-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
ספרינג ברייקרס
Spring Breakers
ארבע תלמידות קולג' מנסות לשדוד מסעדה כדי לממן חופשה. הן משוחררות בערבות על ידי סוחר סמים ונשק הדורש מהן לבצע עבודות "מלוכלכות" עבורו.
תאריך הפצה בארה"ב: 15/03/2013
תאריך הפצה בישראל: 21/03/2013
הדבר הכי גרוע שראיתי מאז "ג'לי טרזן". שילוב קטלני של פלצנות ופורנו. משעמם רצח.
דרוש שם
אנא סייעו למפיצים האומללים ולי: איך צריך לקרוא לסרט הזה בעברית? דרושה תשובה דחופה, לפני שנקבל שם כמו "חופשה קטלנית בביקיני".
אביב נעורים?
זה מה שעולה לי כרגע, וזה נשמע לי יותר טוב מהזוועות הפוטנציאלות שעוברות להם בראש.
הכל יהיה יותר טוב מהשם ההונגרי של הסרט,
שהוא "בחורות בחינם".
החופש הגדול והנורא?
המממ, זה לא פשוט, בעיקר כי השמות ההגיוניים נשמעים כמו קלישאות, סרטים קיימים או מבצעים של צה"ל: פריצה לחופש, חופשת קיץ, אביב נעורים.
אולי "חופשה על תנאי"?
אם כי זה קצת רחוק ולא מדויק.
"נערות ליווי".
(ל"ת)
חופשה בחתיכות.
אני יודע שכבר לא מחפשים, אבל פתאום בא לי.
חתיכת חופשה
(קטלנית)
'חרא סרט'?
'לא לראות'? "מוצר צריכה עתיר חומרים משמרים וללא כל ערך תזונתי' 'משהו שג'יימס פרנקו בחר להשתתף בו מתוך שכרות'? 'היי, הנה סלינה גומז בבגד ים! מה זה? תסריט? כן בטח, רגע… היי! הנה עוד מישהי בבגד ים'?
למען האמת, 75% בעגבניות רקובות.
כנראה שזה סרט לא רע.
שמע
לא ראיתי אותו ואי לי שום תכניות כאלה. היה ומישהו שאני סומך עליו (וציון ב"עגבניות" מבחינתי הוא לא מדד לשום דבר) יסביר לי שזה סרט שמנפץ את התדמית שנבנית לו ע"י הטריילר ובעצם מדובר במשהו הרבה יותר מתוחכם אני אבדוק את זה. על פניו, כרגע, זה נראה כמו סרט שמתבסס על אלמנטים די פרימיטיביים : ציצים, פסקול של MTV Grind, והשיניים של ג'יימס פרנקו.
ציון בעגבניות הוא בהחלט מדד להרבה דברים.
כמובן שאם 75% מהמבקרים אהבו זה לא אומר גם אתה תאהב, אבל זה אומר שהסיכוי שהסרט הוא "חרט סרט", כלשונך, הוא די קלוש. לשפוט סרט לפי טריילר, כשכבר יש אנשים שראו אותו ואומרים שהוא טוב, זה דבר קצת מוזר.
אתגרת אותי
אז ראיתי אותו וממש לא הופתעתי לגלות שהוא בדיוק מה שחשבתי שהוא. סרט על גבול הפורנו הרך עם תירוץ קלוש לעלילה וכאמור, השיניים של ג'יימס פרנקו. לגבי שתי הטענות הקודמת שלך:
.א. טריילר הוא בדיוק מה שאמור לי לגרום לי לקבל וייב לגבי הסרט ובמקרה הזה הוא די מדויק. בניגוד לטריילרים שמוכרים דברים שלא קיימים בכלל בסרט בטריילר הזה יש מקרה מובהק שלwhat you see is what you get. לא מבין מה מוזר בזה. כשאני מחליט אם לראות סרט אני מסתקרן או מהבמאי, או מהשחקנים, או מהטריילר. לא ממש משנה לי מי ראה אותו ומה הוא חשב (למעט חברים קרובים שהטעם שלהם דומה לשלי) מה שמביא אותי אל נקודה ב.
