קודם כל, עדכון בן כמה ימים, אבל צריך להזכיר אותו: זוכרים את זה שג'ון קליז ישתתף בסרט ישראלי? (ישששששש!). אז זהו, שהוא לא (אווווווו.) אבל מחליף אותו פטריק סטיוארט, הוא קפטן פיקארד ופרופ' X (ישששששש!).
סטיוארט אמור, לפי ההודעה מיח"צני הסרט, להגיע לארץ ב-9 באוגוסט כדי להשתתף בסרט "לצוד פילים" של רשף לוי בתפקיד שפינה ג'ון קליז. לא רוצה להיות יותר מדי סקפטי, אבל אני אשמח הרבה יותר כשאנשים ממש יראו אותו בארץ. הסיפור הזה על סטאלון-ברוס וויליס-ואן-דאם שיגיעו לארץ, אוי רגע בעצם הם לא, הוא טרי מאוד, הגיע מאותו מקור פחות או יותר (יונייטד קינג ושות') והסריח עד השמים מספין חסר כל קשר למציאות. אבל הפעם זה שונה. אולי.
בהוליווד ריפורטר עשו סיכום של הקיץ בתחום שבאמת חשוב (להם): איזה סרטים הצליחו מספיק כדי לקבל עוד המשך, ואיזה לא. ובכן, אין סכנה להמשך ל"באטלשיפ". אבל "שלגיה והצייד" יקבל טיפול סיקוול, שיהיה כמובן כישלון, כי האולפנים עדיין לא מצליחים להבדיל בין סרט שעושה כסף לבין סרט שלאנשים באמת אכפת ממנו.
הידיעה המעניינת באמת כאן היא שפוקס מתכוונת ליצור המשך ל"פרומתיאוס". זה כנראה לא יקרה בקרוב: אין תסריט, ואין מחויבות מצד רידלי סקוט (מייקל פאסבנדר ונומי רפאס חתומים על סרטי המשך, אם יהיו כאלה). דבר אחד ברור, דיימון לינדלוף עסוק מדי ולא יכתוב את התסריט לסרט ההמשך. אויה. תנחומי לתסריטאי שיקבל לידיו את הסמטוכה הזאת וינסה ליצור המשך שייראה כאילו הוא תוכנן מראש.
ואם כבר אנחנו בענייני סיקוולים לפריקוולים: ההמשך של "אקס-מן: ההתחלה" לא ייקרא, כצפוי, "אקס-מן: ההמשך" או "אקס-מן: קצת אחרי ההתחלה אבל לפני האמצע, בערך בקטע של סצינת האקשן הראשונה", אלא "X-Men: Days of Future Past" – עיבוד של קו עלילה מפורסם מהקומיקס שעוסק בעתיד, או שמא הווה, אלטרנטיבי. הסדרה ממילא היתה מסובכת עם כמה קווי זמן שלא בהכרח משתלבים זה בזה, אז תתכוננו להסתבך עוד יותר.
ועוד עדכון קומיקס: הנבל ב"תור: העולם האפל", סרט ההמשך של "תור", יהיה כריסטופר אקסלטון, הידוע כדוקטור התשיעי, שיגלם את שליט ממלכת האלפים האפלים סוורטלפרינגלס או משהו. עכשיו אנשים שמבינים בקומיקס יסבירו לנו מה זה אומר. [THR]
הרימייק/סיקוול/פריקוול המופרך התורן שכולם מתעצבנים עליו: האחים וורנר "חוקרים אפשרות" של פריקוול ל"הניצוץ". [LATimes] כרגיל, זה שהם חושבים על זה לא אומר שזה יקרה, ואנשים מתפלצים מוקדם מדי.
רוברט רודריגז עושה סרטים בשביל הכיף הפרטי שלו, ומביא אנשים שמגניב שיהיו שם. הוא לא מוטרד מעניינים כמו ליהוק או תסריט, הוא כבר ידאג למצוא להם משהו. אז בהמשך ל"מצ'טה", "Machete Kills", תשתתף בין השאר ליידי גאגא בתפקיד… כלשהו. ויש גם פוסטר להמחשה.
אמה סטון תככב בסרט הבא של קמרון קרואו! זה היה אמנם מרגש יותר כשקרואו היה זה שאחראי ל"ג'רי מגווייר" ו"כמעט מפורסמים", ולפני שהוא איבד עשור שלם בין "ונילה סקיי", "אליזבתטאון" ו"מקום לחלום עליו" (כלומר "קנינו גן חיות" – הסרט עבר בארץ כשהוא מעורר כל כך מעט תשומת לב שנראה לי שרוב האנשים אפילו לא מודעים לשם העברי שלו).
ת'ור - אלפים אפלים.
לא יודע לגבי קומיקס, אבל בסרט האנימציה Thor: Tales of Asgard הופיע הניצול האחרון של ממלכת האלפים האפלים, שחי עם אודין אחרי שהגזע שלו הושמד ע"י ענקי הקרח.
http://www.imdb.com/title/tt1667903/
מה שבטוח
שההמשך למצ׳טה לא יהיה מאכזב. בסרט, שגם ככה עלילתו מורכבת מ: כל מה שיצדיק מכות, דקירות ועריפות ראש באופן סביר, בטוח כל המשך יהיה מגניב באותה מידה.
דווקא את הסרט הראשון לא אהבתי.
דני טרחו היה אנמי משהו ולא היה כזה אקשן מטורף כמו שאפשר היה לצפות. נורא אהבתי את פלאנט טרור ושמחתי לשמוע שרודריגז ממשיך עם סרטי המחווה לגריינדהאוס, אבל זה פשוט לא היה זה.
באופן סביר?
שום דבר לא סביר הגיוני מוסבר או מנומק בסרט הזה. וזה מה שגורם לו להיות כל כך טוב.
צודק
אולי הייתי צריכה להחליף את המילה "סביר" ב"אפשרי באופן עקרוני ואינו נוגד את חוקי הפיזיקה (רוב הזמן)".
ואכן- זה מה שגורם לו להיות כל כך טוב.
האחים וורנר לא צריכים להתאמץ.
פריקוול ל"הניצוץ"? סטיבן קינג כבר סיים לכתוב את ה*סיקוול* שלו לספר (יוצא שנה הבאה).
אם יתחנפו אליו מספיק (אני מאמין שקינג עדיין מריר על העיבוד של קובריק) הוא ימכור להם את הזכויות וכולם יהיו שמחים… במידה והספר יהיה טוב, ואפילו מעריץ קינג כמוני מטיל בזה ספק. יש דברים שפשוט לא נועדו כדי שיצרו להם המשך.
קינג לא סובל את העיבוד של קובריק,
אז סביר יותר שהוא ימכור את הזכויות להמשך לסדרת הטלויזיה של עצמו, מאשר לסרט.
הוא לא אוהב את העיבוד של קיובריק, באמת?
למה, הוא שינה משהו מהספר? (לא קראתי את הספר)
הוא לא חשב שהליהוק טוב?
הוא סתם לא אוהב את הסגנון של קיובריק?
לפי התבטאויות שונות שלו לאורך השנים
הוא מעריך את הסרט כסרט, אבל חושב שהוא גרוע מאוד בתור עיבוד לספר שלו. בערך על הסרט בויקיפדיה יש פרק שלם על זה:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Shining_(film)#Response_by_Stephen_King
ראוי אולי להזכיר שרוב הציטוטים של קינג שמוזכרים כאן הם משנות השמונים המוקדמות. מאז היו הרבה, הרבה, הרבה עיבודים לספרים של קינג, ורבים מהם נוראיים. מעניין אם היום הוא עדיין היה מתלונן על "הניצוץ".
האמת שאני ממש לא מסכים.
נכון שקובריק שינה כמה דברים, אבל סך הכל הוא שמר על רוח המקור ועל מבנה העלילה הכללי והפואנטה של הספר. זה עיבוד ממש לא מזיק.
מעניין מה קינג חשב על העיבוד של החבר הטוב שלו מיק גאריס ל"שק של עצמות", עכשיו זה באמת היה חרא של סרט (למרות ההיצמדות הפאנטית לספר).
"מצ'טה" הקודם היה מדורג R,
אז כמה עוד יתווסף לדירוג הזה אם ליידי גאגא תופיע שם? לא ראיתי את הקודם, אבל אני לא יודע עד כמה לובסטר ענק עם רגליים של אריה, כנפיים של נשר והאף של קובי מיימון שאוכל צנוברים עם פי הטבעת שלו (או כל דבר אחר שהיא תחליט ללבוש שם) יתאים לסגנון של רודריגז.
לפחות הידיעה על אמה סטון וקמרון קרואו משמחת. היא באמת הזכירה לי קצת את קייט הדסון הישנה, רק שאצלה היכולת לא פגה אחרי שנתיים. ופתאום אני קולט שהייתי רוצה לראות אותה בסרט של טרנטינו.
והידד, סרט חדש של "אקס-מן"! אני מקווה שיתמקדו במגנטו, צ'ארלס, ביסט, רייבן ועזאזל (ועכשיו כשהם באותו צד, אולי המג'יק יקרה ונייטקרולר יוולד…), יוסיפו אולי את ה"מגוייסים הראשונים" של צ'ארלס (סייקלופס, ג'ין גריי וכו') ושיפטרו מכל הדמויות המיותרות האלה מהסרט האחרון.
נייטרקרולר הוא הבן של מיסטיק ועזאזל?
מעניין, בעיקר בגלל שלא מתייחסים לזה בסרט השני שם הם פעלו ביחד. חוץ מזה אם כבר רייבן היא אמא של מישהו מתי יביאו עיבוד שלה כאמא של רוג?
