לא חלפה שנה מאז צונאמי ההכרזות הקודם של דיסני – והנה בית העכבר קיים אירוע הכרזות נוסף, אם כי צנוע מקודמו (וטוב שכך, אחרת הייתי מקיא) – כאשר הפעם הוא כולו בסימן דיסני פלוס, שזה אומר בסימן אצבע משולשת כלפי מי שגרים במדינה בה אין דיסני פלוס. לכן לעזאזל גם אתם, דיסני.
– "אובי וואן קנובי" בכיכובו של אהובי ביקום מקביל יואן מקגרגור (אשקר אם אגיד שזו לא אחת הסדרות שאני הכי מצפה להן) תעלה ב-2022. אמנם זה לא בדיוק טריילר (אני אפילו לא יודע איך לקרוא לזה) אבל יש סוג-של הצצה לְמה שמחכה לנו:
– "Disenchanted", סרט ההמשך של "מכושפת" (זה שכבר הספקתי לשכוח שהוכרז שנה שעברה), יגיע בלעדית לדיסני פלוס בסתיו 2022.
– סרט האנימציה "יומנו של חנון" (גם עליו כבר ידענו מזמן) יעלה בשירות ב-3 בדצמבר (הנה טריילר). אבל חדשות טובות, כל חצי-תריסר מעריצי "יומנו של חנון" כאן באתר: היקום הקולנועי של 'יומנו' יתרחב עם סרט אנימציה נוסף, "רודריק שולט" שמיועד ל-2022 (למי שאינו מעורה בנבכי יקום 'יומנו', "רודריק שולט" היה גם שמו של "יומנו של חנון 2" כשהסדרה עוד הייתה עם שחקנים אמיתיים).
– סרט האנימציה / לייב אקשן ההיברידי "יחידת ההצלה של צ'יפ ודייל", בכיכובם של ג'ון מולייני ואנדי סמברג, יעלה בדיסני פלוס באביב הקרוב. אתם מוזמנים להכניס פה את המם ההוא של אייל שני: "זה או הצלחה ענקית או, רוב הסיכויים, התרסקות איומה".
– ואם כבר סרט היברידי, "פינוקיו" של רוברט זמקיס, סרט שנמצא בהפקה מאז מאורעות תרפ"ט, יעלה סוף סוף בסתיו 2022. לא להתבלבל עם הסרט של פינוקיו שגיירמו דל טורו עובד עליו מאז מאורעות תרפ"א.
– לא ברור מי ביקש את זה, אבל בקיץ 2022 נקבל סרט פריקוול ל"הטורף" בשם "Prey" ועלילתו תתרחש לפני 300 שנה – כלומר בעולם בו אין עדיין סרטים גרועים של "הטורף". דן טרכטנברג ("דרך קלוברפילד 10") מביים, אז אולי יש תקווה.
– למי שלא עודכן: אנחנו שוב אוהבים את פיטר ג'קסון כי מסתבר שהוא ממש טוב בקטע הזה של דוקומנטרי. "The Beatles: Get Back" היא סדרת דוקו חדשה של ג'קסון אודות להקה בריטית שלא ידעה איך לאיית את המילה 'חיפושיות', והיא תשודר בדיסני פלוס החל מה-25 בנובמבר (3 פרקים, שידור יומי).
– זוכרים את סרט הקומדיה "12 במחיר 1"? נו, ההוא בו סטיב מרטין בהחלט מסכים שילדים זאת שמחה? זה שהיה בעצם רימייק? אז הנה יש לו עוד רימייק! עם זאק בראף וגבריאל יוניון! מרץ 2022! למה!?
– "Better Nate Than Ever", על פי ספר שעוסק בילד חובב מחזות-זמר שבורח לברודוויי כדי לעבור אודישן, יעלה בדיסני פלוס באביב 2022. לאיזה מחזמר הוא מנסה להתקבל, אתם שואלים? לא, לא "Wicked", לא "המילטון" וגם לא "עלובי החיים". הוא מנסה להתקבל ל"לילו וסטיץ'". יופי של קידום עצמי, דיסני.
