אני לא מבין מה קורה בפיקסאר.
עוד בקומיק-קון ראינו כמה הצצות חביבות ל"Inside Out", שנראה כמו הגירסה הכי חמודה אי פעם של "בראש של הרמן". נחשפה בין השאר התמונה שבראש הדף, שכוללת את הדמויות הראשיות: פחד (ביל הדר), עצב (פיליס סמית), אושר (איימי פוהלר), גועל (מינדי קלינג) וכעס (לואיס בלאק. לואיס בלאק בתפקיד כעס! ליהוק גדול). נראה שכולם מרוצים מ"Inside Out" ומצפים לו.
אבל רגע, זה בכלל הסרט של פיקסאר ל-2015. מה עם 2014? ביוני הקרוב אמור לצאת הסרט הבא של פיקסאר, "הדינוזאור הטוב", וממנו לא ראינו כמעט כלום. בדרך כלל, פיקסאר משחררת לצד כל סרט טיזר לסרט הבא – אבל עם "בית ספר למפלצות" לא הגיע שום רמז ל"הדינוזאור הטוב". כנראה היתה לזה סיבה: הדינוזאור בבעיה. השבוע בפיקסאר הודיעו שבמאי הסרט, בוב פיטרסון, הועזב מתפקידו.
בכל מקרה אחר, הייתי אומר שלפטר את הבמאי תשעה חודשים לפני שהסרט יוצא זה סימן לקטסטרופה. אבל אצל פיקסאר זאת כמעט שיגרה. זו לא הפעם הראשונה (זה היה "רטטוי") ולא השניה ("מכוניות 2") ולא השלישית ("אמיצה") שבה הם מחליפים במאי באמצע הסרט. לפעמים זה מצליח להם.
מה שעוד יותר מוזר בהודעה של פיקסאר הוא המחליף של פיטרסון בתפקיד: אין כזה. נכון לעכשיו, לסרט אין במאי. העבודה על הסרט ממשיכה, עם כמה בכירים שונים שמפקחים על חלקים/אספקטים שונים שלו, בינהם ג'ון לאסטר, לי אונקריץ' (הבמאי של "צעצוע של סיפור 3"), מארק אנדרוז ("אמיצה") ואחרים. פיקסאר מאז ומתמיד דגלו בעבודת צוות: רוב הסרטים שלהם ידועים יותר כ"סרטים של פיקסאר" מאשר כסרטים של במאי בודד כלשהו. ובכל זאת, יש סיבה לכך שלכל סרט יש במאי: פרויקט ענק כמו סרט צריך אדם אחד (או מקסימום שניים, רצוי אחים) שיעמוד בראש הפירמידה וינצח על כל העסק. הרעיון לעשות סרט בלי במאי הוא מהפכני או מטורף. בעבר הייתי סומך על פיקסאר בעיניים עצומות, היום הם כבר פחות קדושים. נצטרך לחכות ולראות מה לעזאזל יקרה ל"הדינוזאור הטוב" – האם הוא יגיע לקולנוע בזמן, מי יקבל את הקרדיט על בימוי הסרט כשהוא יגיע, והאם הוא יהיה ראוי לצפיה.
[ The Playlist ]
כל העולם מדבר על בן אפלק, אף אחד לא מדבר על ג'יימס ספיידר. אולי זה משום שג'יימס ספיידר לא מעצבן אף אחד. אז הוא יהיה יריבם של האוונג'רס, אולטרון, בסרט ההמשך של "הנוקמים", או בשמו המלא: "The Avengers: Age of Ultron", או בכינויו בקרב בכירי מארוול: "שני מיליארד אינשאללה". ברוב הגירסאות שלו, לרובוט אולטרון אין פנים, מה שאומר שספיידר כנראה יספק בעיקר קול, ואולי לכידת-תנועה, בדיוק כמו בראדלי קופר, שיגלם את הרקון ב"שומרי הגלקסיה". אה, כן, בראדלי קופר יגלם רקון ב"שומרי הגלקסיה". עדיין לא החלטתי איך להרגיש לגבי העובדה שיש סרט גיבורי על אמיתי ועתיר תקציב בסדרה של מארוול, שאחד הגיבורים בו הוא רקון מדבר.