ב לא חסרים מקרים של סרטים שיש עליהם קונצנזוס בקרב מבקרים ואני עדיין חושב שהם גרועים ולהפך, כך שהמדד ב"עגבניות" אכן לא מייצג בשבילי כלום.
בקשר לנקודה ב'.
אז החברים האלה שיש להם טעם דומה לשלך, איתם אתה מסכים לגבי *כל* הסרטים? לא קיימים קונצנזוסים בין חבריך לגבי סרטים מסויימים שאתה חושב שהם גרועים? האם זה לא אמור להפוך את דעתם כלא מייצגת כלום בשבילך?
כלומר, כן, אתה בהחלט לא צריך להסכים עם *כל* הקונצנזוסים שיש בעגבניות רקובות, זה מה שנקרא טעם אישי ולכל אחד יש כזה, אבל עדיין אני מניח שזה החלק הקטן יותר וברוב המקרים הם כן יהיו צודקים לגבי אם הסרט הולך להיות טוב או לא.
לא
לא מדובר בקבוצת "החברים שלי" אלא בחברים שאני סומך על הטעם שלהם, וזאת קבוצה מאד מצומצמת (אני מתנצל על הסנוביזם לכאורה, זה ממש לא זה). יש מישהו שאני סומך על דעתו בנושא סרטי אקשן, ויש אחד אחר שאני סומך על דעתו בנושא סרטי תעודה וכו' וכו'. קבוצה רנדומלית ולא קטנה של מבקרים שאני לא מכיר לעומת זאת, לא מייצגת בשבילי כלום ולא תנבא שום דבר.
רק להזכיר שלפני שבועיים היה פה דיון על הלגיטימיות של דעות מבקרים על סרט פופולרי אחר (שב"עגבניות" דווקא מחזיק ציון גבוה) ובדיון הזה נקטלו כל מבקרי הקולנוע עלי אדמות על היותם לא אובייקטיביים.
לכן 'עין הדג' טוב יותר. הוא משקף דעה של כותב אחד (ומלא דעות אחרות בפורום) ולא איזה תרכיז ממוצע של דעות שונות. מי שיודע למקם את עצמו ביחס לדעת הכותב יוכל לנבא את מידת ההנאה שלו מהסרט בצורה יותר טובה.
בבקשה
אפילו האתר מסכים איתי…
לפי דעתי חופשת אביב זה שם נורא
כי הוא מעלה סיטואציות של סרט פיוטי כמו
קשישם בריטים יוצאים לחופשת אביב
או
נערות במאה ה19 יוצאת לחופשת אביב
או
ילד הודי יוצא לחופשת אביב במנזר בודהיסטי
לא
ארבע תלמידות קולג' מנסות לשדוד מסעדה כדי לממן חופשה. הן משוחררות בערבות על ידי סוחר סמים ונשק הדורש מהן לבצע עבודות "מלוכלכות" עבורו.
כלומר זה פשוט לא הסיטואציה שעוברת לי בראש שאני שומעת את השם חופשת אביב
אה ועוד משהו למרבה האכזבה כול הרעיונות שהעליתי לסרטים בשם חופשת אביב הם סרטים שאני ירצה לראות נכון שזה נורא?
מה את אומרת.
כמובן שזה שם גרוע, אחרת לא הייתי מבקש הצעות לשם טוב יותר.
אוף רק חיזקתי את הטענה שלך
אז אל תתלונן
אני אוהב להתלונן.
(ל"ת)
זה בסדר גם אני
(ל"ת)
אביב מלוכלך ??
וואו שום דבר לא הולך עם השם הזה
זה לא השם שמהווה בעיה
הבעיה היא שמישהו נתן לבמאי של Trash Humpers (אזהרה – שם הסרט מצביע באופן מדוייק על תוכנו) להתקרב לזירת צילומים כלשהי1.
בקשר לתהיה:
"אביב נעורים" זו בהחלט אופציה, למרות שמישהוי עשוי לטעות ולחשוב שזה סרט על מבצע של צה"ל.
"אביב דמים" על אותו משקל ומכיל גם רמיזה לטבעו האקשני / טראשי של הסרט.
