יש במאים שמתחילים פרוע, עד שהם מתמתנים, מתחברים למיינסטרים וזוכים באוסקר. דני בויל התחיל פרוע ("טריינספוטינג"), ואז התמתן קצת וזכה באוסקר ("נער החידות ממומביי"). אבל זה לא אומר שהוא התרכך, מתברר. הסרט הבא שלו היה "127 שעות". והסרט הבא שלו, "טראנס", נראה… לא מתון.
זהירות: מדובר בטריילר "אדום" – כלומר, לא בטוח-לשימוש לכל הגילאים כמו מרבית הטריילרים. הוא מכיל מה שניתן להגדיר מראות קשים (מבחינת אלימות ו-Gore).
ל"טראנס" יש גם סדרת פוסטרים משונים ומצוינים.
טווובב...
"הוא מכיל מה שניתן להגדיר מראות קשים"
נו טוב, קטיעת גפיים זה כבר קטן עליו, ביול היה צריך למצוא משהו חדש לקטוע.
עכשיו צריך להפוך את הדמות הקטועה
לדמות ראשית :)
Defuq did I just saw?
(ל"ת)
טריילר מעולה
עושה רושם שזה הולך להיות סרט ממש טוב, דני בויל הוא בחור שבד"כ יודע מה הוא עושה
נראה מעניין
הטריילר הזה נראה טוב ברגע שוינסנט קאסל הופיע.
ואז הוא נראה עוד יותר טוב ברגע שחצי וינסנט קאסל הופיע.
רוזאריו דוסון, וינסנט קאסל וג'יימס מקאבוי
בסרט שנראה אדיר ובויים על ידי דני בוייל?
כן, עוד בבקשה.
( דברים שצריך לעשות: להשלים את הפילמוגרפיה של דני בוייל )
אל תדלג על ההתחלה.
הסרט הראשון שלו, 'חברים לרצח' (Shallow Grave) היה ונשאר יצירת מופת.
רגע! רגע! התסריטאי של 'חברים לרצח' הוא גם זה שכתב את 'טראנס'!
טוב, עכשיו אני נרגש.
ראיתי את חברים לרצח
לפני חודש או משהו, למען האמת. אכן יצירת מופת ( עם הופעות נהדרות ממקרוגר ואקלסון, ששונה לחלוטין מהופעתו הדוקטורית)
אני יותר חשבתי על "28 ימים" "sunshine" וחיים פחות שגרתיים ( והחוף, כנראה)
זה גם אותו אחד שכתב את טריינספוטינג.
עוד יותר סיבה לצפות.
זה גם אותו אחד שכתב את A Life Less Ordinary
אבל אני בהכחשה.
(ולא, הודג' לא בדיוק כתב את טריינספונטינג: הוא עיבד אותו לתסריט)
צודק, טעות שלי.
(ל"ת)
הודג' די כתב את טריינספוטינג
הספר אדיר, אבל הוא בלגן מופלא של סיפורים לא קשורים שכתובים בסקוטית, שהודג' הצליח לתרגם לעלילה לינארית בצורה די מופלאה.
הוא עדיין עיבד את זה מהספר כמובן, אבל זה בהחלט היה אחד מהעיבודים היותר קשים
ולא לדלג בבקשה על Sunshine
הידוע בכינויו גם כאחד מסרטי המד"ב הטובים ביותר בעשור האחרון.
אומייגד דני בויל!!!
*צרחות של גרופית*
השוט בסוף, עם הראש, הוכיח לי סופית
שסף הכאב שלי לאלימות הרבה יותר גבוה ממה שחשבתי. זה מגעיל, כאילו, אבל תמיד חשבתי על עצמי שאני אמור להתעלף מדברים כאלה.
חוץ מזה, זה בהחלט נראה סרט די "חמוד" – מוזר, מופרע וסוראיליסטי, בדיוק כמו הדברים הדברים הישנים והטובים של בויל. מצד שני, זה נראה יותר כל הדברים האלה מאשר טריינספוטינג ו-127 שעות ביחד, מה שמעלה לפחות אצלי חשש קל לסרט שיכול לעצבן. אבל רק חשש קל. מה שכן בטוח, הוא שבניגוד ל-2 סרטיו האחרונים, אפשר די מוקדם לפטור את המועמדות של זה לאוסקר – אם לא בגלל הסגנון הפרוע, אז בגלל תאריך היציאה האפרילי שלו (כן, הגעתי לשלב ההוא שבו המירוץ הנוכחי לאוסקר כבר הפסיק לעניין אז אני כבר מתחיל להסתכל על השנה הבאה).
בעיני זה כבר נראה ממש קריקטורי, ולכן לא מגעיל.
יכול להיות שזה מה שעזר לך? העובדה שזה כל כך בבירור אפקט ממוחשב?
יצא לי כבר לראות בקולנוע פגיעות ראש מופרכות (דו פרצוף, טיילר דרדן), אבל שם עוד איכשהו אפשר היה לסספנד את העובדה שהאדם עוד חי, ולכן הפציעה עושה לך משהו. אבל הלסת המדברת בטריילר הזה פשוט נראתה לי כמו בובה, לא היה שום סיכוי שהמוח שלי יקבל את זה כאדם אמיתי.