[ BBC] [וראייטי]
להזכירכם: סין בדרכה לשלוט על העולם, כבר כתבתי בהרחבה על ההשפעה ההולכת וגוברת של סין על הקולנוע ההוליוודי, אבל הקיץ הזה סיפק עוד כמה הוכחות ניצחות לכך. ראשית כל, סין הצילה את "פסיפיק רים". זה היה סרט יקר שנוצר מראש במחשבה על קהל בינלאומי: הוא כלל נציגות אמריקאית, יפנית, סינית ואוסטרלית ומתרחש בחלקו הגדול בהונג קונג. אבל, כידוע, הסרט לא עמד בציפיות הקופתיות שלו. בארה"ב הוא פשוט לא עשה מספיק כסף כדי להצדיק את הפקתו, וגם ביתר העולם הוא לא קרע קופות. משום מה, אפילו ביפן, שאמורה להיות הקהל מספר אחת לסרטים על מפלצות ענק ורובוטי ענק, הסרט נכשל – הוא פתח שם במקום החמישי בטבלה השבועית. אבל אז הגיעה סין. משום מה, "פסיפיק רים" היה להיט עצום בסין. הוא הכניס שם עד כה 109 מיליון דולר – יותר מכפי שהכניס בארה"ב, או בכל מקום אחר. ההכנסות בסין לבדן הן יותר מרבע מההכנסות של הסרט בכל העולם – וההבדל בין הכנסות כלל-עולמיות של 300 מיליון ל-400 מיליון הוא, כמובן, עצום. סין הצילה את "פסיפיק רים". מדברים אפילו על האפשרות של סרט המשך.
והשבוע, במקום הראשון בסין? "פארק היורה 3D". שוב, צריך להזכיר שלגבי מרבית הסינים, קולנוע הוא דבר די חדש. הם רואים עכשיו את "פארק היורה" בפעם הראשונה, או לפחות בפעם הראשונה על מסך קולנוע. בזכותם, "פארק היורה" – שהיה פעם, מזמן, הסרט המצליח ביותר אי פעם – מתחיל לטפס שוב במעלה הטבלה של כל הזמנים, וכבר עבר את קו מיליארד הדולר. זה עולם חדש של דו"חקו, וכולם מדברים בו סינית.
כמעט כל סרט בקיץ הוא המשך. אלה שהם לא המשכים, הם הכנה לסרטי המשך. אחד הסרטים הבודדים הקיץ שלא נראה כמו הכנה לסרט המשך היה "האשליה" – שהיה, בסך הכל, בהחלט מהנה, למרות חורי הענק בעלילה. אולי דווקא העובדה שמדובר בסיפור עם התחלה וסוף (סוף מטופש מאוד, ובכל זאת, סוף) היא אחת הסיבות לכך שהסרט הצליח יותר מהצפוי, ולכן קרה הבלתי נמנע: דווקא הסרט הזה יקבל המשך. לואי לטרייר, במאי הסרט הראשון, יביים גם את ההמשך. מה רע. אם זה יאלץ אותו להסביר את הסוף של הסרט הראשון, הוא עשוי אפילו לשפר אותו, בדיעבד. [Comingsoon]
ישנה תחרות חצי-סמויה בין "מהיר ועצבני" לבין "בלתי נשכחים": איזה מהסדרות תצליח להביא יותר כוכבי אקשן מהעבר לליהוק יותר גרנדיוזי. "בלתי נשכחים", אחרי שהפגישה את שוורצנגר, סטאלון וברוס וויליס, כבר עברה את השיא, אבל לסרט השלישי הובטחו כבר עוד כמה דינוזאורים של סרטי אקשן: האריסון פורד, ווסלי סנייפס, אנטוניו בנדראס ומל גיבסון.
ובכל זאת, "מהיר ועצבני" – סדרת הסרטים שיש סיבה כלשהי לראות מלבד ליהוק סנסציוני – מנצחת. עוד בסרט הקודם הובטח ג'ייסון סטטהאם (סוכן כפול, שמופיע בשתי הסדרות); עכשיו, "מהיר ועצבני 7" את כל כוכבי העבר של המאוד נשכחים הם מנצחים עם ליהוק אחד: טוני ג'א, כנראה אמן הלחימה הקולנועי המדהים ביותר מאז שג'קי צ'אן היה צעיר. ועכשיו מדברים גם על אפשרות של צירוף קורט ראסל לקאסט. סטאלון יכול לשמור לו את כל הופעות האורח שלו, אני נשאר עם המהירים והעצבניים. [סלאשפילם]
שגרה בפיקסאר.
