מלחמת 2015, פרק VII: תקווה חדשה.
"מלחמת הכוכבים, פרק 7" קבע את מושבו ב-18 בדצמבר 2015. היה כבר סרט ששובץ לתאריך הזה – "וורקראפט". אבל כשאתה הביריון הכי גדול בשכונה, אתה יכול לשבת איפה שבא לך, וכל האחרים יזוזו כדי לפנות לך מקום. ואכן, "וורקראפט" אמר יפה סליחה שהוא תפס למלחמת הכוכבים את המקום וזז בנימוס למרץ 2016.
אז רק כדי שלא נחשוד בטעות שהשנה מתרוקנת מפרנצ'ייזים, עוד אחד מצטרף: הסרט הבא בסדרת בורן (בבימויו של ג'סטין לין, איש "מהיר ועצבני", שמתברר שעזב את הסדרה בדיוק בזמן) ייצא באוגוסט 2015. עדיין אין לו שם, ועדיין לא ברור האם תהיה הצדקה להכניס את השם "בורן" לסרט.
ואם כבר מדברים על מהיר ועצבני: למרות מותו של פול ווקר, חברת יוניברסל החליטה ש"מהיר ועצבני 7" לא יבוטל. האמת, לרגע לא חשבתי אחרת. האולפנים פועלים לפי חישובים כלכליים קרים, ומבחינה כזאת פשוט לא הגיוני למחוק פרויקט שבו הושקעו 150 מיליון דולר רק משום שמישהו מת. חלק גדול מהסרט כבר צולם, אבל ווקר היה אמור להשתתף בצילומים נוספים, באטלנטה ובאבו-דאבי, בחודשים הקרובים. הניסיון הכושל שלו להיות מהיר ועצבני גם בחיים גרם, כמובן, לעיכוב בהפקה: הצילומים היו אמורים להתחדש כבר השבוע, אבל זה כמובן לא יקרה. ככל הנראה הסצינות בהשתתפותו של ווקר יישארו בסרט, והעלילה תשוכתב כדי לכלול את מותו, בתוספת סצינת לוויה מרגשת וקלוז-אפ על וין דיזל מזיל דמעה.
אלא מה, הסתלקותו בלא עת של ווקר מעמיסה לחץ נוסף על הפקת הסרט, שגם כך העמידה לעצמה לוח זמנים רצחני (סליחה) כל כך שהוא הבריח את הבמאי. נכון לעכשיו, לא הוכרז על שום שינוי בתאריך ההפצה של הסרט – 11 ביולי, 2014; אבל יהיה קשה, מאוד קשה, לעמוד ביעד הזה. ייתכן מאוד שהסרט ייאלץ להידחות – ואם כן, לאן? הוא עלול עוד להיות עוד תוספת לשדה הקרב של 2015.
(התמונה בראש הדף פורסמה בטוויטר של פול ווקר ביום שבת, תחת הכותרת: "The boys are back. Will you be ready?". הציוץ הבא באותו חשבון טוויטר היתה ההודעה על מותו).
ועוד אחד: "יום שישי ה-13". עוד רימייק. אין לו כרגע תסריטאי או במאי, אבל יש לו, כמובן, תאריך: הוא ייצא ביום שישי (איך לא) ה-13 במרץ 2015. אם סופרים מהסרט הראשון בסדרה – כולל רימייקים – זה הסרט ה-13 בסדרה. אז אפשר לומר שיגיע ביום שישי ה-13 יום שישי ה-13 13. ואם יש דבר אחד שלמדנו מההיסטוריה, זה שסרטים שמקבלים תאריכי הפצה לפני במאי הם תמיד סרטים טובים וראויים. או שמא להיפך.
כריסטוף וואלץ ישתתף ב"שודדי הקאריביים 5". וזאת בשורה משמחת. איזה קטעים, הגענו לעידן שבו השתתפותו של שחקן שאינו ג'וני דפ ב"שודדי הקאריביים" היא סיבה למסיבה. [ סלאשפילם ]
אמירות מעורפלות אך מרגשות:
אנחנו לא יודעים שום דבר על הסרט הבא של קוונטין טרנטינו. אבל אנחנו יודעים שהוא יהיה מערבון. שוב. לא המשך של "ג'אנגו", אלא מערבון אחר. הוא סיפר את זה בתכנית של ג'יי לנו, ואהבתי את הניסוח שלו: "אוקיי, אולי אעשה עוד אחד, עכשיו כשאני יודע מה אני עושה".
אנחנו גם לא יודעים הרבה על הסרט הבא של אדגר רייט – כלומר, הסרט הבא אחרי "אנט-מן". אנחנו יודעים שזאת הפקה של ג'יי. ג'יי. אברהמס; שהתסריטאי הוא מארק פרוטוסביץ', שלסרט קוראים "Collider", ושהוא יהיה מפחיד. בראיון ל-AICN, התסריטאי טוען שלא מדובר בשילוב הז'אנרים האופייני לרייט, כלומר, לא קומדית אימה, אלא סרט מפחיד נטו. "חכם ומפחיד". (הראיון מזכיר גם את העובדה שלמרות שפרוסטוביץ' קיבל קרדיט על כמה סרטים – בינהם "תא קטלני" ו"אני האגדה" – בשני המקרים התסריטים המקוריים שכתב היו שונים מאוד ממה שהגיע למסך בסופו של דבר. רוצה לומר: אל תשפטו אותו, או אף תסריטאי אחר, רק לפי דף ימד"ב שלו. הם יכולים להטעות).
"שום חיות לא נפגעו במהלך צילומי הסרט" הוא הטקסט הקבוע שמופיע בקרדיטים של כל סרט הוליוודי, ויש גוף שנועד לוודא שזה יהיה המצב, American Humane Association, או בקיצור, אהא!. הפקות הוליוודיות שכוללות חיות צריכות לעמוד בחוקים קפדניים ולהיות תחת פיקוח מתמיד של נציגי אהא!. ובכל זאת בשנים האחרונות קרו יותר ויותר מקרים של חיות שנפגעו ועוד איך על סטים של סרטים. ההוליווד ריפורטר פרסם כתבת תחקיר ארוכה על המצב באהא! והשמירה הלא-מספיק-קפדנית, מתברר, על שלומן של החיות.
הבלוג של ה"גארדיאן" הבריטי עשה רשימה של עשרת סרטי האנימציה הטובים ביותר אי פעם. רשימות כאלה מתפרסמות כל הזמן ובכל מקום, ובכל זאת, הרשימה הזאת מעניינת במיוחד בגלל הבחירה המפתיעה שלהם לסרט שבמקום הראשון.
עם כל הכבוד לג'וני דפ
הכוכב האמיתי של שודדי הקאריביים הוא בכלל ג'ופרי ראש.
אהא !
אחלה של קצרצרים ! עדיין אני מאוד ספקני לגבי הבא של טרנטינו, אבל מוקדם להגיד. לגבי הסרט הבא של אדגר רייט – עדיין לא ידוע אפילו על עלילה עדיין ? רעיון ? קונספט כלשהו ?
זה סרט בהפקת ג'יי. ג'יי. אברהמס.
אז, לא.
ללא ספק מגיע לפולמן
בראבו.
רשימות ה10 הכי טובים תמיד כל כך קצרות
אבל לפחות הרשימה הזאת עשתה מעין צ'ק ליסט על רוב הסגנונות החשובים והיא יחסית מגוונת ולא פשוט 10 סרטי דיסני/פיקסאר/מיאזאקי.
נראה כאילו הם בכוונה
בחרו לא יותר מנציג אחד מכל ז'אנר/אולפן/במאי. היא אמנם לא זהה לחלוטין לרשימה שאני הייתי עושה, אבל בגדול, זאת רשימה מצוינת לדעתי. אם כי אני מודה שזאת הפעם הראשונה שאני שומע על הסרט שבמקום העשירי.
אז.. זה לא נכון.
Grave of the fireflies הוא גם של ג'יבלי.
