כשמדברים על "קומיק-קון", לרוב הכוונה היא לכנס שנערך מדי קיץ בסן-דייגו. זאת כי הוא הכי גדול והכי מוכר, אבל מן הסתם הוא לא כנס המעריצים היחיד שנערך. רק בארה"ב יש יותר מתריסר כנסים שנתיים, כמו קומיק-קון דאלאס או קומיק-קון פיטסבורג או וויזרד וורלד שיקאגו (והאחרון לא מוקדש רק להארי פוטר, זה פשוט השם של הכנס). אחד מהם הוא קומיק-קון ניו-יורק, הכנס השני בגודלו אחרי זה שבסן-דייגו. לפני כמה ימים הוא הסתיים, ובין היתר סיפק כמה הצצות לסרטים של שנה הבאה. ובאותה הזדמנות, נצרף כמה טריילרים אחרים מהימים האחרונים.
הטיזר הראשון הוא ל"כוכב הקופים: המלחמה", השלישי בסדרת הסרטים המחודשת, והוא בהחלט טיזרי. הוא רק אומר לכם שהמלחמה התחילה, למקרה שלא הבנתם את זה משם הסרט. אחרי סרט ראשון מוצלח ביותר שעשה ריבוט לפרנצ'ייז, הגיע סרט שני שהיה די מאכזב. מאט ריבס חוזר לביים, אנדי סרקיס חוזר להיות מודבק במלא חיישני תנועה ו-וודי הארלסון בתפקיד הנבל התורן.
לפני כמה ימים ראיתי בקולנוע טריילר לסרט "ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה". לקח לי כמה רגעים כדי להבין שזה סרט המשך, ועוד כמה רגעים כדי להיזכר שראיתי את "ג'ק ריצ'ר" הראשון, אי שם ב-2012. הסיבה להתמהמהות הזאת היא כי שכחתי את "ג'ק ריצ'ר" קצת אחרי שיצאתי מהצפייה בו. פרט לכך שטום קרוז שם, כנראה שלא אוכל לומר הרבה פרטים לגבי הסרט גם אם תאיימו עלי. יש לי בערך את אותה התחושה כלפי "ג'ון וויק". מה שאני זוכר שקורה שם זה שהורגים לקיאנו ריבס את הכלב, אז הוא עובר ממקום למקום ויורה בכל מה שזז. הוא לא היה מיוחד משום בחינה, ולא היה לי איזה צורך לראות עוד הרפתקאות של הדמות הזאת.
אבל שלא כמו "ג'ק ריצ'ר", ל"ג'ון וויק" יש מעריצים רבים שטוענים שזה היה אחד מסרטי האקשן המשובחים של השנים האחרונות – ולכן, למרות ההכנסות הצנועות של הסרט הראשון, גם הוא זוכה להמשך. הפעם התסריטאים חסים על בעלי-חיים, וגיבורנו יוצא לרומא כדי לסכל מזימת השתלטות על ארגון מתנקשים בינלאומי. גם הפעם נראה שנקבל הרבה קיאנו ריבס שעובר ממקום למקום ויורה בכל מה שזז. וגם איחוד "מטריקס"-י.
פרט טריוויה: האם ידעתם שסדרת הטלוויזיה של "פאוור ריינג'רס" משודרת באופן רציף מאז 1993 ועד היום? כבר מעל שני עשורים שחבורות שונות של צעירים מקבלים כוחות-על ורובוטים ענקיים כדי להלחם באויבים שונים ומשונים. לכל עונה יש שם אחר ויצירתי שנשמע כמו משחק לפלאפון, כמו "סופת נינג'ה" או "זעם הג'ונגל". ובכל זאת, משום שטכנית העונות הראשונות של הסדרה ותיקות מספיק כדי להיחשב לנוסטלגיות, מגיע הריבוט הקולנועי. אבל אם הטריילר שלו לא היה מספיילר את זה בהתחלה, ספק אם הייתם מבינים איזה סרט הוא מפרסם עד השניות האחרונות. הוא מתחיל בתור משהו שנראה כמו רימייק ל"מועדון ארוחת הבוקר", עובר להיות משהו שנראה כמו חיקוי ל"כרוניקה בזמן אמת" ורק בסוף נזכר שהוא אמור להיות סרט של "פאוור ריינג'רס". למעשה, השליש הראשון של הטריילר בקלות יכל להיות זה של "Lightning in a Bottle", הסרט שחשבתי שהוא כשיצא הפוסטר.
