ישבנו וחשבנו מה נעשה בפסח השנה, וכולנו שכחנו מ"מה נשתנה" (יהיה בשנה הבאה, מבטיח) ואז החלטנו למצוא דרך לציין את זה שהגענו לנקודת הציון של מחצית העשור.
עכשיו, לעשות סקר מלא זה קצת יותר מדי, וגם קצת לשחוק את הפורמט – אבל מה לגבי טורניר? הרבה זמן לא היה טורניר.
אז בקרוב נחנוך את טורניר חצי העשור של עין הדג, אבל לפניו, צריך להחליט מי יהיה בו. מן הסתם בטורניר שכזה יש מספר גדול של סרטים – 64 – אבל מי בדיוק?
ובכן, בנקודה הזאת נכנס הסקר הזה. 50 סרטים פחות או יותר יש הישר מהעשיריות של סקרי השנה, וצוות הכותבים של האתר הצליח ללקט עוד כמה שמבחינתו חובה שיהיו – אבל עדיין ישנם כמה מקומות פנויים.
אז מי מהסרטים הבאים חייב שיהיה בסקר? שימו לב שאפשר להצביע ל-5 תשובות שונות.
שימו לב שאפשר בהחלט להציע סרטים שאין כאן בסקר בתגובות, ואם הם יקבלו כמות לייקים ותגובות מרשימה נתחשב בהם אבל עדיף לשאול קודם האם הם בסקר כבר או לא, כי סיכוי סביר מאוד שהם כן.
ושיהיה בהצלחה לכולם.
איזה סרטים צריכים להיות בטורניר חצי עשור?
- אנקאנטו (8%, 49 קולות)
- טיק, טיק... בום! (6%, 39 קולות)
- ליקריץ פיצה (6%, 37 קולות)
- הקרב על אמריקה (6%, 35 קולות)
- ארץ נוודים (5%, 33 קולות)
- במערב אין כל חדש (5%, 33 קולות)
- התפריט (5%, 33 קולות)
- לשחרר את גאי (5%, 29 קולות)
- האביר הירוק (5%, 29 קולות)
- אחרי השמש (4%, 27 קולות)
- CODA (4%, 26 קולות)
- הסיפור המופלא של הנרי שוגר ושלושה נוספים (4%, 25 קולות)
- גודזילה מינוס אחת (3%, 21 קולות)
- עוד סיבוב (3%, 20 קולות)
- מוליכי הזאבים (3%, 20 קולות)
- הטרף (3%, 16 קולות)
- אף פעם לעיתים רחוקות לפעמים תמיד (3%, 16 קולות)
- החלטה לעזוב (2%, 15 קולות)
- בחורים טובים (2%, 15 קולות)
- סולטברן (2%, 14 קולות)
- תחתונות (2%, 13 קולות)
- קרוב אלי (2%, 12 קולות)
- הפרידה (2%, 12 קולות)
- הנהגת של מר יוסוקה (2%, 12 קולות)
- כוחו של הכלב (2%, 11 קולות)
- תשעה ימים (2%, 10 קולות)
- טיל אדום (1%, 9 קולות)
- טיטאן (1%, 7 קולות)
- פרה ראשונה (1%, 4 קולות)
- 5 בספטמבר (0%, 3 קולות)
מס' מצביעים: 182

אין מצב שמכל הסרטים כאן אני אוהב רק סרט אחד
אני ככל הנראה צריך לראות את תשעה ימים, אף פעם לעיתים רחוקות לפעמים תמיד, הפרידה ,מוליכי הזאבים ואולי את הנהגת של מר יוסקה. אבל עדיין מכל הרשימה כאן אני אוהב רק את קרוב אליי השאר או שלא מעניינים אותי או שהפסקתע לראות אותם באמצע (מצטער פרה ראשונה) או שאני חושב שהם לא משהו (הטוב מבין אלו הוא הקרב על אמריקה בהאביר הירוק). יהיו סרטים טובים יותר בהמשך נכון? יש רשימה של הסרטים שכמעט עברו?
אחרי השמש חייב להשתתף בסקר
מתמודד מוביל ממש על הזכייה.
אני כל כך מאוכזב מהמקום שלו
הייתי בטוח שהוא יגיע למקומות הראשונים בקלות, לא חלמתי שהוא אפילו לא ייכנס לעשיריה.
אני ממש ממש מקווה שמוליכי הזאבים יהיה בטורניר
מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר שיצאו בחצי עשור הזה, ואני די בטוח שגם בסיום העשור הוא יהיה אצלי בטופ.
