אחרי הצפיפות הרבה של השבוע שעבר, השבוע הזה היה כוכב אחד בלבד: וולברין . "וולברין" היה הסרט היחיד שיצא בהפצה רחבה בארצות הברית בסוף השבוע, בידיעה ברורה שהוא יכבוש את המקום הראשון. כלומר, עד כמה שזה יכול להיות ברור – בשבועות האחרונים המוסכמות הרגילות בקשר להצלחתם של סרטי קיץ לא כל כך עבדו.
ובכן, אין חדשות, ואלה חדשות טובות. "וולברין" אכן נמצא במקום הראשון, גם אם באופן קצת פחות מרשים מהמתוכנן. עולם כמנהגו נוהג.
לפי ההערכות הרשמיות שהתפרסמו הערב, "וולברין" הכניס בסוף השבוע הראשון שלו 55.0 מיליון דולר. זה מספר מעצבן, כי הוא מקשה על ההשוואה לסרטי האקס-מן האחרים: 55 מיליון דולר ממקמים את "וולברין" חצי סנטימטר מעל לפתיחה של "אקס-מן" הראשון (54.47 מיליון) ומילימטר ורבע מתחת לפתיחה של "אקס-מן: ההתחלה" (55.1 מיליון). אפשר לנחש שכשיגיעו תוצאות האמת, יתברר שוולברין בעצם הכניס משהו כמו 54 מיליון וקצת, ויוכרז רשמית בתור הסרט עם הפתיחה החלשה ביותר בתולדות סרטי האקס-מן. וגם אם לא, זאת כמובן ירידה גדולה מאז הסרט הקודם בכיכובו של וולברין, "אקס-מן המקור: וולברין" שפתח בשנת 2009 עם 85 מיליון דולר, בלי עזרת תלת-מימד.
מאכזב? קצת, כן. אפשר היה לצפות מגיבור העל הותיק ביותר בקולנוע (שום גיבור אחר לא שרד 13 שנה כשהוא מגולם על ידי אותו שחקן, בלי שום ריבוט) שיביא הביתה לפחות 70-80 מיליון. אבל וולברין יהיה בסדר. הסרט הופק בכ-120 מיליון דולר "בלבד" – צנוע, בעידן שבו תקציבים של סרטי קיץ מגיעים באופן קבוע לסביבה של 200 מיליון. הוא מקבל תגובות אוהדות למדי ולא תהיה לו תחרות קשה מדי בשבועות הקרובים, והכי חשוב – כרגיל – שההכנסות בארה"ב הן רק חלק מהסיפור. הסרט יצא השבוע במקביל כמעט בכל מקום בעולם, והכניס בסך הכל 141 מיליון דולר. נכון ש"הנוקמים" זה לא, אבל כל כך הרבה סרטי קיץ ענקי תקציב כשלו בשבועות האחרונים, שעצם העובדה שהסרט לא התרסק נראית כמו עילה לפתיחת השמפניות. התכניות לקראת סרט האקס-מן הבא, "Days of Future Past", בקיץ הבא, לא הופרעו.
במקום השני נמצא "לזמן את הרוע", שירד לשם מהמקום הראשון, עם 22 מיליון דולר וירידה של 47% בהכנסותיו מהשבוע שעבר. זה אולי לא נשמע מרשים, אבל קחו בחשבון: ירידת סוף השבוע השני של "הטיהור", בלוקבאסטר-האימה הקודם, היתה 76%. בהשוואה למקובל בז'אנר, "לזמן את הרוע" עושה חיל, ועם הכנסות כוללות של 84 מיליון דולר, הוא בדרך להפוך לסרט האימה המצליח ביותר מסחרית מזה שנים.
"גנוב על המיניונים" מוכיח את עצמו כסופרמן האמיתי של הקיץ הזה. בשבוע הרביעי שלו, הסרט נמצא במקום השלישי, עם 16 מיליון דולר. בהכנסותיו הכוללות הסרט לא רק עקף השבוע את "איש הפלדה" (287 מיליון), אלא גם חצה את קו ה-300 מיליון דולר בהכנסות בארצות הברית בלבד, והפך לסרט השני-הכי-מצליח של השנה עד כה. רק "איירון מן 3" גדול ממנו. אם היה ספק, עכשיו זה רשמי: המיניונים הצטרפו לליגת העל של הפרנצ'ייזים המצליחים בעולם.