– והנה סרט ששכחנו ממנו בפרויקט שנות התשעים: "הוקוס פוקוס" שמקבל סרט המשך שיעלה בדיסני פלוס בסתיו 2022 – ויש גם תמונת יח"צ, כדי שחלילה לא תעצרו לחשוב "רגע, למה צריך סרט המשך של הוקוס פוקוס"?
– סרט הספין אוף של "עידן הקרח" אודות באק (סיימון פג), "The Ice Age Adventures of Buck Wild" שמו, יעלה כבר בינואר הקרוב בשירות – ואתם מוזמנים לצפות בטריילר כדי להתרשם בעצמכם כמה לא-משהו זה נראה.
– חכו, יש יותר גרוע: סיפור סינדרלה מודרני בהיפוך מגדרי בשם "Sneakerella" יעלה בפברואר הקרוב, ואם זה לא הטריילר הכי נוראי במִקבץ הזה אני לא יודע מה כן (ומתי פעם אחרונה ראיתם כל-כך הרבה דיסלייקים לטריילר של דיסני?):
– אחרי הניסיון הקולנועי ההוא מ-2008, סדרת ספרי "עלילות ספיידרוויק" עוברים למסך הקטן עם סדרת לייב אקשן חדשה. אין בינתיים פרטים נוספים אבל הפוסטר חמוד.
– סדרת האנימציה בכיכובו של ביימקס מ-"6 גיבורים" נראית מקסימה, מצחיקה ועם ערכי הפקה שלא נופלים מסרטי הקולנוע של דיסני. הסדרה תעלה בקיץ 2022.
– נוסף על כך, סדרת הטלוויזיה "זוטרופוליס פלוס" על פי "זוטרופוליס" תעלה גם היא ב-2022. נשמע כי היא תעסוק בחיות מזוטרופוליס שמקימות שירות סטרימ… אה, כבר השתמשתי בבדיחה הזו פעם קודמת.
– "טיאנה", סדרה על פי "הנסיכה והצפרדע" (וואו, דיסני לא מתעלמים מ-"הנסיכה והצפרדע!") תעלה בדיסני פלוס ב-2023 ולא ב-2022 כמו שנאמר לנו אז.
– "מכוניות", תקבל ב-2022 סדרת רוד-טריפ חדשה בשם "Cars on the Road" בכיכובם של לייטינג מקווין ומייטר.
– "Win or Lose", סדרת האנימציה המקורית הראשונה מבית פיקסאר (כי אם זה לא היה ברור, פיקסאר לא נוגעים עם מקל בסדרה של "מכוניות"), תעלה ב-2023. הסדרה תעסוק בתלמידי חטיבת ביניים שמשחקים סופטבול.
– הסדרה על פי "ווילו והנסיכה" עדיין, משום מה, עתידה לקרות ב-2022. סרטון ההיכרות עם הקאסט די חמוד.
– ועכשיו להכרזות של מארוול, קחו נשימה: קודם כל, הצצה ראשונה ל"מון נייט" שתגיע לדיסני פלוס ב-2022. הסדרה עוסקת באוסקר אייזק שסובל מהפרעת זהות דיסוציאטיבית (נו, פיצול אישיות) ומארח בגופו אל מצרי. נשמע כיף.
– קיבלנו גם הצצה ראשונה ל-"הענקית הירוקה" (נשמע יותר טוב מ-"She Hulk", זה בטוח) בכיכובה של מי שיכולה ללמד את אייזק דבר או שניים אודות גילום דמויות רבות בסדרה אחת – טטיאנה מסלני:
– וגם הצצה ראשונה ל-"גברת מארוול" (זוכרים שהיא הייתה מיועדת ל-2021? אחח, היו זמנים):
– "הוקאיי" עוד לא עלתה והיא כבר מקבלת ספין-אוף: "אקו", גיבורת-על לקוית שמיעה (בכיכובה של אלקווה קוקס) שתופיע לראשונה בסדרה אודות הנוקם הכי פחות יעיל שתעלה בסוף החודש.
