לא מזמן פורסם כי השחקנית מישל יו "מצטרפת ל"מילקשייק אבק שריפה", סרטו החדש של נבות פפושדו". בהתחלה זה נראה כמו השמטה בשוגג, הרי פפשודו תמיד נמצא מוצמד למילה "קשלס", אבל אז התברר שזאת לא טעות – הבמאים של "כלבת" ו"מי מפחד מהזאב הרע" (שעומד לקבל עיבוד ספרדי, אגב) מתפצלים (לפחות לעכשיו), והסרט יבויים על-ידי פפושדו בלבד, כאשר עוד לא ברור מה הפרוייקט הבא של קשלס יהיה. יו מצטרפת לקאסט מרשים שכבר כולל את לנה הדי, קארן גילן, אנג'לה באסט ופול ג'יאמטי. צילומי הסרט מתחילים ממש בימים אלה בגרמניה. [דדליין]
התסריט של "Bubbles", המספר על חייו של מייקל ג'קסון מנקודת המבט של השימפנזה שלו, נרכש ע"י נטפליקס לפני שנתיים. הוא היה אמור להיות סרט באנימציית סטופ-מושן, כשטאיקה ואיטיטי מביים ביחד עם מארק גוסטפסון (אחראי האנימציה ב"מר שועל המהולל"). אך מסתבר שואיטיטי החליט לפרוש מהסרט עקב אילוצים בלו"ז, ונטפליקס החליטו לגנוז את הפרוייקט לחלוטין, בטענה שמעורבתו של ואיטיטי הייתה הסיבה לכך שרכשו אותו. אבל אפשר לשער שיש סיפור אחר מאחורי הקריסה של הסרט, ושגורם משמעותי על ההחלטה הוא הסרט "לעזוב את נוורלנד", שהוקרן בפסטיבל סאנדנס וב-HBO ועורר מחדש את הדיון על התקיפות המינות של ג'קסון. אולי גוף אחר יחיה את הסרט בעתיד, אך כרגע הוא מת עד להודעה חדשה, ולא נראה לי שיש אולפן שמשתוקק להסתבך עם הנושא הזה כרגע. [דדליין]
הסיבה שהלו"ז של וואיטיטי נעשה קצת צפוף היא כנראה גרסת הלייב-אקשן למנגה היפנית "אקירה" שהוא מביים, שנקבע לה תאריך יציאה במאי 2021 ויהונתן ישמח לכם להסביר לכם למה זה רעיון נוראי אם יש לכם כמה שעות פנויות, אבל אנחנו פה בקצרצרים אז נמשיך הלאה. בצירוף מקרים, הידיעה הזאת הגיעה כמה ימים לאחר הכרזה ש"ג'ון וויק 4" יחזיר את המתנקש בגילומו של קיאנו ריבס בדיוק באותו תאריך, במה שיהיה סוף שבוע מעניין בקופות, בסך הכל. [וראייטי]
"המסור" הייתה סדרת סרטי האימה הדומיננטית של העשור הקודם. מה שהתחיל בתור מותחן פסיכולוגי קטן שבקושי היה לו תקציב, התפתח לפרנצ'ייז של פורנו-עינויים שהפך לאחד ממותגי האימה המוכרים והרווחיים ביותר אי פעם. בסרט השביעי נראה שהסדרה כבר איבדה רוח והקהל הכתיר במקומה את "פעילות על-טבעית" כמותג האימה החדש (ומאז את "לזמן את הרוע". איך שגלגל מסתובב). היה נראה שהסדרה מתה עד לפני שנתיים, כשיצא סרט חדש שהרוויח הרבה ביחס לתקציב הקטן שלו אך כשל מלהלהיב צופים ולעורר עניין מחודש בסדרה.
אבל שום דבר לא מת בהוליווד לזמן רב, ועכשיו מסתבר שגם לא לזמן קצר, וכעת נראה שהפרנצ'ייז עומד לקבל אתחול/ספין-אוף/משהו כזה או אחר בעזרת…כריס רוק?