גם מחוץ לקומיק-קון הגיעו טריילרים חדשים, כמו זה של "Patriots Day" של פיטר ברג. אותו פיטר ברג שסרטו "אסון בלב ים" מוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע. הבן-אדם עובד מהר. זהו הסרט השלישי ברצף בו ברג משתף פעולה עם מארק וולברג, והשלישי ברצף המבוסס על אירועים אמיתיים. אחרי משימה צבאית ב 2005 ותאונה באסדת קידוח ב 2010, הפעם ברג מתמקד בפיגוע הטרור שהתרחש במרתון בוסטון ב 2013.
אחרי צפייה בטריילרים לסרטים הקודמים של ברג, שמתי לב למשהו מעניין. הרבה במאים נוטים לשמור על סגנון מסויים לאורך סרטיהם, אז זה לא יהיה ממש מפתיע אם הטריילרים לסרטים שלהם יהיו דומים. אבל בטריילרים לסרטים של ברג הדמיון הזה קצת מפחיד. יש כאן תבנית ספציפית. כאילו, ממש. כל אחד מתחיל בצורה רגועה כשהגיבור עם משפחה כזאת או אחרת. בערך דקה אל תוך הטריילר יש פיצוץ (תרתי משמע, בשניים האחרונים) ואז כל מיני קאטים וטקסטים צ'יזיים ביותר על אומץ וגבורה עם שיר או מנגינה ברקע. אה, וגם דגלי אמריקה ופיצוצים פה ושם. ברצינות, תראו את הטריילר של "השורד האחרון", של "אסון בלב ים" ואת החדש ותגידו לי שהדמיון הזה לא קצת קריפי.
לפני עשור, "שודדי הקאריביים" היה אחד הפרנצ'ייזים הכי חמים בעולם, הסרטים ריסקו את הקופות וג'וני דפ היה סופרסטאר. היום המצב קצת שונה. אנשים מדברים בעיקר על היקום של מארוול, הסרט האחרון בסדרה יצא עוד כשאובמה היה בכהונה הראשונה שלו, ודפ הספיק כבר להשתתף בכמה וכמה פרוייקטים מביכים למדי וגם להיות מואשם בתקיפה של זוגתו, אמבר הרד. אין ממש סיבה לעשות סרט נוסף בפרנצ'ייז הזה. אבל אנחנו מדברים על דיסני, החברה שעסוקה עכשיו בלעבד בלייב-אקשן כל סרט אנימציה שלה. אז בקיץ הבא קפטן ג'ק חוזר, יחד עם אורלנדו בלום (שנפקד מהסרט הקודם), ג'פרי ראש וחאוויר בארדם, שנראה כאן כמו גרסת הזומבי של סילבה מ"סקייפול". על הבימוי אחראים חואקים רונינג ואספן סנבדרג הנורבגים, שסרטם "קון-טיקי" היה מועמד לאוסקר לפני כמה שנים. במקור כותרת המשנה של הסרט (שלא מופיעה בטריילר; אתם לא חייבים לדעת איך קוראים לו) היא "Dead Men Tell No Tales", בארץ השם קוצר ל"נקמתו של סלזאר".
אבל שודדי הקריביים הקודם מאוד הצליח
לא שראיתי, אבל כן ראיתי שהצליח מאוד מאוד.
בכל זאת נראה לי שדיסני לקחו סיכון יותר מידי גדול על הסרט הפעם-
1)התקציב שלו יותר מהתקציב של כל סרט אחר שלהם(על פי ויקי).
2)גוני דפ די גמור.
3)לכל סדרה מגיע הזמן שדי וזהו והאנשים לא רואים אותה בכלל והיא נכשלת וזה מרגיש שהפעם זה יקרה ועם תקציב כזה גדול זה מריח מכישלון.
"הסרט השני היה די מאכזב"
מה?!
לדעתי הסרט השני היה מעולה גם הוא, אומנם לא כמו הראשון אבל עדיין מעולה.
פאואר ריינג'רס
הקטע המחזר הוא לא שזה לא נראה כמו פאואר ריינג'רס.
הקטע המוזר הוא שהטריילר אשכרה גורם לי לרצות לראות את הסרט…
באמת?
הייתי שמח אם הם לא היו כל כך קלישאתיים וחוזרים על כל מה שכולם עשו לפניהם מליון פעם, כאילו למרות הסיפור הילדותי אפשר היה לעשות עם זה דברים נחמדים.