"פראיות" / "מופרעות"
"בחורות בהפרעה" – בהנחה שאנג'לינה ג'ולי לא תשים לב
1 למרות ששמעתי דברים חויביים על Gummo – ואני תמיד מוכן לתת הנחות לסרט שפס הקול שלו כולל את Sleep ו – EyeHateGod
"פראיות" יצור שרשרת משעשעת ביותר
ל Savages קראו בארץ "בלי חוקים". אחרי חודש וחצי הגיע Lawless, ומכיוון שהתרגום הנכון והמילולי שלו כבר נתפס (הרי אי אפשר לדעת אילו סרטים יגיעו בחודשים הבאים. אם רק היה איזה תאריכון או משהו…) הוא נקרא "ארץ יבשה". לקרוא לזה "פראיות" יצור סוג-של סגירת מעגל נחמדה (כמובן שזה היה יותר פואטי לו היו קוראים לסרט באנגלית Dry Land, אבל צריך להסתפק במה שיש).
אביב נעורים זו בהחלט לא אופציה.
אני מדמיינת את אהוד ברק בתפקיד סלינה גומז.
לעולם לא אראה אף אחד משניהם באותו האור שוב.
(ל"ת)
הוא כבר רגיל להסתובב מחופש לנשים בלונדיניות.
ככה הוא עשה ב'אביב נעורים' המקורי. כמה קשה לו כבר יהיה ללבוש פאה שחורה?
זה... בדיוק מה שהתכוונתי אליו.
אבל על פי ויקי זו לא הייתה פאה בלונדינית אלא כהה.
אז בכלל אין בעיה.
(ל"ת)
בום לחופש הגדול?
(ל"ת)
ראיתי היום פוסטר ענק של הסרט בסינמה סיטי
שמה פשוט קראו לו "ספרינג בריקרס". לי בכל מקרה לא אכפת איך קוראים לו, אני רק שמח שהוא מגיע לארץ. ולא אכפת לי כמה סרטים גרועים עשה הרמוני קורין מאז "גומו" (ולא ראיתי אף אחד מהם) אבל רק בגלל סרטו הראשון והמרהיב מגיע לו לנסות שוב כמה פעמים שרק יירצה.
וואלה? הם לא יידעו עדיין את היחצ"נים שלהם, אם כך
בכל אופן, שיהיה "ספרינג ברייקרס" עד להודעה חדשה. באמת שזה טוב יותר מרוב האלטרנטיבות.
נראה טוב
ברמות מפחידות..
והוא אכן סרט טוב
מופתע מאוד מהמיני ביקורת של רד, אני נהנתי מאוד.
כנ''ל.
ועוד יותר מוזר להגיד שהוא גרוע כמעט כמו "ג'לי טרזן", אה?!
ועכשיו אחרי שפירטתי בביקורת המלאה
אני מאוד אשמח אם תפרטו שם את דעתכם גם אתם. כרגע אני פשוט לא מבין איך אפשר להגיב לסרט הזה באופן חיובי.
שוברי הקפיצים!
ושאף אחד לא יגלה למפיצים למה הכוונה ב-Spring , כן?
דורשים ביקורת מלאה
רד פיש דורשים ביקורת מלאה לזבל הזה!
המלא יותר זבל מהטרילר או שמא מפתיעה בזבליותו או שמא לא בזבליותו?
תגיע.
(ל"ת)
בא לי לראות את הסרט הזה, ולא רק בגלל הבחורות בביקיני.
זאת אומרת, בעיקר בגללן, אבל כי השילוב ביניהן ובין הרמוני קורין אמור להפוך את זה מסתם סרט גרוע לסרט גרוע ברמה של קאלט. ונסה האדג'נס דווקא שחקנית טובה, אהבתי אותה ב-Bandslam, שם היא שיחקה דמות שונה לחלוטין מגבריאלה מונטז ממחזמר בבית ספר ושבתה אותי לחלוטין כנערת אינדי מגניבה; למעשה לא זיהיתי אותה פיזית בסרט הזה בכלל מרוב שהיא נכנסה לדמות, אבל כמובן שהיא לא הצליחה לגנוב את ההצגה לאלי מישלקה השולטת.
