אם נדמה לכם שהמועמדויות לאוסקר הגיעו השנה מוקדם מהרגיל, אתם צודקים. עד השנה, ההכרזה על המועמדים נערכה סמוך לסוף ינואר, כחודש לפני הטקס עצמו. השנה ההכרזה הוקדמה לתחילת ינואר – לא ממש רחוק מסיכום השנה שאותה הטקס נועד לסכם. השינוי הזה קיצץ באגרסיביות את אורכה של עונת הפרסים, ואולי טוב שכך. עד שהגענו אל המועמדים, עדיין לא יצא מכל החורים העסק הזה של חלוקת פרסים וניתוח מדוקדק של כל המועמדים האפשריים, עד שההכרזה עצמה נראית כמו סתם שורה תחתונה ברורה מראש.
ועם או בלי קשר, רשימת המועמדים הפתיעה. אני לא חושב שאף חזאי אוסקר מומחה לא ידע מה הולך לקרות כאן. כל הסרטים הצפויים מועמדים, כן; רשימת המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר כוללת תשעה סרטים (כמו בשנה שעברה) ואפס הפתעות. "ארגו", "אהבה", "אופטימיות היא שם המשחק", "ג'אנגו ללא מעצורים", "חיות הדרום הפראי", "חיי פיי", "כוננות עם שחר", "לינקולן" ו"עלובי החיים" – היה ברור שזהו שדה הקרב.
אבל מבין הסרטים האלה, המועמדויות שכל אחד מהם קיבל בקטגוריות האחרות שונות לחלוטין מהצפוי. עד הרגע, היה נראה שהסרטים המובילים הם "ארגו", "לינקולן", "כוננות עם שחר" ו"עלובי החיים", עכשיו פתאום מתברר שהמובילים הם "חיי פיי" ו"אופטימיות". אה, וגם "לינקולן".
אבל לפני הכל: אין נציגות ישראלית בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר השנה, אבל יש בהחלט נציגות ישראלית. שתיים, למעשה. שני סרטים ישראליים – "שומרי הסף" ו"חמש מצלמות שבורות" – מועמדים לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר. ושניהם לא מועמדים לקישוט: שניהם סרטים מדוברים מאוד שזוכים להרבה תשבוחות. דווקא השנה, הסיכוי לאוסקר ישראלי נראה מעולה.
אבל בחזרה למירוץ הלא-תיעודי: הקטגוריה שהפכה את המשחק על פניו היא קטגורית הבמאי הטוב ביותר. מאז שהורחב שדה המועמדים בקטגורית הסרט הטוב ביותר, קטגורית הבמאי הפכה להיות זו שמסמנת איזה סרטים באמת נחשבים ובעלי סיכוי, ואיזה נמצאים שם בשביל הכבוד שבמועמדות בלבד. אף אחד לא זוכה בפרס הסרט הטוב ביותר בלי שהבמאי שלו יהיה מועמד בקטגורית הבמאי. לכן היה מובן מאליו שבן אפלק, קתרין ביגלו, ואולי גם טום הופר וטרנטינו, יהיו מועמדים. והם לא. אף אחד מהם. מי שכן מועמדים הם דייויד או. ראסל על "אופטימיות", אנג לי על "חיי פיי", בן צייטלין על "חיות הדרום הפראי" ומיכאל האנקה על "אהבה". כל אלה סרטים שהיו בהחלט צפויים להיות ברשימת המועמדים לפרס הסרט, אבל סיכויים אמיתיים לזכות אף אחד לא נתן להם. הבמאי הצפוי היחיד ברשימה הוא סטיבן ספילברג, על "לינקולן".
גם כשסופרים את המועמדויות על פני הקטגוריות כולן מקבלים תוצאה דומה. באופן די צפוי, "לינקולן" מוביל, עם 12 מועמדויות; אבל מיד אחריו, עם 11 מועמדויות, נמצאים "חיי פיי" ו"אופטימיות היא שם המשחק". ל"ארגו" ו"עלובי החיים" יש שבע מועמדויות כל אחד, ול"כוננות עם שחר" – רק חמש. ועם מועמדויות לפרס הסרט, הבמאי, השחקנית והתסריט, גם "אהבה" – סרט ארוך, סטטי, מדכא, דובר צרפתית – נראה כמו מועמד רציני מאוד. לפי כל קריאה מקובלת של אותות האקדמיה, היא אומרת בבירור ש"ארגו" ו"כוננות עם שחר" פשוט לא פונקציה. זה בהחלט חדש.
