לסכם כנסים בחו"ל ברגע שהם נגמרים זה המובן באליו. כל אחד יכול לפרסם כותרות קליק-בייט צעקניות על כל פיפס שנאמר שם. כאן ב"עין הדג", אנחנו לוקחים את הזמן, עוברים על המידע, מנתחים אותו ואז מביאים אותו לכם. אז הנה מה שקרה בכנס D23 השנתי. ובאופן לא קשור בכלל, מישהו יודע מתי ההרצאה הבאה של דורון על דחיינות?
מארוול
אחרי ההכרזה של פייז 4 בקומיק-קון, רבים תהו מה עם חדשות על המשכים לסרטי מארוול מצליחים כמו "הפנתר השחור" ו"קפטן מארוול". כעת יש לנו מידע על הראשון: "הפנתר השחור 2" יגיע ב-6 למאי, 2022, ואם "תור: אהבה ורעם" אכן יסגור את פייז 4, השלב החמישי ביקום הקולנועי הזה עשוי להיפתח בווקאנדה. ריאן קוגלר חוזר לביים, צ'דוויק בוזמן יחזור להצליב ידיים. כמו כן, הוכרז שקיט "ג'ון אתה-לא-יודע-כלום צנון" הרינגטון וג'מה צ'אן הצטרפו לקאסט של "הנצחיים". הוקרן גם טריילר ראשון ל"אלמנה השחורה", ובהתחשב בכך שהוא יוצא בקיץ הבא, אני מצפה שיעלה לאתר הוידאו הקרוב לביתכם בקרוב.
כמו שאמר אל פצ'ינו פעם, "כשחשבתי שאני כבר בחוץ, הם מושכים אותי חזרה אותי פנימה": כל מיני שחקנים שגילמו דמות לאיזה סצנה בעולם של מארוול וכנראה חשבו שבזה הם סיימו את מעורבתם גילו לפתע שהם הולכים לככב בסדרות הטלוויזיה של הסדרה. דניאל ברוהל (הברון זימו) ואמילי ואןקאמפ (שרון קרטר) יחזרו ל"פאלקון וחייל החורף" (ויצטרף אליהם גם וייאט ראסל, הבן של קורט ראסל), וקט דנינגס (החברה של נטלי פורטמן משני סרטי "תור" הראשונים), רנדל פארק (סוכן ה-FBI מ"אנטמן והצרעה") ווטייאונה פאריס (החברה של קפטן מארוול מ.. אממ, "קפטן מארוול") יחזרו ל"וונדהויז'ון". כל זה היה יכול להיות קצת יותר מרגש אם היינו יודעים אם הדיסני+ הזה אשכרה מגיע לארץ או לא.
בנוסף, מארוול הכריזו על עוד שלוש סדרות חדשות נוספות שיעלו לשירות הסטרימינג "דיסני+": הראשונה היא "She-Hulk", שתעקוב אחר – תיראו מופתעים – גרסה נשית של האלק (בת הדודה שלו שהפכה גם היא לענק ירוק לאחר תרומת דם מברוס באנר במקור, מוסיף יהונתן). השנייה היא "Ms. Marvel", גיבורת-על אמריקאית-מוסלמית עם יכולות שינוי צורה. והאחרונה (לבינתיים) היא "Moon Knight", שהיא על…אמממ….*מדפדף בכרטיסיות*…טוב, פה כבר איבדתם אותי, מארוול, אין לי מושג. אני אמנע מלכתוב משהו כדי לא לצאת טיפש ואתן לאחד המגיבים עם בקיאות בקומיקס להסביר מי הדמות הזאת. אה כן, והסדרה של "הוקאיי" ליהקה את היילי סטיינפלד לתפקיד ראשי, לידיעת כל שלושת האנשים שמצפים בשקיקה לסדרה על הוקאיי.