הדרישות שלי מסרט שונות...
יצא לי לכתוב את זה פה כבר אי אלו פעמים – הדרישות שלי מסרט הן שונות.
איכשהו אצלי עלילה חדשנית זה אחד מהדברים שנמצאים בסוף הרשימה.
הומור, דמויות מעניינות ודיאלוגים מוצלחים נמצאים הרבה הרבה קודם, וכרגע – הדמויות נראות לי חמודות והסרט נראה משעשע, אז לאופי שלי זה מתאים…
לכל אחד יש העדפות שונות. אלה ההעדפות שלי.
אבל אני מסכים איתך ממש
לגבי ההעדפות, כאילו עלילה מקורית חשוב לי אבל אני אוהב את היקום של מארוול לא בזכות העלילה אלא נטו על הכפיות וההומור, פשוט הסרט הזה לא נראה לי מספק את זה, אבל אולי אני טועה.
הטריילר מספק את זה
איכשהו נהייתי מאוד חשדנית כלפי טריילרים לאחרונה, אז להגיד שאני חושבת שהסרט יספק את זה זו כבר הגזמה קלה מבחינתי, אבל הטריילר מוצלח בעיני. זה יותר מכלום…
ועוד מקומיק קון
טריילר לסדרת האנימציה של דרימוורקס אנימיישן עם גיירמו דל טורו, Trollhunters (היה אמור בזמנו לצאת כסרט אנימציה לכל דבר בבימויו של דל טורו אבל דל טורו טען שהסיפור רחב מדי לסרט אז יוצא כסדרה);
https://youtu.be/J2oNgZlbSKI
וטריילר ל"איירון פיסט", גיבור על נוסף של מארוול:
https://youtu.be/QCSPda7xQ3s
למרות שאני די אוהב את מארוול
קראתי את המשפט "גיבור על נוסף של מארוול" עם כזאת אנחה מבואסת ושקטה
"Do you want a war or do you want to give me a gun?"
הבחירה הקלה ביותר מאז "Cake or Death".
מה זה אמור להביע? מה פיספסתי פה?
פאוור רנג'רס נראה ממש מגניב
אם לא הייתי מכיר את הנושא אז אולי הייתי אובססיבי על הסרט. אבל בינתיים זה נראה כמו סרט שמאוד ארצה לראות, ובסוף הייתי מהמר שהוא יקבל ביקורות גרועות.
הפסקתי באמצע את הטריילר של קיאנו ריבס. אני הכי לא סובל שרואים סצנות של אלימות על רקע מוזיקה קלאסית.
ואני עדיין מחכה לסרט "ברק בבקבוק".
הטריילר של פאאור רינג'רס מצויין, אני בספק אם הסרט עצמו לא יהיה זוועתון נוסח צבי הנינג'ה אבל בינתיים הטריילר עשה עבודה מעולה וגרם לי להמשיך לעקוב אחרי הסרט.
The man! The myth! The Legend!!
מג'ון וויק, לקוח מילה במילה מהסרטונים של סקוט סטרלינג, השוער/ליברו הטוב בעולם
https://www.youtube.com/watch?v=8F9jXYOH2c0
עוד דבר שמשותף לסרט ולסרטונים זה ששניהם מתבססים בעיקר על הרבה כדורים לראש.
(אולי יש לזה מקור מוקדם יותר, אבל זה עדיין מצחיק)
עם 79 במטאקריטיק ו90%/7.9 ברוטן לשני
לעומת 68 במטא ו82%/7.1 ברוטו לראשון, לא ברור לי על סמך מה השני נחשב מאכזב.
פאק, אם אני זוכר נכון
הוא גם היה ב"צפיית חובה" ב"גלריה"
על סמך דעה אישית.
(ל"ת)
אני חייב להודות שהטריילר
של פאוור ריינג'רס נראה מטופש למדי, וממש עושה לי חשק לראות אותו.
כמו כן, לגבי Patriot's Day- זה רק טיזר אז אי אפשר ממש לשפוט, אבל על מה הסרט? אני לא ממש מצליח להבין במה הסרט הולך לעסוק מתוך כל האירוע שהתרחש. מה הוא בא לנסות להעביר? בתיאור הסרט בימד"ב כתוב שהוא מתאר את התרחשויות אותו יום על פי זכרונותיו של מפקח משטרה שהיה נוכח במקום, מההכנות לאירוע ועד למצוד אחר החשודים. נשמע קצת כמו דוקומנטרי אם להגיד את האמת…
פאוור ריינג'רס נראה מאוד סתמי
הוא מרגיש ילדותי, כאילו הוא מכוון לאותה שכבת גיל נמוכה כמו הסדרה, ולא מנסה לפנות גם לקהל בוגר יותר. יצאו גם פוסטרים חדשים שנראים כמו תקלת מדפסת.
