טריילרים חמים ופריכים היישר מהתנור של סינמה קון

משאלת החיות והנחשים שחוזרים לעבר ורודפים אחרי הגול הבא בוונציה.

בזמן שחגגנו פה את יום העצמאות, התקיים לו כנס סינמה קון בלאס ווגאס ובו ניסו האולפנים הגדולים להרשים אותנו עם התוכניות שלהם לשנה הקרובה. את החדשות (הלא רבות) אשאיר לרם במצאנו הבא; אבל אחרי שהוא טעה והטעה לגבי הטריילר הנהדר של המארוולס (מה נהדר. זה טריילר פנטסטי), אין ברירה אלא לתת לאחד שצודק לסקר את הטריילרים שיצאו לפני, אחרי ותוך כדי הכנס.

הפלאש

טריילר חדש לארוע הגדול של DC הקיץ, שינסה לשחזר את ההצלחה של "אין דרך הביתה".

זה טריילר פחות טוב מהטריילר הקודם, בעיקר כי מנופפים לנו בפרצוף עם מייקל קיטון יותר מדי. שלוש פעמים בשתי דקות להראות שוט של החליפה המגניבה שלו זה מוגזם. הטריילר גם יודע את זה ומחליף את הלוגואים בסוף, במין כזה "על מי אמרנו הסרט הזה?… סופרגירל… באטמן?… אה, נכון! הפלאש". גם הטון פה מבולבל קצת, אבל אני חייב להודות שזה עדיין מלהיב.

רדיפה בוונציה

פה אני אמור להגיד מילה או שתיים על הסרט, אבל לא, בואו נעשה ניסוי: אם אתם לא יודעים כלום על הסרט הזה, נסו לעצור ב1:23 ולנחש על מהו ומיהו.

עצרתם? יופי. על מה הסרט?

רשמתם את התשובה? יופי, עכשיו תצפו עד הסוף.

יאפ.

אני אישית לחצתי על הלינק בלי שמץ של מושג מה זה, וכמו שמן הסתם רשום לכם על הדף הייתי בטוח שזה סרט אימה גנרי כלשהו. ואז, פתאום – הרקול פוארו.

אז כן, זה סרט ההמשך של שני סרטי הרקול פוארו שקנת' בראנה עשה עד כה. ומכיוון שאני עם יונתן בכל הנוגע לקריירה של קנת' בראנה, אני לגמרי קונה את הקונספט של "בראנה עושה אימה". ספטמבר בקולנוע.

רובוטריקים: עליית החיות

עדיין עושים כאלה, מסתבר, ולכאורה אף אחד לא היה צריך את זה. אבל זה הזיכיון-שובר-הקופות-הפוטנציאלי-היחיד שיש לפרמאונט ביד חוץ מ"משימה בלתי אפשרית", אז יש להניח שזה היה בלתי נמנע. בצד החיובי: א. הסרט הקודם בזיכיון (שטכנית הנוכחי ממשיך אותו, לפי מה שהבנתי) היה הפתעה נעימה. ב. זה:

האם למישהו אכפת בכלל מהטיימליין של הסרטים האלה, או שהם כתבו בגדול 1994 כדי להבין מה מגדלי התאומים עושים שם? אין לי מושג, אבל בכל מקרה זה פשוט אחלה טריילר עם אחלה אקשן (הוואן-שוט נראה מרשים ביותר), ואני לא צריך לראות את קריד 2 כדי לדעת שלא קשה להגיע לדרגת "במאי אקשן טוב יותר ממייקל ביי", אז לעת עתה זה מספיק כדי לשכנע אותי שסטיבן קייפל ג'וניור (מה זה השם הזה אלוהים) יעשה את העבודה.

מצד שני, רובוטריקים חיות?! מה… כאילו… איך זה עובד???

משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר

אולפן נוסף שצריך הכנסות מזיכיון גדול הוא ליונסגייט, שבלית ברירה החליט לחזור עם פריקוול לעולם של סדרת משחקי הרעב הסופר-מצליחה. קשה להאשים אותם, וזה גם מבוסס על ספר שכתבה היוצרת המקורית ושמעתי שהוא די מוצלח. באנגלית אגב ציפורי השיר קודמות לנחשים, אבל כך קראו לספר בתרגום לעברית אז בסדר, בואו נתרשם:

קצת… דרמטי מדי, לא? הכתוביות היו מופעלות כשצפיתי בטריילר, ויש שם כמה שניות שמופיעות המילים "(מוזיקה דרמטית)". גיחכתי באותו רגע בלי כוונה.

בצד החיובי: זה נראה טוב. הויזואליה של פרנסיס לורנס, שביים שלושה מתוך ארבעת הסרטים ה"ראשיים", היתה טובה מלכתחילה ונראה שיש לו כאן התפתחות לא רעה. אם השמועות נכונות וזה סיפור טוב, ויצליחו לעבד כמו שצריך, אז יאללה לכו על זה. נובמבר בקולנוע.

המשאלה

וזה סרט האנימציה הגדול הבא של דיסני: בעולם שבו __________ בחורה אחת ___________ ויוצאת למסע ש_________. נראה לי…?

אה… לא ממש ברור מה האנימציה פה מנסה לעשות. או שכן ברור (לשלב את הסגנון הישן עם הסגנון הממוחשב החדש תוך מה שנראה כחצי-קריצה לסגנון של דרימוורקס בסרטים האחרונים שלהם), אבל זה לא מצליח לנחות. זה כן יפה, אבל משהו פה מוזר.

וחוץ מהויזואליה? דיסני רומזים בכבדות שזה גם סרט שיחגוג את ההיסטוריה והמורשת של 100 שנות דיסני, והמעט שבטריילר גם נראה נחמד בפני עצמו, האמת.  וזה גם סרט מוזיקלי, אבל מכיוון שלין מנואל מירנדה והזוג לופז כנראה קיבלו מספיק צ'קים מדיסני, דיסני מהמרים על ג'וליה מייקלס ובנג'מין רייס – צמד חמד שאני לא בטוח מי הם. נגלה איך כל העסק בנובמבר.

הגול הבא מנצח

איכשהו טאיקה וואטיטי מצליח למצוא זמן בין הפרוייקטים הגדולים שלו בהוליווד לסרטי אינדי שאיתם הוא בעצם פרץ, שזה דבר טוב לכאורה. הבעיה היא שבניגוד לרוב האתר, אני לא עפתי על ג'וג'ו ראביט, אז בואו נראה איך הטריילר לגירסה של וואטיטי ל'טד לאסו'.

הממ, בסדר גמור, אני חושב. לא סגור אם ההומור הזה עובד לי, וטאיקה לפעמים מלא מעצמו יותר מדי (אוי אוי אוי הפסדת את האוסקר לסרט הטוב ביותר ורק זכית באוסקר לתסריט הטוב ביותר? איזה מפסידן, מה אני אגיד), אבל זה אפקטיבי ואני אלך לראות את זה כמובן. כמו כן – כל הכבוד מצד מחלקת האיפור כי וואו לא זיהיתי בכלל שזה מייקל פסבנדר. נובמבר בקולנוע – אם כי אולי בארץ זה יהיה אחר כך.