– "איירונהארט", אודות צעירה בת 16 שממשיכה את דרכו של טוני סטארק (כלומר, היא תהיה מכורה לאלכוהול ותספר בדיחות גרועות?) תעלה… מתישהו. לא יודע איך זה בדיוק חדשות, אנחנו כבר יודעים על הפרויקט הזה תקופה לא קצרה. אבל יש לוגו. הידד?
– אגאת'ה מ-"וונדה-ויז'ן", בכיכובה של קאת'רין האן, מקבלת סדרה משלה בשם "Agatha: House of Harkness" (עם אחלה לוגו). יוצרת וונדה-ויז'ן ג'ק שייפר חוזרת גם היא לסדרה החדשה. ללא ספק, מקרה מובהק בו דיסני ממנפים דמות שהאינטרנט הפך לפופולרי.
– וככה ייראה ניק פיורי בסדרה "הפלישה הסודית". עוד יככבו בסדרה: בן מנדלסון, אמיליה קלארק, אוליביה קולמן ומיכאל אלוני (אני מנחש, הוא פשוט בכל מקום בזמן האחרון).
– וזו הכרזה די מפתיעה, האמת: "אקס-מן 97" היא סדרת אנימציה שתמשיך את עלילות האקס-מן מהסדרה המיתולוגית של סוף שנות התשעים. קדימה, מארוול – תנו כזו גם לסדרה המצויירת של ספיידרמן עם טל מוסרי. אני כבר רוצה לדעת אם גברת קור הצליחה להפגיש את פיטר עם מרי ג'יין.
– טוב, זו לא בדיוק סדרת האנימציה שביקשתי, אבל זה גם משהו: "Spider-Man: Freshman Year" תעקוב אחר פיטר פארקר לפני שהתחיל להיתלות על בניינים עם ספנדקס (איזה קטע, זה היה גם התחביב שלי בתיכון). אין עוד פרטים נוספים אבל יש, ניחשתם נכון, לוגו.
– "אני הוא גרוט". זו סדרת אנימציה על גרוט. בייבי גרוט. קחו לוגו.
– לא מפתיע (כי אני די בטוח שכבר ידענו על זה) אבל "מה אם…" הוכרזה רשמית לעונה נוספת.
– ואם כבר, זוכרים את פרק הזומבים של "מה אם…"? אז מארוול הכריזו על סדרת זומבים מלאה של מארוול. גם לה יש לוגו אבל הוא גרוע.
וזהו, פחות או יותר. אין פה הכרזות משנות חיים, אבל המניה של בית העכבר ירדה ברבעון האחרון – וזה לא משהו שדיסני יהיו מוכנים לקבל בהבנה. אני מריח אירוע הכרזות נוסף בקרוב.
כמה דברים
המניה של דיסני ירדה אחרי הדוחות לא ברבעון הכולל.
למה כל הירידות על הכרזות דיסני הרבות? למה נניח למתחרה הגדולה ביותר שלהם נטפליקס אין מליון הכרזות ומלא סדרות וסרטים? מה ההבדל?
ובנושא רציני שהוא לא קטנוני , איפה הולו? מה קורה עם הולו? אני באמת לא מבין על מה דיסני שילמה 72 מילאריד דולר? בשביל סדרה בדיסני פלוס? רציני?
