יותר מדי זמן לא הייתי פה. לעבודה.
החיסול של אוסמה בין לאדן היה ארוע משמח מאוד, אין על זה הרבה ויכוח. אבל מי שיכולה לשמוח יותר מכולם היא קתרין ביגלו. ברגע שבו אובמה אמר מול המצלמות "הוא מת", עשרות מפיקים הוליוודיים הרימו טלפון זה לזה כדי להתחיל להריץ הפקת סרט על חיסול בין לאדן, ואם אפשר, להתחיל מחר. אבל לביגלו היה יתרון: היא כבר התחילה. היא והמפיק מרק בול כבר עובדים על סרט שנקרא פשוט "Kill Bin Laden" (נחשים. על מטוס), והתסריט שלו – שנכתב, כמובן, לפני החיסול – עסק באותו "צוות 6" ששם לאוסמה כדור בראש בסופו של דבר. במקור התסריט עסק בניסיון כושל להרוג את בין לאדן, אבל היי, לשם שינוי המציאות הכתיבה סוף שמח יותר. ג'ואל אדגרטון, כוכב הסרט האוסטרלי המהולל "ממלכת החיות" (אגב, מה איתו? יונייטד קינג הבטיחו לנו הפצה בארץ. נו?!) אמור לככב. כבר מסוכם שביגלו היא המומחית מספר אחת ליצירת סרטים על יחידות צבאיות אמריקאיות במזרח התיכון (אחרי הכל, היא היחידה שקיבלה על זה אוסקר), ועם נושא שהפך פתאום לעוד יותר אקטואלי, הפרופיל של "להרוג את בין לאדן" פתאום קפץ פלאים.
[וראייטי]. עכשיו תיכנסו ללינק ותתפעלו שוב מהעובדה שקתרין ביגלו היא לא רק, עכשיו ולנצח, האישה הראשונה שזכתה אי פעם באוסקר על בימוי, היא גם נראית מדהים לחלוטין בשביל אישה בת 50 60.
המגדל האפל נופל. רון הווארד ועקיבא גולדסמן הכריזו ברעש גדול על הכוונה שלהם להפוך את סדרת הספרים של סטיבן קינג לפרוייקט מגלומני עצום שכולל שלושה סרטים וסדרת טלויזיה, ובהמשך גם הודיעו בשמחה על הליהוק של חאווייר ברדם לתפקיד הראשי, של רולנד מגלעד. אבל אז יוניברסל נזכרה שבעצם היא לא אוהבת להשקיע המון כסף ביצירות פנטזיה ביזאריות מבוססות על ספרים שאינם פרנצ'ייזים מוכחים (זה אותו האולפן שביטל את "בהרי הטירוף" של גיירמו דל טורו ממש לא מזמן), ופרשה. הפרוייקט נמצא, רשמית, ב-Turnaround – אזור הדמדומים של סרטים שמחכים למישהו אחר שיבוא ויממן אותם – אבל המצב לא נראה אופטימי. הפרה-פרודקשן הופסקה עד להודעה חדשה.
[וראייטי]
האם וויל סמית יככב ב-"Django Unchained", המערבון של טרנטינו? אין הכרזה רשמית עדיין, אבל השמועות אומרות ששניהם מעוניינים. ורגע, לפני שאתם חושבים להתלונן על כך שטרנטינו התמסחר, תזכורת: וויל סמית הוא אולי כוכב הקולנוע הכי גדול בעולם ואחד שהפך את כל המשפחה שלו כולל הילדים למכונה מסחרית שמגלגלת סכומי עתק, אבל הוא גם שחקן ממש טוב. צפו שוב בסצינה שבה הוא מדבר עם בובת שעווה ב"אני האגדה" אם שכחתם. וויל סמית וטרנטינו יכולים להיות זיווג נפלא – ואם במקרה זה יגרום לו לפרוש מהסרט של שמלאן, אז בכלל תהיה סיבה לחגוג.
תזכורת: "ברוז'" (זאת עיר בבלגיה! זה לא עוף עם מקור שטוח!), אחלה סרט, ואחד מעשרת הסרטים הטובים של 2008 לפי בחירת קוראי עין הדג. כמו כן, זה הסרט הראשון והיחיד של התסריטאי והבמאי מרטין מקדונה, שבאמת הגיע הזמן שיזיז את התחת ויעשה עוד משהו. אז, וופי! לסרט הבא שלו קוראים "שבעה פסיכופטים", ויככב בו, שוב, קולין פארל. וחוץ מזה, תקשיבו: סאם רוקוול, מיקי רורק, כריסטופר ווקן. אדיר. העלילה של הסרט נשמעת קצת כמו "ביג ליבובסקי" עם כלב: תסריטאי שמחפש השראה (אופס) ושני חברים חוטפים את הכלב של גנגסטר. [וארייטי]
דינוזאורים נגד חייזרים.
כי קאובויז נגד חייזרים כבר יש, והנינג'ות היו עסוקים, כנראה. וזה לא סתם רעיון שאיזה עובר אורח זרק: ברי זוננפלד, הבמאי של סרטי "גברים בשחור" שעובד מעט מסיים את השלישי, מתכוון לפרסם ספר קומיקס וסרט בשם המפורש "Dominion: Dinosaurs Versus Aliens", שלא צריך פירוש (אלא רק קיצור: המילה Dominion מיותרת). הקומיקס והתסריט ייכתבו על ידי גראנט מוריסון, והכוונה היא להפוך אותו לסרט אחר כך. לא נמסר האם יהיו לאחד משני הצדדים מבטא בריטי, חרבות סמוראים, בגדי עור או משקפי שמש. [Deadline]
אל תספרו לטים ברטון, אבל נראה שג'וני דפ מצא אהבה חדשה. רוב מרשל ביים אותו ב"שודדי הקאריביים: זרמים זרים", והוא ימשיך לסיבוב נוסף של ג'וני ברימייק ל"האיש הרזה" מ-1934. הסרט המקורי, קומדית מתח על זוג נשוי שעוסק בחקירות בלשיות, היה הראשון בסדרה של שישה סרטים. אז כן, יש פה פוטנציאל לפרנצ'ייז.
יש איזה פסטיבל בקאן. עדכונים יבואו בהמשך.
WTF? האם ל"עליית האביר האפל" יהיה תקציב של 250 מיליון?!
ככה לפחות מדווח הלוס אנג'לס טיימס, ואני מניח שהם אמינים:
http://www.comicbookmovie.com/fansites/Dustin03Comics/news/?a=37159
מטורף. על מה בדיוק זה ילך? זה לא כאילו סרטי "באטמן" מלאים באפקטים וסצינות אקשן עוצרות נשימה.
