ספיידרמן: רחוק מהבית
Spider-Man: Far from Home
פיטר פארקר וחבריו לכיתה טסים לאירופה כחלק מחופשת הקיץ.
תאריך הפצה בארה"ב: 05/07/2019
תאריך הפצה בישראל: 02/07/2019
כתבות העוסקות בסרט זה
- בפרקים הקודמים של היקום הקולנועי של מארוול וידאו 19.11.2023
- מי הנבל הטוב ביותר בסרטי "ספיידרמן"? סקרים, סקרים ראשי 27.8.2021
- הוליווד, דמות האב, והתסביך הקדוש הגיגים 29.3.2020
- עלייתם ועלייתם של אולפני מארוול, אולפן העשור הגיגים 18.2.2020
- סרט השנה 2019: הגמר סקרים, סקרים ראשי 8.1.2020
- סיכום 2019: רגעי השנה הגיגים 5.1.2020
- פוסטרים כנים: לקט לכבוד סיכום 2019 הגיגים 15.12.2019
- סיכום הקיץ בקופות: דיסני, דיסני, דיסני, וכל השאר הגיגים 1.9.2019
- דוח קופות שבורות, 18.8.19: ילדים רווחיים חדשות 21.8.2019
- דוח קופות שבורות, 11.8.2019: מלא סרטים, מלא כשלונות חדשות 14.8.2019
- דוח קופות שבורות, 4.8.2019: איטי ומצוברח חדשות 6.8.2019
- דוח קופות שבורות, 28.7.2019: היו כספים בהוליווד חדשות 30.7.2019
- דוח קופות שבורות, 21.7.2019: שואגים כל הדרך לבנק חדשות 23.7.2019
- דוח קופות שבורות, 14.7.2019: מלתעות בסבבה חדשות 16.7.2019
- דוח קופות שבורות, 7.7.2019: ספיידר-הצלחה חדשות 10.7.2019
- ביקורת: ספיידרמן: רחוק מהבית ביקורות 3.7.2019
- טריילרים: בדיקת סאונד וידאו 12.5.2019
- מה יהיה בפייז 4, בעצם? הגיגים 6.3.2019
- טריילר ראשון: ספיידרמן: רחוק מהבית וידאו 15.1.2019
39 תגובות פתח ספוילרים
תגובות מקבילות
טריילר ראשון
https://youtu.be/VUFmhKpZKlE
טריילר חדש
זהירות: ספויילרים ל'הנוקמים: סוף המשחק'.
https://www.youtube.com/watch?v=81hFi0TlnEQ
מממ… מעניין, מאד מעניין.
מולטיוורס זה דבר נוראי. איכס, איכס איכס איכס איכס.
(ל"ת)
הלו, נמק בבקשה
אני אבין חששות – אני חושש בעצמי – אבל קצת צ'אנס לפייגי, אתה לא חושב? אנשים פעם אמרו איכס גם על קרוסאוברים.
מ.ש.א
(ל"ת)
מצד שני,
מי שהם נלחמים בו זה הelementals. זאת קונספירציה די גדולה שהן עובדים ביחד.
כמו כן,
אני בספק שכשג'ון פאברו ארגן לעצמו הופעת אורח קטנטנה כשביים את ספיידרמן, שהיה לו מושג איזו קריירת סרטים זה הולך לעשות לו.
התכוונת "ביים את איירון מן"
ואני לא בטוח. זו לא היתה 'הופעת אורח' אלא תפקיד קטן אך קבוע במיתולוגיה האיירונמנית, ומהסיבה הזו בדיוק לא הייתי קורא לזה 'קריירה'. לא יודע אם הוא ידע מה הולך להתפתח מהסרט – אבל האפשרות שירצו להקפיץ אותו מדי פעם מן הסתם עלתה לו בראש. הוא עדיין מעורב בסרטי הMCU כמפיק, אז אין לו סיבה לסרב.
ואם כבר הקריירה של פאברו, סתם מעניין לראות כיצד הוא הפך תוך עשור לאחד מדמויות המפתח בתעשיית הבידור, לפחות אצל דיסני. הוא רשום כמפיק בפועל בכל סרטי האוונג'רס, מביים את 'מלך האריות' ומפיק את 'המנדולריאן'. סחטיין.