הסיבה הראשית שדיסני קנו את פוקס הייתה בשביל להתחרות בנטפליקס ושות על לב המבוגרים(!) לא על לב הילדים(!!) בשביל ילדים הם הסתדרו בלי יומני של חנון או אקס מן תיהיו רציניים. ובינתיים נראה שדיסני רק מתעסקים בילדים כמו תמיד ולא בפוקס כמעט בכלל, מוזר, בטח לא בטלוויזיה , מוזר שוב
רק אזכיר
שעל אירוע ההכרזות של נטפליקס ירדתי המון :)
חחח סבבה (:
(ל"ת)
דווקא נראה שדיסני קנו את פוקס בעיקר בשביל דברים כמו
אווטאר, אקס מן וכוכב הקופים.
פרנצ'ייזים ענקיים ואהובים יחסית שאפשר להריץ להרבה פרויקטים.
לא בטוח שכזה אכפת להם ממבוגרים… למרות שהוכרז על פריקוול לטורף בהולו וגם סדרה של הנוסע השמיני. אז גם זה בדרך.
אני יותר מבואס מזה ש-FX כבר לא באמת קיימים. לא חושב שאי פעם נקבל מהם תכנים חזקים למבוגרים כמו המגן, ילדי האנרכיה, Justified ועוד.
מסכים ומעלה
זו בדיוק הבעיה.
הם הלכו על סרטי פוקס הגדולים יחסית והגבירו אותם, סבבה הגיוני.
אבל זה שווה 72 מילארד דולר? נראה לי הזוי.
אני מסכים לגבי fx (לא לשכוח את לגיון פארגו והנגיף) וזה גם חלק ממה שאמרתי, זניחת כל התוכן הבוגר תמורת חיזוק הילדים, דיסני באמת צריכים את זה?
אני לא מצליח להבין את זה .
ואגב תודה על הכתבה הזו והכתבות בכלל זה כיף גדול ומעניין
(ל"ת)
אמן שייגמר הביקוש לכל הזבל המארוולי הזה
ובהוליווד יוכלו להשקיע תקציבים בפרוייקטים קצת יותר מעניינים. אני לא מבין למה אני ממשיך לתת צ’אנס בשביל להתבטס כל פעם מחדש. שאנג צי פשוט היה סרט ילדים עם שתי סצנות אקשן נחמדות בשליש הראשון (למרות שהמסך הירוק הכאיב בעין והזכיר לי את תחילת שנות ה2000, למה תמיד הסרטים של מארוול כל כך מכוערים למרות שתקציב של דקה אחת בהם שווה לתקציב השנתי של תעשיית הקולנוע בארץ?). רוצים עוד סרטים כמו חולית.
ובכל זאת בטוח אצפה בסדרה עם אוסקר אייזק כי היא נראית די מסקרנת
וכי אוסקר אייזק. גם בענקית הירוקה אבל הסיבה היא רק טטיאנה מסאלני. דאמיט מארוול.
זה לא הוליווד, זאת דיסני.
לדיסני יש מספיק תקציב גם לפרויקטים מעניינים וגם לפרויקטים שנועדו לכך שכל שבוע יהיה פרק חדש של מארוול.
אז איפה הפרוייקטים החייב אקשן המעניינים של דיסני? מצא לי אותם בבקשה
לפני כמה שנים עוד היו להם מדי פעם יציאות קצת יותר אמיצות (על איכות אפשר להתווכח) כמו הפרש הבודד, ג’ון קרטר, טרון, ארץ המחר, ארץ אוז. איפה הם היום? נראה שהם לגמרי נכנעו לענייין המותגים והם ויצרו לגמרי על יצירת סרטי לייב אקשן קצת שונים יותר. מהזמן האחרון אני יכול להגיד שאולי קרואלה אבל קשה להגיד שזה בחירה באמת אמיצה כי זה עדיין בשטאנץ של בעיבודי לייב אקשן לסרטים מצויירים ישנים שלהם. ואבל לפחות הרגיש לסרט היה קצת ביצים (אבל ממש טיפה).