ההופעה היחידה של עזאזאל בקומיקס
הייתה לפני כמה שנים באחד מסיפורי האקס-מן הגרועים ביותר, The Draco, שם התגלה שקורט הוא בנו של השטן-לכאורה, דהיינו עזאזאל, שמן הסתם היה יותר מסתם ביריון בשירות נבל על. על מיסטיק ידוע כבר מזה שנים רבות. בכל אופן, נחשף שכחלק מניסיונות ההישרדות של רייבן במחצית הראשונה של המאה העשרים, היא התחתנה עם אציל כלשהו וניהלה רומן עם אחד מעמיתיו, עזאזאל בתחפושת, כחלק מתכניתו ארוכת השנים להכניס נשים אנושיות להריון ולהפיץ את זרעו (באותו סיפור נחשף גם שעזאזאל הוא אביהם של לפחות שני מוטאנטים נוספים לא מוכרים במיוחד, שגם להם יכולת טלפורטציה). כשקורט נולד, רייבן נחשפה בצורתה המקורית, נאלצה לברוח ונטשה את התינוק.
http://goodcomics.comicbookresources.com/2011/06/04/ten-goofiest-moments-in-uncanny-x-men-426-435/
רייבן היא לא אמא של רוג, אלא אמצה אותה לאחר שברחה מהבית, יחד עם בת-זוגה בזמנו, דסטיני. רוג הייתה לתקופה קצרה חלק מאחוות המוטאנטים בהנהגת מיסטיק ונלחמה באוונג'רס, עד שהחליטה לעבור צד והצטרפה לאקס-מן.
צאצא נוסף של מיסטיק הוא בנה המשותף עם סייברטות', גריידון קריד, אדם רגיל שגדל להיות פעיל נגד מוטאנטים ואף מועמד לנשיאות, ונרצח במהלך מסע הבחירות ע"י אמו.
בתסריט המקורי של X2
היתה התייחסות ליחסי נייטקרולר/מיסטיק (בסצינת המדורה) אבל סינגר הסביר בקומנטרי שהרגיש שהעניין מכביד על הסרט שלא לצורך והחליט לקצץ.
השאלה היחידה שיש לי על פרומיתיאוס היא למה דיימון לינדלוף עדיין ממשיך לעבוד בהוליווד.
הטמטום של הסרט הזה פשוט העליב אותי, כמו שאפילו סרטי רובוטריקים לא העליבו אותי. ב-Birdemic היה יותר היגיון.
אוי,
יצפו מאיתנו להיות בעד ת'ור ונגד הדוקטור?
זה יהיה כמו לצפות בסרטים שבהם אלן ריקמן משחק את הרשע.
רגע...
את אומרת שיש סרטים שבהם הוא *לא* הרשע?! בוא נחשוב רגע על סרטים איתו שראיתי…
הארי פוטר (לא יודע אם "רשע" זו ההגדרה, אבל הוא לא בדיוק "מר עליזות")
מת לחיות
סוויני טוד
טוב, אני מניח שב"דוגמה" הוא לא היה רשע, אבל לרוב הוא כן! זה פריטי מאצ' הטייפקאסט שלו. האמת, עם הקול שלו, הוא יכול להיות אחלה נבל בונד.
"No, Mr. Bond, I expect you to turn to page 394"
הכוונה היא
שכשריקמן מגלם נבל, קשה שלא להעדיף אותו על פני הפרוטגוניסט.
הוא לא תמיד הרשע!
הוא שיחק גם בתבונה ורגישות דווקא את הדמות הנעימה ביותר, הוא היה קולו של מרווין במדריך לטרמפיסט (והדבר הכי טוב בסרט הבינוני והמאכזב הזה), וכמובן שיש גם את גלקסי קווסט הזכור לטובה.
אחת הבעיות מבחינתי בסוויני טוד הייתה שהייתי הרבה יותר בעד שאר האנשים בסביבה (לרבות אלן ריקמן) ופחות מדיי בעד ג'וני.
ומן הסתם בדוגמה הוא לא היה רשע בכלל.
ובהארי פוטר אי אפשר להגיד שהוא היה דמות הרשע, הדמות שלו מורכבת ובוודאי שאפשר להזדהות איתה. היא גם אחת הדמויות האהובות בסדרה נראה לי.
בקיצור, מת לחיות ורובין הוד הם ממש לא כל הסרטים בעולם.
מה יותר מרגש אותך בתור ישראלי,
שחקן ישראלי שמשתתף בסרט הוליוודי.
שחקן בינלאומי שמשתתף בסרט ישראלי.
סרט הוליוודי שקשור איכשהו לישראל.
הצלחה של כוכב עם שורשים ישראליים (כלשהם).
ביקור של כוכב בינלאומי בארץ.
ללמוד עם הבן של כוכב הוליוודי באותה ישיבה… (כן זה קצת איזוטרי, אבל אני למדתי עם הבן של כריסטוף וואלץ באותה ישיבה)
אלוהים, אנחנו פרובינציאליים.
הבן של כריסטוף וואלץ למד בישיבה?
וואלץ יהודי או שהבן שלו גר?
אשתו יהודיה.
(ל"ת)
התכוונתי גרושתו.
(ל"ת)
למדת עם וולץ ג'וניור בישיבה?!
אממ… אפשר חתימה?
אני לא מבינה משהו
איך לעזאזל מביאים שחקנים כ"כ מוצלחים כמו נטלי פורטמן וכריסטופר אקסלטון לסרט שהשיא בו זה הרגעים בהם ת'ור בלי חולצה?
אקלסטון כבר שיחק ב'GI Joe', סרט נטול שיא או פואנטה.
גם ג'וזף גורדון לוויט שיחק שם. וגם ג'ונתן פרייס. וגם שינה מילר. מה לעשות? הוילות הללו במאליבו לא מתחזקות את עצמן.
זה כאילו אתה מכיר אותי :-)
הו, ג'וזף גורדון לוויט :-)
מייחסים בויקיפדיה ציטוט אחד למייקל קיין,
שאומר: "לא ראיתי את הסרט, שמעתי שהוא גרוע. אבל ראיתי את הבית שנקנה בזכותו, והוא פשוט נפלא".
שמעי וזה,
ת'ור בלי חולצה זה אחלה שיא.
הלוואי רגעים ב-רבים
רגע אחד בלבד ב"תור" ואף רגע ב"נוקמים" :(
אם לא יצא לך לראות 'דם אמיתי',
אז יש שם בחור בשם אריק, שלדעתי חצי מהצופות באות בשבילו.
בקיצור, נראה לי שזה בשבילך ;)
כן, הם בהחלט לא מאמינים בחולצות בסדרה הזו.
בעיקר שועשעתי מאוד לגלות באיזשהו פרק שהאפקט המיידי של אמנזיה הוא שהסובל מאבד, ביחד עם הזיכרון, גם נעליים וחולצה.
אפוקליפסה עכשיו
– פטריק סטוארט בסרט ישראלי? מפתיע…ונחמד מאוד.
– אני לא יכול לחכות ל"קריסטן בוגדת בפטינסון 2"
– אם "פרומתאוס" יתפתח לפרנצ'ייז, בין אם לינדלוף יהיה מעורב או לא, אני צופה לו עתיד כמו של "אבודים" – בכל סיקוול יענו על 3 שאלות אבל ישאלו עוד 10. (לא ראיתי "אבודים" אבל הבנתי שככה זה עובד).
– אני זוכר בערך את הפרקים של Days of Future Past מהסדרה המצוירת. אבל קראתי קצת בויקיפדיה, וזה נורא מבלבל. כלומר, אני מניח שהסרט אמור להיות המשך ל"ההתחלה" עם מקאבוי ופאסבנדר וכולם. אבל כתוב שבעלילת DOFP מעורב הסנטור קלי, שהיה בסרט "אקס מן" הראשון. וגם הסיפור הוא על עתיד דיסטופי שספק-קיים ספק-לא. בקיצור, יהיה פה וואחד סלט. בגלל זה גם מצחיק אותי שבידיעה על כך ב CS כתוב שהם מקווים להפוך את כל סרטי "אקס מן" לעולם אחד, כמו ב"הנוקמים". קודם תתאפסו על הטיימליין שלכם, אחר כך נדבר על איחוד.
– עם כל הכבוד, הרימייק המתוכנן ל"ג'ומאנג'י" יותר מעצבן אותי מפריקוול ל"ניצוץ".
– לא סובל את ליידי גאגא. לפחות היא לוהקה לאיזה סרט טראשי של רודריגז ולא משהו איכותי.
ועוד חדשות:
– למרות שכבר הוכח שהעולם כנראה לא יושמד השנה, זה לא מפריע לסרטים בנושא להמשיך לצאת. השחקנית דרו ברימור תביים את The End, בו יהיו שלושה סיפורים שונים (שאיך שהוא יתקשרו זה לזה, כמובן) של אנשים ביום האחרון של כדור הארץ.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93191
– לוהקו שני התפקידים הראשיים לסרט מהרשימה השחורה של השנה שעברה שעניין אותי. הסרט, Two Night Stand, מספר על שני אנשים שמתעוררים אחרי סטוץ שהם מתחרטים עליו, ומגלים שהם לכודים יחדיו בדירה בגלל סופת שלגים. השחקנים שלוהקו הם מיילס טלר ואנליי טיפטון.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93153
א' - יש דבר כזה טראש איכותי
ב' – ליידי גאגא לוהקה ל"הסופרנוס" אי שם בעשור הקודם. אז אפשר לומר שהיא לוהקה ל"משהו איכותי".