מלחמת הכוכבים
אחרי הכשלון של "סולו", דיסני כנראה הבינו שיש דבר כזה "יותר מדי 'מלחמת הכוכבים'" והחליטו לקחת קצת הפסקה מהפרנצ'ייז….בקולנוע. הגלקסיה הרחוקה, רחקוה אולי תיקח הפסקה מהמסך הגדול אחרי דצמבר הקרוב, אבל זה לא יפריע לה להגיע למסכים הקטנים. בכנס הוצג הטריילר הראשון ל"מנדלוריאן" (שם למעלה). הסדרה שנוצרה ע"י ג'ון פאברו תתרחש כחמש שנים אחרי "שובו של הג'דיי" ותעקוב אחר צייד-ראשים בין-גלקטי (פדרו פסקל).
איך קוראים לפריקוול של פריקוול? לא יודע, אבל הנה בא עוד אחד. הוכרזה גם סדרה שתעקוב אחר דמותו של קסיאן אנדור מהסרט "רוג אחת" והרובוט שלו, K2-SO. אם לא התעיינתי כל-כך במה שהתרחש לפני האירועים של "תקווה חדשה", אני מתעניין אפילו פחות במה שהתרחש לפני ההתרחשויות האלו. אולי הם בכל זאת לא הפיקו לקחים.
אה, ואם כבר מדברים על פריקוולים, נקבל גם סדרה על אובי וואן-קנובי עם יואן מקגרגור. שלום גם לך.
לייב-אקשן ואנימציה
אין יותר מדי חדש במחלקה הזאת. הוצגו תמונות קונספט מ"נפש" של פיקסאר וקטע חדש מ"לשבור את הקרח 2". הוכרז סרט אנימציה מקורי חדש בשם "ריה והדרקון האחרון", עם דיבוב בהובלתן של קאסי סטיל ואקווהפינה (שנמצאת בכל סרט שלישי עכשיו. סתם אבחנה, אני ממש לא מתלונן).
בגזרת הלייב-אקשן, התמה הבולטת הייתה כלבים: הוצג טריילר ל"יפהפיה והיחפן" שיעלה ל"דיסני+" ו…כן, אלו בהחלט כלבים. לפחות נראה שהם מסוגלים להביע קצת יותר רגש מהחיות ב"מלך האריות".
בנוסף, פורסמה תמונה ראשונה מ"קרואלה" (למעלה) בכיכובה של אמה סטון וכמובן שמיד הייתי חייב להפוך אותה לאלבום ראפ שיגיע לראש טבלת המכירות באייטיונס.
ועוד כמה דברים שהם לא דיסני
– אליסיה ויקנדר תחזור לשדוד קברים בסרט המשך של "טומב ריידר". את הבמאי רואר אותג' (שונא שמות גנריים כאלה) יחליף בן וויטלי, שעשה את "אש חופשית" המוצלח (ועוד שלל סרטים שאומרים שהם מוצלחים ולא ראיתי כמו "Kill List"). [דדליין]
– היילי אטוול מצטרפת ל"משימה בלתי-אפשרית 7: בשלב הזה כבר די ברור שהם כן אפשריות, רק דורשות מטום קרוז לבצע איזה פעלול נועז". [וארייטי]
– ג'וזף גורדון-לוויט (זוכרים אותו?) יכתוב, יביים, יפיק ויגלם מורה בבית-ספר בסדרה חדשה בשירות הסטרימינג של אפל. איבדתי ספירה של כמה כאלו כבר יש. [קוליידר]
– בצעד חסר בושה, מתכננים רימייק ל"עימות חזיתי". ג'ון וו מתהפך בקברו. אה, הוא עוד חי? קול, טוב לדעת. [דדליין]
– "פורד נגד פרארי" של ג'יימס מנגולד יפתח את פסטיבל הסרטים בחיפה שיתקיים בסוכות. [וואלה]
– כשנשאל בראיון אם הסרט של "פלאש" הוא הפרוייקט הבא שלו, הבמאי אנדי מוסצ'יאטי (שני סרטי "זה") אמר "יאפ". זה הספיק בשביל רוב האתרים להכריז שהנושא רשמי, אבל אני מציע לחכות ועדיין לא הייתי מוציא את הבלונים האדומים, בהתחשב בכך שהוא הרביעי ש(כנראה) נשכר למשימה והוחלף בשלב כלשהו. [קוליידר]
– אה כן, קרה גם איזה משהו עם ספיידר-מן, אולי שמעתם. [דדליין]
ואו אירוע d23 היה חלש השנה
בהתחשב שמדובר בחברת הבידור החזקה ביותר כיום האירוע היה די חלש.