הפעם הראשונה היתה צעצוע של סיפור 2, דרך אגב… http://en.wikipedia.org/wiki/Toy_Story_2#Controversy_and_troubled_production
אם אני לא טועה, שם לא פיטרו את הבמאי.
אבל לרשימת ההפקות הבעייתיות של פיקסאר אפשר להוסיף גם את "ניוט" – רק שבמקרה הזה, הסרט בוטל לגמרי.
http://www.fisheye.co.il/newt/
זה לא ברור.
אולי לא רשמית, אבל מעשית. ציטוט:
"he (Lasseter) took over directing duties and added Lee Unkrich as co-director. Unkrich, also fresh from supervising editor duties on A Bug's Life, would focus on layout and cinematography while Brannon would be credited as co-director"
בדיקה מהירה בIMDB על ash brannon מגלה שהסרט האחרון של פיקסאר שבו הוא היה מעורב הוא… צש"ס2.
והוא כמעט לא עשה כלום מאז. זה נראה לי כמו פוסט-טראומה.
הליהוק של בראדלי קופר קצת תמוה
קופר יכול להיות אחלה דמות קומיקס, יש לו את הלוק ואת הכריזמה בשביל זה. להשתמש רק בקול שלו זה די בזבוז.
בסרט הוא רק בקולו
בכל בלגן היחצ מסביב – פרמיירות, קונים, לטרמן וכו' – הוא שם בגופו. לאולפן זה שווה זהב
זה אמנם עדיף על שחקן אנונימי,
אבל בכל זאת, אין מה להשוות. אני חושב שהוא היה יכול להחזיק סרט קומיקס כדמות ראשית בכיף.
חוץ מזה שפרמיירות וכו' זה נחמד, אבל היה שווה להם הרבה יותר אם יכלו להלביש אותו בבגדים צמודים ולתלות פוסטרים שלו.
כל הזמן מזכירים את זה שפיקסאר כבר מנוסים בהחלפת במאים,
אבל לדעתי חשוב לדעת באיזה שלב של ההפקה הוחלפו הבמאים בסרטים הקודמים.
9 חודשים ליציאה של סרט שנראה שעובדים עליו עוד מלפני שנת 2009 נשמע כמו זמן שבו הוא אמור להיות כבר כמעט מוכן, גאד דאמט. איזו סיבה יש להחליף במאי כשסרט כבר כמעט מוכן?
דווקא את בוב פיטרסון החליפו?
זה לא הבמאי של Up? (כן, אומרת ויקיפדיה)
אז הוא לא סתם איזה במאי להשכרה שהביאו מבחוץ, היו לו כמה הצלחות קודמות בחברה. יהיה מעניין לשמוע מה קרה בשנים האחרונות בפיקסאר, מקווה שיום אחד נדע.
במאי שותף. הבמאי הראשי של 'Up' היה פיט דוקטר.
שעשה קודם את מפלצות בע"מ.
תודה
משהו באמת לא הסתדר לי, בגלל זה הסתמכתי על ויקיפדיה.
I’m talking in the land before The Land Before Time
"Inside Out" נשמע ונראה ממש מסקרן. לעומת זאת, כפי שכתוב, על "הדינוזאור הטוב" לא שמענו או ראינו כלום, אז אין לי מושג מה לחשוב עליו. אגב, גם יצא מחדש "פארק היורה", גם יש את הסרט דינוזאורים האחר הזה, וגם פיקסאר עושים סרט על דינוזאור. האם דינוזאורים עושים קאמבק? אולי בקרוב נראה סיקוול / רימייק / ריבוט ל"המסע לעמק החלומות" (רק הראשון יצא לקולנוע, אבל יש לסדרה הזאת איזה 13 סרטים, מסתבר).