ניטפוק לגבי שודדי הקריביים – מהניסוח שלך נשמע כאילו ההחלטה לעשות את הסרט התקבלה עכשיו, למרות כל הסיבות שפירטת, וזה כמובן לא נכון. במקור הסרט תוכנן לצאת ב2015, ומאז ההפקה התעכבה אבל הצילומים הסתיימו כבר לפני יותר משנה, כך שהסיפור עם אמבר הרד למשל לא רלוונטי. ואמנם אין שודדי הקריביים בלי ג'ק ספארו, אבל עובדה שהחזירו את אורלנדו בלום וג'פרי ראש, כך שהם לא נשענים אך ורק על דפ.
מתח גבוה
הרבה אנשים – ואני ביניהם – מתלוננים הרבה על זה שכל הסרטים היום הם רימייקים, ריבוטים, סיקוולים, ורבאק, תנו משהו מקורי. הטיעון הנגדי שאנשים אוהבים להעלות הוא "מקורי זה לא תמיד טוב", וזה נכון. אבל תכלס, אני מעדיף שאולפנים יקחו סיכונים על דברים מקוריים מאשר על הגרסה העשירית של באטמן. כמובן שהאחרון לא בהכרח יהיה גרוע, אבל עדיין.
אבל במקרה של הטריילר ל "Life on the Line", אני חייב לקחת את הצד של "מקורי זה לא תמיד טוב". זו לא קומדיה, אבל זה הטריילר הכי מצחיק שראיתי בזמן האחרון. הוא מספר, תחזיקו חזק, על חשמלאי! שצריך לתקן את החשמל! בזמן סופה! האם הוא יצליח?! וכמובן שיש לו בת שכמובן יוצאת עם בחור שהוא גם במקרה חשמלאי. זה גם סוג הטריילרים שמראים לכם את כל הסרט אבל במקרה הזה לא ממש אכפת לי, כי הולי שיט, זה נראה כל-כך מגוחך. לא יכול לחכות לסרט על שרברב שצריך לפתוח סתימה (הטוויסט – זה יהיה הסיפור אוריג'ין של סופר מריו)
זה נראה יותר כמו פארודיה על סרטים גנרים
(ל"ת)
האמת, זה תלוי בביצוע
סרט נוסף, עם עלילה דומה רק עם רכבות(!) ודנזל וושינגטון עושה עבודה מעולה. סרט מעולה להעביר את הערב.
זה נראה כמו פרודיה,בחיי
התגובות מתחת לסרטון פחות או יותר אומרות הכל – מהעובדה שהמבטא של טרבולטה נשמע לא אמין ,ועד העובדה שזה מזכיר מאות את ארמגדון רק עם קווי חשמל. כנראה ג'ון טרבולטה חייב את הכסף ודחוף, אחרת לא ברור מה היה לו לחפש בכזה דבר.
בדיוק מה שאני חשבתי
אבל לא דומה בכלל לטריילר של ארמגדון (בדקתי).
זו פעם שניה בשנה האחרונה שג'ון טרבולטה עושה מבטא משונה כזה, הוא ממש חייב להפסיק. לפחות הפעם הסתירו את פני האבן בזקן.
יו! זה ממש הפריע לי!
לא יכולתי להתמקד בטריילר, רק בהיתי בפנים שלו.
זכותו של כל אדם לעשות ככל יכולתו להילחם בתהליך ההזדקנות, אבל למה ללהק לסרט שחקן שלא יכול לעשות הבעות פנים? זה לא דמדומים!
אני מבינה שלא צפית ב-american crime story
(ל"ת)
סתם בשביל לדעת, זו סדרה טובה?
(ל"ת)
אני נהניתי
אבל אני לא זוכרת שהיה בה איזה ערך מוסף ברמת הצילום או הדיאלוגים, וצריך לצלוח את רוס ואת ג'ון טרבולטה לצד שחקנים קצת יותר טובים. הסיפור פשוט מאוד עניין אותי. חשוב לציין ש:
1. אני חובבת דרמות משפטיות.