כל זה רק אומר שתעשיית הניחושים מסביב לאוסקר פשוט טעתה. מפמפמים לנו כבר חודשים שארגו וכוננות ועלובי החיים, והם בכלל אוהבים טיגריסים ואת ג'ניפר לורנס. קורה. אבל האם זה אומר שאפשר באמת להמר על "חיי פיי" או "אופטימיות" בתור זוכים אפשריים בפרס? זה עדיין נשמע קצת לא סביר, בעיקר כשמולם עומד סרט כמו "לינקולן", שסומן כחיית אוסקרים שנים לפני שצולם. גם היסטוריה אמריקאית, גם עמוס בכוכבים, גם שלל מועמדויות על משחק, גם מועמדויות בקטגוריות הטכניות, גם ספילברג. אין מנוס מההבנה שכרגע, "לינקולן" מוביל את המרוץ. זכיה של "לינקולן" באוסקר תהיה הדבר הצפוי והמתבקש. מצד שני, עד עכשיו האקדמיה לא התנהגה השנה באופן צפוי ומתבקש – אז אולי הם מתכננים הפתעות גם בטקס עצמו.
עוד הפתעה גדולה בתחום אחר: בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר, "מחוברים לחיים" לא מועמד. מכיוון שאני טענתי שאין שום סיכוי שהוא יפסיד את הפרס הזה, יצאתי דביל. המשמעות היא כנראה שהקטגוריה הזאת קטנה על "אהבה", והוא ייקח אותה בהליכה.
מה בכל זאת צפוי וברור? אן האתוויי הולכת לקחת את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, זה ככל הנראה לא השתנה. כנ"ל לגבי דניאל דיי לואיס על "לינקולן" בפרס השחקן. העובדה ש"אופטימיות" למעלה ו"כוננות" למטה אומרת כנראה שג'ניפר לורנס ("אופטימיות") כנראה הולכת לקחת את פרס השחקנית הטובה ביותר, על חשבון ג'סיקה צ'אסטיין ("כוננות"). הקטגוריה הזאת כוללת גם את אחד מפריטי הטריוויה החביבים של השנים האחרונות – מועמדות השנה גם השחקנית הצעירה ביותר אי פעם באוסקר (קוואבנז'אניי וואליס או איך שלא כותבים את זה, על "חיות הדרום הפראי", בת שמונה) וגם השחקנית המבוגרת ביותר אי פעם באוסקר (עמנואל ריבה על "אהבה", בת 86).
הדבר שלא שמעתם בכל הפוסט הזה הוא את דעתי על הבחירות, והאם ההפתעות האלה טובות או רעות. זה משום שאין לי מושג. רוב הסרטים האלה עדיין לא הוקרנו בארץ, ולכן כרגע אפשר רק לנתח מבחוץ – אבל עד שיגיע הטקס עצמו (24 בפברואר, פורים) כבר אפשר יהיה לראות את כולם ולדעת האם אנחנו בעד ש"לינקולן" ינצח, או לא. בינתיים, מעניין פה.
"חיי פיי" ו"אופטימיות היא שם המשחק" לא מרגישים כמו סרטי אוסקר, מה גם שבכל פרסי המבקרים עד כה הם לא זכו (מלבד פרסי משחק לג'ניפר לורנס). "אופטימיות" גם לא מועמד לבאפט"א וראסל לא מועמד לגילדת הבמאים, מה שמוציא אותו מהמירוץ לדעתי. מצד שני, במועמדים לגילדת השחקנים (סא"ג) "אופטימיות" נמצא ו"חיי פיי" איננו. היחיד שמראה יציבות בכל עונת הפרסים זה לינקולן, כך שסיכוייו גדולים מאוד.
עמנואל ריבה לא הכי מבוגרת באוסקרים
הכי מבוגרת זו גלוריה סטיוארט ז"ל בת 87 על טיטניק רק בקטגורית שחקנית המשנה.
וכן אני ממש לא יודע על מי ומה להמר. יהיה מעניין מאוד השנה!