ודרך אגב,
קברם של הגחליליות היה צריך להיות הרבה יותר גבוה ברשימה.
כן, אבל אפשר להתייחס אליו גם
כ" אנימה לא מיאזאקי" ולאו דווקא כג'יבלי.
סתם מתוך סקרנות
איזה סרט אתה היית בוחר למקום הראשון, ולמה?
פעם הייתי אומר בלי ספק "פנטזיה"
אם כי היום אני פחות בטוח. הסרט הזה מטורף. לעשות אותו, בזמן שעשו אותו, היה מבצע אדיר ואמיץ ופסיכי. זה סרט אנימציה מ-1940 שמופיעים בו – א. מיקי מאוס ב. השטן ג. קטע אחד מופשט לחלוטין.
מבין סרטי פיקסאר, "למעלה" הוא בהחלט אחד הטובים, אבל ייתכן שהייתי מחליף אותו ב"וול-E". הנוכחות של "צ'יקן ראן" ו"ענק הברזל" מוצדקת מאוד. "פרספוליס" סרט טוב, אבל להכניס אותו לעשיריה של כל הזמנים זאת הגזמה לדעתי. ונראה לי שהייתי מפנה מקום ברשימה לסטושי קון.
יפה
אבל אין אהבה ל"משפחת סופר-על"? נכון שהוא לא מרגש או מצחיק כמו הסרטים היותר מאוחרים של פיקסאר, אבל הוא כל כך גאוני ושנון ונותן טוויסט מרענן לז'אנר גיבורי העל (וזה עוד לפני בכלל שאנשים התחילו להתייחס אל סרטי גיבורי על כז'אנר). אני חושב שהוא עובד אפילו יותר טוב ורלוונטי יותר היום משהוא היה בזמן יציאתו לאקרנים. למעשה אני חושב שזה סרט גיבורי העל האהוב עלי. אפילו יותר מ"האביר האפל".
ו"פנטזיה" הוא מבחינתי האזרח קיין של סרטי האנימציה. "שלגיה" היה הראשון, אבל "פנטזיה" היה זה שבאמת הראה מה אפשר לעשות במדיום הזה.
הבעיה עם "משפחת סופר-על"
הוא שפיקסאר כבר מיוצגת ברשימה על ידי סרט אחד, ובראד בירד – על ידי סרט אחר.
כל מה שנאמר פה ועוד
אני מסכים עם הרשימה ( כמעט. קבר הגחליליות לא מפעים אותי בכלל, ואני מעדיף סרטי מיאזאקי אחרים) ועם ההיבטים של דורון והייתי מוסיף שהנרי סליק, עם שלוש יצירות מופת של סטופ-מושן נפלאים צריך גם הוא מקום ברשימה עתידית.
( וזה כמובן, בלי להכליל כל מיני סרטים מטורפים או נהדרים שקשה להגדיר להם ייצוג כמו כלבתי טוליפ , סאות' פארק הסרט ועיירה ושמה פאניקה [תמונת המשתמש שלי] או סרטי דיסני/דרימוורקס שאני יודע שאיכותם נופלת מהאחרים אבל עדיין יש להם מקום חם בלב שלי ( ספר הג'ונגל, נסיך מצרים ועוד) )
אגב, ראיתי את "סיפורו של השועל" והוא בהחלט ראוי ברשימה הזאת. סרט מעניין, משעשע עם אנימציה נהדרת ( כמובן שלתקופתו, אבל גם כיום זה לא חורק יותר מדי) שבלעדיו לא היה מתקיים מעולם מר שועל המהולל, אז זה כבר לטובתו.
שכחת
ד. מוזיקה קלאסית, בלי להתבייש.
ה. דינוזאורים.
ו. היפופוטמים בחצאית בלט.
ז. עירום פרונטלי נשי.
אגב
יש סיכוי מתישהו לביקורת/דף סרט על "אלגרו נון טרופו"?
רשימה טובה פרסמו שם.
את פרספוליס (איך שלא קוראים לזה) ו-Chicken Run עדיין אני צריך לראות. הייתי מוותר על הצוללת הצהובה (עניין אישי שלי – מתעב את הביטלס), וענק הברזל (הוא חביב סה"כ לא יותר).
לגבי ארי פולמן, הייתי לחלוטין מחליף את באשיר עם החדש שלו (ולא בטוח שהייתי מכליל את זה ברשימה בכלל).
וכן – מקום שני אצלי תופס Ninja Scroll המלוכלך. ובמקום הראשון מוכתר אצלי La Planete Sauvage המיתולוגי! מי שרוצה סרט פסיכאדלי אוטנטי לשנות ה-70 – זה הדבר.
וואו,בחיים לא שמעתי על שני הסרטים הללו
אבל עכשיו כשקראתי עליהם קצת אני בהחלט מוסיף אותם לרשימה שלי, במיוחד את הצרפתי.
וואלה בכיף, תהנה! :-)
תראה את 2 הסרטים האלו קודם, כי הם נחשבים כמו "מבוא" לשאר העבודות של שני האנימטורים האלו (אם תהיה מעוניין לראות עוד כמה עבודות שלהם אח"כ). וקח בחשבון שקאוואג'ירי (היפני) עושה דברים די קשים לעיכול, למרות שמדובר באנימציה…
אם אתה מתעניין, הנה כתבה שפרסמתי בשעתו על רנה ללו:
http://www.salonfutura.net/2011/02/the-illustrated-man/
נמרח לי וואחד חיוך על הפרצוף כשראיתי את המקום הראשון ברשימת סרטי האנימציה.
החיוך קצת נמחק כשהסתכלתי ברשימות האחרות שלהם: סחטיין על זה שהם לא צפויים, אבל קצת קשה לקחת ברצינות רשימת "הטובים ביותר" של סרטי מלחמה ומערבונים בלי "להציל את טוראי ראיין" ו-"הטוב הרע והמכוער" בהתאמה.
גם כאן, נראה שהם בחרו אחד מתוך כל קבוצה
ומתוך המערבונים של ליאונה, הם מעדיפים את "היו זמנים במערב" על "הטוב הרע והמכוער". קורה.
למה טוראי ראיין לא שם, זה באמת לא ברור.
הרשימה שלהם על סרטי ארט האוס
רק בילבלה את המושג הלא ברור הזה יותר מבחינתי. אבל, היי, יש בה אחלה סרטים!
חשבתי שהפרוייקט הבא של טרנטינו
הוא "להרוג את ביל 3". (מקור IMDBׂ)
הוא אמר היכנשהו שהרעיון בוטל לצמיתות.
(ל"ת)
יופי, עכשיו אני לא מסוגל לראות בעלי חיים בסרטים בלי לצעוק אהא!.
(ל"ת)
קשה לי לומר שאני זוכר משהו מקוודרולוגיית שוה"ק,
אני מתכנן צפיה מחודשת בקרוב.
אבל אין ספק שוואלץ גורם להמשכון נוסף להשמע הרבה יותר אטרקטיבי.
טריילר חדש ל-"טרולים בקופסה" של לייקה
יותר "מאחורי הקלעים" מאשר סצנות מהסרט, ועדיין נחמד מאוד (וטוב יותר מהטיזר הקודם שנדון פה פעם, לטעמי):
http://www.youtube.com/watch?v=B_0fhUVF4yg
מתוך סקרנות בדקתי את הקרדיטים של הבמאים של הסרט והלסת שלי נפלה לרצפה. מסתבר שאחד מהם עבד בתור אנימטור על כמה משחקי מחשב מיתולוגיים של לוקאסארטס (Curse of Monkey Island! Full Throttle!) ושעד השנים האחרונות ממש עיקר התעסוקה שלו היתה בתעשיית המשחקים (הוא עבד על המשחקים שמבוססים על סדרת הקומיקס "בון" ועל משחקי "סאם ומקס" של טלטייל).
הרזומה של הבמאי השני של הסרט, אפעס, קצת פחות מעניין (הוא ביים את "חברים על הכוונת").