א' - לא אמרתי שאין
אבל בתור אחד שלא סובל אותה, אני שמח שהיא לוהקה לסרט טראש כמו "מצ'טה 2" ולא למשהו בסדר גודל של "עליית האבריר האפל" או משהו.
ב' – אני די בטוח שלפני עשור היא לא לבשה שמלה מנתחי בשר.
ברצינות? רימייק לג'ומנג'י? תראה, יש לזה פוטנציאל להיות מצוין. עושים את זה עם רובין וויליאמס? בכל זאת, הוא שחקן מעולה.
אה, ואיך אפשר לשכוח
ש"שעת שיא 4" עומד לקרות. קודם The Silver Linings Playbook, עכשיו זה…האם כריס טאקר עושה קאמבק קולנועי?
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93077
אני חושב שהדבר הכי עצוב בכתבה
זה לא ש"שלגיה והצייד" יקבל סיקוול, או ש"פרומתיאוס" יקבל אחד. זה דווקא הידיעה שלינדלוף קיבל הכרה כל כך גדולה בעקבות פרומתיאוס, שהוא כל כך עסוק ומקושר לכל פרוייקט גדול שעומד לצאת.
רודריגז וגאגא דווקא מעודד אותי. אחרי מה שהוא הצליח לעשות עם לינדזי לוהאן בסרט הראשון, אני רק מדמיין את השילוב שלו עם הטירוף של הגאגא ויצר המגניבות שלי מתחיל לחייך פתאום.
אקלסטון כסלרטיברטפסטהיים זה פשוט מסובך. השיניים שלי נשברות רק מלכתוב את זה.
ואן-דאם לא היה כבר בישראל מתישהוא? בסרט ההוא שהרג סופית את הקריירה של צ'ארלטון הסטון?
ואם כבר שאלות: מתיו ווהן חוזר בסוף לפריסיקוול של אקס-מן?
בקשר ללינדלוף,
אני חושב שצריך להיות חוק הוליוודי שקובע שאם כתבת סרט אחד, אתה חייב לכתוב גם את סרטי ההמשך. ככה אנשים כמוהו שאוהבים להפריח סימני שאלה באוויר יחויבו גם להתמודד איתם ולא יברחו וישאירו את האחרים לנקות את מה שנשאר מהמסיבה.
אם הוא יצליח לסגור את סימני השאלה, זכינו. אם הוא לא יצליח והסרט יקרוס לתוך עצמו – אז לפחות זה יגחיך אותו ואולי גם יקצר לו את הקריירה.
אולי.
מישהו קרא איזה ראיון שלו אחרי יציאת פרומתיאוס שבו הוא מתמודד עם הטענות נגדו?
לא קראתי ראיון עם לינדלוף
אבל אני די בטוח שגם אם הוא היה כותב את הסיקוול ל"פרומתיאוס" הוא לא היה מספק תשובה לאף אחד מהרעיונות שהוא העלה בסרט הראשון, אלא רק ממשיך להערים עוד שאלות ומשאיר לתסריטאי של הסרט השלישי לפתור את הכל. כי זו שיטת הכתיבה של לינדלוף – לזרוק פנימה מכל הבא ליד, בלי שום הגיון או חוט מקשר, ולהשאיר לתסריטאי שיבוא אחריו לאכול את החרא שהוא בישל.
סבבה, בגלל זה מראש הלכתי על
"סרטי" המשך ולא רק על הסיקוול הראשון. החוק שאני מתכנן יקבע שהוא צריך לכתוב את כולם.
אתה שוכח משהו קטן
לינדלוף אחראי לסדרת טלוויזיה בת שש עונות שהסתיימה באופן מכוון (דהיינו, לתסריטאים הייתה עונה שלמה, לפחות, כדי לסגור את העסק ואף אחד לא ביטל אותם במפתיע). אני מעריך שעל 99% מהשאלות בכלל לא היה נסיון לענות (ועל מה שענו, ענו באופן טריוויאלי ולא ממש הגיוני).
אתה באמת רוצה להכריח את הקהל לסבול סרטי המשך שסובלים מאותן בעיות כמו הסרט הראשון? לא עדיף לתת למישהו עם קצת חזון, שיראה את השאלות הפתוחות בתור אתגר שצריך לענות עליו, לכתוב את התסריט?
לא שכחתי לרגע.
אבל בהנחה שמישהו עם חזון פשוט *לא יכול* לקשור את הקצוות שלינדלוף משאיר, אולי עדיף לתת לו לאכול את הדייסה שהוא מבשל. בסוף לאנשים (ולאולפנים) יימאס ממנו ויבעטו בו. כשנותנים לאחרים לפתור את מה שהוא משאיר, זה:
א. מטשטש את הנזקים שהוא גורם, כי הם לא מצטברים.
ב. עוד עלול לגרום לו להראות גאון, כי הוא "מרים להנחתה" לאותם אנשים שפותרים את סימני השאלה שלו בצורה טובה.
הבעיה עם עיבוד של DoFP
היא שלסדרה הנוכחית אין את קיטי פרייד. יותר משזה היה סיפור משמעותי בתולדות האקס-מן, הוא היה חשוב לדמותה של קיטי.
אני מניח שאפשר להשתמש בדמות אחרת כמי שתגיע מהעתיד ויצטרכו לשנות את העלילה כמעט לחלוטין, כמו גם את הנפשות הפועלות (מבין הדמויות הקיימות כרגע, מגנטו הוא היחיד שנראה בעתיד האפוקליפטי שמתואר שם).
כמו כן, זה היה הסיפור הראשון של האקס-מן שעסק במסע בזמן, יקומים חלופיים וכד' – ועשה זאת בהצלחה מרובה. מאז, לאורך השנים, הקבוצה ושלוחותיה התברברו בנושא וזה רק פגע בעלילות ובדמויות, הפך את הפרנצ'ייז למופרך ומגוחך ברובו. עד כמה שאני אוהב מסעות בזמן ויקומים מקבילים, אני מוכרח להודות ש-DoFP הוא מקרה נדיר של סיפור שעוסק בכך מבלי לפגום בסיפוריות.
זה לא חדש
כבר שינו את העלילה ואת הנפשות הפועלות בעיבוד של הסדרה המצויירת (שם קיטי לא היתה קיימת בכלל), כך שאני לא חושב שתהיה להם איזושהי סיבה לא לעשות את זה שוב. זה אמנם לא יצא רע, אבל זה אכן פיספס חלק גדול מהרעיונות של הסיפור המקורי, וחבל.
אני יודע.
אמנם קראתי את הסיפור שנים רבות אחרי הצפייה המקורית בפרק המדובר, ובכל זאת גרסת הקומיקס מתעלה על מה שנעשה בסדרה המצוירת.
אפשר לעשות תחרות תסריטאים,
התסריטאי הטוב ביותר הוא התסריטאי שמצליח לכתוב המשך נורמלי ל"פרומתיאוס"!
אני שמח שניצלנו מהמשך ל"באטלשיפ", שלמרות היותו יותר טוב מטרילוגיית "רובוטריקים" הוא היה בכל מקרה גרוע ומעצבן.
אני מאוד מחכה להמשך של "אקסמן ההתחלה", שהוא אחד מסרטי הקומיקס האהובים עליי. הבעיה היא שהשם לא קליט במיוחד.
אני עדיין צוחק מהתמונה של ליידי גאגא.
אקס-מן: ימים של עתיד ישן...?
מסע בזמן? עולמות מקבילים?
אני חושב שהם הולכים ללכת עם קו העלילה הזה רק כדי לתרץ את ההמשכיות…
בטח כל הסרטים הקודמים התרחשו ביקום מקביל.
דרך אגב, שמעתם ש"שר הטבעות" זה בעצם יקום מקביל של "מטריקס" שנוצר אחרי שג'ק ספארו חזר אחורה בזמן להזהיר את ריפלי מ"פרומתיאוס".
הולכים ללכת... אני טיפש לפעמים...
(ל"ת)
עדיף מאשר לעמוד ללכת, כך לא נופלים על הפנים
(ל"ת)
שמענו
הם מחוברים בעזרת המגדל האפל
בקצרה על האלפים האפלים-
הם נשלטים ע"י מאלקית', והכי חזק מביניהם נקרא אלגרים. שניהם יוצאים לנסיון להרוג את ת'ור, אבל מאלקית' בוגד באלגרים ומפיל אותו אל תוך פיר של לבה. למרות שהוא שרד, הוא היה פצוע אנושות. ה"ישות שמעבר" (the beyonder) הפך אותו ל"קורס", שחוזר ולכאורה הורג את מאלקית'. אחרי כמה שנים טובות מגלים שמאלקית' שרד, והוא שולח את הרקולס (אהא. יש גם הרקולס, לא רק אלים נורדיים) להרוג את אלפלייס מלכת האלפים האפלים, שקיימה רומן עם ת'ור.
התעייפתי רק מהתקציר.
(ל"ת)
וכל זה כשהם עדיין במסיבה של אריקה?
(ל"ת)
אולי זה היה התוכנית מההתחלה
שילגיה והצייד אולי היה רק בשביל להכיר את העולם בו ייתקיימו סרטי ההמשך
שאלה
איך אני מוצא ב-IMDB את הצלם של הסרט?
אני פשוט לא מצליח.
לחץ על Full Cast and Crew
ושם חפש Cinematography.
בדף של הסרט
מתחת לשמות כוכבי הסרט כתוב See Full Cast & Crew, אתה לוחץ על זה ושמה שם הצלם יהיה תחת התואר Cinematographer.
אם אין בסרט שחקנים (או יותר משני כותבים) הכותרת של ה-cast & crew תופיע בטבלה למטה-למטה ב-credits.