זו יצירת אומנות מדהימה ונפלאה ואי אפשר לעשות תחרות של הסרט הטוב ביותר של 2020-2024 בלי לכלול אותה.
אז בבקשה, תצביעו למוליכי הזאבים.
ואגב, כמה סרטים מתוך הסקר הזה יכנסו לטורניר?
כי אני מניח שיכנס יותר מאשר רק המקום הראשון.
״לא רעים בכלל״, ״וונקה״, ״תלמה״, ״טטריס״ ו״תיאודור״ יהיו בטורניר?
שואל כדי לדעת אם להעלות אותם פה ולקוות ללייקים.
אוהב מאוד את טטריס ותיאדור
את מדגסקר+ פחות אבל עדיין חביב
לא יהיו נכון לעכשיו
(ל"ת)
סרטים שאולי אפשר להוסיף לסקר:
מרסל הקונכייה עם הנעליים
איש ושמו אוטו
The Empty Man
ו-Weird the Al Yankovic Story
אילו מהם כבר נמצאים בסקר ואילו מהם לא?
אף אחד מהם לא בסקר
(ל"ת)
היי נכנסתי לאתר דרך האייפון וסימנתי חמישה
אחרי זה נכנסתי דרך המחשב ולא בכוונת זדון להצביע אלא להיות באתר וזה רושם לי שהצבעתי לשני סרטים שלא הצבעתי להם :)
"טאר המנצחת" צריך להשתתף בטורניר
אחד הסרטים הטובים של חצי העשור.
והוא אכן כבר שם
(ל"ת)
״לא רעים בכלל״ צריך להיות בסקר
(אני מעלה את הסרטים בהודעה נפרדת לכל סרט כדי לאפשר למי שתומך באחד הסרטים ומתנגד לאחרים להביע את תמיכתו בסרט בו הוא תומך)
״וונקה״ צריך להיות בטורניר
מיוזיקל מצויין של הבמאי הכישרוני בטירוף פול קינג, מה צריך יותר מזה?
״תלמה״ צריך להיות בטורניר
למה לא מספיק שמעו על הסרט הזה? הוא נהדר, באמת.
״טטריס״ צריך להיות בטורניר
אמנם ראיתי אותו רק פעם אחת, אבל הוא זכור לי כסרט נהדר ומרתק.
״תיאודור״ צריך להיות בטורניר
אין לי שום קשר לעולם האופרה, אבל איכשהו האופרה הזאת, שהיא היחידה שראיתי בחיי, לגמרי קנתה אותי.
הבחירות שלי
(לפי עד כמה חשוב לי שייכנסו לסקר)
"האביר הירוק" – הסרט הזה עדיין ממשיך לרדוף אותי, ולא הפסקתי לחשוב עליו מאז שצפיתי בו. הבימוי המופתי של דיוויד לאורי והמשחק המדויק של דב פאטל הופכים את המעשייה האפית הזאת לסרט מרשים ויזואלית וגם מעורר מחשבה. האווירה של עולם הפנטזיה הארתוריאני מיוחדת במינה, וזה מסוג הסרטים שבכל צפייה בו אני מוצא משהו חדש לאהוב.
"גודזילה מינוס אחת" – סביר שלא עבר מספיק זמן כדי שהסרט ישקע מספיק אצלי, ובכל זאת אני לא חושב שאפשר לוותר עליו כמועמד מוביל לאחד הסרטים המוצלחים ביותר של חצי העשור. סרט מטלטל, רכבת הרים רגשית, וכל זה בתוך סרט מפלצות אפקטיבי ומלהיב. סרט שהתעלה הרבה מעל לציפיות שלי ממנו.
"אחרי השמש" – סרט כמעט שברירי במהות שלו, מדיטציה על משפחה ועבר ונוסטלגיה שלופתת את הלב ולא משחררת. לקח לי זמן להבין עד כמה הסרט הזה השפיע עליי, ובדיעבד לא הערכתי אותו מספיק בשנה שיצא. זה קולנוע עשיר ורב שכבתי שעושה המון עם מעט. מהסרטים היפים ביותר של חצי העשור.
"טיק, טיק… בום!" – אחת ההפתעות הגדולות של חצי העשור, סרט מלא תשוקה שמתהדר באחת ההופעות החזקות ביותר בקריירה של אנדרו גארפילד. עם פסקול נפלא מלא בשירים קליטים, דרמה משובחת ואנרגיה סוחפת, קשה להישאר אדיש מול היצירה הזאת.
