-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
תור: ראגנארוק
Thor: Ragnarok
לוקי חוזר (וגם אח שלו כנראה יהיה שם).
קייט בלאנשט בדיונים להצטרף
התפקיד עדין לא ידוע
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/cate-blanchett-joining-thor-3-847912
בבקשה לר.
בלאנשט היא שחקנית מופלאה אבל זה רק כשהיא מקבלת דמויות עסיסיות ומלאות בשר, כשהיא משחקת דמויות שמלכתחילה הם די שטחיות היא די נעלמת בתפקיד כמו ב"סינדרלה"" אינדיאנה ג'ונס" (למרות שאני חושב שהיא הייתה נבלית מגניבה), "האנה" (כבר לא נבלית כ"כ מגניבה) ו"רובין הוד". למרות שיש יוצאי דופן כמו גלדריאל שהוא לא תפקיד עם הרבה בשר אבל היא ביצעה אותו באופן מושלם.
נטלי פורטמן לא תשוב לסרט השלישי
וטוב שכך, אם אתם שואלים אותי. מי שכן מצטרפת לקאסט היא תאסה תומפסון, ששיחקה לצידו של מייקל בי ג'ורדן בקריד :
http://screenrant.com/thor-3-ragnarok-cast-thompson-portman/
אז נראה כאילו
נטלי פורטמן די סיימה את תפקידה ב MCU, לא? האפשרות הכי קרובה והגיונית לראות אותה שוב היא רק ב"Infinity War" ב 2018. היא כאילו הייתה הסיבה שת'ור נשאר בכדור הארץ, אבל מאז הוא מסתובב רק עם החבר'ה שלו. Oh, well. רגע זה אומר שגם קאט דנינגס לא תחזור? :( שלפחות יתנו לה קמיאו באיזה סרט.
לנטלי פורטמן היה תפקיד ב-MCU?
חוץ מלהיות עלמה במצוקה, זאת אומרת?
תור הזהב?
הטריילר מבלבל. מתחיל קודר ואפוקליפטי ומסתיים בפרודיית גלדיאטורים.
מעלה אצלי המון שאלות:
הסרט הזה הולך להתייחס לסיום של ת׳ור 2? מי הנבלית החדשה הזו?
איפה לוקי נמצא בהיררכיה הזו? הוא כפוף לה או מה?
איך הענק בכלל הגיע לאסגרד? איך הצליחו לכפות עליו להשתתף במשחקים?
ואיפה מצאו לו קסדה בגודל הולם?!
היימדל עם רסטות – זה לא יוצא לי מהראש.
אוקיי, יופי. יש לך שאלות -
סימן שהטריילר הצליח.
הנבלית החדשה הזאת היא קייט בלאנשט וזה כל מה שמישהו מאיתנו צריך לדעת עליה
תודה מארוול
איך שראיתי את סצינת הגלדיאטורים
ישר הצטערתי. היה הרבה יותר מגניב לגלות את זה באמצע הסרט.
הקאסט המלא נחשף
תוספות מעניינות : ג'ף גולדבלום וקארל אורבן.
טיזר ראשון - ת'ור עושה שומרי הגלקסיה
https://youtu.be/v7MGUNV8MxU
הטריילר הזה שידר לי ממש "שומרי הגלקסיה" : בצבעים, במוזיקת רקע, באקשן וגם באווירה המטופשת.
זה נראה מגוחך.
לטוב ולרע.
לגמרי :)
גם במאי מבטיח, גם קאסט מרשים, ישנה אופטימיות זהירה.
"he's a friend from work"- הוא אומר את זה כמו מישהו שמתלהב לגלות שהבחור החדש במשרד עשה איתו טירונות.
כנראה כי הוא סוג-של "ישן" כזה
השימוש בשיר (לא היה פה איזה שרשור מתי שהוא על שימוש של לד זפלין בטריילרים? הנה עוד דוגמא ^^) + העיצוב של הטקסט. עוד כשיצא הלוגו הוא נראה לי כמו משחק ארקייד. כמו כן, האנשים בכוכב(?) של ג'ף גולדבלום (והוא עצמו) נראים כאילו הם ברחו מהפסטיגל.
אגב כל שימוש בשיר הזה
אחרי הכותרות פתיחה המופתיות של "נערה עם קעקוע דרקון" מרגיש חיוור וחלבי.
