לוחמת
The Woman King

סיפורן של גנרלית וטירונית בצבא "האמזונות של דהומיי" של ממלכת דהומיי במאה ה-18.

תאריך הפצה בארה"ב: 16/09/2022
תאריך הפצה בישראל: 06/10/2022

7 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. טוב זה סרט שעל פי הביקורות והרשמים ממש בא לי לראות בקולנוע!

    Roy

    גם כנראה התפקיד שיביא לויולה דייויס את האוסקר השני שלה.

  2. והנה שוב, מצד אחד A+ בסינמה סקור

    Roy

    מצד שני, הרבה מדרגים אותו בקהל עם כוכב אחד בIMDB. כי אישה תהיה מלך?! או שחורה או טענה שהוא לא אמין להיסטוריה (לפני שצפו) או וואטאבר. הייתי מצפה מאותו קהל גם אם לא מרוצים מבחירות מסויימות לפחות לתת את הצ'אנס ולצפות לפני סתם לשקר (וזה אפילו לא למטרה של איזה פרנצ'ייז) אבל אני מניח שזה גל שהוליווד תצטרך להתמודד איתו בשנים הקרובות.

    ובלי קשר, זה פוגע בממד האמינות של הקהל, כשהכול יוצא משליטה וחבל. זה אומר שאריאל השחורה שעשו לטריילר שלה כבר 1.5 מיליון! דיסלייק רק בגלל הבחירה השחקנית והסרט של בת הים הקטנה כבר מוכן לו דירוג נמוך מראש🤦🏽‍♂️

    • לא ממש היו לי ציפיות כלפי הסרט הזה

      Nadav98

      אבל הביקורות גרמו לי לרצות לראות אותו. ממש כמו עם אהבה בשחקים: מאבריק.
      לגבי אוסקר לויולה דיוויס , אני לא יודע, כרגע הדיבור הוא על קייט בלאנשט (למרות שלחלוטין העונה בשלב מאוד מוקדם ושום דבר לא סופי).
      לגבי ה- review bombing, מעצבן מאוד, אין ספק, בחודשים האחרונים אני כבר פחות סומך על IMDb. אותו דבר קורה עכשיו בלטרבוקסד עם קפטן אמריקה החדש, אנשים מדרגים חצי כוכב סרט שעוד לא צולם אפילו.

      • התגובה שלי נשלחה בטעות מחוץ לשרשור אך מופנת אליך

        Roy

        (ל"ת)

    • זה כל כך הזוי בעיני

      הראשון מהסוף

      שבגלל איך שהגיבור נראה נותנים לסרט 1

  3. גם לי לא במיוחד שזה הזכיר את בלאק פנתר

    Roy

    ואני לעומתך כמה שהורידו עליו שבחים עד היום לא ראיתי את מאבריק למרות שאני יכול בקלות. אבל כן עם לוחמת משהו בטריילר ובקידום ושזה היסטורי אבל עדיין עם הרבה אקשן ועוד מבקרת זרקה (גרייס) שיש לו איזה חלקים שהוא מרגיש דיסני, אז אמרתי איך לא.

    לא ידעתי על האתר שהזכרת, נשגב מבינתי להבין. אבל אני חייב לומר משהו שהוא לא בהכרח נכון סתם השערה שלי. חידוש ליגת הצדק לגרסת סניידר עורר מעריצים/גולשים ערסיים שקיבלו מה שהם נלחמו עליו וזה פתח פתח מזעזע שמשהו ערסי ורע יכול להשפיע (ולא שלא היו מעריצים טובים שרצו בגרסה או שהגרסה לא יצאה טובה מאוד). זה גם היה קצת בסטאר וורס בין החלק השני לשלישי של הסיקווילים.

    עכשיו אותם מעריצים לא נחים מבחינת להחזיר את הסניידר וורס ולכן קשה להביא מישהו חדש לנהל את DC כי הוא יצטרך להתמודד עם אותם מערסיצים כשהוא יחליט ללכת על כיוון חדש ולבטל את הסניידרוורס רשמית.

    בקיצור האינטרנט וטוויטר התחיל להיות ממש רעיל מאותה תקופה. וכמות הטרולים שרוצים לבטל סרט ככה סתם, או להרוס לאלה שמעוניינים היא גדולה וגדלה וזה מה שידחוף לדעתי את האינטרנט להיכנס לעידן חדש, שיתחילן לסנן סתם שליליות מהרשת וגם דעות. כי אין דרך אחרת להתמודד עם דבר כזה. זו הסיבה שהורידו גם את כפתור הדיסלייק ביוטיוב, כי הבינו שיש סתם טרולים שמשתמשים בזה לשנוא בלי שצפו. (ועדיין יש כאלה שעושים את המאמץ) אז השלב הבא יהיה לחסום את 'הדעות' והדירוגים האלה. חבל אבל אני לא רואה דרך אחרת עבור החברות לפעול למגר תופעה שרק מתרחבת והורסת.

    • "ערסי" או "ארסי"?

      Lord Buss

      (ל"ת)

תגובות מקבילות

36
  תגובות נוספות בדף הביקורת של לוחמת
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)