Inception עלה 150 מיליון,
ושם באמת התפרעו. באמת לא יודע על מה אפשר לבזבז כל כך הרבה. לתת לבמאי רבע מיליארד דולר זה לומר לו בעצם – "תתפרע". נולאן עשה סרטי מופת בתקציב זעום, עשה סרט לא פחות מופתי בתקציב ענק (150 מיל'). אבל רבע מיליארד דולר? אני חושש מעט, אולי הולכים לדחוף פנימה תעלולים מיותרים…
טוב הרצתי בדיקה,
לפי ויקיפדיה אלו תקציבי הסרטים שביים נולאן: (בסוגריים: הכנסות)
Following – תקציב עלוב של 6,000$ (הכנסות: קצת פחות מ-50,000$)
ממנטו – 9 מיליון $ (הכנסות: קצת פחות מ-40 מיליון $)
אינסומניה – 46 מיליון $ (הכנסות: קצת פחות מ-115 מיליון $)
באטמן מתחיל – 150 מיליון $ (הכנסות: 372 מיליון $ ועודף)
היוקרה – 40 מיליון $ (כלום יחסית לסרט כזה, מה גם שהכניס מעל למאה מיליון $)
האביר האפל – 185 מיליון $ (הכנסת שיא לנולאן: מיליארד דולר + 2 מיליון לבזבוזים)
אינספשן – 160 מיליון $ (הייתי קרוב. הכנסות: 825 וחצי מיליון $)
בקיצור, מדובר בקפיצה די רצינית. מדובר ב90 מיליון דולר יותר מהסרט האחרון שלו, וב65 מיליון יותר מהאביר האפל (או 100 יותר מבאטמן מתחיל). גם אם נתחשב בכך שהקאסט גדל משמעותית בשחקנים שאפשר לקרוא להם כוכבים, זה משאיר המון מקום לאפקטים כמו שנולאן אוהב, בלי CGI שהיה מוזיל את העניין.
כמה, אגב, מרווחים כאלו,
שומר הבמאי לעצמו?
תלוי מי הבמאי, ומה הסרט, ואיזה חוזה נחתם
בהרבה מקרים זה יהיה משהו בסגנון "500 אלף דולר ועוד 1.9 אחוזים מהכנסות הסרט אחרי החזר ההשקעה בארה"ב בלבד+0.5 אחוז מההכנסות בארצות דוברות צרפתית, או 3.4 אחוזים מההכנסות לפני החזר השקעה לא כולל מס, הנמוך מבינהם". בקיצור, זה מסובך.
לא הרבה
הרווח כמובן הוא הכנסות מינוס תקציב שהוא הוצאות. באביר האפל למשל מדובר ביותר מ-800 מיליון דולר. אני לא בקיא בצד העסקי מאחורי הקלעים של עולם הקולנוע, אבל אני כן יודע שהמשקיעים (שקשורים פחות או יותר לאולפן – במקרה זה Warner Brothers). בקיצור, הרוב הולך לאולפן שבתורו נותן דיבידנדים למשקיעים.
כמה הבמאי מקבל? יותר מהשחקן הראשי כמעט תמיד, וקראתי היכן שהוא שכריסטיאן בייל קיבל סכום של 6 ספרות על האביר האפל. אז לא מעט…
אבל עוד פעם – קטונתי מלעסוק בצד העסקי של הקולנוע, אז כך את דבריי בערבון מוגבל ואולי יש פה מישהו שמבין יותר בעניין ויוכל לשפוך אור.
נשמט מהתגובה:
"…אבל אני כן יודע שהמשקיעים (שקשורים … Warner Brothers) מקבלים את הרוב. בקיצור…"
ובשורה אחת לפני הסוף, קח, לא כך. סליחה על התגובה, אני פשוט פרפקציוניסט ועייף.
אני רק הערה
דיווחים על תקציבי סרטים הם אף פעם לא אמינים או מוחלטים לגמרי. האולפנים מתמחים בחשבונאות יצירתית ולא ששים לפרסם בדיוק כמה עלה כל סרט, וסרט שבמקום אחד מדווח שעלה 250 מיליון דולר, במקום אחר יטענו שזה היה 150 מיליון.
זה נכון במיוחד בהקשר של סרטים שעדיין לא צולמו. 250 מיליון הוא מספר עגול ויפה מכדי לקחת אותו ברצינות. זה נשמע כמו סתם מספר שמישהו זרק: "כן, הם בטח ישפכו על זה איזה 250 'תאלפים כסף". אולי זה נכון, אולי לא. בכל מקרה, זה לא שהסרט הזה יפסיד כסף.
אבל הסכום לכשעצמו הוא הגיוני
או לפחות בסביבת ההיגיון. אחרי 2 להיטי ענק מוצלחים ברצף, בהם הסכום הענק הוחזר והרבה מעבר לכך, אין סיבה לאחים וורנר לא לסמוך על נולאן שיספק את הסחורה. והגיוני שתהיה פה טפיחה בתקציב. אז אולי 250 קצת גדול, אבל לא אתפלא בכלל על 200 ועוד כמה עשרות.
את הרעיון לדינוזאורים נגד חייזרים לקחו מפיוצ'רמה?!
http://bcmoney-mobiletv.com/view/929/futurama-the-scary-door/
...
מארוול מוציאים לאור קומיקסים המבוססים על סדרת ספרי "המגדל האפל".
קשה לי להאמין שהם ישקיעו זמן ומשאבים במשהו שהוא לא האוונג'רס בשנים הקרובות, אבל אולי פרסום הקומיקסים מעיד על זה שיש שם מישהו שחושב שאפשר להרוויח כסף מרונלד מגלעד וחבריו – ומי יודע לאן זה דפוס החשיבה הזה יוביל אותם בעתיד.
גראנט מוריסון הוא אומנם כותב מוכשר מאוד, אבל הוא גם מופרע לחלוטין.
אם אף אחד מהפקידים בהוליווד לא ירסן אותו, עוד יכול לצאת סרט מגניב והזוי שאף אחד חוץ ממוריסון לא יבין.
מה שמעניין בנוגע למוריסון
היא העובדה שלמרות המופרעות הפוסט-פוסט-מודרניסטית שלו האיש נמצא בראש רשימת רבי המכר בתחומו (יסוייג ויאמר – תחומו, קומיקס אמריקאי, הוא קטן להפליא מבחינת היקף מכירות).
מי שלא מכיר – זה כמו לראות סרטים של דיוויד לינץ' מתברגים פעם אחר פעם בראש טבלאות הקופות השבורות. מעניין. וקצת מפחיד.
שבעה פסיכופטים
דווקא ציפיתי שהסרט יהיה מבוסס על זה, עד שקראתי את התקציר:
http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=5276
כולי תקווה של-Dinosaurs vs. Aliens תיכנס הסצינה בה טי-רקס מ***ן את המוח (ליטרלי) לחוצן אפור וקטן.
קתרין ביגלו נראית מדהים בשביל בת 50
היא נראית אפילו עוד יותר מדהים בשביל אישה בת 60, שזה הגיל האמיתי שלה.
אופס. וגם: וואו.
(ל"ת)
וסמואל ל. ג'קסון בן 63
בגיל של מריל סטריפ, יותר גדול מסטיבן ספילברג.
בקומיקס, ניק פיורי – הדמות שהוא מגלם בסרטי מארוול – מזדקן נורא לאט. בקומיקס הוא היה חבר קרוב של קפטן אמריקה במלחמת העולם השנייה ופנים מוכרות בשבילו בעידן המודרני כשהתעורר מהקרחון.