אחרי מעבר זריז בימד"ב, הבנתי שאני לא מכיר את ג'יימס ספיידר. בכלל. כלומר, ראיתי כמה סרטים שהשתתף בהם, אבל לא בתפקיד ראשי. וגם את אולטרון אני לא מכיר. בקיצור, לא יודע מה לחשוב על הליהוק הזה. מצד שני, אולי רק נשמע אותו, אז זה לא כזה משנה. ובראדלי קופר כרקון אכן נשמע משעשע. מה שעוד משעשע זה כשכריס פראט נשאל על הסרט, הוא אמר – ספק ברצינות – שהוא יהיה "ה'אזרח קיין' של סרטים שהם לא 'האזרח קיין'". כן, הוא הרגע השווה את אחד הסרטים הכי נחשבים אי פעם לסרט שיש בו רקון מדבר שיורה בתתי-מקלע.
אגב, אם כבר הכזרת את "שומרי הגלקסיה" ו"מהיר ועצבני", כדאי גם לציין שאולי בראדלי קופר יהיה רקון ב"שומרים", אבל וין דיזל יהיה עץ. ועכשיו עלה לי רעיון אקראי. במקום לעשות את "אנט-מן", שיקנו כמה זכויות מטולקין או פיטר ג'קסון וישנו את השם רק ל"אנט". או "אנט VS גרוט". כן, אני מדבר על סרט שבו עצים ענקיים הולכים מכות. תודו שזה יכול להיות מגניב. אפילו יש כבר טאג-ליין – If trees kick each other's ass in a forest and no one is around to hear it, do they make a sound? או, או, ואת האנט ידבב ג'ייסון סטיית'האם!
טוב, אני אפסיק עכשיו. רק עוד ידיעה אחת – נרשמו כמה דומיינים כשמות אפשריים ל"רובוטריקים 4". השמות הם כדלקמן:
Transformers: Apocalypse (וואו, זה מקורי)
Transformers: Last Stand (ברצינות?)
Transformers: Future Cast
פה כבר התחלתי לצחוק. מה לעזאזל? Future Cast? רק תוסיפו Days of לפני וזה נשמע כמו פרודיה על ה"אקס-מן" הבא. ואפרופו, The Last Stand? לפי הדפוס עד כה אפשר כבר לנחש ש"רובוטריקים 4" יהיה גרוע, אז בנוסף הם גם רוצים לעשות לו אסוציאציות לסרט ה"אקס-מן" הכי גרוע? אולי שני השמות האלה הם בעצם רמז. האם הסרט הבא יהיה על…רובוטריקים מוטנטים? האם יכולה להיות אבולוציה אצל מכוניות-שהופכות-לרובוטים? זה עדיין נשמע גרוע, אבל לפחות יהיה מצחיק אם באמצע הקרב יצאו פתאום לאופטימוס פריים שלושה מגבים ענקיים מבין האצבעות.
The Land Before Time זה עניין מעניין.
אמנם את הסרט הראשון הפיקו סטיבן ספילברג וג'ורג' לוקאס, והוא בויים על ידי דון בלות', אבל לאף אחד מהחבורה הזאת אין שום קשר לתריסר הסרטים שבאו אחר כך. מה שתמיד סיקרן אותי, איך דבר כזה יכול לקרות בכלל? שלוקחים מוצר לא רע ואונסים אותו ככה בלי מעורבות יוצריו המקוריים?
אני די בטוח שהם מכרו את הזכויות בדעה צלולה
וברווח גדול.
ואף מילה על בריאן קרנסטון בתור לקס לות'ור.
ובאמת מעניין מה שהולך עם הסינים. למרות ש"פסיפיק רים" נורא אכזב אותי, אני חייב לציין שבתור no-brainer שבו רובוטים נלחמים עם מפלצות דינוזאוריות, הסרט הזה לוקח בהליכה כל ניסיון קודם בז'אנר. אז כן, אני שמח שהסרט ניצל מלהיות פלופ ושאולי יהיה המשך.
אף מילה על זה כי זה לא קרה.
(ל"ת)
גון האו-טסה בי דיו-סה!
Gun HOE-tze bee DIO-se
התגובה של קראנסטון לעניין די משעשעת
"This is all news to me. I think that maybe my name is bandied about because I’m known to be bald. ‘What bald guy can we get?’ The reality is they can take any actor and shave his head or put a bald cap on him.”