2. אני זוכרת את המשפט, לא ממש התעניינתו בו בזמן שהתנהל, אבל הוא אפילו עלה בשיחות בשיעורים בבית הספר (היסודי? חטיבה? לא זוכרת). אז היה מאוד מעניין לשמוע עוד דברים מעבר ל"כולם יודעים שאו ג'יי רצח אותה" (את מי? לפני הסידרה אפילו את זה לא ידעתי).
סדרה מעולה
משחק טוב של כמעט כולם, דווקא אהבתי את טרבולטה בתפקיד שמתאים לו מצוין.
בעיקר ראוי לציין את השחקנית ששיחקה את התובעת הראשית, ואת השחקן ששיחק את העורך דין העיקרי של או גיי.
אני גם כמעט לא ידעתי כלום על הסיפור חוץ מהרובד הכי בסיסי, והסדרה מאוד מעניינת, כשהיא כמובן מטפלת יפה במתח הבין גזעי בארה"ב ובעוד נושאים..
נוטה להסכים
אני חושבת שבמידה רבה אפשר להשוות את הסידרה הזו לספוטלייט. בשני המקרים מה שבאמת הופך אותם לטובים ומעניינים ורלוונטיים גם היום ולדעתי גם עוד 2 עשורים מהיום, זו העובדה הפשוטה שהמציאות התגלתה כמופרכת יותר ומופרעת יותר מכל מה שאפשר לדמיין.
אני חושבת שהמשחק המוגזם של טרבולטה הפך את הדמות שגילם לליצן, וזה בלתי סביר שעו"ד מצליח בקליבר שלו יהיה כזה ליצן. אני חושבת שהדבר הטוב שהמשחק שלו עשה זה להוריד את תשומת הלב מהאובר-אקטינג של רוב עורכי הדין שהסתובבו שם. (מהסקרנות שוטטתי טיפה ביו טיוב והקשבתי לראיונות של עורכי הדין אחרי המשפט, אף אחד מהם לא נשמע כל כך מוגזם).
פיתוח ישראלי: תלת-מימד ללא משקפיים
כתבה ב-The Marker עוסקת בפיתוח עליו שוקדים במכון ויצמן להקרנות בתלת-מימד ללא משקפיים – בהתבסס על טכנולוגיה קיימת ברובה (ואפילו מיושנת) שעוברת מקצה שיפורים. המחקר עדיין בעיצומו, ועדיין אין שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים, כך שלא נראה את זה קורה מחר בבוקר או בעוד שבוע, ובכל זאת מעניין:
http://www.themarker.com/news/1.3091969
כן, זה לא הולך לקרות
צריך להתקין מסך זכוכית/פלסטיק שקוף ומורכב מאוד, המותאם ספציפית לכל אולם, בכל אולם, וגם מצריך הגבה והנמכה אישית של הכיסא לפי גובה הצופה?! זה יקר נורא, וכל זה כדי לתת לצופים תלת-מימד, אפקט שאנשים מאסו בו כבר לפני שנים וממשיך רק בגלל השוונג. אנשים לא ישלמו יותר בשביל הזכות לראות תלת-מימד בלי משקפיים.
טריילר חם חם מהתנור של rouge one
https://www.youtube.com/watch?v=sC9abcLLQpI
שכחתי להוסיף שורה חשובה
שיש בטריילר פרט עלילתי די גדול, שחלקכם אולי יעדיף להימנע ממנו.
לא יודע אם זה מוגדר ספויילר פר אקסלנס, אבל שתכירו.
ג'ון וויק היה סרט פעולה לא ממש חכם
אבל כשזה מגיע לסרטי פעולה אמריקאים, הוא כן היה סוג של חגיגה לעיניים.
הייתי מעדיף עוד סרט של ג'ייסון סטאת'ם אבל באמת קשה לי למצוא הרבה סרטי פעולה יריות טובים יותר היום.
יכול להיות שאין דף סרט ל"היא" של וורהובן?
מהסרטים הבולטים בעונת הפסטיבלים האחרונים, שמייצג את צרפת באוסקר, ועולה לאקרנים פה עוד יומיים, אחרי בכורה בפסטיבל חיפה?
מזל שיש דף ל"היידי".
