הפעם באמת קצרים.
וויל סמית לא רצה להיות דג'אנגו בסרט הבא של טרנטינו, "Django Unchained", אז טרנטינו עבר לאופציה הבאה: ג'יימי פוקס קיבל כנראה את תפקיד העבד המשוחרר המחפש נקמה בסוחר העבדים לאונרדו דיקפריו בעזרת צייד הראשים כריסטוף וואלץ. [Deadline]
הסרט גם קיבל תאריך: 25 בדצמבר, 2012. וזה מעניין. טרנטינו עושה סרט-כריסטמס? נשמע כאילו האולפן (האחים ויינסטיין) בונה על "דג'נגו" בתור להיט קופתי גדול יותר מהרגיל – או אולי ההצלחה של "אומץ אמיתי" שכנעה אותם שכריסטמס הוא זמן טוב למערבונים.
עדכונים ממלחמת השלגיות: שלגיה- יוניברסל מלהקת גמדים כאילו אין מחר. הם כולם בריטים, הגמדים, ולא נמוכים במיוחד: איאן מקשיין, אדי איזארד, בוב הוסקינס, ריי ווינסטון וטובי ג'ונס קיבלו כולם תפקידי גמדים.
בינתיים, הסרט המתחרה, שלגיה-רילייטיביטי פרסמו מודעה בהוליווד ריפורטר לרגל תחילת הצילומים, אולי כדי להבהיר שהם מתכוונים ברצינות לתאריך ההפצה החדש שלהם: 16.3.2012. וזהו, כן? לא זזים מפה. כמה פרטים מעניינים במודעה: השם של הסרט הוא כרגע "Untitled Snow White Project", כלומר "עדיין אין לנו מושג איך יקראו לסרט אבל זה קשור לשלגיה". וחוץ מזה – "A Comedic Adventure Awaits"? בין כל התככים השלגייתיים, זאת הפעם הראשונה על כך שאני שומע על כך ששלגיה-רילייטיביטי הוא קומדיה.
דיסני ופיקסאר הכריזו על סרט חדש! יש! על השמחה מעיבה רק העובדה שההכרזה לא כוללת את שם הסרט, נושא, במאי או בעצם כל פרט אחר על הסרט. רק שני דברים ידועים עליו: הוא ייצא ב-27.11.13 – מה שאומר ש-2013 אמורה להיות השנה הראשונה שבה פיקסאר מוציאים שני סרטים – והוא לא המשך, אלא סרט מקורי. אלה, לפחות, חדשות טובות. אחרי "מכוניות 2" ו"אוניברסיטת המפלצות" היה קצת נדמה שפיקסאר נכנסים חזק מדי לקטע של המשכונים.
זה סשה ברון כהן בתור הדיקטטור, בסרט הבא שלו, "הדיקטטור", שייצא בקיץ הבא. הסרט הזה הפך לאקטואלי יותר מהצפוי, עכשיו כשדיקטטורים מזרח-תיכוניים פתאום ממלאים את החדשות. מלבד סשה ברון כהן, אחד מגדולי הקומיקאים של ימינו, משתתפת בסרט גם אנה פאריס, שגם היא מאוד מצחיקה, והוא יכלול גם הופעות אורח של ג'ון סי. ריילי, שהוא מעולה, ומייגן פוקס, שהיא בובת פלסטיק חסרת כשרון. מה לעזאזל? מייגן פוקס? אם היא לא מופיעה בסרט בתפקיד שחקנית פורנו, האמינות שלו תיפגם קשות. [ THR ]
ואפרופו מייגן פוקס (ברצינות, מייגן פוקס?!). מייקל ביי טוען עכשיו שזה היה סטיבן ספילברג שהכריח אותו לפטר את מייגן פוקס מ"רובוטריקים 3", בעקבות הראיון שבו היא השוותה את ביי להיטלר. למה הוא נזכר בזה עכשיו, ואת מי זה מעניין בכלל למה הקולבית הוחלפה בקולבית אחרת? נשמע כאילו הסיבה האמיתית שהנושא הועלה לדיון היא לארס פון טרייר, שהדגים לא מזמן שאפשר לעורר הרבה באזז באמצעות המשפט "הסרט שלי בלה בלה בלה בלה בלה בלה היטלר".
נעשה קשה יותר ויותר להרוג סדרות סרטים. אני חשבתי שקשה להיות מת יותר מסדרת "מת לצעוק", אבל מתברר ש"מת לצעוק 5" יגיע באפריל הבא. לא יודע למה. הסרט הראשון התחיל את טרנד ה-"movie MOVIE", והיה מאוד מצליח, אבל זה היה מזמן, אף אחד מהסרטים שהגיעו אחריו לא השווה את ההצלחה של הראשון, והסדרה נעשתה נואשת יותר ויותר למצוא נושאים לצחוק עליהם. לזלי נילסן קיבל את תפקיד כוכב הסדרה בסרטים האחרונים, אבל הוא מת. ו"צעקה 4" (טריוויה אינסטנט: השם המקורי של "צעקה" היה אמור להיות Scary Movie"") הוכיח שסדרות אימה-קומית בנות יותר מעשור שחוזרות פתאום בחודש אפריל לא מתקבלות טוב. אז מי בדיוק צריך את זה?
ואפרופו סרטים שאף אחד לא צריך אבל עושים אותם בכל זאת, הולכים לעשות המשך ל"פרסי ג'קסון". זה היה יכול להיות מאוד הגיוני אלמלא הסרט הראשון לא היה כל כך גרוע, וכל כך לא דומה לספר שעליו הוא מבוסס שיהיה קשה עכשיו לחזור לעלילה המקורית. לפחות כאן אפשר להתנחם בכך שגרוע יותר מהמקור זה כנראה לא יהיה. את הסרט יביים תור. ברצינות, את הסרט על האלים היווניים מביים איש שקוראים לו תור (פרודנתל, שביים גם את "יומנו של חנון"). זאת הבחירה ההולמת ביותר של במאי לסרט על פי שמו בלבד מאז שמארק ווב נבחר לביים את "ספיידרמן". [ LA Times ]
שרלוק הולמס וווטסון נפגשים בארץ התיכונה בנסיבות מפתיעות. מרטין פרימן, שמגלם את ווטסון ב"שרלוק" הטלוויזיוני, הוא כידוע בילבו הצעיר בסרטי "ההוביט"; בנדיקט קמברבאץ', שמגלם את שרלוק, יהיה קולו של הדרקון סמוג. והנה בילבו! הנה הוא שם! איזה חמוד! (הצילום מ-EW.COM, במקרה שסימן המים לא היה מספיק ברור).
