אחרי שלושה ימים אינטנסיביים שבהם סדרות עם שחקנים בשר ודם התקוטטו על הבמה, סדרות האנימציה*, ** המתינו בצד, בסבלנות, עם חיוך ממזרי. כעת, הגיע תורן לעשות שרירים ועוד המון דברים מרשימים שבלייב אקשן עולים הרבה יותר כסף.
ומה שיפה במקצה האנימציה זה הגיוון: יש לנו קומדיות ארוכות שנים לצד סדרות גיבורי-על או כאלה השייכים לזיכיונות גדולים כמו גם פרויקטים מקוריים וייחודיים. והשאלה מי יעמדו בסוף על הפודיום תלויה רק בכם.
*דוברות האנגלית. יפנים, חכו לתורכם.
** לנוער/מבוגרים. לא שכחנו את "בלואי".
סדרת האנימציה הטובה ביותר:
- ריק ומורטי (11%, 62 קולות)
- ארקיין (10%, 60 קולות)
- הסמוראית כחולת העין (9%, 53 קולות)
- אקס-מן 97 (8%, 48 קולות)
- אהבה מוות & רובוטים (8%, 43 קולות)
- סאות' פארק (6%, 36 קולות)
- בלתי מנוצח (6%, 33 קולות)
- סקוט פילגרים הולך על זה (5%, 28 קולות)
- פיוצ'רמה (4%, 22 קולות)
- אגדת ווקס מכינה (3%, 20 קולות)
- משפחת סימפסון (3%, 19 קולות)
- הארלי קווין (3%, 16 קולות)
- מסע בין כוכבים: סיפונים תחתונים (3%, 15 קולות)
- הנסיך הדרקון (2%, 14 קולות)
- קדמון | Primal (2%, 14 קולות)
- קסטלווניה | Castlevania (2%, 11 קולות)
- פה גדול (2%, 11 קולות)
- ארצ'ר (2%, 10 קולות)
- איש משפחה (2%, 9 קולות)
- הבורגרים של בוב (1%, 7 קולות)
- רכבת האינסוף | Infinity Train (1%, 6 קולות)
- מה אם (1%, 6 קולות)
- קוף-מתנקש (1%, 5 קולות)
- הרפתקאותיי עם סופרמן (1%, 5 קולות)
- בלתי גמור (1%, 5 קולות)
- פנתיאון (1%, 4 קולות)
- חלל אינסופי | Final Space (1%, 4 קולות)
- הבשורה בחצות (1%, 4 קולות)
- מלחמת הכוכבים: חזיונות (1%, 3 קולות)
- סנטרל פארק | Central Park (0%, 0 קולות)
מס' מצביעים: 232
Loading ...
טוב, הפעם אשכרה ראיתי לא מעט מהסדרות
אם כי עדיין יש משהו מוזר בלהצביע לסאות' פארק על בסיס העונות הממש טובות שלה, אז אולי זה לא נחשב.
אבל גם בלי זה, בניגוד לפעמים הקודמות – אני מרגיש די בטוח ש"פנתיאון" ו"Primal" סדרות שמגיע להן זהב וכסף. השאלה רק על הארד, ומה מסדרות הקומדיה שהגדירו כל מה שבא אחריהן – סאות' פארק, פיוצ'רמה ומשפחת סימפסון – ראויה לארד על בסיס כבוד לזקן לעומת כמה הן הדרדרו היום.
הצבעתי למלחמת הכוכבים חזיונות ובכל זאת רשום שיש לה 0 קולות
(ל"ת)
אוקיי, משהו מקולקל בסקר
נתחיל מהתחלה.
מהתחלה
מצטער ל-20 אנשים שהצביעו. משהו לא ברור השתבש. אעקוב לראות שגם הפעם הכל כשורה. אם אתם שמים לב שמשהו לא בסדר עם ההצבעה שלכם, תגידו.
אקס מן 97 סדרה מטורפת עם פרק שיגע בכל ישראלי ויהודי
איש משפחה כי אין משהו אחר למרות שהעונות האחרונות שלה פחות טובות
אגב יש סיכוי בסדרות ילדים למופלאה?
