.
מסקרן איך זה יישמע בתור דואט.
וכן, ריספקט.
תודה
לא ככה לא מוצלח – יחסית לשירים שלו שהם הרבה יותר מורכבים :)
עדכון
הנה הגרסה מהסרט עם השחקנית:
http://www.youtube.com/watch?v=BlDv44SeKBY&feature=player_embedded#at=43
זה מתחיל פשוט נפלא.
אחר כך זה הופך מתוזמר מדי לטעמי. אבל אני מניחה שזה הכרחי לפסקול…
בכל מקרה, ההתחלה באמת מופלאה.
אני תוהה יותר לגבי מי זה אח של אח שלו...
(ל"ת)
הנ"ל בעצמו כמובן.
(ל"ת)
WTF?
מזכיר קצת את "סוויני טוד" ו"פלונטר".
אני לא מתפלא כי אני זוכר שקראתי פעם ראיון שבו הוא אמר שהוא אוהב מיוזקולס.
אבל השאלה היא איך זה ישפיע על ההכנסות של הסרט.
ל"סוויני" זה עזר להיכשל ול"פלונטר" זה לא ממש הפריע להצליח.
מה "פלונטר" קשור?
זה היה סרט-נסיכות לפי הנוסחה הקלאסית של דיסני, שמאז ומתמיד כללה שירים.
אבל הטריילר לא רמז אפילו שמדובר במיוזיקל
ולפי סרטי האנימציה הממוחשבים של דיסני בשנים האחרונות גם לא היתה סיבה להאמין שהוא הולך להיות מיוזיקל.
בשורות רעות
דירוג הסרט פורסם עכשיו – PG-13, הראשון בפילמוגרפיה של סניידר שאינו R. באסה.
השני
"אגדה עם כנפיים – השומרים של גאהול" קבל דרוג PG.
בשורות טובות
כשזאק סניידר מצלם סקס, זה יוצא מביך, וזכורות לרעה הפטמות חותכות-הזכוכית של '300' והאורגזמה שורפת-העננים של 'השומרים'.
קצת איפוק לא יזיק לבחור.
האורגזמה שורפת העננים היא רעיון של אלן מור.
אני יודע את זה.
למען האמת, אפילו כתבתי את זה באתר כמה פעמים. אבל אצלו זה היה הרבה פחות מביך (והפואנטה גם הייתה הרבה יותר ברורה).
io9 טוענים שזה סרט גרוע במיוחד.
http://io9.com/#!5785590/sucker-punch-goes-beyond-awful-to-become-commentary-on-the-death-of-moviemaking