אני לא מבין דבר אחד
איך אהבה מתמודד גם בקטגוריית הזר וגם בסרט הטוב?
והאם היה אי פעם תקדים שסרט שלא היה מועמד בבמאי הכי טוב שכה באוסקר בסרט הכי טוב?
תשובות:
היה תקדים, קוראים לו " הנהג של מיס דייזי" ואנחנו לא מדברים על זה.
והוא יכול להתמודד בשניהם מכיוון שסרטים זרים יכולים להתמודד גם בקטגוריה ה"משמעותית" אבל מכיוון שלרוב יש להם קהל קטן, בנו להם "גטו" שבו לפחות סרט זר אחד יזכה לייצוג, בדיוק כמו שיש סרט דוקומנטרי, מצוייר וכו'.
אז כל סרט יכול להיות מועמד בסרט הטוב ביותר
אם יש לו מספיק קולות? אני מבין את זה לגמרי באנימציה אבל נראה לי שזה קצת לא פייר אם יש סרט שיהיה מועמד גם בסרט הטוב ביותר וגם בדוקו/ זר או שזה רק אני? ומתי הפעם האחרונה שסרט דוקו היה מועמד לסרט הטוב ביותר?
אף סרט דוקומנטרי לא היה מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר
למרות שבאופן עקרוני אין מניעה לכך שזה יקרה. סרטים "זרים" דווקא היו מועמדים, ובמקרה אחד אפילו זכו, בערך: "הארטיסט", שזכה בשנה שעברה, הוא לפחות פורמלית סרט צרפתי.
תיקון מטומטם אבל מגניב שגיליתי לאחרונה
דווקא היה סרט תיעודי שהיה מועמד לסרט הטוב ביותר, סוג של –
קראו לו Chang, והוא היה מועמד לפרס הלא-בדיוק-כן-בערך שעליו זכה "זריחה" במקביל ל"כנפיים", זה שנקרא "Best Unique and Artistic Picture" ובוטל אחרי הטקס הראשון.
מאז, דורון צודק ולא היה עוד מועמד תיעודי לפרס.
זה בהחלט יקשה השנה
את "הכה את האוסקר"
יקשה? אולי להיפך
אם לינקולן, ארגו, עלובי וכוננות היו מקבלים הרבה מועמדויות, היה קשה מאוד לדעת מי מהם ייקח את הפרס. אבל כרגע, לינקולן נשאר המועמד ה"הגיוני" היחיד. מבחינת ספירת מועמדויות וכאלה, פיי ואופטימיות הם אמנם מתחרים חזקים, אבל הם עדיין לא נראים חזקים מספיק נגד לינקולן. כרגע האפשרויות הן לינקולן או הפתעה, ובאוסקר בדרך כלל אין הפתעות. וגם רוב הקטגוריות האחרות די התבהרו.
אבל אני כן מת על ספילברג. לכן אוסקר שלישי לספילברג הוא מבחינתי דבר מוצדק ולא משנה על מה.
הבחור היה ונשאר המקצוען הכי גדול בתעשייה, אבל אני מת שיחזור כבר לעשות סרטי אקשן ופעלולים, בזה הוא הכי טוב. אני רוצה עוד "דו"ח מיוחד"! אני אפילו הסתפק בעוד "מלחמת העולמות".
אבל הבחירות שלו בשנים האחרונות היו כל כך תמוהות (במקרה הטוב) שאני באמת לא יודע מה עובר עליו. אולי אוסקר שלישי יאפס אותו?
התכוונת שאן האת'וויי תקח את שחקנית המשנה
זה באמת נשמע עסק בטוח, וגם ג'ניפר לורנס.
דווקא לגבי השחקן נראה לי שדיי-לואיס לא יקבל (הוא יקבל את האוסקר השלישי שלו בטוח, אבל כשהוא יהיה זקן) אלא חואקין פיניקס.
צפיתי אמש ב"לינקן", מרגש, סוחף, מצחיק, נהדר. משחק נהדר
משחק נהדר, כמובן. לא רק דיי-לואיס. גם ג'יימס ספיידר (שלדמות שלו קוראים בילבו, נשבע!) וסאלי פילד וטומי לי ג'ונס.
The L is silent, people!
תשמע, אם הייתי חי בפארי או בלאנדאן,
אולי הייתי מסכים איתך.