החיפושית המופלאה? או משהו אחר
(ל"ת)
חיפושתי נכון
(ל"ת)
אבל רגע, למה משפחת מרפי לא בסקר?
(סתם, סתם. סדרה איומה ונוראה חוץ ממורין וברידג׳ט וגם זה בקושי.)
עדיין מקווה להבין יום אחד מה הקטע עם בלואי
ולמה שום סדרת פעוטות אחרת (נניח, בוב הבנאי או סמי הכבאי) מעולם לא זכתה לכזאת סגידה.
גם אני לא מבין , ראיתי שני פרקים ובקושי סיימתי וזו סדרה של 5 דק לפרק
(ל"ת)
יש בהחלט סדרות לפעוטות אחרות שזכו להערכה
"המומינים", נניח.
ההבדל בין בלואי לבוב הכבאי זה ש"בלואי" נוגעת לחיי הילדים וההורים שצופים בה, בעוד שבוב וסמי מציגים הרפתקאות מגניבות. זה ההבדל בין "סקראבס" ל"סיינפלד", לצורך הדיון.
רגע אחד, אתה קורא למומינים סדרה לפעוטות?!
המומינים זו סדרה מושלמת לכל גיל כולל למבוגרים, אבל אם אתה מתעקש לתחום אותה כסדרה לילדים, אז הייתי אומר שהיא לאיזור הגיל של בית ספר יסודי.
סדרה לפעוטות זאת סדרה שילדי בית ספר יסודי לא יהיו מסוגלים לראות כי היא תרגיש להם ילדותית מדי, לעומת זאת את המומינים כולם ביסודי ראו בתקופתי.
אם ללכת על סדרות מאיזור הזמן של המומינים, אז הייתי אומר שטלטאביז זו סדרה לפעוטות (כשהיא שודרה בערוץ 1 אני הייתי כבר ביסודי ולכן התכנית הרגישה לי ילדותית מדי וכלל לא דיברה אליי) ומספיק לצפות בשתי הסדרות כדי להבין את ההבדל בין סדרה לילדי יסודי לסדרה לפעוטות.
אגב, הנחתי שאתה מדבר על סדרת האנימה הקלאסית של המומינים, אבל אם אתה מתכוון לסדרה החדשה ב-CGI, אז לגביה אני באמת לא יכול להגיד מאחר ואותה לא ראיתי.
לא נכנסתי לדקויות הנ"ל כי לא חשבתי שרלוונטי
אבל לצורך הדיון, בלואי באותו קהל יעד של המומינים.
אז אתה אומר שילד בכיתה ה׳ יהיה מסוגל לצפות בבלואי?
כי במומינים הוא בוודאות יהיה מסוגל, כנ״ל גם בכיתה ו׳.
מודה שלא ממש ראיתי עד היום את בלואי, אבל היא עשתה עלי רושם של סדרה שילד בכיתה ג׳ או ד׳ כבר ירגיש שהיא סופר ילדותית מדי בשבילו, אבל אולי אני טועה.
לדעתי בלואי לא מתאימה לילדים בוגרים
בתור מי שצופה מידי פעם בסדרות אנימציה לילדים
בלואי היא סוג של פנטזיית משחק (אין לי מושג איך המשפחות בסדרה ממנות את מהדברים שיש להם אלא אם כן לאוסטרליה יש את תוכנית הרווחה הכי טובה ביקום) אבל בתוכה יש המון רגעים יפים וחמודים
(ל"ת)
לא הבנתי מי סקראבס ומי סיינפלד בהקשר הזה
(ל"ת)
סקראבס מקביל לבלואי סיינפלד מקביל לבוב הבנאי
(ל"ת)
מה?!
אם כבר בלואי היא כמו סיינפלד (המציאותית) וסקראבס היא כמו בוב הבנאי (הרפתקאות של הדמויות.)
