היי, קומיקסאים? הגביע הקדוש הגיע.
דיברו על זה המון: בהתחלה כספקולציה לא ריאליסטית, אחר כך כשמועות, ודיווחים מעורפלים על מגעים. עכשיו זה מגיע כהודעה רשמית לגמרי: ספיידרמן חוזר הביתה. גיבור העל הידוע ביותר של חברת מארוול יגיע לעולם הקולנועי של מארוול, מה שאומר שהוא יוכל להיפגש עם איירון מן, תור ושות', וככל הנראה להצטרף לאוונג'רס.
לפניכם תגובתם של גיקי קומיקס ברחבי העולם:
קודם כל, העובדות היבשות. סוני ומארוול הוציאו הודעה משותפת שבה נאמר שסרט ספיידרמן הבא ייצא, כמתוכנן, ב-28 ביולי 2017; אבל הסרט הזה יופק במשותף על ידי סוני ומארוול, בראשות קווין פייגי. עוד לפני הסרט הזה, ספיידי יופיע באחד מסרטי העולם הקולנועי של מארוול. (משמעות: תיתכן הופעת אורח קצרצרה ב"הנוקמים 2", או תפקיד משמעותי יותר ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים").
החברות הבהירו שסוני לא מכרה למארוול את הזכויות על ספיידרמן. היא תמשיך להפיץ אותם גם בעתיד, ותשמור על "המילה האחרונה היצירתית".
מה שלא נאמר במפורש: האם הספיידרמן הזה יהיה אותו אחד מ"ספיידרמן המופלא", בגילומו של אנדרו גארפילד, או (עוד) גירסה חדשה של הדמות? ריבוט נשמע כמו האפשרות הסבירה יותר. ספיידרמן "המופלא" היה מקושקש, המעריצים לא אוהבים אותו במיוחד, והוא גורר איתו מיטת שרצים שלמה של עלילה מסובכת. למה לגרור את זה לתוך היקום המאוד בריא של מארוול?
עוד דבר שלא נאמר במפורש: האם ספיידרמן יהיה חלק מהצוות של האוונג'רס ב"הנוקמים: מלחמת הנצח"? והתשובה היא: למה לא, לעזאזל? אם כבר בונים על "מלחמת הנצח" כעל קרוסאובר-גיבורי-העל-הגדול-ביותר-אי-פעם, להוסיף לזה את ספיידי יהיה צעד טוב בכיוון.
לא נאמר במפורש 3: מה עם כל ה"עולם הקולנועי" המגוחך המתוכנן לספיידרמן? סוני השמיעו הצהרות מפוצצות בנוגע ל"ספיידרמן המופלא" וכל שלל ספינאופיו. הם תכננו סרט על ה-"Sinister Six" והכריזו אפילו על סרט על "גיבורת-על בעולם של ספיידרמן", כל זה בשנים הקרובות. אלה תמיד נשמעו כמו דיבורים באוויר, ועכשיו אפשר להניח שהם התפוגגו.
מותר בהחלט לצעוק "ידענו!". אפשר להגיד שלסוני לא היתה ברירה. רבים צועקים עליהם כבר מ"ספיידרמן המופלא 2" שאין להם מושג מה הם עושים. אחרי פרשת הפריצה לסוני זה נהיה ברור עוד יותר. סוני יכלו להמשיך בכח את הסדרה הדועכת הנוכחית של ספיידרמן (זה נשמע רע), או להחליט על ריבוט נוסף, שלוש שנים בלבד אחרי הריבוט הקודם (עוד יותר רע). או – האפשרות החכמה – פשוט לתת את ספיידרמן לאנשים שכן יודעים איך מנהלים עולם גיבורי-על מצליח. ההחלטה הזאת של שיתוף פעולה עם אולפן מתחרה בוודאי לא היתה קלה, אני בטוח שהמון אנשים בסוני בעטו וצעקו כדי שזה לא יקרה, אבל זאת היתה ההחלטה ההגיונית היחידה.
להאזנה נוספת: פישקאסט – הרבה יותר מדי גיבורי על. אמרנו להם.
OMG
טוב אני צריך להחליף מכנסיים,
תודה לך מר.פיש עשית לי את היום
פורסם שזה יהיה ליהוק חדש
According to the announcement, Sony and Marvel will cast a new Spider-Man after Andrew Garfield starred in the last two films, “The Amazing Spider-Man” and “The Amazing Spider-Man 2.” Tobey Maguire played Peter Parker in the previous three installments for Sony.
https://variety.com/2015/film/news/spider-man-marvel-sony-movies-1201429508/
זה מה שמשתמע מההודעה, אבל זה לא נאמר במפורש.
מדובר שם על "The new Spider-Man". אפשר בהחלט להבין מזה שזו גירסה חדשה של הדמות מגולמת על ידי שחקן חדש, אבל לא נאמר שם שום דבר בבירור על קאסטינג.
יש לי רעיון מטורף.
טובי מגוויר (שהוא הספיידרמן הריווחי בהיסטוריה) חוזר ליקום מארוול. פיטר פארקר כבר בגיל העמידה, ספיידרמן הוא כבר לא גיבור האקשן שהוא היה, אבל כשצריך – הוא מצטרף.
לא.
(ל"ת)
ואז הוא מעלה מחזה
של ריימונד קארבר בברודווי כדי להוכיח שהוא עדיין רלבנטי?
כן!!!
ואז לא רק שאתה מקבל שחקן אהוב שחוזר לתפקיד שכולם בטח מהמרים שגם ככה ילך למישהו צעיר ומעצבן, ולא רק שזה נותן זווית מעניינת לשילוב של ספיידרמן ביקום הזה וחוסך את הצורך ביצירת הדמות מחדש, זה יאמר שאולי גם יצליחו להביא להופעת אורח את ג'יי קיי סימונס!!!
HELL YES!!/
בעצם, ייתכן שההסכם של סוני ומארוול
יאפשר להכניס את JJJ של JKS לסרטי הנוקמים. ייתכן שברגע זה מצלמים מחדש מהדורות חדשות שהופיעו בסרט בשבילו.
אפשר לשחזר את הסצנה הזו:
http://goodcomics.comicbookresources.com/2013/09/13/month-of-cool-avengersx-men-comic-book-moments-the-avengers-cut-a-deal-with-j-jonah-jameson/
כן.
(ל"ת)
כן. וגם ג' ק' סימונס.
(ל"ת)
אפשר הרחבה?
כלומר, אני מניח שיש איזושהי סיבה שבחרת להקפיץ את הכתבה הישנה הזאת.
מה גם שמספר תגובות למעלה נתת לייק לתגובה שכתבה ״לא״, כך שהשאלה היא מה השתנה בדעותיך כלפי ספיידרטובי בשבע וחצי השנים שעברו.
או שאני מפספס משהו וזה קשור לאיזו ידיעה חדשה שלא שמעתי עליה?
בקיצור, אשמח להרחבה.
נראה לי שאתה קורא יותר מדי לתוך הנושא
אני לא רציתי שמגוויר יהיה הספיידרמן של MCU, והוא לא. אבל בימינו – כשאנחנו יודעים מה שאנחנו יודעים – ספיידרמגוויר ב-MCU התגלה כרעיון לא נורא.
לא זכור לי שהוא הותיר חותם ב״אין דרך הביתה״
אם כבר, אנדרו גארפילד שיפר את מעמדו באופן רציני בעקבות אין דרך הביתה.
עצם העובדה שפתאום ספיידר-אנדרו נהיה אייקוני ברמה שיש דרישה להחזיר אותו כספיידרמן של יקום סוני שמגובה בטענה שסרטי ונום מתרחשים באותו יקום בו מתרחשים סרטי ספיידרמן המופלא, ביחד עם העובדה שסוני מעולם לא הכחישו את הטענה הזאת, מה שאומר שהם משאירים לעצמם אופציה באמת לעשות את זה, כל זה גורם לתחושה שאנדרו גארפילד הוא המרוויח הגדול ממפגש המולטיוורס הזה.
פה באתר, אנדרו גארפילד הצליח אפילו לעקוף את טום הולנד (בקול אחד, אבל עדיין) בסקר הופעת השנה, מה שהופך אותו לספיידרמן האהוב על גולשי עין הדג מבין השלישיה שהופיעו בסרט.
ועכשיו נותר לפאנבויז להחזיק אצבעות
ולקוות לאיזשהו דיל בין פוקס למארוול בו גם וולברין ומיסטיק יצטרפו לנוקמים. בכלל, סיפור של ג'ין גריי/פניקס יחד עם הנוקמים/שומרי הגלקסיה יכול להיות, בידיים הנכונות, נפלא. ו"נפלא" זו המילה שאני אוהב לתאר את פמקה ינסן שהיא בת 50 ונראית ובכן, נפלא.
בניגוד לספיידרמן, עולם האקס-מן מצליח.