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=108440
Ching-wah TSAO duh liou mahng!
אז מסתבר שוודון חזה גם את ההשתלטות ההדרגתית של סין על הוליווד?
סטיית'ם
זה לא חשוב והכל, אבל לא קוראים לו ג'ייסון סטטהאם.
STAY-them, not STAT-ham.
50 גוונים של בלונד.
טוב, תגידו מה שתגידו על צ'ארלי האנום ב"פסיפיק רים", אבל כעת זה רשמי: הבחור קטף את התפקיד הראשי ב"50 גוונים של אפור". עכשיו הוא בדרך להפוך לסופרסטאר ענקי, אז מזל ש"ילדי האנרכיה" עומדת להסתיים, כי אחרת הוא היה מרושש את אולפני פוקס עד היסוד.
https://www.facebook.com/fiftyshadesofgreymovie
נראה לי שהמספרים קצת מבלבלים
בכתבה ב"הארץ" (על קריסתן של ההבטחות ההוליוודיות העונה, וההשלכות על המשך הסרטים הקרובים, נושא שנידון גם כאן) הוזכר שהמפיצים בסין מכופפים את המפיקים האמריקאים (בדיוק בגלל תקריות הצלה-שכאלה, אני מניח) ומעבירים רק כ-20% מההכנסות (וגם באירופה נתחים שרחוקים מ-100% מגיעים לחברות ההפקה המקוריות).
ברור שמליוני דולרים זה כסף, אבל זה משנה את כל התמונה. ובפרט, לא ברור לי איזה מהמספרים מפורסמים.
בגלל זה לוקחים הכנסות מעבר לים בעירבון מוגבל.
וזה ברור שיש תשלום רכישה מעבר ל-20 אחוז שהם צריכים להעביר מהרווחים.
אז התחילו להגיע ביקורות על החדש של גיליאם מוונציה...
והמצב יותר סבבה מהצפוי. אומנם יש ביקורת מסויימת, לעיתים מחמירה, על בלגון מסויים בתמות והאווירות, אבל מתוך הסקירות המעטות שקראתי בינתיים, נראה שמדובר בסרט שאומנם אינו משתווה לקלאסיקות הדיסטופיות האחרות שלו, אבל מדובר עדיין בסרט הרבה יותר טוב מכל מה שהוא עשה מאז תחילת שנות ה-2000.
עוד עיבוד לשרלוק, הפעם עם איאן מק'קלן
http://www.hollywoodreporter.com/news/toronto-ian-mckellen-play-retired-620695
שרלוק המבוגר (מק'קלן), שכבר שנים נמצא בפרישה, נח לו בביתו ב-1947 ונזכר בתיק לא פתור מהעבר שממשיך לרדוף אותו.
אני לא יודעת מה לחשוב על זה.
איאן מק'קלן משחק את שרלוק?
הם מנסים עכשיו שטאמבלר יתפוצץ בכוונה, או מה?
איאן מק'קלן משחק את שרלוק אצל הבמאי של דמדומים.
אם כבר כותרות מופרכות מן היסוד שמתרחשות, ככל הנראה לפחות, במציאות, אז עד הסוף.
ואותו במאי של שני סרטי דמדומים דמדומים
הוא גם הבמאי של הסרט שאיכשהו כולם מכתירים כמועמד מרכזי לאוסקר הקרוב- THE FIFTH ESTATE, שד"א, נכון לעכשיו הוא עומד על 6.3 בIMDB, אבל מ30 מצביעים כולה.
בינתיים לא הצלחתי להבין מה הקונצנזוס
לגבי הסרט עצמו ואיכותו מהביקורות שהתפרסמו אחרי הבכורה שלו אמש בפסטיבל טורונטו, אבל נראה שבנדיקט קמברבץ' בתפקיד ג'וליאן אסאנג' הוא בעל סיכוי לא קטן להישתחל לרשימה המועמדים לפרס השחקן הטוב ביותר.
למעשה, כן יש ביקורת אחת שממנה כן הצלחתי להבין בדיוק מה המבקר חושב על הסרט, והיא ביקורת שהכתירה אותו כ"גרסת הדור הנוכחי ל'כל אנשי הנשיא'." זה… די מחמיא, לכל סרט.