ראסל קרואו יגלם כנראה את ג'ור-אל, אביו של סופרמן, ב"איש הפלדה", סרט הסופרמן של זאק סניידר. [ וראייטי ]
זוכרים את הגירסה המוסרטת של המחזמר "עלובי החיים" ע"פ ויקטור הוגו, שהבמאי של "נאום המלך" עומד לביים, ושהיה מובן מאליו מהרגע שבו היא הוכרזה שיו ג'קמן עומד לככב בה? אז יו ג'קמן יככב בה. Duh. [THR]
ואפרופו ויקטור הוגו (באמת שלא הייתי יכול להמציא בעצמי קישור כזה), אמן ברזילאי בשם ויקטור הוגו קווירוז יצר את התמונה הזאת של מגניטו הקטן, שהיא חמודה להפליא.
טארסם עושה סרט קומי?
the fall הוא סרט אדיר, אבל הוא לא היה מאוד אפקטיבי כשהוא ניסה להצחיק, ואובר-דרמטי בקטעים הדרמתיים. הסרט החדש שלו נראה כמו סרט פנטזיה מטופש (עם עיצוב מוצלח, כמובן). אם הוא רוצה לעשות משהו קומי הוא יאלץ לוותר על סגנון ה-Over the top האופייני.
לדעתי זה מעבר ל"עיצוב מוצלח"
העיצוב של the fall היה עוצר נשימה, עם רעיונות ויזואליים אדירים. גם הפוסטר מוצלח לטעמי – אהבתי את העובדה שמככב בו יער מושלג ולא פני הגיבורה. את הסיפור של שלגייה אנחנו כבר מכירים ואוהבים (נגיד. אם רק יהפכו את הגיבורה לבעלת יותר עמוד שדרה, אני אהיה מרוצה) – לפיכך אני מהמרת על טארסם בתור השלגייה המנצחת.
התמונה הזאת של מגנטו
לגמרי נראית כמו סרט של פיקסאר.
כל כך מש"א
קצת נראה כמו משהו ממשפחת סופר על.
מש"א?
(ל"ת)
מש"א=מה שהוא אמר
(ל"ת)
מה שאתה אמרת
(ל"ת)
נכון, חשבתי כמו איזה סרט זה נראה
ולא הצלחתי להיזכר. אכן, משפחת סופר על. תודה
לגמרי..
אני כבר התלהבתי כשקראתי שיש סרט חדש של פיקסאר אבל אז כשראיתי שהתמונה שבכותרת לא מקושרת אליה בכלל אז התבאסתי חח
אז דיקפריו ווולץ בטוח משתתפים בחדש של טרנטינו?
(ל"ת)
הדף של וויל סמית ב-IMDB עדיין מאזכר את הסרט של טרנטינו.
אבל בטח זה יתוקן. בכל מקרה, הרגע שמתי לב שמאז הכשלון של "Seven Pounds" לפני שלוש שנים, סמית לא הראה את פרצופו בקולנוע. הוא כנראה לא רוצה לאתגר שוב את המוניטין שלו כשחקן הכי מצליח בהוליווד.
לא זה, הוא פשוט היה עסוק בלסדר קריירה לילדים שלו
למרות שלפי מה שאומרים, "גברים בשחור 3" הוא אסון מכל בחינה.
תקציב שהתנפח יותר מדי (עומד כרגע על 215 מיליון דולר!), תסריט מבולגן, בעיות בסידור ימי הצילומים, בעיות עם התלת-מימד, ועוד ועוד.
הרבה גם צופים לו כישלון קופתי כי למרות שזה עם וויל סמית' לא נראה שעוד המשך ל"גברים בשחור" מעניין מישהו.
בקיצור, וויל לא בחר בפרויקט הנכון לחזור איתו אחרי שלוש שנים.
אני חושב שזה יהיה מאוד תלוי בטריילר
הסרט הראשון היה מצוין, השני היה משעמם. נחכה ונראה אם השלישי יהיה מלהיב או אפילו קרוב לזה.
ואם כבר "רובוטריקים 3"
אני יודע שיהיה לכם קשה מאוד להאמין, אבל התגובות מהקרנת הבכורה שנערכה לאחרונה טוענות שזה סרט לא טוב!
הייתם מאמינים? "רובוטריקים 3", לא טוב? וואו, אני יודע שאני בשוק.
ות'ור הוא לא אל יווני.
גם הביקורות של "מכוניות 2" קוטלות
וזה כבר הרבה הרבה יותר עצוב…
מה שהכי עצוב
זה שקומדיה טיפשית (טיפשית מבחינת תוכן) מלאת סקס וFUCK מקבלת ציון טריות גבוה יותר מסרט של פיקסאר. הייתכן?
גם Cars הראשון לא היה משהו בכלל.
בילבו נראה בערך בגילו האמיתי ע''פ הספר
50 אם אני זוכר נכון, וטוב שכך,
ולא כמו פרודו ב"שר הטבעות" שנראה צעיר בהרבה מגילו ע"פ הספר (גם כן 50 כשהוא יוצא למסע)
אבל הם מזדקנים אחרת, אאל"ט.
גיל חמישים אמור להיות מקביל לסביבות שנות העשרים המאוחרות או משהו בסגנון, לא?
פרודו נראה בן 18
(ל"ת)
אם אני זוכר נכון, פרודו יצא למסע בגיל 33, הגיל שבו הוביטים מקבלים תעודת זהות.
לא
בילבו עזב את הפלך כשפרודו היה בן 33, ופרודו התחיל את מסעו ביום הולדתו החמישים
גילאי ההוביטים
בסרטי שה"ט אין הקפדה על גילאי ההוביטים. כך, למשל, פרודו אמור להיות הכי מבוגר ברביעיה אך משוחק על ידי השחקן הצעיר ביותר ולכן הדמות בסרט מוצגת באור שונה מהספר.
זה משמח שבהוביט בחרו להציג את בילבו בגיל התואם את הספר.
אורך החיים הממוצע של ההוביטים הוא 100 שנים. אם נצא מנקודת הנחה שאורך החיים הממוצע של בני אדם בימינו הוא 75 שנים אז לפי הספר יתקבלו הגילאים הבאים של ההוביטים כשהם יוצאים למסעם, בשנות אדם (בסוגריים השם והגיל של השחקן הרלוונטי כשהתחילו צילומי חבורת הטבעת או של ההוביט, בהתאמה):
פרודו – 39 (אלייג'ה ווד – 18)
סם – 30 (שון אוסטין – 28)
מרי – 29 (דומיניק מונגהן – 23)
פיפין – 23 (בילי בויד – 31)
בילבו – 38 (מרטין פרימן – 39)
חישוב נפלא אבל טעות קטנה
פרודו יוצא למסע שלו בדיוק באותו גיל בו בילבו יצא. זה נאמר במפורש בספר. הוא חיכה 7 שנים לגנדלף ולקראת יום ההולדת ה-51 הוא הרגיש שעומד לקרות משהו, כי זה היה הגיל של בילבו כשהוא יצא למסע.
אבל באמת אחלה חישוב וכל הכבוד.
צודק/ת
גם פרודו וגם בילבו היו בני 50 בדיוק כשיצאו למסעם (ז"א 38 שנות אדם).