באיחור ניכר, חייב לציין -
אם יש איזשהו סרט, אי פעם, ששימוש שלו בשיר ״Immigrant Song״ הוא לגיטימי ומתבקש, זה סרט של ״תור״. וזה טריילר מושלם.
טריילר נהדר, הפתיע לטובה
יחסית לסרט שמבטיח מה שמבטיח (רגרנוק, בלי להסתכן בספוילרים ), הטריילר היה הרבה יותר צבעוני ומבודח מכפי שציפיתי.
ובזווית נוספת – זו התגובה של וונדר וומן ובאטמן לטריילר, כי באינטרנט – אין דבר כזה שאין דבר כזה:
https://www.youtube.com/watch?v=VF_QCS6xq7w
טריילר חדש - לפשוט סופר כיף
https://youtu.be/ue80QwXMRHg
תור רגנרוק נראה כמו אחד הסרטים הכיפיים שהולכים להגיע בחצי השני של השנה. בנוסף, מסתבר שהאלק עבר אצל ספר באסגראד.
גם הטריילר של הנוקמים 3 הודלף
בבוקר היה אפשר למצוא אותו ברחבי הרשת, עכשיו יותר קשה אבל מניח שעדיין יש.
בכל מקרה המסך קצת חתוך בצילום אבל זה עדיין נראה כמו חתיכת סרט..
עדיין מופיע, אבל זה ריטואל שחוזר על עצמו כל שנה
כרגע, נדמה שמארוול יכולים להכיל את ההדלפה הזו, היא בקנה מידה קטן יחסית, אבל זה מעלה שוב את יעילות האבטחה ב-SDCC. אמת, המספרים הם שונים, אבל לא רואים הדלפות שיטתיות ועקביות כאלו בכנסים של קומיק קון בניו יורק או מתוך הפאנלים של D-23 וסטאר וורס סלבריישן.
נכון
הינה ההדלפה הכי טובה שאני מצאתי עם מסך די מלא פשוט איכות לא משו – https://www.youtube.com/watch?v=rQcslsUL2Q4
נראה עמוס בדמויות ברמה לא הגיונית. בCIVIL WAR היה מדובר בכ10-12 דמויות בסצנת השיא של הסרט, אין לי שמץ של מושג איך הם הולכים לדחוף פה מעל 20.
עמדתי בתור לראגנארוק. היה ארוך
(ל"ת)
המשובים הראשונים לסרט חיוביים למדי
http://screenrant.com/thor-ragnarok-early-reactions-social-media/
האמברגו המלא יורד ב-19 באוקטובר, שזה בד"כ סימן מעודד כ"כ הרבה לפני הסרט.
המשובים הראשונים לכל סרט קומיקס שאני זוכר היו חיוביים למדי
(ל"ת)
אולי כי משחררים אותם מוקדם רק לסרטים שיש אמון בהם?
מדובר במבקרים לגיטימים ממה שראיתי, שצריכים לקחת אחריות אם הסרט מתברר כמחורבן, לא מעריצים מושבעים או סלבס.
ביחד עם האמון שיש לי בבמאי לא חושב שיש סיבה שהסרט לא יהיה לפחות כיפי, גם אם לא מאסטרפיס
לא מכיר את הבמאי או את המבקרים.
אבל זה לא אומר הרבה. מה עוד הוא עשה?
What we do in the shasows
ו-Hunt for the wilderpeople, שתי קומדיות ניו זילנדיות מצויינות (ועוד כל מיני דברים שלא ראיתי, אבל נכנסו לרשימת צפייה שלי).
אתה בטוח שמדובר במשובים של מבקרים?
לכל הסרטים – כולל הגרועים שבהם, היו הקרנות שמיועדות למעריצים, וכל מיני מעריצים שחוו חוות דעת טובות גם בלי לראות את הסרט.
חוות הדעת האלה מגיעות מפאןבויז/גירלז שתמיד בכל מקרה יגידו דברים טובים.
לעומת זאת תגובות רשמיות של מבקרים (בניגוד לאנשי הפקה) – היו ברוב המקרים תואמות לאיכות הסרט, כאשר אם הביקורות יצאו מראש, זה אומר בדרך כלל שהמבקרים היו בעד הסרט, ואם הביקורות היו גרועות, לרוב היה אמברגו בערך עד השנייה האחרונה, אז עד שהביקורות הגיעו הדעה של הקהל כבר היתה ידועה ולא היה בהם באמת צורך.