נמוכים יותר ועדיין מרשימים: "Fruitvale Station", סרט עצמאי שזכה בפסטיבל סאנדנס השנה, שמוצג כבר שבועיים בהפצה מצומצמת והשבוע נכנס לעשיריה המובילה, למקום העשירי, עם 4.6 מיליון דולר. כראוי לסאנדנס, זה הסרט הראשון של במאי-תסריטאי צעיר (באמת צעיר. הוא בן 27) בשם ריאן קוגלר, וביקורות משבחות (בעגבניות: 93%). תיאור העלילה הרשמי הוא משהו כמו "איש אחד מסתובב ופוגש כל מיני אנשים", ולא ברור האם לספר יותר מזה יהיה ספוילר.
וודי אלן הוציא השבוע את הסרט השנתי, שלו, "יסמין הכחולה". הפעם עם קייט בלאנשט. כהרגלו, הסרט הופץ בבתי קולנוע בודדים – שישה, ליתר דיוק. כהרגלו, באותם אולמות בודדים הוא קרע קופות לגזרים. הסרט הכניס 613 אלף דולר; בחשבון פשוט, זה קצת יותר ממאה אלף דולר לכל אולם. לותיקי "מכסחי הקופות", ממוצע ההכנסות הזה הוא אפילו גדול מעט יותר מזה של "חצות בפריז".
רד, האם אפשר לצפות לביקורת על וולברין בזמן הקרוב?
(ל"ת)
כן.
(ל"ת)
לא לפתח ציפיות מוולברין
לא ברור איך זה אפשרי, הרמה עוד יותר נמוכה מהסרט הקודם.
האקשן – לא משהו בכלל.
בקודם לפחות היו הליקופטרים מתפוצצים, מוטאנטים חזקים,
קרבות אדירים וכו'. כאן – גורנישט.
לגרש, או לזמן את הרוע?
(ל"ת)
למה החדש של וודי מופץ בהיקף מוגבל?
הסרטים הקודמים שלו הופצו בהפצה נורמלית, לפי מה שאני זוכר. (הסרטים האירופאיים שלו הציגו בארץ והצליחו לא רע, כמדומני).
גם בחצות בפריז הוא הגביל בהתחלה
נדמה לי גם כן ל-6-7 אולמות
ואחרי כמה שבועות זה יצא לשאר
מה שכן, זו שאלה טובה למה הוא עושה את זה
היפסטר אלן?
(ל"ת)
חצות בפריז היה מעולה והוגבל בהתחלה
לפי הציון של בלו ג'סמין בעגבניות (85%) זה נראה כאילו כל פעם שאלן מרגיש שיצא לו סרט טוב הוא יגביל אותו כדי להגביר לו את ההייפ. סתם תיאוריה שעלתה לי לראש.
27 זה לא כזה צעירץ
כלומר, כן, 27 זה צעיר אבל נדמה לי שרוב הבמאים ביימו את סרטם הראשון בגיל הזה.
באותו נושא – תמיד רציתי לשאול מי היה הבמאי הצעיר ביותר לביים סרט קולנוע. ידוע לי שהארמוני קורין ביים את "גומו" בגיל 24 (בנוסף, שנתיים לפני זה ייצא הסרט "קידס" שעבורו הוא סיפק את התסריט). מכירים מישהו שעשה זאת בגיל צעיר יותר?
בטוח תמצא סיפור על ילד בן 12 שנתנו לו לביים סרט
השאלה היא מי הכי צעיר שביים סרט שהצליח מסחרית או אומנותית (מוערך ע"י מבקרים) ברמה כלשהי.
חיפוש בגוגל של: "Youngest Director" הביא אותו:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kishan_Shrikanth
אם אני לא טועה,
היה עליו אפילו אייטם פה באתר.