תודה רבה לכם
(ל"ת)
בנוגע לסרט האקס מן החדש
נשמע כאילו הם הולכים בדרך של הריבוט של סטאר טרק וזה איכשהו הולך להתקשר לטרילוגיה המקורית.
מה שאומר שהם כנראה מתכוונים ליצור יקום אלטרנטיבי להמשיך איתו את הסדרה בלי השחקנים המקוריים והיקרים יותר.
זה טוב גם מכיוון שבסדרה החדשה לא יהיה את וולברין כך שדמויות אחרות סוף סוף יקבלו את אור הזרקורים.
והסיפור מהקומיקס נשמע מעניין מאוד. מסתבר שמדובר בעתיד אלטרנטיבי בו המוטנטים מוכנסים למחנות השמדה, כמו היהודים במלחמת העולם השנייה.
אה, וכמובן
הם בטח מתכוונים לבטל את כל מה שקרה ב"אקס מן 3" (מה שיהיה מעולה).
כריס רוק: 'מגודלים' יותר טוב מ'הארטיסט'
הסיבה: כי זה מה שהקהל רוצה
http://www.huffingtonpost.com/2012/08/01/chris-rock-grown-ups-the-artist_n_1728854.html?utm_hp_ref=entertainment
אחד מהטיעונים הללו שתמיד כיף לשמוע כשהוא בא ממישהו שבדיוק השתתף בסרט מצליח… במיוחד כשאפשר להזכיר לו את זה שוב ושוב (ושוב) ברגע שהוא מוציא סרט כושל – "היי כריס, נכון שיומיים בניו יורק פחות טוב מהסרט של הפאוור ריינג'רס?".
ברצינות – מי עוד משתמש בטיעון הזה? זה עובד רק אם הבנאדם שטוען אותו אוהב, באמת ובתמים, אך ורק את הדברים הכי מצליחים בתחומם. כריס רוק באמת חושב שרובוטריקים היא סדרת הסרטים הכי טובה בחמש השנים האחרונות? שאמריקן איידול מייצרת את המוזיקה הכי טובה? שדיין קוק ולארי דה קייבל גאי הם מהקומיקאים הגדולים של דורם? קשה לי להאמין…
זה טענה קצת מטומטמת
אבל מה שהוא אומר בערך זה לאו דווקא איזה סרט מוצלח יותר אומנתית. אלא שרוב הסרטים מטרתם הנאה. אז סרט שהצליח קופתית הוא סרט שיותר אנשים נהנו ממנו.
כלומר אני לא חושב שהוא בא לרדת על הארטיסט או על הרעיון של סרטי איכות אלא שבשורש של הדברים אנשים באים לקולנוע לכיף ולכן המדד הוא הסרט שאנשים עד כדי כך נהנו ממנו אז הוא הרוויח מלא כסף.
אני בטוח שהוא לא אוהב כל חרא שיוצא, אבל יכול להיות באמת שהוא חושב שזה עושה את המטרה שלו ( הנאה) יותר מדברים אחרים.
Killing Them Softly - הטריילר.
אחד הסרטים הכי מצופים של השנה מאת אנדרו דומיניק שהביא לפני כמה שנים את יצירת המופת (לדעתי) "ההתנקשות בג'סי ג'יימס ע"י הפחדן רוברט פורד" (אם כבר ב-TOP 10 עסקינן אז 'התנקשות' נמצא אצלי במקום ה-12. הוא עד כדי כך טוב). בינתיים, מהטריילר, שתי הסצינות ששוחררו (ואני בדרך כלל לא רואה סצינות מסרטים לפני שאני רואה אותם. הפעם פשוט לא הצלחתי להתאפק) והביקורות מפסטיבל קאן הסרט נראה נהדר. מועמדות לאוסקר?
http://www.youtube.com/watch?v=4RaEF2aIbJQ
אני אשמור את התגובה המלאה שלי לפוסט הרשמי -
אבל בינתיים – פאקין איי! זה הפך בין רגע לאחד מהסרטים שאני הרבה מצפה להם בסתיו-חורף הקרוב (ביחד עם "ההוביט" ו"לופר").
הסרט נדחה.
היה אמור לצאת ב-21 לספטמבר אך נדחה בחודש ל-19 באוקטובר. אני מניח שזה נעשה במטרה להעלות את סיכויי ההצלחה שלו במירוץ לאוסקר. השאלה היא איך זה ישפיע עלינו בארץ? הסרט היה אמור לצאת פה ביחד עם ארה"ב בספטמבר. האם גם פה נצטרך לחכות חודש נוסף?
נ.ב – גם "אנה קרנינה" ו"המאסטר" עברו שינויים בתאריכי היציאה שלהם. 'אנה' נדחתה בשבועיים מתחילת דצמבר לסופו בעוד "המאסטר" דווקא הוקדם מתחילת אוקטובר לתחילת ספטמבר (אני מנחש שזה קשור לדחיה של 'Softly' שכן שניהם שייכים לאותה חברה. אבל מאוד מוזר ששמו אותו בתחילת ספטמבר, לא ממש התקופה של סרטי אוסקרים (אגב, אני רואה שרשימת תאריכוני הסרטים פה באתר כבר מעודכנת לגבי השינוי בתאריך של "המאסטר". אז אני לא בטוח אם זה חדשות טריות או ישנות).
ובהמשך ל'אוף טופיק' ים
רד, יש מצב לעוד פוסט של סרטים קצרים?
באתר אחד ראיתי קישור לסרט הזה:
http://vimeo.com/46304267
סרט גמר של סטודנטים בבצלאל עם ניחוח עתידני. הויזואליה שם היא מהממת.
מעולה
ועם פוטנציאל לסרט מלא, חבל שאין להם את היכולת לעשות אחד כזה.
Box office mojo
מישהו יכול להגיד לי מה קרה לבוקס אופיס מוג׳ו?
הם לא עדכנו את האתר מאז ה17 ביולי…
לא הצלחתי למצוא כלום ברשת על בעיה באתר, אם קיימת כזו.
האקס-מן הפילו אותו.
ברצינות, נכנסתי עכשיו לאתר ואני רואה את נתוני הקופות של כל סופי השבוע עד האחרון (27-29 ביולי).
מה שאני כן רואה עכשיו, ואולי לזה התכוונת
זה שבמדור החדשות הידיעה האחרונה, תחזית לסופה"ש הראשון של TDKR, היא מה-18 ביולי.
"הנערה החזקה בעולם"
נתקלתי בסרט הדוקומנטרי הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=SBk9YIvBBAE
הסיפור שם ממש הדהים אותי והייתי חייב לשתף.
בחור בשם יורי מאמין שלבנות שלו יש משהו בגנים שגורם להן להיות חזקות יותר מהרגיל ולכן החליט לאמן אותן מגיל צעיר. את האחות הקטנה הוא התחיל לאמן מגיל 3(!!!).
WTF?
וזה כמובן.
(ל"ת)
ליידי גאגא מזכירה בפוסטר את סקארלט ג'והנסון.
הייתה מתה.
(ל"ת)
זה לא סותר את מה שאמרתי.
(ל"ת)
'just sayin
(ל"ת)
הפוסטר ל'מצ'טה הורג' היה יכול להיות נהדר.
אם היא לא הייתה עטופה בזאב. הרס לי את היום.
אני דווקא חושב שהזאב מגניב.
(ל"ת)
נראה לי שזה באותה הרוח
כמו "See my Vest" של מיסטר ברנס מהסימפסונס. כלומר, לא מומלץ לקחת את זה ברצינות.
אה, במקרה הזה - אני בטוחה שהזאב יבין.
רציני או לא, לטעמי זה פשוט מעביר מסר רע.
סיכוי סביר שזו פרווה מלאכותית, את יודעת.
יש אנשים שבודקים את הכתובות הקטנות בסוף הקרדיטים.
גם כל המלתחה של קרואלה דה-וויל לא באמת הייתה עשויה מחיות.
כשכתבתי "רציני או לא, לטעמי זה פשוט מעביר מסר רע" התכוונתי לזה שהרעיון של שימוש בגופה של זאב כאביזר אופנתי, גם אם היא מלאכותית לחלוטין, גורם לי לתחושה מאוד לא נעימה. האביזר השנוי במחלוקת הצליח לעורר אצלי בקלות תחושה של דחייה, ואני חושבת שהמטרה של טיזר-פוסטר (או פוסטר בכלל) היא ליצור אצל הצופה תחושה הפוכה, ולא לשלוח אותו לחפש בקרדיטים כמה זאבים נפגעו/לא נפגעו במהלך ההפקה.
אקדח מעשן (אושר, לא?)
ומצ'טה שקוטלת (בני אדם, אולי גם חיות), אבל גרפיקת פרוות הזאב היא מה שמעורר בך רתיעה?
לא נראה לי שיוצרי הפוסטר מסתכנים יותר מדי בדחיית קהל היעד של הסרט.
עם מצ'טה שקוטלת בני אדם אין לי שום בעיה.
מעבר לזה, לא התייחסתי לקהל היעד הכללי של הסרט – אלא לתחושה שהפוסטר יצר אצלי כצופה. אכן, סביר להניח שרוב קהל היעד לא יוטרד מהמוצג בפוסטר. אני מתארת לעצמי שאנשים שמתעניינים או עוסקים בסוגיות של זכויות בעלי חיים וכדומה (כמוני) לא יהנו לראות פרוות זאב משתלשלת מטה מזרועותיה של הגאגא.
השרשור הזה גורם לי להרגיש כאילו ומחפשים אותי בקטנות. כולה הבעתי את דעתי (התמוהה, או השנויה במחלוקת, אבל עדיין -דעתי בלבד) על פוסטר של סרט.