התחילו לצאת ביקורות, והן טובות
כרגע הסרט עומד על 98% בעגבניות, עם 50 ביקורות.
גם אם הוא ירד קצת (הם תמיד יורדים אחרי פתיחות כאלה) כמעט וודאי שהסרט יתייצב על מעל 90%, שזה בהחלט מרשים.
מה שאפילו יותר מעודד הוא לא מעט מבקרים שמכתירים אותו לסרט הכי כיפי ומצחיק של מארוול (funniest and most fun)
במטח ביקורות יחיד הסרט הפך אצלי מ"נחכה לווידאו" למשהו ששווה לגרור את החברים
וואוו 98% לסרט של ת'ור
זה עוד לא היה לנו, מי היה מאמין שמארוול יצליחו אפילו אותו להפוך לדמות שווה צפייה.
וואו איזה ביקורות מטורופות
תגידו ממה שידוע עד כה הסרט מומלץ לצפייה בצורה רגילה או ב-3D?
רגע...מה לוקי עושה בטריילר (ובקאסט)...הוא לא מת?
הלכתי קצת לאיבוד בהסתעפויות העלילה של מרוול בכלל ושל מצבי הצבירה של תור ולוקי בפרט
(אבל הכי שמחה למצוא אותו כאן)
סתם טפשת
המח באמת מפסיק לעבוד בחודש תשיעי…
כיף טהור
מאז שומרי הגלקסיה מארוול לא הבריקו בכזו הרפתקאה כיפית וצבעונית. מי היה מאמין שאפילו ת'ור יזכה לעזה סרט מהנה, וגם הענק הירוק זוכה פה לרבע סרט סולו שעושה לדמות שלו נורא נורא נורא טוב. מאוד נהנתי – צבעוני, יפהיפה (שובר לגמרי את הסטיגמה שמארוול לא יכולים להבריק בשוטים איכותיים ומרהיבים), מאוד מאוד מצחיק ופשוט כיף טהור. זה וספיידרמן סוגרים את השנה עם הצלחה עצומה למארוול.
פשוט אדיר
משתחל בקלות לעשירייה של השנה.
אולי אאריך עוד, אבל רק משהו לדיון שנתקלתי בו בביקורת של תומר קמרלינג – מבקר הקולנוע החביב עלי אחרי רד פיש – על הסרט:
נכון כל הטענות על מארוול זו מכונה שלא נותנת לבמאים שלה יד חופשית? ולכן לעזאזל איתם שאדגר רייט עזב את אנטמן? ולכן לעזאזל איתם שכל הסרטים שלהם מרגישים אותו דבר? וכולי וכולי?
אז בא מבקר קולנוע ותיק ומוערך וכותב על מארוול בדיוק את ההיפך. ומה אני אגיד לכם, די השתכנעתי. הנה הביקורת.
אני לא מסכים עם הכל
אבל זה כתוב נהדר.
באמת כתוב נהדר ובהמון אהבה, כולל החמישיה שבסוף
למרות שהייתי מעיפה את איירון מן לטובת הנוקמים (או ספיידרמן..לא החלטתי)
דווקא איירון מן נמצא בדיוק במקום הנכון
(לדעתי, כן? הכל לדעתי…)
אי אפשר לקחת ממנו את העובדה שהוא זה שהתחיל את כל השגעון הזה ובזכותו זה עובד.
אבל הייתי מחליפה את ד"'ר סטריינג' עם הנוקמים.
ה3D בהחלט היה אחד המוצדקים, אבל בכל השאר הוא היה די בנאלי.
אחלה סרט, מאוד כיפי
סוף סוף מארוול עשו את המתבקש, ונתנו לסרט על אל נורדי קצת להשתולל. מופרך לגמרי בצורה הכי טובה שיכולה להיות.
כיף גדול
'ת'ור ראגנארוק' הוא ממזר. הוא לקח דמות שסרטי הסולו שלה עד כה היו די מביכים עם גיבור לא כ"כ מעניין ודרכה יצר, נראה לי, סרט שטיפס אצלי מהר מאוד היישר למקום השני בכל היקום המורחב ומהתרחב שימשיך להתרחב של מארוול (אחרי 'חייל החורף').
הסרט הזה מוצלח בצורה יוצאת מן הכלל.