יותר מרשים מ"גומו" של קורין
היא העובדה שוולס ביים את "האזרח קיין" כשהיה בן 26. יש סיפור אחד, אני זוכר, על שחקן הודי צעיר שנתנו לו, בתור גימיק, אני מניח, לביים סרט של שעתיים, אבל אני חושב שהבמאי שביים סרט שזכור כיצירת מופת מונומנטלית בגיל הצעיר ביותר זה וולס.
אני מניח שאתה מתכוון לאותו אחד שאופיר הזכיר.
הוא ביים את סרטו הראשון בגיל 10. הוא גם כתב את התסריט. ושלוש שנים מאוחר יותר הוא ביים את הרימייק של הסרט. מדהים. רק חבל שאני לא מצליח למצוא קטעי מאחורי הקלעים של הסרטים. מעניין גם כמה חופש יצירתי העניקו לו.
ואם ללכת על סרטים בפרופיל קצת יותר גבוה
ג'ון סינגלטון ביים את הסרט המלא הראשון שלו כאשר היה בן 24 – הסרט היה Boyz n' the Hood, שם שאולי לא אומר הרבה היום, אבל בזמנו הביא לסינגלטון עצמו 2 מועמדויות לאוסקר, אחת על התסריט והשנייה על הבימוי (כשהסרט עצמו בכלל לא היה מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר). זה גם הופך אותו לבמאי הצעיר ביותר שהיה מועמד לאוסקר אי פעם.
ולאחד הבמאים הכי מחורבנים
עם מועמדיות לאוסקר. כי כמעט שום דבר שהוא עשה מאז "בנים בשכונה" לא שווה צפייה.
*"החבר'ה מהשכונה"*
(ל"ת)
אני בספק אם זה הכי צעיר מבין הבמאים ה"מקצועיים"
אבל שווה להזכיר את "המחברת" של חנה מחמלבאף (הבת והאחות של) שגם הופץ בארץ ונעשה בגיל 19 ולו רק בשביל שיהיה אפשר לקשר לטריילר.
ויש גם את חבייאר דולן
שביים את סרטו הראשון "הרגתי את אמא שלי" בגיל 19 (וגם שיחק, הפיק, כתב את התסריט והיה אחראי על העיצוב והתלבושות) וזכה עליו בשלושה פרסים בקאן.
הוא מוכשר הילד, אין ספק, אבל גם אחד הבמאים הכי מעצבנים עלי אדמות.
נשמע כמו המייק אולדפילד
של עולם הקולנוע.
הוי, זה סרט נוראי של במאי מעצבן מאוד
(ל"ת)
Fruitville Station הוא סרט שמסתמן גם כ"חיות הדרום"
השנתי. כלומר, הסרט מסאנדנס שכנראה יהיה זה שישוגר לעונת האוסקרים.
וחוץ מזה, לגבי הקטע עם הספוילר לסרט שרד דיבר עליו – זה בכל זאת סרט שמבוסס על סיפור אמיתי, לכן מי שרוצה לדעת יותר על הסרט בלי לקלקל לעצמו, לא מומלץ לבדוק פרטים על הביוגרפיה של האדם שעליו הסרט נעשה.
או לקרוא ביקורות על הסרט
או להתעדכן באקטואליה אמריקאית (לא יהיה מופרך להגיד שהסיבה לזינוק המשמעותי בהכנסות הסרט בשבוע האחרון נובעת בעיקר מהקישור לאירוע אקטואלי שחופף מדי לעלילת הסרט). קשה להאמין שיש מישהו שהתעניין ולו במעט בסרט, בין אם בגלל מייקל ב. ג'ורדן ובין אם בגלל סאנדנס או קאן, שלא נחשף לפרט הזה בסרט שלא מרצונו וקשה להאמין שיותר מדי אנשים יגיעו לסרט הזה מבלי "לקלקל לעצמם".