כן, מסתבר שהקומיקאי הוא מעריץ גדול של הסרטים והוא הציע לאולפן רעיון שמאוד הלהיב אותם. רוק יפיק את הסרט, כשעל כסא הבמאי ישב דארן לין באוסמן, שביים את סרטים 2-4 בסדרה. כמיטב המסורת, הסרט צפוי לצאת באוקטובר 2020, סמוך לחג ההאלווין. היי, כבר ראינו שלעבור לאימה כבר עבד בשביל קומיקאי אפרו-אמריקאי אחד. אולי זה יעבוד גם הפעם. [וראייטי]
אחרי "רפסודיה בוהמית" ו"רוקטמן", נראה שהביופיקים המוזיקליים כאן כדי להשאר. אולפני MGM כבר עובדים על שניים: הראשון הוא "Respect", בכיכובה של ג'ניפר הדסון, המבוסס על חייה של זמרת האר אנד בי ארית'ה פרנקלין (מי שרוצה להתכונן יכול לצפות ב"חסד מופלא" שעולה השבוע, המתעד הופעה שלה משנות השבעים ושנחשב לסרט אבוד עד שלאחרונה האנשים מאחוריו הצליחו לחבר אותו יחדיו ולהפיץ אותו). השני, שהוכרז ממש עכשיו, יעקוב אחר חייו של הזמר בוי ג'ורג', בבימויו של סאשה גרוואסי ("היצ'קוק"). [הוליווד ריפורטר]
למי שלא יכול לחכות כל כך הרבה זמן, אז אני שמח להודיע שכבר בספטמבר הקרוב יוצא "ג'ודי", בו רנה זלווגר מגלמת את השחקנית והזמרת ג'ודי גרלנד. בנוסף יש גם את הסרטים שהם יותר בהשראת מוזיקאים מפורסמים מאשר עליהם, אבל עדיין נראה שלמוזיקה יש עניין מרכזי בהם: "יסטרדיי" שיעלה בקרוב יציג עולם שבו רק אדם אחד זוכר שהביטלס קיימים ו "Blinded by the light", המתרחש בשנות השמונים ועוקב אחר נער בריטי פקיסטני שאובססיבי כלפי "הבוס", ברוס ספרינגסטין.
והנה כמה תאריכים שהוכרזו לאחרונה: דיסני פרסמו לו"ז שמגיע עד לא פחות מ 2027. בגזרת "מלחמת הכוכבים", אחרי "עלייתו של סקייווקר" נקבל קצת הפוגה מהמותג (לפחות בקולנוע), כשהסרט הראשון בטרילוגיה החדשה יצא בדצמבר 2022 והבאים אחריו בהפרשים של שנתיים – מצמד היוצרים של "משחקי הכס", ידיעה שכנראה הייתה יותר מלהיבה אם היא הייתה יוצאת לפני העונה האחרונה המאכזבת מעט בלשון המעטה. ומה יהיה על השנים האי זוגיות? ובכן את חודשי דצמבר של השנים הללו ימלאו סרטי "אווטאר" של ג'יימס קמרון. "אווטאר 2" יגיע בדצמבר 2021 (זוכרים שהוא היה אמור לצאת ב 2014?) ואז גם הם ימשיכו בהפרשים של שנתיים עד החמישי. [דדליין]
ואם חשבתם שנפטר מעיבודי הלייב-אקשן לסרטים מצויירים בזמן הקרוב, דיסני מגיבים ב"פחחחחחח". רק השנה נקבל עוד שלושה: "מלך האריות" יוצא ממש עוד רגע, ולקראת סוף השנה יגיעו "מליפיסנט: אדונית הרשע" ו"היפהפיה והיחפן" (שידלג על הקולנוע ויגיע ישירות ל"דיסני פלוס", שירות הסטרימינג החדש של החברה). בתחילת שנה הבאה יצא "מולאן", ובסופה מתוכנן לצאת "קרואלה", שיתמקד בנבלית של "101 דלמטים". וממש לאחרונה הוכרז שגם עיבוד ל"שלגיה" נמצא בתכנון, כאשר מארק ווב (זוכרים אותו?) אמור להיות הבמאי. [הוליווד ריפורטר]
טוב, זה די מרשים
האפקט של הסרט על מייקל ג'קסון היה כל כך משמעותי שהוא גרם לבמאי שביים סרט על היטלר כחבר בלתי נראה לגנוז את הפרויקט.