לכן זה לא יקרה.
~מפריד אצבעות באכזבה~
(ל"ת)
יתרה מזאת
מארוול כבר התחילה להתנהג כמי שמבינה שאין לה מה לשתף פעולה עם פוקס. יעידו על כך ביטולי המרצ'נדייס של ה"אקס מן" והחיסול הטוטאלי של סדרת הקומיקסים של "ארבעת המופלאים", שניהם מותגים של פוקס שלמארוול אין שום עניין לקדם עבורם.
אם כבר מגיבים לכתבה ישנה
אז כן זה קרה :)
!?Spoilers much
(ל"ת)
זה לא מאוחר מדי בשביל עידן אולטרון?
הם לא סיימו את הצילומים כבר ממזמן?
מה שכן, זה יכול להיות מעולה לסיפור מלחמת האזרחים בהתחשב בעובדה שספיידי הוא כמעט היחיד שזהותו לא ידועה בציבור…
בוא נגיד שהייתי מחכה לסצינה שאחרי הקרדיטים
(ל"ת)
תמיד עושים צילומי השלמה.
סצינת האחרי-הקרדיטים ב"הנוקמים" צולמה שבוע לפני שהסרט יצא. אבל כאמור, זה לא יכול להיות יותר מזה. אל תצפה לקו עלילה משמעותי של ספיידרמן ב"הנוקמים 2".
נכון ... אבל בנוקמים 3 אני לא רואה סיבה שהוא לא יקח חלק
הרי ל ספיידרמן יש חשיבות גדולה מאוד בסיפור של קפטן אמריקה 3 (לפי הקומיקס בכל אופן) ולצרף אותם לשם יהיה הצעד הכי טוב שהם יכולים לעשות … ואז הוא יקח חלק בנוקמים 3(ו3 חלק 2…כמובן)
לא רואה הבדל
בין לצרף את ספיידרמן לנוקמים לבין לעשות שלוש סרטי ההוביט.
נכון שלסוני לא הייתה ברירה אבל נראה שהמניע העיקרי סביב העניין הזה הוא כסף ורק כסף.
אפשר פשוט למחוק את כל החוקים ולשבור את כל המוסכמות והעולמות ולאחד את כל הגיבורים לסרטים מחוברים. זאת טלנובלה שלא נגמרת ולא תיגמר ובסוף באטמן וסופרמן ימצאו את עצמם נלחמים באקס מן פה ובנוקמים שם ואנט מן יתחתן עם האלמנה השחורה ורובין יתגרש ממיסטיק וכו וכו'. עושים כסף בלי בושה על חשבוננו ולא ישאר שום דבר מהנוסטלגיה. כמה שזה מעצבן ומגוחך מצד אחד..
זה נשמע כיף לא נורמאלי
זה אפילו לא דומה בעיניי.
שלושה סרטי ההוביט זה להרוס את הספר, כי המהות של הספר הייתה שהוא היה קצר ופשוט. לפצל את משחקי הרעב לשני סרטים זה אסון כי לספר השלישי בקושי יש עלילה לסרט אחד (ולהבדיל מההוביט זה באמת נעשה נטו בגלל רצון להרוויח כסף. בהוביט אני באמת מאמינה שלג'קסון פשוט היה קשה להפרד).
אבל כולם נלחמים נגד כולם בסרט קומיקס? זה נפלא כי זה המהות של חוברות הקומיקס, גיבורי על שהם חלק מיקום גדול ורחב יותר עם מליון קרוסאוברים, וכבר הוכח שאין סיבה שזה לא יעבוד בקולנוע.
לא אמרתי שזה לא יעבוד
להפך.
אבל המהלך הזה הוא דבר ראשון להציל את התחת של סוני. ואח"כ לדאוג לכיף שלנו ולכן זה קצת מסריח.
המהות של חוברת קומיקסים? זה יכול אולי לעבוד בתוך היקומים השונים אבל חיבור בין יקומים, גם אם הוא עובד, במהות זה קשקוש מוחלט. וזה נטו בשביל כסף. (מסכים לגבי ההוביט, גם לי היה קשה להיפרד. אבל ברור שגם שם כסף היה בתמונה).
אני אלך כנראה לכל הסרטים בקולנוע ומקווה ליהנות מהם, גם מההוביט נהניתי.
מנצלים אותנו, ושימשיכו לנצל.
זה לא חיבור בין יקומים שונים
ספיידרמן במקור שייך ליקום של הנוקמים.
בקומיקס, ברור
לא בסרטי הקולנוע. עד לא מזמן, אפילו החברות היו מתחרות.
הרי יש עוד את ההמשך של ספיידרמן המופלא.
הולך להיות כאן בלאגן שאי אפשר לעמוד בפניו
אהה... סרטי קולנוע זה עסק, בטח בלוקבאסטרים.
ברור שלהרוויח כסף תמיד יותר חשוב מהכיף של הקהל. כל עוד האולפן לוקח ברצינות את הסרט ומשקיע בו אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אבל ספציפית אני לא מבינה מה בעצם הבעיה שלך עם המהלך הזה. הרי אם ספיידי לא היה נמכר לסוני לפני 15 שנים, ברור שמארבל כבר ממזמן היו משלבים אותו ביקום שלהם. מה מקושקש או לא טבעי בזה?
אבל הוא כן נמכר
וסוני בחיים לא היו מוכרים את ספיידי אם הם לא היו מגיעים למקום הגרוע אליו אם הגיעו. זה לא טבעי
שעברו חמש עשרה שנה...
עכשיו צריך להסביר איפה ספיידי הייה כל הזמן הזה, ואם הולכים על המשך ל"מופלא", צריך להסביר איך הוא לא שם לב לקרב על ניו יורק ועוד אירועי ענק אחרים. ב15 שנה האחרונות, ספיידי חי ונשם. נוצר לו יקום משלו.
הוא היה באותו מקום שבו רוב האוואנג'רס היו באיירון מן 3 או קפטן אמריקה 2
עסוקים במשהו יותר חשוב מלהציל את העולם.
ושבו בנים לגבולם!
(ל"ת)
אההההה.
כאילו, עד כדי זה שקפטן אמריקה 3 גם ככה עמוס מדי, תשאירו שניה לחייל החורף. אבל חוץ מזה: אההההההה
לא מתלהב
מבחינתי אלו לא החדשות הכי מלהיבות בעולם, אני אוהב את היקום הסינמטי של מרוול ומבחינתי התוספת של ספיידרמן היא דווקא מקור לנזק פוטנציאלי: הסיבה שסדרת הסרטים הזו עבדה טוב עד עכשיו היא *בגלל* שלא היו למרוול את כל הדמויות הגדולות שלהם – בלי ספיידרמן, בלי האקס מן, בלי ארבעת המופלאים…. הם היו צריך לחשוב איך להפוך את היצירות הפחות מוכרות שלהם לאהובות כמו האיקונים, הם היו צריכים להתאמץ. כשיש לך את ספיידרמן אתה לא צריך להתאמץ (ראה ערך – סוני, כל ההחלטות של), אתה פשוט יכול לכץוב "ספיידרמן" מעל סרט תיעודי על ההיסטוריה של גנבי בקר בחבל הקווקזים ועדיין מובטחים לך שישיים מיליון מינימום (מרוול תצרו איתי קשר, יש רעיון לריבוט של Hellcow).
"ספיידרמן" הוא המקבילה האייקונית לאפקטים הממוחשבים המוגזמים שהרסו לחלוטין סדרות כמו ההוביט ומלחמת הכוכבים – ברגע שאתה יכול לעשות הכל, בלי מאמץ ובלי מחשבה, אתה מוותר על יצירתיות.
כרגע מארבל במעמד שפיקסאר היו בו לפני כמה שנים,
אני סומכת עליהם להצליח לנהל גם דמות מוכרת כמו ספיידרמן. זה עבד להם נפלא באיירון מן 3 (שבו איירון מן כבר היה ממש דמות מוכרת), ואם זה יעבוד להם שוב זה יהיה סרט הספיידרמן הראשון שיחשוב לטוב בעיניי (כן, כן, אני יודעת שאנשים אהבו את הטרילוגיה המקורית של ספיידרמן, אני כל כך לא מסכימה איתם).
להיפך, להצליח לבנות עכשיו דמות ספיידרמן זכורה ומופרדת מהיקום של סוני זה אתגר שיצריך מהם אקסטרה מאמץ ויצירתיות מאשר אם היה להם את ספיידרמן מההתחלה.
כרגע מארוול נמצאים אפיה שפיקסארק היו
אבל השאלה היא איפה פיקסאר נמצאים היום. למארוול תהיה נפילה גדולה מתישהן (מבחינת האיכות) ואני חושב שעצם הקיום של ספיידרמן הוא זרז לכך. העובדה שסרטים מעניינים בפוטנציה כמו קפטן מרוול והפנתר השחור נדחים בגללו היא הוכחה לכך – למה להם להסתכן (עד כמה שמשהו שאולפני מרוול עושים יכול להקרא סיכון בימינו) עם דמויות חדשות ולא מוכרות כשהם יכולים לתת לנו את ספיידרמן?
