עוד מהשלמות סוף השבוע: במהלך מאוד לא מפתיע, דיסני ומארוול הכריזו רשמית על סרט המשך ל"תור", ועל פרטים ראשונים עליו. התסריטאי שהופקד עליו הוא דון פיין, שבפילמוגרפיה הקומיקסית שלו מופיעים עבודה על "ארבעת המופלאים 2", והיותו האיש ששמו הכי נשמע כמו סופר-רשע בעולם. בכסא הבמאי: מישהו שהוא לא קנת בראנה, עדיין לא ברור מי בדיוק, וזאת התפתחות חיובית בעיני. הסרט ייצא ב-26 ביולי 2013. מארוול מחזיקים כבר כמה שנים במשבצת של הסרט הפותח של הקיץ, בשבוע הראשון של מאי, והשנה לקחו גם את הסרט הסוגר של הקיץ (או לפחות, של החלק ה"חשוב" שלו) – בסוף יולי. נראה שהם ממשיכים עם זה. לנוחיותכם, זה לו"ז הסרטים הקרובים של מארוול:
יולי 2011: קפטן אמריקה
מאי 2012: האוונג'רס
מאי 2013: איירון מן 3
יולי 2013: תור 2
בהנחה שאף אחד מהסרטים לא ייכשל, אפשר כבר להמר על תאריך הפצה של מאי 2014 ל"קפטן אמריקה 2", ו"אוונג'רס 2" ביולי 2014 או מאי 2015.
[ Deadline ]
פרנצ'ייזים לא מתים, הם רק מתחלפים.
בכל פעם שסדרה תתקל בכשלון מהדהד הם ישמידו אותה וימשיכו למשהו-לא-מקורי אחר, שיקבל סרט בתורו, פעם בארבע שנים.
העתיד נראה משעמם כרגע.
יכול להיות שפספסתי משהו
אבל מארוול *ודיסני*. אני זוכר במעורפל שהם התאחדו או משהו אבל אם מישהו יוכל להסביר לי אני אשמח מאוד.
וסליחה על הבורות. ותודה מראש
דיסני קנו את מארוול.
(ל"ת)
תודה :)
(ל"ת)
אז זה אומר יותר סרטים של PG-13 ולא R ?
(ל"ת)
מתי מארוול התמחו בסרטים מדורגים R?
היו "בלייד", סרטי "המעניש" שאף אחד לא ראה, ונדמה לי שזהו. אף אחד מהסרטים הגדולים שלהם לא היה R, ומן הסתם גם לא יהיה.
בין כה וכה
הסרטים שצויינת לא הוסרטו\מומנו ע"י מארוול עצמה, כך שהדירוג למבוגרים לא היה תחת אולפניה. ואם יופקו בעתיד סרטים המבוססים על חומרים "בוגרים" מהמוכר עד כה, במה זה שונה מסרטי מירמקס שנעשו תחת המטריה של דיסני?
ת'ור היה בערך שתי דקות לפני אקס מן
האם זה שעוד לא מדברים על אקס מן הבא אמור להדאיג…?
מדברים על "וולברין" הבא.
(ל"ת)
אז עכשיו אני דואג
(ל"ת)
עצוב לי =(
(ל"ת)
לא אותה חברה
(ל"ת)
וגם, הפרנצ'ייז של אקס מן שייך כרגע לאולפני פוקס, אז כל ההפקה שלו די מנותקת מעולם הסרטים של מארוול(ודיסני).
לא שכתוב משהו שקשור לזה בכתבה
אבל אני הולך להדביק לעצמי משקפיי תלת-מימד לפרצוף בחודשי הקיץ הבאים!
בנוגע ללו"ז
שכחתם את 'ספיידרמן המדהים', או שהכוונה רק לסרטים שקשורים לאיוונג'רס (אגב, ההמשך ל'ספיידרמן המדהים' נמצא בתהליכי כתיבת התסריט).
כמו שגל-Z כתב לגבי האקס-מן, גם פה מדובר בחברה אחרת.