גרהאם אנאבל (הראשון) מעולה
הוא היה כאנימטור באמת בלוקס ארטס, בטלטייל היה לו אפילו משחק המבוסס סוגשל עצמאי משלו(Puzzle Agent) שהוא בין האהובים עליי של האולפן (בעיקר בגלל האווירה, שקיימת מאוד גם בסרטונים האישיים שלו)
אם הוא עשה את "יומו של הטנטיקל" - אני שלו לגמרי.
(ל"ת)
אסור לי לצפות בדברים כאלה. אני אשכח מי אני ומה אני עושה, ועוד אמצא את עצמי בונה ברגים מזעריים מקרטון. נוסף על כך, אני מחכה לסרט הזה בקוצר רוח. אם הסרט האחרון שלהם הוכיח לי משהו, זה שהם חבורה של אנשים מוכשרים ורגישים שיודעים לספר סיפור שמביא אותי לסף בכי. כבר מהטיזר הקודם אני מרגיש שאני עומד להתאהב בדבר הזה.
כתבה מעניינת על בע"ח אם כי ארוכה ביותר
לא ידעתי שעל הסט של בן חור מתו קרוב ל100 סוסים, זה נשמע פשוט נורא. בכל מקרה שמעתי פעם סיפור על זה שהסיפור על ההתאבדויות ההמוניות של הלמינגים שתועדו בסרט טבע של דיסני בשנות החמישים נעשו בכוונה על-ידי הצוות שתיעד את התופעה. אני לא זוכר מראי מקום.
הסיפור על דיסני נכון. הסרט הוא "White Wilderness", שגם זכה באוסקר לסרטים דוקומנטריים
והמקום שבו ראית את זה היה כנראה הכתבה "Cruel Camera" שהתלוותה לספיישל הדוקומנטרי באותו שם שעשה ערוץ CBC.
ובן-חור – חרף הזוועה – לא היה הסרט הגרוע ביותר לסוסים. מתו בו קרוב ל-100 סוסים. אבל הבמאי של "קזבלנקה", מייקל קוריץ, הוציא סרט בשם "הסתערות הבריגדה הקלה", שנהרגו בו בין 25 ל-200 סוסים. עד היום אף-אחד לא יודע בדיוק כמה. האחראי היה אותו אחראי מבן-חור, במאי היחידה השנייה ריבס איסון, שיצא לו כבר שם של מי שיהרוג כמה סוסים שיאפשרו לו.
אגב, אחד הדברים העצובים אפילו עוד יותר בבן-חור, הוא שהמוות היה פשוט מיותר. רוב הסוסים מתו בצילומי מירוץ המרכבות באיטליה, אבל כמעט שום דבר מהצילומים האלה לא נכנס לסרט. אחר-כך צילמו מחדש בארה"ב את הסצנה הזו, עם הרבה פחות מקרי מוות. גם ההתרסקות בסוף הסצנה (שצולמה בארה"ב) היא אמתית, ונהרגו בה לבדה 5 סוסים.
מבחיל, בלשון המעטה.
אני יכול להבין מה עבר בראש של אלה שעשו את זה ללמינגים, אבל לסוסים?
כאילו מדובר פה בימי הביניים.
אני לא מבין איזו הצדקה
יש לזייף התאבדות של מאות למינגים (טוב אולי לא מאות, אבל הרבה בכל מקרה, אני לא יודע בדיוק), ואיך זה פחות נורא מחוסר אכפתיות לסוסים. את הסוסים לפחות לא מישהו הרג *בכוונה תחילה*. בכלל, אני מתקומם מהרעיון של סרט טבע מזויף.
ועם זאת גם הסוסים הם מקרה נוראי – מה עבר על ריבס איסון שהוביל אותו לגישה כל כך חסרת אחריות למוות של חיות?! ולפי ויקיפדיה, כנראה שהמקרה של "הסתערות הבריגדה הקלה" הוא אחד הגורמים לכך שנציגים מטעם American Humane Society (המקבילה של אהא!) יתחיל לפקח על צילומי סרטים, וככה כנראה בצורה עקיפה הביא את אהא להיכנס לתחום הזה.
אגב, זה הקטע הידוע של הלמינגים
http://www.youtube.com/watch?v=xMZlr5Gf9yY
בפועל הם "קפצו" למים כי הניחו אותם על פלטה מסתובבת שהעיפה אותם.
תודה על הקישור.
אני לא רוצה לבקש את הסצינות של הסוסים.
זה בהחלט *לא* פחות נורא, ממש לא לזה התכוונתי.
זה נורא באותה מידה.
פשוט אני יכול לראות איך יש מי שמתייחס בזלזול לבע"ח קטנים, שתמיד נחשבים בעינינו ל"פושטים יותר" (ככל שיש פחות דמיון, בגודל או באופן החיים שלהם, לבני האדם). אבל סוסים הם יותר גדולים, יותר מרשימים, עושים הרבה יותר רושם ויותר רושם של "יש משהו שם בפנים" מאשר בע"ח קטנים, ולכן התמיהה.
אבל כנראה שהעשורים ההם עדיין היו קרובים יותר תודעתית לימי הביניים ולא לעידן הנאור באמת. וחבל.
טוב, אז טקס פרסים ראשון -
מעגל (?) מבקרי הקולנוע של ניו פרסם את בחירותיו בקטגוריות השונות. התוצאות… מעניינות.
סרט: חלום אמריקאי
במאי: סטיב מקווין – 12 שנות עבדות (הפרדת במאי-סרט… מעניין)
שחקן: רוברט רדפורד – הכל אבוד
שחקנית: קייט בלאשנט – יסמין הכחולה (יאי! מגיע לה!)
שחקן משנה: ג'ארד לטו – מועדון הלקוחות של דאלאס
שחקנית משנה: ג'ניפר לורנס – חלום אמריקאי
תסריט: חלום אמריקאי
צילום: בתוך לואין דייוויס (מקווה שזה לא סימן שלובצקי יפשל שוב באוסקרים)
אנימציה: הרוח עולה של מיזיאקי
זר: הסרט הצרפתי הכחול ביותר
http://www.ropeofsilicon.com/2013-new-york-film-critics-winners/
עם כל הכבוד ללובצקי, לדיקנס המקופח מגיע יותר.
(ל"ת)
רק שבאופן נורא משעשע, זה אחד הסרטים היחידים של האחים כהן
ש*לא* צולם על ידי רוג'ר דיקנס.
די נו. זנחו אותו לראשונה מאז ברטון פינק? מעליב.
(ל"ת)
האמת היא, שדווקא היה להם סרט אחד מאז ברטון פינק
שאותו לא צילם רוג'ר דיקנס. מדובר ב"לקרוא ולשרוף" שאותו צילם, אממ… עמנואל לובצקי. לא, ברצינות. אני יודע שזה מתחיל להיראות כמו טלנובלה, אבל זאת האמת.
הם נאלצו לחפש צלם אחר
מפני שדיקנס צילם את ״סקייפול״ באותה תקופה.
וגם Gotham Awards
סרט: "בתוך לואיין דיוויס"
שחקן: מתיו מקונהוי – "Dallas Buyers Club"
שחקנית: Brie Larson in "Short Term 12 (ומי זאת? אין כוח לתרגם)
ועוד כמה פרסים על סרטי ביכורים…
אני לא יודע עד כמה הפרסים של גותאם משפיעים אבל נחמד שתקופת הפרסים והמרוץ לאוסקר החלה (:
ברי לארסון
הייתה נהדרת בסקוט פילגרים, אחת מנקודות האור בדון ג'ון ואולי גם מאוד טובה בסרטים אחרים שלא ראיתי.
