רצח ממבט ראשון
Strange Darling

מה שהתחיל כיחסי מין ללא התחייבות הפך במהרה לשרשרת רציחות. כמה רומנטי.

אורך: 1:36
תאריך הפצה בארה"ב: 23/08/2024
תאריך הפצה בישראל: 29/08/2024

6 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. אולי בכל זאת

    איתן

    במבט ראשון זה נראה כמו זבלון סטנדרטי להקרנות חצות, אבל מסתבר שיכול להיות שזה דווקא סרט לא רע בכלל. העגבניות על 97%, אז אולי יש כאן משהו.
    אני בכלל הגעתי לכאן בגלל שם שתפס את תשומת ליבי: בסוף הטריילר ראיתי שאת הסרט צילם מישהו בשם ג'ובאני ריביסי. השם נשמע לי מוכר, אז בדקתי: הוא בכלל שחקן, וזה הסרט הראשון שהוא מצלם. לפני 25 שנה בערך הוא עשה כמה סרטים כשחקן ועשה רושם שהוא הולך להיות שחקן מעניין, אבל אז הוא נעלם. הדבר הכי מפורסם שעשה כשחקן הוא בתפקיד האח של פיבי ב"חברים".

    1
    אדון האופל ?
    • לג'ובאני ריבסי היה עוד תפקיד גדול אחד מאז 'חברים'

      הוא אומנם לא הפך לכוכב ענק אבל הוא בכל זאת שיחק תפקיד ראשי בשני סרטי 'אווטאר' (משם הכרתי אותו לראשונה ואז היה לי מאוד מוזר לראות אותו אחר כך בתפקיד שלו ב-'חברים') והוא מגיח בסרטים מעניינים פה ושם.

      אבל נורא מעניין ומגניב לראות שהוא גם עובד כבמאי צילום, לא הדבר הראשון או השני שהיה עולה לי ששחקן ירצה לעשות. מסתבר שהוא גם צילם כמה קליפים של יונסי (הסולן של סיגור רוס) אז בכלל מעניין.

    • דודי

      היה גם שחקן ראשי בסדרה סניקי פיט באמזון לפני כמה שנים

  2. חזרה לשנות התשעים

    'Norton

    אז קודם כל, הסרט הזה הוא יצירת מופת נהדרת. לא בהכרח הסרט הכי חדשני (טרנטינו עשה את זה קודם. אפילו 500 ימים של סאמר עשה את זה קודם, ובטח גודאר וכאלה) אבל חושני, מכושף, אסתטי להחריד, מסוגנן מאד, משוחק לעילא. סרט נפלא. ברמת האסתטיקה והסגנון הוא גם הזכיר לי את nocturnal animals, עוד מותחן גדול מהעשור האחרון.

    וזה הדבר השני שרציתי להגיד. הסרט הזה, לצד סרט נפלא אחר שיצא לא מזמן – Last Stop in Yuma County' הוא כבר הסרט השני השנה עם ווייב רציני של סרטי המתח הכי טובים של שנות התשעים (לכאורה גם longlegs היה כזה, למעשה הוא סרט די מחורבן). ואם זה מסמן על חזרה נוסטלגית של הוליווד לסגנון שכה אהבתי, אז מה טוב.

    1
    עידו הלמן ?
  3. Last Stop in Yuma County הוא סרט רע!!!!!!!!!!!!!!

    גיל דנינו

    למה? אני יודע שמי שראה ממש אהב את הסרט, אבל…. למה? הסרט הזה הוא ההגדרה לביטוי "all style no substance". אכן זו חזרה לשנות ה 90 (טרנד שאני בעדו וחושב שהוא הכרחי) אבל לצערי הטרנד המודרני של להעריך סרט קצר ל פי 2-3 מהזמן שהוא צריך והטרנד שאני מניח שהוא של טרנטינו או שאלו שמעתיקים ממנו של להיות ודיאלוגים "מתוחכמים"= עומק דמויות נמצאים בו גם. זו ביקורת מטופשת ולא ממש ברורה אני מבין אבל גם הסרט הוא כזה, הוא כל הזמן מרמז למשהו מתוחכם ומותח יותר שיקרה בהמשך והוא אף פעם לא קורה. זה סרט שבקלות מצטרף לfree fire והיו זמנים באל רויאל רק שלפחות שם יש רגעים בכתיבה שמגיעים לסטנדרט של הסטייל (שבאל רויאל הוא ברמה ממש גבוהה, אל רויאל הוא בסדר מינוס) כאן זה סרט בי מובי בתקציב נמוך שמשתמש בכתיבה הכי מעופשת שיש לבי מובי להציע ובניגוד לנוסע מהגינהום אין את ניק קייג' כדי להפוך אותו לכיפי. ואני אומר את כל זה אחרי שראיתי את trap ודי חיבבתי אותו (כולל המערכה השלישית) אז הסטנדרט שלי הוא לא גבוהה והסרט הזה עדיין לא עמד בו.

  4. tldr לתגובה שלי על Last Stop in Yuma County

    גיל דנינו

    זה לא סרט זה תרגיל בקולנוע. עכשיו בשביל התקציב זה תרגיל טוב בקולנוע שמראה פוטנציאל לבמאי, אבל ציפיתי ל… סרט וזה לא היה כאן, גם בתור "סרט" ביכורים זה לא עובר

תגובות מקבילות

5
  תגובות נוספות בדף הביקורת של רצח ממבט ראשון
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)