עכשיו כשהקיץ הזה סוף סוף נגמר, מישהו צריך לסכם ולתת דין וחשבון.
בשיתוף DigTV, בימוי ועריכה: אלעד רט
הבהרה, רק כדי שלא יהיו טעויות: אני לא אהבתי את "צבי הנינג'ה".
הביקורות על הסרטים ברשימה:
גודזילה
רחוב ג'אמפ 22
סקס טייפ
שכנים
מיליון דרכים להתפגר
כוכב הקופים: השחר
צבי הנינג'ה
קצה המחר
רובוטריקים 4
שומרי הגלקסיה
סרטונים קודמים:
עשרת הסרטים הטובים ביותר של מארוול
למה מארוול וטרנטינו זה בעצם אותו הדבר
הביקורת וידאו האלה זה הדבר הכי טוב של הקיץ!
פשוט תענוג:) לא קצר מדי לא ארוך מדי ומצחיק.
מאוד מצחיק..
תודה!
קצה המחר חסר מהרשימה של הביקורות על הסרטים
ההודעה הזאת תשמיד את עצמה עוד זמן בלתי ידוע כאשר יצרפו את קצה המחר לרשימה של הביקורות.
לא מוחק. דווקא.
(ל"ת)
יהונתן, עכשיו אתה הבוס
(ל"ת)
וואו, שכתוב ההסטוריה זה סוג של משטרים אפלים וכאלה
(ל"ת)
זאת תמיד הבעיה
לבחור איזה משטר אפל אני רוצה להיות! יש כל כך הרבה בחירות.
אפל יותר בוגר יותר
אלא מה.
הקיץ הטוב ביותר מאז 2008
חד וחלק.
הקיץ הטוב ביותר מאז 2008? קודם כל מה היה כל כך מדהים ב2008? ושתיים מה היה כל כך טוב השנה?
לא היה סרט של פיקסאר לדוגמא….
מה היה כל כך מדהים בו? ובכן,
יצאו בו "האביר האפל", "וול-E", "קונג פו פנדה", "הלבוי 2", בין היתר…
ומה כל כך היה טוב השנה? הרשימה של רד, בין היתר…
אוקי בוא נתחיל שאם אתה לוקח את מה שרד אמר כרשימת הסרטים של השנה, אז באמת השנה לא היו סרטים כל כך טובים שאתה צריך ללכת עד 2008 כדי למצוא סרטים ברמה של השנה:
2012- הנוקמים משחקי הרעב ראלף ההורס פרנקנווני, כבר ניצח את השנה החלשה הזו לפי דעתי ( למעט אפס )
2010 – ההתחלה צעצוע של סיפור 3 שרק לנצח ברבור שחור מלכולניה.
אכן 2008 הייתה שנה טובה אבל לא צריך לחזור עד עליה כדי למצוא שנת סרטים טובה.
גם שנה שעברה הייתה לא רעה, אבל לא חשוב.
לפי דעתי השנה לא היו יותר מדי סרטים באמת מדהימים, גם שומרי הגלאקסיה לא כזה, הוא טוב לא מדהים.
בכל אחד מהשנים לקחת כדוגמה סרטים שלא יצאו בקיץ
ורחוקים מאוד מהמושג של "סרטי קיץ", איך שלא מגדירים אותו ("מלנכוליה"? ברצינות?).
אני אישית דיברתי על סרטים בכללי, ששנת 2014 לא משהו עד כה בזה, אם דיברתם אך ורק על סרטי קיץ, אז אולי יש צדק, אם כי אני לא מתעסק כל כך בספציפיות הזו, אלא מדבר על שנה ככללתו שעד כה לא הייתה משהו
שני דברים
1. לפעם הבאה שאתה עושה 2 רשימות במקביל, שנדע באיזו מהן מדובר באותו רגע, צבע או משהו יעזור
2. קצה המחר לא מבוסס על איזה ספר יפני?
גם אני חשבתי לעצמי שבגרועים יעזור איזה דג על רקע אדום
(ל"ת)
רק הערה, "קצה המחר" כן מבוסס על משהו
הוא מבוסס על "All You Need Is Kill", נובלה יפנית די פופולרית, והוא גם די נאמן לה יחסית.
אה, והנה הרשימה שלי.