נ.ב. וויקיפדיה מגדירה את הסרט הזה כ"מותחן דרמת פשע קומי". זה אומר שקורין צריך לרשום על הז'אנר הזה פטנט כמו הבמאי של Birdemic?
עכשיו השאלה האמיתית היא
האם בסרט הממש גרוע הבא תכתוב "הדבר הכי גרוע שראיתי מאז 'ספרינג ברייקרס'" וכן הלאה ובכך תייסד שרשרת אינסופית?
אני רוצה להאמין שמדובר בצירוף-מקרים
ושסרטים ממש גרועים מהליגה של ג'לי טרזן וספרינג ברייקרס (ממש גרועים על פי הדג – לא ראיתי אף אחד מהם, וגם אין לי שום כוונה) מגיעים בדרך כלל בפערי-זמן גדולים יותר זה מזה.
הם תמיד קיימים במרווחים כאלה
פשוט בדרך כלל רד לא כותב עליהם ביקורת.
סרט חזק
יצירת מופת אומנותית שעשויה ברגש ובעדינות שמתארת בצורה קולנועית מרשימה את ההדרדרות של הנוער. סרט מרשים ואיכותי. מאוד מרענן וכיפי חוץ מזה.
אם כל שימוש באמצעים אומנותיים להעביר סיפור הוא יומרה אז מה הטעם בהתקדמות הקולנוע?
יש המשך.
לספרינג ברייקרס? יש.. המשך? לספרינג ברייקרס? מה?
טוב?
מה?
יש המשך לספרינג ברייקרס. אה, זה לא ממש המשך, אלא רק בערך המשך?
ואף אחד מהקאסט המקורי כולל הבמאי לא חוזר לסרט הזה ( טוב, זה החלק הכי סביר בכל הסיפור)?
מה?
רגע, העלילה היא חבורה של נוצרים שמנסים לנצר נערות מסיבה "בכל אמצעי אפשרי"?!?
מה?
רגע, התסריטאי של הדבר הזה זה איירוין " היי, מה שלומכם, אני כתבתי את טריינספוטינג ואתה?" וולש?!
מה?
מה?!?
מה?!?!?
קישור
האם התגובה הזאת היא עיבוד
לסרטון הזה של ניצה ולחם ?
לא הכרתי אותו לפני שקישרת אליו.
אז כנראה שלא, למרות שאני רואה את נקודות הדמיון.
גם אם אני מסכים עם דעתך שג'יימס פרנקו באמת משחק שם נפלא, וכמובן יותר אהיב מהבנות
אין לי שום כוונה לצפות בסרט ההמשך.
לא, כי אני פשוט לא הרגשתי שהרמוני קורין מבזה שחקניות, לא את אשתו וגם לא את סלינה גומז, וונסה האדג'נס ואשלי בנסון כשצפיתי בסרט, כפי שהוא אולי התכוון שארגיש.
במקום זה, הרגשתי שהוא מבזה אותי.
חג שמח.
אבל קוריין לא קשור לסרט בשלב זה
הבמאי הוא הבמאי של ימים מכורים והתסריטאי הוא הסופר איירוין וולש והעלילה נשמעת קשורה רק בקושי.
כל זה לא אומר כמובן שאתה צריך לראות את ההמשך, שגם אני לא בטוח שאעשה אותו – אבל רק לדעת שאם קוריין הוא מה שמדאיג אותך אז הוא מחוץ לתמונה.
לא.
גם וולש מדאיג אותי, כי אני ממש לא סובל את צפייה ברכבות. גם את דני בויל אני לא סובל מאז החוף עם ליאונרדו דיקפריו. בעצם, את ליאונרדו עצמו אני גם ממש לא סובל, ולא מקנאה אני מדבר, כי אינני יכול להתווכח עם כישרון המשחק הנפלא של אושיות כמו בראד פיט או ג'וני דפ, פשוט הוא דושבג (שוב המילה הזאת מסאות' פארק, נו) בהרבה מהתפקידים שהוא משחק, ובמיוחד ביומני הכדורסל עם האיטלקי המקיא. בעצם, גם את טרי גיליאם אני לא אוהב, גם לא במונטי פייתון, וגם לא את קווין סמית'. גם בנסיכה הקסומה מעולם לא צפיתי, שהרי בשבילי רוב ריינר תמיד יהיה זה שביים את נורת' ופרנסיס פורד קופולה לנצח יישאר זה שביים את ג'ק, וזה שלא צפיתי כמעט באף סרט של שפילברג ובאף סרט של לוקאס גם ללא הכמעט, זה כבר ממש בלתי נסלח.