תחשוב על זה שניה. Walken בעברית זה ווקן, לא וולקן, נכון? את המילה Island אתה מבטא איילנד, לא אייסלנד, נכון?
אני גר בניו יורק ולבטא את ה-L ב-Lincoln פשוט נשמע לי קלוקל, סליחה.
אני חושב שהתכוונת לנו יורק.
מה שמנסים לומר לך, אבל כנראה בצורה לא מספיק מפורשת, הוא שאופן הביטוי משתנה ממקום למקום. לינקולן הוא הכתיב (והקרי) המקובל בעברית מזה עשורים, כשם שאמריקאים אומרים פאריז ולא פארי וכשם שהקרובים שלי בנו יורק לא מקבלים את הכתיב שלך לעיר שלהם, והרוסים עד היום לא יודעים באיזו מדינה נמצאת מוסקו (אולי במדינת אלקלעי), אבל בטח לא אצלם. לנסות לעשות לזה רפורמציה זה, אהמ, לא לעניין. למה ווקן ולא לינקן? בין השאר, כי לא כריסטאפר וואלקע"ן היה נשיא ארה"ב בתקופה שמישהו התחיל לכתוב על נשיאים כאלה בעברית.
מה קרה לענן אטלס?
איך יכול להיות שהוא אפילו לא מופיע בקטגורית האיפור, שלא נדבר על אפקטים ויזואלים, עריכה ועיצוב אומנותי? זה בגלל שהוא יצא ממש בסוף השנה? זה אומר שיחשיבו אותו לשנה הבאה, או זה אומר שלא סופרים אותו וזהו? הצילו עזרה!
זה אומר שהוא לא קבל מספיק קולות באף קטגוריה
זה הכל. אין כאן מקום לפרשנות מעמיקה וללופים מחשבתיים. כל סרט או אדם שלא מועמד והיה כשיר לפי התקנון, פשוט לא זכה למספיק קולות בכדי להיכנס לרשימה הסופית.
אני מנסה להאמין שזה לא בגלל שפשוט אף אחד לא אהב אותו מספיק. זה יהיה ממש עצוב אם זה המצב. במיוחד אם העדיפו קומדיה רומנטית עם ברדלי קופר וג'ניפר לורנס על פניו..
תראה
א. אופטימיות היא שם המשחק נחשב לסרט טוב יותר מענן אטלס, לפחות מבחינת המבקרים (91% טריות לעומת 64% בעגבנומטר). עוד לא ראיתי את ענן אטלס (עובד על זה), אבל אופטימיות הוא בעיני סרט מעולה ואני שמח שהוא מועמד רציני ולא סתם שם שנזרק לקלחת כי היה מקום.
ב. אם יש לך הסבר יותר טוב להעדרו של ענן אטלס מרשימת המועמדים, חוץ מבחירה דמוקרטית, אני אשמח לקרוא.
היא פחות או יותר המצב שלי אחרי הכרזת המועמדים. הטיגריס הוא הטלוויזיה שלי. מצד אחד, נראה כאילו האקדמיה הפכה את מה שאמור היה להיות אחד המרוצים הצמודים בתולדותיה, לקרב פשוט בין לינקולן לכל השאר. מצד שני, העובדה שחיי פיי ואופטימיות היא שם המשחק הגיעו ליותר מועמדויות מסרטים שנחשבו מועמדים חזקים מהם, מעידה על כך שהסתכלנו על כל המרוץ הזה הפוך. לא המבקרים ולא הגילדות קובעים לאן נושבת הרוח, האקדמיה פועלת לפי משב משלה. אם רוצים סטטיסטיקה, לינקולן הוא היחיד שמועמד לפרס הגדול גם אצל גילדת השחקנים, גם אצל הבמאים וגם אצל המפיקים. עם זאת, שלושה מהמועמדים לאוסקר על בימוי, לא מועמדים לפרס הגילדה, אז מה הוא עוזר לנו?