הוא מזדקן לאט כי גם הוא קיבל הזרקה מהחומר ההוא של הסופר חייל שהוזרק לקפטן אמריקה, רק שאצלו ההשפעה היתה שונה.
האמת היא שאני לא אתפלא אם גם לג'קסון האמיתי הוזרק איזה משהו (כן, בוטקוס. אבל עוד משהו…)
WTF?
60?
*בודק בויקיפדיה*
הולי שיט. 59 וחצי.
אולי היא נכנסת מדי פעם ללזרוז פיט?
הייתי נותן לה 30 בקלות…
אי אפשר להגיד על טרנטינו שהתמסחר רק עכשיו עם סלב סוג א'
או שזה התאום של בראד פיט שהשתתף בממזרים?
המגדל האפל – מעולם לא היו לי תקוות לפרנצ'ייז קולנועי/טלוויזיוני אחרי שלקחו את הפרויקט מידיו של ג'יי ג'יי אברהמס, בטח שלא לתסריטאי כמו גולדסמן. ההחלטה של יוניברסל אולי לא נבעה מהמניעים הנכונים, אבל היא הייתה במקום.
בראד פיט תמיד עשה גם סרטי איכות. סמית עשה רק בלוקבסטרים או סרטים נעימים לעיכול.
מישהו צריך להקים ליגה
לכל אותם סרט VS שנוצרים לאחרונה. המנצח מכל סרט יעלה שלב וילחם נגד מנצח מסרט אחר, וכו'.
דינוזאורים וחייזרים? אם הסרט הזה לא ייקח את עצמו ברצינות אולי יצא ממנו משהו.
Kill Bin Laden=Kill BiL?
ככה שולחים מיילים שמבטיחים כתבות שלא שם?
אתם לא יודעים שסקרנות הורגת ים?
ויתרנו על הכתבה
אבל זה מה שהיה שם:
http://room404.net/?p=41960
לדעתי זה מאוד מוזר להפיק סרט על חיסול בן לאדן.
להוליווד יש ראש אחר בכל מה שקשור לתגובה לטרור. הם אוהבים לעשות סרטים אנטי מלחמתיים ואנטי אמריקאים, ואני חושב שתסכימו איתי שהנושא של טרור אל-קאידה והמלחמה באפגניסטן הוא באמת לא נושא שכדאי לעשות עליו סרט כזה. זה לא שיש לי בעיה עם סרטים אנטי מלחמתיים, (אני דווקא אוהב אותם) פשוט במקרה הזה זה נראה מאוד… out of place.
סרטים אנטי אמריקאים? בהוליווד?
מתי לאחרונה ראית סרט אנטי אמריקאי שיצא מהוליווד? כנ"ל לסרטים אנטי מלחמתיים. הסרט האנטי מלחמתי האחרון שאני זוכר זה "ג'ארהד", וזה היה ב2004.
א. ג'ארהד הוא לא סרט אנטי מלחמתי
כי המלחמה כמעט ולא מוצגת בו (כמובן שזה לא מונע ממנו להיות אחלה סרט).
ב. ומי אמר שאני מדבר על הזמן האחרון? האנטי מלחמתיות זורמת בדם של הוליווד כבר שנים: הפעם האחרונה בה יצא סרט שהוא לא אנטי מלחמתי בהוליווד הייתה ב-1968 ("הכומתות הירוקות" של ג'ון ווין). מאז כל סרט מלחמה בפרופיל גבוה היה אנטי מלחמתי – צייד הצבאים, פלאטון, נולד ב-4 ביולי, פול מטאל ג'אקט, לגעת ביהלום, להציל את טוראי ריאן (לדעתי הסרט הזה דווקא תומך בלחימה, אבל אם כולם אומרים שהוא גם אנטי מלחמתי אני אשים אותו ברשימה), אחים וכדומה. את מטען הכאב לא ראיתי אז אני נמנע מלהביע דעה עליו.
אני פשוט פוחד שהם יעשו מה שספילברג עשה ב"מינכן" ויתחילו להגיד שאולי דווקא לא היה כדאי לחסל את בן לאדן. זה לא יוריד מאיכותו של הסרט, אבל זה פשוט ירגיש כאילו הם לא מכבדים אף אחד שבן לאדן היה אחראי למותו.
דוגמה אקראית שקפצה לי לראש
http://en.wikipedia.org/wiki/Lions_for_Lambs
טוב, זה מ-2007, אבל ככה נתקדם לאט לאט (אם כי אני חושב שהסרט הזה במובהק מייצג את עידן בוש ובעידן אובאמה פחות סביר למצוא כאלו).
יש הבדל
בין היחס של הוליווד למלחמה בעירק ואפגניסטן לבין היחס שלה למלחמה בטרור כמשהו יותר ערטילאי. הראשונה יצרה כמעט אך ורק סרטים שמצביעים על הטרגיות והטפשות של המלחמה וחוסר ההצדקה להכנס אליה כי מה לעשות, זו מלחמה טרגית, טפשית, שלא היתה הצדקה להכנס אליה (טוב, אפגניסטן קצת פחות). המלחמה בטרור, שאפשר ממש בקלות להצמיד לה נארטיב של טובים נגד רעים, הפכה לכר פורה לעלילות מאוד פטריוטיות, לוחמניות, ופרו-אמריקאיות. מותו של בן לאדן מתחבר למלחמה האחרונה, לכן הסרט המדובר, ולכן, למשל, התגלית שדיסני רשמה זכויות יוצרים על שמה של היחידה שחיסלה אותו.
http://www.huffingtonpost.com/2011/05/14/disney-trademarks-seal-te_n_862010.html
ועל כך נותר רק לומר: אמריקה, WTF
יש שמועות שגם סמואל ל גקסון יהיה במערבון של טרנטינו
(ל"ת)
זה שמועה כמו שזו שמועה שבסרט הבא של מייקל ביי יהיה פיצוץ ודולי-אין בזווית נמוכה
איך מתרגמים Worried About The Boy?
שלום גולשי עין הדג היקרים. אשמח לעזרתכם.
בחודש הבא תשודר בערוצי הסרטים של יס ביוגרפיה שעשה הביביסי על בוי ג'ורג'. לסרט קוראים Worried About The Boy, משחק מילים שלא ממש עובד בעברית. אנחנו מחפשים שם עברי לסרט, ונשמח לכל הצעה ורעיון.
הנה הטריילר:
http://youtu.be/NYoZs8FhAw4
תודה
בהתחשב שאותו בוי ג'ורג'
הסתובב באייטיז עם חולצה עליה כתוב "תרבות אגדה" אני חושב שזה בסדר גמור ללכת על תרגום מילולי שגוי.
ואה
מי שמציע שם צריך לזכור שיש מגבלה של 26 או 27 תוים כולל רווחים לשם הסרט ב-EPG.
אוי ואבוי ג'ורג' ~קרש!~
אבל אם להיות רציניים, מה רע ב"מודאגים בקשר לילד" או "מודאגים בקשר לג'ורג'"?