ולמרות שהרשימה של תסריט/במאי/סרט מעניינת, אין לי דרך לשפוט אותה בלי לראות את הסרטים אז אני רק אגיד שהרשימת שחקנים ( פרט לבלאנשט שאני לחלוטין מעודד כל הדרך לאוסקר שני [ עד שאראה הופעה יותר טובה]) של הניו יורק משאירה אותי אדישה במקרה הטוב. אני יודע שהם לא משקפים את המנצחים אבל כמו שזה נראה כרגע הם בהחלט חזקים במירוץ ולא יודע ג'רד לטו לא נראה כמו בחור שצריך אוסקר, ג'ניפר לורנס בטח לא צריכה אוסקר שני תוך שנתיים ורוברט רדפורד … לא יודע, צ'יווטל איג'יפור הוא אחד השחקנים האהובים עליי, אז אני אוטומטית תומך בו.
אני לא חושב שזה עניין של צריך או לא צריך.
התפקיד של לטו ב"Dallas Buyers Club" הוא של זונה טרנסקסואלית עם איידס, מהסוג שגורם לחברי אקדמיה להרטיב במכנסיים בדרך כלל – והוא כל הנראה באמת ממש טוב שם. אוסקר שני ברציפות ללורנס יהיה די משונה, ואני לא רואה את זה קורה (למרות שזה יהיה מגניב בקטע אחר אם זה כן יקרה), אבל דיווחים מוקדמים טוענים שהיא גונבת כל סצנה שהיא נמצאת בה ב"חלום אמריקאי". ובאשר לעלמה לארסון – Short term 12 הוא ללא ספק סרט שאני נורא מחכה לו כבר. בארץ הוא לא ייצא, מן הסתם, אבל הטריילר מקסים, ו-98 האחוזים הטריים שלו (מתוך 122 ביקורות!) ב-Rotten Tomatoes ממש מעודדים. אני מאוד מקווה בשבילה שהסרט יזכה למספיק תשומת לב שתבוא לידי ביטוי אוסקרי כלשהו.
זה לא שלא קרו מקרים בהם שחקנים זכו שנתיים ברציפות
טום הנקס למשל…
טום הנקס, ספנסר טרייסי, וזהו.
פעמיים (או ארבע, תלוי איך את מסתכל על זה) בלבד בכמעט 90 שנה.
ומי מתאים להצטרף היום לרשימה הזאת יותר מג'ניפר לורנס?
(ל"ת)
לא מדויק
גם קתרין הפבורן, לואיז ריינר וג'ייסון רוברדס. (מה שמוכיח שזכיה באוסקר, אפילו שני אוסקרים רצופים, לא מבטיחה שאנשים יזכרו מי אתה כמה עשורים מאוחר יותר).
למה שלא נתעלם מהשם הרשמי של American Hustle
ונקרא לו "קומבינה אמריקאית" במקום?
אם כבר מדברים על עונת הפרסים
התחילה גם עונת הסופרקאטים.
http://www.youtube.com/watch?v=YU8CvjIwAlY
אדם צובר זהויות כמו נמלים
אדגר רייט! דבר ראשון, השנה אוטוטו נגמרת ואני חייב לומר ש"סוף העולם" בהחלט מועמד רציני לתואר סרט השנה שלי. אני עדיין בחופשה כרגע אז אין לי זמן לחשוב על זה לעומק ולהשוות אותו לשאר הסרטים שאהבתי, אבל הוא כל-כך פאקיג טוב. אגב, IGN ערכו ראיון עם שלישיית הקורנטו לא מזמן, מכיל ספוילרים ל"סוף העולם" (אני יודע שהפסקה האחרונה זו רק תאוריה כרגע אבל סרט מסע בזמן של השלישייה?! YES, PLEASE!). כמו כן, בראיון הזה רייט מדבר על "אנט-מן". זה נשמע מבטיח ואני ממש מקווה שב"מארוול" לא יכפו עליו כל מיני שטויות ויתנו לו לשמור על הסגנון שלו. אה, וגם הסרט אימה הזה נשמע טוב.
לגבי "בורן", היו בעבר שמועות על שובו של מאט דיימון אבל כמובן שכלום לא רשמי כרגע. אם הוא לא חוזר, סביר להניח שהוא לפחות יאוזכר או משהו, כמו בסרט הקודם. אחרת באמת שיהיה טיפשי לשים "בורן" בשם.
לא ממש אכפת לי אם "מהיר ועצבני" יזוז או לא. גם בהרבה מקומות באינטרנט דנים אם מותו של ווקר אומר שהסדרה תסתיים אחרי הסרט הזה. מצד אחד, אפשר להבין את זה. מצד שני, אני לא אתפלא אם הם ימשיכו. הסרטים האלה מכניסים הרבה כסף, ואני לא ממש מכיר אנשים שהולכים לראות אותם כי פול ווקר שם.
ואני לא יודע לגבי סצינת לוויה, אבל כמה מטא בצורה מגניבה זה יהיה אם וין דיזל יגיע לאיפה שווקר אשכרה נהרג ו"יראה" שוב את התאונה עם החוש השישי שלי (כמו ב"מהיר ועצבני 4" / "המהיר והעצבני"). כלומר, זה כנראה יעצבן כמה אנשים והסיכוי שדיזל יסכים לעשות זאת נראה לי די קלוש, אבל בחיי שאני רוצה לראות את זה.
המשך ל"יום שישי ה 13"?! אויש, נו. ראיתי את הרימייק רק בגלל חיבתי לג'ארד פאדלקי והתרחטתי על כך מיד לאחר הצפייה.
אולי הייתי שמח שוואלץ יהיה בשו"ה 5 לו הייתי שמח שיהיה שו"ה 5. הסרט הרביעי הוכיח שג'וני דפ לא יכול לסחוב את הפרנצ'ייז על גבו בלבד, ולמרות שהשתתפות על וואלץ נשמעת מעניינת, אני בספק אם זה יעזור. רציתי להגיד שאולי נזכה לראות את דפ ו-וואלץ נפגשים לפני כן ב"עיניים גדולות" של טים ברטון, אבל למרבה התדהמה, ג'וני דפ לא נוכח בקאסט.
ואפרופו שו"ה, אחרי צפייה ב"איש משפחה" הדבר היחיד שאני חושב עליו כשאני שומע אהא! זה פיראטים.
דעתי חלוקה לגבי הרשימה הזאת. רק אגיד ש"ענק הברזל" זו קלאסיקה. ופיקסאר עשו סרטים טובים יותר מ"למעלה".
8 מהיר 8 עצבני
זה שאת "מהיר ועצבני 7" לא הולכים לבטל – זה היה, כמו שכתבתי, ברור. אבל באמת, אם יוניברסל באמת רוצים לחלוק כבוד לפול ווקר, הם יכולים פשוט להכריז שזה יהיה הסרט האחרון בסדרה. להגדיר ש"מהיר ועצבני" התחילה עם פול ווקר, ותסתיים איתו.
אבל גם זה מן הסתם לא יקרה. הסרטים האלה פשוט עושים יותר מדי כסף.
משהו קטן רד
אני מאד אוהב את האתר, את הכתיבה שלך ואת הקהילה.
הציק לי גם בפוסט על ווקר וגם כאן על המאין זלזול הזה שאתה מפגין כלפיו. לא שאני מעריץ שלו ומבחינתי זה היה יכול להיות כל אדם אחר, מפורסם או לא, אבל משפט כמו "הניסיון הכושל שלו להיות מהיר ועצבני גם בחיים", ממש לא יושב טוב. נראה מזלזל וקר במיוחד. עכשיו כנראה שהוא באמת אהב מכוניות גם מחוץ לסרטים ויכול להיות אפילו שזה מה שגרם למותו, אבל הכאילו צחוק לאיד הזה לא במקום.
סתם רציתי לשתף, תעשה עם זה מה שבא לך.
לינק שבור לקאריביים 5
(ל"ת)
וואלץ שמאלץ. השודדים רקדו יותר מדי על החזה של הגופה הזאת.