פוסטר לbrave של פיקסאר
http://www.hollywoodreporter.com/risky-business/brave-see-first-poster-pixars-204682
ועיצובי דמויות:
http://nerdreactor.com/2011/06/23/3-new-characters-revealed-for-pixars-brave
ורק כדאי להזכיר שהיום ומחר יש ביס 3 סוף שבוע של אנימציה אלטרנטיבית. כדאי לראות יש הרבה מומלצים.
הזקנה מ-BRAVE וזה שאחריה מלחיצים
*במיוחד הזקנה*
אבל נראה פרוייקט מגניב!
wise macintosh? באמת? מקינטוש? באמת?
(ל"ת)
אתה מודע לזה
שמקינטוש היה שבט סקוטי כמה מאות שנים לפני שהוא היה מחשב, נכון?
יותר טוב ממקינטוש
לפי ימד"ב יהיה שם גם Lord MacGuffin !
זה מגניב. :)
השלב הבא זה לורד מקדונלד
(ל"ת)
לא, זה אותו שלב בדיוק.
יש שבט סקוטי שנקרא מקדונלד. לכן יש הרבה מאוד אנשים ששם משפחתם הוא מקדונלד. אחד מהם הקים פעם רשת מסעדות. זה כאילו שמישהו ייקרע מצחוק מהרעיון שיש בישראל אנשים שקוראים להם "לוי" ובכלל לא לובשים ג'ינס.
סמנטיקה...
(ל"ת)
מקדונלדס וליוייס זה בכלל אותו סיפור
ממציא הג'ינס היה יהודי בשם לוי שטראוס. ליוייס זה למעשה Levi's – המכנסיים של לוי.
ובגלל זה רד הביא את הדוגמא של הג'ינס...
(ל"ת)
מודע לזה עכשיו
אבל אתה מודע לזה שהרוב המוחלט של האנשים לא יודעים את זה ויקשרו את זה באופן מיידי למחשב, נכון?
אני חושב שרוב האנשים מודעים לזה שאם קוראים לזה מק-משהו,
זה כנראה סקוטי. מק'גאפין הרבה יותר מצחיק.
זה נאק מק פיגלי?
(ל"ת)
לא יודע אם זה רק אני
אבל כניואנס, הפוסטר של Brave מזכיר לי את Braid
החל מהדמיון בשם הסרט, דרך הצבעים הקודרים (בטח שיחסית לפיקאר), השיער האדום ועד לtagline של Change your fate.
ולי זה הזכיר את הנמלולים (lemmings)
לא יודע למה, כשראיתי את הדמות מאחור צועדת עם רעמת שיער כתומה מתנפנפת הייתי בטוח שבכוונה לא מראים את הפנים וכשהפוסטר הבא ייחשף נגלה בהפתעה שפיקסאר החליטו לבסס סרט על משחק המחשב הקלאסי :-)
מה שיותר מצחיק בהתחשב בזה שהשיער של הנמלולים היה בכלל ירוק, אבל תאים אפורים עובדים בדרכים מסתוריות…
http://www.computeractive.co.uk/ca/computeractive-blog/2034766/lemmings
אגב, אני לא מניחה שזה מעניין מישהו
אבל תור פרוידנטל הוא בן להורים ישראליים ומבקר כאן לפעמים.
הייתי שכנה שלהם פעם. הוא התחיל מתחום האנימציה ולטעמי הוא אנימטור מעולה. אני מקווה שמתישהו יצא לו לעשות סרט אנימציה באורך מלא.
בספר "יומנו של סרט" כתוב שהוא גדל בגרמניה
(ל"ת)
נכון, הוא מעולם לא גר בישראל
ההורים שלו יורדים שחזרו ארצה לפני משהו כמו עשור.
אני לא מבין איך אפשר לעשות סרט המשך לפרסי ג'קסון
וזה רק בגלל שהבמאי לא זכר שהמחנה חייב להיות מוקף בגבעה ועליה עץ אחד גדול. זה בערך (לפחות לסרט השני) הפרט היחיד שבאמת חייב להתבסס על הסיפור הראשון. באמת כל כך קשה?
ורד, אני כבר יכול לדמיין איך אפשר להרוס את הסיפור, אפילו מספיק דבר אחד (כגון: בלי טייסון אין סיפור שני) ועוד אינסוף דוגמאות.
ועוד דבר, נראה לי שהשם של שלגייה של רילייטיביטי זה השם סופי. זה לפחות מקורי
לא הגיע הזמן שמארוול תשלוף את הקאליברים האמיתיים
בקיץ 2013?
http://youtu.be/m9_l5N64bTY
הספוט הוא נבל סוג ז' של ספיידר-מן (באמת, חוץ מלשדוד בנקים הוא לא עושה שום דבר מיוחד) עם שם משפחה מטומטם והיסטוריה של פרק שהוקדש לו ב"ספיידר-מן: הסדרה המצוירת" אי שם בשנות ה-90.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spot_%28comics%29
זה כלב דלמטי.
אם מוסיפים עוד 100 כאלה ומביאים את קרואלה דה-ויל במקום ספיידי, זה יכול להיות להיט- על כלבים גנבים / 101 שודדים דלמטיים.
זאת לא הפעם הראשונה שטרנטינו
עושה סרט כריסטמס. גם 'ג'קי בראון' שלו ייצא בכריסטמס, של 1997.
וויל סמית' בסרט של טרנטינו היה הזוי מכדי לקרות
באמת לא יכולתי לדמיין את זה קורה, מסתבר שצדקתי. מצד אחד האבא של כל הסרטים האלימים וה, איך נקרא להם, לא שגרתיים?
מצד שני שחקן super over hyped שעשה כמה שוברי קופות ולא כיכב באף סרט טוב מאז… מעולם.
הסרטים אולי גרועים אבל הוא משחק בהם היטב
סוג של קיאנו ריבס הפוך, אני מניח. אני חשבתי שהוא נתן תצוגות משחק מרשימות בI am Legend ובעלי.
ובגלל ששלחת אותי עכשיו לימדב, שאלה כללית, הם ממציאים את הסיידבר שיש שם של "פרוייקטים עתידיים"? זה נראה כאילו סקריפט כתב את זה, בעיקר כי יש שם שני המשכים לIndependence Day והמשך ל"אנוכי הרובוט".
ימד"ב הוא לא מקור אמין בנושא סרטים עתידיים.
כל הסרטים האלה, אגב, הם סרטים שדובר עליהם או שהיו בשלב כלשהו של פיתוח. זה רחוק מלהבטיח שהם באמת יצולמו יום אחד.
לא סתרת את מה שכתבתי
הוא אכן שיחק לא רע בכמה סרטים על אף שהיו גרועים. עלי כן, אני אגדה לא. בגברים בשחור (שזה הסרט הכי טוב שהוא שיחק בו לטעמי) הוא היה מצויין.
שאלה: נניח שיש סרט ישן יחסית שהייתי מעוניין לדעת
מה גולשים אחרים חושבים עליו, אבל לסרט הזה אין כתבה שמאזכרת אותו (ובדקתי את זה) ואפילו דף סרט אין לו, וכידוע לוקח המון זמן להכין דף סרט (ולא, אני לא אומר את זה בתור תלונה). האם במקרה הזה, כתבת הקצרצרים היא עדיין המקום לדבר עליו?