אבל הם עדיין יעשו את הסרטים האחרים.
ההרכב הנוכחי של האוונג'רס לא יחזיק לנצח, הם יהיו חייבים להשקיע בדמויות כמו קפטן מארוול והפנתר השחור. אז זה יקרה טיפה מאוחר יותר מהתכנון המקורי, לא נורא.
אין שום הוכחה שספיידי יהיה הזרז של הנפילה שלהם, ואין לפיקסאר תהליך מקביל שאפשר להשוות אליו.
וככה בדיוק אפשר להשאיר את הפרנצ'ייז הזה בחיים
גם אחרי שיסיימו עם ת'אנוס והצוות הנוכחי של הנוקמים. הם יכולים כל כמה זמן פשוט לשנות את הרכב הקבוצה, לעשות סרטים לדמויות חדשות ואז לאחד את הדמויות האלה בקבוצה החדשה.
היי
לי מערבון על גנבי פרות בקווקזים דווקא נשמע כמו סרט עם פונטציאל. וגם אם ספיידרמן יהיה שם זה בסדר.
אבל אז הם עללולים להפסיד מזה- ר"ע צבי הנינג'ה
דוגמה נוספת: סינגר חזר לביים את האקס מן.
זה לא תיקן לחלוטין את הנזק אבל אין ספק שישנו שיפור עצום.
אבל אז הם עללולים להפסיד מזה- ר"ע צבי הנינג'ה
דוגמה נוספת: סינגר חזר לביים את האקס מן.
זה לא תיקן לחלוטין את הנזק אבל אין ספק שישנו שיפור עצום.
מארוול משנה מקומות.
התאריך 28 ביולי 2017 הוא תאריך חדש, מסתבר, והיה אמור להיות התאריך של "תור 2", ולכן, מארוול מזיזה את הסרטים שלה:
תור: ראגנארוק מקבל את התאריך של "הפנתר השחור" שהוא 3 בנובמבר 2017.
הפנתר השחור מקבל את התאריך של "קפטן מארוול" שהוא 6 ביולי 2018.
קפטן מארוול מקבל את התאריך של "Inhumans" שהוא 2 בנובמבר 2019
ו-Inhumans מקבל תאריך חדש שהוא 12 ביולי 2019.
שני החלקים של "הנוקמים: מלחמת הנצח" נשארים באותם תאריכים.
כרגע בין שניהם נמצאים הפנתר השחור וקפטן מארוול, כאשר Inhumans הוזז לאחרי שהחלק השני של מלחמת הנצח יוקרן.
וזה מראה, בין השאר
שאלה הן חדשות *טובות* לכל מי שהתלונן על כך שיש יותר מדי גיבורי על. היקום (הפוטנציאלי) של סוני מתאחד עם היקום של מארוול, ובמקום שכל אחת מהן תוציא כמה סרטים שונים בשנה, הם מתחשבים זה בתאריכים של זה. התוצאה היא שיהיו פחות סרטי גיבורי-על בכל שנה.
ספירת מלאי
מארוול מי יודע? מארוול אני יודע
שמונה מטר האלק אחד,שבעה סרטים של אקס מן,שישה אבני נצח,חמישה שומרי גלקסיה, ארבעה מופלאים,שלושה ספיידרמנים,שני קוויקסילברים, ואחד יקום של מארוול יקום של מארוול יקום של מארוול שעושה לי כאב ראש.
ארור תהיה סטן לי (יש לזמר תוך כדי שקוראים)
מעניין איך השיר הזה יראה
עוד עשרים שנה
הידד
אם זה אומר שסדרת היקום הקולנועי המתוכננת של סוני תיפסק זה יהיה נהדר ('ספיידרמן המופלא 2' היה ביזיון). מה שכן, מסכנים מארק ווב ואנדרו גארפילד שהשקיעו לא מעט שנים מחייהם בשביל סדרה שלא הלכה לשום מקום ובוטלה אחרי 2 סרטים.
ועוד תהיה
בסרט של ספיידרמן ביקום מארוול יראו שוב את האוריג'ן שלו (בפעם השלישית) או שיעברו ישר לספיידרמן?
הניחוש שלי
לא יהיה עוד סיפור אוריג'ין. המקום הטבעי לשלב את ספיידי ביקום הקולנועי של מארוול הוא בקפטן אמריקה הבא, שם הדמות שלו כבר מאוד מבוססת ומוכרת בציבור.
גם שלי.
ראינו כבר את "עם כח גדול באה אחריות גדולה" מספיק פעמים. עוד סרט אוריג'ין יהיה מטופש ואין שום צורך בזה. אנחנו כבר יודעים מי זה ספיידרמן, לעזאזל.
אני אהיה דיי בסדר
אם בנוקמים 2 יהיה איזה רפרנס "היי חבר'ה ספיידרמן קיים בעולם שלנו וזה הפרצוף של השחקן שמשחק אותו אצלנו" ואז בסרט הבא הוא פשוט יופיע.
מה שמטריד אותי
זה מה סוני הולכת לעשות עם ספיידרמן אחרי הסרט הזה. אם הזכויות עליו נשארות אצלה, זה מכניס את סוני לתוך היקום של מארוול, ואני לא בטוחה שזה דבר טוב. על מארוול אני סומכת, על סוני ממש לא, וזה מטשטש את הגבולות ביניהן.
בכל מקרה, בתור מי שהסרט האהוב עליה ביקום של מארוול (בהפרש עצום) היה שומרי הגלקסיה, אני בעיקר שמחה כרגע שהוא נשאר יחסית מבודד מיתר ה-MCU ושהסרט השני לא זז בגלל כל ה-reshuffling הזה.
נכתב בהודעה שלהם שקווין פייגי והצוות של מארוול יפיקו את סרטי ספיידרמן של סוני
כלומר, הם יעזרו לסוני להחליט לאן לקחת את ספיידרמן הלאה ואיך זה ישתלב ביקום הסינמטי הרחב של מארוול, וגם דמויות מהיקום של מארוול יוכלו להיות בסרטי ספיידרמן.
הניחוש שלי הוא שהם ישלבו את התוכניות שלהם והסרט הבא יהיה Spider-Man: Sinister Six בבימויו וכתיבתו של דרו גודארד ובו הספיידרמן החדש אחרי שהוצג בקפטן אמריקה 3 ילחם בששה נבלים מוכרים של הדמות (שאותם ישחקו שחקנים חדשים כמובן כי לא יהיה שום המשכיות לסרטי "ספיידרמן המופלא") מה שיכול להיות מגניב לגמרי.
ספיידרמן המופלא
"ספיידרמן המופלא" הראשון (עם אנדרו גארפילד) לא היה גרוע, וספיידרמן 3 (עם מגווייר) היה איום ונורא. נראה לי שהמעריצים שונאים את סרט השני של "ספיידרמן המופלא" (שגם היה גרוע מאוד) יותר מהספיידרמן השלישי רק בגלל הזמן שעבר מאז גרם להם להשלים עם הפרנצ'ייז המקורי. דווקא חבר לעל גרפילד ומארק ווב, שניהם סה"כ די מוכשרים בתחומם.
אני מסכים
אנדרו גארפילד היה בסדר גמור. יותר טוב מטובי מגווייר, זה בטוח. אני חושב שגם מארק ווב היה בסדר בסך הכל: הבעיות הקשות מאוד של "ספיידרמן המופלא" 1 ו-2 היו בעיות של תסריט ושל אולפן שמתעקש לדחוף בכח "יקום סינמטי".
לא לגמרי מרוצה מההחלטה הזאת
קודם כל, כמו שתום שפירא כבר כתב באחת התגובות למעלה, זה עשוי להפוך את מארוול לעצלנים.
אך יותר מכך, ואני כנראה בדעת מיעוט בנושא הזה: דווקא חיבבתי את כל סרטי ספיידרמן של סוני. כולל ספיידרמן 3 וספיידרמן המופלא 2. אני מודע היטב לבעיות שלהם, ובכל זאת אין לי בעיה לצפות בהם פעם שניה ושלישית (כמו שאגב עשיתי). הם סך הכול סרטים כיפים. נהניתי מהאפקטים, מהקרבות ומהעבודה שהשחקנים נתנו. כעת ספיידרמן, גיבור העל האהוב עלי, מי שכיכב בעולם קולנועי משלו, יהיה בורג במערכת המשומנת הזו של מארוול. אותה מערכת שלדעתי אין לה יחוד ויזואלי בהרבה מהסרטים (פלטת צבעים זהה וג'דג'טים זוהרים בכחול) ותגביל את הפן היצירתי כי הוא יהיה חייב להתיישב עם הסטנדרטים של מארוול; אם הבמאי ירצה שנשמע את המחשבות של פיטר כמו שהיה בטרילוגייה של ריימי? נופ, אי אפשר. אולפני מארוול לא עושים את זה. אז אולי להרוג איזו דמות משמעותית כדי לפתח את פיטר פרקר? חבל, כי מארוול צריכים אותה ב-"איירון מן 5" או משהו. אוקי, תנו לו להילחם מול וונום. "כהה… סורי. כולם חייבים להתרכז כרגע במלחמת האזרחים ואחרי זה תאנוס. אולי ב-2023".