כן, כן, איירון מן.
באיירון מן זאת הופעת אורח. בספיידרמן זה כבר תפקיד מרכזי.
לנצח אזכור לו את הופעעת האורח באחד הפרקים היותר מהנים של הסופרנוס.
ופעם אחת בקבוצת Sopranos Shitposting בפייסבוק מישהו הציע את הרעיון המבריק הבא (לא לקרוא אם לא צפיתם בעונה השישית של הסדרה ואכפת לכם מספוילרים אליה):
Sopranos Season 8 Episode 4:
John Favreau comes back to New York in order to search out for Chris, apologize to him for stealing his movie idea 8 years ago, and perheps offer him a second chance at the film industry. He learns that Chris has been dead for a year, and the episode focuses on John coping with loss, guilt, and shame.
[hiddentext]The episode ends with Favreau deciding to move on with his life, and he accepts Marvel's proposition to direct the fisrt "Iron Man", with his memories of Chris providing him with inspiration and strength to do the job.
Also, he gets Carmine to secretly fund the MCU. He becomes an associate producer for the studio and gets AJ get a cameo in "Avengers: Endgame".
כשחושבים על זה, ספיידרמן הוא אנומליה ביקום הקולנועי של מארוול.
הוא גיבור העל היחיד שהזהות שלו סודית. ה-MCU נפטר מהדילמה הזו כבר באיירון מן הראשון.
האמת שגם אצלו הם סוג של חתכו את זה
דודה מיי כבר יודעת, ובטריילר האחרון נראה שגם החברה שלו מישל. ודאי שזה עדיין חלק גדול מהקטע, אבל אני מניח שהם רצו לפחות את הקטע של ההסתרה מהדודה שכבר טחנו אלף פעם – להוריד מסדר היום. זה צעד נבון בעיניי.
תמיד אפשר לומר
שהזהות שלו היא סודית בגלל שהוא קטין.
קצת קשה לומר כך
בסוף הסרט הראשון שלו, טוני כינס מסיבת עיתונאים (מה שהפך למסיבת אירוסין) בכדי להודיע עליו כרכש חדש לקבוצה. וממילא זה כלל גם את חשיפת שמו ותוארו.
כך שזה לא בגלל שהוא קטין, כ"א מתוך רצון עצמי של אי חשיפה (בפרט שנראה שהוא מתפקד על תקן החנון שמלבד נד אין לו עוד חברים).
ביקורות ראשונות - מארוול עשו זאת שוב
והעיקר ששימח אותי – יש בהחלט התייחסות לעולם שאחרי 'אנדגיים', וזריעת העתיד של היקום הקולנועי.
https://editorial.rottentomatoes.com/article/spider-man-far-from-home-social-reactions-clever-hilarious-and-emotionally-satisfying/
למי שלא יודע – הסרט יוצא כאן בארץ ממש בשלישי הבא. הכרטיס שלי, אם שאלתם, כבר הוזמן. מחכה בקוצר רוח.
מקרה משעשע: בשבת האחרונה הייתי בים
ושמעתי את המציל קורא מהסוכה שלו: "ההורים של הילד עם חולצת הספיידרמן, בואו בבקשה לאסוף אותו. הוא לא מוכן לומר את שמו."
ואני חשבתי לעצמי: זה בסדר, ילד. כולם כבר ממילא יודעים מי זה ספיידרמן .
זה הסרט הכי טוב של מארבל השנה
וגם הסרט הכי טוב של ספיידרמן אי פעם.
אז ככה:
את הסרט בגדול אפשר לחלק לשניים. החלק הראשון טוב מאוד. הוא המשך בטון ובאווירה להומקומינג. אבל הוא יותר בוגר. הוא מאוד מהנה.
החלק השני… הרבה הרבה יותר טוב! השאיר אותי פעור פה כמה וכמה פעמים. רכבת הרים ובה הקרבות הכי מוצלחים שראיתי בסרט של מארבל. הקרב הסופי עוצר נשימה. ישבתי בכולו עם פה פעור.