מה לעזאזל אני עושה כאן? אני לא שייך לכאן.
כנראה שיש מספיק סרטים,במאים ויוצרים אחרים שאפשר לדון עליהם באתר הזה.
אבל אם בכל זאת אתה לא מוצא את עצמך זה כנראה בגלל שאתה עושה את זה לעצמך,אתה וזה מה שבאמת כואב.
קרקר, תחסוך לעצמך את הכאב. זה אף פעם לא היה באמת חשוב.
(איך זה שאני מסיים איפה שהתחלתי? איך זה שאני מסיים איפה שאני שייך? לא אסיר את עיניי מהכדור שוב. אתה גולל אותי החוצה ואז חותך את המיתר.)
מה נסגר איתך בנאדם?
אתה בטוח שאתה חובב קולנוע?
לא.
אני לא חובב קולנוע. אני חובב אמנות ו-fiction וקולנוע הוא רק עוד מדיום שבעזרתו ניתן להעביר אמנות, fiction, fiction המועבר בצורה אמנותית וכדומה. אני פשוט לא מרגיש חובה מוסרית לצפות בסרטיהם של סמאחים נחשבים רק כי זה עול מוסרי/תרבותי. כשיגיע תורם אצפה, ואם הם לא יעניינו אותי גם אז או שסתם אסבול מאפקט האנטי-הייפ לא אצפה, במיוחד בסדרות של סרטים המוכרות לי יותר מהפרודיות והממים עליהם מאשר מתוך עצמם (מלחמת הכוכבים והנסיכה).
פחחח.
ואוו… אתה רוצה להגיד לי
שפחד ותיעוב זה לא אומנות, שמופע הפלאים של דק' זה לא אומנות, שטריינספוטינג זה לא אומנות, שטראנס זה לא אומנות, שרשימת שינדלר זו לא אומנות, שטוראי ראיין זה לא אומנות,
שעוד רשימה ענקית של סרטים שביימו החבורה שהזכרת הם לא אומנות?
אני לא רואה הגיון בלא לראות סרט של מישהו כי הוא דושבאג אבל ניחא, כל מישהו וההרגשה שלו. כמובן שהפסדת המון אומנות טובה שבה ליאו משחק.
מה בדיוק ההגדרה שלך לאומנות? סרט של ארבע שעות חסר תסריט, צבע, סאונד, במוי, משחק של איזה במאי שוודי אנונימי שיציג ברוב הסרט אנשים ערומים מתפלשים בדיסת קווקר מעל דוכן למכירת פייס כאמירה נוקבת ואמיצה על מצב המהגרים בשכונות העוני של ניגריה?
אויש.
טראנס לא אומנות גם לדעתי
אבל לגבי כל השאר מסכים.
אגב, הסרט שתיארת בסוף מאוד דומה בתיאורו לסרט החדש של פון טרייר, רק בלי האמירה על ניגריה
התסריט לא.
הבימוי הצילום והתאורה?
לדעתי ברור שכן.
זה לא מה שאני רוצה להגיד לך בכלל. קח שיעורים בהבנת הנקרא.