לפי יאיר רווה,
זה סרט בסגנון "אמריקן ביוטי". הסצנה הראשונה של הסרט מספיילרת את סופו. אז כן – הסרט מספר על יומו האחרון של אוסקר גרנט, סוחר סמים לשעבר שנורה ע"י שוטר בזמן תקרית בתחנת רכבת, בה הוא לא היה מעורב. ולמרות שהשתמשתי בפונקציית הטקסט המוחבא, אני באמת לא רואה איך זה אמור להיות ספוילר. יותר "טיטניק", פחות "127 שעות".
כל מי שמחשיב את עצמו חובב אקשן,
שיעשה לעצמו טובה ויראה את הסרטון הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=0Awl3jT_vdI
זה קליפ לאיזה שיר די מעפן שלא מעניין בכלל, כי הקטע פה זה הקליפ עצמו. אני אישית בחיים לא ראיתי דבר כזה. זו סצינת אקשן באורך ארבע וחצי דקות-*מטורפת*-יריות, מכות ולא מעט פארקור, שמוצלמת כולה בגוף ראשון, וחלק גדול ממנה בשוט אחד. בעיקרון זה בלתי אפשרי. אין לי מושג איך עשו חלק מהקטעים בקליפ הזה, אבל עזבו. פשוט תראו בשביל האקשן.
כבר הרבה זמן אני מחכה שסרט כלשהו יעשה את הקפיצה המתבקשת מפואנד פוטג' לגוף ראשון-בלי תירוצים של צלם שבמקרה נקלע לאירוע, פשוט לצלם את הסרט מהעיניים של אחת הדמויות. זו הפעם הראשונה שאני רואה יישום לדבר הזה.
די מגניב
המשפט שבכותרת קנה אותי.הקליף עצמו די מגניב אבל יש שתי סצנות אקשן שראיתי שעושים בגוף ראשון דברים מגניבים
הבית של שון קונרי-בלתי משוחדים
היט גריל עם שכשיר לראיית לילה-קיק אס
מן הסתם יש עוד שאני לא יודע/זוכר
מכשיר
(ל"ת)
הסרט של Doom גם כולל סצנה כזאת
(ל"ת)
ועכשיו נזכרתי
שיש גם את שתיקת הכבשים מה יש לסרטים האלה עם מכשיר לריאת לילה?
האמת שזה רעיון לסקר
מצחיק
ראיתי את זה בעבר ולא הבנתי שזה קליפ עבור השיר, חשבתי פשוט חבורת רוסים משוגעים עשתה סרטון מגניב ומצאו מוזיקת רקע מתאימה.
ואתה צודק
(ל"ת)
ישנם סרטים המצולמים בגוף ראשון לכל אורכם.
"Enter The Void" למשל עושה זאת באופן נפלא. יש גם את "תיבה רוסית" שמצולם כולו בשוט אחד. וזה לא איזה משהו חדש, אפילו. ב-1947 היה גם את "Lady In The Lake" המעולה שיחסית לאותה תקופה גם השתמש באותה טכניקה באופן לא רע בכלל.
אני מת על צילום מגוף ראשון, ואני מסכים שצריכים להיות יותר סרטים כאלה. ויותר מזה, סצינות אקשן בהחלט יכולות להיות מרהיבות יותר בשימוש בצילום בגוף ראשון. ב'ספיידרמן' היה שוט נהדר כזה, רק שהוא לא הגיע במלואו לסרט הסופי, וחבל.
סרטון מגניב לאללה!
(ל"ת)
דווקא הסרט הכי מצליח השנה שאינו איירון מן 3 הוא מהיר ועצבני 6, אבל אני מניח שלא מסוכן מדי להניח שהמיניונים יעקפו גם אותו.
צודק, לא הבהרתי:
המיניונים – הסרט השני-הכי-מצליח בארה"ב.
מהיר ועצבני – הסרט השני-הכי-מצליח בכל העולם, בינתיים. המיניונים כנראה יעקפו אותו.
נקווה שהחדש של וודי אלן יהיה שווה משהו… אני אופטימי כי קייט בלאנשט תשחק בו!