זו אופציה, אבל היא לא מלהיבה במיוחד
אני מניח שיוצרי הסרט לא היו בוחרים בשם, אלמלא היה בו את משחק המילים. ללא הכפילות בין בוי לילד, זה שם די סתמי.
אתן דוגמא למקרה דומה. שידרנו בעבר את You don't know jack, בו גילם אל פאצ'ינו את ג'ק קבורקיאן, הידוע בתור דוקטור מוות – הרופא שעזר לחולים סופניים לשים קץ לחייהם. חשבנו לתרגם את השם מילולית ל"אתם לא מכירים את ג'ק" או ל"אין לכם מושג" אבל זה לא הרגיש נכון, ולבסוף קראנו לו "דוקטור מוות ומיסטר ג'ק", ונראה לנו לפחות שזה שם מוצלח ומתאים יותר לסרט מהתרגום המילולי.
אם כך אז אני חוזר לאופציה של הכותרת שלי
אוי ואבוי ג'ורג'
או אפילו יותר פשוט: אבוי, ג'ורג'
(ל"ת)
אני בעד.
(ל"ת)
שם מצוין
(ל"ת)
אז תוותרו על הבוי
ותישארו עם המודאגים- 'מה הקטע של ג'ורג" או 'מה לעזאזל עובר על ג'ורג", משהו בסגנון.
אני אוהב את "מה עובר על ג'ורג'"
חשבתי גם אולי על משהו בסגנון "לפני שג'ורג' היה בוי" או "כשג'ורג' היה עוד ילד", אבל הכיוון שלך נשמע יותר טוב.
זה גם יותר קרוב לרעיון המקורי של השם.
תמיד רציתי לדעת בקשר לתרגומים של שמות סרטים: יש לך יד חופשית לבחור כל שם שיתחשק לך, גם אם הוא ממש רחוק מהשם המקורי? ועוד דבר, למה בכלל מתרגמים שמות? הרי גם מישהו לא דובר אנגלית יוכל להבין את המשמעות תוך שניה, והבדיחה המקורית תישאר.
רק עכשיו ראיתי את השאלות
תשובות באיחור:
בגדול, אין ממש הגבלות על תרגומי השמות. מצד שני, הסרטים שמגיעים לערוצי הסרטים ללא שם הם אלו שלא הוקרנו בקולנוע קודם וגם לא יצאו לווידאו, וגם לא קיבלו שם מהמפיצים הישראלים שלהם. אני מניח שלפחות על חלק מהסרטים של האולפנים הגדולים, עם פרופיל גבוה, יש איזושהי ביקורת.
לא בטוח שהבנתי את השאלה השנייה. סרטים מקבלים שם עברי כדי שיהיו נגישים יותר לקהל הישראלי ורק במקרים נדירים, כשהשם מספיק קצר ובלתי ניתן לתרגום, נשאר השם המקורי בכתיב לועזי (RED למשל, או קומדיית הרוק הערפדית SUCK).
יש שם: "כשג'ורג' היה בוי"
תודה לכל המציעים!
דו"חקו ישראלי: "מהיר ועצבני 5" מכר 60 אלף כרטיסים
"מהיר ועצבני" מצליח מאוד בכל העולם, ובארץ נוספה גם הזוית הישראלית גל גדות. אז כצפוי, הסרט שובר כאן קופות. לפי הדיווח מהיחצ"נים, הסרט מכר בסופ"ש הראשון 60 אלף כרטיסים, נתון שמעניק לו את התארים:
הפתיחה הגדולה ביותר לשנת 2011
הפתיחה הטובה ביותר של סרטי יוניברסל בישראל ב 10 השנים האחרונות
הפתיחה הטובה ביותר בכל הזמנים לחודש מאי
סחתיין. כרגיל, מה שקצת מרגיז אותי היא ההכרה בכך שמישהו עוקב בארץ אחרי כל הנתונים האלה – אם יודעים מה היתה הפתיחה הגדולה ביותר במאי, מן הסתם יודעים גם על יוני וכו'. אבל מסיבה לא ברורה כלשהי הם נשמרים בסוד, מלבד במקרים חגיגיים של שבירת שיאים. שהציבור לא יידע.
או שנתוני הקופות נחשפים רק כשיש מקרה זוהי סדום.
(ל"ת)
כבר יש "חייזרים נגד נינג'ות"
וזה סרט מאוד גרוע:
http://www.youtube.com/watch?v=7M_QC2fatXQ
SO FUCKING AWESOME
(ל"ת)
אם כבר מקשרים...
אז סרט(ון) הכולם נגד כולם הטוב ביותר שאי פעם נעשה (וכנראה גם שאי פעם יעשה) הוא ללא ספק The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny
http://www.youtube.com/watch?v=xwBK31tC5QM
פוסטרים ראשונים ל"טינטין" של ספילברג וג'קסון
http://www.slashfilm.com/first-poster-spielberg-jackson-tintin-secret-unicor/
ואני עדיין תוהה, למה דווקא טינטין? מה יש בו שמושך כישרונות כמו אדגר רייט וסטיבן מופט וספילברג וג'קסון. ברצינות?
אגב, יש כבר תאריך יציאה בארץ?
כי בבריטניה הוא יוצא הרבה לפני ארה"ב (בסוף אוקטובר)
יש לי חברים באנגליה שממש אוהדים של הקומיקס
ומאוד מצפים לסרט. אולי התרגום לעברית מסיר משהו, או שהכרכים שתורגמו הם הנחותים יותר, אבל למיטב הבנתי באירופה ובארה"ב טינטין נחשב לסוגה עילית מבחינת קומיקס של אמצע המאה – כמו הגרסה האיכותית לכל סרטי מארוול למיניהם.
כחול וכתום...
זה נכון – ברגע ששמים לב לזה, אי אפשר להפסיק.
בקשר לתאריך, בדקת ב"לא סופי"?
http://www.fisheye.co.il/not-final/
טיזר טריילר ל"טינטין"
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X0tfWj24eVY
נראה… אה…. האמת, אני לא בטוח.
אני יודע שזה רק טיזר, אבל יש בו כמה דיאלוגים ואף אחד מהם לא הרשים אותי במיוחד בהתחשב בצוות התסריטאים המאוד מרשים שיש לסרט הזה.
והטכניקה הזו עדיין לא מרשימה אותי בכל הנוגע להבעות פנים ותזוזה. אבל זה ספילברג, אז אני מאמין שגם מדמויות שנעשו בטכניקה הזו הוא יוכל להוציא רגש.
ועוד טיזר
http://e.walla.co.il/?w=/200/1823690
משום מה אני לא מוצא אותו בשום מקום מלבד האתר הזה.
ההבדלים בינו לבין הטיזר האמריקאי מינורים. למשל, ההזכרה של כותרת המשנה שבאמריקה משום מה מנסים להסתיר אותה (כנראה כי השם "סוד חד-הקרן" הוא לא מאוד מושך).
בטיזר השני שהבאתה הם גם הוסיפו את "סוד חד הקרן" בתור השם הרשמי
הזכרתי את זה...