מארוול כמעט בלי הפתעות. מלחמת הכוכבים לא מעניין אותי תאמת אבל גם בגזרה הזו אני לא חושב שהייתה התלהבות.
ובגזרת דיסני פיקסאר כמעט לא היה משהו חדש או משהו מפתיע או משהו באמת מעניין. בדכ יש להם ממש לוז מסודר על עוד חמש שנים בערך והפעם? בקושי שנה הבאה …
אמה סטון כקרואלה דוויל זה הברקת ליהוק
זה ולראות שוב את אוון מקרגור כאובי וואן זה שני הדברים היחידים שעושים לי את זה בכל החדשות האלה.
ההכרזה על מון נייט עבור דיסני פלוס מעלה המון תהיות.
בגדול אני לא מאמין שכל דמויות האנטי גיבורים חייבות להיות R rated. ונום ודדפול בקומיקס נעים באזור המקביל ל-PG-13 והכל בסדר.
אבל מון נייט הוא אחת הדמויות הבודדות שאני לא רואה בתור זיכיון PG-13. וזה לאחר שנאמר שדיסני פלוס לא יכלול תכנים למבוגרים. ובכן, מדובר בחדשות מצוינות שמון נייט מקבל סדרה וכל דמויות מארוול הן גרסאות watered down מהקומיקס. אבל כאן זה יבלוט פי עשר.
אפשר, אגב, באמת הרחבה?
כי התחלתי עם זה שהוא בן לרבי וסיימתי במצרים ואז הפסקתי להבין מה קורה ואיך.
בגדול,
הוא נהרג במצרים בזמן עבודת שכיר חרב, ומקבל את חסותו של האל חונסו – והופך למגן המטיילים בלילה.
יש לו הפרעת אישיות דיסוציאטיבית וחלק מהפרסונות שלו הן מון נייט (גיבור העל), ג׳ייק לוקלי (נהג מונית מחוספס), סטיבן גרנט (פלייבוי מיליונר ושחקן קולנוע), מיסטר נייט (מעין בלש חוקר ויג׳ילנטי), ספיידרמן ועוד שלל אישויות.
אז עליו דייב סים עשה את אחת הפרודיות מסרבוס! מגניב.
(ל"ת)
איך שכיר חרב לשעבר מתחזק זהות של פלייבוי מיליונר?
לא צריך בשביל זה די הרבה כסף?
לא זוכר איך פתרו את זה כבר.
בריצה האחרונה של מון נייט הם היו לגמרי בראש שלו ולא הוקרנו לעולם החיצון. זה לא היה ככה תמיד, אבל אין לי פתרון בשלוף.
איזה ספיידרמן? ספיידרמן שלנו?
(ל"ת)
אני אוסיף, שהרבה מסתכלים עליו כגרסה של מארוול לבטאמן
לבטאמן יש אישיות בעייתית, עם 2 פרסונות שונות ועם קושי להתחבר לאנשים. אז מון נייט לוקח את זה לשלב הבא עם בעיות אישיויות יותר קשה, פיצול אישיות גדול בעצם. הוא הבן של רבי ניצול שואה, אבל הוא התחיל כשכיר רכב. לפני שהוא מת במצריים אל הירח הציל אותו להביא לו את כוחות שחזקים בעיקר בלילה שיש ירח. והוא גם מדבר איתו לפעמים וזה החלק המעניין המרתק והמצחיק בו זמנית, כי או שזה באמת נכון והוא משבר איתו, או שזה חלק ממחלת הנפש שלו, ומצד שלישי זה מצחיק כי הוא בדומה לספיידרמן מנהל דיאלוג כשלא ברור אם הוא משוגע או חכם. לכל אישיות שהוא מאמץ יש סיבה, לדוגמה נהג מונית לצבור מידע בפרופיל נמוך וזה הזהות הסודית שלו, הוא מיליונר מהכסף שהשיג כשכיר חרב והוא ממן לעצמו כך את עבודת הגיבור על שלו. שהוא רוצה לחקור כדי לשמור על הזהות הסודית הוא משתמש בזהות נוספת של הבלש. כשהוא מון נייט הוא לבוש בלבן כי מסמל את הירח או התכריכים במצריים, אבל חלק מזה בגלל שהוא מטורף והוא רוצה שהאוייבים שלו יראו אותו בלילה ויפחדו ממנו יותר שהוא לא פוחד להיפגע.