קצת אוף טופיק, אבל מעניין אותי לדעת
אחרי שקראתי את הביקורת מוקדם יותר בוואלה, רציתי לשאול קצת על המעבר בין האתרים, הביקורות שאתה מפרסם פה ושם הם אמנם אותם ביקורות אבל לא באמת, פה הן יותר ארוכות, מפורטות ומצחיקות, אני משאר שזה משום שבוואלה יש לך עורך שמחליט מה טוב לו ומה לא ופה אתה יותר אדון לעצמך, ולכן מדוע אתה צריך לתת קרדיט על כך שזה פורסם מראש, האם יש מגבלות של זמן ושינויים שאתה צריך לעשות בשביל לפרסם פה מחדש ולמה לא כל מה שאתה כותב בוואלה (שנוגע לסרטים) מגיע לאתר
לכתוב לוואלה ולכתוב לעין הדג זה לא אותו הדבר.
אני פונה לאנשים שונים ומניח הנחות שונות לגבי הקהל. חוץ מזה, הכתיבה לוואלה מוגבלת בדדליינים, ובעין הדג פחות. אז כל ביקורת מוואלה עוברת שכתוב וכתיבה מחדש – לפעמים מעט, לפעמים הרבה. מבחינתי, הגירסה לעין הדג היא תמיד הטובה יותר ואפשר להחשיב אותה ל"גירסת הבמאי" של הביקורת.
ויש כתבות לוואלה שפשוט לא מתאימות לעין הדג, אז אני לא מפרסם אותן כאן.
כן, כמו הביקורות למשחקים
ולא לסרטים ;-)
ואם כבר, ברכות על ההתרחבות בוואלה.
(ל"ת)
וולברין היה פה
" rel="nofollow">קידום נחמד ביותר ל"וולברין".
ווס בנטלי ("משחקי הרעב") גם מצטרף ל"איטנר-סטלר".
ג'יימס מקאבוי מצטרף ל"פרנקנשטיין". הוא יגלם את ד"ר ויקטור פרנקנשטיין, כשאת המפלץ – איגור – יגלם דניאל רדקליף. הסרט נכתב ע"י מקס לנדיס ומבויים ע"י פול מקגווין ("להרוג את המזל", "פוש").
השחקן האלמוני טארון אג'רטון מצטרף למייקל קיין וקולין פירת' ב"השירות החשאי" של מת'יו ווהן.
ולסיום, סרטון קצר ויפה המתאר את מסלול החיים באמצעות קטעים מעשרות סרטים.
אז פרנקנשטיין יהיה הנושא-המשותף-לשני-סרטים השנתי?
כי אני זוכר שאמור לצאת עוד סרט על זה, בכיכוב ארון אקהרט בתור המפלצת. אני מניח שזה לא אותו סרט?
לא בדיוק
הסרט של מקאבוי ורדקליף הוא עיבוד לספר "פרנקנשטיין" המקורי וכנראה יהיה יותר מבוסס על הסיפור שלו. "I, Frankenstein" עם ארון אקהרט מספר על המפלצת של פרנקנשטיין שנלכדת במלחמה בין שדים וגרגוילים (מבוסס על קומיקס).
בהחלט סרטון מגניב
(האחרון ששמת)
היה נחמד לזהות פה ושם סרטים שאני מכירה ומונולוגים שאני מכירה (בייחוד ה-voice-over באדפטיישן) ואז לראות את הרשימה המלאה בסוף.
מה שכן, מי שעשה את זה ממש היה משועמם. אבל ממש.
x-men DOFP: אתר לtrask industries
כחלק מהפרסום הויראלי לסרט
אגב עוד מישהו שם לב שtrask מורכב מאותם אותיות של stark?? ושניהם industries…
והנה הקישור:
http://www.trask-industries.com
טוני סטארק ובוליוואר טראסק הופיעו לראשונה בקומיקס באותן שנים, אבל מעולם לא היה ביניהם קשר, למעט התקופה הקצרה בה רודי פיקד על יחידה של גרסה מאויישת של הסנטינלים בפיתוחו של טוני. טראסק מת מזמן באותה נקודה (אח"כ הוחזר לחיים, אבל זה כבר סיפור מטומטם אחר).