מה לעזאזל
יש טריילר לסרט חדש של טומי וויסו וגרג ססטרו! וואט דה פאק. האם זה אמיתי? האם זו פרודיה? האם זו איזו תחבולת קידום מתוחכמת של הסרט של ג'יימס פרנקו ע"פ "The Disaster Artist"? הטריילר הזה גורם לי להתרגש, לפחד ולהיות מבולבל בו-זמנית.
https://www.youtube.com/watch?v=rZXdU3iuAyI
זה נראה כמו טריק יח"צני. השלט בהתחלה די מסגיר את זה.
(ל"ת)
אני לא יודע
"משפחתי נחטפה על ידי נינג'ות" הוא לא משפט מקורי, הוא גנוב מתמונה שהיתה ויראלית למדי לפני כמה זמן (אני חושב שזה המקור, יש הרבה גירסאות אחרות)
מי יגנוב טקסט משלט קבצנות ביזארי שהוא מצא באינטרנט? לא יודע, זה דבר מוזר מאוד לעשות, אבל אם מדובר בטומי וויסו זה נשמע הגיוני לחלוטין.
לפי ימד"ב
מדובר על סרט אמיתי (ככל הנראה), אבל טומי וויסו משתתף בתפקיד שחקן בלבד, ולא במאי. כתוב שהצילומים החלו בספטמבר, כך שהשחרור של הטריילר נראה זריז למדי, במיוחד כשהסרט מיועד לצאת ב- 2017.
כמו כן, נראה שטומי וויסו צפוי לשחק בסרט נוסף שיצא השנה ששמו Cold Moon, שמבוסס על ספר שכתב הסופר שכתב את ביטלג'וס והסיוט שלפני חג המולד.
מעבר לכך, אנחנו צפויים לקבל ב-2017 סרט על העשייה של "החדר", בכיכובו ובימויו של ג'יימס פרנקו (וגם בו יופיע טומי וויסו כמובן).
הישארו עימנו.
מצב הקופות בארה"ב
תקופה לא הכי מעניינת בקופות. הנה בכל זאת כמה מילים על כל סרט בטבלה מהסופ"ש האחרון.
1. רואה החשבון – 24 מיליון
פתיחה די טובה למרות ביקורות פושרות. התגובות מהקהל דווקא טובות, נראה איך זה יתבטא בהמשך.
2. הבחורה על הרכבת – 12 מיליון, 47 סה"כ
הטריילר לסרט הזכיר לי מאוד את 'נעלמת' – סרט מתח על היעלמות מסתורית, מבוסס על רב מכר, יוצא בשבוע הראשון של אוקטובר. אבל 'הבחורה על הרכבת' מקבל תגובות בינוניות, והוא אמנם עושה כסף לא רע, אבל 'נעלמת' הוא לא.
3. קווין הארט: מה עכשיו? – 11 מיליון
סרט הסטנד-אפ החדש של קווין הארט עושה את העבודה ופותח עם 2 מיליון יותר מקודמו.
4. המעון של מיס פרגרין לילדים משונים – 9 מיליון, 65 סה"כ
הסרט נדחה מקיץ 2015 למרץ 2016, ואז שוב לדצמבר 2016, ובסוף הוקדם ונתקע בספטמבר. שינויים כאלה שמסתיימים בתאריך לא אטרקטיבי זה לרוב סימן לא טוב, והנה לנו עוד סרט עם תקציב של מעל 100 מיליון והכנסות הרבה יותר צנועות.
5. אסון בלב ים – 6 מיליון, 49 סה"כ
אם מיס פרגרין מאכזב ביחס לתקציב, מה נגיד על אסון בלב ים? מישהו החליט שהסיפור על אסדת הנפט נשמע הרבה יותר מעניין ממה שהוא באמת, ושפך עליו תקציב של 110 מיליון דולר, כשעלות ההפקה בפועל היא מעל 150. קצת בעיות עם הבמאי (שהוחלף), תאריך יציאה בעייתי, וקיבלנו עוד פלופ.
6. חסידודס – 5 מיליון, 59 סה"כ
מחלקת האנימציה של וורנר לא מצליחה לשחזר את ההצלחה של סרט לגו.
7. שבעת המופלאים – 5 מיליון, 84 סה"כ
התקדמות סבירה אחרי פתיחה של 34 מיליון. מעניין מה היה קורה אם היה יוצא ביולי.
8. חטיבת ביניים: השנים הגרועות של חיי – 4 מיליון, 13 סה"כ
סכום סביר בהתחשב בתקציב של 8.5 מיליון בלבד. הסרט מבוסס על סרט ראשון בסדרה, אז נחכה ונראה אם זה יספיק בשביל להפיק את ההמשך.