יש בו כמה נקודות לא טובות, כמו הדמות של הואלקירית שהייתה בעיניי בלתי נסבלת ומשוחקת נורא ואיום, התחלה קצת מוזרה וערוכה בקצב הזוי, אבל ברגע שדוקטור סטריינג' מגיע ולוקי מפסיק ליפול הסרט כמעט ולא מפסיק להיות נהדר.
וכולם מדברים על כך שהסרט מאוד מצחיק. ו'מאוד מצחיק' זה אנדרסטייטמנט. יש כאן כמה בדיחות ורגעים באמת ממש מצחיקים, מעולם לא ידעתי שכריס המסוורת' יכול לשחק ככה ולוקי הוא לוקי.
וואיטיטי יודע קולנוע ברמות גבוהות ביותר. הוא כבר הוכיח בסרטו הקודם והמאוד מוצלח ('המצוד אחר אנשי הבר' הניוזילנדי, תראו אותו!) שהוא יודע להצחיק ולהיות מטורלל, וכאן, עם יד חופשית שנראה לי מעולם לא ראיתי מאולפנים כלשהם, הוא עושה ככל העולה על רוחו ומספק עלילת חלל משוגעת ומטורללת לגמרי שכמעט ואין בה רגע דל והיא פשוט מהנה בטירוף.
והכי חשוב, הסרט הזה פשוט הורס ומחרב, ליטרלי, את שני סרטי ת'ור הראשונים שבעיניי מהווים כמה נקודות שפל בכל היקום המוצלח הזה של מארוול (בעיקר 'העולם האפל'). וואטיטי פשוט מפרק אותם לגורמים ומשמיד להם כל זכר ובעולם מתוקן, אם יהיה סרט סולו נוסף של תור, היו קוראים לו 'ראגנארוק 2'.
אה כן, קייט בלאנשט הורסת ברמות שאין לתאר. אהבת חיי.
ג'יימס קורדן מציג את העתיד של קולנוע
או ליתר דיוק, הקאסט של תור: ראגנארוק משחזר את תור: ראגנארוק על הבמה. חמוד ביותר.
חורים בעלילה, חורי תולעת ושאר תסבוכות
האמת שכל התיאוריה הבדיונית שבבסיס הנוקמים ותור כ"כ מופרכת וכ"כ מורכבת שאני אפילו לא מנסה להבין אותה או לזכור את פרטיה. מצידי שהטסרקט והחרב יצאו ביחד לטיול דרך הבייפרוסט במרכבת אש וישאירו אחריהם עשרות חורים בעלילה. זה לא ממש יזיז להנאה שלי מהסרט
הביקורת שהייתי רוצה לקרוא...
אז ככה חזרתי אתמול מההקרנה ביס פלאנט באיימקס
כן לכל מי ששואל,ממליץ לא תלת מימד במיוחד אבל זה לא הורס אלא טיפה מוסיף לאווירה.
על הסרט?
אני תמיד מחפש חדשנות,נראה שמארוול משתדלים להמציא אותה.
יש כל מיני טוויסטים בסרט – אל תדאגו אין ספויילרים
אני מתכון לטוויסטים זה שמי שראה את הטריילר לא בדיוק יפגע בסרט מרוואל למדו דבר או שתים על עריכה
או הוספת אפקטים בשלב מאוחר אחרי הטריילר
עוד שימוש חכם זה לקחת את המזויקה מהטריילר ולהטמיע אותה בסרט (משהו מאוד לא נפוץ סרטים)
בגדול? צבעוני,מצחיק ,מנסה להיות מצחיק , לא תמיד זה מצליח ולפעמים אני כבר יודע מה הולכת להיות הבדיחה הבאה אחרי שהבנת את נוסחאת המצחיק של מארוול.
אפקטים טובים,סיפור קומיקס ממוצע – ומשחק נהדר של כולם
לי אישית כחובב קומיקס מפריע שלקחו סיפור של דמות אחרת בקומיקס (פלאנט האלק) ופשוט שיפצרו לו את הצורה והתאימו אותה לת'ור.