(טעות התרגום מכוונת)
ואולי בכל זאת לא כל כך מהיר
ידיעה היום בהוליווד ריפורטר טוענת שלמרות הדיווחים הקודמים, ביוניברסל שוקלים ברצינות לוותר על כל מה שצולם עד עכשיו מ"מהיר ועצבני 7" ולהתחיל את כל הסרט מאפס, בלי הדמות של פול ווקר. ומבחינת הכסף – הם אומרים שהאולפן היה מבוטח נגד מקרים כאלה, ויקבל בחזרה את כל הוצאות ההפקה שנגנזה. בכל מקרה, החלטה סופית בעניין עדיין לא התקבלה.
http://www.thewrap.com/paul-walker-death-fast-furious-producers-may-scrap-production
הכריזו על תאריך הפצה לסרט של ורוניקה מארס
http://insidemovies.ew.com/2013/12/04/veronica-mars-movie-release-date/
וזה לא עוד המון זמן: 14/03/13.
לסרט יקראו פשוט ורוניקה מארס.
כמובן, 14/03/14
(ל"ת)
גל גדות היא וונדרוומן
בבאטמן נגד סופרמן של זאק סניידר
http://www.imdb.com/news/ni56503405/
אוי.
(ל"ת)
אני לא יודע איך להרגיש לגבי לזה.
אני שמח בשבילה אבל אני לא בטוח שהיא מתאימה לתפקיד כל כך.
גאווה ישראלית
או במילים אחרות, איזה רעיון מפגר. אני יכול איכשהו להבין את הבחירה בבן אפלק, אבל למה היא? היא דוגמנית שהשתתפה בכמה דקות של סרטי מהיר ועצבני. זאק סניידר באמת ראה את מהיר ועצבני 4-6 ואמר "זאת הוונדר וומן שאני רוצה"?!
לפי דעתי ג'נה מאלון (ג'והאנה ממשחקי הרעב התלקחות) הייתה יכולה להיות הרבה יותר טובה.
גם אמה ווטסון, ג'ינה קרנו, מרי אליזבת' ווינסטד וג'סטין ביבר היו יכולות להיות בחירות טובות יותר לדעתי.
מרי אליזבת ווינסטד בהחלט!
(ל"ת)
אז יש לנו 2 אלים בסרט, ובחור שיודע קראטה.
שתיים מהדמויות הכי גדולות בדיסי מצטרפות לסופרמן בהמשך לסרט שאחד הדברים הכי גרועים בו היה פיתוח דמויות, או דמות, מעפן. הנוכחות של וונדר וומן הרבה יותר מפחידה אותי מאשר הליהוק שלה. כן, היא גל גדות נראית ממש לא מתאימה לתפקיד והיא לא ג'יימי אלכסנדר/ג'ינה קראנו, אבל זה כבר לא אכפת לי.
אוי ויי זמיר
הייתי יכול לעשות רשימה של מועמדות אחרות. למזלי מישהו אחר עשה זאת במקומי.
http://screenrant.com/wonder-woman-movie-actresses-justice-league/
איו. איזה רשימה נוראית.
מורנה בקרין? ג'מה ארטרון?! באמת?
כי לא היו חדשות על אקס מן איזה עשר דקות,
אז בריאן סינגר מכריז על הסרט הבא בסדרה – אפוקליפסה, שייצא ב-2016:
https://twitter.com/BryanSinger/status/408707930116980736
מעניין אם זה אומר ש-days of future past יצא ממש טוב שכבר האולפנים אישרו עוד סרט בסדרה (בעיקר בהתחשב בזה שהסדרה אף פעם לא הצליחה מי יודע מה וש-days ממש יקר), או שסינגר סתם נהנה להטריל.
זה יהיה מעניין
כי בפעם הראשונה מופיע סופר נבל רציני שהוא מאוד חזק (חוץ ממגניטו), מעניין לראות איך יראו הקרבות נגדו.
אני חושב ש DOFP אכן מוצלח עוד מבלי לראות אותו יש לו הייפ אדיר והאולפנים בהחלט שמחים לעוד סרט,
הייתי אומר גם שהם סומכים על בריאן סינגר ובעקבות ההכרזה הזאת כל מעריצי אקס מן בעולם מתמוגגים מאושר.
לא, לא כולם.
מרמרמר.
מצטרף ל-DanielleBN.
מצד שני, גם על "אקס-מן: התחלה" היו לי מחשבות מקדימות שליליות, ובסופו של דבר הוא התעלה בהרבה מעל הציפיות שלי. מצד שלישי, בריאן סינגר הוא לא מת'יו ווהן.
אני מוחה בתוקף על ההצהרה שלך
"החשוד המיידי" טוב בהרבה מכל סרט שמתיו ווהן עשה, וכנראה גם יעשה.
חוץ מזה, סינגר היה מעורב גם ב"אקס-מן: התחלה",וכמו שאמרת הוא לא יצא כזה גרוע.
עוד חדשות אקס-מן
"פוקס" שכרו את שירותיו של סיימון קינברג לשלוש השנים הקרובות כדי שיעזור להם ליצור יקומים קולנועיים סטייל "הנוקמים" לשניים מהפרנצ'ייזים שלהם – "אקס-מן" ו"ארבעת המופלאים" (לפי הכתבה נראה שהכוונה היא ליקום לכל פרנצ'ייז בנפרד, אבל הכל יכול לקרות..). קינברג כותב ומפיק גם את "עתיד שהיה" וגם את הריבוט של "ארבעת המופלאים". הוא עובד ב"פוקס" יחד עם מארק מילר, שהאולפנים שכרו בשנה שעברה כדי שיהיה "יועץ יצירתי" לגבי כל סרטי ה"מארוול" שלהם.
ובחדשות נוספות, למרות שהוא מפתח כרגע סרט סולו שלישי של וולברין עם ג'יימס מנגולד, יו ג'קמן לא סגור על חזרתו לגלם את הדמות. הוא אינו מחויב לחזור כוולברין בשום סרט עתידי אחרי "העתיד שהיה", ולא ידוע אם ישתתף ב"אפוקליפסה".
דעה אישית: לגבי הידיעה הראשונה – דבר ראשון, "אקס-מן" לא נמצאים כבר ביקום משלהם? כלומר כן, ציר הזמן של הסרטים האלה די מבלבל, אבל הם על אותו ציר זמן, לא? ולגבי "ארבעת המופלאים", איך בדיוק יעשו יקום שלם רק לפרנצ'ייז הזה? באקס-מן יש 101 דמויות ואפשר לעשות סרטי סולו וסרטים בעבר ובעתיד וכו', אבל ארבעת המופלאים די מצומצמים, לא? אפשר אולי לעשות סיקוולים, אבל בלי להתחבר לסרטי "מארוול" אחרים, נראה לי שיהיה קשה לבנות מזה משהו גדול יותר.
לגבי הידיעה השנייה: אין לי בעיה שג'קמן ימשיך לעשות כמה סרטי סולו שבא לו (אגב, "פוקס", אתם מודעים לכך שיש עוד כמה דמויות עם אחלה פוטנציאל לסרט סולו, נכון?) אבל שיקח קצת הפסקה מהסרטים הקבוצתיים. האולפנים צריכים לצאת מה mindset הזה שאם וולברין משתתף הוא חייב להיות במרכז הבמה. נראה לי "שהתחלה" הוכיח שזה ממש לא המקרה, ואפשר לעשות סרט "אקס-מן" מעולה גם בלי לדחוף פנימה את וולברין. אולי אני במיעוט, אבל לדעתי "העתיד שהיה" היה נשמע הרבה יותר מעניין אם הנוסעת בזמן הייתה אותה אחת מהקומיקס. אם הם לא מסוגלים לשים אותו בשוליים, אז או שיתנו לו עוד הופעת אורח קצרצרה או שפשוט לא ישימו אותו בסרט. אני בטוח שלג'קמן עדיין תישאר עבודה.
ארבעת המופלאים
יכולים לעבוד בכל מיני תחומים: כסיפור הרפתקאות גיבורי על סטנדרטי, קשקשת מד"ב עם יקומים חלופיים או מסע לחלל להצלת היקום מענק זולל פלנטות. גם הנוסחה של קבוצה בת ארבעה חברים לא מגבילה לחלוטין, הרי היו לא מעט וריאציות של הקבוצה.