אבל שאנשים תמהים איך זה שלהרוג אנשים זה אחלה, אבל לעשות את זה תוך לבישת זאב – זה כבר רע).
נראה לי שזה כי "רצח זה רע" זה קונצנזוס.
בעוד כל מיני חנויות מאמצות שוב ושוב תפיסה קרואלה דה-וילית של "פרווה זה מגניב", ושוב ושוב צריך להילחם על התפיסה שמקומה הנכון של פרווה הוא על בעל החיים שעטה אותה במקור, ושאין שום תירוץ להרוג יצור חי על מנת להתקשט בפרווה-לא-לך.
כלומר הסיבה להבדל, בעיני, היא שמדובר במאבק שעדיין חי וקיים, ואין, נניח, אחדות דעים בחקיקה העולמית שמדובר בפשע. אז לראות פוסטר שמקדם לבישת פרווה מפריע לאלה מבינינו שחושבים שפרווה גם היא סוג של רצח.
אבל כשבסרט גם רצח זה מגניב,
למה אי אפשר לעשות את ההבדלה גם בקשר לפרווה? משהו שבסרט מגניב, ובעולם האמיתי מתועב?
כפי שכבר הוסבר למעלה על ידי MuchRejoicing, בעולם 'האמיתי', על רצח של אדם אתה צפוי למאסר, בעוד רצח של חיה הוא נסלח, ולרוב צפוי להסתיים בחיבורה לקפוצ'ון של מעיל (או בהגשתה לשולחן האוכל, אבל זה כבר דיון אחר ליום אחר, במקום אחר).
בלי קשר לזה, אני פשוט לא יכולה לחבר בין המילים "פרווה" ו"מגניב", גם כשמדובר בסרט. זה כנראה מושרש אצלי חזק, ואני שמחה לגלות שזה ככה.
או שתקבלי צל"ש, או שתצאי ראש מאפיה, שזה מה-זה מגניב.
בקיצור, זו אולי התנהגות שלילית ומתועבת, אבל אני עדיין מתקשה להבין למה התנהגות *כזו שלילית ומתועבת* נתפסת כבידור, והתנהגות שאחרי הכל היא פחות חמורה, ולו קצת – היא בלתי נסבלת כבידור.
(כן, שמתי לב שהפכתי כל חייל לרוצח. זה לא שונה מלהפוך הריגת חיה לרצח).
אז את לא יכולה לחבר בין המילים 'פרווה' ו'מגניב'. אבל בין 'רצח' ו'מגניב' כן? בין 'כריתת איברים' ו'אחלה' כן?
וודאי שאפשר.
אבל זה מצריך את ההבנה שפרווה היא דבר מתועב – הבנה שהיא הרבה (הרבה) פחות מושרשת מהרתיעה מרצח. אני מצפה מכל אדם שפוי שרואה סרט אקשן שבו מוצגות הריגות מגניבות נורא ונהנה מזה לקו מחשבה בסגנון "יואו! זה היה כל כך מגניב איך שהיא הורידה לו את הראש! לא שהייתי רוצה שזה יקרה במציאות, או עושה את זה בעצמי, כי א. זה לא מוסרי וב. איכס." לעומת זאת, המודעות לזה שפרווה עונה בדיוק על שני הקריטריונים האלה של לא מוסרי ואיכס היא נמוכה בהרבה, ולכן פוטנציאל האנשים שיעצרו ב"יואו, זה היה כל כך מגניב" – גדול פי כמה.
במילים אחרות, את חושבת שאנשים אחרים לא מוסריים כמוך,
ועל כן מקנה להם את הזכות המלאה ליהנות מרציחות על מסך, אבל אסור להם לראות דמות שלובשת פרווה, כי את לא סומכת עליהם שהם יידעו לעשות את ההפרדה, ועצם ראיית הפרווה תשפיע עליהם כאילו הייתה פרסומת סמויה לטיילר דרדן?
כן. זה בדיוק מה שאמרתי.
או, אם לא נרדד את הטיעון שלי כי דמגוגיה זה כזה כיף, אז ייתכן שאמרתי ששימוש בפרווה בקולנוע מפריע לי כי זה מקדם התנהגות שבעיני מחרידה וגורמת סבל מיותר בעליל. לא, אני לא חושבת שיש קשר אוטומטי בין ראיית פרווה בסרט לבין לבישת פרווה, אבל אני כן חושבת שיש קשר חזק בין תרבות פופולארית ואופנה, ובין אופנה ופופולאריות של פרוות, ובין פופולאריות של פרוות לסבל ומוות של בעלי חיים שלא היו צריכים לסבול או למות כדי שמישהו או מישהי ממש יאהבו את המעיל שלהם.
לעומת זאת, מחקרים שבודקים קשר בין בידור ואלימות יש לכאן ולכאן, ודעתי כרגע היא שהמעמד המוסרי של רצח הוא חזק מספיק, בקונצנזוס מספיק ומגובה מספיק בחוקים שאופן הצגתו בסרט לא ישנה אותו. אם ישכנעו אותי שזה לא המצב – תפריע לי גם הצגת אלימות באופן הזה, כי עם כל הנאתי (והיא רבה) מסרטי אקשן, אני לא רוצה לעודד אנשים להרוג ולגרום סבל.
מה שאני לא מבין
למה את חושבת שהיה כאן נסיון להציג את גאגא כ"מגניבה" דוקא?
אני לא יודע מתי פעם אחרונה ראיתי דמות לובשת פרווה שאופיינה כ"מגניבה". מעילי עור? בהחלט, רצוי עם משקפי שמש ומבטא בריטי. אבל פרוות? תשמרו אותם לסרסורים, זקנות צרפתיות או נשות מליונרים סנוביות. הפרווה משדרת לי קודם כל עושר מופלג שמגיע עם אפטיות כלפי סבל. דמות קרואלה דה-וויל כזו.
הבחירה לאפיין את הדמות של גאגא (שהיא עצמה צמחונית, אאל"ט) כלובשת זאב, שרשרת יהלומים ולא הרבה מעבר, לצד האקדח המעשן, התאורה הדרמטית ותסרוקת הפאם פאטאל נועדו בעיני לשדר אכזריות, מניפולטיביות ונהנתנות. גם בלי שראיתי את מצ'טה הראשון נראה לי הימור די בטוח שהיא מלוהקת לתפקיד הנבל, גם אם היא תשמש כמושא רומנטי עבור הגיבור באיזה שלב. בכל מקרה, בטוח שהיא לא גיבורה חיובית שמהווה איזשהו מודל לחיקוי.
אמנם השאלה לא הופנתה אליי, אבל דעתי היא כזו – אני לא חושבת שהיה ניסיון להציג את ליידי גאגא כמגניבה בפוסטר. אני לא חושבת שיש כאן קשר בכלל למיתוג הדמות שלה בסרט ככזו או אחרת.
הבעיה היא שמדובר בבחורה עם 28 מיליון עוקבים בטוויטר, שידועה יותר כזמרת שלבשה שמלת בשר לטקס פרסי ה-MTV מאשר כצמחונית אדוקה. לא ניתן להתעלם מזה שיש לה השפעה כלשהי על דעת קהל. גם כשהיא משחקת תפקיד בסרט, בעיניי – ליידי גאגא היא קודם כל ליידי גאגא, והיא אייקון של תרבות פופולארית.
שווה לרפרף על התגובות לציוץ בו לג"ג פרסמה את הפוסטר. פיסת תגובה לדוגמא:
The Meat Dress was made of things people eat and it was no different thann wearing leather
והתפיסה הזו, לפיה לאכול בשר לא שונה מלעטות פרווה, היא בעייתית (שלא יתפרש מזה שאני בעד אכילת בשר. אני פשוט חושבת שקל יותר לשכנע אוכל בשר להפסיק לקנות פרוות מאשר לעבור לתזונה צמחונית או טבעונית).
לא פרווה. עור.
את יודעת, הדבר הזה שנשאר אחרי שהורגים פרה בשביל לאכול אותה.
דיווח מחזית הסיס"י הראשל"צי
אני לא מתיימר לטעון שאני זוכר מה היה במקום מיום פתיחתו, אבל כבר חודשים רבים רבים, ואולי מאז ומתמיד, שאין איפה לשבת במתחם הגדול הזה. עזבו אותי ממקומות חניה, ממסעדות, ממושבים מרווחים או ממקום לשתיה. כשאני בא למקום קצת לפני הסרט, או כשאני בא למקום מתוקף היותו קניון (לצערנו), ורוצה לשבת באיזו פינה שאינה קשורה לאוכל כלשהו – אין.
סליחה, אני מתקן, יש סוגשל ספסל. אחד. בכל המתחם הענק והממוזג הזה. אחד. מובן שכשמשלמים על כרטיס קולנוע ועוברים את השומר הנחמד לכיוון הכניסות לאולמות אז כבר יש כמה ספסלים מפוזרים. אבל בחוץ – גורנישט. לא רוצה שיכריחו אותי להמשיך לנוע מחנות לחנות כמו זומבי, רוצה לשבת. אפילו בקניונים טהורים יש כמה ספסלים (לא מספיק, אבל יש).
אז מה עושים? יושבים בחוץ באיזו פינה מוצלת ליד הדינוזאורים, או, בקיץ הישראלי, יושבים בפנים, על הרצפה. הרצפה הכי נורמלית שמצאתי עד היום היתה למעלה, ברחבה שליד המזנון האימתני לפני הכניסה לאולמות. שזה קצת דבילי אבל זה המקום הכי שקט ונורמלי וממוזג שהיה.