על איזה סרט מדובר?
כתבת קצרצרים יכולה להיות מקום מתאים לזה. אפשר גם לנסות לחפש באתר כתבות קודמות שעוסקות בו (רוב הסיכויים שיש כאלו, ואולי אף יש שם כבר דיון עליו). נכון להיום, יותר יעיל לעשות את זה בעזרת גוגל (כשמוסיפים site:fisheye.co.il כדי לקבל תוצאות רק מעין הדג).
ואם אנחנו יודעים שאנשים מבקשים את דף הסרט כדי ממש לנהל שם דיונים עליו, זה בהחלט מאיץ את היצירה שלו.
אם גוגל כבר עושים את זה יותר טוב,
למה לא לשלב באתר חיפוש דרך גוגל וזהו?
מדובר ב"אקספרס של חצות",
ובחיפוש באתר הדבר היחיד המצאתי היה סקר שבו "אקספרס" היה אחד האפשרויות לבחירה, וגם שם לא הייתה ממש תגובה שהזכירה את הסרט בהרחבה. (וסליחה על האיחור התגובה)
טוב, הסיכוי לכתבה שתוקדש לסרט משנות ה-70 באמת קטן
בבקשה:
http://www.fisheye.co.il/movies/midnight_express/
[בדרך כלל רד עושה את הדברים האלו, אז אני מקווה שאין שם שגיאות]
עכשיו אתה צריך לפרסם שם את דעתך על הסרט, ואחרי זה להזמין את הגולשים לספר מה הם חושבים עליו.
וואו, תודה רבה!
(ל"ת)
אדי איזארד בתור אחד משבעת הגמדים?
יוניברסל הצליחו לסחוט ממני כרטיס הרגע.
שודדי הקאריבים 4 הוא עכשיו, רשמית
הסרט השלישי הכי מצליח בכול הזמנים מחוץ לארה"ב (Overseas) והסרט הכי מצליח מחוץ לארה"ב שהוא לא של ג'יימס קמרון. סביר להניח שבעוד שבוע שבועיים הוא כבר יעבור את המיליארד בכול העולם.
http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/
רגע, מה?
שר הטבעות זה של קמרון? וחזה של איש מת? וצעצוע של סיפור 3? מה אני לא מבין כאן?
איפה אתה רואה שקמרון ביים אותם?
או שאני לא מבין מה קורה כאן? או שאולי זאת בדיחה? ואולי לא?
כנראה שפשוט לא הבנתי
את משמעות המשפט "הסרט הכי מצליח מחוץ לארה"ב שהוא לא של ג'יימס קמרון"
אסביר
אני התכוונתי להכנסות מחוץ לארה"ב, מה שנקרא אצל מוג'ו Overseas (מה שכתוב בטור הימני). עכשיו, אם מסתכלים בטור הזה בלבד, רואים כי שודדי 4 הוא מקום שלישי. מעליו נמצאים אווטאר וטיטאניק שהם כידוע של קמרון. מה שהופך את שודדי 4 לסרט הכי מצליח מחוץ לארה"ב שאינו בויים ע"י קמרון ולסרט השלישי הכי מצליח מחוץ לארה"ב.
צודק, כמה מטופש מצדי
אני לא מבין איך פספסתי את העמודה הזו…
בעיה עם התגובות
רציתי לכתוב את זה ב"חזרנו" כהמשך לעמוד ה"בעיות" שהיה שם, אבל הוא כל כך מרובה תגובות שזה נתקע.
בכל אופן, יש לי בעיה, אני לא יודע אם היא רק לי או כללית, אבל- בכתבות שיש בהן יחסית הרבה תגובות (סביבות 100), לוקח לדף המון המון זמן להיטען (משהו כמו 10 דקות, ולפעמים הוא לא נטען בכלל), ולהראות את התגובות החדשות.
סתם, זורק את זה לאוויר
כנראה יש בעיה עם הדפדפן שלך
עכשיו נכנסתי ל"חזרנו" כרשום לאתר פעם ראשונה ולקח כ-5 שניות לעלות. ואני משתמש באינטרנט אקפלורר.
תתחיל מלנקות את ה-cache בדפדפן שלך.
(שזאת תגובה אוטומטית מהסוג של "תעשה ריסטרט". עובד באחוז ניכר מאוד מהמקרים, ופותרת את הבעיה, מבלי שיהיה צורך אפילו להבין מה הבעיה היתה.)
אני מניח שמדובר על בעיות עומס של השרתים
העומסים האלו מתרחשים בצורה לא צפויה או קבועה, אתה לא אמור לחוש בהם באופן רצוף. האם אתה עדיין חווה בעיה כזו?
אתה מוזמן לענות דרך טופס יצירת הקשר או באמצעות המייל: contact@fisheye.co.il
[לא רצוי להשתמש בכתבת "חזרנו" לשאלות כאלו]
אגב, לבעיה מסוג זה ניקוי ה-cache לרוב לא יעזור (למרות שיש מקרים מיוחדים שהוא עשוי לפתור את הבעיה, אז אני לא פוסל לגמרי את השיטה הזו).
אם כבר בעיות
לי יש בעיה אחרת – כשיש הרבה תגובות בעמוד ואני מדפדף למטה, אני רואה אשליה אופטית – פס גלילה רוחבי באמצע המסך שמסתיר חלק מתגובה כלשהי. אי אפשר באמת ללחוץ עליו, הוא סתם תקוע ולא קשור.
מכירים?
כן, אבל כדי "לתקן" את זה צריך פשוט לגלול למעלה (או למטה) עד שפס הגלילה יוצא מהמסך ולחזור. בדרך כלל זה גורם לו להעלם.
זה נכון
אבל לפעמים צריך לגלול כמה פעמים וזה מעצבן. חוץ מזה, לא אמרתי שאין פתרון, רק העליתי את הבעיה לתשומת לב המנהלים.
אוף טופיק - השחקן פיטר פאלק הלך אתמול לעולמו
בדיוק ראיתי ידיעה ב-ynet על כך שהשחקן נפטר אתמול בערב. בידיעה מזכירים כמובן את תפקידו כ"קולומבו" אבל בשבילי הוא בראש ובראשונה הסבא חסר השם מ"הנסיכה הקסומה".
וויל סמית' הכוכב הגדול בעולם? - כבר לא!
בשבוע הבא (או בשבוע שאחריו) "שודדי הקאריבים 4" יעבור את המיליארד ויהפוך לסרט השלישי בכיכובו של דפ שמכניס מעל למיליארד.
לוויל סמית' אין אפילו סרט אחד שהכניס מעל למיליארד, ולדפ יש שלושה, וכולם נושאים את השם שלו על הפוסטרים והצליחו בעיקר בגללו.
אני חושב שזה הופך אותו רשמית לכוכב הגדול בעולם, בהפרש די גדול.