מקווה שאני טועה – ואני כנראה טועה – אך עדיף מבחינתי לצפות לפחות, כך אהיה מופתע יותר לטובה.
חוש המזומן שלי משתולל!
"הנוקמים 2" יוצא עוד חודשיים וקצת. אני בספק שהם יצליחו להכניס את ספיידרמן בצורה משמעותית, אבל אפילו אם יצליחו לעשות לו סצינת פוסט-קרדיטס ולרמוז על השתתפותו בה, יש סיכוי טוב מאוד שהסרט הזה יכניס סכומים היסטוריים ויעקוף את קודמו. כולם חשבו שמפגש-גיבורי-העל-שכולם-רוצים הראשון יהיה באטמן וסופרמן, אבל אם תהיה אפשרות לקבל טעימה ממפגש אחר כזה כבר השנה? אנשים יתחרפנו.
לדעתי זה צעד ממש טוב בשביל ספיידי. הרי הדבר העיקרי שפגם בסרטים הפחות האהודים של הדמות עד כה (השלישי בטרילוגיה של ריימי ו"אמייזינג" 2) הוא, כמו שאמרת, שהאולפנים רצו לפתח לו יקום משלו אז הם זרקו כל מיני דברים פנימה ויצא בלאגן אחד גדול. לעומת זאת, במארוול היקום שלהם מוקפד ומתוכנן, ולכן רוב סרטי הסולו שלהם הם טובים וממוקדים. אני גם חושב שאין סיבה להחליף את גארפילד או ווב, רק צריך לבנות סיפור יותר טוב, ועכשיו כשהדמות תהיה חלק מהעולם של מארוול, אולי זה יהיה יותר קל.
יש לי רק בקשה אחת – שיכניסו את ונום. יותר נכון, שיתקנו את ונום. הוא כנראה הנבל האהוב עלי של ספיידרמן, והסרט השלישי פשוט עשה לו עוול. טופר פאקינג גרייס? ברצינות? לסיפור הזה של הטפיל החייזרי יש הרבה פוטנציאל להיות ממש מגניב, אבל במקום זה הביאו לנו את טובי מגווייר רוקד ברחוב כמו אידיוט ואת טופר פאקינג גרייס. אני רוצה פיצוי.
אה, ומה עם שיילין וודלי? זאת שכבר צילמו אותה כמרי ג'יין בשביל "אמייזינג" 2 ואז החליטו לדחות את הדמות שלה לסרט הבא? לפי המעבר זה נשמע כאילו "אמייזינג" 3 מבוטל והם עושים סוג של….משהו, אבל יהיה חבל אם בסוף היא תישאר מחוץ לעסק. הייתי שמח לראות אותה, גם אם יחליפו את גארפילד. הרי זה לא שהם חלקו זמן מסך ביחד וזה יראה מוזר או משהו…(וגם זה לא ממש הפריע למארוול במקרה של ג'יימס רודס)
צריך לפטר את מארק ווב
לא כי הוא במאי רע, אלא בגלל שהוא מכר את עצמו לסוני ונתן להם להכתיב לו בדיוק איך לביים את הסרטים, עד לנקודה שהסגנון שמאפיין אותו כמעט לא קיים בהם. היו לי ציפיות מאוד גבוהות ממנו, בתור במאי אינדי מוערך, ובסוף הוא ביים שני סרטים גנריים לגמרי.
עכשיו רק נשאר להחזיר את ג'יי קיי סימונס
לתפקיד שהוא נולד לשחק
שילינג'ר? בספיידרמן?
אני כבר מתאר לי סצינה של ספיידי נכנס לכלא ומגלה ששילנג'ר הוא השותף לתא שלו. אני מהמר שאיש העכביש מפסיד
וואו. כן. הוא היה הדבר הטוב ביותר בכל חמשת הסרטים.
(הוא לא צריך להופיע בשניים האחרונים כדי להיות הכי טוב בהם, הוא הכי טוב בהם בלי קשר.)
טוב אז נשאר רק להתפלל שדונלד גלובר ילוהק כספיידי ואפשר לסגור את האינטרנט
(ל"ת)
ומייקל סרה בתור שאפט.
(ל"ת)
וג'ניפר לורנס בתפקיד ד"ר סטריינג'לאב!
(ל"ת)
אני מבין שהרפרנס עבר לך
מעל הראש
אלה שיש להם חיים
מודים לך על ההבהרה.
He's white kill 'im!!!
(ל"ת)
משהו שמעניין אותי בהודעה של מארוול וסוני.
בתחילת ההודעה רשום שאת כל העניין יפיקו קווין פייגי ואיימי פסקל.
איימי פסקל, למי שלא יודע, היא יושבת ראש אולפני סוני, ולכן הגיוני בהחלט שהיא תפיק את הסרט… רק שהיא הודיעה בתחילת החודש שהיא פורשת מתפקידה אחרי שהחוזה שלה מסתיים במרץ הקרוב (בעיקר בגלל שהיא זאת שיצאה הכי מלוכלכת מהפריצה למחשבי סוני) ומתכוונת להקים אולפן קטן משלה.
לפי כל מידע שאני מוצא, היא בכל מקרה תפיק את ספיידרמן הזה ובנוסף גם את "מכסחות השדים" הקרוב, וזאת למרות שכבר לא יהיה לה שום קשר ישיר לסוני בשלב הזה.
האם יכול להיות שכאקט לפני סיום, כל עוד החתימה שלה עדיין פעילה, היא חתמה על אחד מהדילים הכי מדוברים בהוליווד, רק בשביל שהיא תוכל לעמוד בראש הפקתו, לקבל טונות של כסף ולא להיות אחראית לשום דבר שקורה אחר כך לסוני? זו בהחלט שאלה שמעניינת אותי.
יכול להיות
או שהיא רקמה עם קווין פייג עסקת הפקה וכשהדירקטוריון פנה אליה כדי להדיחה (בעקבות פיאסקו ההאקינג ולא פחות מכך – או אף יותר – התוצאות המאכזבות של סוני בקופות), היא אמרה נניח "אם אתם רוצים את ספיידרמן אז תאשרו את העסקה עם מארוול ותנו לחברת ההפקות החדשה שהקמתי גג תחת סוני, או שספיידי חוזר למארוול ולא תראו ממנו יותר גרוש". ואז הם מאשרים את העסקה והיא יוצאת הגיבורה שפורשת בכבוד מהחברה.
שמחה וששון!
סיבה כפולה לשמחה. גם לסופר גיבור המצליח בעותר בעולם ישולב בסדרת הסרטים החדשנית והמצליחה ביותר כיום וגם נפטרנו מהמשחק המזעזע של גארפילד בתור "טוני סטארק נטול מזומנים".
אם הוא לא היה הפלש הטלוויזיוני
גראנט גאסטין היה יכול להיות אחלה ספיידרמן.
נ.ב. אם זה יהיה עוד ריבוט, עם עוד פעם סיפור אוריג'ין, הדוד בן לא יהיה רק דמות הקומיקס היחידה שמתה ולא חזרה לחיים, אלא גם היחידה שמתה 3 פעמים ב-13 שנים.
למה *יכול* להיות?
זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה שחקן עורק משורות DC למארוול, או להפך.
לא, בהחלט לא הראשונה…
רק שהאחרונה הייתה ראיין ריינולדס
(ל"ת)
טעות!
התשובה הנכונה היא- ויני ג'ונס (אקס-מן 3, החץ).
אני חייב להודות
פתאום אני הרבה יותר מחכה ל"קפטן אמריקה 3" מל"הנוקמים 2".
עוד הרבה לפני כן חיכיתי לקפטן אמריקה
קפטן אמריקה (בעיקר השני …אולי בעצם אפשר להגיד את זה רק על השני) היה הסרט סולו הכי טוב שלהם… אז אני מחכה ממש לקפטן אמריקה 3 ( לא שבשורה התחתונה לא מדובר בכלל בסרט סולו, הוא יותר קרוב להיות הנוקמים 2 וחצי … )
משהו לא מתחבר לי
אייג׳נט קולסון הוא לא מנהל בית הספר של ספיידרמן? או שהולכים לרבט אותו באיזושהי צורה? או שספיידרמן יגוייס באיזושהי צורה לאקדמיה של ש.י.ל.ד. וקולסון בדיוק יהיה שם בשבתון?