"הנהגת של מר יוסוקה" – סרט דרמה פיוטי ונוגע ללב, שכתוב עם המון מורכבות ואותנטיות. ממש אהבתי את מערכת היחסים בין הדמויות, ואמנם לוקח לסרט זמן לבסס את עצמו אך הוא בהחלט מתגמל על תשומת הלב וההתמדה.
זה לא אחד מהסרטים הגדולים שיצאו בחצי העשור האחרון, אבל הבמאי והתסריטאי ריוסוקה האמגוצ'י הוא אחד מהקולות החדשים המעניינים ביותר שפרצו בו, וגם סרטיו האחרים "גלגל המזלות" "והרוע אינו קיים" ראויים להיכלל בסקר מבחינתי.
מועמדים נוספים שהייתי מציע, באפשרויות או מחוץ להן (שכנראה לא ייכנסו לסקר) – "החלטה לעזוב", "מוליכי זאבים", "הנרי שוגר ושלושה נוספים", "ראיתי את הטלוויזיה זוהרת", "מרסל הקונכייה עם הנעליים", "להסתכל לאחור", "החיים המדהימים של איבלין", "מאדים אקספרס", "איש הצפון", "טטריס", "סירוקו ועמק הרוחות", "המנון לאומי", "הבית שלו", "כולנו זרים", "פומפו הסינפילית" ו"מפלצת" הם רק חלק מהבחירות שעולות לי כרגע, ויהיה קשה להכריע מי מביניהם הכי ראוי.
הפרידה סרט נפלא
לא נראה שיש לו סיכוי להיכנס לטורניר אבל תודה שהזכרתם לי אותו
אפשר קישור למקום המסתורי הזה באתר שבו כל סקרי ''סרט השנה'' מסודרים יפה?
כדי שאוכל לדעת מה כן נכלל בסקר עד עכשיו.
אני יכול לתת לך קישור, אבל הכניסה על אחריותך בלבד
אחרי הכל, מקומות מסתוריים הם מקומות מפוקפקים…..
אני צוחק, כמובן.
אני מרגיש צורך לכתוב את זה כדי שלא תחשוש שהכנסתי לך איזה וירוס בקישור או משהו כזה ;-)
תודה :-)
אני לא מאמין בכוחן של התגובות לעשות שינוי אבל הנה כמה סרטים טובים מהשנים האלה שקצת חבל לי שהם לא משתתפים (אשתדל לציין רק כאלה שהופצו בארץ):
2020 – ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת.
2021 – אנט ו-המון (Mass).
2022 – ספנסר, בארדו, סינמה סבאיא, קריוקי ו-החתול של שרק 2.
2023 – מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם, קדימה קדימה, ריי ליין ו-בו מפחד.
2024 – על עשבים יבשים, היט מן, Better Man, מאות בונים ו-כאב אמיתי.
מכל אלה הכי הופתעתי לא למצוא בשום סקר סוף שנה את 'החתול של שרק 2' (אפילו לא בטופ 30!). מאוד מפתיע בהתחשב ומדובר בלהיט מיינסטרים שקיבל שבחים מטורפים ומלא הכלילו אותו בזמנו לאחד הסרטים הכי טובים של אותה שנה. והוא אפילו לא נכלל בסקר הזה?
ובסקר עצמו הצבעתי ל-'האביר הירוק', 'הנהגת של מר יוסוקה', 'עוד סיבוב', 'החלטה לעזוב' ו-'טיק טיק…בום!'.
החתול של שרק 2 יצא בדצמבר ולא הספיק לצבור מספיק תאוצה לפני שהגיע מוקדמות סרט השנה
אם הסקר היה נעשה כמה חודשים אחרי, אני מאמין שהוא היה נכנס לעשיריה.
והראייה לכך היא שכמה זמן לאחר מכן היה את טופס האוסקר של עין הדג ושם החתול הגיע למקום השני בקטגוריית האנימציה, תוך שהוא עוקף את אדומה אש שהיה בעשירייה של סרט השנה (למעשה, בעשירייה אדומה אש היה סרט האנימציה המצליח ביותר, אך בטופס האוסקר עקפו אותו החתול של שרק 2 ופינוקיו של דל טורו שלקח את המקום הראשון).
לסרטי דצמבר הרבה פעמים יש את הבעייה הזאת, זה קרה גם ל״לשבור את הקרח״.