מרוב עייפות שכחתי את הקישור...
האמת אתר מגניב הם עשו גם העיצוב וגם התוכן, ברפרוף קל גם רואים שטראסק ציידו בסנטינלים ממשלות ברחבי העולם ביניהם גם ישראל.
אם כבר אקס-מן
בריאן סינגר אמר שההווה של הסרט מתרחש 10 שנים אחרי "אקס-מן 3" והקטעים בעבר מתרחשים 10 שנים אחרי "אקס-מן: ההתחלה".
אני דווקא שמח מזה שלפי מה שנראה ביינתים
אקס מן:ימי עבר עתידי היה בנוי שהסרט מזגזג בין עבר לעתיד. אני חושב שהסרט הזה הולך להיות מאד מעניין. ואני שמח שסינגר חזר לאקס מן באקס מן ההתחלה וימשיך גם בימי עבר עתידי. אין ספק שבינתיים החזרה שלו מורגשת.
אני רק רוצה לציין משהו שנתקלתי בו.
יצא לי להיתקל בקצת מידע על סרטו החדש של אלחנדרו גונזלס איניוריטו שאמור לצאת ב-2014, שבו משחק בתפקיד הראשי מייקל קיטון בתפקיד, שימו לב –
An Actor (Keaton) – famous for portraying an iconic superhero – as he struggles to mount a Broadway play.
LOL.
זאת או החלטת הליהוק הכי מוצלחת בשנים האחרונות, או אחד מצירופי המקרים המצחיקים ביותר בכל הזמנים, או אחת הבדיחות הכי עוקצניות שנתקלתי בהן. בכל אופן, זה גדול.
(אגב, בלי קשר קשר, עושה רושם שיש לסרט הזה קאסט מעניין מאוד: מלבד קיטון יש בו גם את אמה סטון, אדוארד נורטון, נעמי ווטס, איימי ריאן. אה, וגם זאק גאלפינאקס. נו טוב. עדיין, זה נשמע כמו סרט מסקרן ששמתי עליו עין)
הסרט נקרא Birdman
על סמך זה והתמונות שצולמו על הסט, אני בספק אם הדמות לא נכתבה במיוחד עבור מייקל קיטון.
דומה לאיגל מ-Red Menace.
http://www.comicvine.com/red-menace/4050-34304/
טריילר ל-"American Hustle"
סרט העוקץ של דייוויד או ראסל עם כריסטיאן בייל, בראדלי קופר, איימי אדמס, ג'רמי רנר וג'ניפר לורנס (ואף אחד לא נראה כמו עצמו בסרט הזה). בנוסף: לד זפלין.
http://www.youtube.com/watch?v=QhB6o3Dtwjs
טריילר ל"American Hustel".
דיוויד או. ראסל חוזר עם החבורה הקבועה שלו משני סרטיו הקודמים – איימי אדמס, כריסטיאן בייל, בראדלי קופר וג'ניפר לורנס (השניים האחרונים מסתמנים כמעין טום הנקס ומג ריאן – בנוסף ל"Hustle", קופר ולורנס ישחקו ביחד בפעם השלישית ב"סרינה", דרמת שפל כלכלי של סוזן בייר) לסרט נוכלים שנראה מיושב יחסית לראסל, אפילו יותר מ"אופטימיות היא שם המשחק". בראדלי קופר נראה פחות טוב מבדרך כלל, כריסטיאן בייל נראה יותר מוכשר מבדרך כלל, איימי אדמס נראית מגניבה מאוד, ולורנס כמו תמיד – גורמת לי לצחקק ולמחוא כפיים כמו גרופית של ג'סטין ביבר כל פעם כשהיא מופיעה על מסך כלשהו.
http://www.youtube.com/watch?v=QhB6o3Dtwjs
סופו של כל נבל
איורים ראשוניים של כל מיני דמויות. חלקם יותר טובים מהתוצר הסופי (יש למטה מעבר לעוד עמוד. ואמאל'ה על ראלף ההורס והג'יני).
"איירון מן 3" ב 8-ביט. זה אפילו מתחיל עם "Blue" והכל! (ספוילרים ,כמובן).