סדרת הטלוויזיה לא קשורה לעולם הקולנועי של מארוול.
ואפרופו – דרייק בל, למרות שכבר די שרף את עצמו עם הפארודיה על ספיידרמן, הוא ספיידרמן מצוין. לפחות בקול.
להבנתי היא קשורה מאוד – הרבה ממה שמתרחש כרגע (אמצע עונה 2) זה הסט-אפ המקדים לנוקמים 2 ובהמשך ל-inhumans.
על מה לעזאזל מדובר? סוכני שילד או סדרת האנימציה של ספיידרמן?
Ultimate Spider-Man לא מתרחשת ביקום של סרטי הנוקמים, אבל מכיוון שהיא משודרת בעולם שלנו, שבו סרטי הנוקמים הם מהמצליחים אי פעם, היא נותנת לעצמה את הזכות להכיר לצופים את דמויות הקומיקס שיופיעו בגרסא אחרת שלהם בסרטים.
למה העצבים? אני מדברת על סדרת הטלוויזיה של סוכני ש.י.ל.ד., וכל מה שתהיתי הוא איך בדיוק הולכים לחבר את ספיידרמן לעולם הקולנועי של מארוול, שסו״ש הוא חלק אינטגרלי ממנו.
לא עצבני. מעולם לא הייתי עצבני.
זה פשוט, הספיידרמן מסדרת האנימציה הוא לא אותו ספיידרמן מהסרטים, אף אחד מהם, לא מגווייר או גארפילד או מי שלא יהיה החדש.
וגם קולסון – לא אותו קולסון. בגדול, לא אותו עולם.
אם אתה רוצה להבין איך זה שקולסון, הנוקמים וספיידרמן מופיעים באותה הסדרה, זה כבר עניינים חוזיים: אמנם ספיידי שייך לסוני, אבל רק הזכויות הקולנועיות שלו. למארוול מותר לעשות איתו מה שבא לה בטלוויזיה (חוץ מבשומרי שילד, כי זה מרמז שהוא קיים בעולם הקולנועי).
ושוב – השאלה שלי היתה אחרת לגמרי. מה שאני לא מבינה זה איזה קו עלילה סביר יפגיש בין ספיידרמן לבין העולם הקולנועי של מארוול.
...כולם?
(ל"ת)
טוב, ויתרתי על הנסיון לקבל תשובות.
כי באמת אין תשובה.
אין שום דבר ש*מונע* מספיידרמן להשתלב עם הנוקמים. ספיידרמן הוא בהרבה מקרים חלק מהנוקמים. לדוגמה:
https://www.youtube.com/watch?v=YEskpDGbQYk
עזבו רגע את ספיידי. מיס פיגי תביים??
אה.. ככה זה כשקוראים מהר מדי
ספיירדמן ואקס מן
אבל מה עם אקס מן?! ספיירדמן ואקסמן זה שילוב הרבה יותר מוצלח בעיניי….
עוד קצת פרטים טכניים על הדיל הזה:
הדיווחים היום טוענים שהעסקה לא כוללת תשלום משום מצד (מארוול לא משלמת כלום לסוני על הזכות להשתמש בספיידרמן וסוני לא משלמת על השימוש במותג ״הנוקמים״) ובנוסף, מארוול לא מרוויחה שום כסף מההכנסות של סרטי הסולו של ספיידרמן, וסוני לא מרוויחה כלום מההכנסות של סרטי מארוול שספיידרמן יופיע בהם.
תהרגו אותי, אבל העסקה הזו הזויה ברמות.
למה?
ככה מארוול מקבלים לעצמם בחינם דמות נורא אייקונית שתמשיך להביא להם קהל (וזה חשוב בעיקר לנוכח האופציה שהכוכב הגדול איירון מן יעזוב בקרוב את היקום הזה).
וסוני מקבלים מותג מחודש וטרי שקשור ליקום של מארוול שאנשים אוהבים, וזה נותן להם סיכוי להציל את הפרנצ'ייז ואת החברה שלהם.
הבעיה היא שכרגע מארוול היא המרוויחה היחידה, עד שיוכח אחרת
ומתי יוכח אחרת? רק כשסוני יפיקו את הסרט ספיידרמן שלהם שאולי יצליח, אבל אולי גם לא.
זה ההיפך מהזוי, זה שפוי במידה מופרעת.
זאת החלטה כל כך הגיונית ומתבקשת שאנחנו לא מצפים אף פעם מאולפנים הוליוודיים לנהוג כך.
בעיקרון, מה יותר פשוט? אף אחד לא קנה שום דבר, אף אחד לא שיחד אף אחד, אף אחד לא ישלם לאף אחד. ההסכם אומר דבר פשוט: מעכשיו נשתף פעולה ונפעל יחד במקום להתחרות זה בזה, וכך שנינו נרוויח. זה הכל. אנשים נורמליים עושים הסכמים כאלה כל הזמן. רק בקרב ארגונים גדולים זה נשמע לא-הגיוני.
להכניס לעולם הנוקמים גיבור שזהותו לא ידועה זה אדיר
הם יכולים לעשות לו רפרנסים קטנטנים ואדירים ברקע (אה לה ארסטד דיבלופמנט), להעביר אותו באיזה קמאו אחד (לא בתחפושת) ולהפיץ באינטרנט שאחד הניצבים מהנוקמים 2 היה בעצם ספיידרמן, אבל לא לספר מי .
לוגן לרמן (פרסי ג'קסון, כמה טוב להיות פרח קיר) מועמד מוביל לשחק את הספיידרמן החדש
האמת, אין לי בעיה עם זה. ספיידרמן בקומיקס הוא שני דברים; בחור מגניב ושנון מצד אחד (כספיידרמן) ובחור ביישן ומתבודד כפיטר פרקר. טובי מגוויר שיחק יותר לתדמית החנון הביישן מהקומיקס, בעוד גארפילד נכנס די בטבעיות לתפקיד הבחור השנון והמגניב, אבל אף אחד מהם לא באמת היה הספיידרמן\\פיטר פרקר מהקומיקס, זה שמשלב את שתי התדמיות האלה ביחד ובצורה אמינה. טופר גרייס תמיד היה לדעתי הבנאדם שנולד לשחק את פיטר פרקר\\ספיידרמן, כי הוא בקלות נכנס לשתי התדמיות האלה, עושה אותן מצוין ובצורה אמינה, אבל זה כבר לא יקרה, אז לוגן לרמן הוא דווקא אפשרות חלופית לא רעה. מצד אחד הוא יכול להיכנס די בקלות למנטרה של הספיידרמן השנון שאוהב לזרוק בדיחות, ומצד שני הוא גם מאוד אמין כפיטר פרקר החנון הביישן. לוגן לרמן הוא בחור מאוד יפה, אבל הוא מהסוג הזה שלמרות כמה שהוא יפה אתה יכול להאמין שהוא יכול להיות בחור לא מקובל בגלל הקלמזיות והביישנות שלו, מה שלרמן מודה שהוא בחיים האמיתיים וראו את זה ב"פרח קיר".
לא יכולתי לתאר את זה טוב יותר...
(ל"ת)
ואף מילה על זה שהוא נראה בן 14?
(ל"ת)
זה מצוין שהוא נראה כמו בן 14.
פיטר פארקר אמור להיות טינאייג'ר.
האומנם?
כלומר ברור שסיפור האוריג'ין של ספיידרמן מתחיל כשהוא נער, אבל אם אנחנו נמנעים מהמצב הזה (בתקווה), מה מונע להפוך אותו לבחור בשנות ה20 שלו,הגיל שלו בCivil War בקומיקס, למיטב זכרוני?
ספיידרמן מבוגר יותר זאת כבר דרך קלה להפריד אותו מהשניים הקודמים.
זה כי הפיטר פרקר הכי מעניין הוא פיטר פרקר בתיכון
זה גם מייחד אותו משאר גיבורי העל של מארוול שכולם מבוגרים.
מצד אחד
מצד שני, כבר שמענו את הסיפור שלו בתיכון פעמיים. נראה לי שאפשר (ורצוי) לעבור הלאה בחייו.
זה לא בדיוק נכון
בספיידרמן 1 ובספיידרמן המופלא 1 הוא היה תלמיד תיכון אבל ראינו מעט מאוד מחיי התיכון שלו. לדוגמה, פלאש תומפסון, דמות מאוד בולטת בקומיקסים של ספיידי בגלל ההשפעה שלו על חיי התיכון של פיטר בקושי הופיע חמש דקות בסרטים.
והדמות הלא מאוד מרתקת של תומפסון באמת שווה להתחיל את כל האוריג'ין הזה מחדש?