והיום, הפלא ופלא, מסתבר שבאותה רחבה הציבו מעין שולחן-דלפק-בר כזה (בחסות של קוקה קולה, אני חושב) וכסאות בר, עם נוף יחסית טוב לדינוזאורים. אין לי ספק שזה מיועד לקהל הממתינים-לסרט-והמנשנשים-מהמזנון, אבל ניצלנו את זה היטב גם בלי להיות כאלה או כאלה. סופסוף יש מקום נורמלי לשבת בכל הכאב ראש הצבעוני הזה.
אגב, אחרי קיץ שני(?) בשמש הישראלית, לא יזיק לדינוזאורים קצת צבע מחודש. ושיוציאו משם את כל מה שאיננו דינוזאור, אם כבר.
על הסט של "תעלת בלאומילך"
מעט צילומים מהסט המ(א)גניב הזה, מעט מדי:
http://e.walla.co.il/?w=/200/2555243
תעוד יפה (ומספיילר)
אמנם לא מגלים הרבה על מאחורי הקלעים של תעלת בלאומילך, אבל עדיין יפה לראות את התמונות האלה מאחד הסרטים הישראלים האהובים עלי. הדבר המדהים בסרט, מעבר לכך שהסאטירה בו עדיין רלוונטית לחלוטין, הוא באמת ההשקעה העצומה. הוא צולם כולו באולפני הרצליה, אבל הסט נראה בדיוק כמו רחוב אלנבי בתל אביב, עד לפרטים הקטנים ביותר. ראיתי אותו פעם במסגרת מועדון הסרט המופרע* שהוקדש לאפרים קישון. ישבתי בסינמטק בלב תל אביב וראיתי על המסך את תל אביב, כפי שנבנתה בהרצליה. היה בזה משהו מעט הזוי, אבל מאוד מהנה. באמת חבל שאין יותר חומרים שמציגים את תהליך העשיה של סרטים בארץ, במיוחד סרטים מושקעים כמו זה.
*אם כבר הזכרתי את מועדון הסרט המופרע, בסוף החודש יערכו מפגשים שיוקדשו לשייקה אופיר, שגם משתתף בסרט.
http://www.facebook.com/events/345462582206797/
אקסלטון שיחק גם בחור לא ממש סימפטי ב – "גיבורים", אז אני מאמין שהכול אפשרי… אני רק מקווה שלא יציגו את ת'ור כטמבל עוד פעם וישברו את הרצף החיובי יחסית שהתחיל בהנוקמים.
בעיה באתר
אני לא יודע אם זה רק אני, אבל בשבוע האחרון האתר עובד *נורא* לאט. כל כך לאט שאני צריך כמה ניסיונות בשביל להיכנס אליו, ולהתחבר ולקרוא כתבות זה בכלל סיוט. ניסיתי מכמה מחשבים בבית, (כולם חולקים את אותו האינטרנט) וגם אצלם יש את אותה הבעיה. יש לציין שבשאר האתרים הכל עובד מצוין, זה רק האתר הזה. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? יש לי מה לעשות או שאני צריך פשוט לחכות עוד כמה ימים ולראות אם האתר חוזר לפעול כרגיל? בתקווה שאני אצליח לשלוח את התגובה הזאת.
בעיות בשרת
גם לי זה הפריע, אז החלטתי לרדת לשורש העניין – שאלתי אותם בפייסבוק. היום דווקא עבד לי יותר טוב. נקווה שזה הסתדר.
דוקא היום אני חשה הרעה במצב
שהיה מלכתחילה רע.
יש בעיה עם שרת האתר
לפעמים הבעיה חמורה יותר ודפים כלל לא עולים או עולים ממש לאט, במצב כזה תגובות או פישלייקים עלולים לא להישמר. לפעמים הבעיה משפיעה פחות ודפים עולים רק קצת לאט יותר מהרגיל. אם אתם נתקלים בתופעה במתכונתה החמורה יותר, מומלץ לחזור לאתר מאוחר יותר ולנסות שוב.
אנחנו מקווים שהבעייה תטופל בהקדם.
טריילר לחדש של קת'רין ביגלו
טיזר לסרט של ביגלו על המצוד אחר בין-לאדן, שנקרא Zero Dark Thirty
http://www.youtube.com/watch?v=vcBjOVKKxh0
יוצא לאקרני ארה"ב ב 19/12/12
מארוול מוכנים לתת לפוקס עוד זמן לפתח ריבוט לדרדוויל
בתמורה לזכויות על כמה מהדמויות שהם מכרו להם ביחד עם "ארבעת המופלאים", כמו גלקטוס והגולש הכסוף.
http://www.comicbookmovie.com/fansites/MarvelFreshman/news/?a=65226
בפוקס מכחישים.
http://www.deadline.com/2012/08/fox-insiders-no-galactus-talks-with-marvel/
מי הזיז את הסרט שלי?
– שני סרטים עברו לשנה הבאה. לקיץ של שנה הבאה, ליתר דיוק. הראשון הוא "גאטסבי הגדול", שנדחה מכריסמס הקרוב לקיץ 2013 (אין עדיין תאריך רשמי). הסרט השני הוא White House Down של רולאנד אמריך (אחד משני הסרטים על סוכן מיוחד שמגן על הבית הלבן מטרוריסטים), שהוקדם מה 1/11/13 ל 28/6/13.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93316
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93328
– הליהוקים לסרט ההמשך של משחקי הרעב, "התלקחות", ממשיכים להגיע. הפעם לוהק השחקן פטריק אספריט לתפקיד רומולוס ת'רד, ה peacekeeper של מחוז 12.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93337
– סרטו הבא של הבמאי רוברט זמיקס יקרא Taking Flight. לא להתבלבל – בנובמר הקרוב יצא סרטו Flight עם דנזל וושינגטון. הסרט Taking Flight הוא סרטו הבא של הבמאי, ואינו קשור לסרט הקרוב. הסרט מבוסס על הסיפור האמיתי של המצוד אחר קולטון האריס-מור, שכונה "השודד היחף". מור בן ה 19 פרץ לעשרות בתים, ולימד את עצמו לנהוג בכלי תחבורה שונים כדי להתחמק מהרשויות.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93321
– אחרי שהיה כתב חדשות קזחי, כתב אופנה אוסטרי ודיקטטור, סשה ברון-כהן מתכנן להפוך למרגל. הסרט שמכר לחברת "פארמאונט" (שעדיין חסר שם) הוא פרודיה על סרטי "ג'יימס בונד" ומספר על סוכן חשאי המגלה שיש לו אח אידיוט וחובב-כדורגל, ועליהם לאחד כוחות. לא ידוע עדיין אם ברון-כהן גם יככב בסרט, אבל כנראה שיגלם (לפחות) את אחד התפקידים.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93317
– אובאמה חושב שקאטוומן היא הדבר הכי טוב ב TDKR
http://www.deadline.com/2012/08/barack-obama-harvey-weinstein-aaron-sorkin-anne-hathaway-the-dark-knight-rises-hollywood-fundraiser-mitt-romney-clint-eastwood/
– ולסיום, סופרקאט של הצחוק של שרליז ת'רון. הדברים שאנשים עושים מתוך שעמום…מה שכן, עכשיו אני מבין למה ליהקו אותה בתור מלכה מרושעת.
http://www.youtube.com/watch?v=6J-hozw6MOs
אחרי בחירות כל כך מוצלחת לקונספטים של הקומדיות שלו, קומדית ריגול זה הכי טוב שהוא מצא? טוב…
ועוד משהו
סרטון אנימציה קצר, יפה ונחמד בשם Fox Tale
http://vimeo.com/user10428482/afoxtalemovie
אוף טופיק: גטסבי הגדול נדחה לקיץ 2013
הנימוקים רבים, אבל זה באמת נראה כאילו וורנר החליטו שיש לו קצת פחות סיכויים במירוץ האוסקרים הקרוב והגלו אותו למחוזות שטופי השמש של חודש יוני הבא:
http://www.cinemablend.com/new/Great-Gatsby-Delayed-Until-Summer-2013-32322.html
ג'וס ווידון חתם על כתיבה וביום אוונג'רס 2!
עפ:י SlashFilm ג'וס חתום באופן רישמי על כתיבת וביום סרט ההמשך. גיקים ברחבי העולם יכולים לחזור לנשום.
כתוב גם שהוא מעורב בתוכנית טוויזיה של ABC. התוכנית היא מסוג Live-Action ואני לא ממש יודעת מה זה אומר.
http://www.slashfilm.com/joss-whedon-signed-the-avengers-2
אלוהים. ובימוי. 5 חודשים בחו"ל, בחיי.
(ל"ת)
אושר גם ע"י מארק גרייזר מוארייטי
https://twitter.com/marcgraser/statuses/232946704918392833
[מקורות Whedonesque ו-io9]
סדרת לייב אקשן זה פשוט סדרה מצולמת. כלומר, לא תהיה סדרת אנימציה או משהו. חוץ מזה, חדשות
משמחות
תמונה ראשונה של דניאל דיי לואיס כלינקולן
http://insidemovies.ew.com/2012/08/07/first-look-daniel-day-lewis-lincoln
די דומה, אבל כמובן שמעורבים פה איפור וזוויות צילום.
מה עם הכובע?
זה די הטריידמארק שלו.
אה, ומה עם תמונה של JGL?!
בוב הוסקינס פורש,
בוב הוסקינס חולה בפרקינסון :(
http://e.walla.co.il/?w=/6/2556870
אוי.
(ל"ת)
=(
מחלה ארורה.