רנה-ג'ודי
אני לא מצליחה להחליט אם זה ליהוק מעולה או נוראי.
אני ממש בעד ביופיק על ארת'ה פרנקלין ועוד יותר בעד ג'ניפר האדסון.
ולגבי באבלס, אני מניחה שבאמת אפשר לשער שזה קשור לשמועות. לשאר זה קצת יותר קשה…
רנה ג'ודי
לפחות לפי הטריילר- את הממיקות היא תפסה בול.
לא שזה אומר משהו על איכות המשחק/סרט…
קשה, אבל לא בלתי אפשרי!
(תודה, תוקן)
באסה עם דיסני פלוס
בשביל מה צריך עוד שירות סטרימינג? הרי דיסני השתלטו על הולו. חשבתי שזה יגרום להם לוותר על דיסני פלוס.
צריך עוד שירות סטרימינג בשביל להכניס עוד כסף
אם כי, במקרה של דיסני, זה יותר בשביל לפגוע בשירותים האחרים שמרוויחים כסף על תוכן של דיסני.
רק עכשיו דיסני קיבלה את כל הזכויות
לפני רכישת פוקס, שאושרה לפני מספר חודשים היה לדיסני רק 30% ולאחר הרכישה, צברו עוד ל60%. לאחר מכן קנו מWB/AT&T עוד 10%, מה שהותיר את ה30% של קומקאסט, שגם החליטו לבסוף שאין טעם שהרי רוב האחיזה אצל דיסני. זה הגיע כבר אחרי ההכרזה של דיסני+, שכבר אז שיערתי שיוצע בנדל.
אגב חשוב לדעת, שלדיסני יש עוד שירות סטרימינג לספורט בשם ESPN. והולו, לא הייתה סתם סטרימינג, אלא גם היה מוצג דרכו רשתות טלוויזיה ותוכניות ממגוון חברות סטודיו בשם Hulu TV. אך גם זה הולך להשתנות, כי בסוף השנה, WB מכריזה על סטרימינג משלה ותמשוך את כל התכנים שלה משם. כנ"ל קומקאסט תמשוך את כל התכנים של יוניברסל ותכריז על שירות סטרימינג בתחילת 2020.
לחזור רגע להולו, מה שהיא מותגה עד עכשיו כשירות חופשי כמו נטפליקס שיש בו תכנים למבוגרים, הוא בטח לא ממותג דיסני וגם עכשיו שיש לה את כל הזכויות עליו, הפנים והשם של דיסני, מוכרים כמותג לכל המשפחה והשפחה או פיוצ'ר מן זה ממש לא. מה שקורה בעצם לדיסני בהחלט יותר נוח שיש 2 שירותים נפרדים, האחד דיסני+ לכל המשפחה והשני כולו למבוגרים, שאגב כבר דווח שמגיעים אליו 5 סדרות אנימציה של מארוול למבוגרים, ש4 יהיו סולו ו5 אנסמבל של כולם בשם האופנדרס. (כן ההפך מהדפנדרס) שאגב דפנדרס, אחרי שבוטלו בנטפליקס ייתכן ויקבלו חיים מחודשים בהולו כעבור שנתיים. אלא אם כן דיסני ירצו להשתמש בהם לMCU ואז יכנס לדיסני+ כמובן ללא דירוג R. לדוגמה גוסט ריידר שהופיע לראשונה בסוכני שילד יקבל יחס הפוך, הוא יצא מהקשת הסיפורית של הMCU (כן שלא באמת הייתה קשורה לסרטים) ישתדרג לדירוג R ויקפוץ להולו. כמו שאתה רואה דיסני תשחק עם התכנים לנוחותה, רק מה שקווין פייגי יחליט שיתקשר לMCU סרטים וסדרות יוצג בדיסני+ וידורג לכל המשפחה. כל השאר או שלא קשורים לארק הנ"ל או מדורגים R יקפצו להולו.