אני מסכים שהסיפור של פיטר פארקר נער הוא בין הטובים שלו, ומה שמבדיל אותו מבין שאר גיבורי העל – אבל עולם הסיפורים של ספיידרמן באמת כזה מרוקן שחייבים לספר את הסיפור הזה עוד פעם? חייב להיות סיפור קומיקס אחד טוב לפחות מהתקופה שהוא כבר אדם מבוגר ואם אין, אני בטוח שאפשר לשכור תסריטאי שיחשוב על אחד כזה.
ועוד פעם, אני באמת חושב שמעבר ל"רצון" – זה הכיוון שאנחנו הולכים אליו. אם ספיידרמן מהווה חלק מרכזי במלחמת האזרחים אז הוא חייב להיות יותר גדול מנער תיכון, כי אם הוא נער תיכון בתקופת מלחמת האזרחים אז הנוכחות והמשמעות שלו קרובה לאפסית. כל המשקל שהוא הוסיף למלחמה הייתה העובדה שהוא אדם מבוגר ושהגילוי שלו של זהותו היה הרבה יותר משמעותי מאשר אם הוא היה מגלה אותו כשהוא היה נער. בנוסף, הוא שימש סוג של סגן לאיירון-מן תקופה מסוימת, דבר שקשה לראות אותו עושה לנער בתיכון (למרות שאיירון מן 3 מראה אחרת).
כל זה לא אומר שזה בלתי אפשרי שספיידרמן החדש יהיה נער ולא מבוגר אלא רק שהעובדה שהוא מופיע לראשונה בסיפור שבו הוא מבוגר בקומיקסים, בנוסף לעובדה שנראה לי שכולם מסכימים שלא צריך לראות את סיפור המקור שלו פעם שלישית צריכות לגרום לנו לשקול ברצינות את העובדה שספיידרמן החדש לא יהיה בן תשחורת.
אני די בטוח שלא יעברו על האוריג'ן שלו עוד פעם
אל תשכח שהוא יופיע קודם בקפטן אמריקה 3 ושם בטח יעבירו לנו את האוריג'ן שלו בפלשבאקים.
אפשר להתמקד בפיטר בתקופת התיכון *מבלי* שזה יהיה סיפור אוריג'ן!
קשה לי להאמין שיהיה להם זמן בשביל זה בקפטן אמריקה
כבר יש להם שם (לפחות) את קפטן אמריקה ואיירון מן, ולפי ההתקדמות העלילתית אני אהיה מאוד מופתעת אם לא נמצא שם גם את האלמנה השחורה (כתלות באירועי הנוקמים 2, כמובן). יש גבול לכמה זמן הם יוכלו לתת לספיידרמן בהקשר הזה.
אבל זה כן יכול להיות פתרון סביר אם בקפטן 3 יראו כבר את ספיידי הבוגר, ואחר כך, כשיעשו סרט ספיידי עצמאי ישתמשו בשיטה של פלשבקים לתיכון כדי לתת את הדגשים הרצויים לסיפור האוריג'ין לדמות החדשה שהם מנסים להפיק.
אני מסכים, באמת דוחפים לשם יותר מדי דמויות
אני לא אומר שיראו אותו בתיכון בקפטן אמריקה 3 אבל אולי מונטאז' פלשבאקים קצר לאוריג'ן שלו כן יוכל להיכנס איפשהו? לא יודע, האמת היא שזה נשמע טו מאץ' ולמה לעזאזל לדחוף דבר כזה ל*קפטן אמריקה* 3?
ומה עם שרון קרטר לעזאזל?! אהבת חייו השנייה של קפטן אמריקה ודמות מעניינת בפני עצמה שמשוחקת על ידי אמילי ואנקאמפ שהיא שחקנית שאני מאוד אוהב והיא בקושי קיבלה זמן מסך בסרט הקודם ועדיין צריך לפתח את מערכת היחסים שלה עם סטיב רוג'רס ואותה כדמות ואיפה לעזאזל יהיה זמן לזה עם כל הדמויות שמעורבות במלחמת האזרחים?!
כבר הודיעו רשמית שפלקון והאלמנה השחורה
חוזרים לקפטן אמריקה. שזה בסדר מצידי, בסרט הקודם המינון שלהם היה מצוין. גם לא מאד אכפת לי שלשרון לא יהיה תפקיד משמעותי, אני אכן מחבבת את השחקנית אבל ממש ממש (ממש) לא דחוף לא מושא אהבה לסטיב, ואם גם ככה הדמות שלה על אש קטנה לא אכפת לי שתשאר ככה.
מה שמאד מטריד אותי זה מה בשם האלוהים יעלה בגורל העלילה של חייל החורף. זאת הייתה אמורה להיות העלילה המרכזית של קפטן אמריקה 3, ומהרגע שרוברט דואני ג'וניור החליט להפוך את הקמאו שלו להשתתפות מלאה (כן, כן, אתם יכולים להודות לרוברט דואני ג'וניור על סיביל וור) היה לי די ברור שלא תהיה שום השקעה בסיפור של חייל החורף. שזה חבל, כי זאת באמת עלילה מאד מעניינת, מורכבת וטעונה רגשית, וקפטן אמריקה 2 היה הסרט מארבל הראשון שבאמת אהבתי ובאמת חיבר אותי לדמויות. זה ממש הפסד משמעותי מבחינתי שלחייל החורף לא יהיה תפקיד גדול (אם אפיל וקטן בקצב הזה) בקפטן אמריקה 3. ושבכלל זה כבר לא קפטן אמריקה אלא יותר מיני-אוונג'רס…
וכן, אין שום סיבה לראות את ספיידי בתיכון. לא אכפת לי שהוא יהיה בן 15, אני דווקא רואה אותו עדיין מעורב ככה בסיביל וור (מימלא הם יתרחקו מהקומיקס אז עניין הזהות לא יהיה ביג דיל), אבל כל דבר שירחיק אותו מהסיפור אוריגי'ן שלו ישמח אותי.
זה מה שמטריד אותי
שסרטי "קפטן אמריקה" נהיים סוג של מיני אוונג'רס במקום סרטים על קפטן אמריקה. הסרטים של איירון מן מתמקדים באיירון מן, של ת'ור בת'ור, ודווקא אצל הקפטן תמיד חייבים להוסיף לו מיליון דמויות אחרות, בגלל זה אין זמן אפילו לפתח לו מערכת יחסים (אני מסכים שזה לא הכרחי אבל אני פשוט מאוד אוהב את ואנקאמפ ואת הדמות של שרון קארטר והייתי רוצה לראות שיהיה לה תפקיד משמעותי). כל הדמויות האלה לא באמת נותנת לזה שלקפטן יהיה סיפור משלו, אפילו ב"חייל החורף" לחייל החורף לא היה תפקיד כזה גדול, ובסרט הבא הוא בטח יהיה אפילו קטן יותר כי המיקוד יהיה יותר על מלחמת האזרחים מעליו.
לא משנה
מי שואל אותי בכלל, על פי וראייטי מארבל/סוני לחלוטין הולכים בכיוון שלך ורוצים לחקור את ספיידרמן מקבל מכות או משהו בתיכון.
…באמת? באמת??
הסרט שאני הייתי רוצה לראות [...]
מתחילים בלילה, ספיידרמן קופץ בין גגות ונמלט משני אנשים שרודפים אחריו, אחד יורה בו חיצים והשנייה משתמשת באמצעים אחרים. זה מאוד מסוכן, מרשים, מראה את היכולת של כולם, גם גאד'גטים של שילד וגם כל מיני המצאות של ספיידרמן.
קאט. פיטר פארקר, דודה מיי צועקת עליו שהוא עומד לאחר, הוא יורד מהמיטה, בצד יש את התלבושת ספיידרמן הקרועה שלו אחרי לילה קשה.
קאט, פיטר פארקר יושב בקהל, יש טקס של חלוקת תעודות הצטיינות למסיימי תיכון, הוא לא מקבל. מרי גיי'ן מנחמת אותו. הארי מקניט אותו על זה. המנהל אומר שיש להם נואם מיוחד לטקס, ומזמין את קפטן אמריקה לנאום להם.
קצת אקספוזיציה על העולם שאחרי הנוקמים 2, כמה מילים על זה שהגיע הזמן לצאת לעולם האמיתי ולהיות שינוי, יאדה,יאדה.
סוף הטקס: מרי ג'יין, הארי ופלאש רוצים לצאת לחגוג, אבל פיטר לא יכול כי הוא חייב לרוץ לראיון עבודה ואז להשלים שעות בעיתון. מכונית שחורה עוצרת לידו, כולם מצפים שזה יהיה פיורי, אבל זה בעצם איירון מן, שאומר איזו בדיחה על העסקת ילדים.