הכתבה עוסקת רק בסרטים שאולפני מארוול הכריזו עליהם.
יש עוד סרטים שמתבססים על הקומיקסים של מארוול (כמו ספיידרמן ואקס-מן), אותם מפיקים אולפנים אחרים.
אה כן
ספיידרמן של קולומביה, אקס מן של פוקס וכול השאר של דיסני. האם זה אומר שעכשיו כול סרט של מארוול יתחיל עם הטירה של דיסני?
מה שחבל זה שלא יהיה את ספידרמן נתלה מהטירה :)
עסקת הרכישה התבצעה ב-2009
ומאז לא נראתה השפעה ניכרת על תכני הקומיקס\סרטים של מארוול, בטח שלא הופעת לוגואים כלשהם של החברה האם, אז אני לא רואה סיבה שזה יקרה מתישהו.
(ההשפעה הגדולה ביותר נכון לעכשיו היא העברת מרבית זכיונות הקומיקס של דמויות דיסני למו"ל שבבעלותה לפני מס' חודשים, וגם במקרה הזה מדובר בעיקר בדמויות של פיקסאר.)
מנהל האולפן טען ש"אוונג'רס" 2 יצא רק ב-2017
אבל אני מאמין בעקבות השיבוץ של "ת'ור 2" באותה שנה כמו "איירון מן 3" שהם דווקא מנסים לזרז את העניין יותר (כנראה כי הם קלטו ש"אוונג'רס" הולך להיות להיט ענק).
מצד שני, ב"אוונג'רס 2" בטח יתווספו עוד דמויות לצוות. כבר עכשיו מתוכנן סרט ל"אנט מן" בבימויו של אדגר רייט ו"בלאק פנתר" ו"ד"ר סטריינג'" (חפשו עליהם בויקיפדיה). אני דווקא מקווה שלא כל אלו יצטרפו לצוות בסרט השני כי זה יוכל להפוך את הכל ליותר מדי דחוס.
ואני גם מקווה שהם יחזירו את ג'וס ווידון לכתוב ולביים את ההמשך. כל מי שהם יביאו אחריו פשוט ירגיש כמו משהו נחות בהרבה (הרי הם לא יביאו את ספילברג או ג'קסון כי הם יקרים מדי).
יש במאים מספיק טובים ולא יקרים כמו שפילברג וג'קסון
כמעט הביאו את אהרונובסקי…
התכוונת לארונופסקי?
אם כל כמה שאני אוהב אותו ושהוא במאי ענק, הוא לא במאי יקר.
הוא לא עשה סרט מצליח מבחינה כלכלית במידה שספילברג או ג'קסון עשו.
הבעיה בלהביא אותו היא שהוא מתעסק בדברים מאוד ספציפיים ובגלל זה כמו שראינו הוא פרש מהסרט.
הוא רצה לעסוק במשהו אישי ולא בבלוקבסטר שהאולפן עומד לו על הראש.
וגם אם הוא היה במאי יקר, וולברין שייך לפוקס ולא למארוול והכיסים של פוקס עמוקים (בעיקר אחרי ההצלחה של "אווטאר") בעוד מארוול סטודיוס הם אולפן חדש יחסית וקמצן שמנסה כמה שיותר לחסוך.
זה לא ממש קשור
דיברת על במאי נחות יותר או פחות מווידון. אני לא חושב שזה קשור לכסף. מייקל ביי לא זול והוא הרבה יותר נחות מווידון.
זה יותר עניין של חזון משותף וביצים.
זה למה ארונובסקי לא השלים את וולברין, כמו שאמרת, עניין של חזון.
ולא על זה דיברתי
דיברתי על יוצרים יקרים שהם *גם* טובים.
לא לא לא
אתה אמרת שכל דבר שיביאו אחרי ווידון ירגיש נחות בהרבה.
זה לא נכון בהכרח כי כסף לא שווה איכות.
האם אתה תרגיש שבמאי איכותי ממש אבל זול יהיה נחות לווידון? לא נראה לי.
אז אם אין עניין של כסף – למה התכוונת?