אני מוכן לנחש שאכן יהיה חיבור עם סרטי אקס-מן, בעיקר מתוך קנאה של פוקס ביקום הקולנועי של מארוול. זה עובד שם, וורנר\DC עומדת לעשות משהו דומה, אז למה לא פוקס ושני הפרנצ'ייזים שלה?
אז עכשיו בקומיקס יש יקומים
לאוונגרס, DC, אקס מן, ספיידרמן וארבעת המופלאים. בכלל לא הגזימו עם הכמות.
אני בטוח שבסופו של דבר
דיסני יגיעו להסכם עם פוקס שיאפשר להם להפגיש בסרט את האוונג'רס והאקס-מן. אין מצב ששני האולפנים יוותרו על הסיכוי לפיצוץ-אטומי-קופתי כזה.
זה בדיוק מה שיקרה
יום אחד, אולי לא רחוק מדי, כל היקומים האלה יהיו מספיק גדולים כדי שכל האולפנים יחליטו לעשות את סרט הקרוס-אובר האולטימטיבי, מה שיצור פיצוץ שיגרום לכל היקומים האלה לקרוס אל תוך עצמם.
פאטון אוסוולט כבר כתב לזה תסריט
http://www.youtube.com/watch?v=MDUrw7j0UA4
רובכם רואים את זה כמשהו חריג
בגלל ההפרדה בין האולפנים, אבל תחשוב על זה שכבר יותר מ-50 שנה כל הדמויות הללו מתארחות אחת אצל השנייה פעמיים בשבוע, וכולן נוטלות חלק בקביעות בקרוסאוברים של מארוול. החיבור בין כל הדמויות הללו טבעי מלכתחילה, כי הן פועלות באותו יקום (ובד"כ גם באותה עיר, ניו-יורק), נלחמות באותם נבלים ומרביתן פעלו יחד באותה קבוצה: כמעט כל ה-FF היו נוקמים בשלב כזה או אחר; וולברין, ספיידר-מן ומחצית מהאקס-מן הם חברים בנוקמים כיום; וולברין, האלק וספיידר-מן היו ב-FF; כמה מהנוקמים היו באקס-מן (מיס מארוול) או התחילו בעולם המוטאנטים (סקארלט וויץ', קוויקסילבר).
בפוליטיקה שבין האולפנים זה באמת משהו חריג
אבל אני נוטה להאמין שהפוטנציאל הקופתי פה יכריע גם את הפוליטיקה.
אבל העניין הוא שמה שעובד בקומיקס
הוא לא בהכרח עובד בקולנוע. בקומיקס יש לכל דמות מלא גרסאות והוא מלא סתירות אבל שם זה עוד איכשהו עובד, בקולנוע זה לא. עם אקס מן ואוונגרס יחיו בשלום אחד לשני ייווצרו מלא סתירות בין היקומים, איך שבאקס מן בעלי הכוחות מנודים ובאוונגרס בדיוק ההפך. איך שילד לא שמו לב לתופעת המוטאנטים ואיך הם לא שיתפו מעולם פעולה עם פרופוסור X והX מן שלו וכו' וכו'. אני ממש נגד קרוסאוברים בין יקומים, זה יהיה אסון.
*אם ולא עם כמובן
(ל"ת)
הנידוי\שנאה\רדיפה היא לא של בעלי כוחות על
אלא של מוטאנטים בלבד. בעוד קפטן אמריקה וחבריו מהוללים כגיבורים וכוכבים, מהאקס-מן מפחדים כאילו הם חולים בצרעת. וזה קורה באותו יקום, באותו עולם. אני מוכן לקבל את הטענות האחרות שלך (כמובן שאתה צודק בעניין שילד), אבל לא בעניין הזה.
ההבדל המהותי בין הנוקמים לאקס מן היא שאין להם את אותה החברה -
בעולם של הנוקמים אין מוטאנטים, מה שהופך את החברה שלהם לשונה לחלוטין.
עכשיו, כיוון שבאופן קבוע סרטי אקס מן מתרחשים בעתיד הלא רחוק (מה שאגב הולך ומרחיק אותם מהשואה, עד כדי שעוד שניה זה כבר נהיה לא אמין), זה בסדר – אפשר לעשות קרוסאובר בין אקס מן לנוקמים, אם בנוקמים פתאום יתחילו לגלות על מוטאנטים.
רק שאם רוצים לעשות קרוס בין הנוקמים לאקס מן בלי ללהק את כל האקס מן מאפס, זה מתחיל ליצור בעית זמנים קשה, כי כל האקס מן צריכים להיות צעירים בבערך עשרים שנה כדי שזה יהיה הגיוני כרונולוגית.
מצד שני, אני לא חושבת שלמישהו באקס מן אכפת מבעיות זמנים או מללהק את כולם מחדש, אז הוריי קרוס אובר.
אני בעד הכרזה כלל עולמית באום
בה כל הצופים מתחייבים שלא יהיה אכפת להם מחוסר הקונסיסטניות כל עוד ייראו את האקסמן והנוקמים באותו סרט.
אני מקווה שאתה צודק
העולם זקוק לסצנה של וולברין הולך מכות עם הענק הירוק.
אני כרגע מוכנה לשלם לאולפנים כסף כדי לא לראות את
וולברין יותר על המסך הגדול. אני בכנות לא מבינה מה גורם להם לחשוב שהם כל כך צריכים אותו, זה פשוט לחלוטין ובלי ספק לגמרי מיותר להפוך אותו שוב לכוכב הראשי של הסרט אקס מן החדש.
אני כל כך מסכימה איתך!
(ל"ת)
תאריכי השחרור של נימפומניאק לאקרנים פורסמו
http://insidemovies.ew.com/2013/12/05/nymphomaniac-release-dates/
שעת סיפור
הכותב Film Critic Hulk מהאתר Badass Digest פרסם ספר דיגיטלי על איך לכתוב תסריט ולהעביר סיפור במדיום הקולנועי. הוא ניתן לרכישה באמאזון תמורת 5 דולר בלבד. את ההקדמה לספר כתב אחד בשם אדגר רייט.
עוד פרוייקט כפול, והפעם "ספר הג'ונגל". הראשון שייך לאולפני דיסני ואמור לביים אותו ג'ון פאברו. עכשיו פורסם שגם וורנר רוצים להפוך את זה לסרט, ושכרו את שירותיו של הבמאי אלחנדרו גונזלס ("בבל").
פורסמו עשרת הסרטים שמתוכם יבחרו המועמדים לאוסקר בקטגוריית האפקטים הויזואלים. בין הסרטים שקופחו – "איש הפלדה", "המשחק של אנדר" ועוד. אבל כמובן ש"הפרש הבודד" כן שם.
דייויד מאגי, התסריטאי של "חיי פיי", יכתוב את הסרט הבא בסדרת "נרניה". כרגע אין לסרט תאריך.
לואיס לטרייר יביים את קומדיית הריגול של סשה ברון-כהן, שנקראת "Grimsby".
"איש הפלדה" לא ברשימה?!
דה פאק?
טוב, אפשר להגיד ששום דבר מהרשימה הזאת לא ממש משנה כי ממילא הסיכוי שסרט כלשהו מלבד "כח משיכה" יקבל את הפרס השנה שווה לסיכוי שעציץ טולבגיה חריפה יקבל את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, אבל בכל זאת, "איש הפלדה" הוא לא אחד מעשרת הסרטים בעלי האפקטים הטובים ביותר השנה? סליחה, אבל לא נכון.
דווקא לפי מה שכתבת על כנס העתידנים,
יש סיכוי שעציץ טולבגיה חריפה יזכה באוסקר על אנימציה.
זו הייתה גם התגובה שלי לרשימה
אפשר לאהוב את הסרט, או לשנוא אותו, אבל שאנשים שאפקטים מיוחדים הם החיים שלהם יחליטו שהוא אינו בין עשרת המצטיינים בתחום השנה, זה פשוט מפליא.