9. סאלי – 2 מיליון, 118 סה"כ
סאלי מחזיק מעמד יפה מאוד, זו הפעם הראשונה שהירידה שלו בהכנסות לעומת הסופ"ש הקודם היא יותר מ-40%. אחד הסרטים המצליחים של הנקס בשנים האחרונות.
10. הולדתה של אומה – 2 מיליון, 12 סה"כ
ירידה חדה ביחס לפתיחה בשבוע שעבר, הקהל איבד עניין ופרשת האונס בטח לא עזרה.
11. מקס סטיל – 2 מיליון
הסרט מבוסס על קו הצעצועים של חברת 'מאטל', ולא תוכנן להיות להיט גדול – תקציב קטן, מוצג במס' נמוך יחסית של אולמות קולנוע – אבל אפילו יחסית לזה הפתיחה שלו מאוד מאכזבת.
טיזר לשומרי הגלקסיה 2
אז ג'יימס גאן פרסם בפייסבוק שלו טיזר לשומרי הגלקסיה 2.
לא רואים יותר מדי. המסקנה היחידה שלי ממה שכן רואים – השיער של כריס פראט נראה רע…
https://www.facebook.com/jgunn/videos/10153696463461157/
אין לי הרבה לומר על הטיזר חוץ מי שתי דברים
1)השער שלו לא כזה הפריע לי
2)גרוט התינוק חמוד בטרוף
טריילר לסרט החדש של גור ורבינסקי
A Cure for Wellness. סרט שיוצא בפרופיל מאד נמוך משום שכמעט לא היו עליו דיבורים. מאד מצפה אליו, גור ורבינסקי הוא האחד הבמאים מעניינים שפועלים בהוליווד והטריילר הזה הקפיץ את הציפיות לסרט.
אכן, וואו.
(ל"ת)
ג'וס וידון מפרגן לטריילר של "וונדר וומן", מדבר על רצונו לביים סרט של מלחמת הכוכבים ומגלה שהוא עובד על תסריט חדש:
סרט אימה שמתרחש במלחמת העולם השניה. הוא מציין רק שהוא עובד על התסריט, לא שהתסריט נרכש להפקה על ידי מישהו, אבל קשה לי להאמין שלווידון תהיה בעיה למצוא אולפן שיפיק לו סרט כרגע.
http://uk.complex.com/pop-culture/2016/10/joss-whedon-interview
בהתחשב בזה שכל סרט שיעשה מעכשיו יתלווה הכיתוב
"מהבמאי של הנוקמים" קשה לראות אולפן שלא יקפוץ על ההזדמנות לתת לו לעבוד בשבילם.
בהתחשב בזה שזה סרט אימה כדאי גם שיתלווה הכיתוב
"מהיוצר של בקתת הפחד".
והוא מוסיף כמה פרטים:
הסרט יעסוק בגיבורה יהודיה בזמן מלחמת העולם השנייה. הוא טוען שהדיכאון הקליני שהוא שרוי בו מאז הבחירות לנשיאות לא מפריע לו לעבוד על התסריט – להיפך, הוא רק עוזר.
http://www.vulture.com/2016/12/joss-whedon-on-his-new-wwii-film-donald-trump.html
דרמה ב-IMDb סביב הסרט The Promise
הסרט הזה עוסק בימיה האחרונים של האמפריה העותמנית ובפרט ברצח העם הארמני. הוא נכתב ובוים ע"י טרי ג'ורג' ("בשם האב", "מלון רואנדה") ומככבים בו כריסטיאן בייל ואוסקר אייזק. הוא הופק ע"י Survival Pictures, אולפן שאין לו דף בויקיפדיה ואשר הוקם ע"י המיליארדר הארמני המנוח קירק קרקוריאן (אשר החזיק ב-MGM במשך כמה עשורים), ככל הנראה בשביל להפיק את הסרט הספציפי הזה. רבים מתרגשים מעצם קיומו של הסרט כיוון שסרטים העוסקים ברצח העם הארמני הם נדירים ביותר, וכאלה שמשתתפים בהם שחקנים הוליוודיים גדולים לא היו קיימים בכלל עד עכשיו.
לסרט הזה יש ציון של 4.1 בימד"ב. זה לא מפתיע בפני עצמו, כי גם בקרב המבקרים הסרט הזה הוא בגדר עגבנייה רקובה. העניין הוא שהסרט הזה צבר 55,000 ציוני 1 ו-30,000 ציוני 10 אחרי שהוא הוקרן בדיוק 3 פעמים.