מעצבן שמארוול מזלזלים בדמויות האחרות שלהם על חשבון דמויות פחות מסחריים
האלק ללא ספק הכי נפגע מזה,עזבו שלקחו לו את הסיפור – גם לעשות בכוח ממנו סוג של שרק (מה שהוא בכלל לא) וגם להחסיר את האפיון היוחודי של הדמות זה כבר לזלזל במי שמגיע לסרטים האלה כחובב קומיקס ולא הקהל המסחרי הגדול (גם בידיעה שמהם מגיע רוב הכסף)
האפיון הבולט אם מתמקדים בהאלק זה ככל שהוא מתעצבן הוא מתחזק , אין שום היזכור ויזואלי או מילולי לזה כמעט בשום סרט של מארוול, האלק של מארוול הוא גורילה עצבנית ותו לא.
קשה להוסיף באקפטים שטיפה כעס מנפח לו את השרירים? מגדיל לו את הוירידים,מדליק לו ירוק בעיניים? שנדע אנחנו הקהל שאכן נעשה שינוי בין האלק עצבני להאלק עצבני ממש.
זה כמו להגיד שת'ור אל הרעם אבל ללא ברקים, למה לקחת את הדבר היחיד של הדמות ולהתעלם ממנה?
טוב פרקתי את פאןבוי שבי..
רצו לראות.
קיבינימאט, פאייג'י...
(או איך שלא כותבים/מבטאים את זה). הימרת על במאי ניו-זילאנדי כמעט-אלמוני וקצת דפוק במוח (במובן הכי טוב של המילה), נתת לו את אחת הדמויות הפחות-מצליחות שלכם, 180 מיליון דולאר ורשות לקחת את הוואיקיקיות עד הסוף, ובתמורה קיבלת את אחד הסרטים הטובים ביקום שלכם. מה היה יכול לקרות אם היית נותן לגאון קולנועי מוכח כמו אדגר רייט לשחק קצת עם אחת הדמויות הכי-פחות מוכרות שלכם?
אוקיי, לקרוא לרייט גאון זו אולי הגזמה קלה, אבל האיש אשף בלקחת סרטי ז'אנר ולתת להם (הרבה) ערך מוסף. אני לא יודע מה בדיוק הוא היה עושה עם אנט-מן, אבל זו בדיוק הנקודה; הסרט של ריד היה חביב ו-Serviceable – משהו שאף אחד, אף פעם, לא אמר על סרט של אדגר רייט.
אבל זהו בדיוק
רייט הוא במאי מוכר מפורסם ועם אגו נפוח משלו. וואיטיטי לעומת זאת הוא בדיוק מה שמארוול צריכים- במאי אלמוני שמחפש את ההכרה שהם יכולים לתת לו ושלא יעשה בעיות במהלך ההפקה. ע"ע אווה דוברניי ו"הפנתר השחור" מארוול תופסים את הבמאים שלהם בביצים darling…
אווה דוברניי לא מביימת את הפנתר השחור
אבל חוץ מזה, כן, פלוס מינוס.
נכון מאוד...
ובדיוק בגלל הסיבה הזו
אה. אז אולי כדאי להבהיר קצת מה הכוונה בע"ע
כי הרי דוברניי כן עובדת עם דיסני, פשוט לא ב"פנתר השחור" אלא ב"קמט בזמן".
דיסני רכשה הרגע את אולפני פוקס
שווי העיסקה: 52 מיליארד דולר
כסף קטן לתאגיד הבידור הגדול בעולם
המטרה העיקרית היא מאבק בנטפליקס ושאר שרותי הסטרימינג
בנוסף, האקס מן ואולי גם 4 המופלאים חוזרים בקרוב למארוול..
יהיה נחמד לעשות תמונה קבוצתית על הפסקולים שמתעלים בהרבה על הסרטים עצמם
פסקולים מעולים ואדירים שתקועים בסרטים קצת פחות.
כי הפסקול של תור ראגנארוק בהחלט עונה על ההגדרה הזאת לדעתי.
אני לא אוהב את הסרט ואת הגישה שלו כלפי הסרטים הקודמים, אבל הפסקול הוא פשוט יצירת מופת ללא כל ספק.
איך, לכל הרוחות, הפסקול הזה לא היה מועמד לאוסקר?!
הייתי אומר שהאוסקר לא נותנים כבוד לסרטי גיבורי על, רק שבשנה שלאחר מכן זכה (לא רק מועמד, זכה!) באוסקר הפסקול של הפנתר השחור ושנה לאחר מכן זכה הפסקול של ג׳וקר, אז כנראה שהמסקנה היותר הגיונית היא שהאוסקר לא נותנים כבוד לפסקולים מופלאים שתקועים בסרטים לא מי יודע מה.