לא, בעצם די קוטלים אותו
נקווה שמשהו ישתנה ברגע שהוא יגיע להקרנה רשמית.
מעניין אם יש פואנטה מסוימת לתקופה או
לשנה שנבחרה, כי עקרונית הולמס אמור להיות בן 90 בערך ואני מניח שלא ישמרו על הגיל שלו.
הולמס מק'קלן נשמע מגניב, אני חושב.
אם עושים שרלוק מבוגר בשנות ה-40
אז למה לא את פתרון סופי של מייקל שייבון? זה סרט שהייתי רוצה לראות.
אני זוכר אותו כסתמי לגמרי.
חסר פואנטה, חסר תעלומה אמיתית ולא הולמסי מספיק.
אבל אולי הבעיה היתה בציפיות שלי. זה היה מזמן.
פתרון סופי בשנות הארבעים? לא משהו שהייתי רוצה לראות.
(ל"ת)
לא קראתי את הספר,
אבל אני די בטוח שמייקל שייבון היה מודע למשמעות השם.
21,22,23
אייס קיוב יחזור לסרט ההמשך של "רחוב ג'אמפ 21" (באמת קוראים לזה "רחוב ג'אמפ 22"?)
השחקנית הבריטית סופי קוקסון לוהקה לתפקיד הנשי הראשי ב"השירות החשאי" של מארק מילר.
שון אנדרס, הבמאי של "זה הבן שלי" ( ) יביים את סרט ההמשך של "איך להפטר מהבוס". בחייכם, מילא שההמשך ממש לא נשמע נחוץ, אבל לקחת את הבמאי של "זה הבן שלי"?! למה?
בנדיקט קמברבאץ' לוהק לתפקיד הראשי בסרט "The Lost City of Z" המבוסס על ספר על פי מקרה אמיתי. פרסי פוסט היה חוקר שיצא לחפש ציווליזציה עתיקה באיזור האמזונס יחד עם בנו, אך עקבותיו נעלמו באמצע המסע.
נפתח אתר טאמבלר חדש בשם "Superhero Scripts", שהמקים שלו אומר שיפרסם בו תסריטים לסרטי גיבורי-על שהוא כותב. הראשון הוא תסריט באורך מלא שנקרא "X-men Origins: X-23" ומבוסס על הקומיקס "אובדן התמימות". הוא מספר על מוטנטית שנוצרה כשיבוט של וולברין באותה מעבדה שבה הוא נוצר, והילדות הקשה שעוברת עליה במתקן. אם יש לכם זמן פנוי, אתם מוזמנים לקרוא את התסריט המלא.
העיר האבודה Z
אז זה באמת עומד לקרות? חשבתי שההבטחה על כריכת הסרט היא סתם אחת מאותם רעיונות שנקנים אבל לא יעשו איתם כלום. אז נחמד.
מעניין מה יעשו עם הסיפור הזה ויותר חשוב – איך יסיימו אותו.
טריילר לרובוקופ החדש.
סמואל ל. ג'קסון, גארי אולדמן, מייקל קיטון, ג'קי ארל היילי וג'ואל קינמן בתור רובוקופ!
http://www.youtube.com/watch?v=INmtQXUXez8
זה ברור שהם עושים משהו שונה לגמרי בסרט החדש
אבל זה דווקא לטובה. כי אם היו משחזרים את המקור ללא כל "טוויקים", מה הטעם בכלל?
כרגע, אני יותר מודאג מיכולות המשחק של ג'ואל קינמן. הוא היה מעולה בדה קילינג, אבל לגמרי מזעזע בסרט הזה עם החייזרים הבלתי נראים ברוסיה.
בקיצור, הוא כנראה אחד מאותם שחקנים שמאד תלוי בבמאי. מקווה לטוב.
כי אז נשאר לך סרט סופר גיבור קלאסי
רק שבמקום קרינה קוסמית או עכביש רדיו אקטיבי אתה מקבל את הניתוח שהוא עובר.
ואז נשאלת השאלה "מה נשתנה ?"
מה מייחד אותו על פני זיליון סופר גיבורים אחרים ?
זה כבר אחריות של התסריטאים/במאי.