הוא אמר גם וגם
כל דבר אחרי ווידון ירגיש נחות (כי האלטרנטיבות היחידות בעיניו שמתשוות לווידון יעלו לאולפן יותר מדי כסף מכדי שנוכחות ומעורבות שלהם בפרויקט יהיו בנות ביצוע).
באמת?
אני מקבל את זה – למרות שזה לא מה שהוא כתב.
(לא את זה שאין במאים במשכורת של ווידון או פחות שיכולים לעשות את זה בצורה שווה או טובה יותר)
לי בעיקר יש בעיה עם זה שלא ראינו מה ווידון עשה.
כן, ווידון מוכשר. מאוד. אני בהחלט מעריצה. אבל להכתיר סרט *שעדיין לא קיים* כיצירת מופת שניתן רק להתדרדר אחריה? קצת מוגזם, נראה לי.
את אומרת את זה כי לא קראת את הקומיקסים שלו...
חוץ מזה שראיתי שוב את "סריניטי". הבחור יודע איך לטפל בקאסט רחב, אקשן ואפקטים. והתזמון הקומי שלו מושלם.
והוא תסריטאי ענק.
אני לא יכול לחשוב על גאון נוסף ברמה שלו שהסגנון שלו הוא גם כל כך מושלם לסרט שכזה.
אולי בראד בירד (נראה לי שהוא יהיה כבר יקר מדי עד "אוונג'רס 2" אם האולפן יחפש במאי אחר שיחליף את ווידון). ואדגר רייט גם גאון אבל לא ראינו אותו מטפל ממש בקאסט עד עכשיו.
לפעמים אני חושבת שאני והמעריצים של ג'וס ווידן
חיים בעולם אחר לחלוטין. כי אני ראיתי את סריניטי והסרט נע בין "בי-מובי משעשע" ל-"הם באמת הפיקו סרט כזה בשנות האלפיים? ברצינות? ברצינות?"
זה לא *רק* המעריצים
80% ברוטן טומיטוס ו-8.0 ב-IMDB מראים שהרבה אנשים נוספים אוהבים את הסרט הזה.
ואז יש את האמת, שהיא איפשהו באמצע.
(ל"ת)
לא, אני אומרת את זה כי *הסרט עדיין לא קיים*.
האם ניתן לפתח תקוות על סמך נוכחותו של אדם מוכשר? וודאי. האם אפשר לקבוע שהוא עשה עבודה טובה לפני שהוא עשה אותה? זה רק אם יש לך מכונת זמן, וגם זה בתלות בתיאוריית הזמן השלטת ביקום שלך.
הנה כמה דוגמאות שיעזרו לי, אני מקווה, להבהיר את כוונתי:
– וודי אלן הוא גאון. הוא כותב ומביים קומדיות פרועות ואינטליגנטיות כמו שאף אחד אחר לא יודע (אופס, רגע, אנחנו בעשור הלא נכון).
– דארן ארונופסקי הוא גאון. פיי הוא הסרט הראשון שלו! פיי! הוא מבריק! ורקוויאם? אולי לא הסגנון שלי, אבל תראה את התגובות שהוא זוכה להן… אין סיכוי שהוא יעשה סרט רע ממש, נכון (התשובה, במהופך ובזווית של 45 מעלות עם מלמולים טרנסצנדנטליים ברקע, בסרט המעיין).
– מופאט הוא גאון. כל דבר שהוא כותב הוא מבריק לחלוטין. אין סיכוי בעולם שהוא ייצור משהו בינוני ומטה (אופס, רגע, ראה עונה 5 של הדוקטור).
כל מיני אנשים מתלוננים על מעריצי ג'וס בטענות שההערצה לה הוא זוכה היא מוגזמת. אני אומרת – נה, הבן אדם מוכשר, תנו לנו להעריץ בשקט. אבל יש גבול, בחייאת, טענות כאלה כלפי משהו שבכלל לא קיים עדיין סתם מספקות תחמושת לאנשים שמסרבים לקחת אותנו ברצינות.