אפשר להבין מזה גם שכל התכנים של פוקס למבוגרים או מותגים שיותר מזוהים כאלימים יקפצו להולו. מה שמביא להשערה שהזכרתי לעיל, שלא צריך להיות גאון שדיסני תציג בסוף בנדל ענק של תכנים למשפחות שיכלול את דיסני+, הולו וESPN. שבעצם כולל תכנים לכל המשפחה, תכנים למבוגרים, תוכניות טבע, שידורי ספורט וערוצי פוקס ודיסני.
וזו המלחמה העיקרית היא כמות התכנים וכוח המותגים. אפל לדוגמה גנבה לדיסני בשבוע האחרון את הסגנית שעזרה להקים את שירותי הסטרימינג והייתה אחראית על כל ההוצאות הדיגיטליות והDVD של החברה עד היום. כל חברה מנסה לשמר את הכוח העצום שלה. נטפליקס שהייתה לפני כולם, אמזון עם בנדל קניות ומוזיקה. (שאגב לבנתיים גם הולו מוצעת עם בנדל שכולל ספוטיפיי) לאפל יש את הלקוחות הנאמנים שלה. לWB יש עכשיו את הלקוחות של AT&T המפעילה השניה בגודלה בUS. יוניברסל עם הרשת של קומקאסט. סוני עם משתמשי הפלייסטיישן. גוגל דיי יצאה מהסטרימנג של התוכן המתוסרט לתוכן אינטראקטיבי שיוכרז בקרוב. מה שמשאיר את פארומנט כסבירה מאוד שתימכר בקרוב ואפילו הייתי אומר גם סוני, שכנראה לא תצליח לבדה ולחברה כמו אפל יהיה יתרון לקנות את הסטודיו לחזק יותר את הכוח שלהם בתכנים, כי היא מתחילה מאפס.
כמו שאתה רואה המלחמה רק הולכת ומתחזקת. אנחנו רק בהתחלה, החורף עוד לא הגיע ואלה משחקי הכס האמיתיים. סרטים שהם לא 'אירועים' מיוחדים יתחילו לרדת מהאקרנים וכמובן הפיצוץ תוכן מהשירותי סטרימינג השונים הולכים לcannibalize את בתי הקולנוע. לכן מצחיק אותי שפרשנים רבים קפצו למסקנה שדיסני קונה את פוקס זה מונופול. וכבר אין הBig six סטודיוס. התחרות ממש כבר לא מ6 או 5 האולפנים שנשארו, הולך להיות מרחץ דמים, שנטפליקס התכוננה אליו מראש, אמזון גם עם הסדרת שר הטבעות החדשה שלה, איך זה לא מונופול כשאתה תגיד ענק של קניות? או מפעיל ענק של סלולר או רשת אינטרנט? חכו שכל אחד יציע את הבנדל שלו אפילו דיסני לא בהכרח תהיה מוגנת, בטח שלא לטווח הארוך, הם אוגרים תותחים כבדים כי הולכת להיות מלחמה רצינית. כשאפל תציע את הסטרימינג שלה בזול לבעלי אייפון ללא תשלום על תיווך של האפ סטור יהיה לה יתרון עצום. אני לא אתפלא אם דיסני תפתח בתי קולנוע משל עצמה. (למה לה להתווכח בכלל על הטיווח היא תבנה לג'יימס קמרון את האולמות שהוא ירצה) לבנתיים תראו מה שקורה בקופות בחודשים האחרונים. הקהל הולך לראות סרט פעם בחודש של דיסני וכל השאר מתרסקים, שאזם פיקצ'ו וגודזילה כולם בטווח ה50 מיליון ופחות. מי שלא יתייעל, ימצא את עצמו מחוץ למשחק מהר מאוד.