חמשת הגרועים:
5. גודזילה
4. סקס טייפ
3. רובוטריקים 4
2. צבי הנינג'ה
1. ספיידרמן 2
חמשת הטובים:
5. רחוב ג'אמפ סטריט 2
4. שכנים
3. קצה המחר
2.שומרי הגלקסיה
1. כוכב הקופים: המרד ("שומרי הגלקסיה" הוא אחלה סרט והכל אבל בסופו של דבר אין בו שום ערך מוסף, וגם עלילה כמעט ולא קיימת. כך ש-In the long run אני מאמין שהסרט שבאמת יזכרו מהשנה בעתיד הוא "כוכב הקופים: המרד". הסרט מצליח גם כסרט קיץ מבדר אבל גם כסרט דרמה מותח ואינטנסיבי עם מסר ועלילה מוצלחת ורלוונטית בצורה מפחידה).
הידד לאייפדים, קנו אייפדים, אייפד זה מצויין
רק אל תגבו שום דבר על הענן של אפל
יש מצב תעשה הסרטים הטובים של הקיץ? נקודה! ללא קשר לסוג שלהם?
בכל מקרה הtv המצאה גדולה של האתר, שקצת מחזירה אותו לרמה של יותר מרק ביקורות של וואלה, מה שקרה לאחרונה….
תעשה הסרטים?
"צלם, תעשה הסרטים,
הפק, ערוך וידאו-קליפים,
תכניס קטעים ושיגועים,
שפוך קולה על מקלדת של ישראל!"
דווקא אחד הרגעים שבהם אני מתבייש.
על זה שבורכתי ביכולת לא לשמוע מילולית שום דבר.
(אה, כן, אני כבד שמיעה, היי.)
היי! גם אני!
תן כיף.
וגם אני אז כל מי שהוא במילים עדינות כבד שמיעה שיוסיף לתגובה פישלייק
שחכת לציין שברט ''שכנים'' יש גם ככל הנראה שכנים
(ל"ת)
רגע אבל מה עם אפס ביחסי אנוש?!
סתם.
הנה הרשימה שלי (הדירוג הוא נטו ביחס לקיץ הנוכחי כמובן.)
הטובים:
5. אקס מן- מסכים. מאוד בינוני. בלית ברירה נטו. וגם קוויק סילבר.
4. כוכב הקופים. -לא הראשון אבל בסדר. ושוב, בהעדר אחרים
3. גיאמפ סטריט 2 -הפרצוף של אייס.
2. שכנים-קורע
1. קצה המחר. שימשיך למות מר קרוז.
הרעים:
5. שומרי הגלקסיה- להתעלם מההומור הגרוע, האקשן המשעמם, גרוט החופר-לא נשאר כלום חוץ מדביבון חמוד וטרול. והסרט כאן בעיקר בגלל האכזבה.
4. המעניק. מקווה שהוא עומד בקריטריונים. פשוט סרט מיותר.
3. מיליון דרכים להתפגר- מביך.
2. צבי הנינג'ה- והשמועה שיהיה עוד אחד.
1. רובוטריקים 4. רובוטריקים 4.
לסיכום- קיץ מאוד אקטואלי.
אם היית רואה את הוידיאו
היית מבין.
אני מצטט מהודעתי הקודמת: "סתם".
(ל"ת)
אוי, אני צריך משקפיים טובות יותר.
התנצלותי העמוקה והכנה.
יש מצב להעלות את הסרטונים ליו-טיוב?
סליחה שאני קרציה, אבל הסרטונים באתר לא עובדים לי בסמארטפון וחבל…
טרנסקריפט
אני שוקל להתחיל לגבות על זה כסף. או לפחות כרטיסים לסרט.
קיץ 2014 היה…מאוד משעמם. שום דבר לא קרה, אנחנו כל הזמן ישבנו וחיכינו שמשהו יקרה, לא היה שום דבר, לא קר-לה לה לה! לא שומע, לא שומע! אבל היו גם סרטים, וביניהם היו מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. עכשיו, כשאני מדבר על סרטי קיץ, אני מדבר על סרטים שיוצאים בין מאי לאוגוסט, סרטים הוליוודים – כלומר, "אפס ביחסי אנוש" הוא אחלה סרט אבל לא סרט קיץ לעניינו – וכאלה שבדרך כלל הולכים אליהם כשהמוח קצת יבש, כשצריך מיזוג ומשהו פשוט בקולנוע. אז אלה הם חמשת הסרטים הטובים וחמשת הסרטים גרועים שיצאו בקיץ הזה.