כמו שרואים הוא דיי רחוק מבאטמן אבל הוא הגרסה האפילה של מארוול שלגיבור יש את אישיות המיליונר פלייבוי והאלטר גיבור שלו עובד בעיקר בלילה. מרוב האישיות שלו ומספר הפיצולים האישויות המקורית שלו כמארק ספקטר מתחילה להעלם. בכל מקרה האישיות שלו מאוד מרתקת ומארוול לוקחים את הגיבור האפל לשלב הבא, אם לדעתי הסדרה דרדוויל הייתה יותר טובה מהאביר האפל, בעיקר בגלל שהיא סדרה ויש דברים לפתח דמות כזו מורכבת, (באביר האפל הסרט עצמו אפילו יש לו פחות ארק מהנבל) אז כאן זה השלב הבא הבא כשיהיה לה זמן לפתח אישיות כזו בתקציב גדול. הם הולכים כאן לכיוון הפסיכולוגיה וזה הולך להיות פשוט מרתק. אחרי שוונדהוויז'ון תתחיל את הכיוון שהכול בראש שלה וימשיך לדוקטור סטריינג' 2. זה בעצם שם את מארוול בתוך 3 פרוייקטים עתידיים שהם בגבול האימה ואפלים יותר ממה שעשו עד היום. דוקטור סטריינג' 2 שדווח שיהיה הסרט האימה הראשון של מארוול, בלייד הסרט האפל ועכשיו מון לייט שהוא גם אפל וגם פסיכולוגי.
להיכנס יותר ויותר לראש של הדמויות נשמע לי כמו דרך ליצור עוד תוכן בלי לסכן את הקונטיניואיטי שגם ככה מחזיק בקושי. ביחד עם לוקי, נשמע שמארוול למדו את הלקח מהמגנים ומסוכני שילד והחליטו שעדיף לתת לסדרות כמה שפחות משמעות לסיפור הכללי. לא יודעת אם אני אוהבת את זה.
את באמת רוצה שהכל יהיה קשור להכל?
אפילו בקומיקס לא עושים את זה. זה מייגע ממש, לדעתי. והסיבה שאני מתקשה לקרוא מארוול בשנים האחרונות – יותר מדי איוונטים שקשורים אליהם יותר מדי סדרות, בתדירות לא בריאה.
כאמור, לא יודעת.
(ל"ת)
בדיוק ההפך עכשיו לסדרות יהיו הרבה יותר משמעות על הסרטים
(ל"ת)
אני דווקא ממש בעד שישאירו את העולמות
של הסדרות והסרטים בנפרד. ללכת לראות סרט של מארבל פעמיים בשנה זה ממש לא נורא. אבל עכשיו גם לעקוב אחרי 5-6 סדרות במקביל לזה? That's not what I signed up for. זה פשוט יהפוך להיות מתיש, והניסיון ללהטט בין כל כך הרבה דמויות וסיפורים יהיה כבר בסכנה די גדולה להתרסק, על אף שמארבל עד כה הראו יכולת מרשימה להחזיק את זה גם בסרטים מרובי משתתפים.