איך הם מתכוונים להסריט את "כס הכסף"?
השחקן ששיחק את יוסטס ב"דורך השחר" כבר בן עשרים…
לא ברור מה הם עוד מנסים לסחוט מהסדרה הזאת. זה הרי ממש לא מצליח להם, אז למה בכוח?
20?!
מה… כמה זמן עבר מאז הסרט הקודם? אני מרגיש פתאום זקן.
בכל מקרה אפשר תמיד לעשות ריקסט, זו לא בעיה.
האמת שעברו רק 3 שנים
חשבתי שהוא יהיה בגיל מתקדם מדי כדי לשחק ילד בית-ספר, אבל העמוד שלו בIMDB הפתיע אותי ממש. יכול להיות שהסרט הסתובב הרבה זמן בפוסט פרודקשן. כל הערפל הירוק הזה, לא קל.
סביר שאכן יהיה שם ריקאסט, לי זה מרגיש.. מעפן. קשה לדמיין שמישהו היה חולם לעשות ריקאסט לדמות ראשית בהארי פוטר, או משחקי הכס, וגם שם השחקנים גדלו מהר מדי, עם כמה שזירזו את ההפקות. זה תורם לתחושה שסדרת נרניה היא מעין מסחטת כספים מזדמנת שלוחצים עליה כשאין משהו יותר מפתה בסביבה.
הם בכלל מתכוונים להוות את אחיינות של הקוסם
שזה מעין פריקוול שמתרחש לפני המכשפה האריה וארון הגדים ומתארת את בריאת נרניה.
אני זוכרת שזה היה הדיבור,
אבל בידיעה שמאד האטר קישר אליה רשום שהעיבוד הוא לsilver chair
אחיינו של הקוסם מאוד מוצלח, הוא מספר על הילדות של הפרופסור שהאחים פבנסי מתארחים אצלו באריה המכשפה וארון הבגדים.
אחיינו של הקוסם די משעמם, ממה שזכור לי.
והסימבוליות הנוצרית שם הופכת לשקופה כמו מים.
אחיינו של הקוסם נהדר.
ודווקא לסימבוליות הנוצרית לוקח די הרבה זמן להפציע שם, ואחרי זה, היא חלק של הנצרות שהוא לא ממש מוכר ולעוס.
סליחה על הטעויות המביכות כגון אחיינות במקום אחיינו
ובאמת שאין לי מושג מה התכוונתי לכתוב במקום להוות. ככה זה שכותבים בחיפזון.
מורן אטיאס כוונדר וומן
לדעתי חוץ מגדות מי שמתאימה לתיאור של וונדר וומן זו לא אחרת ממורן אטיאס.
מה אתם אומרים מורן אטיאס או גל גדות מי מהן יותר מתאימה לתפקיד?
JJ אברמס מגלגל אחריות על האולפנים
כולנו חשבנו שהחשאיות האברמסית הטיפוסית היא שגרמה לסודיות סביב סרט "סטארטרק" האחרון שלו, ובייחוד לגבי זהות הנבל ההוא, הסוגיה שזכתה לביקורת לא מועטה. אז עכשיו הוא מאשים את האולפנים בקטע הזה, האולפנים שחששו שזהות הנבל תגרום לקהל הרחב לחשוב שצריך להכיר את מב"כ בשביל לראות את הסרט. כן, כי הדרך שבה השתמשתם בו והדרך בה הסתרתם את זהותו מלכתחילה היו חכמות. המממ, כן.
http://www.trektoday.com/content/2013/12/abrams-star-trek-into-darkness-regrets/
והוא אומר שג'ו קורניש כנראה עוד לא סגור.
http://trekmovie.com/2013/12/02/abrams-admits-koncealing-khan-was-mistake-hopes-joe-cornish-is-next-director/
אויש, איזה שטויות
ל"נוקמים 2" קוראים "עידן אולטרון". כן, אני בטוח שכ-ל האנשים שלא קוראים קומיקס ואין להם מושג קלוש מי זה אולטרון לא יבואו לראות את הסרט. הרי אם הם לא מכירים אותו, איזו סיבה יכולה להיות להם לצפות?
הסרט החדש של טרנטינו זה מערבון?
אני צריך לשכוח מהפנטזיות על סרט על האחים לבית וגה כנראה.
האם מישהו יכול לעזור לי למצוא סרטון בנושא האחר הוא אני
אני צריך את זה לעבודה לבית הספר בגלל שמשרד החינוך החליט שזה יהיה הנושא של שנת הלימודים הזאת (שהתעסקות בנושא בבית ספר היא שטחית כרגיל אבל זה עניין אחר). צריך לצרף לעבודה סרט קצר בנושא האחר הוא אני. למישהו יש רעיון. ואי אפשר for the birds כי כבר הרבה תלמידים שמו אותו (לצערי כי הוא הסרט הקצר השני האהוב עלי של פיקסאר).
"האחר הוא אני" נשמע דווקא יותר מתאים ל-"Geri's Game".
או אולי בעצם Ender's Game.
הדרקון הראשון שלי גם מתאים
(ל"ת)
הסרט הישראלי "זרים"
http://www.youtube.com/watch?v=RpjHSiQLPmA
סרטים ישראלים עד 20 ש"ח, לרוב בנוכחות אחד היוצרים/שחקנים
בסוף החודש, ברחבי הארץ. לבחור ז'אנר>סרטים:
https://culturedays.pais.co.il/
השיעמום מעביר את מקולי קולקין על דעתו.
http://thepizzaunderground.bandcamp.com/
אז "מהיר ועצבני 7" יוצא ב-11.7, אה?
משעשע קלות: רשמית, התאריך של הסרט עדיין לא זז. הוא עדיין אמור לצאת ב-11.7. אבל התאריך של סרט אחר זז: "כוכב הקופים: השחר" הוקדם בשבוע. הוא היה אמור לצאת ב-18.7, עכשיו הוא ייצא ב-11.7. כלומר: פוקס, אולפן הקופים, בטוחים באלף אחוז בכך שיוניברסל לא יעמדו בדדליין שהציבו לעצמם – גם אם יוניברסל עצמם עדיין לא מודים בזה.
ועכשיו גם "Jupiter Ascending" הוקדם בשבוע
מה-25 ל-18 ביולי. אחד יצא, כולם לוקחים צעד אחורה כדי לתפוס את מקומו.
אוי, זה מביך:
נציג צרפת לקטגוריית הסרט בשפה הזרה באוסקר הקרוב הוא "רנואר" הפושר שהועדף על פני לא מעט סרטים אחרים ומדוברים יותר, משום מה זה לא מפריע ליונתן ריגר להכריז במהלך תוכנית האקטואליה הלילית התורנית בערוץ 2 ש"כחול הוא הצבע החם ביותר" לוקח את הקטגוריה בהליכה.
(תודה ל-אוקי4 על העלאת הסרטון).
חחחחחחחחחח
(ל"ת)
משעשע.
אבל אם כבר מעלים קטעים מחדשות הלילה, אפשר אולי להעלות את הקטע שבו השתתפתי ביום ראשון?
למה? עשית משהו מביך? אם לא עשית שום פאשלה מביכה אז לא שווה...
(ל"ת)
Filmography 2013
זה שוב כאן וזה שוב נהדר. סרטי 2013 ב 7 דקות.
http://www.youtube.com/watch?v=Y0cstJdV16Q
זה רשמי -
אחרי שסשה ברון כהן פרש, החלו שמועות לפיהן מי שיחליף אותו בתפקיד הראשי בביוגרפיה של פרדי מרקיורי, הוא בן ווישו. השמועות האלה אושרו רשמית עכשיו.
http://www.avclub.com/article/ben-whishaw-is-the-new-freddie-mercury-in-that-fre-106389
יכול לצאת מזה משהו, אבל לדעתי הוא קצת חמוד כזה מדי
קצת קשה לי לדמיין אותו משחק דמות מוקצנת כמו של פרדי. אבל אני בהחלט רואה מצב בו אני אוכל את הכובע.