מסיבת העיתונאים של סטיוארט בארץ -
סוגשל סיקור ממסיבת העיתונאים (הרבה יותר קצר מהרצוי, לצערנו, בשל מגבלות כאלה ואחרות) וריכוז הלינקים הרלוונטיים מרחבי הרשת, כאן:
http://www.starbase972.com/modules.php?name=News&file=article&sid=933
(ויש גם תודה לרד בסוף)
ועכשיו - הוידאו המלא ממסיבת העיתונאים
הוידאו המלא ממסיבת העיתונאים זמין ברשת:
http://www.starbase972.com/modules.php?name=News&file=article&sid=934
ועוד קצת חדשות, כולל
התמונות הראשונות מהסט (ואיזה סרט סטיוארט הלך לראות בסינמה סיטי גלילות) –
http://www.starbase972.com/modules.php?name=News&file=article&sid=935
(ומי שיש לו צילום/סריקה של הכתבה הרלוונטית מ"ידיעות" של אתמול – יבורך אם יצור קשר)
תמונות וסוגשל וידאו מהסט בירושלים
מרוכזים כאן, למעוניינים:
http://www.starbase972.com/modules.php?name=News&file=article&sid=937
אוף טופיק - למי שלא יודע
מתרחש באתר בימים אלה פרוייקט לא רשמי ביותר לרשימת הסרטים האהובים ביותר על ידי גולשי עין הדג.
איך אתם גם יכולים להשתתף ולעזור?
פשוט מאוד – פרסמו את רשימת 10 הסרטים האהובים/שאתם מחשיבים הכי טובים שלכם פה – http://www.fisheye.co.il/citizen_kane_not_number_one/#NewReply
עד חצות בין שבת לראשון.
ככל שיהיו יותר רשימות, כך הרשימה הסופית תהיה יותר מעניינת מגוונת ועם הבדלים ברורים בין המקומות בסרטים.
חשוב לציין שבספירה של הרשימה אין הבדל במיקום של הסרטים שלכם – סרט במקום ה10 נחשב כמו סרט במקום ה1.
כמו כן, מומלץ ללכת ולקרוא את הרשימות של אנשים אחרים, ובייחוד אלו המפורטות. הן גם מעניינות וגם יכולות לתת לכם כיוונים לסרטים חדשים.
בעיה טכנית בטלוויזיה.
אני מקווה שאני יכול להעלות כאן את הנושא, ראיתי כבר כמה שאלות טכניות רצות כאן, ואני די נואש.
לפני חודש ההורים קנו טלוויזית LCD של חברת גולדסטאר (נאמר להם שמדובר בחברת בת של LG, לא ברור). הטלוויזיה סבבה לפי המפרט ותומכת בפול HD.
עכשיו, שמנו לב לבעיה די מציקה: בכל פעם שיש איזה קטע אקשן מהיר- התנועה נהיית די מפוקסלת. הבעיה חוזרת גם בממיר ה-יס HD וגם בבלו ריי, שניהם מחוברים דרך חיבורי HDMI.
עוד קטע נוסף- מדובר בטלוויזית 48 פריימים לשניה- יכול להיות שזה הגורם לבעיה? כי משום מה בבלו ריי שלי (3D של סמסונג) יש בהגדרות אפשרות להעביר סרטים מ-48 ל-24, ודיסקים של בלו-ריי רצים ללא התקלה, לעומת דיסקים של די וי די והממיר של יס.
התקשרתי לשירות הלקוחות ובפעם הראשונה נאמר לי שאני צריך לשחק עם ההגדרות של החדות ולהוריד אותן. הורדתי אותן ל-45 אחוז ושמתי את אופציית סינון הרעשים להכי גבוה (גם בבלו ריי כיביתי את אופציית DEEP COLOR שנאמר לי שיכולה לגרום לפיקסליזציה).
בפעם השניה בשירות הלקוחות נאמר לי שטלוויזיות LCD, גם כאלה שתומכות בפול HD לא מסוגלות להגיב מספיק מהר בקטעים כאלה, ולכן הפיקסליזציה. נאמר לי גם שאין דרך לשנות את ה-48 פריימים לשניה ל-24. בקיצור, אין מה לעשות לפי דבריהם.
גיגלתי את העניין כמה פעמים ולא ניתקלתי במישהו שמתלונן ספציפית על דבר כזה. מישהו כאן יכול לעזור לי ולהציל את חיי מהתעללות הטכנולוגיה?
בתודה מראש
הבית הלבן בדרך למסך הגדול? הקטן?
לא יודע אם זה יהיה לסרט קולנוע או טלוויזיה, אבל בכל מקרה, הם חוזרים:
http://e.walla.co.il/?w=/6/2558106
נו באמת וואלה, לפחות תעשו תחקיר כראוי.
לפי ריצ'ארד שיף (טובי) מדובר בפארודיה לתשדיר שירות שמביים קווין סמית': https://twitter.com/Richard_Schiff/status/234571044885786624
[תודה לנדב רזון]
טוב, תלוי מתי שיף פרסם את העניין
ומתי וואלה פרסמו. לא שאני רוצה להגן על וואלה.
ובלי קשר, צריך לארגן נקמה בג'ושוע מלינה.
בין רגע, "שבעה פסיכופטים" הפך להיות אחד הדברים שאני הכי מחכה להם השנה:
http://www.youtube.com/watch?v=XvuNfq5vN-w&feature=player_embedded
אשה חתול
לא מצאתי מקום לחלוק את זה, אז הנה זה פה –
וידוי. האמת היא שאני לא יודע מה עבר עלי באותו יום. כנראה בהשראת האביר התעורר בי חשק שלשום לראות את "אשה חתול", למרות כל הביקורות והאזהרות ששמעתי עליו. כי יש הרבה מקרים שאני מוצא משהו טוב גם בסרטים רעים. אז ניסיתי.
והחזקתי מעמד. חצי שעה בלבד. עד סצינת הכדורסל המטופשת. WTF הלך שם?! אני בד"כ לא כזה ביקורתי ובד"כ לא שם לב לדברים כאלה, אבל אני ראיתי סרט שלא החליט מהו, לא יודע אם הוא רציני או משעשע, חלק מהזמן הרגיש כמו הפקה של הולמרק מבחינת הסטים, התפאורה, המשחק, ה"לוק" הכללי. או בקיצור – מה?
הרבה זמן לא קרה שהפסקתי לצפות בסרט באמצע, ופה פשוט לא היתה סיבה להמשיך. חצי שעה לתוך הסרט ועדיין לא קרה בו כלום שעניין אותי.
בעעע…
שני טריילרים בינלאומיים חדשים.
הראשון הוא של 'Great Expectations'. העיבוד המיליון לספרו של דיקנס. בכסא הבמאי נמצא הפעם מייק ניוול ('הארי פוטר 4', 'הנסיך הפרסי', "דוני בראסקו") עם ראלף פיינס, הלנה בונהם קארטר ועוד כמה שחקנים בריטים מכובדים מאוד.
(זהירות, מתגובות שקראתי הבנתי שהטריילר כולל ספוילר לסיפור. לא יודע, לא קראתי את הספר בעצמי ואשמח אם מישהו יאמת זאת).
http://www.youtube.com/watch?v=f9wemtsBnP4
השני הוא של "לופר". האמת שאותי עדיין לא שכנעו לגבי הסרט הזה. אני מאוד מחבב את ריאן ג'ונסון, אבל הסיפור נראה מחורר לגמרי וג'וזף לא נראה כמו ג'וזף פה. אז אני לא ממש מבין ממה מתלהבים כל כך.
http://www.youtube.com/watch?v=gPVzv6m1u-o&feature=player_embedded
ההמשך לשלגיה והצייד - עכשיו ללא שלגיה
http://www.hollywoodreporter.com/news/kristen-stewart-dropped-snow-white-sequel-hemsworth-361945
אוי ואבוי,
כתוב שם שבמקור תוכננו שלושה סרטים. באמת? היום עושים סדרות סרטים מכל דבר, למרות משנה כמה לא מוצלח הוא יצא?
אני אוהבת את כריס המסוורת', אבל כרגע נראה שהבן אדם מתחיל להזיק לקריירה של עצמו.
אוף-טופיק: מחקר סטטיסטי בנושא רווחים של סרטים
במקרה נתקלתי בגל"צ בראיון של חצי שעה עם פרופסור אברי רביד, כלכלן שעוסק בין היתר במחקר של רווחי סרטים. חלק מהדברים ברורים מאליו, וחלק משאלות המחקר נראות קצת מכוונות מדי. אבל יש גם כמה מסקנות מעניינות, ולעצם המחקר יש פוטנציאל. לתשומת לב מכסחי הקופות למיניהם. ניתן להאזין כאן:
http://www.glz.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=64855
סיכום קצר לטובת מי שאין לו חצי שעה:
8:46
רביד כתב פרק בשם
What makes movies tick: Ivory tower insights, studio views, and research directions בספר בשם
The Economics of Creativity
http://www.amazon.com/The-Economics-Creativity-Routledge-Competition/dp/0415525292
9:57
William Goldman: Nobody knows anything – לא כל כך מדוייק, או לפחות לא שונה מתעשיות אחרות.
11:40
החלטות בהוליווד נובעות משנאת סיכון.
סרטים אלימים אינם בהכרח מצליחים, הסרטים המצליחים הם בעיקר סרטים לכל המשפחה.
לעומת זאת, סרטים אלימים הם זולים, וצפויים מבחינת השונות ברווח.
13:40
כוכבי קולנוע לא עוזרים או מפריעים לרווחי סרטים.
התסריט והבמאי הם פקטורים מרכזיים יותר.