רק קראתי את סדר הפסקה
טעות שלי
כן אבל
לא סגור אם מדובר בהשוואה הכי טובה ולא בטוח שהייתי עושה אותה בעצמי
אבל סקראבס אמנם הומוריסטית וקומית, היא סדרה הרבה יותר אנושית
היא מתעסקת הרבה יותר באבל, במוות, באתגרים היומיומיים האנושיים
סיינפלד הומוריסטית נטו
הרגו את ארוסתו של ג'ורג' והפכו את זה לבדיחה
אהה זה פשוט
היא מאוד מצחיקה, האנימציה מושקעת, למרות שזו סוג של סדרת פנטזיה יש בה רגעים שנראה שנלקחו מהמציאות אחד לאחד, סיפור צד שמתרחשים ברקע, בולאי ובינגו ממש חמודות והזכרתי מצחיקה?
יש כאן הרבה תוכניות שלא אהבתי
הצבעתי לבלתי גמור, פנתיאון ובקושי לקוף מתנקש (עונה 2 סבירה אבל לוקה בחסר באקשן ובקצב שלה עונה 1 מספיק טובה כדי לכפות על זה, חוץ מזה אני בטוח שהחלפת במאי ומוות של חבר צוות היו גורמים לצרות לכל סדרה) ויש כאן הרבה סדרות שאני מחשיב לדיי גרועות אז הנה הם:
הלא משהו:
בלתי מנוצח: בלי הדם, והפחד מאומנימן… זו סדרה סבירה בעונה 1, טובה בספיישל של איב (שדומה במקצת לפנתיאון) , ומתחת לממוצע בחצי שראיתי מעונה 2
חלל אינסופי: עונה 1 טובה אבל היא נהיית יותר מטופשת וחד מימדית ככל שהיא ממשיכה נראה לי שזה נובע מכך שהיא מאמינה יותר מדיי להייפ של עצמה הייפ שלא בטוח שקיים בכלל.
פה גדול: לא בשבילי. נהיה יותר מדי מפוקס על הומור gross out ככל שמקדמים זה עבר אצלי את גבול הטעם הטוב
רכבת האינסוף: "guilt trip הסדרה" אלו רוב הבעיות שלי אבל יש עוד . לא מעריץ גדול של ההומור, הוא מרגיש כמו "הומור ברירת מחדל של סרטים מצויירים" .הרכבת עצמה מרגישה שהיא פרוייקט שלא חשבו אליו עד הסוף, יכול להיות שהיו עושים עם זה משהו אבל הסדרה בוטלה לפני שהם הספיקו. הבעיה העיקרית היא האכזריות של הסדרה, נראה שהסדרה ממש שונאת חולשות אישיות כי כל עונה זה מרגיש שזה אמור להיות "התכונה הכי גרועה יש לאותו אדם וזה חייב להיות בר תיקון" ובכל פעם שאני רואה את זה אני אומר… אולי? לא יודע זה מרגיש ממש שיפוטי במיוחד בעונה 3 עם גרייס וסיימון.
מתקרב לרע:
סקוט פילגרים הולך על זה: זה שהסטודיו יכול לעבוד בתקציב נמוך לא אומר שהוא צריך לעבוד בתקציב נמוך, חוץ משני פרקים האנימציה פה סטטית מדי וזה לא באשמת האנימטורים אלא באשמת התקציב. אם זה לא היה המקרה זה היה הולך ל"לא משהו" בכל מקרה, מה שכתבתי אליה בדף הסרט עדיין תקף ואחרי כמה ביקורות שראיתי יש לי תחושה שהסופר מנסה "לתקן" את מה שבלתי ניתן לתיקון…
הולורמה: אחלה שם לעונות האלו, לא טוב, ממתי סדרה על העתיד מתמקדת כל כך בהווה?
אוי נו:
ארקיין: בעיות נפשיות של בן אדם לא נועדו כדי שהבומים יהיו יותר מהנים לקהל, ואנשים קשוחים ו "badass" לא בהכרך הופך אותם למעניינים ביחוד אם הדיאלוגים בסדרה שבטח נלקחו ישר מתוך ספר קלישאות.
נסיך הדרקון : שלוש העונות הכי משמימות שראיתי בחיים שלי, כלום לא קורה, היצוג המושלם ל"דיבורים כמו חול ואין מה לאכול"
אהבה מוות ורובוטים
עונה 1: אחלה, למרות שרוב הסרטים הקצרים הולכים לסגנון ריאליסטי יותר לכול סטודיו יש סגנון אומנותי שונה וסגנון כתיבה שונה. חוץ משני סרטים קצרים (הולכי זאבים והמלחמה הסודית) אין סרט שלא לפחות מעורר מחשבה.