וחוץ מזה מבחינתי זה כן הוליווד. כי כמות סרטי הבלוקבאסטרים שקהל ילך אליהם בשנה היא מוגבלת, זה לא כלכלי להשקיע בכמות גבוהה מאד. ומהמבחר הקיים דיסני חולשת על רוב השוק, גם מבחינת השקעת כספים וגם מבחינת הכנסות של הקהל. התוצאה היא שדיסני דחקה הצידה את הסרטים גדולים לקהל קצת יותר בוגר והאולפן היחיד שמדי פעם ממשיך לזרוק לנו חולית או טנט אלו וורנר ברוס, וגם כאן יש לציין שבלי הבמאים הענקיים שהניעו את הפרוייקטים הנל הם לא היו קורים.
מה שכן כל הדיון הזה מתרחש במקום הלא נכון
כי פה בכלל מדובר על סדרות טלוויזיה ששם דיסני ממש לא שולטת על כל השוק. בשנים האחרון ת נהיו סדרות שהם מעין מקבילות לסרטי בלוקבאסטר כמו לדוגמה המוסד שמשודרת עכשיו. משחקי הכס סללה את הדרך ודברים מוזרים נתנה בוסט רציני והוסיפה לזה את עניין הסטרימינג. זה בהחלט מבורך פשוט הייתי שמח אם בכל זאת היינו מקבלים תוצרים כאלה גם מהאולפנים הגדולים בהוליווד.
קצת קשה להאשים את דיסני שהם הפסיקו לייצר סרטים כאלה
כשכל אחד ואחד מהסרטים שציינת (רק תחליף את 'ארץ אוז' ב-'הנסיך הפרסי') נכשל בקופות. אם כבר להאשים מישהו אז לדעתי את הקהל שממשיך לדהור לכל שטות מארוולית אבל מצביע עם הרגליים כל פעם שיש סרט מקורי מעניין. דיסני ניסו במשך כמה שנים וכשראו שלא מצליח להם, הפסיקו. ועם כל הכבוד לזה שיש להם הרבה כסף גם בשביל הפקות מקוריות אני מבין את הרציונל של לא לרצות להפסיד את הכסף הזה.
אני לא רואה שוורנר באמת ממטירים עלינו הפקות ענק מקוריות. גם אצלם הרוב זה סרטי המשך/די.סי. אם כי אני מסכים שהם בהחלט התחילו לנסות עם כל מיני הפקות גדולות מעניינות פה ןשם ('חולית', 'טנט', 'פיקאצ'ו') אבל רוב אותן הפקות גם נכשלות בקופות (מצד שני קורונה ו-HBO MAX אז דברים הרבה פחות ברורים מהבחינה הזאת כרגע) ולכן מפחיד אותי שגם הם יפיסקו לקחת כאלה סיכונים בעוד מספר שנים.
אני בהחלט מאשים גם את הקהל
לראות כמות של אנשים בוגרים מוחאים כפיים שלוגו של חברה מופיע בתחילת הסרט נראה לי אבסורדי, כמו איזה משהו שיצא מאיזה מערכון סאטירי. למה שאנשים ימחאו לעוד תאגיד? למה שאנשים ימחאו שוונג דמות חסרת אופי לחלוטין, מופיע על המסך בסרט אחר? הגענו לשלב שכל מה שיגרום לאנשים לצאת מגדרם זה שיתוף פעולה תאגידי?
אני פה להתקטנן
ג'ק שייפר היא אישה (ג'קלין)
תודה על הסיכום, תמיד כיף!
מחילה, תוקן!
(ל"ת)
כמה זבל דיסני האלה מוכרים . טוב שלא עשו סדרה על כל דמות קטנה שהופיעה בסרט/סדרה של מארוול או סטאר וורס והיה להם הצלחה. הם חייבים לשחוק כל דמות ליסוד עד שנמאס לך ממנה כמו עם לוקי. הרבה כמות ואין איכות .