לא דיברתם על המצגת - סליחה, על הטריילר החדש ל"סקיווקר עושה עליה"
(ל"ת)
הכרזה של She Hulk היא פשוט גאונית
כמעט כמו ג'ניפר וולטרס. זכויות ההפצה של ההאלק שייכות ליוניברסל. ולכן מארוול לא היה להם כוח להתמודד ולעשות איתם עוד סרט, גם ככה השחקן המקורי לא רצה לחזור וכו' לכן קיבלנו את הארק של ההאלק רק בסרטי האוונג'רס וראגנרוק. אסור למארוול להשתמש בכותר של האלק – בסרט! אז איז יופי שיש דיסני+ ואפשר לעשות שם את כל פיתוח הדמות שצריך ואז להשתמש בה בסרטים. לפי התחזיות מארוול רוצים לעשות סרט של A-Force הגלימפס שלו ראיתם באנדגיים (שהרוב כאן שנאו ואני התמוגגתי) She Hulk היא דמות מרכזית בקבוצה הזו וכמו שזה נראה, דיי מתבהר גם מי יהיו בה. קפטן מארוול – דה. נטלי פורטמן אז ליידי ת'ור, וואלקירי סקארלט וויטץ' ווספ, אוקויה ועוד.
בלי קשר הדמות של She Hulk פשוט מצויינת לקומדיה ולסדרה, היא אישה גדולה מהחיים ליטרלי, בגלל שהיא נחשפה לגמה בדרך שונה, הגדילה שלה לא מוגזמת, היא נשארת ישר עם האישויות ופשוט מקבלת גוף של סופר מודל ירוקה ושרירית. גובה כמעט 2 מטרים. הקטע שלה שהיא מנסה לתפקד כאדם רגיל עם יכולות גדולות היא עורכת דין מאוד סרקסטית, שלא מתנצלת שהיא אישה חזקה ומול האויבים היא משתמשת בטקטיקה הזו עם הומור לבלבל אותם בדומה לספיידרמן. אני כמעט בטוח ב100% שאנחנו נראה שם גם את פרופסור האלק. בכל מקרה זו תהיה סדרה עם תקציב עצום, כי זה בעצם דורש אפקטים סביב השעון.
בנושא כמעט אחר, האלקלינג יכול לעשות הקפיצה הראשונה שלו שם, למרות שאין לו קשר לגאמה הוא פשוט דומה להאלק וגם בשם.
אבל שינו את היחפן!
אני משערת שזו לא טעות, אי אפשר לעשות סרט כלבים כשאי אפשר להשתמש במספר כלבים לתפקיד, והיחפן אמור להיות כלב מעורב מאוד. עדיין זה איכשהו מבאס. גם מבאסת הבחירה בליידי שהיא לא בדיוק קוקר ספנייל קלאסית (אני יודעת שיש איזה קטע של הבריטים לעומת האמריקאים), כמעט דומה יותר לכלבים הלבנים האלה שהמח שלהם יותר גדול מהגולגולת, וזה אסון שממשיכים להרביע אותם.
הוליווד וה whitewashing שלהם!
(ל"ת)
יש כאן אנשים שאכפת להם מהוקאיי
אבל אחרי מה שעשו לקלינט בארטון בקולנוע, מנמיכים ציפיות לקייט בישופ בטלוויזיה. נאחל להיילי סטיינפלד בהצלחה, בכל מקרה.
מיס מארוול הרבה יותר מגניב, ובהיותה תיכוניסטית שהרבה מהקונפליקטים שלה הם עם הורים מגוננים מדי וילדים מבית הספר, מתאים מאד גם לקהל של דיסני וגם לערכי המותג שלהם. בקומיקס יש בה הרבה קריצות לגרסאות ישנות של קפטן מארוול, מעניין אם יעשו את זה גם בטלוויזיה. קצת חשוד שעדיין לא הודיעו מי תשחק את קמאלה.
למה חשוד?
(ל"ת)
גם מבחינת זמני הפקה/קידום
וגם כי הם עלולים ללהק מישהי לבנה, או שנראית משמעותית מבוגרת מגיל 14 (א-לה בוורלי הילס 90210 המקורי), או מי יודע.
ואגב ההערה של Roy מעלי על CGI, הכוח הרלוונטי של קמאלה הוא שינוי צורה והתמתחות (כמו מיסטר פנטאסטיק), אז לכאורה תקציב האפקטים יהיה גבוה, אבל לפחות בקומיקס הסיפורים הם לא על הכוחות שלה אלא על החיים שלה, אז יוצא שה"אפקטים" לא בשימוש תכוף מדי.