עוד חלון נפתח, וזה באמת פיורי, והוא אומר שעכשיו הממשלה סוף סוף יכולה להעסיק אותו, ושהם רוצים לקחת אותו לראיון שני עבור יוזמת הנוקמים. פארקר שואל "ראיון שני?" ואז חוש העכביש זועק, פיטר מסתכל ורואה את הוק-איי ובלאק ווידו.
ומכאן כבר אין לי איך להמשיך. צריך תסריטאי אמיתי.
אני נגד
לוגן לרמן נוטה חזק לכיוון הקצה ה"טובי מגוויר" של הסקאלה – כישורי משחק מוגבלים, מראה ביישני וחנוני ולא שנון בכלל. קשה לי לראות אותו פולט משפטי מחץ ב…אה… כל מצב.
דונלד גלובר הוא המועמד המוביל בשבילי, ואני מקווה מאוד שגם בשביל האולפנים. הסיבה העיקרית היא כמובן שהוא השחקן המושלם לזה כרגע, אבל הבונוס הוא לראות אלפי "מעריצי" קומיקס מתחרפנים על כך שהפכו את ספיידרמן לשחור.
היי, גם white-supremecist יכולים להיות מעריצי קומיקס...
HE'S BLACK, KILL HIM!!!
אבל
מיילס מורלס
ומה עם דילן אובריאן?
הבחור גם שנון ומגניב באופן טבעי ועדיין עובר כחנון מושלם למרות השנינות שלו, שלא לדבר על זה שהוא שחקן מצוין.
רק תסתכלו על זה:
https://www.youtube.com/watch?v=cq21shX5b2Q
הפיטר פרקר\\ספיידרמן המושלם או מה?
יותר מדי חתיך
בשביל לעבור בתור חנון.
איזה שטויות
אני ממשיך לשמוע אנשים אומרים דברים כאלה על שחקנים מסוימים, אז הרשו לי בבקשה להבהיר פה משהו; חנונים יכולים להיות יפים! אפילו יפים מאוד. אני עובד בבתי ספר, וגם מניסיון אישי שלי, ראיתי לא מעט דוגמאות של ילדים\\נערים יפים מאוד שלמרות זה היו לא מקובלים בגלל שהם ביישנים או קלמזים או על הספקטרום האוטיסטי.
הבאתי כדוגמה את לוגן לרמן (שנראה יותר טוב מדילן אובריאן) שבעצמו הודה שהוא לא היה מקובל בבית ספר שלו למרות היופי שלו כי הוא מאוד ביישן.
נראה לי שאני ואתה
לא משתמשים במילה 'חנון' באותה צורה. לא כל מי שלא מקובל הוא חנון.
תחשוב על 'The big bang theory' ותדמיין אותו כחלק מהחבורה שם. נראה לך שהוא ישתלב?
וברור שיש יוצאים מהכלל, זו לא השאלה, השאלה היא אם זה ייראה אמין בסרט.
אני חושב שאתה משתמש בהגדרה הלא נכונה
פיטר פרקר הוא חנון מהסוג הלא מקובל כי הוא ביישני וקלמזי, לא הגיק שמעריץ את סטאר וורס ודומיו (למרות שגם כאלה שהם יפים יש גם יש).
איזה קטע, גם אני חושב ככה.
(טריויאלי, לא?)
הסרטון לא ממש עוזר
כלומר, הוא נראה חביב ממנו אבל קשה לי להבין איך הוא בדיוק הספיידרמן המושלם. אני מניח שכאשר אראה אותו במשהו אוכל להביע דעה יותר מלאה עליו.
מה שכן, יש בסרטון שהבאת את ויל פולטר, וויל פולטר נהדר (לא כתור ספיידרמן או משהו. פשוט בכלליות).
ראינו אותו סרטון?
לפי מה שראיתי- וויל פורטר לא נמצא כאן. אבל הוא נהדר בהחלט.
תומאס סאנגסטר דווקא כן. והוא לא כזה נהדר.
אתה צודק.
איכשהו קישרתי בין הפרצופים של שניהם ובילבלתי אותם(והזכרון המעומעם שויל פולטר נמצא ברץ במבוך).
אז תראה Teen Wolf
אבל אני חושב שגם מהסרטון הזה אפשר לראות את הסיבה; לבחור הזה יש את היכולת הנדירה להיות גם שנון ומלא בביטחון עצמי וגם חנון ביישן בו-זמנית, שזה בדיוק הסוג של שחקן שצריך בשביל פיטר פרקר\\ספיידרמן.
בסרטון לא ראיתי חנון וביישן, והשנון ומלא ביטחון עצמי שלו היה סבבה כזה בסך הכל.
אני כנראה לא אראה זאב צעיר בזמן הקרוב.
יש פה סיכום פחות או יותר
https://www.youtube.com/watch?v=YgPXrpz6ET0
הבחור dork גמור! נכון שפיטר פרקר גם אמור להיות ביישן מאוד שזה לא הכי רואים על אובריאן, אבל בגלל שאובריאן הוא כזה שחקן מצוין אני בטוח שלא תהיה לו בעיה לשחק גם את זה.
יש לנו הגדרה שונה לdork
ממה שנראה בסרטון, הוא לחלוטין בכיוון הjock ולא הכיוון החנוני. שפת הגוף מלאת הבטחון העצמי שלו היא ההיפך הגמור מהביישנות והחנוניות של ספיידרמן. אין ספק שיש לו תזמון קומי, אבל התזמון הקומי שלו נובע יותר מהיותו "מופרע" ולא "מפוחד". חלק מהכוח של המשפטי מחץ של ספיידרמן זה שהם דרך התמודדות עם הWTF הענקי שקורה סביבו, ולא כי הוא דדפול ומגניב לגבי הכל. (כלומר, זה איך שאני תופס את ספיידרמן. יש אנשים שאני בטוח שרואים אותו אחרת.)
כל זה לא אומר,אגב, שהוא לא יכול להיות ספיידרמן מושלם – פשוט שעל פי הסרטון וחצי שראיתי שלו, הוא לא הבחירה הראשונה שלי.
מש"א
(ל"ת)
תראה אני די מסכים איתך
וזו הסיבה שלא אהבתי גם את גארפילד בתפקיד. טובי מגוויר וגארפילד לקחו כל אחד צד אחר באישיות של פיטר פרקר\\ספיידרמן ומיצו אותה לאקסטרים ללא טיפה מהאישיות השנייה. השחקן המושלם לתפקיד יהיה זה שישלב את שניהם, ולדעתי אובריאן יכול להיות השחקן הזה, יכול להיות שאנחנו פשוט לא רואים אותו באותה צורה. אבל בכל מקרה, איזה שחקן אתה היית מעדיף? (חוץ מגלובר כי אין באמת סיכוי שזה אי פעם יקרה, לצערי).
לא יודע, בשבילי זה באמת גלובר או כלום
עכשיו שלמדתי שהכיוון הוא לזרוק אותו לתיכון עוד פעם נורא ירדה לי ההתלהבות הזמנית כך שלא ממש אכפת לי גם מי ילהקו. אבל לתפקידים כאלה לוקחים מישהו אלמוני (יחסית), ואני אוהב הפתעות. מבין שחקנים שאני כבר מכיר, אני כרגע לא יכול לחשוב על אף אחד פרט גלובר.
הנוקמים ומלחמת האיןסוף גיבורים
כרגע הנוקמים הלפני האחרון והאחרון נראים יותר יותר ויותר מוגזמים.
שלא לדבר בכלל על זה שהם מתכוונים שת'אנוס יהיה הנבל שם, ושהם בונים כבר מאז ומעולם את הקו עלילה שלו כבר הרבה זמן. יש עוד כמה דברים שהם קצת בעייתים.
בהנחה שהקבוצה הנוחכית פלוס סקרלט ויטצ' וקוויק סילבר הולכים לקבל בבירור את אנט מן גם את בנדיקט קאמברבאט'ץ(!) בתור דוקטור סטריינג' בתפקידים כאלה או אחרים בנוקמים זה כבר יוצר בעיה של המון אנשים. תוסיפו לסיפור הזה את קפטן מארבל שאולי תצוץ שם ואין מה לדבר על ספיידרמן בכלל.
ברצינות, אין לי ספק שהם לא הולכים לוותר עליו אבל הסרט כבר מוגזם, ודמות כמו ספיידרמן בקלות תוציא ממנו את האיזון לחלוטין.
אה, אבל זה מאוד פשוט
פשוט מוציאים החוצה חברי קאסט. נחזור ל"בורסת ההימורים ע"ש עידו כהן להימורים בסרטי מארוול" בה ההימורים המובילים הם 1:2 לקפטן אמריקה (כי כריס אוונס רוצה לעזוב), 1:3 לאיירון מן (כנ"ל לגבי רד"ג), 1:3 להוקאיי (כי הוא זניח וג'וס ווידון אוהב להרוג את חברי הקאסט שלו), 1:4 לאלמנה השחורה, כי לא מתכננים לה שום סרטי סולו.
