-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
צילי
Tsili
בזמן מלחמת העולם השניה, צעירה יהודיה מתחבאת ביער, עד שמגלה אותה גבר זר.
תאריך הפצה בישראל: 23/04/2015
אולי החלטורה המביכה והחובבנית ביותר שראיתי אי פעם מוקרנת על מסך. אם שילמתם על זה כסף, עבדו עליכם.
האם ואיזה
אז – עמוס גיתאי. הבמאי הזה שכולם אומרים שהוא משעמם ופלצן ומתחנף לאירופאים והסרטים שלו הכי מנותקים שאפשר מהקהל הישראלי.
אם בחור תמים כמותי ירצה דווקא לצפות באיזה סרט שלו – מאיזה סרטים כדאי להתחיל, באיזה סרטים בכלליות כדאי לצפות והאם בכלל כדאי או שהוא באמת בעיקר אוויר חם?
בסרטי עמוס גיתאי, אני ממליץ להתחיל מהמוצלחים באמת.
למשל, "שומרי הגלקסיה", "ביג לייבובסקי", או כל סרט טוב אחר שלא בויים על ידי עמוס גיתאי.
אהבתי את סרטו הצרפתי "מאוחר יותר"
הרבה בשל הופעתה של ז'אן מורו.
ויש כמה נקודות חיוביות גם ל"כיפור" ול"קדוש".
השאר הם רק למעריצים שרופים.
יש האומרים שהסרטים הכי טובים שלו הם התיעודיים שיצר בתחילת הקריירה.
תודה
(ל"ת)
וואו
(ל"ת)
יש לי פלאשבק לפעם הקודמת שדורון כתב משהו דומה על סרט ישראלי
אז זה היה "ריקוד מסוכן"
ייפ
זאת ההשוואה המתבקשת. וחשבתי על זה די הרבה, והגעתי למסקנה כזאת: "ריקוד מסוכן" הוא סרט יותר מושקע ויותר טוב מ"צילי".
באמת.
Oh my
כמה ואיפה תורמים כדי לקבל ביקורת על הסרט הזה?
זה בסדר, וואלה כבר תרמו.
אתה לא חושב שהייתי הולך לסרט הזה מרצוני החופשי, נכון?
לי יש פלאשבק לפעם הקודמת שמגיב בעין הדג משום מה נתן את הקרדיט על (הביקורת) ל"ריקוד מסוכן" לרד. אתה בטח מתכוון ל"רק כלבים רצים חופשי" שנשחט פה באותה מידה.
לא, הזיכרון שלי בסדר גמור.
אני יודע שמי שכתבה את הביקורת על "ריקוד מסוכן" פה היתה לונג, אבל אני דווקא התייחסתי לביקורת של דורון ב-"טיים אאוט" שבה הוא טען (אוקי, לא ציטוט מדויק – הזיכרון שלי לא *כזה* טוב) משהו בסגנון "אם היו משקיעים בסרט הזה קצת יותר, הוא היה מתעלה לדרגת ביזיון".
את הציטוט הזה, אגב, באמת שאבתי מהודעה של לונג פה באתר, אבל הוא מתייחס לביקורת של דורון.
לעמוס גיתאי יש סרט אחד בלבד ששווה משהו
והכוונה היא ל"כיפור" שהיה מחקר מעניין בכל הקשור לזיכרון מלחמת הכיפורים (דמויות עם השם של השחקנים וכל מיני אנכרוניזמים כמו שעוני יד דיגיטליים וכאלו). אבל עם כל זה הוא גם היה מתנשא כלפי הצופים, ארוך למדי (כולל הסצנה הארוכה והמרדימה בתחילתו) והעובדה שהסורים לא מופיעים בסרט ולכן זה "מסע-פנימי" כזה-כאילו שלנו מנסים לזכור את עצמינו (או משהו כזה). דעתי על הסרט הזה בכל זאת היא כמו דעתי על "interstellar" :הוא ארוך, פגום, ויש בו בעיות גדולות, אבל בסופו של דבר הוא ראוי לכבוד ולאהבה שלנו.
וזה הסרט היחיד הטוב של עמוס גיתאי. כל השאר זבל, כולל הסרט ההוא עם נטלי פורטמן וחנה לסלאו שסבלתי מכל דקה והפסקתי לראות אותו באמצע.
אתם רוצים לראות סרט אחד של גיתאי – תראו את כיפור.
לי שורת הביקורת הזכירה דווקא משהו אחר
רימון הזהב.
"החלטורה המביכה והחובבנית ביותר שראיתי אי פעם מוקרנת על מסך"
ללא ספק.
עכשיו אני שוקל ברצינות ללכת לראות את צילי.