כנראה האולמות היו מאוד גדולים.
(ל"ת)
נדמה לי שזה עוד לא הוזכר כאן, אבל מסתבר שלדארן ארונופסקי יש סרט חדש שיוצא בשנה הבאה
הוא כרגע בפוסט-פרודקשן ומככבת בו ג'ניפר לורנס. ועדיין אין לו שם רשמי.
http://www.imdb.com/title/tt5109784/
נקרא עכשיו "Mother".
(ל"ת)
טריילר: חיים
או בשמו השני: "הסרט שיוצא בשנה הבאה, מתרחש על תחנת חלל ולא קשור בכלל לקלוברפילד (כן, גם הסרט הראשון לא קשור ממש לקלוברפילד, אבל זה *ממש* לא. אפילו לא ברמת אנשי ההפקה המעורבים. בכלל)". ידוע גם כ-"כח משיכה פוגש את הנוסע השמיני." וחוץ מזה "היי, זה נראה כמו ממש אחלה סרט!"
https://www.youtube.com/watch?v=dgOGqWHtjP0
למה אתה מתעקש להזכיר את קלוברפילד? אין שום קשר.
מה שכן מעניין, זה שהתסריטאים של הסרט הזה כתבו את דדפול ואת זומבילנד, כך שנוכל לראות לראשונה מה הם שווים כאשר מורידים מהם שכבות של הומור.
כי זה נראה דומה מאוד לסרט הזה:
http://www.fisheye.co.il/movies/god_particle/
שכן קשור לקלוברפילד, אבל לא קשור.
הווו, מעניין... אפילו לא קראתי את התקציר של "החלקיק האלוהי"...
בכל מקרה, עד שלא נראה טריילר יהיה קשה להשוות לחלוטין, אבל "החלקיק האלוהי" יוצא בפברואר, לפני "סימן חיים", כך שכלל הנראה הוא זה שיצא המנצח מכל העניין.
ומצד שני, "החלקיק" יוצא בבית הקברות לסרטים של פברואר ו-"חיים" יוצא בעונת שוברי הקופות של סוף מאי
אז נחכה ונראה.
הוא יוצא על המשבצת של "דרך קלוברפילד 10".
(ל"ת)
היקום הספרותי של ברנדון סנדרסון נרכש להסרטה!
http://variety.com/2016/film/news/brandon-sanderson-cosmere-movie-adaptation-dmg-1201902500/
אני יודע שיש פה אנשים שמכירים, אבל לא בטוח כמה. ברנדון סנדרסון הוא אחד מסופרי הפנטיזיה/מד"ב הפרודקטיביים והמצליחים בימינו, לפחות לפי כמות מכירות והספק הוצאת ספרים. לברנדון יש יקום ספרותי בשם 'הקוסמיר' ויש לו מספר טרילוגיות וסדרות ספרים שמתרחשות בעולמות שונים, אבל בתוך יקום אחד וביניהם יש סוג של עלילה מתמשכת. לא בטוח אם אני מסביר את זה מספיק טוב :)
בכל מקרה, אני אישית מאוד מתרגש אבל גם קצת חושש. אני לא מכיר את הסטודיו והכותבים, אבל ממה שהצלחתי לקרוא מהכתבה דיברו על סרטי המסור… וזה לא בדיוק אותה רוח כמו של ספרי פנטזיה. מצד שני, נראה שמשקיעים בזה הרבה כסף, והסופר אמור להיות מעורב. אז לכל הפחות יש למה לצפות
כתבה מעניינת במגזין טאבלט על "איש לא יברח" - הסרט ההוליוודי הראשון
(וככל הנראה גם הסרט העלילתי הראשון אי-פעם) שעסק בשואה, הופק והוקרן עוד במהלך המלחמה.
http://www.tabletmag.com/jewish-arts-and-culture/216380/none-shall-escape
טריילר חדש ל"וונדר וומן"
https://youtu.be/1Q8fG0TtVAY
המממ… אני מוכרח להגיד שלא התלהבתי. יותר מדי CGI גרוע ו"בולט טיים" מיותר.
נראה מעולה לדעתי.
(ל"ת)
דווקא הלהיב אותי הרבה הרבה יותר מהטיזר הקודם
אני עדיין חצי סקפטית כי זה טרילרים של דיסי אבל מקווה להתבדות זה נראה ממש מוצלח