בלי להשוויץ אבל לא ראיתי עוד פרשן אחד שמנתח את עולם הסטרימינג כמוני, במקרה אני גם גיק של טכנולוגיה ואני שם לב לכל צעד שקורה שם והמקביל שלו בבידור. מה שקורה היום 2 תעשיות הענק האלה בתתחרות האימתנית שלהם, הן מתחילות להתמזג האחת לשניה, בלי שאף אחד יעורר דגש על זה. עמק הסיליקון והוליווד מתחילות להתקרב אחת לשניה, כי אף אחת לא סומכת על העתיד שלה לבד, כל חברת טכנולוגיה נהפכת לחברה שהיא גם סטרימינג וגם סטודיו. התעשייה התחילה להאט ועכשיו מסתמכים על מנויים בטכנולוגיה שבנו, שישלמו, זו הכנסה יותר בטוחה. אפל כבר היום הולכת מחומרה סטרימינג מנויים והיא בהמשך תציע בנדל שיכלול חדשות/מגזינים, סרטים, סדרות,פודקאסט, מוזיקה ומשחקים, הכול בדיל אחד. כנל גוגל, כנל מייקרוסופט שמנסה להרחיב את הסטרימינג משחקים שלה. סוני אמרה במפורש שהיא יותר לא מסתמכת על חומרה כהכנסה אלא ממנויים. וואווי וסמסונג נעזרות עכשיו בהסכמים צד שלישי אבל אני לא אתפלא אם סמסונג תרצה לעשות אפל, כי החומרה שלה גם נאכלת ע"י הסינים. וכמובן הפוך, כל הסטודיוס שהזכרתי שביטחו את עצמם ע"י חברות טכנולוגיות, שידאגו להם לתשתית והזרמה של לקוחות עם מזומנים. אז דיסני לא מונופול ואפל לא מונופול וAT&T גם לא וגם לא אמזון. כולם עושות הכול להבטיח את העתיד שלהם עם כמה שיותר תכנים ובנדלים שאפשר. גוגל מאוד משווקת את דיסני לאחרונה במכשירים שלהם (ואפל מתרחקת לא פלא) והפיקסל 4 יוכרז באוקטובר, אני לא אתפלא, מי שיקנה יקבל גישה מוקדמת לדיסני+ שמוצג לאחר שבועיים ב12 בנובמבר ואפילו חינם למספר חודשים. לאחר אין תכנים ולשניה אין בסיס משתמשים, זה זיווג משמיים.
אני רק מחכה לייריית הפתיחה של הכרזת המחירים של אפל טיוי+ שאמורה לבוא בסתיו וכמובן היציאה לשוק של דיסני+
Let the Games begin & Do Whatever it Takes! Because No One is Save!
(・o・)
יש עוד זמן אבל
נראה לי שגרסת הלייב אקשן של אקירה הולכת להיות כמו הלייב אקשן של הרוח במעטפת, יביאו שחקן מוכר כדי להגדיל את הקהל ויקטינו את האלימות כדי שיתאים גם לקהל היותר צעיר- בסופו של דבר נראה לי הולך להיות דפוק ומאכזב
אקירה
הסרט שחזה את העתיד בדרך הכי מדוייקת ששמעתי אי פעם
דיסני לא נחים
אני לא חושב שסרט על שלגיה נחוץ כל כך (אם בכלל). עד כמה שזה אחד מסרטי האנימציה הכי מפורסמים (אם לא הכי מפורסם), הוא יותר מדי ישן. אחת הסיבות לאכזבה של דמבו היא שהסרט המקורי יצא לפני כמעט 80 שנה, וכבר אין את הערך הנוסטלגי כמו שיש לאלאדין, היפה והחיה וכו'.
אני לא אומר שזה בטוח יקרה כאן, אבל אי אפשר לשלול את האפשרות הזאת.
בנוגע לבחירת הבמאי, אין לי מושג עד כמה מארק ווב יתאים לזה, אבל הוא לא במאי גרוע. לדעתי הבעיה של סרטי "ספיידרמן המופלא" (בייחוד השני) היתה בתסריט. המשחק, הכימיה בין הדמויות הראשיות, האקשן והצילום היו עשויים ממש טוב. אז הוא פשוט יצטרך תסריטאי טוב.
אבל מה אתם עושים עם מלחמת הכוכבים?