עונה 2: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ (ריצת קרח היה טוב ואני לא ממש התחברתי לזימה בלו)
עונה 3: תודה שהעונה הזאת לא משעממת כמו עונה 2, אבל היא הרבה יותר אלימה ומדממת ורוב הזמן זה לא מוצדק. בנוסף זה מסוג האלימות שמשתלטת אל הכתיבה עצמה ומורידה מאיכות הכתיבה בפרקים, או אפילו מכמה הפרק מהנה/מעניין לצפייה.
נ.ב למה אנשים אוהבים את bad traveling ? זו דילמת מוסר שלדעתי לא הייתה צריכה לקרות, סיכויי ההישרדות של הצוות הם כל כך קטנים גם בטווח הקצר וגם בארוך עד שלהשמיד את המפלצת זה הסיכוי היחידי שלהם לשרוד, שאר "הפתרונות" סתם מערכים את הקץ
בסה"כ בין "לא משהו" ל "מתקרב לרע"
שכחתי
היא אלופה בלנגן על הלב של אנשים/ על הכינור הקטן ביותר בעולם (תלוי פרספקטיבה)
אז בוג'ק פספס בשלושה חודשים זכייה בטוחה
(ל"ת)
ת'אמת שלא פספס
שמונת הפרקים האחרונים עלו בסוף ינואר 2020.
עורכי הסקר פספסו.
הטלווימיפיאדה, כמו הסינמונדיאל
סופרת מהתאריך של מאורע הספורט לתאריך הבא. אז הפעם לא ספרנו מ-2021 כי בסדר, ועדיין תאריך הכניסה היה יולי 2020, ולא ינואר.
הגיוני
נראה שכתבת הפתיחה נערכה, זכור לי שהיה כתוב שם שהסדרות צריכות להיות מארבע וחצי השנים האחרונות… ועכשיו זה כבר לא מופיע שם.
קשוח מאוד
למזלי נכנסו פחות סדרות שאני מאוד אוהב לסקר הזה מאשר סקר המד״ב והפנטזיה, אז הבחירות היו יותר קלות הפעם. אבל זה בעיקר כי יש כמה סדרות שמעפילות בהרבה על שאר המתחרות עבורי באופן אישי. רוב הסקר מתחלק מבחינתי לכמה רמות שונות שההפרדה ביניהן עזרה לי למקד את הבחירה.
יש את סדרות האנתולוגיה כמו ״מה אם״, סטאר וורס: חזיונות״, ו״אהבה, מוות ורובוטים״ מתהדרות בפרקים בודדים מדהימים אבל נופלות בגלל אחרים. בסדרות כאלה אי אפשר תמיד לנצח, אבל כמכלול הן בהחלט מוצלחות.
מעליהן מיקמתי את סדרות הקומדיה הקלילות יותר כמו ״אגדת ווקס מאכינה״, ״הרפתקאותיי עם סופרמן״, ״פה גדול״ ו״ארצ׳ר״ מאוד מהנות ותמיד משמח אותי לצפות בהן, אבל אני לא יכול להגיד שהן יצירות חסרות תחליף שבאמת בלטו בנוף הטלוויזיוני בשנים האחרונות.
בקפיצת מדרגה משמעותית מגיעים ל״בלתי מנוצח״ ו״ארקיין״, סדרות מרשימות בכל קנה מידה שאני שמח שיש להן עונות נוספות להוכיח את עצמן שוב ואולי אפילו להעפיל לראש הרשימה. אבל בינתיים, עם התוכן הנוכחי שיצא, יש שלוש סדרות אחרות שהחלטתי בסוף לשים מעליהן.
