אמנם לצפות במחשב בטריילר שנועד שיצפו בו בתלת-מימד בלבד קצת מחמיץ את הנקודה, אבל כל עוד וודי ובאז שם, למה לא. 'צעצוע של סיפור 1' בגירסת התלת-מימד יגיע לארץ ב-1 באוקטובר; 'צעצוע 2' – ב-29 באוקטובר. |
02.08.2009
|
יומית
אמנם לצפות במחשב בטריילר שנועד שיצפו בו בתלת-מימד בלבד קצת מחמיץ את הנקודה, אבל כל עוד וודי ובאז שם, למה לא. 'צעצוע של סיפור 1' בגירסת התלת-מימד יגיע לארץ ב-1 באוקטובר; 'צעצוע 2' – ב-29 באוקטובר.
אמנם לצפות במחשב בטריילר שנועד שיצפו בו בתלת-מימד בלבד קצת מחמיץ את הנקודה, אבל כל עוד וודי ובאז שם, למה לא. 'צעצוע של סיפור 1' בגירסת התלת-מימד יגיע לארץ ב-1 באוקטובר; 'צעצוע 2' – ב-29 באוקטובר.
ראיתי את זה לפני כמה ימים
נהדר! בהחלט עושה חשק לראות את הסרטים שוב בתלת-ממד. רק חבל שהם לא יוצאים כ-double feature כמו בארצות הברית.
אבל למה רק לשבועיים בקולנוע?
זה ככה גם בארץ? בכל אופן, הטריילר מצוין, עושה חשק, אבל הלוואי שהפעם, לשם שינוי, דברים באמת יקפצו מהמסך ואל פני הצופה.
נחכה שמישהו יעלה גרסת תלת-מימד של הטריילר ליו-טיוב.
הם התחילו לתמוך בתמונת סטריאו לאחרונה:
http://www.youtube.com/watch?v=5ANcspdYh_U
כבר אמרנו שדיסני היא מכונת שיווק משומנת?
אנחנו כבר מכירים את הסרטים האלה. וכן הם יפים. אני בכל אופן לא קונה את זה.
לא תהיה הצגה כפולה בארץ??
אני אפילו מוכן לקחת 2 במחיר של 2 אבל הכי טוב יהיה לצפות בהם אחד אחר השני. גם פה זה יהיה רק שבועיים?
אם אני לא טועה,
הסרט השני יוצא בערך שבועיים-שלושה אחרי הראשון פה בארץ, אז אני מניח שהמשמעות היא שבועיים-שלושה לכל סרט.
זה יוצא ארבעה שבועות אחרי.
ובכל סרט שהוא לא שובר קופות מובטח אני לא מוכן להסתכן שהוא יעלם תוך ארבעה שבועות. זה בדיוק מתאים להצגה כפולה. למה לא יכולים להיות נחמדים?
אני מעדיף שיתנו לנו שני כרטיסים במחיר של אחד.
אבל כשכל כרטיס שייך לסרט אחר, ואפשר לראות אותם מתי שרוצים.
זה יוצא ארבעה שבועות אחרי.
האמת, זה לגמרי לרעתם.
בארץ היה תופס חזק הקטע של המבצע שניים-במחיר-אחד, בייחוד עבור סרטים שבעיקרון כבר ראינו.
ואפשר לעשות גם הפסקה ארוכה ביניהם, כך שהקהל יצטייד לו בפופקורן.
וממתי למנהלים של אולמות הקולנוע יש הגיון כלכלי?
במקרה הזה יש הגיון כלכלי פשוט
עדיף למלא אולם בשני קהלים שונים מאשר באותו קהל – שני קהלים = כפול כרטיסים.
אלא אומנם סרטים שרובנו כבר ראינו
אבל אני מניח שרוב הילדים עדיין לא (בכל זאת, סרטים בני 10 ו-14), ויכול מאד להיות שבונים בעיקר עליהם.
נכון, ההפצה המחודשת שלהם נראית כמו הכנה למי שלא ראה את הסרטים
הראשונים לקראת הסרט השלישי.