פישלייקתי אותך בכל זאת, כי הפיסקה הלפני אחרונה שלך שהייתה כולה פרודיה על דוגמה 95 הצליחה להצחיק גם אותי, אבל בפעם הבאה לפני שאתה מניח הנחות מוקדמות, אולי כדאי שתקרא קודם את מה שכתבתי בעיון, ובעיקר את הדיון העינדגי החשוב הבא, שבו כבר נשאלו ונענו כל השאלות ששאלת –
http://www.fisheye.co.il/citizen_kane_not_number_one//#target-comment-509478
אהבתי גם אהבתי את רשימת שינדלר, אמנם זה הרגיש לי קצת כעול מוסרי לצפות בו כי סבתא שלי עליה השלום הייתה ניצולת שואה וכל זה, וגם כי ארוך וחופר יתר על המידה (כן, יותר ממני.) הבחירות האמנותיות של שפילברג בסרט הזה בעייתיות מאוד וגם פלצ"ניות ומתנש"אות מאוד (כל הסרט בשחור לבן חוץ מהמעיל האדום של הילדה, סרט שכולו דובר אנגלית במקום גרמנית ופולנית, וכמובן סצנת השירותים שזכורה לי קודם כל מסאות' פארק, כן כן, וולגרית ודוחה אבל קורעת מצחוק). בטריינספוטינג צפיתי לפני שמונה שנים והוא ממש איכזב אותי, כל נוסטלגיית הסבנטיז שם מאולצת לגמרי (כן, אני יודע שעלילת הספר מתרחשת בשנות השבעים, אבל זה נחשב לאחד מעשרת הסרטים הגדולים של הקולנוע הבריטי לא רק בשנות התשעים אלא בכל הזמנים) ועל שאר הסרטים ברשימה שלך אחווה דעה כשאצפה בהם. זה באמת לא מתפקידי להעיר לך על זה כי אני לא דורון אבל בפעם הבאה, אולי כדאי שתקרא יותר בעיון את מה שאחרים כותבים לפני שאתה מגיב ולפני שגם אחרים ירצו להגיד גם לך ולא רק לפס"ה ביוש?
צר לי
אם הבנתי אותך לא נכון ועל כך אני מתנצל.
אנא האר את עיניי.
בהודעה הראשונה הודעת אינך סובל את האושיות הבאות (אוסקרים מציצים!!)
ובהודעה אחרי זה נתת כינוי כלשהו 'סמאחים' (מה זה?) וכתבת שאתה לא תצפה בסרטים כי זה עול מוסרי תרבותי.
ומכיוון שבנושא טרי גיליאם ודני בויל סלש שפילברג וליאו עסקינן, אתה מכליל אותם ברשימת ה 'סמאחים'
אז–
איפה כשלתי בהבנת רוח המשורר?
לא אמרתי שאני לא סובל אותם. אמרתי שאני לא סובל את היותם מוערכים יתר על המידה
וגם מוזכרים יתר על המידה בעין הדג, אבל אולי גם אני התבטאתי לא נכון. בנושא סמאח, זה לא כינוי שאני נתתי, פתח את מילון האתר.
בקיצור, שלווה בחווה הפרק הסופי?
אם כך אז שניינו לא הבנו את השני
ועכשיו תהיה מוזיקה מרשימה,
נצעד אחד לקראת השני על רקע השקיעה והצלם יעשה קלוז אפ ממושך על כפות ידנו שילחצו בהתרגשות ובכך יסמלו את סופו של המאבק הארוך ותחילתה של ידידות מופלאה שבה מילים כשרות ואסתטיקה של חבובות (מה זה??) ילכו בשלום בתלם אחד עד ביאת אוסקר צדקנו אמן סלע.
ואגב, איך אפשר לדעת מה מוערך יתר על המידה?
הרי זו דעה סובייקטיבית לחלוטין לפי איך שנהנית מהסרט. ולכל אדם יש לו את הרקע האמנותי השונה משל חברו ואת הדברים הקטנים שמרגשים רק אותו.
איך אפשר להחליט שזה מוערך יתר וזה מוערך בחסר?
החווה מ"בית בכפר" של בלר, או החווה של יוניס וקלייד פיקט?
סליחה, באמת שזה יותר מדי בדיחות שלא מובנות לקהל הרחב מצדי היום, אפילו ביחס לאווירה העינדגית המוכללת. אני אפסיק. בכל מקרה, בתשובה לשאלתך, בהחלט אפשר. הנה למשל, דוגמה על פי סרט אהוב וידוע ומוערך מאוד –
http://en.wikipedia.org/wiki/Pulp_Fiction#Critical_response
ועל פי דוגמה זו, אני בטוח שמכאן תצליח לחפש לבד גם את דעת הקונצנזוס על כל סרט אחר. בהצלחה.