״הנסיך הדרקון״, סדרה שהיא הפייבוריטית שלי מהשנים האחרונות אבל כנראה לא תזכה להרבה הצבעות. למרות שהיא סדרה לנוער, היא מצליחה להיות בוגרת יותר מרוב סדרות האנימציה שיוצאות היום, ולהתמודד עם בניית עולם ופיתוח דמויות שיתחרו גם בדרמות פופולאריות. ההומור האקצנטרי שלה והטון הילדותי לפעמים הם אמנם לא לכל אחד, אבל הם בדיוק מה שאני אוהב. אני מצפה לחוות כבר את שתי העונות האחרונות כדי לראות לאילו גבהים היא עוד מסוגלת להגיע.
״סקוט פילגרים הולך על זה״, שהופתעתי שהיא פה כי עקרונית היא אנימה אבל למה לא. בתור מעריץ גדול של הקומיקס המקורי והסרט, זאת הייתה הפתעה מלהיבה שהצליחה גם להתעלות על הציפיות שלי. האנימציה הייתה מרהיבה, הסאונדטראק מצוין וקאסט הדמויות מקבל כל כך הרבה הזדמנויות לזרוח. זה סיפור מקביל מספק שלא רק מהווה חוויה כיפית בפני עצמו, אלא גם מעמיק את הסיפור המקורי ואת האיטרציות השונות שלו. זאת סגירת מעגל חכמה לפרנצ׳ייז מגוון ונפלא.
״קאסטלבניה״, כי באמת אין לה תחרות. לא רק שארבע העונות של הסדרה המקורית הן סיפור סגור מופתי, הפרנצ׳ייז גם ממשיך עם סדרה חדשה שמשתווה לשיאים של העונה המקורית, ויש לה עוד פוטנציאל לעבור אותם. אני מתייחס לכל הפרנצ׳ייז כשאני אומר שאין סדרות אנימציה רבות כמו קאסטלבניה, והיא באמת יצירה חד פעמית שמתעלה על חומר המקור בכל אספקט אפשרי. אם יש סדרה בסקר שאני באמת יכול להמליץ עליה ללא אף סייג, זאת קאסטלבניה.
חייב לציין כהערת אגב
שמאוד חסרה לי Scavengers Reign, ואני ממליץ עליה בחום לכל מי שמעולם לא נתקל בה. לצערי היא לא ממש הצליחה לצבור לעצמה קהל וזה ממש חבל. אחת מסדרות האנימציה היפות, המוזרות, והמרתקות ביותר שיצאו בשנים האחרונות ובהחלט מועמדת מובילה עבורי אם הייתה נוכחת.
מחזק - סדרת מד"ב מצויינת וכנראה עם יותר יצירתיות מכל הסדרות האחרות פה ביחד
וכל זה ברק עשרה פרקים
סיפונים תחתונים פשןט נהדרת.
היא מצחיקה ומהנה ולא צריך להיות חננה של מסע בין כןכבים כדי להבין אותה.
בחרתי גם בהארלי קווין ובבלתי מנוצח. 2 סדרות שלגמרי הפתיעו אותי בעומק שלהן. עם דיבוב מעולה, סיפורים מהודקים ואנימציה יפה.
ומציינת לטובה את אגדת ווקס מאכינה, הנסיך הדרקון, הילד האחרון בעולם וסדרת האנימציה של פארק היורה בנטפליקס.
סיפונים תחתונים היא דוגמה נהדרת
לסדרה שלא חייבים להכיר את כל חומר המקור בשביל להנות ממנה, אבל זה הו כל כך מוסיף.
והיא גם אחראית לפרק הטלוויזיה הטוב ביותר השנה – הקרוס אובר עם עולמות חדשים מוזרים.
הרבה מהסדרות ניסיתי אבל היחידה שממש אהבתי היא אקסמן 97
הפסקתי באמצע אחרי כמה פרקים, למרות כל ההמלצות:
ארצ'ר
ארקיין
חלל אינסופי
קסטלווניה
ריק ומורטי
אף אחד לא הצביע ל סנטרל פארק?
חבל אולי הייתי שם אותה במקום קוף מתנקש היא ממש חמודה.
חמודה בהחלט,
אבל כשהדבר הכי משמעותי שאפשר לומר עליה זה מה שעשו עם קריסטן בל, אז היא לא מספיקה בשביל לקבל הצבעה.
שיר הכי אהוב אלי בסנטרל פארק
perfect relationship