לגבי הגיל זה שהם יהלקו מישהי בת 18+ (כי הם לא רוצים להיות תחת חוקי עבודה של קטינים)
(ל"ת)
למה?
מיקי מאוס קלאב ומגוון הפקות שונות של דיסני העסיקו ילדים (בריטני ספירס מגיל 12, ג'סטין טימברלייק וכריסטינה אגילרה מגיל דומה). מה ההבדל?
לוחות הזמנים
לוחות העבודה וזמני העבודה המותרים עם ילדים הם הרבה יותר מחמירים. (בדרגות שונות, כן? בני 3 ובני 14 לא נמצאים באותה קטגוריה, אבל יש להם הגדרות משלהם).
דברים כמו מיקי מאוס קלאב מתוכננים לזה, וקצב העבודה ודרישות העבודה בהתאם.
מארוול עובדים בקצב הרבה יותר מהיר שקשה לי לראות איך הם מצליחים לתחזק עבודה של ילד בתפקיד ראשי ולעמוד בלוחות הזמנים המחייבים מבחינת איגוד השחקנים.
יכול להיות שאני טועה.
בעיה בעידכון סיסמה
הי מצטער שאני כותב כאן אבל אין לי מושג איך ליצור עימכם קשר במקום אחר,
אני מנסה לעדכן את הסיסמה שלי באתר ולא מצליח .
עימכם סליחה
לי יש בעיה אחרת
בעיה שיש לי גם במחשב וגם בסמארטפון – אנדרואיד
האתר לא זוכר אותי ואני צריך בכל כניסה ללחוץ על כניסה מחדש
ידוע לנו על הבעיות הללו ואנחנו פועלים על פתירתן
בחלק מהמקרים מחיקת העוגיות אמורה לעזור.
מלחמת הסטרימינג 3
בשבוע האחרון אפל הכריזו על המחיר של האפל TV+ רק 4.99$ מחיר שובר שוק במידה והיה להם ריכוז של תוכן. מאחר ואין להם כמעט תוכן, זה הופך אותם לכניסה חכמה לשוק הסטרימינג. הם אפילו מביאים שנה בחינם לכל קוני מכשיר אפל. על זה בדיוק דברתי בעבר, לאפל יש בסיס משתמשים בין הגדולים ביחס למתחרות, אבל מעבר לכך, יש להם כנראה את הבסיס משתמשים הכי נאמן! שרואים ביצירה של אפל משהו שצריך וטוב לקנות. הקפיצה שלהם בהצלחה של אפל מיוזיק מדביק את ספוטיפיי במהירות.
אתם יודעים למי אין בסיס משתמשים? לדיסני. אתם יודעים למי עוד יש? כן לWB יש את חברת אם AT&T כמפעילה הסלולרית השניה בגודלה בUS. יש להם כבר ותק של שירותים HBO GO וNow עוד לפני השקת הMax שנה הבאה (אין טעם להזכיר את שירות DC יוניברס שנכשל). הלאה ליוניברסל את Comcast חברת אינטרנט טלוויזיה ענקית עם שירותי סטרימינג כבר באירופה תחת SKY מתכוננים להשקה בUS תחת השם NBCUniversal גם בשנה הבאה. לנטפליקס יש את הותק עם מספר משתמשים גדול. CBS עם פראומנט, אמזון בנוסף לקניות ואפילו סוני יש להם את הפלייסטיישן. (נגיע אליהם אחרי). כמו שאתם רואים ממזמן לא משנה ששת הענקיות. הם לא העיקר, הם לא מה שהחברות נלחצות עליו וכאן הכול הרבה יותר פתוח מצד אחד, אבל גם הרבה יותר מסוכן מצד שני. כשדיסני רכשו את פוקס הם עשו את הדבר הכי חכם אסטרטגית להצליח. זה לא גרם להם להיות מונופול במקרה הטוב זה ביטח להם את המקום לפחות להתחלה.