רגשות מעורבים
מצד אחד שמת את בו מפחד וכמה סרטים שאני רוצה לראות כמו mass, בארדו היט מן, better man, מאות בונים וכאב אמיתי. מצד שני שמת את הארלי קווין ומותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם שלמרות שברור שהגזמתי בכעס אליהם הם עדיין לא משהו.
(בקצרה הארלי קוויון הוא סרט עם קאסט טוב שמתבזבז על תסריט והומור שנמצא מתחת לרמה שלהן,
ומותו של הוא סרט שלאורך כל הדרך הסכמתי עם אבא של דני רוזנברג ולא ממש ידעתי אם הסרט אמור להיות מכתב אהבה למשפחה שלו ולקולנוע או אסמכתה בשבילו להמשיך הלאה בחיים? לא שאני שופט ואם זה המקרה השני אני מעריך את התעוזה, פשוט הייתי אשמח אם זה היה יותר ברור בגוף הסרט)
היחידי שאני באמת לא מבין מה הוא עושה כאן זה האביר הירוק אבל אולי זה בגלל שאני שונא את מריחות הזמן של לארוי אפילו יותר מאלו של אסטר (שבאופן לא מופיעות הרבה בבו מפחד אולי בגלל שהוא סיכום של כל הקריירה שלו. אבל וגם שם היה אפשר לקצר 5-7 דק מכל מערכה). פרשתי ממנו באמצע והשלמתי חלקים רבים מהסרט כולל הסוף אחר כך אז אולי ה 25 דק שלא ראיתי היו ממש טובות.
'הארלי קווין' זכור לי כסרט ילדים (אלים במיוחד) טיפשי וקליל
אבל עם אווירת fun fun fun, ויזואליה צבעונית שהתמוגגתי עליה, שחקנים שנראה שהם נהנים להיות שם ופסקול מהטובים ביותר ששמעתי. אני מבין את הטענות שלך אבל לי כל זה תורגם לחוויה ממש כיפית ומהנה, גם אם לא כתובה טוב במיוחד.
'האביר הירוק' הוא סרט ש-"מריחות הזמן" הן העיקר שלו. ההתמהמהות על הויזואליה ועל הרגעים הקטנים בשביל לבנות את האווירה הכל כך מיוחדת שלו היא המהות שלו והעלילה רק באה לחבר בין הרגעים הללו. את הסיפור שלו אני דווקא לא אוהב (עוד מהימים שלמדתי אותו בשיעורי ספרות) אבל בניית העולם, הפסקול, האובר-דרמתיות, הויזואליה הסוריאליסטית והמשחק הקריפי של כולם והרצון של לאורי להתמקד יותר באלה ופחות בסיפור הוא מה שהופך את הסרט לקסם שהוא. אם כי יכול להיות שבשביל ליהנות מזה כדאי לבוא עם סט ציפיות שונה או במצבי רוח ספציפיים.
את 'מותו של הקולנוע' אני כבר לא זוכר בכלל אבל זכור לי שמאוד התלהבתי מהמבנה הייחודי שלו ולא זכור לי בלבול לגבי הכוונות שלו. אבל זה היה ממש מזמן.
אה אז אנחנו חושבים בדיוק אותו דבר
במקרה של האביר הירוק היתרונות שאתה מציין הופכות את הסרט לזוועה מבחינתי (כן תקף גם לסיפור רפאים) ומדגישות כמה הסיפור הוא לא משהו בכלל (בסרט, אין לי מושג איך הוא בשיר).
ובמקרה של הארלי קווין "לא כתובה טוב במיוחד" זה בלשון המעטה זה יותר בכיוון של חוויה שלא נכתבה בכלל, אבל הסדרה של הארלי קווין עשתה עונה שלמה על למה סגנון הכתיבה הזה "טוב" (עד שה"מסר" הכללי של העונה הוא "הבלאגן הוא הנקודה") ולא הסכמתי עם זה שם. כל מה שקיבלנו זו עונה עם פרקים סבירים ומצחיקים אבל מאוד קלישאתים שמרגישים שחיברו אותם יחד במשחק טלפון שבור. בסרט זה לא המקרה, זה מרגיש שהם זרקו רעיונות ל2 סרטים וסדרת טלוויזיה על הקיר וקיווו שמשהו ידבק אצלי חוץ מסצנת הסנדביץ כלום לא נדבק.