זה לא כאילו "אווטאר" הכניס כמעט שלושה מיליארד דולר בגלל סאם מה שמו.
זה נכון.
יכול להיות שוויל סמית הוא עדיין הכוכב הגדול בארה"ב, אבל קשה להשוות אותו לג'וני דפ כשהוא לא עשה שום סרט בשלוש השנים האחרונות. אבל עם המספרים העולמיים קשה להתווכח – ג'וני דפ שווה הרבה מאוד כסף. זה לא רק סרטי המיליארד שלו: גם סרט דפוק כמו "התייר", שבארה"ב היה כשלון (67 מיליון דולר) הכניס מחוצה לה יותר מפי שלושה (211 מיליון)
מה שמעניין
מה מה שמעניין?
(ל"ת)
ככה, מעניין באופן כללי כנראה
(ל"ת)
די מסכים איתך לגבי ג'וני
אבל הוא נהפך לכוכב כזה ענק רק בזכות השודדים הראשון. למעט "סליפי הולו", כל הסרטים שלו שלפני הסרט הראשון בסדרה די דשדשו או הכניסו סכום לא רע אבל לא מעבר לזה.
לוויל סמית היה בקצב להיטים גדולים וענקיים אחד אחרי השני (במיוחד "היום השלישי" שהכניס מעל ל-800 מיליון כבר ב-96', שזה סכום עצום אז וגם היום).
אני חושב שההצלחה של השודדים היא בחלקה כמובן תודות לג'וני, אין ספק בכך, אבל בעיקר בגלל המותג – אנשים אהבו את הסרט הראשון, רצו לראות מה קורה הלאה והולכים לקולנוע לראות אותו. אני חושב שכמותג בינ"ל וויל סמית עדיין גדול יותר מג'וני. אבל הוא לא שיחק בסרט גדול כבר כמעט 3 שנים ואנחנו נצטרך לחכות לגברים בשחור 3 כדי לראות מה הולך איתו בדיוק.
אני חושב שההצלחה של "שודדים" היא בעיקר בזכות ג'וני
כמו במקרה של רוברט דאוני ג'וניור.
אנשים אהבו את "איירון מן" הראשון כי הוא היה סרט טוב? בטח. אבל חלק גדול מזה היתה ההופעה של דאוני. והסיבה להצלחה של הסרטים האחרים מהשנים האחרונות שבהם דאוני השתתף ולא היו איירון מן היתה כי אנשים אהבו אותו ב"איירון מן" וחשבו שהוא מגניב.
הוא נהפך לכוכב שאנשים רוצים לראות.
אותו דבר עם דפ.
אנשים אהבו את "שודדי" בגלל ג'ק ספארו.
ונכון שפעם הוא לא היה כוכב כזה ענק, אבל עכשיו הוא הכוכב הכי גדול בעולם.
"אליס בארץ הפלאות" לא היה חלק מסדרת "שודדי" ואתה יכול להיות בטוח שאילולא ג'וני שכיכב על הפוסטרים הסרט לא היה מרוויח כמו שהוא הרוויח.
התלת-מימד עזר כמובן, וזה ביחד עם הסופר-סטאר קוואלטי של דפ עזר לסרט להכניס מעל למיליארד.
כנ"ל "שודדי 4". אני בטוח שללא מעט אנשים כבר נמאס מהסדרה הזו. אבל הסיבה שהם בכל זאת ממשיכים לחזור אליה הוא בגלל ג'ק ספארו – דפ. בלעדיו זה לא היה מצליח כל כך.
במילים אחרות: אני כן חושב שדפ הוא מותג בינלאומי גדול
יותר מסמית'.
עשית לי חשק לראות את איירון מן הראשון
אז בזה הצלחת
טוב, די שכנעת אותי האמת. למרות שאני חושב שההצלחה של "אליס" הייתה בגלל שזה עיבוד לאחד הספרים המוכרים ביותר בעולם על ידי במאי מוכר מאוד והשימוש בתלת מימד שיחסית לשנה שעברה היה "חדש" (אז מה אם היה גרוע?).
"אליס" אולי היה עיבוד לאחד הספרים היותר מוכרים
אבל אילולא דפ, אתה יכולה לדמיין בני נוער רוצים לראות את הסרט?
את יכולה לדמיין אותם שואלים את החברים שלהם אם הם רוצים ללכת לזה מבלי שיצחקו עליהם?
הסיבה שהסרט משך אנשים מכל קצוות הגיל היה כי דפ היה שם והוא שחקן מאוד אהוב.
כמו שאמרתי, התלת-מימד עזר, אבל דפ הוא הסיבה העיקרית להצלחה של הסרט.
טים ברטון הוא לא שם מוכר אצל הקהל הרחב. הוא לא ספילברג הוא משהו כזה, אז גם הוא לא היווה גורם בהצלחה של הסרט. למעשה, הסרטים שלו בדרך כלל לא מצליחים במיוחד קופתית.
*אתה יכול
(ל"ת)
לעזאזל, זה לא מודיע לי שאתה עונה לי
אז לוקח לי זמן לענות לך – מצטער על זה :/
אני חושב שאם היו מביאים כוכב גדול אחר אז אולי הסרט היה מצליח באותה מידה. לא עולה לי כרגע מישהו לראש (אני לא יכול להגיד בראד פיט כי.. כי לא, פשוט לא..).
אני עדיין לא חושב שג'וני דפ הוא מותג ששווה מיליארד דולר – מוכיחים כל הסרטים שלו שהם לא אליס/שודדי ודומיהם. בסדר, לא מצפה מ"אויבי הציבור" להכניס מיליארד דולר – אבל הוא למשל איכזב בקופות.
אבל זאת בדיוק הנקודה
"אויבי הציבור" איכזב בקופות, ועדיין הכניס 214 מיליון דולר בעולם. ולמרות שהוא סרט נטול חייזרים/רובוטים/דרקונים, ועוסק בדמויות היסטוריות אמריקאיות שלא מעניינות את הצופה הממוצע ברוסיה או בקוסטה-ריקה, הוא הכניס מחוץ לארה"ב יותר מאשר בתוכה. סביר שחלק ענק מזה נובע מהנוכחות של ג'וני דפ (ברוסיה, הסרט הופץ תחת השם "ג'וני די."). גם הפרסום של "אליס בארץ הפלאות" נשען בחלקו הגדול על ג'וני דפ (שהופיע על הפוסטרים יותר מאליס עצמה), וכמובן, "שודדי הקאריביים 4" לא היה מגיע לחצי ממה שעשה אם ג'וני דפ לא היה שם. נכון, ג'וני דפ לבדו הוא לא מותג ששווה מיליארד דולר, אבל הוא שווה הרבה.
האם המסור 8 בדרך?
מסקנה: אם פעם לא לסמוך על סדרות אימה שאומרות 'הפרק האחרון'.
http://screenrant.com/saw-8-movie-sandy-72357/
לא פעם ראשונה בעולם האימה
זה בסדר.