אפשר גם לראות זאת ברווחיות, אתם יודעים מאיפה דיסני עושה את הרווח הכי גדול שלה? נו ישר עולה לכם בראש הסרטים מיליארדים והרבה – טעות! אז מה.. טוב תגידו הפארקים המרצ'נדייס בטוח. אז זהו שלא. העסק הכי מרוויח שלהם זה הרשתות כמו ABC ופריפרום הם מכניסים הרווח הכי גדול לחברה וכשכל העולם זז מכבלים לסטרימינג זה הדבר הראשון שהם צריכים לשמור עליו, במיוחד מול המשקיעים, במיוחד שלכל השאר יש כבר בסיס ענק של משתמשים. מעבר לקניית פוקס, מה עשו? חתמו על הסכם של לא פחות מ10 שנים עם Pinewood סטודיוס הבריטית, סגרו את רוב האולפנים שלהם, זה לאחר שיש להם גם את אוסטרליה וגם באטלנטה. אז שוב יגידו מסכנה התעשייה המקומית ועוד כאלה מה יעשו אולפנים קטנים וכו' אבל האמת ככה במלחמה, שורדים ונלחמים.
נחזור רגע לאפל, נותנים שנה חינם. כמה נוח להרגיל את המשתמשים וזו למרות התוכן הקטן. אתם יודעים מה אני חושב שהם מתכננים בדיוק לשנה הזו, כן שאחת מהמתחרות תתחיל להיפצע וכשהיא תהיה בזול על המדף לקנות אותם. ייתכן אפילו שכבר עכשיו הם שמו לכמה חברות תוי מחיר על השולחן. במי מדובר? הראשונה על הכוונת סוני כמובן עם השגעון ספיידי שלהם. אין להם כלום והם עתידים בשנה שנתיים הקרובות לחפש בית או להתמזג. אלא אם כן יהיה להם מזל מהשמיים ויצליחו לעשות קופה אחר קופה מהסרטים שלהם וגם אז הם צריכים לייצב שירות. הבאה בתור דווקא, היא נטפליקס כמה אירוני, החברה שהתחילה את הכול, ההרשמת מנויים שלה האטה מאוד בשנה האחרונה בUS והם אפילו עתידים לראות נטישה כשכל השירותים יתחילו לצאת לאוויר. הם כנראה יודעים את זה והם מתכננים מבול של סדרות וסרטים שכנראה יחזיקו אותם לשנתיים הקרובות עם הטבות והנחות והם מהמרים מאוד על הוויטצ'ר. אם זה נכשל הם יעמדו לקניה מוקדם מהצפוי.
התמחור האגרסיבי של אפל והשקה שמקדימה את דיסני בשבועיים (11 יום ליתר דיוק) גרמה שדיסני+ הושקה כבר לניסוי בהולנד עם חודשים מתנה. העסקה של WB עם ג'י ג'י אברמס נסגרה, אחרי שנאבקו מול אפל לקניית החברה שלו. סוני ויתרה על אדפציה של גיבורי העל Harbinger לפרומאונט, כנראה יש להם כאב ראש עדיין עם גיבור על אחד. לפי הדיווחים האחרונים ממקורות נאמנים (אותו מקור לסדרות שי האלק ומיס מארוול בפיתוח) סוני הגישה לדיסני הצעה חדשה 30% לרווחים מספיידי וגם ונום בMCU.
די סי יוניברס נכשל?
אם כן, למה ממשיכים להחזיק אותו ולייצר עבורו סדרות ולהוסיף קומיקסים גם?
הם בשלב ההשקעה במוצר. לצורך העניין גם לנטפליקס אין רווח נקי כי אפילו הם עדיין בשלב ההשקעה במוצר.
לא הספקתי לשלוח ליוניברסל הכריזו על הסטרימינג שלהם
הוא יקרא פיקוק. יושק באפריל 2020, זה במקביל בדיוק לתאריך של WB עם HBO Max, באביב 2020. שניהם מתוכננים להציג מחירים קרוב יותר להשקה.
בנוסף יש סטרימינג של סרטים ישנים וחשבתי שאולי יעניין כאן מישהו, של Criterion Channel. מדובר בהרבה סרטים קלאסיים וכנראה הוא גם יינתן כאפשרות של הוספה על השירות של WB. נראה לי שווה להציץ מי שאוהב את הנישה הזו.