אבל כן את היתרונות שציינת נכונים, הקאסט בהארלי קווין מאוד טוב ונראה שהוא נהנה מכול רגע,העיצוב של האביר הירוק באמת נהדר ואני מבין איך שניהם הולכים יותר למחוזות הקאמפ אבל…. צריך להתעלם מיותר מדי פגמים בשביל להנות מהם ואישית אני לא יכול.
אגב האביר הירוק גם הגעיל אותי מוסרית כי בניגוד לבו מפחד הוא חצה את קו הסאטירה ופשוט כתב דמות שכול האישיות שלה נכתבה בשביל שיצחקו אליה והתסריט הוא בריון שנועד להוריד אותו למטה. אפילו בו מפחד שזאת אמורה להיות המטרה הראשית שלו לא עשה את זה לבו, להיפך הפרספקטיבה שלו הייתה חשובה לעלילה והראתה לנו את המערכת הסבוכה שמונה וסרמן השתמשה כדי להחזיק את כולם בידיים שלה ואיך מערכות כאלו יכולות לדכא לא רק את בו אלה את כל מי שנמצא מתחתיהן. באביר הירוק זאת פשוט שורה של אירועים שנועדו ל emasculate את גאווין ולא בשביל שום דבר אחר, זה לא חטא לרצות טיפה צומת לב אבל הסרט מתייחס לזה כאילו השמים נפלו בגלל הרצון הזה. בו נגיד שאני מקווה שאתה צודק לגבי הסרט והוא לא מתייחס לעלילה ברצינות כי זה לא מה שהרגשתי (למרות שזה פחות מגעיל הרגשתי בריונות מצד התסריט לרוח מסיפור הרפאים, הסצינה של נאום הסטלן הייתה כל כך מעצבנת שהצדקתי את זריקת הצלחות של הרוח, הסטלן הוא יותר פתח דעות של התסריטאי ובהתחשב בזה שהרוח למדה לאט לאט להתגבר על האובדן בעצמה זה ממש לא היה הכרחי לשים סטלן שיזרוק אליו את המסר של הסרט בפרצוף).
לא יודע איך אבל שכחתי את הסרט האהוב עליי מהחצי עשור האחרון (או לפחות בין ה-)
Cha Cha Real Smooth שעל אף פשטותו והנוסחתיות התסריטאית שלו מצליח להיות חוויה שלא עוזבת אותי ואחד הסרטים הכי מחממי לב שיצא לי העונג לחוות.
הפרידה סרט נפלא
בהחלט סרט החצי-עשור שלי. מצחיק, חכם ונוגע ללב.
הימור בוודאות גבוהה: "הכל בכל מקום בבת אחת" יינצח
הייתי גם מהמר שהגמר יהיה בינו לבין "אופנהיימר", אבל זה כבר תלוי בחלוקה לבתים.
אני בכלל לא בטוח ש״הכל בכל מקום״ יכול לנצח את ״אופנהיימר״
כן, הוא לקח בענק בשנה בה התמודד, אבל הוא לא התמודד מול אף אחד מהסרטים של ארבעת השנים האחרות.
נולאן ידוע כחזק מאוד באתר, ואנחנו מדברים על הסרט הגדול שלו שזיכה אותו בפרס האוסקר לסרט ולבימוי ושהרוויח כמעט מיליארד בקופות.
אנחנו מדברים על סרט מאוד חזק שבהחלט יכול לדעתי לנצח את ״הכל בכל מקום״.
כך שאני הייתי מהמר עליו כעל המנצח.
מה שכן, אם היה טורניר הופעות אז אני מניח ש״הכל בכל מקום״ היה זוכה.
אע לא נראה לי שאופנהיימר יגיע עד כדי כך רחוק
אני מהמר שהוא נופל בחצי גמר. הוא אמנם סרט נולאן אבל לדעתי הוא לא נמצא ברמת סגידה כמו סרטים אחרים שלו (אינספשן, אינסטלטור).
"חלום של רובוט"
חייב להיות בסקר
כמה מהאהובים עליי מהשנים האחרונות:
"ג׳ון וויק 4", הטוב בסדרה בלי ספק.
"חלום של רובוט" כי הוא חמוווווד!
"בין בתי הכנסת" שזה פשוט בושה שלא יצא בארץ.
"Bottoms" או איך שלא קראו לו בעברית.
"מוזר: סיפורו של ווירד אל", שאני חושב עליו בכל יום פלוס מינוס.
"אוונגליון 3.0+1.0", שהוא כנראה סטייה אישית שלי.