בשנת 1984 יצא הסרט הרביעי בסדרת יום שישי ה-13.
שמו המלא הוא: Friday the 13th: The Final Chapter.
בסרט הזה הורגים אחת ולתמיד את ג'ייסון (בקודמים לא באמת רואים שהורגים אותו).
בכל זאת יצאו אחרי הסרט הזה 6 המשכים נוספים, סרט שמשלב את ג'ייסון ופרדי קרוגר ורימייק.
אז את הלקח שאי אפשר לסמוך על סדרות סרטים ש"הסתיימו" היינו צריכים כבר ללמוד ממזמן.
אז אולי המסקנה היא לא לנו, אלא למפיקים
"לא לקרוא לסרטים 'הפרק האחרון' בכלל."
דווקא אולי זה רווחי
אולי מישהו אהב פעם את הסרטים הראשונים, אך לא הרגיש חובה לראות את ההמשכונים. כשאומרים להם "הנה הפרק האחרון", אולי הם רוצים לסגור מעגל.
לדוגמה, אני מניח שלא מעט אנשים שהפסיקו לעקוב אחרי סדרת הארי פוטר יחזרו לקולנוע עבור החלק הסופי (רק שבמקרה הזה הוא באמת אחרון)
הסרט הבא של האחים כהן
תהיה ביוגרפיה על חייו של דייב ואן רונק.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=79003
?!?!?!who the fuck is it
(ל"ת)
לא "אגודת השוטרים היידיים"?
באסה. זה היה סרט שהכהנים פשוט תפורים עליו.
בכל מקרה, למה הם עושים סרט על זמר הפולק הזה? אם יש משהו שהאחים כהן *לא* צריכים לעשות זה סרט שמבוסס על סיפור אמיתי. זה יכול להוריד כל מקוריות מהמבנה של הסיפור (אבל לא מדרך ההצגה שלו. נתנחם בזה).
נחכה ונראה.
האחים כהן לא הולכים לביים את "ארגון השוטרים היידיים"
בביקור שלהם בארץ שאלו אותם על זה, והם הבהירו: הם כתבו את התסריט לשוטרים היידיים בתור עבודה בשכר – אולפן כלשהו הציע להם לכתוב את התסריט, והם כתבו אותו. זה לא היה פרוייקט אישי שלהם ומעולם לא היתה להם כוונה לביים אותו.
ובקשר לחדשות הנוכחיות: למה?! ביוגרפיה מוזיקלית זה אחד הז'אנרים הכי משמימים שקיימים. אני בטוח שהגירסה של האחים כהן תהיה פחות משעממת מסרטים אחרים בז'אנר, אבל זה לא מצדיק את קיומה.
אז מי כן יביים?
(ל"ת)
באמת שאלתי את עצמי את זה...
בהתחלה של "פארגו" כתוב שהסרט מבוסס על סיפור אמיתי ותמיד שאלתי את עצמי אם זה באמת ככה.
(אני מניח שיש איזשהו חוק שמונע מכל סרט לכתוב על עצמו שהוא סיפור אמיתי אבל עדיין…)
זה לא
"פארגו" לא מבוסס על סיפור אמיתי, האחים הוסיפו את הכתובית הזאת בשביל ה… קטע?
אם הם מתעקשים להמשיך ולהשחית את זמנם על חומרים לא מקוריים תוך כדי שהם רוקדים על גופה טרייה, כמיטב מסורת הז'אנר, לא יכלו לפחות להתלבש על גיל סקוט הרון? שני הצדדים ראויים האחד לשני. זאת פחות או יותר הביוגרפיה המוסקלית (העתידית) היחידה שמי שיעמוד מאחוריה יצטרך לפשל בענק בשביל שנוכל להצמיד לה את התואר שממה.
יפה - במשפט אחד התבאס לי סרט שלם...
(ע"ע ראסל קרואו וגו')…
א. זאת שמועה
ב. מה רע? הוא מתאים לתפקיד דווקא, למרות שהייתי מעדיף שחקן זקן יותר. מי יודע, אולי מייקל קיין יופיע גם בסרט הזה של נולאן (למרות שהוא מפיק ולא מביים/כותב).
הוא פרש מהפקת הסרט בסביבות דצמבר.
הסיבה היא, באופן לא מפתיע, להתמקד כל-כולו בעשיית באטמן 3.
בIMDB ובויקיפדיה הוא עדיין מוזכר כמפיק הסרט
כמפיק הוא לא חייב להיות מעורב כבר עכשיו בסרט, אלא יכול להיכנס אחרי שיסיים עם באטמן. מה גם שהוא מקבל קרדיט על story, כלומר הרעיון לסרט הוא בשיתוף שלו ושל דיוויד ס. גויר, כמו בבאטמן מתחיל, כאשר דיוויד ס. גויר כותב את התסריט. שמתי לב, אגב, שגויר אחלה תסריטאי אבל במאי עלוב. שמתי לב 2, אגב, שזאק סניידר אחלה במאי אבל תסריטאי עלוב (300 וסאקר פאנץ' היחידים שהוא ביים וכתב והם ידועים כ2 הסרטים הכי גרועים שלו). כלומר יש פה שילוב קטלני, מה שגורם לי אישית לציפיות מאוד גבוהות מהסרט, במיוחד כשמוסיפים את נולאן למשוואה.
האולפנים, כלומר וורנר ברוס,
החליטו לא להשתמש בסיפור של נולאן ודיוויד. זאת למיטב הבנתי, אם כי יכול להיות שאני טועה. על כל פנים, נולאן פרש מכל האספקטים שקשורים לעשיית הסרט, כאמור על מנת להתמקד בבאטמן 3.
ואני אישית אוהב את כל הסרטים של סניידר, מלבד "סאקר פאנץ'". זה כולל את "300" שמקבל אצלי ציון 10/10 אגב.
"איש הפלדה" היה הסרט הכי מצופה אצלי לשנת 2012 כיוון שזה כלל את שני הבמאים האהובים עליי, נולאן וסניידר בהתאמה. גם העובדה שג'ונת'ן נולאן ודיוויד ס. גויר היו קשורים לכתיבת התסריט / סיפור תרמה לא מעט מבחינתי לציפייה המרובה. ברגע שנולאן פרש, אין ספק שהציפייה ירדה דרסטית. טוב, סניידר טוב בעיבודים לחומר קיים לדעתי, אז אני מניח שאני בכל זאת מצפה במידה רבה לעיבוד שלו ל"איש הפלדה".
הנה כתבה על פרישתו של נולאן מהפרויקט:
http://screenrant.com/christoper-nolan-superman-batman-dark-knight-rises-mikee-90198/
כתבה מדצמבר 2010
עברה חצי שנה וזה עדיין מופיע גם בIMDB וגם בויקיפדיה, לדעתי זה אומר משהו. אולי חזר בו, אולי האולפנים שכנעו אותו לא לרדת מזה. הציעו לו הצעה שהוא לא יכל לסרב לה…
בדקתי עכשיו ובויקיפדיה הפרישה שלו בכלל לא מוזכרת, בקיצור לא יודע. הסרט יוצא 5 חודשים אחרי באטמן 3, מספיק זמן לנולאן להתערב ולהכניס את הטאץ' האישי שלו. נקווה לטוב.