"ומתי פעם אחרונה ראיתם כל-כך הרבה דיסלייקים לטריילר של דיסני?"
וזו לפחות חלק מהסיבה שיוטוב מסירים את מונה הדיסלייקים, החברות הגדולות נעלבות בקלות מהציבור שמבקר אותם.
מעולם לא שמחתי כל כך מהכרזות של דיסני.
רק שלסרט החדש של הטורף יהיה עורך (מה לעזאזל קרה בסרט של 2018?) ואני מסודר
הו, כמה מקורי..
גיבור על עם הפרעה דיסוציאטיבית והשתלטות של כח אפל כלשהו, וואו, כאילו לא ראינו בחמש-שבע השנים האחרונות יותר מידי כאלה.
וכל זה, כאילו שזו לא דרך לעקוף בעולם אינקלוסיבי את הטיעון שדי כבר עם סרטים שעושים דמוניזציה לאנשים פגועי נפש רק כי זה מצטלם טוב (ולא נאמן למציאות)
כל כך נכון
זה למעשה הרס לי את ספליט, לא יכולתי להינות מהסרט למרות שבבירור הוא היה b movie שלא צריך לקחת ברצינות. מוזר שפוליטיקה הזהויות בארהב יכולה פתאום להיות סופר רגישה לנושאים מסוימים (כמובן בצביעות מסויימת) אבל לרמוס לחלוטין נושאים אחרים.
בדיוק אתמול חבר התלונן על הדבר הזה
או אפילו יותר מזעזע/מגוחך. הרשמה לאיגוד מקצועי ספציפי מאוד (כלומר קטן, ושכולם בסוף מכירים את כולם). הם פונים ומסבירים על השאיפה להציג מגוון ולוודא שהם אינקלוסיבים (מאמינה להם, קליפורניה בכל זאת) ולשם כך הנה מספר שאלות חובה כדי לסיים הרשמה, שאין שום ספק שניסח סטרייט לבן כלשהו עם כוונות טובות ורגישות שואפת לאפס: שאלה ראשונה- האם את.ה: סטרייט, בי, גיי, גיי בארון (=מעדיף לא לענות). שום אופציה כמו 'אחר' או לדלג על השאלה בנוחות.
השאלה הבאה, ואני לא זוכרת את הנוסח, עסקה באופן בוטה באותה מידה בהתאמה בין מגדר למין.
השאלה השלישית היתה על גזע, אותו חבר שגם ככה תמיד מרגיש מסומן כי הוא לא לבן, פתאום לא התרגש מהעניין ההוא, כי הוא מצא את עצמו יוצא מהארון בטפסים רשמיים (הוא לחלוטין מחוץ לארון, אבל אף פעם לא חתם על שום דבר רשמי כלשהי שעוסק במיניות שלו, בטח שלא בקונטקסט מקצועי כי זה נושא לא רלוונטי).
אכן, בתוך הנסיון להיות פה אולטרא אינקלוסיביים, לפעמים הם מאבדים את הפואנטה.
כרגיל, זה מעייף לפני שזה התחיל.
מעולם לא עפתי על תכני מארוול של דיסני בכללי, אבל כשדיסני פלוס הצטרפו לעולם המורחב התחילה תחושת מיאוס עוד לפני שרוב התכנים האלה יצאו.
בתור מעריץ ענק של מון נייט ובלייד יש לי אפס ציפיות ממה שמארוול יעשו למותגים האלה תחת דיסני. שלא נדבר על תחייה אפשרית של דרדוויל ועוד.
ומהצד השני
שבוע הבא מתחיל הוקאיי, ופתאום שמתי לב שכבר חודש וחצי אין פרק חדש של מארוול כל שבוע ואני קצת מתגעגע.
הערה קטנה - הקישור ללוגו של Agatha: House of Harkness שגוי
מוביל בטעות ללוגו של She Hulk…
דווקא ל-ironheart
אבל אכן שגוי
יגיע ארצה בקיץ
אפשרי שכחלק מחבילה של yes או משהו. אבל בקיצור, כן, מגיע ארצה.