"המתאבקים", שהוא פשוט מדהים.
"נשמה" שקצת נשכח בין הפיקסארים האחרים.
ואני מניח שתכניסו כמה מהגדולים של השנה הנוכחית כמו "הברוטליסט" וזה.
וזהו, אחלה חצי עשור עד כה, מקווה שלא שמתי פה בטעות משהו שכבר נמצא בעשיריות!
נשמה נכנס אוטומטית לטורניר, מאחר והוא היה בעשירייה של סרט השנה 2021
(ל"ת)
תודה, לא שמתי לב
(ל"ת)
אני לפחות יודע שיהיו בטורניר כנראה לפחות 8 סרטי אנימציה
יש 7 סרטי אנימציה בעשיריות של סרט השנה ועם הזכייה של אנקאנטו פה בסקר אפשר להוסיף גם אותו ולהגיע ל-8.
ואם אתם מאלה שמחשיבים את אגדת חורבן כסרט אנימציה, אז זה כבר מגיע ל-9.
וזה נחמד, כי בדרך כלל בטורנירים שכאלה אין יצוג גדול לאנימציה.
בסינמונדיאל בדרך כלל יש מקסימום במאי אנימציה אחד או שניים (ואני מדבר על במאים שידועים כבמאיי אנימציה, ולא במאיי לייב אקשן שעשו איזה סרט אנימציה אחד או שניים בחייהם, כמו נגיד ווס אנדרסון או טים ברטון).
כנ״ל בטורניר של סרטי ספילברג בו יש רק סרט אחד שהוא בערך אנימציה, וגם הוא בלכידת תנועה ולא ממש באנימציה טהורה.
כך שנחמד שהפעם יהיה טורניר עם נציגות יותר בולטת לעולם האנימציה.
״לוני טונס - הצילו! כדור הארץ השתגע״ צריך להיות בטורניר
איך יכולתי לשכוח את סרט האנימציה הטוב ביותר של 2024?
בהחלט מגיע לו להיכנס לטורניר.
"סוזומה" כבר נמצא בסקר?
(ל"ת)
כן
(ל"ת)
עברתי על הרשימה כמה פעמים כיוון שיש כאן הרבה סרטים מצויינים
אבל רק אחד שהיה נכנס לטופ של סרטי העשור מבחינתי עד כה (החלטה לעזוב).
בסוף הצבעתי, בנוסף אליו ל"במערב אין כל חדש", "סולטברן", "הקרב על אמריקה" ו"כוחו של הכלב" – החלטות שמראות שלטווח הארוך אני מעדיף סרטים חזקים ומסוגננים, גם אם לא מושלמים, על פני סרטים קטנים יותר כמו "ארץ נוודים", "עוד סיבוב" או הנהגת של מר יוסקה, שאת כולם מאוד אהבתי בזמן הצפיה אבל השאירו לי פחות רצון לחזור אליהם שוב ושוב.
יש המון סרטים שהייתי רוצה לראות ברשימה הסופית (מקווה ש"טאר", כנראה סרט העשור שלי עד כה, יכנס) – אבל השניים הפחות מדוברים שמאוד הייתי רוצה שיכנסו הם "מאדים אקספרס" ו"קג'יליונר" – שני סרטים סופר מקוריים (באופן מאוד שונה) שלא זכו למספיק תהודה.
אוקי זה גבולי אבל התקופה היפה בחיי
אני יודע טכנית הוא סרט של 2019 אבל הוא בקושי הוקרן ב2020 בגלל הקורנה והוקרן ברצינות בארץ בשנת 2022 אז הוא נחשב?. חוץ מזה מאסטר קלאס של פרודיה מראה את כל החולשות של הקולנוע והמעקב אחרי הנוסטלגיה, מכתב אהבה לקולנוע שאומר לכולנו לקחת אותו הרבה פחות ברצינות.
ממה שאני יודע, זה אמור להיות כשיר
בעמוד הסרט כתוב שבארץ הוא יצא ב-2021, ופה באתר הולכים על פי הארץ.
בנוסף, כתוב שם שגם בארה״ב זה יצא רק ב-2020, אז בכלל אין בעייה.
אני מציע קטגורית הסרט הכי מצופה שנכשל של מארוול/דיסני.
טיק טיק בום
אני הגעתי לפה רק כדי לוודא שטיק טיק בום נכנס.
שמחה לראות שבינתיים אנחנו בכיוון הנכון