כוכבים נלקחים לסרטים בעיקר בגלל:
הבוסט ההתחלתי לסרט
רצון של מממן פרטי\משקיע זר
שנאת סיכון, כוכבים כשעירים לעזאזל של כישלון
18:10
הקשר בין זכיית הסרט באוסקר למועמדות\זכייה של התסריט (טיטאניק כחריג), וכנ"ל בראזי
הקשר בין מחיר התסריט להצלחת הסרט
יהושוע אליישברג: אפשר לנבא מהתסריט את הצלחת הסרט:
https://marketing.wharton.upenn.edu/files/?whdmsaction=public:main.file&fileID=303
20:00
המחקר הסטטיסטי
הסיכוי של במאי לקבל תקציב לסרט נוסף תלוי בכל הקריירה, ולא בכישלון בסרט האחרון.
במאים שעשו יותר מחמישה סרטים – השפעה סטטיסטית משמעותית על הצלחת הסרט.
21:30
יחס התעשייה למחקרים (חלק משתפים פעולה, חלק חוששים)
הזזת תאריך הסרט (הקדמה\איחור) מזיקה תמיד.
בשנים האחרונות יותר קל לקבל נתונים.
אוניברסיטאות התקשו להתייחס לנושא כרציני עד לעשור האחרון.
25:30
תעשיית הקולנוע מול תעשיות אחרות
הסיפור הוא תנאי הכרחי.
סדרות סרטים הן רווחיות מאוד (Well, duh).
נתונים בטלוויזיה יותר קשים (אני מניח שהכוונה היא שמחקר בטלוויזיה הוא יותר מורכב?)
נתונים בטלויזיה
ההכנסות מתכניות טלויזיה (לפחות במודל הישן, לא VOD או מכירות באינטרנט) הן עקיפות ולא ישירות: אנשים לא "קונים כרטיס" לתכנית טלויזיה, ההכנסות נוסעות מפרסומות או מרכישת מיני לערוצים מלאים. יש נתוני רייטינג, אבל הם לא בהכרח תואמים ל"שווי" האמיתי של סדרה. לכן קשה הרבה יותר לאמוד את ההצלחה הכלכלית של תכנית ספציפית.
בנוסף לכך ההכנסות המשמעותיות של תכניות טלויזיה
לא מגיעות מההקרנה הראשונה כפי שנהוג בקולנוע, אלא מסינדיקציה – מכירה לשידורים חוזרים בערוצי כבלים. יש סדרות רבות שאינן רווחיות והרייטינג שלהן נמוך אבל מקבלות עוד עונות כדי שיהיה אפשרי למכור אותן לסינדיקציה.
כיוון שזה מוזכר בראיון במשפט אחד
אני לא בטוח שלכך ספציפית הכוונה. ייתכן שבתור ישראלי אמריקאי הוא בכלל מתכוון לכך שיש יותר Hard Data.
וואו, רק תארו לעצמכם
איזו שנה ענקית 2015 הולכת להיות.
הסרט האחרון בסדרת "משחקי הרעב" (שכבר הסרט הראשון בסדרה הצליח להכניס בלי תלת מימד יותר מהרבה סרטים המשך בסדרות גיבורי על מצליחות), "אוונג'רס 2", "אווטאר 2", "ליגת הצדק"…
אני מאוד בספק אם "ליגת הצדק" ייצא ב-2015.
וגם בקשר ל"אווטאר 2" זה עדיין לא בטוח.
The Last Stand - הטריילר.
סוף סוף טריילר ראשון לאחד הסרטים שאני הכי מחכה להם. למרות התאריך המאוד לא מבטיח (ה-18 לינואר) ולמרות ארנולד שוורצנגר בתפקיד הראשי יש לי ציפיות מאוד גבוהות מהסרט. בעיקר בגלל הבמאי קים ג'י וון, הקוריאני הכי אהוב עליי, עם שתי יצירות מופת ("הטוב, הרע, המוזר" ו"סיפור מריר מתוק"), סרט אחד ענק ('ראיתי את השטן') וסרט אימה אהוב שדי שיעמם אותי ('מעשה בשתי אחיות'), שעליו אני סולח לו (ומאשים את השנאה שלי לסרטי אימה בעניין). הוא במאי אקשן מדהים והדבר ניכר בטריילר (הדי קצר) לסרטו הראשון בהוליווד. נקווה לטוב.
http://www.youtube.com/watch?v=T6oi5O8PWP0&feature=player_embedded
לאוהבי הקולנוע הקוריאני 2013 צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד, כשבנוסף ל'The Last Stand' יש את 'Stoker' של צ'אן-ווק פארק ("שבעה צעדים") והחדש של ג'ון-הו בונג ('אמא', 'זכרונות של רצח') 'Snowpiercer'. וזה עוד בלי להזכיר את הרימייק של ספייק לי ל"שבעה צעדים".
האמת מאחורי ראיונות בלעדיים
כתבה מעניינת בהעין השביעית על המערכת דרכה מקבלים עיתונים בארץ ראיונות עם כוכבים מבלי להחליף איתם מילה. לא פעם, הראיונות שנשלחים לגופי תקשורת שונים ממשרד יחסי הציבור, מוצגים כ"בלעדיים". יוצא לי לקבל כאלה למייל, אבל האמת? מעולם לא טרחתי לקרוא אותם.
http://www.the7eye.org.il/articles/Pages/160812_You%27ve_Got_Mail.aspx
הממממ...
מזל שזה היה מעניין, כי האורך נראה לי בלתי אפשרי לצליחה בהתחלה.
אז… לא מספיק שאנחנו כבר יודעים שלפעמים הכותרות לא קשורות לכתבות, שלפעמים התוכן שגוי, שהציטוטים המצוטטים בעצם נאמרו אחרת בפועל, שדברים מוצאים מהקשרם וכו', עכשיו גם לא היה בכלל ראיון והמראיין והמרואיין כלל לא נפגשו?
מספיק חשתי בחילה בעבר כשראיתי טקסט ארוך שכולל כולה 3 שאלות ותשובות משווק בתור "ראיון", עכשיו מסתבר שחלק הראיונות הגדולים בכלל לא מתקיימים. כבר שנים שאני חושד איך זה שלכל עיתונאי קטן מארץ קטנה (עם שפם) יש זמן אצל הכוכב, ולא משנה כמה זמן הוא יכול להקציב לראיונות.
אז העיתונות עובדת בזנות עבור התעשיה. הכל כ"כ מזויף ורקוב.
נראה לי שהציביליזציה האנושית צריכה פגיעה של איזה אסטרואיד קטן, כדי לקבל פרופורציות ולעבור איתחול.
(ותודה על הקישור. העין השביעית זה בהחלט מקום שעם יותר שעות ביממה הייתי מבקר בו יותר)
סוג של הפתעה לטובה
דווקא אורי קליין, מי שלא פעם מואשם בפסילה אוטומטית של סרטים על סמך ז'אנר או ארץ מוצא, יוצא בכתבה הזו בסדר. לא בדקתי אם זה נכון, אבל אם הוא אכן מקפיד לציין אילו שאלות הוא שאל ואילו נשאלו בידי אחרים, מגיע לו קרדיט על ישרה עיתונאית.
גם אהוב האתר השני,
שניצר, יוצא שם טוב. לפחות בחלק שהבנתי מהדברים שלו.
אבל בסה"כ המצב די עצוב.
לחובבי העטלף
כל(?) סמליו/סמליליו של באטמן לאורך השנים, בקומיקס, בטלוויזיה ובקולנוע:
א. טוב, כנראה שאלה לא כולם, כי גם בתוך הסדרה הראשונה של הסרטים היה קצת שוני, לפחות בסמל על החזה שלו למיטב זכרוני. בהנחה שזה נחשב ללוגו בפני עצמו.
ב. הסמל של באטמן של ברטון מ-89' – בכל פעם שאני רואה מישהו מסתובב ברחוב עם חולצה כזו, אני מתפלא שהסמל תפס כ"כ טוב שאנשים הולכים עם חולצות כאלה גם אחרי 23 שנים. זה לא הסמל המיתולוגי של סופרמן, זה כולה סרט מ-89'. כיף לראות את זה בכל פעם מחדש.
אגב, אני זוכר שאחי/אחותי הקטן/ה התקשה/תה לראות את העטלף וראו שם רק שיניים, "השיניים של באטמן" (בלוגו הצבעוני והסגלגל זה קצת יותר נראה לעין).
ג. יש לי בעיה עם הסמל של הסדרה הטלוויזיונית משנות ה-60. אני זוכר ממנה את הסמל הראשון משמאל או השני משמאל בשורה העליונה. אבל בטח לא השלישי. ברור שבדיקה מהירה ביוטיוב או וויקי תפתור את העניין, אבל הדיון פה הוא לא רק על האמת אלא גם על הזכרון שלי.
הסמל מ-89 באמת הכי יפה ויזואלית.
(ל"ת)
לדעתי דווקא של Batman Beyond נראה הכי טוב.
וגם של נולאן ממש יפה.
לא מדויק.
הסמל שמופיע בבאטמן של 89, הוא למעשה הסמל שמופיע בבאטמן חוזר ב-92. בסרט של 89 יש יותר "שיניים" למטה בין הכנפיים.
בנוסף, הסמל מ- TDKR של פרנק מילר גם לא נכון.
הסמל שהופיע בסרט עצמו
לא היה זהה לסמל שבו השתמשו בפוסטרים, מרצ'נדייז וכו'. ב"באטמן חוזר" גם באטמן עצמו יישר קו עם המרצ'נדייז.
ניקולס קייג'
ישחק בבלתי נשכחים 3 והמפיק רוצה לצרף גם הריסון פורד,קלינט איסטווד,ווסלי סייפס ולהחזיר את מייק רורק