(ל"ת)
מופט? וואלה?
אוקי, ההתלבות שלי לגבי הסרט עלתה כרגע. סטיבן מופט (לפחות לפי העבודה שלו ב"דוקטור הו" ) הוא כותב נהדר עם רעיונות ויזואליים נהדרים (אסטרונאוט שיוצא מתוך המים, רובוטי-שעון, ילד במסכת גז מיושנת) , דיאלוגים ריאליסטיים וכמה מהדברים המפחידים ביותר שאי-פעם נוצרו. אני לא בטוחה כמה טוב זה הולך עם טינטין, אבל יש תקווה!
יש לו גם חוש הומור יוצא מהכלל
כפי שתעיד הסדרה המופתית "זיווגים" (Coupling).
מלא תמונות מספיידרמן החדש!! וסרטונים!
http://www.comicbookmovie.com/fansites/CoastToCoastStation/news/?a=37231
http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=36868
http://www.comicbookmovie.com/fansites/BatFreak/news/?a=37240
ד"ר קונורס
http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=36898
http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=36963
Merchandising!
Merchandising – Where the real money from the movie is made!
צעצוע של סיפור 3 גרף 2.4 מיליארד דולר ממוצרים נלווים הקשורים לסרט
http://www.deadline.com/2011/05/will-cars-move-more-merchandise-than-toy-story-3-either-way-disney-will-remain-the-worlds-no-1-licensor/
הנתח של דיסני בעולם המרצ'נדייז העולמי עומד על 28.6 מיליארד דולר (וזה עוד מבלי לספור את ה-5.6 מיליארד דולר של מארוול שנרכשה ע"י דיסני). מי שעדיין לא הפנים למה הוליווד עושה סרטים שאפשר למכור להם צעצועים, הנה הסיבה עתירת האפסים.
גרררר.......
עוררת בי רצון עז להרוג את מי שחשב על הרעיון של מרצ'נדייזינג (אם הוא כבר מת, אחזיר אותו לתחייה ואהרוג אותו), ולעשות עוד כמה דברים למי שהחליט לעשות מרצ'נדייזינג לוול-E. התופעה הזו עד כדי כך מכעיסה אותי.
מה גם שמעכשיו אני פוסל את עצמי מלקרוא לזה נסיון להרוויח מהצד. מסתבר שזה עושה לא מעט כסף…. אוף….
עם הכנסות כאלו
הסרט הוא המוצר הנלווה!
בידיעה מצוין שמשנת 2006 מוצרים נלווים של "מכוניות" של פיקסאר הכניסו למעלה מ-8 מיליארד דולר. כל מי שתהה למה עושים לו המשך (וגם מאיפה יש לדיסני כל כך הרבה מיליארדים כדי לקנות את פיקסאר ואת מארוול) יכול עכשיו להבין את מניעיהם.
עכשיו כשאתה אומר מרצ'נדייזינג, למה אתה מתכוון?
הפוסטר של מונטי פייתון שיש לי בסלון? החולצה (שאני מאוד אוהב) של באטמן? הפסקול של הטוב, הרע והמכוער שמתנגן אצלי? ספר האומנות של פיקסאר שאני מעיין בו? כל אלה מרצ'נדייזינג – מה בדיוק לא לגיטימי בהם?
שאלה טובה
כשאני שומע את המילה "מרצ'נדייזינג" אני חושב על צעצועי מקדונלדס, על המשכונים ישר לוידאו, על משחקי מחשב שמבוססים על סרטים, בקיצור, כל מה שקשור איכשהו לצורה בה דיסני מתעללת ביצירות שלה ושל פיקסאר (במיוחד לגבי "וול-E" אבל אדבר על זה בהמשך).
זה בהחלט מוזר שאף פעם לא חשבתי על פוסטרים של מונטי פייתון או על פסי-קול בתור מרצ'נדייזינג. אז מה, בעצם, ההבדל? למה הם לא מעוררים את אותה קונוטציה שלילית? באמת שאין לי תשובה חד-משמעית. אולי זה בגלל שדברים כאלה לא מעוררים תחושה של ביזוי חומר המקור (כמו המשכוני הוידאו למיניהם)? שאלה דברים שכנראה היית קונה בכל מקרה (למשל, אהבתי את הפסקול של "התחלה" והייתי שמח להחזיק אותו בבית)? אולי כי זה לא ניסיון להרוויח על גבם של ילדים? באמת שאין לי מושג.
עוד נקודה היא שמרצ'נדייזינג לסרטים של דרימוורקס או בלו סקיי פחות מעצבנים אותי כי הם ממילא ממוסחרים מן היסוד. אם אני אראה שמקדונלדס מנסה למכור לי צעצועי "מדגסקר" אני אחשוב "נו טוב, זה לא סרט כל-כך טוב ממילא", אבל אם אני אראה את אותו דבר קורה ל"משפחת סופר-על" תתעורר בי תחושה של מעין "חילול הקודש".
ומה הקטע שלי עם "וול-E"? המקרה הזה מכעיס אותי במיוחד כי מדובר בסרט שהוא לא בדיוק חובב גדול של תרבות הצריכה, וכשדיסני עושים מזה תעשייה שלמה של צעצועים ומשחק מחשב, זה מכעיס, זה מגעיל וצבוע. מילא להפוך את מה שהוא כנראה יצירת המופת הגדולה ביותר של פיקסאר למסחטת כסף, אתם עושים מפיקסאר צבועים? זה כבר ממש דוחה.
זאת באמת שאלה מעניינת,
שאשמח לקבל עליה תשובות. אני לא מצליח להבין את הרתיעה של אנשים ממסחור. אם אהבתי סרט, למה שלא ארצה מזכרות ממנו? במבט מהיר סביב החדר, אני יכול לראות בובת קרמיט, בובת מיס פיגי, אלף, פו הדוב, סאלי (הסיוט שלפני), ואת הספרן ממירור מאסק. ואלו רק בחדר הזה, ורק פרטי בית. מה בנוגע לכל פרטי הלבוש השונים שמאזכרים יצירות תרבות פופולרית? חולצות סופר גיבורים (ואפילו אבזם באטמן מוצלח מאוד), חולצות מזכרת ממחזות שונים (שיקאגו, רדיוסד שייקספיר קומפאני), ואפילו חולצה או שתיים של עין הדג (סליחה, עין הדן).
כאמור, מדובר ברשימה חלקית מאוד, שלא מייצגת רק את הטעם שלי (אני לא חי כאן לבד, אחרי הכל), אבל זה בדיוק העניין – ברמה מסויימת מדובר בפרטים המגדירים את הטעם שלי. ובנוסף, מספקים סוג של חווייה אסתטית. קשה לי למצוא כאן את המילים הנכונות, אבל מיס פיגי, אלף, וקרמיט הם לא סתם פיסות בד שמילאו אותו בספוג. הם מייצגים את הדמות, וברמה כזאת או אחרת, אני מזדהה עם הדמויות. ואני לא לבד, שאלמלא כן, המוצרים הראשוניים לא היו מצליחים כל כך.