אני בכל מקרה מצדיע להם שהם לא בחרו בדרך הקלה. והדרך הקלה במקרה הזה היא לצלם מחדש את הסרט המקורי בלי לשנות כלום. גאס ואן סנט עשה את זה עם "פסיכו" ותראה מה יצא לו. דווקא הרימייקים המצליחים הם אלה שמביאים משהו חדש לשולחן, כמו "השתולים" של סקורסזה שמתייחס לתסריט המקורי כ- blueprint בלבד או "הצלצול" של ורבינסקי שהיה נאמן למקור אבל הציג תעלולים ויזואליים ואווירה שהתעלו בכמה מונים על המקור.
נראה אחלה, טוב יותר משציפיתי
(ל"ת)
האיש מאחורי הקול של Honest Trailers לוקח הפסקה קלילה מסרטים בינוניים וסבירים ויוצא להציק לאנשים ברחוב.
קיץ גדול-קטן
הידד! "אנט-מן" של אדגר רייט הוקדם מה 6/11/15 ל 31/7/15 – קצת יותר משלושה חודשים -ויגיע שלושה חודשים לאחר "הנוקמים 2".
ושבועיים אחרי סופרמן/באטמן...
(ל"ת)
ההימור שלי
סופר\באט ישבור קופות.אנט יכשל חלקית בארה"ב ואז בריטניה תציל אותו
טריילר חדש ל'strangerי' של J J אברהמס
http://www.youtube.com/watch?v=o7V988D6XVo
נראה מסתורי.
רק שזה לא סרט אלא ספר,
ולא קוראים לו "The Stranger" אלא "S.", וג'יי. ג'יי. אברמס לא כתב אותו, וה"מסתורין" של אברמס יצא לי מכל החורים.
http://popwatch.ew.com/2013/09/09/j-j-abrams-mysterious-trailer-part-2-exclusive/
טוב, זה באמת נהיה מגוחך כבר.
אני אוהב את אברמס. פחות את סדרות הטלוויזיה בהן הוא מעורב, אבל אני *מאד* אוהב את הסרטים שלו (חוץ מסטאר טרק 2 ). אבל הבנאדם ממש מקשה עלי לצפות לפרויקטים החדשים שלו עם שיטות השיווק המטומטמות שלו.
רוברט זמקיס כנראה יביים את "כאוס מהלך", מתסריט של צ'ארלי קאופמן
על פי טרילוגיית ספרי ה-YA הכי טובה שקראתי בשנים האחרונות. חדשות מעולות.
http://www.slashfilm.com/robert-zemeckis-could-direct-chaos-walking-written-by-charlie-kaufman/
נשמע כמו בזבוז משווע של משאבי אנוש.
לא חשוב עד כמה הספר מוצלח.
וורנר ממשיכים לחלוב את עולם הארי פוטר
מתכננים לעשות סדרת סרטים(!!!) שמבוססת על הספר "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", כשעל התסריט מופקדת ג'יי קיי רולינג בכבודה ובעצמה.
טוב,
לפחות אי אפשר לומר שלא ידענו שזה צפוי לקרות יום אחד. מה שכן, עולם הארי פוטר הוא נורא עשיר. אז למה להתעסק בעיבודים לספרים הקטנים האלה שרולינג כתבה כתוספות (וכספיהם הלכו לצדקה)?
למה שמישהו לא יעשה טרילוגיה שתספר על עלייתו של וולדמורט ומסעותיו כדי לבסס את ההורקרוקסים, על הקונדסאים המקוריים ועל הדור הראשון של מסדר עוף החול? בחיי שיש כל כך הרבה מה לעשות עם היקום הזה.
לך תדע
מרגיש קצת כאילו 'יקום קולנועי' נהיה משהו שהאולפנים שואפים אליו, אז אולי זה עוד יקרה.
ליקומים יש נטייה לשעמם
כשמרחיבים אותם יותר מדי.
בעולם האמיתי קוראים לזה אנטרופיה.
לא תמיד
Knights of the Old Republic לקח את היקום של סטאר וורס, הלך 4000 שנה אחורה ודווקא יצא משהו מוצלח. אפשר לקוות שגם זה יגמר בטוב.
זה לא משחק וידיאו?
האמת אם כבר עושים סרט לסטאר וורס הייתי רוצה לראות עיבוד לאחד המשחקים, יש להם עלילות מעולות.