בהצצה בקרדיטים המלאים בIMDB נתקלתי במשהו מדאיג
Michelle McGonagle …. 3D producer
לא טוב, לא טוב בכלל.
תשמע, עכשיו כש"הארי פוטר" נגמר
מקגונגל היתה צריכה למצוא לעצמה משהו אחר לעשות.
אם אני לא טועה
הכוונה פה היא ל3D של האפקטים (יענו, אפקטים ממוחשבים).
הלוואי, הלוואי
(ל"ת)
סניידר הוא לא אחלה במאי.
סניידר הוא אדם בעל חוש ויזואלי מופלא שהיה יכול להיות צלם גדול, אבל על מנת להיות אחלה במאי הוא צריך היה לצרף לזה גם חוש תזמון בסיסי וקצת פחות נטייה לאובר-מלודרמה.
הוא עשה עבודה נהדרת בווצ'מן
למרות האובר-מלודרמה כפי שכינית אותה. היא הייתה מוגזמת בכל קנה מידה ב-300, שזה אחד מהרבה הדברים שהפכו אותו לסרט גרוע.
גם בווצ'מן הייתה אובר-מלודרמה אבל היא הוסיפה לסרט לדעתי, מה גם שהיא קיימת בקומיקס והוא עשה בסך הכל גירסה די נאמנה לקומיקס.
גם בשחר המתים הוא עשה אחלה עבודה, בהתחשב בעובדה שזה רימייק והם נוטים מטבעם להיות גרועים.
בנוגע לנוהל כתיבת ספוילרים
שמתי לב בעמוד הראשי שבמסך הרץ של תגובות אחרונות, מופיעות גם הכותרות של של הודעות שמכילות ספוילרים. לכן כדאי שאנחנו הגולשים נימנע מלכתוב את הספוילר ממש בכותרת ההודעה, או שאתם עורכי האתר תשנו את השיטה כך שתגובות שמכילות ספוילרים לא ירוצו בצד ללא השגחה ;)
ואם כבר אני בענייני אוף טופיק – אנצל את ההזמנות לומר שאני מתגעגע לסקרים סתמיים-משעשעים כמו של פעם (גם "איזה אקס מן הכי טוב" ו"לאיזה סרט אתם הכי מצפים" זה טוב, אבל לא אתנגד למשהו מקורי שיסחוף להרבה דיונים בכיוונים לא צפויים)
כתבה על הדיבוב של הסרט של דרדסים בערוץ 2
אתמול שודרה במהדורה המרכזית בערוץ 2 כתבה על הדיבוב לעברית לסרט החדש והתלת מימדי של הדרדסים. אז החדשות הם שציפי שביט לא ממשיכה ולדרדסית יש מדובבת חדשה דב רייזר ידובב את דרדסבא והמדבב היחיד שנשאר מהצוות של הסדרה המצוירת המקורית הוא איציק סיידוף שמדובב את גרגמל. בכתבה נראה קטע מתוך הסרט שבו דרדסבא נקרא ע"י אחד הדרסדסים "אבא" ולא "דרדסבא". כל השחקנים החיים המשתתפים בסרט לא הוזכרו.
ניסיתי למצוא את הכתבה במאקו אבל לא מצאתי.
הנה הכתבה, בערך
http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-cb4ec53b71dc031004.htm
פה לפחות אמורה להיות הכתבה…
דרדסבא הוא בעצם דרדסאבא.
יש דמות אחרת [שבטח לא תופיע בסרט] שנקראת סבדרדס, והוא אבא של דרדסאבא. כן, גם לי היה מאד קשה לעכל את העניין.
דרדבא, מסתבר, הוא אבא של מיסטיק.
http://goodcomics.comicbookresources.com/2011/06/30/the-line-it-is-drawn-46-dramatic-revelations/
דרדסאבא*
(ל"ת)
טריילר ל"משימה בלתי אפשרית 4" של בראד בירד
http://www.youtube.com/watch?v=ceXlmGay1LA&feature=player_embedded
נראה אחלה.
אקשן נראה מעולה.
אדריאנה פליקי לוהקה לתפקיד הנשי הראשי ב"כוח המחץ 2"
http://www.slashfilm.com/woman-lady-jaye-adrianne-palicki-joins-gi-joe-sequel/
ולמה אני כותב על זה פה אתם שואלים, רק כדי לרדת (שוב) על עיתונאי ארצנו.
הן מעריב והן Ynet ועוד כמה אתרים טענו שגל גדות לוהקה בסרט לתפקיד הנשי הראשי.
אותו מקרה היה גם עם "מהיר ועצבני 4".
אני חושב שזה די ברור שהיא לוהקה לתפקיד קטן.
נראה לי שהנקודה החשובה יותר
היא שעומד להיות כח המחץ 2. למה לעזאזל?
"שלגייה והצייד" מתוכנן להיות הראשון בטרילוגיה
http://www.slashfilm.com/snow-white-huntsman-planned-trilogy/
כמובן, זה לא הולך לקרות. כי הסרט יהיה כישלון צורם בקופות. שלגיה לא מעניינת אף אחד.
אבל עד שהאולפנים יקלטו את זה כבר יהיה מאוחר מדי (בעצם, כבר מאוחר מדי).
בכתבה של "הבצל" על גרין לנטרן נאמר משפט מאוד מדויק
ציטוט מהזכרון: "וכמובן, כבר נשקלת האפשרות של סרט המשך, מכיוון שהפרנצ'ייז הזה עכשיו קיים".
אני אתפלא אם יש סרט הוליוודי *כלשהו* שלא מתוכנן כתחילתה של סדרה. חלק מהפיץ' של כל סרט, לפני שהוא מקבל אור ירוק, צריך להיות "ואם הוא יצליח, איך נוכל לעשות ממנו סרטי המשך"?
הכי משעשע יהיה
אם גם השלגייה של ריילטיביטי יתברר כחלק ראשון מתוך טרילוגיה (או פרנצייז ענקי) ואז מלחמת השליגיות צפוייה להימשך גם בשנים הקרובות.
"הלקחנים" סרט אנימציה יפני, מבוסס על סדרת ספרים בריטית
בדיבוב בריטי:
http://www.lovefilm.com/features/movie-clips/Exclusive-Trailer-Studio-Ghibli-s-Arrietty?cid=lftwitter_trailer
"הלקחנים" הוא סרט של סטודיו ג'יבלי שמבוסס על סדרת ספרי ילדים של הסופרת מרי נורטון. הוא בוים על ידי הירומאסה יונביאשי, שעד היום שימש בעיקר כאנימטור בפרויקטים אחרים של האולפן. כשהסרט יצא ביפן בשנה שעברה הוא לא רק הצליח מאוד – המבקרים נשפכו ממנו וטענו שיונביאשי הוא-הוא היורש של מיאזאקי (עד שאראה את הסרט, אני עדיין סקפטי).