חיבבתי את הסרטים בצפייה ביתית
(זה מה שהיה, בקולנוע לא יצא) ואמנם נשמע לי מגניב לצפות בהם בקולנוע ועוד בתלת ממד, אבל במחיר הנוכחי (45 ש"ח לכרטיס + 4 ש"ח עמלה בהזמנה מוקדמת) מדובר בכ-100 ש"ח לצפייה בשניהם, ואני לא משוכנעת שאני אוהבת אותם מספיק כדי להוציא סכום לא מבוטל זה.
אני גם בספק אם זה יהיה שווה את זה
התלת-מימד לא תמיד מצדיק את מחירו גם בסרטים שנעשו מראש מתוך ידיעה שהם יוצגו בצורה כזאת. כשסרטי 'צעצוע של סיפור' המקוריים נעשו אף אחד לא בנה על הצגתם בתלת-מימד ולא בנה סצינות כך שיהיו אפקטיביות בפורמט הזה, לכן סביר שהאפקט יהיה זניח, אפילו יותר מבסרטים כמו 'למעלה'.
לא שאני מתלונן: הקרנה קולנועית חוזרת של 'צעצוע של סיפור' היתה עניין משמח גם אם לא היתה בתלת-מימד. בעניין מחיר, אני מרשה לעצמי לקוות שהמפיצים בארץ יצרו איזו עיסקת חבילה שתאפשר לצפות בשני הסרטים במחיר נמוך יותר משני סרטי תלת-מימד במחיר מלא(יש תקדימים: כתבה מספר 3964 )
אוף, שיגיע כבר הסרט שיגאל את חובבי התלת-מימד
בשילוב אנגלית עם כתוביות מצמאונם האדיר לסרטים.
אולי משהו לפני אווטאר?
כחלק מפרויקט נוסטלגי, יאיר רווה מעלה כתבות חשובות
מהגלגול המודפס של "סינמסקופ". היום הוא העלה ראיון עם ג'ון לסיטר שנערך לקראת יציאת "צעצוע של סיפור 2", ומכיל גם רקע על האיש והקמת פיקסאר.
כחלק מפרויקט נוסטלגי, יאיר רווה מעלה כתבות חשובות
די משעשע שדינוזאור מוזכר שם כמתחרה אפשרי לפיקסר. העברניקים האלה. לא יודעים מה קרה מאזם.
והנה מסתבר
שכבר לפני כעשר שנים לאסיטר ענה לשאלות שעלו למשל בוול-E (למה בני האדם נראים כקריקטורות, הרי פיקסאר הראו שהם יכולים להרשים עם ריאליסטיות האנימציה שלהם):
"…אבל לאסיטר רוצה שסרטיו ימשיכו להיראות כמו סרטים מצוירים ולא בשחזור על גבי מחשב של המציאות האמיתית. לאסטר: אני שואל את האנשים שעובדים איתי למה אנחנו עושים את הסרט הזה דווקא באנימציית מחשב? למה לא כסרט רגיל? ואז אני מתבונן בתוצאה הסופית ורואה סרט על צעצועים שקמים לתחייה וזה נראה לך הגיוני לחלוטין. אין שום דרך לספר את הסיפור הזה חוץ מאנימציה. נכון, אנחנו מנסים ליצור את העולם שבסרט שייראה כמה שיותר אמין, שאנשים יזהו אותו כעולם המוכר להם, אבל אין לנו שום יומרה לעשות סרט באנימציית מחשב שיעמיד פנים כאילו הוא המציאות האמיתית. בחיים לא נעשה דבר כזה".
ב-וול אי
זה לא שלא התאמצו שבני האדם יראו אנושיים, הם עיוותו אותם בכוונה.
למעשה, בתחילת הדרך דווקא יש לי הרושם שהם כן ניסו לעשות את האנשים דיי אנושיים כמו בסרטים של צעצוע של סיפור או מפלצות בע"מ. (כלומר שיראו כמו אנשים אנושיים מצויירים) ובהמשך הדרך הם פנו האנשים שלהם הפכו ליותר קריקטוריסטים (סופר על, למעלה). אולי הם בכוונה הם עשו את זה כדי להגיד משהו כמו- אנחנו סרט מצוייר ואנחנו יודעים את זה. איו לנו כוונה להיראות אמיתיים.
אבל האנשים של ההתחלה נראים עדיין שונה מהאנשים של הסרטים האחרונים.