זו הדוגמה הכי טובה ליקום מורחב שהצלחתי לחשוב עליה
.
The man in the mirror
לא רק "אולדבוי" – גם "Sympathy for Mister Vengeance" עומד לקבל רימייק דובר אנגלית, בבימויו של האני אבו אסעד ("גן-עדן עכשיו").
כריסטופר נולאן כתב יחד עם מייקל סטוקס סרט בשם "The Keys to the Street". הסרט, המבוסס על ספר, הוא על אישה שמסכימה לשמור על בית של מישהו כדי לחמוק מהאקס האלים שלה. היא שם היא מפתחת רומן עם גבר אחר, בזמן שבעיר מתחוללים סדרה של מעשי רצח. את הסרט לא מביים נולאן אלא הבמאי הצ'כי ג'וליוס סבצ'יק ומככבים בו טים רות' וג'מה ארטרטון.
מה היה קורה אם מארק וולברג היה איירון מן?
סרט קצר ישראלי על בחור שמחליט להשתשעשע עם השפם שלו.
וטריילר ל "The Double". לא, אין קשר לסרט ההוא עם טופר גרייס. זה סרטו של ריצ'ארד איואדה ("סאבמרין") המבוסס על ספר של דויסטובסקי. בסרט מככב ג'סי אייזנברג (כפול שתיים) כאיש שמגלה יום אחד שמישהו שנראה בדיוק כמוהו – רק עם יותר ביטחון עצמי – השתלט על חייו.
ג'סי אייזנברג הוא כפיל עם יותר ביטחון עצמי?
בשביל מה ללכת על לצלם אותו פעמיים, שיקחו את מייקל סרה לתפקיד הג'סי אייזנברג עם הפחות ביטחון.
ואת אנדי סמברג ל-The Triple, סרט ההמשך.
.
רימייק לסימפתיה לאדון נקמה?
בבימוי במאי שעשה סרט ראשון שלחלוטין לא אהבתי? נשמע מזוויע.
מעניין שהאני אבו אסעד נהיה במאי להשכרה.
לג'סטין ביבר יהיה תפקיד ב"באטמן נגד סופרמן"
הוא פרסם בחשבון האינסטרגרם הרשמי שלו תמונה של התסריט לסרט, מה שאומר שהוא כנראה מועמד לקבל תפקיד בסרט או שהוא כבר קיבל אחד.
http://www.comicbookmovie.com/fansites/spideyboy/news/?a=87049
מה זה יכול להיות? רובין?!
אוי. נו. באמת.
זה בסדר, הבנתי כבר שהעיתונות מתה, לא צריך להוכיח את זה בכל פעם מחדש.
ומכיוון שנראה שלרוב האתרים בעולם לגמרי לא אכפת אם מה שהם מפרסמים קשור למציאות או שזו באופן ברור ופאקינג שקוף לחלוטין תקראו את הטקסט על הנייר לכל הרוחות מתיחה גרועה, הבקשה שלי היא מהקוראים: אל תהיו כאלה תמימים.
גם זה שפרסמתי את זה פה זו מתיחה
כבר כשראיתי את ה"תסריט" לראשונה והיה רשום "based on "The Dark Knight Falls" במקום Returns הבנתי שזו מתיחה.
שכחת את מריל סטריפ
אבי לרנר,מפיק 'בלתי נשכחים 3' סיפר משום מה לתקשורת הבולגרית שהוא כרגע במשא ומתן גם עם מילה גיבוביץ' (די ברור) וקמרון דיאז. הבנתי בערך שליש מהמידע שצוין כאן הרגע:
http://www.deadline.com/2013/10/avi-lerner-saves-his-expendabelles-news-for-bulgaria/
מריל סטריפ?!
They can count me in.
(ל"ת)
שהסוכן שלך יפנה אליהם, אם כך.
(ל"ת)
צילומי הבלתי נשכחים 3 כבר נגמרו.
הכתבה מדברת על הסרט "The ExpendaBelles", גרסא נשית של הבלתי נשכחים.
שיט,אני מתנצל
הייתי צריך לבדוק מה זה ExpendaBelles ולא רק לתהות אם זה משחק מילים משונה…ועדיין,WTF?!