ואז מגיעה הסצינה באמצע הקרדיטים שהיא… הו אלוהים. אני לא יכול לומר. אבל אל תספיילרו אותה. לכו לראות את הסרט!
Spider-Meh
לא נעים להגיד, אבל זה מהסרטים הפחות מוצלחים של מארוול. לא בתחתית הרשימה, אבל לא קרוב לפסגה. "השיבה הביתה" בלט לטובה כי היה סרט תיכון טוב עם נגיעות של סרט קומיקס. הפעם זה יותר סרט מארוול טיפוסי עם נגיעות של סרט תיכון, כששני האספקטים מבוצעים עם פחות חן מהסרט הקודם.
יש כמה רגעים נחמדים שמפוזרים לאורכו וג'ייק ג'ילנהול מוצלח, ספציפית בסצינה אחת נפלאה במוגזמותה. אבל במאקרו, משהו לא לגמרי עובד. זה לא סרט רע ולא סבלתי בצפייה, אבל מארוול לא ממש סיימו את פייז 3 בשיא. לפחות עכשיו יש קצת הפוגה עד שיחשפו הסרטים הבאים ביקום הזה.
נ.ב. אחרי שב"שיבה הביתה" קיבלנו סצינת פוסט-קרדיטס מטופשת שהייתה אצבע משולשת ענקית, הפעם יש שתי סצינות פוסט-קרדיטס עם השלכות מאוד מעניינות לעתיד. הראשונה היא היותר מוצלחת, מסיבה מאוד ברורה.
סובל מבעיות של סרטי המשך, אבל עדין מעולה
רחוק מהבית הוא סרט המשך, והוא ידאג שתדעו את זה – הוא יהיה עצום יותר בכל האספקטים, כאשר בחלק זה עובד (האקשן, האפקטים) ובחלק זה פחות (העלילה הקומיקסית המופרכת והדרמת נעורים). למרות זאת הוא עדין מהנה לצפייה, הוא קצבי ובאמת שהסצנות אקשן מצוינות + סצינה אחת שוואוו לראות אותה באיימקס היה מדהים.
או את הטריילר
(ל"ת)
מה פתאום הטריילר?
(ל"ת)
לי לפחות, הטוויסט ההו כה מפתיע היה ברור כבר מהטריילר
היות ובד"כ אני צופה די תמימה שבאמת מופתעת מפיתולי עלילה שכולם רואים אותם מקילומטרים, אני מניחה שהטריילר לא השתדל במיוחד להסתיר את זה.
איפה למשל?
את יכולה טיפה לפרק את זה? כי אני לא ראיתי רמזים לזה בטריילר בכלל.
חיפשתי עכשיו ואני באמת לא מוצאת
אז אולי הבעיה לא היתה הטריילר עצמו אלא כותרות מרמזות באתרים כמו סלאשפילם וכו'.
הבעיה האמיתית היא עם הדמות.
מיסטריו הוא דמות מוכרת בעולם הקומיקס של ספיידרמן, ויש לו מאפיינים ספציפיים מאוד.
לא רק זה
כל דמות שהיא מושלמת מדי מעלה חשד מיידי שמשהו לא בסדר. במקרה הזה, לא רק הדמות, גם הסיפור שסביבה נתפר יותר מדי טוב. מארוול מעולם לא יצרו דמות כזו שלא היה מסביבה טוויסט כלשהו. מעבר לכך, הנבל לכאורה היה פשוט מדי להבסה, חסר אישיות לחלוטין ובלי עומק. ועד כמה שאוהבים ללעוג לנבלים של ה-MCU (בצדק ברוב המקרים), תמיד היה ניסיון לבנות משהו מעבר.
נחמד בצפייה, לא משהו במבט לאחור.
המון חורים בעלילה – כל כך הרבה שהדמויות לועגות על זה.
הדמויות סבירות, וצפויות.
הרבה בדיחות פוספסו, הרגשתי נבוך שאני היחיד באולם שצחקתי.
האקשן בסוף מצויין.
קטעי הקרדיטים מעולים ומפתיעים ויכו בך כמו טון לבנים…