סרטון קצר המציג כל מיני מותות אכזריים שילד (כנראה סדיסט בהתהוות) בחר לבובות הנבלים שלו. ספוילר (כדאי לא לסמן לפני שראיתם) – טוב, אז כנראה שזו בעצם תוצאה של מלחמה ענקית בין כל הצעצועים. למה לעזאזל לא עשו את הסרטון על זה?!
גלריה של נשקים אייקונים מסרטים.
וג'יימס קמרון שכר את ג'וש פרידמן (התסריטאי של "מלחמת העולמות" וסדרת הטלוויזיה של "שליחות קטלנית") לעבוד על התסריט של "אווטאר 2".
טריילר לסרט החדש מהיוצרים של ג'קאס
לא יודע מה איתכם, אני מאוד אוהב את השטויות האלו.
http://www.youtube.com/watch?v=_MSrAwfagG4
אני דווקא ממש שונאת את הדברים האלה.
מדובר לא סתם במתיחות – אלא במתיחות אכזריות (הקטע בלווייה, למשל). לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה, ולא אוהבת לראות אנשים אחרים שעושים להם את זה.
ההמשכים של אווטאר
ג'יימס קמרון ואולפני פוקס מרחיבים את היקום של 'אווטאר' לעוד 3 המשכונים, שייצאו בדצמבר 2016, 2017 ו-2018. מתברר ש'אווטאר' לא ישתתף בחגיגת הפרנצ'ייזים של 2015. מצד אחד אהבתי את 'אווטאר' ואני שמח שיהיו לו עוד הרבה המשכים שיירחיבו את העולם, מצד שני להוציא 3 המשכונים בהפרשים של שנה אחד מהשני זה חתיכת טירוף שיהרוג את הפרנצ'ייז. לא נראה לי שזה ייגמר טוב.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=107281
אז כנראה
ש Battle Angel לא יגיע גם ב 2017.
צוחק אחרון
כמה מעריצי "באטמן" הכינו סרט באורך שעה ועשרים שעוקב אחר המקור של הג'וקר. הגרסה המלאה הועלתה ליוטיוב, אך כתוב שם שהיא לא הסופית, כי יש עבודות פוסט-פרודקשן לעשות (הם גם רוצים להפוך את זה לטרילוגיה. יש קיק-סטארטר והכל). השחקנים בסדר והמצלמה קצת רועדת לעתים, אבל בסה"כ זה נחמד ביותר. גם עשו מודרניזציה משעשעת לכמה דמויות (הרידלר הוא סרסור שחור בשם Riddles). אם יש לכם שעה ועשרים פנויות, כדאי לצפות.
http://www.youtube.com/watch?v=AvQBRrSsPtY
אלן דג'נרס תנחה את האוסקר
אלן דג'נרס צייצה היום בחשבון הטוויטר שלה שהיא תנחה את טקס האוסקר השנה ולפני שמישהו הספיק לומר "שמועה", האקדמיה הכריזה על כך באתר הרשמי שלה. הפעם הקודמת שאלן הנחתה את האוסקר זכורה לי כדי מוצלחת. לא כמו שתי ההופעות של ג'ון סטיוארט שאלן הייתה ביניהן, אבל בהחלט מבדרת ומהנה.
אחלה.
היא אומנם לא בין הקומיקאיות/מנחות האהובות עליי, אבל היא בהחלט יודעת לספק את הסחורה בתחומי הכריזמה ויכולת ההצחקה הדרושים בשביל הטקס הזה. למרות שאני עדיין מחכה ליום בו יתנו את התפקיד לקונאן או'בריאן או בוב אודנקירק.
מעניין.
לא ראיתי מעולם תכנית שלה, אז אני לא יודע מה לחשוב על זה חוץ מ"מעניין". מה שכן, יהיה נחמד אם היא תשתף פעולה ">" alt="" width="" height="" />' alt='!:-P!' class='wp-smiley' /> .