מקום חמישי בגרועים, חמישי מהסוף – "גודזילה". סרט שנמצא במקום החמישי בגלל שהיו בו דברים טובים, כן? היה בו גודזילה והיו מפלצות אחרות והיו סצינות אדירות של להשמיד ולחסל ולהפיל את העיר וכל זה, אבל בין הסצינות האלה היה הרבה, הרבה שעמום. זה היה משעמם כל-כך. לראות את הסרט הזה היה כמו לקרוא בספר טלפונים. "יהרונוביץ שמואל, דוקטור, 2253472. היי, הנה גודזילה. יהרונוביץ שולמית…"
מקום חמישי בין הטובים – "רחוב ג'אמפ 22", הוא היה ממש מצחיק! וזהו, אין המון מה להגיד עליו, חוץ מזה שהוא ממש מצחיק. חלק זה סתם הומור מפגר, חלק זה פרודיה על סרטים הוליוודים כמוהו והעובדה שהוא המשך. וזהו, הייתה סצינת קרדיטים מעולה. וזה הכל, לא צריך יותר.
מקום רביעי של הסרטים הגרועים של הקיץ – "סקס טייפ". זאת קומדיה על זוג שנשוי כבר הרבה זמן ויש להם ילדים והם מנסים למצוא זמן לסקס ובילויים וכל הדברים האלה, להוכיח שהם עדיין צעירים ברוחם. זה רעיון טוב, אבל זה היה עשוי כמו…שאתה נתקע באמצע הלילה בכבלים על סיטקום מהניינטיז בשידור חוזר עשירי? ככה זה היה, בערך. וחוץ מזה, השם האמיתי של הסרט הוא "הידד לאייפדים, קנו אייפד, אייפד זה מצויין".
מקום רביעי בטובים – "שכנים". שזאת בעצם קומדיה על זוג שנשוי כבר הרבה זמן ויש להם ילדים והם מנסים למצוא זמן לסקס ובילויים וכאלה…כן, זה די אותו סרט, רק עם הבדל משמעותי אחד: הוא ממש מצחיק, והוא טוב! זה שסת' רוגן מצחיק זה לא חדש בכלל, ויש בו גם שחקנים אחרים שלא ידתעם בכלל שהם טובים. רוז בירן קומיקאית מעולה, ו…זאק אפרון?! מתברר שהוא ממש מצחיק! וגם נראה טוב. הוא נראה טוב מדי…הוא גורם לי להרגיש קצת לא בטוח עם עצמי.
מקום שלישי בין הגרועים – "מיליון דרכים להתפגר". עוד קומדיה לא מספיק מצחיקה. מילא שהיא לא מצחיקה, יש לכם את סת' מקפרליין שכל-כך מרוצה ועצמו וגם מביים וגם מלהק את עצמו לתפקיד הראשי וגם כל הסרט הוא פשוט עומד ועושה פרצופים למצלמה. מי בכלל רוצה לראות את זה, מי רוצה לראות בן-אדם אחד שיושב ומדבר למצלמה וחושב שהוא מצ…
מקום שלישי בין הטובים – "כוכב הקופים: המרד". זה אמור להיות סרט מגניב עם שימפנזות עם תת-מקלע שרוכבים על סוסים, כן? ובמקום זה היה סרט על שתי קבוצות עם מנהיגים שמנסים לעשות שלום אבל יש קיצוניים שבגלל הדברים שהם עושים אז הכל נגרר למלחמה ויש אזעקות ומנהרות….זה היה די מדכא, האמת.
במקום השני בגרועים – "צבי הנינג'ה". ואני רוצה להבהיר, שוב, ש"צבי הנינג'ה" נמצא במקום השני בין הסרטים הגרועים, זה אומר שאני חושב שהוא סרט גרוע, שהוא לא סרט טוב, אני לא ממליץ עליו ולא חושב שאנשים צריכים לבוא לראות אותו. זה רק למקרה שמפיצי הסרט רואים את הסרטון הזה ויחשבו לצטט אותי עליו. הסרט היה מטומטם, משעמם ומכוער מאוד, אבל היה לו יתרון אחד – שאחרי שעה וחצי הוא נגמר.
מקום שני בטובים – "קצה המחר". אפשר להגיד שזה הסרט המקורי של הקיץ, למרות שקצת מוזר להגיד את זה כי זה סיפור שהיה ב"לקום אתמול בבוקר" ובהרבה סדרות טלוויזיה אחרות, אבל זה היה משהו חדש שלא קשור לשום דבר ומבוסס על שום דבר, זה היה מעוצב מקורי, היו אפקטים נהדרים, טום קרוז היה מצוין ואמילי בלאנט הייתה אדירה. הבעיה של הסרט הזה היה הסוף שלו. הוא לא נגמר כמו שצריך. זה לא מספיק כדי לקלקל את הטעם מכל שאר הסרט, אבל זה גם לא מספיק למקום ראשון.