הבעיה מתחילה
כשהמרצ'נדייז מפסיק להיות מוצר נלווה של הסרט, ובמקום זה ההיפך הוא הנכון.
השיא, למיטב ידיעתי, היה ביצירת הסדרה He-Man.
הסיפור שקראתי הוא שלקראת היציאה של קונאן הברברי (הקודם), התחילו לעבוד על קו מוצרי בובות (סליחה, אקשן פיגורז) של קונאן. רק מה, לאט לאט הסתבר להם שזה לא עומד להיות סרט ילדים. רק מה, תקועים עם בובות (סליחה, וגו').
אז יצרו סדרת הנפשה מטופשת, כדי למכור את הצעצועים.
לכאורה, שיא המסחור. אבל מה, אלמלא סיפור הרקע, מה יש לנו כאן – ילדים שצופים בסדרה, ורוצים את הצעצועים שלה. אז מה כבר ההבדל בין בובה של קרמיט, או בובה של הי-מן – מבחינת הצרכן הסופי?
כן, ברור שכדמות קרמיט הרבה יותר מוצלח משרירן מטופש עם חרב פאלית. וברור שערכי ההפקה של החבובות היו יותר טובים *בהרבה* מאלו של הימן. אבל שוב, מה ההבדל מבחינת ההזדהות של הצרכן עם הדמות? זה שכמבוגרים אנחנו מסוגלים לקצת יותר ריחוק אירוני? זה דווקא נראה לי כחסרון, לא יתרון.
(לפחות לפי וויקיפדיה, מסתבר שזאת כנראה אגדה אורבנית.)
http://en.wikipedia.org/wiki/Masters_of_the_Universe#Links_to_Conan_the_Barbarian
אבל בכל מקרה הסדרה נוצרה על מנת למכור את הצעצועים
והיא לא היחידה: G.I. Joe ו-My Little Pony גם נוצרו מאותה הסיבה.
וכמובן, הרובוטריקים.
(ל"ת)
ואם היית יודע את זה, כילד,
האם היית פחות רוצה עוד ועוד מהצעצועים המגניבים הללו?
כן.
זאת אומרת, סביר להניח שזה לא היה משפיע עלי במיוחד, אבל אם כן – ללא ספק לכיוון של פחות קניה. אף אחד לא אוהב שעושים עליו מניפולציות גלויות.
בכל מקרה, לא הבעתי דעה לגבי הדיון הכללי. אין ספק שאמנות שאיננה רק לשם רווח נראית לנו נאצלת יותר – כל פעם שאני קורא את Calvin & Hobbes אני מרגיש תחושת חמימות צדקנית, וכל פעם שאני קורא את גרפילד יש לי תחושת אשמה קלה. אבל זה לא אומר שאני חושב שהדעה הזו נכונה או מבוססת (או לא נכונה ולא מבוססת).
ובכל זאת.
אני בטוח שאם נחרוש את תולדות האומנות, נמצא לא מעט יצירות שכסף היתה הסיבה כמעט היחידה לכך שנוצרו. זה לא פוסל את ערכן כיצירות.
למשל, שמעתי תיאוריה שהקנטטה לקפה של באך היא אחת מהפרסומות היותר מושקעות בהיסטוריה האנושית – http://www.youtube.com/watch?v=u6-PRCv7SfM
אומנים, כמעט כל האומנים, בעצם, עובדים בשביל כסף. אלמלא היה כסף מעורב בתהליך, חלק ניכר מהתרבות לא היה נוצר. אז שוב, צריך הבדלה קצת יותר טובה בין הדברים. אלא אם כן נסכים שהפוני הקטן, או הרובוטריקים, או דובוני אכפת לי – כולם מחורבנים רק כי מטרתם המוצהרת היתה להרוויח כסף, ולא משום סיבה אחרת.
הם מחורבנים כי המחויבות שלהם היא לא לקהל הצופים,
אלא למפרסם.
אלו מוצרים שהמטרה היחידה שלהם היא למכור כמה שיותר מרצ'נדייז, ובשביל זה הם פונים למכנה המשותף שיביא כמה שיותר קהל (לא בהכרח הנמוך ביותר, אבל בטח לא רחוק ממנו), וזה חייב לפגוע באיכות שלהם. לכן הם לעולם לא יעמדו בקו אחד עם יצירות שאמורות לעמוד בפני עצמן.
למה הדבר לא נכון גם לגבי הקנטטה לקפה? אולי כי לבאך יש יותר אינטגריטי מליוצרים של הי-מן, אולי הסטנדרטים היו שונים אז אולי הוא דווקא נכון לגביה. אני לא מספיק מבין במוזיקה קלאסית בשביל לדעת אם זו יצירה שהיא באמת טובה, או שהיא רק נשמעת כזו, כי באך חתום עליה, וכי אנחנו רגילים לזה שכל מוזיקה "קלאסית" היא בהכרח איכותית.
לא בטוחה שהעניין כל כך חד וחלק
למשל, הגרסה המחודשת של My Little Pony נועדה, כמו קודמתה, למכור צעצועים, אבל הביאו מפיקה עם אינטגריטי ורעיונות מעניינים, ושמו מאחוריה רשת שגיבתה אותה, והתוצאה היא, מסתבר, בעלת ערך אומנותי, עד כדי כך שצופים מבוגרים רבים נשבו בקסמי הסדרה.
לא ראיתי אותה בעצמי, אבל הנה ביקורת שמאוד עושה חשק:
http://www.strangehorizons.com/reviews/2011/05/my_little_pony_.shtml
ובכן, כנראה שזאת באמת ביקורת נהדרת,
אם אני עדיין מהרהר בדבר לסור ליוטיוב לראות פרק או שניים.
תראה, אני לא מתכוון להתמם.
ברור לי שיש הבדל, וגם לי המסחור מפריע. אני פשוט לא לגמרי מבין מה גורם לי להסתייג מיצירות מסויימות, ולקנות בשפע שטויות שקשורות לאחרות.
יש כמה בעיות עם הרעיון שלך לגבי אומנות:
1) בוא נתחיל מהדבר הפשוט – מרצ'נדייזינג הוא פשוט שם אחר ל"כסף". יצירה שנוצרה רק במטרה להרוויח כמה שיותר מעצמה לא שונה במיוחד מיצירה שנועדה להרוויח ממוצרים נלווים – לשתי היצירות (התיאורטיות) שלנו אכפת רק מהקו התחתון אצל רואי החשבון.
עכשיו – לך תדע? חוץ במקרים ברורים מאליהם (כמו רובוטריקים – סידרה שנועדה לקדם קו צעצועים) אתה אף פעם לא יכול להיות בטוח מה המניע של היוצר. מן הסתם רוב היוצרים יגידו שהם כאן בשביל האומנות – חלקם משקרים וחלקם לא. נכון שאורסון וולס לא פירסם בובות של האזרח קיין, אבל בשנים שאחרי לא הייתה לא בעיה להזנות את המוניטין שלו בפרסומות כדי לגרד כל אגורה. אם היית מגלה פתאום שהאזרח קיין נעשה כי וולס קיווה לשחות בערמת כסף הסרט היה נהיה פחות טוב?