יו, זה נראה קוקו לגמרי!
בהחלט מעוניינת לראות את זה.
וואו!
מזמן לא ראיתי טריילר כל כך מרשים.
מוזר לי שבמודעה של הסרט הסרטים שבוייל עשה מופיעים בסדר הפוך לזה שבו הם מופיעים בטריילר.
(ובהחלט הייתי שם את טריינספוטינג ראשון ברשימה הזאת, גם בלי לראות את 127 שעות).
אז כמו שכבר כתבתי על הסרט הזה בהודעה לפני כמה שבועות...
השם היותר מעניין מאחוריו הוא לטעמי ג'ו אהירן – האיש שכתב וביים את סרט-הטלוויזיה המקורי שעליו הסרט הזה מתבסס. אהירן נודע בזכות עבודתו על הרבה הפקות טלוויזיוניות מוערכות, בין היתר Ultraviolet – סדרת ערפדים מפוצצת-מח (שום קשר לזבלון עם מילה יובוביץ') שבישרה על הרנסאנס המחודש של המדע הבדיוני בטלוויזיה הבריטית כמה שנים טובות לפני הגלגול העכשווי של "ד"ר הו" (שלאהירן יש גם מניות בהצלחה שלה – הוא ביים שם כמה מהפרקים הראשונים). אהירן הפיק כמה סדרות תעלומה-על-טבעית קצת פחות מוצלחות (אם כי עדיין מבדרות) מאז, כתב כמה כותרי קומיקס בשביל מרוול, וגם שוטט הלוך ושוב מחוץ לגבולות הז'אנר. "טראנס" המקורי היה דוגמה לשוטטות כזו – ספק מותחן, ספק קומדיה שחורה, שהתקציב המצומצם אמנם ניכר בו, אבל הוא בהחלט פיצה עליו עם תסריט מספק ושחקנים מצוינים. אני קצת מאוכזב שכשהוחלט לעשות עיבוד למסך הגדול, לא חשבו לקחת את אהירן בשבילו, אבל הי, אם זה יתן לו הזדמנויות בהמשך, זה בהחלט יהיה משמח. בינתיים המלצה חמה – לראות את Ultraviolet.
נראה מתוחכם, מטורף והזוי
נראה כמו סרט מהסוג שעושה לצופה שוק (במובן של הלם, לא של באסטות).
'צה!
(ל"ת)
וואו
הדקה וחצי הכי דה פאק-יות שראיתי לאחרונה. הפוסטר האחרון מעולה. והראשון, עם מקאבוי, עושה לי אסוציאציות של פרופ' X.
אני אוהב את דני בויל ואת הקאסט. בהחלט מצפה לזה.
אני היחיד שתלישת הציפורניים זעזעה אותו הרבה יותר מאשר הראש המנותץ..?
עושה רושם של סרט מיינד-פאקינג בסגנון אינספשן, שגם הטריילר שלו היה התקפה חזיתית וחזותית על החושים. הידד.
לא
תן לי ראשים (ושאר אברים) כרותים, יתד לעין, מסור חשמלי באזורים אינטימיים ואמשיך לבלוס פופקורן מול המסך בנון-שלנטיות.
אבל תלישת/עקירת ציפורניים? זה המקום בו אני מתכווץ מול המסך ומסיט את עיני.
אני מאשים את דיוויד לינץ' וטווין פיקס וכן את אחי שבילדותי היה נהנה לדחוף לי מול העיניים את ציפורניו האכולות. ברררר.
בוודאי שכן
תלישת הציפורניים מתקשרת לסוג כאב שאנחנו מכירים (אני הרגשתי ישר דגדוג בקצות האצבעות). לעומת זאת, אף אחד מאיתנו לא זכה לפרצוף מנותץ מהסוג הזה (ומן הסתם זה לא כואב בכלל, כי אין לו מוח).
התכוונתי בכותרת כמובן ל"לא"
(ל"ת)
הטריילר הזה לא עשה לי שום חשק לראות את הסרט.
וזאת מהסיבה המשונה הבאה:
הוא סרט קצר נהדר לחלוטין, בפני עצמו. וככזה, מתוך הרגל וניסיון, אני מניחה שהסרט הארוך שיגיע אחריו יהיה נפילה משמעותית. נהניתי מכל רגע, אבל סיימתי, משום מה, בתחושת כל-המוסיף-גורע.
דני בויל נכנס לרשימת הבמאים האהובים עליי
אחרי " 28 יום אחרי". אני אלך לראות כל סרט שלו. וג'יימס מקאבוי, תמיד מתקבל בברכה… (קצת אירוני, כי מייקל פאסבנדר היה אמור להיות בתפקיד הראשי).
חיקוי ל"התחלה"
תכלס, יצאתי מהסרט בהרגשה שזה סוג של חיקוי ל"התחלה". עשוי היטב ומהוקצע לחלוטין. אבל אחרי התחלה קשה לי לאמר שזה מחדש משהו מהשטיק
אז זה בעצם חיקוי לפפריקה?
כי גם התחלה לא חידש שום שטיק.
נולאן המציא את טרנטינו?
(ל"ת)