אחת הסיבות להצלחה הלא נורמלית של "הנוקמים: סוף המשחק", היא תחושת הסוף שהוא הביא. נכון, כולם ידעו שיהיה עוד מארוול אחרי זה. אבל העובדה שלא היו להם בכלל תאריכים (מלבד ספיידרמן) הוסיפה להתרגשות הכללית. כל הקטע שאף אחד לא יודע מה יהיה בהמשך ומתי בכלל ייצאו עוד.
אבל כאן, מלחמת הכוכבים 9 צריך להרגיש כמו סיום ענק. כולם יודעים שיהיו עוד סרטים, אבל זה לא מונע מהסרט הזה להרגיש כמו אירוע ענק בפני עצמו של סאגת סקייווקר. אז למה להכריז על תאריכים מדויקים לסרטים הבאים? מבחינתי, זה קצת הורס מאפקט "פרק הסיום הענק" שהם מנסים ליצור סביב פרק 9. היו צריכים לחכות עם זה לשנה הבאה אולי, או רק לומר שיש סרטים בפיתוח בלי תאריכים מדויקים…
נוסטלגיה
המחסור בנוסטלגיה הוא לאו דווקא בעיה. להפך, הייתי מצפה שדווקא העובדה שלא זוכרים את הסרט תמנע השוואות לא רלוונטיות כמו באלאדין, מלך האריות, היפה והחיה וכו…
את סינדרלה בלייב אקשן כמעט ולא השוו למקור, כי מי זוכר את המקור, ולכן היה יותר קל לשפוט אותו כסרט בפני עצמו.
יש בזה משהו
לא חשבתי על זה בכלל. יש מצב שאתה צודק.
נקודה מעניינת.
אבל הוא לא דיבר על ביקורות
אלא על הכנסות בקופות ופה לנוסטלגיה יש חשיבות. אם כי אני לא חושב של-'שלגיה' או 'סינדרלה' חסרה נוסטלגיה כי הם ישנים. הרי ילדי ה-80 וה-90 עדיין ראו את הסרטים האלה בהיותם ילדים ובמקביל ל-'מלך האריות' ו-'אלאדין'. מה שכן, אלה בהחלט סרטים טובים הרבה פחות ודי מיושנים בסגנון ואולי בגלל זה אין להם ערך נוסטלגי רב אצל מי שגדל על טור הזהב של דיסני בשנות התשעים.
אבל זה מאפשר להם להיות טובים בפני עצמם
יש סיכוי שהייתי הרבה יותר נהנית מאלאדין אם לא הייתי משווה אותו כל הזמן למקור. אבל כשאלה סרטים ישנים שחוץ מכמה פריימים מוכרים כמעט ולא זוכרים אותם – אז הנוסטלגיה היא בעיקר למראה של הדמויות ואולי לשיר או שניים, אבל הסרט כן ישפט בפני עצמו.
אם הוא טוב – הוא לא יצטרך את הנוסטלגיה מעבר כדי להמכר.
מעניין
יש פה שני דברים מעניינים-
1. השוואה בלתי פוסקת למקור מזכירה לי את הקונספט של להקת קאבר ולמה אני ברמת העיקרון לא מת עליו. אבל אז אני חושב מי קהל היעד ומבין ש
2. אולי גם להקות קאבר וגם סרטי דיסני מרומייקים בcgi לא באמת נועדו עבור המעריצים המושבעים, אלא עבור הקהל הרחב והמעריצים מזדמנים שראו את הסרטים פעם אחת בקושי.
טריילר למהיר ועצבני בגרסת מיינגולד.
או בשמו הרשמי, פורד VS פרארי:
https://www.youtube.com/watch?v=KomCwRvSt-8
יותר "RUSH" גרסת מנגולד, לא?
(ל"ת)
מילקשייק אבק שריפה - ב2020, גם בארץ.
אין עוד מלא מידע, אבל ידוע שהוא נרכש להפצה ברחבי העולם ושזה יקרה בחצי השני של 2020.
אה, כן, יש את המידע הבא:
הסרט הינו סרט אקשן נשי, על שלוש דורות של רוצחות שכירות הנלחמות לסגור את מעגל האלימות במהלך לילה אחד.