2) אהבת הכסף לא בהכרח מסכנת את האיכות: כל קומיקס של באטמן שנכתב משנת 1938, כל סרט וסידרה שבה הדמות כיכבה מיועד לשם דבר אחד – לחזק את את המותג ששמו "באטמן" ולסחוט ממנו כל אגורה אפשרית. למרות כל זאת נעשו בכמה מדיומים כמה סיפורים ממש (אבל ממש) טובים עם הדמות הזאת – The Dark Knight Returns של פראנק מילר נכנס לרשימת 100 הספרים הגדולים של טיים מגאזין, באטמן של נולן נכנס לרשימת הגדולים של ימד"ב וקיבל ביקורות משבכות מקיר לקיר. שניהם נעשו כי האולפן חשב שהם יהיו רוחיים.
אתה יודע למה ציורה הקפלה הסיקסטינית? כי האפיפיור שילם למיכאלאנג'לו המון כסף ולא ממש נתן לצייר בררה. האמן הכניס מעצמו ליצירה, אבל זו עדיין יצירה בהזמנה.
3) כנות לא שווה לאומנות (טובה): בכל העולם, בכל רגע נתון, ישנם מאות (אלפי?) סטונדנטים לתחומי אמנות שונים (ציור, ספרות, מוזיקה, קולנוע) שעובדים על, מה שהם בטוחים, יצירות מופת עתידיות. להרבה מהם ישנם מניעים טהורים לגמרי – הם רוצים ליצור משהו שישנה את העולם לטובה ולא אכפת להם אם הם יחיו בעוני (אני יודע, כי אני אחד כזה). רובם גם ממש גרועים. כל הכנות האומנותית בעולם לא תלמד אותך להחזיק מצלמה או לכתוב תסריט. עם כוונות טובות לא יוצרים יצירות מופת.
4) בסופו של דבר זה לא משנה: שיר אשיר בגשם נוצר כי לאולפן היו כל מיני שירים – הם לקחו זוג מפיקים ואמרו להם לתפור סביב הדברים ההלו סרט. ויולה – יצירת מופת. היסטוריה לא תזכור את המפיקים תאווי הבצע, את הבובות הזולות מטייואן ואת הפוסטרים. בסוף רק היצירה (אם היא טובה מספיק) תזכר.
כסף הוא אחד הכלים החשובים ביותר לחיים. לא צריך לזלזל בו
(ל"ת)
מי מזלזל? אני אוהב כסף, ספציפית – אני אוהב את הנוחות שהוא יכול להשיג בחיים.
שמחתי לתרום למאמץ,
בעזרת בובה של באטרקאפ החדקרן. הוא אפילו סייע לי להרוויח ארוחת בוקר שווה, שזכיתי מול אחותי בהתערבות – האם באטרקאפ הוא זכר או נקבה.
האם התקציב האמיתי של "ספיידרמן המדהים" הוא 220 מיליון?!
http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=37473
עוד תמונה מעלייתו של האביר האפל
http://www.comicbookmovie.com/fansites/rorschachsrants/news/?a=37494
שאלה טכנית -
לפי איזה סדר מופיעים האייטמים ב"דיונים מתמשכים"? זה לא כרונולוגי, לא לפי מס' תגובות ולא לפי א"ב. אני תמיד תוהה כמה "לרוקן" כדי לא לפספס משהו מעניין. אם זה היה כרונולוגי זה היה עוזר, אבל לא מצאתי חוקיות שם.
תודה!
לפי מה שהבנתי
זה לפי סדר כרונולוגי, אבל מסודר לפי התגובות הישנות ביותר מלמטה למעלה – כלומר, הכתבה שיש לה את התגובה הישנה ביותר תהיה הכי למטה.
אבל יכול להיות שאני טועה…
כמעט
לפי סדר כרונולוגי הפוך של התגובה האחרונה בכל כתבה (שקראת).
הכתבה בה פורסמה התגובה האחרונה תופיעה למעלה, אבל הכתבה התחתונה אינה בהכרח זו עם התגובה הישנה ביותר שלא נקראה, כי יכול להיות שיש יותר מעשר כתבות [מהמתמשכים] עם תגובות חדשות.
ולא הבנתי את התהייה של subatoi – אם אתה קורא את התגובות בכתבות שבמתמשכים, אתה לא מפספס כלום.
האמת היא
שאני כבר לא יודע בדיוק מה אני מחפש, או יותר נכון – לא יודע איך להגדיר את זה במילים.
ננסה להסביר את זה לפי המצב הנוכחי. כרגע אני הולך למתמשכים ופותח שם כתבות שמעניינות אותי (כדי להשלים ולקרוא תגובות שלא קראתי. שזה נורמלי), וגם פותח כתבות שלא מעניינות אותי (כדי להעיף אותן מהמתמשכים, למקרה שמתחתן מתחבאת כתבה שאני כן רוצה לקרוא את התגובות שלה. ואני לא יודע אם זה נורמלי או לא).
אולי מה שאני צריך זה את האפשרות שיהיו 20 כתבות במתמשכים, או איזה רעיון מופרך כזה.
אולי עכשיו זה היה יותר ברור.
אז ככה
יש בתכנון כל מיני תוספות ושיפורים למנגנון המתמשכים, אבל בינתיים, לגבי כתבות שלא מעניינות אותך – אחר שפתחת אותן, רד לתחתית הדף ובצד שמאל (מתחת ל"התאמה אישית") תראה את הקישור הבא: "הפסק לעקוב אחר כתבה זו". לחץ עליו וכתבה זו תצא ממעקב המתמשכים שלך (עד הפעם הבאה שתכנס אליה).
הו, מצוין.
נשמע שזה יענה על כל שאיפותיי (כרגע). אם כך אתה יכול לזנוח את התוספות והשיפורים למנגנון המתמשים.
תודה! :)
או, ואם כבר אתה פה,
עוד שאלה קטנה של סקרנות נטו. כשמנקים את המתמשכים לחלוטין מופיעה הודעה 'ניצחת את ממ"א'. מה זה ממ"א?
מפלצת מתמשכים אימתנית
(ל"ת)
מכונת מתמשכים איימתית
(ל"ת)
מוק סיפק את התשובה המדויקת
http://www.fisheye.co.il/static/diction.htm#mama
אוקיי, זו ההזדמנות שלי.
סלחו לי על הקטנוניות חסרת הגבולות, אבל מהיום שהאתר חזר התקשיתי עם הניסוח הזה. זה היה נשמע יותר טוב עם טיפ טיפה התלהבות. מוזר להודיע שניצחנו את ממ"א בכזה יובש.
מה שאני מנסה להגיד זה- הלוואי הלוואי הלוואי שתעשו שם סימן קריאה. קטן. קטנטן.
זה פשוט מציק לי נורא.
אגב,
מאז שנתת לי את הטיפ ההוא (הפסק לעקוב וכו'), חיי באתר השתפרו פלאים. גאון מי שחשב על זה.