ובמקום הראשון בין הגרועים – אין הפתעות, "רובוטריקים 4". אם אתם מכירים אותי אתם יודעים ששניים מהדברים שאני אוהב זה דינוזאורים ורובוטים. "רובוטריקים 4" זה סרט שיש בו טירנוזאורוס רובוט ענק יורק אש. איך יכול להיות שאני לא אוהב את הסרט הזה? זה יכול להיות בגלל שהטירנוזאורוס ענק יורק אש מגיע בחמש הדקות האחרונות של סרט באורך של פאקינג 3 שעות! אתה יושב ובוהה בדברים האלה שאי אפשר להבין בכלל בסצינות האקשן עד שבא לך לתפוס את מייקל ביי ולהכניס לו לפרצוף את כל עקרונות כתיבת התסריט והעריכה הקוהרנטית!
ומקום ראשון בטובים – שוב, זה לא מפתיע כי כבר בחרתי בו במקום הראשון – "שומרי הגלקסיה". אם מתעלמים מהאקשן, הוא עדיין היה אחד הסרטים המצחיקים של הקיץ, ואם מתעלמים מההומור הוא היה אחד הסרטים עם האפקטים הכי יפים של הקיץ והיה בו גרוט, זה הסרט היחיד הקיץ הזה שהיה בו גרוט. זה מה שצריך מסרטי קיץ וזה הכל.
אז אלה היו הסרטים הטובים והגרועים של קיץ 2014 ואפילו לא דיברנו על "אקס-מן", "ספיידרמן" ו"הדרקון הראשון שלי 2" שהיו פשוט…בינוניים מדי. עכשיו יהיו לנו כמה חודשים של סרטי איכות, אוסקר וכאלה, ואז נגיע מוכנים לקיץ 2015 עם "הנוקמים 2" ו"פארק היורה 4", "צוק איתן 2"….לה לה לה! לא שומע, לא שומע!
סוף טרנסקריפט. עוד מעט תגובה עם דעתי על הקיץ הקולנועי הזה (בגדול – היה חם ומגניב).
אתה בן אדם מדהים, באמת שצריך שלעוד אנשים תיהיה את הסבלנות והרצון העז לעזרה לאנשים עם הקשיים שצוינו מעל, מדהים
!And I love you, random citizen
(ל"ת)
לטובת מפיצי צבי הנינג'ה
בניגוד לשאר סרטי הקיץ שנמרחים רד פיש ממליץ בחום על צבי הנינג'ה: "היה לו יתרון – שעה וחצי ונגמר"
השאלה היא למה רד לא מוסיף את טרנסקריפט בעצמו
אולי עכשיו, כשהשקעת בכתיבתו – הוא יוסיף את זה?
בין השאר, כי לרד יש שניים-שלושה דברים אחרים לעשות.
והצדדים הטכניים של הסרטונים האלה לא נמצאים בשליטתו, וגם אנשי DigTV לא בדיוק יושבים בחוסר מעש, והוא היה מאוד מאוד רוצה, בכל הכנות, להעניק חווית קריאה/צפיה אידיאלית לכל הקוראים כולם, אבל זה לא אפשרי מעשית כרגע. לכן רד מאוד מודה למתנדבים כמו Mad Hatter שמוכנים להשקיע מזמנם כדי שיהיו תעתיקים, אבל מבקש להזכיר שגם הוא עצמו לא בדיוק מקבל פה משכורת.
חברים, שמעתי את הבקשה. היא לגיטימית לחלוטין. אני מבין אותה. קיבלתי. אמרתי שאני מודע לזה. באמת שעוד נידנודים לא יעזרו לזה לקרות.