המהפכה ממשיכה
(ל"ת)
הבנתי שזה יהיה בעצם בשיטת ״סטאר״
זה טוב לנו או רע לנו?
מהי שיטת סטאר?
האר את עיננו (לא הביטוי המתאים, אבל נשמע לי נכון בראש).
תאמת רציתי שקרקר יעזור בגלל זה שאלתי אותו אםהזה רע או טוב
אבל אחרי שחפרתי באתרים חזק
הבנתי שזה בעצם אותו דבר כמו דיסני פלוס
אבל ההבדל שבעצם חלק מתכני הולו יגיעו בתוך דיסני פלוס עם עוד תיקייה:
השיטה בדיסני פלוס בכללי עובדת ״בתיקיות״ כאלו של ״דיסני״ ״פיקסאר״ וכו
אז בארץ תיהי גם תיקיית ״סטאר״, שהיא תיהי ״הולו״ שלנו ושמה יהיו תכני פוקס בעיקר וabc ועוד .
השאלה שלי עדיין היא ״האם זה רע או טוב לנו ״ – מבחינת מחירים(האם יש לנו פרמיה על המחיר כי אנחנו מקבלים את סטאר )
והאם הולו יותר שווה מ״סטאר״ מבחינת תוכן .
מה שבטוח שאני מרוצה ככה או ככה כי דיסני בדרך לארץ ואני ממש מחכה לסרטי דיסני הקלאסיים
* שאלה ששאלתי כבר ואשאל שוב האם בדיסני פלוס יש את פינאס ופרב, גרווטי פולס וכל תכני דיסני צאנל או לא, מישהו יודע?
*פיניאס ופרב
אני לא יודע מה קורה עם זה בארה"ב, אבל אם אני מבין נכון השאלה הזו לא בהכרח רלוונטית למה שיקרה בארץ מכיוון שהדברים האלה תלויים בהסכמי שידור קיימים של דיסני עם כל מדינה בנפרד. (כלומר יכול להיות שבעקרון זה אמור להיות, אבל יגיע רק אחרי שיפקע חוזה שכבר קיים מול חברת שידור אחרת)
ברור שזה תלוי זכויות אני מדבר מה יקרה אחרי זה
(ל"ת)
מעניין אם בארץ
יאפשרו את סטאר כתוסף אופציונלי או שזה יהיה חלק מחבילת הבסיס.
פה (בגרמניה) היה בהתחלה דיסני פלוס בלבד, ואז הוסיפו את התכנים של סטאר והעלו את המחיר בשני יורו. תכלס מניחה שסביר שזה יהיה חלק מהחבילה וכלול במחיר מלכתחילה.
אני מאמין שנלך כמו בגרמניה
אז את יכולה לענות לי לכל שאלותיי אני מבין
אני יכולה לנסות
(ל"ת)
לגבי תכני דיסני צאנל, האם גם הם נמצאים בדיסני פלוס?
(ל"ת)
תן תכנים לדוגמה
כי אני לא בטוחה מה בדיוק נופל תחת ההגדרה הזו.
אממ פינאס פרב. גרווטי פולס, המופלאה(חיפושית כזו גיבורת על )
אממ סטאר המכשפה נגד כוחות הרשע(משהו כזה)
יפ את כל אלו יש בדיסני פלוס בגרמניה
(ל"ת)
יופי אז באמת יש כל מה שצריך מדיסני (: חח
(ל"ת)
תודההה!!
(ל"ת)
לפי מה שכתוב בעיתונים
סטאר יהיה חלק מחבילת הבסיס, אבל נדע כמובן כשיהיו מפרטים רשמיים.
מאיפה שמעת על עניין החבילה של yes או משהו?
(ל"ת)
בגלובוס
(ל"ת)