זה רעיון מעולה
אבל זה לפעמים לא עובד לי…
מה בדיוק לא עובד?
[יש לפעמים בעיות תקשורת עם האתר, אבל אם אחרי לחיצה על אישור בתיבת הדיאלוג קיבלת חיווי להצלחה, זה אמור לעבוד.]
לא יודע
אני לוחץ – האתר מאשר – ואני עדיין מקבל הודעות…
להיות פייר, לא ניסיתי כבר כמה חודשים בגלל שזה לא עבד לי – אבל אנסה שוב
עוד אחד ממשחקי "זהו את הסרט"
סוג של איש תלוי עם חפצים מסרטים. חמוד, אבל אזהרה: אל – לא, ברצינות, אל! – תסגרו בטעות את החלונית אחרי שישים סרטים בערך כשבדיוק התחלתם להצליח…
http://famousobjectsfromclassicmovies.com
ואם מישהו מגיע לסוף, או מגלה אם בכלל יש כזה… ספרו לי?
המשחק הזה הסתובב ברשת לפני כחודשיים
אם אני זוכר נכון, יש שם בערך 120 סרטים, מתוכם זיהיתי (=הצלחתי להשיג מספיק אותיות כדי לנחש את שם הסרט) בערך מאה. אין שום פרס.
טיטאניק 3D
זה רשמי: ב-6 באפריל 2012 תצא גרסת 3D של 'טיטאניק'. אותו סרט רק בתלת מימד.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=77758
לדעתי, זה מאוד מיותר. נשים רגע בצד את חגיגות ה-100 לטביעת הטיטאניק, איזה ערך בדיוק יש לגרסת תלת מימד של טיטאניק חוץ מ-$$$?
זאת שאלה מכשילה?
מבחינת האולפן, למה צריך להיות לזה ערך כלשהו חוץ מ-$$$?
הערך שיגרום לנו לבוא לראות את זה
(ל"ת)
זה בתלת-מימד.
(ל"ת)
מסתבר שזה ערך שלילי
השניים שתכננתי ללכת איתם לשודדי הקריביים היום הודיעו לי ברגע זה שכרטיס תלת מימד יקר להם מדי, ככה שאנחנו מוותרים על ההקרנה.
אבל לא מדובר על שודדי, אלא על טיטאניק.
אני מצטער שאני מפגין חוסר הומור משווע בתגובות כאן, אבל באמת שאני לא ממש מבין את הפתיל הזה:
אנשי האולפן חשבו לעצמם איך לגרד עוד כסף מסרט שכבר שהה כל-כך הרבה זמן באקרנים שזה כמעט לא חוקי,
הם נזכרו שיש טכנולוגיה חדשה שנותנת תירוץ לסחוט עוד כסף מהצופים,
הם החליטו להשתמש בה.
זה הכל. זו לא החלטה שיש מאחוריה אינטגרטי אומנותי, אבל בהחלט סביר להניח שהיא תכסה את ההשקעה, בעיקר באמצעות אנשים שנהנו מאוד מהסרט בפעם הראשונה, ואנשים שהיו צעירים מכדי לראות אותו בקולנוע בפעם השניה.
אבל העניין הוא
שהיום, מי שרוצה לראות את טיטאניק או שהוא לא ראה (יש אנשים כאלה, מסתבר) יכול לראות בDVD/בלו ריי/הורדות ישירות. לא נראה לי שמישהו ירצה במיוחד ללכת לגרסת ה3D בקולנוע. במיוחד שזה אותו סרט רק עם משקפיים ו-45 ש"ח.
נחייה ונראה.
(ל"ת)
צודק
(ל"ת)
התלת מימד
הוא הסיבה הכלכלית של האולפן להוציא את הסרט שוב. הוא לא הסיבה שלי כצופה ללכת לראות אותו. למה לי לראות סרט שאני כבר מכירה ויש לי את הDVD שלו? סרט בדרך כלל מגיע עם סיבה ללכת לראות אותו, מעבר לכי האולפן משווק אותו (לגבי סרט ישן, זה יכול להיות חידוש, או גרסת הבמאי, או מארז חתום של סרטי דקפריו- כיד הדמיון)
השאלה הייתה האם יש לסרט ערך מוסף, לא האם יצפו בו
חוץ מזה, כמו שכתבתי, אני חושב שאנשים גם יצפו בו, והסברתי למה: כי יש אנשים שאוהבים תלת-מימד, כי יש כאלו שרק מחכים לתירוץ לראות את הסרט שוב בקולנוע (ולא בבית), וכי יש כאלה שהיו צעירים מכדי לראות אותו בקולנוע.
ועכשיו, ברשותך, אני חושב שהדיון הזה מיצה את עצמו.
סוף העולם הגיע?
נהניתם ב'מת לדייט'? נפלתם על הרצפה ב'אפיק מובי'? נקרעתם מצחוק ב'סרט אסון? (אני יודע שלא).
אז בטח 'תשמחו' לדעת כי היוצרים של הסרטים הללו מתכננים את 'הסרט הכי גדול אי פעם 3D'. הכינו כרטיסים מראש (NOT).
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=77878
ארץ אחרת שו הדא?
אני לא זוכר אם זה הוזכר כאן, אבל לגמרי במקרה נפלתי על טריילר לדרמת המד"ב הזו, שכמסתבר עשתה די הרבה רעש בסאנדנס האחרון:
http://www.youtube.com/watch?v=vJoXfTxOEuw
זה נראה טוב.
טוב, נו, אולי הטריילר מבטיח טיפה יותר מדי מלודרמה במד"ב שלי, אבל מאחורי המלודרמה נראה שיש מחשבה. ומחשבה במד"ב זה יאמי.
יש תמונה ראשונה מbrave של פיקסאר
http://my.spill.com/profiles/blogs/first-look-brave-and
נראה ממש ממש טוב
(ל"ת)
לאונרדו דיקפריו ישחק את הנבל במערבון של טרנטינו
ראיתי באיזה אתר,שכחתי איזה.
הנה זה:
http://screenrant.com/leonardo-dicaprio-django-unchained-idris-elba-quentin-tarantino-sandy-117863/
דיקפריו החל שיחות רשמיות עם טרנטינו לשחק את הנבל
http://www.edb.co.il/blog/archives/9411
ותראו איזה שם מטומטם דפקו לסרט
http://www.edb.co.il/title/t0027498/
נשמע כמו המשך למהיר ועצבני , אני לא מבין , רק "דג'נגו" זה יותר מידי טוב?
כתוב שם שזה שם לא רשמי.
זה גם תרגום לא נכון למקור, שבכלל לא נשמע כמו משהו מהיר ועצבני. "דג'נגו" (דיינגו?) אכן נשמע כמו פשרה סבירה.
סופית:ג'יימי פוקס ישחק את דג'נגו במערבון של טרנטינו!!
http://movies.ign.com/articles/117/1178221p1.html#disqus_thread
עוד מקור:
http://www.djangounchained.org/confirmed-jamie-foxx-will-play-django-in-django-unchained