הוא כבר אמר שזה בעייתי
וגם אני כבר אמרתי שלדעתי זה ממש לא אידיאלי. כמובן שהכי טוב גם לראות וגם לשמוע את הסרטונים. אם אתה רק רואה אותו בלי לשמוע או רק קורא מה נאמר בלי לראות, אתה מפספס משהו. אאל"ט, רד אמר שיש בעיה להוסיף כתוביות בגלל הממשק של הנגן של DigTV. כמובן שאין בעיה להעלות את הסרטון עם כתוביות ליוטיוב – גם אני וגם עוד מישהו פה הצענו לעשות את זה -אבל הסרטון נוצר בשביל DigTV ואני לא אלך ואעשה את זה בלי אישור שלהם. זה מה שאפשר לעשות כרגע, ולפי הפישלייקים אני מניח שזה עוזר למישהו, אז בינתיים אני אמשיך עם זה. מקווה שבעתיד הקרוב יימצא פתרון יותר טוב.
כתוביות מובנות?
אפשר "להדביק" אותן לווידאו לפי שמעלים אותו לנגן של DigTV ואז זה לא אמור להפריע. אשמח לעזור אם צריך (גם בהכנת הכתוביות).
באיחור של 6 שנים - תודה!
הוידאו המקורי לא מופיע אצלי, אבל הטרנסקריפט הזה היה כמעט טוב באותה מידה. אחרי שנים של האזנה לפודקסטים של פישלר הצלחתי לקרוא את הטקסט עם הקול שלו בראש.
שאפו על ההנגשה חוצת העשורים והכשלים הטכנולוגיים. Much appreciated.
זה לא קשור לסרטון אבל
אתה דומה קצת לרובן ראיוס ממכבי חיפה חחחח
אגב- מסכימה איתך !!
מחר באיזו ביקורת בערוץ 2, "הסרט הטוב של השנה, הנה אפילו דורון פישלר חושב ככה:"
ואז מלא קטעים קטועים שאיכשהו יצא שאמרת את זה
מחר בעיתונים:
דורון פישלר על צבי הנינג'ה:
"אנשים צריכים לבוא לראות אותו!"
"לסרט יש יתרון!!1" -דורון פישלר, עין הדג 2.9.2014
(ל"ת)
"הצבים מנצחים את הרובוטריקים בהליכה!!"
(ל"ת)
"...אהבתי את צבי הנינג'ה"
(ל"ת)
"צבי הנינג'ה נמצא במקום השני..."
(ל"ת)
הייתי מחליף ברשימה של רד את ג'אמפ 22 ושם את קפטן אמריקה חייל החורף.
לא יודע, אני היחיד שממש אהב?
טכנית, אני לא משייך אותו ל"קיץ"
מכיוון שהוא יצא בתחילת אפריל, ונהוג לסמן את תחילת הקיץ הקולנועי הרשמי במאי. אבל האמת, בכל מקרה לא הייתי מכניס אותו לרשימה.
3:54,לזה אני קורא מודעות עצמית!
(ל"ת)
לייק,מישהו?
(ל"ת)
ולזה אני קורא מודעות עצמית
(או חוסר, אני תמיד מתבלבל בין השתיים).
אבל ב , כן?
לך לפייסבוק בשביל לייקים
(ל"ת)
אני כמעט בטוח שהוא צחק
ואולי גם אתה.. :)
התכוונתי למשהו כמו:
"ציטוט כלשהו מהביקורת"אני אשים את זה פה בשביל הלייקים.
ואין לייקים.
):
הייתי צריך לכתוב:
"מי רוצה לראות בן-אדם אחד שיושב ומדבר למצלמה וחושב שהוא מצח…"
יודעים מה?זה יצא טיפשי.עורכים תמחקו בבקשה את השרשור.
(ל"ת)
לייייייק!!!
(ציניות)
אוי מצוין!
ורק הערה – כשאמרת ״כוכב הקופים: מרד״ שמעתי לרגע ״כוכב הקופים: מרצ״.
(ואין לי בכלל משהו נגדם).
ממש נהנתי אני לא מתה על ביקורת הוידאו אבל זאת הייתה מצויינת
(ל"ת)
הסרטונים האלה זה הדבר הכי טוב שקרה לאתר מאז שהוא הוקם!
טוב הגזמתי אבל רק בשביל שדורון יעשה עוד כאלה.
הרשימה שלי
הגרועים:
5.המעניק
4. סקס טייפ
3. ספיידרמן המופלא 2
2. רובוטריקים 4
1. גודזילה
הטובים:
5. גאמפ סטריט 22
4. קצה המחר
3. אקס מן העתיד שהיה
2. כוכב הקופים השחר
1. שומרי הגלקסיה
אז קיץ 2014
היה ממש אחלה של קיץ.