מה שמעניין בהפצה של הסרט מחוץ ליפן הוא השוני בין ההפצה האמריקאית לזו הבריטית. מאחר והסרט מבוסס על קלאסיקה ספרותית אהובה מאוד בבריטניה, החליטו להפיץ אותו בבתי הקולנוע שם כבר בקיץ הנוכחי, עם דיבוב של שחקנים בריטיים למהדרין. בארה"ב, לעומת זאת, ההפצה נדחפה לפברואר בשנה הבאה, עם דיבוב של שחקנים אמריקאים.
וגם בישראל, אגב, הסרט נרכש להפצה.
ראיתי את הגרסה המצולמת מ-1997
עם ג'ון גודמן וג'ים ברודבנט, שלמרבה הגועל והחרדה, הופצה בארץ תחת השם "קטנים עליו". אני זוכר את הסרט כחביב ומתאים בעיקר לילדים. עושה רושם שג'יבלי נקטו גישה שונה לחלוטין לסיפור. בסרט המצולם, אריאטי היא דמות משנית והפוקוס הוא על הנסיון של המשפחה להישאר ביחד מול עורך דין מרושע שרוצה להיפטר מהם ולהרוס את הבית. אני זוכר שעושים סיפור ממה יקרה אם ילדי המשפחה נראים בידי בני אדם, אבל העלילה עוסקת פחות בצד הזה ויותר במאבק לשרוד. מבחינת העיצוב, דווקא הגרסה של ג'יבלי (לפי הטריילר) נראית פחות יצירתית ויותר שגרתית. האנימציה נראית טוב, אבל בגרסה מ-1997, הוקדשה מחשבה רבה לחפצים אותם יוצרים האנשים הקטנים ולבית בתוך הבית שבנו לעצמם. אצל ג'יבלי, נראה שיותר מתמקדים באריאטי מגלה את העולם הגדול, מאשר במשפחה.
נשמע יותר דומה לספר המקורי
(מבלי לקבוע אם זה טוב או רע; הספר המקורי נחמד אבל לא מדהים)
הקאסט מהדיבוב הבריטי נשמע מעולה
למה לעשות גם דיבוב אמריקאי?
לא מיותר?
ומתי היתה הפעם האחרונה שהיו לנו שני דיבובים באנגלית (בריטי ואמריקאי הכוונה) לסרט אנימציה?
בכל הנוגע לאנימה זו לא תופעה חדשה
לאורך תקופה ארוכה היו לא-מעט הפרות שהופצו על ידי גורמים שונים בארה"ב ובבריטניה, ובכל מדינה הוקלט דיבוב שונה. סרטי סטודיו ג'יבלי מופצים בארה"ב על ידי דיסני, ובבריטניה על ידי חברה אחרת בשם "אופטימיום". ברוב המקרים, החברה הזאת פשוט קונה מדיסני את הדיבוב שהם הקליטו, אבל המקרה של "הלקחנים" הוא יוצא דופן כי מדובר בעיבוד לקלאסיקה של ספרות הילדים המקומית* והם כנראה החליטו שלעיבוד כזה מגיע דיבוב בריטי למהדרין, עם המבטאים והכל (למרות שבסרט של סטודיו ג'יבלי ההתרחשויות בכלל הועברו ליפן…). בארה"ב, דיבוב כזה כנראה נחשב כמשהו עם מקדם יחצ"נות נמוך**, ולכן הדיבוב שם יסתמך בעיקר על כוכבי-משנה מסדרות שונות של ערוץ דיסני.
* אבל האמת, חיטוטים ברחבי הרשת מעלים מעט מאוד אתרים יעודיים שקשורים למחברת מרי נורטון – אפילו אתר רשמי לזכרה אין, שלא לדבר על אתרי מעריצים. יש כמה עמודי פייסבוק, עם מעט מאוד פעילות. מוזר.
** למרות שהקשר בין דיבוב של סלבס להצלחה מסחרית של סרט אנימציה לא ממש הוכח.
אוף: קטע "ישראלי" קצרצר מצילומי "מלחמת העולם Z"
לא קראתי את הספר, אבל היה קשה לפספס את המדים הישראלים בתמונה שכללה דיווחון על הסרט. אם מסתכלים טוב, אפשר גם לקרוא את הכיתוב על המחסומים ועוד לא ניסיתי לפלח את פילוח האוכלוסיה המוצגת שם. יהיה נחמד, ויותר מהדגל הסמלי ב"היום השלישי" (וסליחה על הפרובינציאליות לכאורה).
אז הנה זה.
http://www.etonline.com/news/112109_WATCH_Mayhem_on_the_Set_of_Brad_Pitt_s_World_War_Z/
(ואם כבר, נראה לי שזה המקום לשאול – איך עושים אייקונים באתר? אוף, סמיילי וכו'. לא מצאתי בשומקום. תודה!)
בחלון של התגובה
ליד איפה שכתוב 'מדריך לכתיבת תגובה', יש סמיילי עם 3 עיניים. תלחץ עליו וייפתח לך חלונית של אייקונים. תלחץ על האייקון שאתה רוצה והוא ייתווסף להודעתך.
נו, זה היה ברור שזה יהיה משהו
מטומטם שלא חשבתי עליו. בדקתי את הלינק למדריך, אבל משום מה אף פעם לא חשבתי ללחוץ על הסמיילי. מוזר.
תודה!
זה נראה כמו
הפגנה של ישראלים ופלסטינים עם דגלי פלסטין, כששומרים עליהם חיילים ישראלים ושוטרים פלסטינים.
יש כזה דבר בספר, או שפירשתי לא נכון את הסצינה?
הספר הזה פשוט לא יצליח לעבוד כסרט
ובעיקר כסרט שאמור להיות מדורג PG-13.
כל הפואנטה שלו הוא שהוא אסופה של סיפורים קצרים על אנשים מסביב לעולם שנתקלו במגפת הזומבים ואיך התמודדו איתם בדרכים יחסית ריאלסטיות.
גם אם הסרט יהיה נאמן לו ויספר כמה סיפורים קצרים על אנשים שהתמודדו עם הזומבים, זה לא יעבוד.
זה בטח ירגיש כמו גירסת הזומבים ל"יום האהבה". סיפורים קצרים מדי על דמויות שלא מעניינות אותנו רק שהפעם זה יהיה עם זומבים.
לא הבנתי למה זה לא יכול לעבוד
"הספר עושה כך. הסרט לא יוכל לעשות זאת ולהשאר PG13, וגם אם כן, זה בטח ייצא גרוע". למה בעצם? הבעיה היא נקודות המבט המתחלפות? או שחומר המקור לדעתך ארוך מדי?
עכשיו זה לגמרי רשמי:
פוקס הוא דג'נגו:
http://www.totalfilm.com/news/jamie-foxx-confirms-leonardo-dicaprio-in-django-unchained