אלן דג'נרס מעולה
מסכים שלא כמו ג'ון סטיוארט אבל לצערנו הסיכויים שהוא ינחה אי פעם את האוסקר שוב נראים די קלושים.
(למרות שהייתי יותר שמח לראות את ריקי ג'רוויס מנחה את האוסקר, או טינה פיי)
מישהו שמע על Europa Report?
סרט מד"בי-ריאליסטי חדש, על המשימה המאוישת הראשונה לירח של צדק. נראה כמו שילוב של "גרביטציה" המוצלח עם "אפולו 18" האומלל.
עוד מידע וטריילר, כאן. ויש גם וויקי.
הוא מעניין, אבל החורים בעלילה הורגים אותו.
בסה"כ נהניתי מהגישה הריאליסטית ומהביצוע אבל חלק לא קטן מהעלילה מבוסס על ההנחה שמי שתכנן את המשימה היה טמבל מוחלט ודי קשה לסספנד משם ואילך.
למה מי שתכנן את המשימה הוא טמבל מוחלט?
כרגע סיימתי לצפות באיטונז, ועדיין לא החלטתי מה אני מרגישה לגבי הסרט.
מצטערת, התשובה נמצאת שלושה חודשים בעבר.
אני כבר באמת לא זוכרת את הפרטים.
אש על הפנים
כולם מכירים את הקטע הזה – אחד מהטובים פצוע אנוש והנבל עומד מעליו. הוא לוקח מיכל דלק, משאיר שובל של דלק מרגליו של האיש הטוב החוצה ואז זורק סיגריה שמדליקה את הדלק ושורפת את הבניין ואת הדמות יחד איתו בזמן שהנבל מתרחק ומצחקק ברשעות. אבל מסתבר שיש נבלים שפחות מוצלחים בזה מאחרים.
http://www.youtube.com/watch?v=wiQqJW_TYqk&feature=player_embedded
ולידיעה די מצערת ש(אני חושב ש) אף אחד לא פרסם
פני צלקת עומד לקבל רימייק שיבויים על ידי דיוויד ייטס, הבמאי של ארבעת ההארי פוטרים הפחות טובים, הידועים גם כארבעת האחרונים.
אני בוכה ושואל את העולם האכזר: למה? למה אתה עושה לנו את זה? איך דברים כאלה יכולים לקרות?
הלכתי להביא טישו.
מקור
לדעתי
כדאי לך לחכות קצת עם הדמעות.
"ידועים כפחות טובים"?
מי יודע את זה?
יש, אממ... סיבה לסדר המשפט.
לדעתי הארבעה האחרונים היו פחות טובים מהארבעה הראשונים, אולי חוץ מהאחרון (7 חלק ב').
אם הייתי מנסח את זה כ"הבמאי של ארבעת ההארי פוטר האחרונים, הידועים גם כהפחות טובים", זה היה מרמז על כך שהקונצנזוס הוא שההארי פוטרים הכי טובים הם 1-4. כשאני כותב בסדר ההפוך זה די משקף את דעתי בעניין.
לפחות ככה אני קורא את זה.
דעתך היא כמובן דעתך,
אבל זה בהחלט לא הקונצנזוס:
http://www.fisheye.co.il/harry_potter_poll/
כן, כן, אין ספק, דייויד ייטס יביים משהו.
אנחנו ממש מאמינים לו.
עצם הרעיון יותר מחליא אותי.
למרות שהעובדה שיש סיכוי גדול שזה לא יקרה די מנחמת.
Jesús Prudencio הוא צייר
שכל החיים שלו אהב סרטים ומכוניות אז יום אחד הוא החליט לשלב ביניהם וליצור פוסטרים לסרטים על פי המכוניות המפורסמות שמופיעות בהם. מגניב.
אין לי מושג למה פירסמת דווקא פה
אבל זה עדיין אחד הדברים המגניבים שיצא לי לראות
כי לא היה לי כוח ללכת לאחד מדפי הסרט של הסרטים שמופיעים
שם.
דו"חקו זה ה-מקום לפירסום נושאי אוף-טופיק.
כל עוד לא חורגים מגבולות הקולנוע, כמובן.