נתחיל מהגרועים (אין דירוג, סדר אקראי):
"גודזילה" – מכירים את זה שאתם באים לראות סרט על מפלצות ענקיות ובמקום זה אתם מקבלים סרט על אנשים משעממים ומדי פעם יש מפלצת ברקע? לא מכירים? כנראה שלא ראיתם את הסרט הזה.
"מיליון דרכים להתפגר" – יש כמה קטעים משעשעים, אבל מקפרליין עדיין לא ממש יודע מה לעשות עם ה 100 דקות אקסטרה שהוא מקבל במעבר מטלוויזיה לקולנוע. אולי כדאי לו להשאר בכמויות קטנות.
"לוסי" – אקשן לא מלהיב ומבחינה מדעית זה טיפשי בדיוק כמו "התעלות".
"בלתי נשכחים 3" – 90% דברת, 10% אקשן.
הבינוניים:
"כוכב הקופים: השחר" – העיצוב של הקופים עדיין נהדר ויש כמה קטעים מותחים למדי אבל הסרט עצמו פשוט לא כזה מעניין. הקודם היה יותר טוב.
"עיר החטאים: עלמה להרוג" – העיצוב הויזואלי עדיין נהדר ויש כמה קטעים מגניבים למדי אבל הסרט עצמו פשוט לא כזה מעניין. הקודם היה יותר טוב.
"אשמת הכוכבים" – לא אחד ההיילייטס של הקיץ, אבל די מקסים ואחד העיבודים לספרים הכי טובים שראיתי.
הטובים:
"שכנים" – גם ממש מצחיק, עם הופעות קומיות נהדרות של כולם.
"רחוב ג'אמפ 22" – פריטי מאץ' כמו הראשון, שזה נהדר. מצחיק, מודע לעצמו ומעולה.
"אקס-מן: העתיד שהיה" – לא חף מבעיות, אבל היה ממש מעולה לדעתי. בריאן סינגר עשה יופי של קאמבק. בקרוב נראה אם הוא ימשך או לא…
"שומרי הגלקסיה" – כבר כתבתי עליו בדירוג סרטי מארוול.
"קצה המחר" – האמת? נראה לי שזה הסרט הכי טוב של הקיץ. אבל אולי זה כי אני משוחד כשזה נוגע ללולאות זמן. יש פה אקשן ויש פה קומדיה, אבל את אלה יש גם בארבעת הסרטים הנ"ל (כן, יש אקשן ב"שכנים". קרב דילדואים הוא אקשן לכל דבר!) אבל פה יש אותם תוך שימוש בלולאות זמן, שזה אדיר! ויש גם את טום קרוז בתפקיד הכי מוצלח שלו מאז "רעם טרופי" ואת אמילי בלאנט, שלדעתי היא עדיין האישה הכי באד-אסית של 2014. עוד סרטים צריכים דמויות נשיות כמו אמילי בלאנט בסרט הזה! כולל החרב הענקית! וכן, הסוף לא משהו, אבל שאר ה 95% של הסרט הזה נהדרים.
בבקשה תמשיך עם הסרטונים האלה לנצח!
ברצינות, הם מעולים. בייחוד כשינאי מתארח, יש לכם אחלה דינמיקה.
מעבר לזה, רשימה מדויקת להפליא.
דורון - זה רק משתפר, איזה כיף!
נהנה מאוד מביקורות הוידאו, שידרוג עצום וכיף שיש תוכן וידאו איכותי ומקורי. ודובר עברית!
כיף לראות אתר אינטרנט כל כך ותיק, שמלווה אותנו שנים וממשיך להתפתח ולהתעצב.
מחכים לעוד…
תודה לך.
סרטון פשוט אדיר !!!
ישר כוח !
אוי, זה היה מעולה
רק נקודה קטנה, שכנראה סתם מפריעה לי כי אני פלצן שקצת מתעסק בתחום..
כשישבת מול המצלמה ודיברת לא תיאמת את זה עם הקאטים של הסצינות מהסרטים.
זאת אומרת שנגיד דיברת על סרט, לפני הקאט היה אפשר לראות שאתה ישר ממשיך את שאר המשפט והסצינה חותכת אותך בזמן תנועה ולפעמים בתחילת משפט.
זה, כמובן, ממש לא משנה, ועכשיו אני מרגיש קצת מגעיל, אבל היי.. ביקורות יותר רעות מזה לא נראה לי שיהיו פה :)
אוי, זה היה מצוין.
כבר דיברתי על זה שדווקא חיבבתי את גודזילה בהרחבה בביקורת על גודזילה. אבל הסרטון היה מצוין.