הפרוייקט הבא של ארי פולמן: אנה פרנק
מצויר, כמובן.
כך מוסר ההוליווד ריפורטר
שורה אהובה מהכתבה: He also created the En terapia, the Israeli TV series about psychoanaylsis adapted by HBO as In Therapy.
כן… לא בדיוק השם של זה. לא נורא. אמממ… לא בטוח מה דעתי על הנושא, הפרוייקט האחרון של פולמן עם ילדים (קלרה הקדושה) נחשב לסרט ממש טוב אבל אישית הוא נראה לי כמו קשקוש משעמם. בוא נקווה לטוב, בכל מקרה.
הוא גם לא "יצר אותה"
לפי imdb הוא כתב לה שלושה פרקים.
הוריי למידע מדויק.
(ל"ת)
תמונות ראשונות מ"Transcendence", ג'וני דפ בלי איפור לבן על הפנים!
מתי היתה הפעם האחרונה שראינו אותו במשהו כזה? (לא כולל "יומן הרום" שהוא סרט קטן שאף אחד לא שמע עליו, או "רנגו" שבו הוא היה ירוק).
אמממ, משהו בתגובה הזאת מרגיש לי חסר.
אבל אני לא יכול לשים את האצבע על מה.
אממ
לא שכחת משהו?
וואלה גם אתם שמתם לב? איך יכולתי לשכוח!
"התייר"! גם שם לא היה לו איפור לבן! אבל גם אותו אף אחד לא ראה אז הוא גם לא ממש נחשב.
http://blogs.indiewire.com/theplaylist/first-look-at-johnny-depp-in-wally-pfisters-transcendence-plus-official-synopsis-20131212
טריילר ל"ריו 2".
מצחיק באופן מפתיע. גם שמחתי לראות שהרע מהסרט הקודם חוזר, גם אם אין בזה כל הגיון עלילתי. חוץ מזה, העלילה נראית ממש לא משהו.
http://www.youtube.com/watch?v=OUHO-A58frA
הסרט הבא של ג'יבלי.
בעוד אנחנו עדיין מחכים ל"הרוח עולה" ול"המעשיה של הנסיכה קאגויה" אולפני ג'יבלי לא מחכים שנדביק אותם וכבר מכריזים על סרטם הבא שייצא ב-2014. לסרט קוראים "When Marnie Was There" המבוסס על " rel="nofollow">ופוסטר. את הסרט יביים (מביים?) הירומסה יונבאיאשי ('ארייטי').
אבל כל זה לא ממש רלוונטי אלינו. אם הוא יופץ בארץ (וזה חתיכת if) זה בטח יהיה רק בעוד שנה וחצי-שנתיים (במקרה הטוב).
"הרוח עולה" נרכש להפצה בישראל במהלך 2014
(ל"ת)
על ידי מי?
(ל"ת)
אורלנדו
https://www.facebook.com/groups/301605926624659/permalink/474018649383385/
קול!
ולא ציינת גם שהוא הבטיח שהסרט יופץ בגירסה לא-מדובבת בלבד (תקדים לסרט אנימה בארץ, או שאני טועה?).
לא תקדים. גם "הנסיכה מונונוקי" הופץ כאן בלי דיבוב.
כמו "הרוח עולה" זה היה סרט שאין טעם לדבב אותו, כי הוא לא מיועד לילדים.
וואלה נכון.
אם לקרוא למה שקרה לנסיכה מונונוקי בארץ "הפצה" זה קצת מוגזם.
משהו בשם של הספר נשמע לי מוכר
ואז נזכרתי: זה אחד הספרים שמיאזאקי מיקם ברשימת 50 ספרי הילדים האהובים עליו לפני שלוש שנים:
http://www.nausicaa.net/wiki/50_Children%27s_Books_Chosen_by_Hayao_Miyazaki
מצד שני, עושה רושם שהסופרת הזאת לא היתה דמות משמעותית מדי בדברי ימי ספרות הילדים האנגלית. בויקיפדיה לא רק שאין עליה ערך, אין שום אזכור שלה בכלל. חיפוש בגוגל מביא בעיקר תוצאות של ספרים שהיא כתבה ואיזו ביוגרפיה קצרצרה.
גם העובדה שבאמאזון יש לו ביקורת אחת בדיוק
אומרת שזה לא ממש ספר ידוע. מאוד מעניין דווקא – איך ספר עלום של סופרת בריטית אלמונית הופך לסרט אנימציה יפני של האולפן הכי נחשב?
באמאזון הבריטית יש לו יותר ביקורות
מן הסתם שם הספר קצת יותר ידוע, גם אם (לפי הרושם שקיבלתי) הוא לא ניצב בין הקלאסיקות הגדולות של ספרי הז'אנר (וכמו "הלקחנים" היתה סדרת טלוויזיה מצולמת על פיו בבריטניה, מסתבר). יכול להיות שגם ביפן היתה לספר הצלחה גדולה.
מה שיכול להיות מעניין הוא העובדה שהספר הזה עוסק ברוח-רפאים. ביפן, כמו בבריטניה, יש מסורת מאוד ארוכה של סיפורי רוחות-רפאים ויהיה מעניין לראות האם בג'יבלי יבחרו להעתיק את העלילה ליפן כמו שעשו ב-"הלקחנים" תוך שימוש בפולקלור-הרפאים המקומי או להשאיר אותה בבריטניה.
רמז:
בחן היטב את צבע השיער של הילדה בפוסטר.
זה לא אומר כלום
כבר היו באנימה דמויות יפניות בלונדיניות.
"ארייטי" הוא סרט חביב
וסתמי, ומיושן. כמו כל הסרטים האחרונים של ג'יבלי. דווקא שמעתי שאומרים ש"הרוח עולה" הוא סרט די טוב, נחכה ונראה.
סוני הכריזו על שני סרטי ספינאוף לספיידרמן
בנוסף לספיידרמן 3 שייצא בקיץ 2016, מפתחים גם את הסרטים venom ו-sinister six במטרה להרחיב את הפרנצ'ייז.
הידד?
LOL, כבר אין להם מה לעשות עם הדמות אז הם הולכים על גישה הפוכה מאוונג'רס
ה"יקום" של ספיידרמן הוא הרבה פחות נרחב מזה של האקס מן נגיד, עליהם עוד אפשר לעשות יקום רחב אבל על ספיידי?
אז הם הולכים על גישה נואשת ומנסים לעשות אנטי-אוונג'רס עם קבוצה של נבלים במקום קבוצה של גיבורים. פשוט עלוב. קשה לי להאמין שזה יעבוד.
עושים ריבוט ל'האקדח מת מצחוק'
אלוהים אדירים, למה?
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=112469
אוי.
זו סדרת סרטים שעיקרה בדמות הראשית ובכך גם בשחקן הראשי, בלי לזלי נילסן הסרטים הללו היו הרבה פחות מוצלחים לטעמי, אז עם אד הלמס הסביר מינוס? אני אוותר כבר מראש.
שליחות קלארקית
אמיליה קלארק ("משחקי הכס") לוהקה רשמית כשרה קונור בריבוט של "שליחות קטלנית" וכנראה שג'ייסון קלארק ("כוננות עם שחר") ילוהק לתפקיד ג'ון קונור. וגם שוורצנגר שם.
איך שגלגל מסתובב לו
אמיליה קלארק מופיע ב-"משחקי הכס" על פי ספריו של ג'ורג' ר.ר. מרטין לוהקה עכשיו לתפקיד שרה קונור. לינדה המילטון, שרה קונור המקורית, הופיעה בשנות ה-80 בסדרת הטלוויזיה "היפה והחיה" שפרקים שלה נכתבו על ידי… ג'ורג' ר.ר. מרטין.
והאחרונה לגם את שרה קונור
בסדרת הטלוויזיה The Sarah Connor Chronicles הייתה לנה האדי, היום סרסיי לאניסטר ב"משחקי הכס".
לגלם*
(ל"ת)