אני חושב שהולך להיות קרב די צמוד בין לינקולן ואופטימיות. אמנם ללינקולן יש כביכול נוסחה מנצחת, אבל דווקא זה מה שיכול לעבוד נגדו. בהעדר התחרות שחשבנו שתהיה, אולי דיוויד או. ראסל יצליח להיות הכח החזק מול ספילברג. מצד שני, אם יש מישהו שיכול לקחת אוסקר שלישי על בימוי, זה ספילברג (דבר שלא נעשה מאז בן חור של ויליאם ויילר). ככל שאני מתעמק ברשימה הסופית, ככה נראה שהאקדמיה עשתה לנו חיים קלים יותר בניחוש המועמדים. עם זאת, היא הפכה את ניחוש המועמדים לעבודה קשה יותר. אם באפלקים נפלה שלהבת וכו'.
בכל אופן, כדי לתת לראש קצת לנוח, קולג' יומור פרסמו את הפרויקט השנתי שלהם של פוסטרים כנים למועמדי האוסקר.
כותרת שנמחקה
הכותרת המקורית של התגובה הייתה "התמונה בראש העמוד".
תודה על הלינק לפוסטרים
משעשע מאד
הפרויקט של קולג' הומור די עלוב.
"A film by a french person"? אז זהו, שלא. שיעשו את שיעורי הבית שלהם אם הם מתיימרים להיות More Accurate.
הם מציגים את הפוסטרים עם המידע שרלוונטי כביכול לאמריקאי הממוצע. מבחינת הדמות הזו, "אהבה" זה הסרט הצרפתי ההוא, גם אם הוא אוסטרי. זה כמו ש-Honest Trailers משבש בכוונה שמות של שחקנים ומתעלם מפרטים חשובים בעלילה לשם ההומור.
אהבתי יותר את אלה של השיזניט
http://www.theshiznit.co.uk/feature/if-2013s-oscar-nominated-movie-posters-told-the-truth.php
את Love, Geriatrically במיוחד.
בדיוק עכשיו ראיתי את ג'ניפר לורנס
בתפקידה המדהים ב"אופטימיות היא שם המשחק" שהוא סרט לא רע בכלל.
נראה קצת כמו גלגול כלשהו של "הכי טוב שיש" קומדיה רומנטית שונה במקצת עם זוג
שיורה משפטים ציניים ודיאלוגים שנונים עם איזו הפרעה נפשית ברקע. ושניהם היו מועמדים לאוסקר.
אני חושב שהיא מדהימה שם ובאמת אי אפשר היה לעשות את התפקיד הזה יותר טוב אבל עדיין זה לא ממש
תפקיד שהייתי רוצה לראות מקבל את הכבוד הגדול של השנה.
זו הופעה יעילה ונהדרת ויש סיכוי לא מבוטל שהיא תזכה.
איך שהוא רציתי לראות יותר מורכבות ויותר עומק, היה לא מעט עומק בדמות והיא מדהימה אבל לדעתי לא מספיק.
אני מצפה ליותר משחקנית הטובה ביותר באוסקר מאשר זה.
אי אפשר להשוות את זה לוירטואוזיות המדהימה של מריל סטריפ או לעוצמת הרגש והכישרון של מריון קוטיאר בהחיים בורוד או אפילו לרמת הטירוף של נטלי פורטמן בברבור שחור. איכשהו טיפאני (הדמות אותה מגלמת באופן מדהים ג'ניפר לורנס) עדיין לא נראתה לי אמיתית מספיק או עוצמתית מספיק לזכייה באוסקר. מאידך היו גם דמויות חלשות יחסית שזיכו את המבצעות שלהן באוסקר…
מבראדלי קופר התרשמתי יותר- אולי כי מלורנס האיכותית ציפיתי ליותר ומיפיוף כמו קופר לא ממש. הבחור הזה ממש מדהים ונוגע ללב ודופק דמות נהדרת ואמיתית. רק עם דניאל דיי לואיס -שכמו עם סטריפ ומרגרט תאצ'ר- עצם העלאת שמו כמגלם את לינקולן זועקת אוסקר וכמובן חואקין פיניקס שאם לא פיליפ סימור הופמן בקפוטה היה לוקח בודאות את האוסקר אותה שנה על הולך בדרכי.
יהיה מעניין אותי לראות את התחרות שלה בהמשך ואת כל שאר המועמדות.