כל אחד מהגיבורים החדשים יכול להיכנס לנעליים של הנותרים מאחור, כאשר אנט-מן יכול בקלות להחליף את הוקאיי ואף אחד לא ישים לב. סטריינג' / חייל החורף יכולים להיכנס לנעלי סטארק / קפטן אמריקה בקלות, שלא לדבר על ספיידרמן שיכול להנהיג את החבורה החדשה בעצמו.
זו התחזית המלאה שלי*.
הוקאיי כנראה ימות ב"הנוקמים: עידן אולטרון"
קפטן אמריקה ימות ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף חלק 1" וחייל החורף יהפוך לקפטן אמריקה החדש**
איירון מן ימות/יפרוש ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף חלק 2"
שינוי הסדר הזה יאפשר ליצור חבורת אוונג'רס חדשה/ישנה שתכלול את סטריינג' (או ספיידרמן) בתור מנהיגי הנוקמים, עם האלק, ת'ור, קוויקסילבר, סקרלט וויץ', אנט מן, קפטן מארוול והפנתר השחור בקאסט.
* – יש לזכור שמדובר בהשערות בלבד, אין לייחס לאחד או לכלל מהנאמר בתחזית כסופי ומוחלט, דמויות עלולות למות בדרכים ובסרטים אחרים ו/או לא למות כלל. ט.ל.ח
** – או פאלקון, כפי שקרה לאחרונה בעולם הקומיקס.
ולא לשכוח את הדמויות מסדרות הטלוויזיה שלהם
לוק קייג', ג'סיקה ג'ונס, דרדוויל, איירון פיסט, דייזי ג'ונסון; כולן דמויות חשובות ומדי פעם חברים באוונג'רס בקומיקס. לדעתי גם הם יצטרפו לקבוצה ב"מלחמת האינסוף".
ובקשר לקפטן אמריקה, לדעתי הם מתכוונים כבר להרוג אותו בסוף מלחמת האזרחים (אם אני לא טועה ככה זה היה גם בקומיקס, נכון?). זה הגיוני מהרבה בחינות, לפי השמועות הקפטן לא יופיע לפחות בחלק הראשון של מלחמת האינסוף*, הבמאים אמרו שהסרט יסגור את הסיפור של סטיב רוג'ר, כריס אוונס לא ממש רוצה להמשיך עם היקום הזה, זה יהיה לחלוטין מהלך מפתיע ויראה שכן דמויות מרכזיות יכולות למות ביקום הזה, וגם כבר יש לנו שני מועמדים להחליף אותו ברגע שימות; חייל החורף ופלקון.
*הוא יוכל אבל לחזור לחיים בעזרת כוחה של כפפת האינסוף בחלק השני.
היה צריך לקרות כבר מזמן
היה לי מוזר מהרגע הראשון שהדמות האהובה והמפורסמת ביותר של מארוול לא תופיע בסרטי היקום שלהם.
ספיידמן 1 ו2 היו מצוינים. השלישי היה חירבון גדול. והאמייזינגים למיניהם היו בלאגן אחד גדול וגנארי
כך שבוא נגיד את זה ככה: ספיידי, היית טוב, היית נחמד, עד שכבר לא.
אתה אחלה של גיבור על. רק חבל שהרסו אותך לגמרי מארק ווב וסיום הטרילוגיה של סם ריימי (וואט דה פאקינג פאק פיטר פארקר רוקד ברחוב כמו אימו חבל על הזמן!) ואין לי חשק לראות אותך על המסך יותר.
תנו קצת אוויר לנשום אנשים! תנו לי עוד גרוט ורוקט לא גיבור על שראיתי מיליון פעם! תגוונו קצת. כאילו אתם לא לומדים מטעויות?
איזה שטויות! פיטר פארקר תיקח חופשה בנאדם! כי כבר נמאס.
כל מה שנשאר לחכות לו זה שומרי הגלקסיה 2 bitch.
אני בעד ספיידרמן בנוקמים
(עד כדי זה שהייתי משלמת כסף כדי שהנוכחות שלו תמחק מקפטן אמריקה 3), אבל מה שאני לא מבינה זה למה צריך סרט סולו של ספיידרמן. בשביל מה זה טוב?
הולכים הרי לעשות ספיידרמן חדש, זה גם מבלבל וגם ממש מיותר – אלא אם מארבל יצליחו לחשוב על איזה דרך סופר מתוחכמת לקחת אותו לכיוון אחר לגמרי, מה שאני לא אופטימית.
תצרו ספיידרמן חדש, תבנו לו אופי שונה מכל הספיידרמנים הקודמים, שימו אותו בכל מיני סרטי הנוקמים, תנו לו זמן לבסס את עצמו, ורק עוד כמה שנים תנו לו סרט משלו. ריבוט לספיידרמן תוך 3 שנים הוא גם בעייתי, וגם לא מלהיב אפילו אותי, וזה אומר משהו.
אני בטוח שזה היה קורה בדיוק ככה אם זה היה רק בידיים של מארוול
אבל את שוכחת פרט מאוד חשוב והוא שסוני שספיידרמן הוא בבעלותם לא מקבלים כלום על הסרטים של מארוול שבהם ספיידרמן משתתף אלא רק על סרטי הסולו של ספיידרמן והספין אופים, כלומר אם סוני לא תיצור סרט של ספיידרמן היא לא תרוויח כלום.
אבל החדשות הטובות הם שקווין פייגי וצוות מארוול יפקחו על הסרטים של ספיידרמן מעכשיו ודמויות נוספות מהיקום של מארוול יוכלו להשתתף בהם מה שכבר הופך את המצב להרבה יותר טוב. עדיין יש סיפורים טובים לספיידרמן מהקומיקס שאפשר לספר ועם העזרה של מארוול אין סיבה שזה לא יצליח הפעם.
יש לי רעיון איך "לייצב" את כל עניין הריבוטים של ספיידרמן.
ספיידרמן תקוע בתוך לולאה מימדית ולכן חוזר כל פעם בצורה אחרת בריבוט חדש,ואז סקרלט וויץ' מחזירה אותו לעולם של הנוקמים. היה משהו דומה בסדרה ספיידרמן אולטימייט.משהו כזה:http://www.fisheye.co.il/james_bond_directed_by_christopher_nolan/
הערה כללית לגבי גיבורי על:
שמתי לב פתאום שאליטרציה היא דבר נפוץ למדי בעולם הקומיקס. ולהלן ראיות:
קלרק קנט, פיטר פארקר, ברוס באנר, מאט מורדוק…
ולא רק הגיבורים, גם נבלים ודמויות משנה:
לויס ליין, ג'ונה ג'יימסון, לקס לותור, אוטו אוקטביוס.
(מישהו רוצה להמשיך את הרשימה?)
– אני, מוצא דברים לעשות במקום לעבוד
לפחות במקרה של הדמויות של מארוול
שסטן לי היה שותף ביצירתם, הוא תירץ זאת בכך שחיפש דרך קלה לזכור את השמות שלהן. לא שזה מנע ממנו לטעות מדי פעם, כמו במקרה של ברוס באנר\האלק: לי שגה מספר פעמים וקרא לו "בוב", אז לבסוף נקבע ששמו המלא הוא רוברט ברוס סאנר.
מעניין! תודה על הטריוויה:)
(ל"ת)
וגם:
מיקי מאוס, דונלד דאק, דאפי דאק, באגס באני, רוג'ר רביט.
– אני, מוצא דברים לעשות במקום להכין דברים לאייקון מחר.
כמובן שיש כבר TVTROPE על זה...
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/AlliterativeName
שעות של הנאה. או התחושה הזאת שחייבים לקרוא את כל הטאבים.
דייויד דאן מ"בלתי שביר". זה גם בכוונה.
אגב, אני תמיד חשבתי שהסיבה שברוס ווין וטוני סטארק לא כאלה, היא בגלל שהם לא באמת סופר גיבורים, אלא בני אדם רגילים שמשתמשים בטכנולוגיה מתוחכמת.
ועכשיו הם מקבלים בחזרה גם את ארבעת המופלאים, הגולש הכסוף וגלקטוס!
עכשיו הם רק צריכים לקבל את האקס מן בחזרה וגמרנו (למרות שהאמת היא שהאקס מן מרגישים יותר במקום ביקום משל עצמם בו מפחדים מהם מאשר ביקום בו אנשים מריעים לאנשים עם כוחות על).
הבנתי שזאת שמועה (ממש ממש) לא מבוססת
יש אישור רשמי ממקור אמין כלשהו?
זאת שמועה ממש ממש לא מבוססת.
(ל"ת)
זה עובד להם בקומיקס
יותר מחמישים שנה, אז למה לא? אבל כאמור, זו רק שמועה חסרת בסיס.