אני רוצה למחות על הקביעה שהמעיין סרט רע ממש
אפילו באתר הזה, נראה לי שדעת הקונצנזוס היא שזה כן סרט טוב
באמת?
נו, שייהנה הקונצנזוס, אם זוועה צרופה זה מה שעושה לו טוב מי אני שאתווכח. אני עדיין אמנע, תודה.
הקונצזוס על הסרט הזה הוא שהוא שנוי במחלוקת
50% ברוטן טומיטוס ותגובות לכאן או לכאן בבלוגים ופורומים ו-IMDB.
אבל אני איתך בנוגע לאיכות הסרט.
מדהים ויזואלית אבל חוץ מזה קישקוש.
מה זה אומר "אפילו באתר הזה"?
(ל"ת)
ניסוח שגוי, לא מדובר באיזה עקיצה סמויה או משהו
הכוונה שלי הייתה שאמנם מדובר בסרט שנוי במחלוקת ואני מסוגל להבין למה מאץ' סבלה בו כל כך, אבל אני חושב שלקרוא לו "סרט רע ממש" בקונטקסט שבו היא כתבה יוצר את הרושם שזה סרט שכולם מסכימים שהוא נפילה, ופשוט ניסיתי להגן על כבודו של הסרט שמאוד אהבתי, והדגמתי בזה שבאתר הזה ממש היה עליו קונצנזוס חיובי (לא לגמרי חיובי, אבל נגיד). וכמובן שזה הכל עניין של דעה.
לי לא זכור קונצנזוס כזה.
הנה, הדגמתי שלא היה קונצנזוס.
(ובנוסף, זה היה סרט ממש רע.)
לייק. כלומר, +1.
(ל"ת)
למה?
זה די מקל על לא לקחת אתכם ברצינות.
הוא כבר הביא את הציטוט המלא
אז אני אחסוך את זה ממך, אבל זה בדיוק מה שהוא אמר. הוא לא אמר שאין במאים יקרים יותר, או שאין במאים טובים יותר (או באותה רמה) או שאין במאים אחרים זולים. הוא אמר – והשתמע מדבריו שיש שם "לדעתי" גדול בהתחלה – שאין במאים שהם טובים כמו ווידון ולא יקרים מדי, והוא הוסיף גם דוגמאות.
מה שהיא אמרה.
ולגל-Z, זה *בדיוק* מה שאמרתי.
"ואני גם מקווה שהם יחזירו את ג'וס ווידון לכתוב ולביים את ההמשך. כל מי שהם יביאו אחריו פשוט ירגיש כמו משהו נחות בהרבה (הרי הם לא יביאו את ספילברג או ג'קסון כי הם יקרים מדי)."
הכוונה שלי היתה שמבחינתי התחליפים היחידים לווידון שיספקו אותי יעלו לאולפן יותר מדי כסף.
ואם מארוול יחליטו להחליף אותו יהיה להם קשה מאוד למצוא מחליף שלא ירגיש נחות בהשוואה.
במאים כמו ארונופסקי הם אפשרות אבל לא נראה לי שהוא יתאים למשהו כמו "אוונג'רס" (או בכלל ירצה לעשות משהו כזה).
בסדר :)
אני חושב שאתה טועה, (כפי שעלה מהתגובות הקודמות) אבל זו זכותך.
דרך אגב אני מעריץ גדול של ווידון (וכן, קראתי קומיקסים שלו).
חבל רק שאתה לא מצאת במאים גאונים ומוצלחים שהם לא בטווח המחירים של שפילברג ושות'. אני מציע יותר צפיה בסרטים. זה כיף – זה קולנוע! (שני אגודלים באוויר וניצנוץ על השן)
(ל"ת)
אני רואה הרבה קולנוע :) ויש הרבה במאים גאונים
אבל בשביל "אוונג'רס" צריך סוג מסוים, ועל זה דיברתי כשנתתי כדוגמא את ארונופסקי ככאלה שלא יתאימו לסרט כזה אבל גם גאונים.