אני לא יודע למה אבל
א.
אני אישית, מעדיף את דורון בכתיבה. נדמה שאני קול בודד פה (או לפחות היחיד שרושם את זה), אבל כל עניין הסרטונים החדש הוא ממש לא לטעמי.
אני חושב שאתה טוב הרבה יותר בכתיבה מאשר בעשיית סרטוני וידאו, ומשום מה ההומור שלך שעובר נהדר בכתב פשוט לא מסתדר לי בסרטונים האלו בשום צורה.
ואני לא מתכוון לעריכה או משהו כזה, אלה פשוט להוויה של הסרטונים האלו שהיא גיקית בצורה מפחידה (ואני גיק בעצמי). משום מה הצפייה בסרטונים גורמת לי להרגשת דחייה לאתר.
ב.
הפסטיבל באתר סביב סרטי מרוול מתחיל קצת להציק. אוקיי, אני מבין שאתה אוהב סרטים בסגנון הזה, האתר שלך וזו דעתך כמבקר אבל מרגיש לי שפעם זה היה אתר של אנשים שאוהבים קולנוע, היום זה אתר של אנשים שאוהבים סרטים SUPER הוליוודים.
זה לא שלחלוטין אין פה ביקורות על סרטים שאינם מיינסטרים, אבל מרגיש לי שהם התמעטו ושמשום מה אתה חייב לדחוף את שומרי הגלקסיה הזה לכל מקום (יחד עם שאר סרטים הוליוודים שנראים לטעמי תמיד אותו הדבר).
אין בדברים לעיל כוונה לפגוע בך באופן אישי. זו סך הכל דעתי.
אני מת על הכתיבה שלך ונכנס לאתר הזה כבר שנים רבות.
גילוי נאות – עדיין לא ראיתי את שומרי הגלקסיה (עדיין, כלומר אני מתכוון לראות אותו)
זה בעיקר כי דורון הוא לא שחקן.
מסכים חלקית עם הביקורת שלך, ההומור לא עובר בצורה חלקה כמו בכתיבה והוא גיקי מאוד, כנראה כמו כולנו, אבל זה לא גורם לי להרגיש דחייה לאתר. רק שזה היה יכול להיות מבוצע טוב יותר.
מצד שני זה סך הכל סרטון חמישי (?) של האתר, וכבר יש שיפור משמעותי מהראשון.
לגבי נקודה ב'
אני חושב שזה לא הוגן לשים את כל המשקל על דורון. מסתובבות עכשיו באתר ביקורות על סרטים חדשים של קן לואץ' ועוד כמה והביקורות שלהם לא מגרדות את רמת העניין ששומרי הגלקסיה גייס. כאשר זה הלך הרוח של הקוראים זה סביר למה יש " 10 הסרטים הטובים של מארבל" ולא " 10 הסרטים הטובים של קן לואץ'".
זה מעצבן גם אותי שאין יותר דיונים על סרטים פחות מוכרים אבל אני לא בטוח שאפשר להגיד שהכל באשמת דורון.
בנוגע לנקודה הראשונה- אני חושב שלסגנון המהיר והפרוע שאליו מכוון הסרטון בעיקר הפריע לי הלונג שוט והישיבה על הספה. אולי זה בגלל שאני מורגל מיו-טיוב, אבל רוב הסרטונים האלה הם בקלוז-אפ וכך יש תחושה יותר לחוצה שתורמת לאווירה הפרועה והמהירה, ואילו הלונג שוט והישיבה על הספה מציגה איזו שהיא נינוחות שלא מאוד מתאימה לקצב.
אני חושב ששכחת פרט קטן בקשר לנקודה ב'
אנחנו עד עכשיו היינו בקיץ, והסרטים הסופר הוליוודים שאתה מדבר עליהם הם הרוב של הסרטים שיוצאים בתקופה הזאת.
חוץ מזה שלדעתי הסרטים הלא-הוליוודים שיצאו לאחרונה קיבלו התייחסות (מצד דורון, לא מצד הגולשים). יש איזה סרט לא-הוליוודי שיצא לאחרונה ולא קיבל התייחסות כי הוא סרט שלא במיינסטרים? לא נראה לי. פשוט לא יוצאים הרבה סרטים כאלה בקיץ.