כרגע אהבה של מיכאל הנקה, מסקרן אותי יותר מכולם…
טוב, בינתיים ראיתי מבין המועמדים רק את "ארגו"
והוא סרט נפלא בעיני מכמה וכמה בחינות. אבל עד שלא ראה את השאר (ודווקא את "לינקולן" מתחשק לי הכי פחות לראות) ובראשם "ג'אנגו" (אולי הסרט שאני הכי מצפה לו השנה) כדאי שלא אביע דעה. רק המלצה: אם עוד לא ראיתם את "ארגו" לכו לראות.
לפחות לדעתי, לא יצאת דביל לגבי "מחוברים לחיים". אני בהלם מזה שהוא לא מועמד. בהחלט אחד ה-טובים שראינו אי פעם – ואני שונאת סרטים שאינם דוברים את שפתי (דהיינו אנגלית או עברית).
ראית ״אופטימיות״?
מאוד ציפיתי לדעה שלך עליו ובטח עכשיו כשהוא מועמד בולט לאוסקר
בלי להיכנס לפוליטיקה, אם אפשר
אבל ראיתי שהבמאי של אחד מהסרטים הזרים טוען שהוא "לא מייצג את המדינה שלו". יש נהלים למצב כזה? היו כבר מקרים באוסקר הזר שיוצר התנער ממדינה או מדינה מסרט מסויים? האם הסרט עדיין מועמד במקרים כאלו?
למה שלא יהיה מועמד?
הסרטים הישראליים לא הגיעו לתחרות כנציגי ישראל. הם הגיעו לשם כי זה מה שהאקדמיה בחרה. מישהו שאל את אנג לי האם הסרט שלו "מייצג את ארצות הברית"? איך זה קשור למשהו?
הוא אנג לי. לא אמרי קאי.
פעם שעברה שזה קרה..
זה היה עג׳מי שהבמאי שלו טכנדר קובטי אמר שהוא לא מייצג את ישראל… אני טועה? אני לא בטוח..
בכנות, אף אחד לא שואל אותו. ברגע שהאקדמיה מחליטה לתת למישהו מועמדות, זה סופי, אלא אם קיימת סיבה טכנית לפסול אותו. היו מועמדים שיצאו בגלוי נגד האוסקר ואף סרבו לקבל את הפרס, אבל הם עדיין רשומים כמועמדים ו/או זוכים. בקטגוריית הסרט בשפה זרה, המועמדות נרשמת לזכות המדינה וכל מדינה בוחרת את הסרט שייצג אותה לפי השיטה שלה. מבחינת האקדמיה, זו החלטה של המדינה איזה סרט ייצג אותה ולא של הבמאי.
השנה הצבתי לעצמי מטרה - לראות את כל הסרטים המועמדים!
כבר כמה שנים שאני רואה את הטקס בשידור חי בשביל "הקטע". כאילו, כן עניין אותי מי מנצח ומי הפסיד, אבל לא התעניינתי מספיק בשביל לראות את הסרטים.
השנה החלטתי שבחודש ושבועיים שנתנו לי מהאקדמיה אני הולך להשלים את כל 9 הסרטים המועמדים בקטגוריות הסרט הטוב ביותר!
אבל לא סתם ללכת לראות 9 סרטים, אלא יותר בקטע של "פרוייקט צפייה בכל הסרטים המועמדים לאוסקר" כאילו הייתי חבר אקדמיה.
אז אני מקווה שהכל ילך חלק ושאני לא אשתפן באמצע… אני עושה את זה בדרך כלל.
והאמת, מקווה שאני אמשיך איתה עוד הרבה זמן!
ואני בכלל לא רואה את הטקס (!) , אבל מאוד נהנה לגבש עם עצמי דעה מי מהמועמדים באמת ראוי לקול שלי :)
נראה לי שזו הפעם הראשונה זה שנים (אם לא אי פעם) שכל הסרטים המועמדים לפרס הסרט יוצאים מספיק זמן לפני הטקס עצמו. אני זוכר שמדי שנה היו כמה סרטים מועמדים שיוצאים בסמוך לטקס (כמה ימים לפני\אחרי) או כמה שלא היו מקבלים הפצה בכלל בעוד השנה כל הסרטים המועמדים יהיו כבר או בקולנוע או בחנויות כחודש לפני הטקס, לכן גם אני מקווה להספיק את כולם לפני ה-24 לפברואר.
למה אן הת'אווי תזכה באוסקר
המחזה מוזיקלית כאן.