צריך במאי שכבר הוכיח שיש לו תזמון קומי טוב, יודע איך לטפל באקשן, בקאסט רחב, באפקטים ושיש לו זרימה מצוינת.
חוץ מווידון הבמאים שיכולתי לחשוב עליהם בטווח המחיר שלו היו בירד ורייט, אם יש לך עוד דוגמאות אני אשמח לשמוע.
בטווח המחירים של ספילברג וג'קסון יש כמובן גם את קמרון אבל אחרי "אווטאר" איבדתי את האמון שלי ביכולת שלו לטפל בהרבה דמויות בו-זמנית.
אני בטוח שיש עוד, לא עולה פשוט כרגע. אבל אתה מוזמן להוסיף שמות.
מעניין
כמובן מת'יו וואן, למרות שלא נראה לי שהוא יעשה עוד סרט קומיקס בקרוב.
ג'ו קרנאן (צוות לעניין המצויין) יכול לעשות עבודה מעולה.
שיגידו לאדגר וורייט שיפסיק אם האנטמן המטופש ושיעשה את זה במקום.
גיירמו דל טורו יכול להיות מעולה (הלבוי היה לגמרי בקטגוריה).
בארי סוננפלד.
מייקל ליהמן (כן זה ממש חיפוש) הרבה סדרות מגניבות ואת הדסון הוק
רובן פלטשר (זומבילנד)
רוברט שווטקה (אני מקווה שתרגמתי נכון) נכון שהוא עשה את אשתו של הנוסע בזמן – אבל גם את רד.
גיא ריצ'י עשה קריירה מקאסט רחב ולהיות מצחיק.
וכמובן יש את הסטייה אישית שלי – פול וורהובן
אבל למה צריך דווקא אנשים שהוכיחו את עצמם בז'אנר? את איירון-מן ביים הבמאי של פאקינג "אלף". אפשר גם סתם למצוא כישרון ולתת לו צ'אנס – בתכלס זה הרבה יותר מעניין.
גור פאקינג ורבינסקי!
(ל"ת)
נכנס לקטגורית ה"יקר מדי"
אבל אני מסכים.
מעולם לא אהבתי את שודדי הקריביים – אז זה נראה לי ביזבוז כסף
ידעתי ששכחתי מישהו ברשימת במאי האקשן הגדולים!
(ל"ת)
ברשימת הבמאים הגדולים.
(ל"ת)
יש תכנון לסרט של ליגת הצדק?
(ל"ת)
קיים כל הזמן ברקע מין זמזום קלוש על זה
אבל קשה לי להאמין שהוא רציני.
בפעם האחרונה
שמישהו ניסה לקדם את הנושא, זה היה הבמאי ג'ורג' מילר ("מקס הזועם") שלאחר תקופה ארוכה של שמועות על ליהוקים וכו' פרש לבסוף ב-2008 ובכך בוטל הפרויקט. נכון לעכשיו יש שוב דיבורים בוורנר\DC על סרט בכיכוב הקבוצה, כשהשמועה העיקרית טוענת שהאולפן מחכה שנולאן יסיים את טרילוגיית באטמן שלו כדי שיוכלו להציג את הדמות מחדש, בעיקר עבור הסרט הקבוצתי.
http://www.huffingtonpost.com/2011/03/29/justice-league-film-batman-reboot_n_842049.html
מאז ספיידרמן 1 ואקס מן 2
ואולי אולי איירון מן, באמת שלא יצא סרט מעניין של מארוול.
אני רואה פוטנציאל לקפטן אמריקה, אולי גם לאוונג'רס אבל מוקדם לדעת. הימור: לא טוב.
בראנה שמבראנה
האם קט דאנינגז חוזרת? יש איכויות שרק היא, אהמ, יכולה להביא למסך הגדול.
היא שחקנית גרועה
וגם לא נראית משהו.
לא נראית משהו, הא?
http://www.imdb.com/media/rm1992931584/nm0993507
היא לא היתה מושכת ב"ת'ור".
(ל"ת)
I see what you did there
(ל"ת)