סטייה קטנה
מהנושא, אבל השילוב בין הביקורת שקישרת אליה וזה שאתמול ראיתי שוב את 'ג'אנגו ללא מעצורים' גרמו לי להיעצב קמעה, בסגנון 'איך נפלו גיבורים וסמאחים כיצד התדרדרו עד הלום'.
זה בסדר.
סמאחים הם כמו אלוהים. אם אתה מאמין בהם אז הם קיימים, ואם לא – לא.
וכדי ששוב לא אתפרש לא נכון כסוטה מהנושא לדיון על אמונה כנגד אתאיזם או כמספר לעצמי בדיחות, אני אבהיר את עצמי – אני לא מכיר במונח סמאח. זה שלפפ"ק יש ברזומה שלו את הסנדק ואת אפוקליפסה עכשיו זה נורא נחמד, אבל אם צפיתי קודם בג'ק ואת שני הראשונים אני מכיר בעיקר מפרודיות של הסימפסונז של דיקמן והאנימניאקס זה יוריד לי את החשק לצפות. להבדיל אלף אלפי הבדלות, את נהג מונית אני מאוד אוהב ועם דמותו של טראוויס בארקר אני מאוד מזדהה למרות סצנת ה"אתה מדבר אליי?" שאוזכרה כבר בכל חור אפשרי, לא כי סקורסזה הוא סמאח אלא כי הכול ביחד פשוט משתלב באופן כמעט מושלם – הצילום, הפסקול, המשחק, האווירה, הכתיבה, הדמויות ואפילו בחירת הצבעים בכל סצנה וסצנה. ככה צריך לשפוט סרטים, אחרת עוד נהפוך לדוסון לירי.
סמאח - במאי שהוא משכמו ומעלה, נחשב לגדול מבחינה אומנותית
התחיל כשגיאת כתיב/מקלדת לפני אי אלו שנים באתר.
כמה חבל שמילון האתר מת.
למה מי מת?
http://www.fisheye.co.il/static/diction.htm
מה זה הקישור הזה? אני רואה רק דף מלא בסימני ששאלה וזהו.
(ל"ת)
תנסה באקספלורר
(עד כמה שזה מציק לעבור לאקספלורר בימינו, (וזה נאמר מתוך הנחה מוקדמת לגבי עדכניות הקהל ותפוצת דפדפנים שנחשבים ללא מתקדמים באופן כללי בחברה (ועשיתי סוגריים כפולים בתוך סוגריים))).
וזה יהיה מצחיק ושווה את זה.
לרגע פחדתי אבל אמרתי לעצמי שאני איש חזק ובעל אומץ ואז- ואז- פתחתי את אקספלורר
לא. גם שם זה לא עובד אם כי שם סמני השאלה התחלפו בריבועים.
אגב, חוש הומור נהדר יש להם שמה במייקרוסופט.
"האם תרצה להפוך את אקספלורר לדפדפן הבית שלך?"
קורע.
תשנה את הקידוד
בדפדפן ל-"עברית (Windows-1255)"
זה בדיוק ההגדרות שיש לי ועדיין אני לא מצליח לראות.
(ל"ת)
זה אמור לעבוד
http://web.archive.org/web/20130817065300/http://www.fisheye.co.il/static/diction.htm
קישור לדף כפי שנראה פעם
תודה !
(ל"ת)
תודה רבה! אם היית יודע כמה שעות שרפת לי בגלל הקישור הזה....
(ל"ת)
לא קשור לכלום ולא בא לחזק או להוריד מהטענה שלך
אבל טריינספוטינג/בהיית-רכבות מתרחש בסוף שנות השמונים.
תודה רבה
בזכות הקישור הגעתי לדיון באמת מרתק. אתה לא סינפיל, נכון?
שמת לב שיש בדף הזה גם תגובות תחת שם המשתמש שלי, נכון?
(ל"ת)
Sorry
(ל"ת)