בהחלט יש סרטים שקיבלו פחות התייחסות מאחרים או בכלל לא,
זה כולל גם לא-הוליוודיים ("שושנה חלוץ מרכזי", לא ראיתי) וגם כאלה שכן (לא פרסמתי את הביקורת על "הרקולס" כי היא היתה גרועה והסרט לא היה מספיק מעניין בשביל להקדיש לו מאמץ). אבל בגדול, מה שאמרת נכון – בתקופה הזאת של השנה הסרטים המשמעותיים יותר שיוצאים הם סרטי קיץ, ובכללם מארוול, כי מארוול טובים בזה. זה מה שיש כרגע. מאוחר יותר תהיה תקופה שבה מן הסתם נעסוק יותר בסרטי אוסקר. מאוד לא סביר שאקדיש סרטונים לסרטי קן לואץ' בעתיד הקרוב, כי לא נראה שהם מעניינים כאן מישהו.
באמת מפתיע כי בדרך כלל גם על סרטים תמוהים ונשכחים יש פה ביקורת
אבל "הרקולס" באמת עבר מתחת לרדר כאילו כלום. וזה סרט עם דה רוק, שכרגע הוא אחד השחקנים הכי רווחיים ופופולרים ואהודים בהוליווד.
כמו שכבר אמרתי, הסיפור מאחורי העיבוד של "הרקולס" יותר מעניין מהסרט עצמו. הקומיקס שעליו מבוסס הסרט מציג הרקולס דו-מיני שיש לו מאהב לכל אורך הסיפור. אם היו הולכים לפי הקומיקס זה היה יכול להיות בלוקבסטר מהפכני אפילו, ואז אנשים בטוח היו מדברים עליו, אולי הוא אפילו היה מצליח יותר במובן מסוים. פספסו פה משהו מפחדנות, וחבל.
פספוס בקטע של מיניות הגיבור? כנראה.
אבל מה זה יעזור לסרט שנראה עלוב כל כך אפילו מהטריילר הראשון?
הם מעניינים מישהו
לפחות אותי.
לגבי נקודה ב, כמו שכבר נאמר פעמים רבות, שרד מתלהב ממשהו הוא מ ת ל ה ב ממנו, אבל זה לא שהוא מתלהב רק מסרטים הוליוודים או אפילו סרטי מארוול, הוא( הפעם) מתלהב משומרי הגלאקסי, בתחילת השנה התלהב נורא מלגו ולפני שנה ממי מפחד מהזאב הרע, זה לא אומר שאני תמיד שמח מההתלהבות הזו מסרט מסוים אבל זה בסדר גמור.
רד לא התלהב עד כדי כך מלגו
(ל"ת)
אני לא כל כך מבין מה רע בהתלהבות מסרט
(כשהוא טוב, כמובן)
אין שום בעיה, אפילו אמרתי זאת,
אם אתה מנסה להגיד "אז למה אמרת שזה מפריע לך לפעמים?"
זה מפריע לי קצת שאני לא מסכים, זה קרה עד כה רק מההתלהבות על סרטי פיקסאר תוך דיבור לא משהו על דיסני לתקופה ארוכה, אבל זה רק בגלל האמונה שלי שהם אותה חברה וכו, קיצר זה לא משנה לכל אחד מותר שתהיה דעה שלו לכל דבר
אני היחיד ששם לב שרד פיש אמר כוכב הקופים המרד ולא השחר או שלא שמעתי טוב?
איזה מוזר
שלא רק שלא שמתי לב לטעות, לא רק שעד עכשיו לא רק שאף אחד לא העיר על זה, אלא שאנשים העירו על כך שזה נשמע כמו "המרץ" ולא על כך שזה לא שם הסרט הנכון. אופס.
אז רד פיש לא אהב את צבי הנינג'ה?
מעניין מה יקרה אם נזיז את הדגש במשפט.
אני לא אהבתי את "צבי הנינג'ה". (אז מישהו אחר כן?)
אני לא אהבתי את "צבי הנינג'ה". (שימו את זה על פוסטר!)
אני לא אהבתי את "צבי הנינג'ה". (אולי חיבבת פלוס?)
אני לא אהבתי את "צבי הנינג'ה". (ואת עכברושי הנינג'ה?)
אני לא אהבתי את "צבי הנינג'ה". (וצבי ים?)
פתאום מתחשק לי בננה…
לא ספגטי?
(ל"ת)
משום מה זכרתי בננה
אולי תעשה את ההרצאה הבאה על השתלת זכרונות.
עשיתי כבר. שכחת?
https://www.facebook.com/events/215178558635341/
כנראה הייתי בחופשה במאדים באותו זמן
(ל"ת)